Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Поход на байдарках по Днепру

Остров Хортица, самый крупный остров на Днепре, расположен в центре Запорожья, одного из крупнейших индустриальных центров Украины. Хортица окружена многочисленными малыми островами и растянувшимися

Ford kuga new 2013 тест драйв видео

Вы купили новый автомобиль и с гордостью показываете его своим друзьям и знакомым. Блестящая лакированная поверхность радует взгляд и привлекает внимание прохожих и зависть у встречных автомобилистов.

Арт-терапия для детей школьного возраста

. Условия формирования опыта. Для маленького ребенка характерно находиться в «плену эмоций», потому что он не может управлять ими. Его чувства быстро возникают и так же быстро исчезают. Начиная развивать

Купить окна в алматы

когда переехали в новейшую квартиру, через год нашли что старенькые хозяева, умолчали о таковой проблемы как плесень, эта противность была найдена когда подросший ребенок начал отдирать обои. . . в принципе,

Права администратора в windows 7

1-ая из их позволяет настроить системные характеристики, установить системные приложения и обеспечивает полный контроль над компом. 2-ая создана для ежедневной работы с большинством программ, папок и

Как разблокировать магнитолу форд 6000cd

Функции безопасности В каждом аудио блоке предусмотрен уникальный код, который шофер должен вводить для обеспечения работоспособности аудиоблока. Код должен быть введен повторно до работы блока,

Купить топливные брикеты в украине

Допустим, вам привезли кубический метр дров "много". Сколько же составляет реальный объем плотной древесной породы в этой куче дров? Для дров длиной приблизительно 30-35 см коэффициент пересчета из куба

Курсы парикмахеров-стилистов

Красота спасет мир. Вряд ли сегодня кто-то осмелится оспаривать эту истину. Поэтому умение наводить красоту и особенно, делать красивыми людей сегодня ценится очень высоко. По адресу http://kursy.zp.ua/zaporogye/parikmaher-stilist/index.php

Видеогайд по классу пилот

Мне очень было интерено узнать много нового на Видеогайд по классу пилот, я реально интересуюсь данной темой уже очень давно и знаю что там нормальные вещи можно найти. НУ имею ввиду посмотреть и почитать.

Монтажный элемент для подвесного унитаза Geberit

В последние годы появилась такая вещь, как подвесной унитаз. Есть у него определенные преимущества. Особенно это удобно, когда помещение не очень большое. Это удобная вещь, поскольку все трубы скрыты

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Колісні танки Другої світової: предки «Бумерангу»

  1. Як все починалося
  2. Ижорский броньовик і його заслуги
  3. Чим відповів противник?

Відомо, що все нове - це добре забуте старе. Буквально тільки що ми написали про нову розробку для російської армії - колісному танку «Бумеранг» , Представленому публіці на параді 9 травня в Москві. Однак у концепції колісного танка історія довга, і відлік свій вона починає зовсім не з прийняття на озброєння армією США встиг стати «живою легендою» Stryker M1128 MGS. Воювали такі машини вже в роки Другої світової, причому досить успішно. І тільки складності організації промислового виробництва у воєнний час зупинили розвиток цієї техніки, вже тоді мала ряд переваг перед гусеничними танками.

Як все починалося

Першими, треба визнати, були німецькі конструктори. Причому до розробки колісних танків, тобто - важких броньовиків, їх підштовхнула безвихідна ситуація, в якій опинилася Німеччина після Першої світової війни.

Справа в тому, що за умовами Версальського договору програла війну Німеччина не мала права мати на озброєнні танки. А ось броньовики їм дозволили - для поліцейських потреб. Тобто, для боротьби з різного роду масовими заворушеннями. До слова, і багато сучасних військові бронемашини мають поліцейські аналоги - в цьому світ за останні сто років не змінився.

Причому німецькі конструктори відразу запропонували для підвищення прохідності машини по бездоріжжю формулу 8х8. Уже в 1928 році компанії Daimler-Benz і Magirus створили два прототипи, які після заводських випробувань були передані Рейхсверу - це сталося в 1931 році. Однак економіка Німеччини перебувала в найжорстокішій кризі, грошей у військовому бюджеті не було, і в серію пішов важкий броньовик 6 × 4 Sd.Kfz.231. Лише пізніше в військах з'явилися модифікації 8х8. Саме ці машини увійшли в 1939 році до Польщі в ході її розділу між Німеччиною і Радянським Союзом, де і потрапили в руки радянських фахівців. За однією версією, машини були підбиті поляками, по інший - Червоною армією, помилково прийняла рухалися назустріч німців за поляків.

Ижорский броньовик і його заслуги

Не можна, втім, сказати, що радянські конструктори просто скопіювали німецьку машину. Роботи над аналогічним колісним танком розпочалися на Московському автозаводі в 1936 році. Спершу було створено спеціальний вкорочене шасі ЗІС-6К (ЗІС-34) з двигуном збільшеної потужності, з додатковим заднім управлінням (машина могла з рівним успіхом рухатися як в одну сторону, так і в іншу). Одночасно на Іжорському заводі в Ленінграді проектували бронекорпус. До кінця 1938 року на ЗИСе були зібрані експериментальні шасі з макетного бронекорпусів, а через рік Іжорський завод побудував перший прототип бронеавтомобіля БА-11.

До кінця 1938 року на ЗИСе були зібрані експериментальні шасі з макетного бронекорпусів, а через рік Іжорський завод побудував перший прототип бронеавтомобіля БА-11

На фото: підбитий БА-11

Тут-то і приспіли два німецьких Sd.Kfz.231, деякі технічні рішення з яких і перекочували в радянські колісні танки. Але в цілому по озброєнню БА-11 перевершував всі зарубіжні зразки важких бронеавтомобілів тих років, а дизельний БА-11Д взагалі не мав аналогів. Підкачали тільки потужність двигуна і колісна формула 6 × 4. Повнопривідна версія БА-11 6х6 була виготовлена ​​восени 1940 року, але серійного виробництва завадила блокада Ленінграда німецькими військами. Фактично виробництво БА-11 було згорнуто, а налагодити складання на Подільському заводі не вдалося.

Вже готові до початку війни БА-11 воювали на Ленінградському фронті (оскільки нових не проводилося, в 1943 році цих машин в строю не залишилося). За відгуками фронтовиків, по бронезащите, вогневої потужності, прохідності і запасу ходу БА-11 перевершував танк Т-26 . Розроблений з урахуванням німецьких технічних рішень, низький корпус з похилим розташуванням бронелистів непогано захищав екіпаж від бронебійних і великокаліберних куль, не кажучи вже про осколках. Машина була цілком стійкою при стрільбі, незважаючи на те, що на ній стояла 45-мм танкова гармата 20К зразка 1932 року. Кулеметів було два: в башті і в лобовому аркуші броні (вогонь з нього вів командир).

Кулеметів було два: в башті і в лобовому аркуші броні (вогонь з нього вів командир)

На фото: Sd.Kfz.231 (6-Rad)

Стандартний «зісовскій» двигун був форсований до 93-99 к.с. (Було два варіанти бензинового мотора). Для порівняння: на німецькому Sd.Kfz.231 був встановлений двигун в 115 к.с., але таких радянська промисловість в ті роки не виробляла. Зате запалювання було дубльовано: могло працювати від магнето (генератора) і батареї, що підвищувало його надійність. А наявність реверсу в трансмісії забезпечувало 9 передач вперед і 6 назад, причому швидкість заднього ходу досягала 90% від переднього. Розглядалося механізм ручного запуску двигуна зсередини машини. Шини були пулестойкими і з глибоким протектором. Додатково прохідність машини збільшувалася за рахунок ланцюгів «Оверолл», які надягали на провідні колеса, а також запасних коліс по бортах, які могли обертатися.

Чим відповів противник?

Німці, правда, теж не стояли на місці. У війська до початку війни надійшли важкі броньовики 8х8. Для того, щоб не плутати їх з тривісними платформами, були введені позначення Sd.Kfz.231 (8-Rad) і Sd.Kfz.231 (6-Rad). Відповідно були позначені і наступні моделі колісних танків: Sd.Kfz.232 (6-Rad) і Sd.Kfz.232 (8-Rad), Sd.Kfz.263 (6-Rad) і Sd.Kfz.263 (8- Rad). Sd.Kfz.263 Fu (8 Rad) випускався тільки в формулі 8х8.

263 Fu (8 Rad) випускався тільки в формулі 8х8

На фото: Sd.Kfz.231 (8-Rad)

Озброєний був Sd.Kfz.231 (8-Rad) 20-мм гарматою KwK 30 і спареним з нею 7,92-мм кулеметом MG34. Взагалі все німецькі важкі броньовики поступалися в озброєнні БА-11, за винятком Sd.Kfz.233 - спеціальний бронеавтомобіль артилерійської підтримки. Він також був модифікацією Sd.Kfz.231 (8-Rad), і на ньому була встановлена ​​короткоствольна 75-мм гармата KwK-37 фірми Rheinmetall-Borsig. Для її установки довелося пожертвувати вежею: знаряддя встановлювалося безпосередньо в лобовому аркуші бойового відділення, яке до того ж стало відкритим. Екіпаж при цьому було скорочено до 3 чоловік за рахунок другого механіка-водія: у класичного Sd.Kfz.231 (8-Rad), як і у БА-11, було дві кабіни управління: для руху вперед і назад.

Як бачите, німецьких модифікацій Sd.Kfz.231 було безліч, проводилися вони і в роки війни, воювали аж до повного розгрому Вермахту союзними військами антигітлерівської коаліції. Лише Sd.Kfz.231 (6-Rad) через погану прохідності по пересіченій місцевості був відкликаний з фронту і переданий поліції. Тобто, в результаті виконував функції, покладені йому за Версальським договором.

БА - 11 Sd.Kfz.231 (6-Rad) Sd.Kfz.231 (8-Rad) Бойова маса, т 8,13 6,0 8,3 Екіпаж, чол 4 4 4 Випуск, шт 18 123 607 Габарити ( Д х Ш х В) 5 295 х 2 490 х 2 390 5 570 х 1 820 х 2 250 5 850 х 2 200 х 2 350 База, мм 3. 550 3 400 4. 800 Колія, мм 1 920 1 690/1 840 1 350/1 440 Кліренс, мм 265 240 270 Тип двигуна Рядний 6-циліндровий карбюраторний рідинного охолодження рядний 6-циліндровий карбюраторний рідинного охолодження V-подібний 8-циліндровий карбюраторний рідинного охолодження Потужність двигуна, к.с. 90 70 150 Швидкість по шосе, км / год 64 62 85 Запас ходу по шосе, км 316 250 300 Колісна формула 6 х 4 6 х 4 8 х 8 Тип підвіски на листових ресорах незалежна, на листових ресорах незалежна, на листових ресорах Подоланий підйом , град. 22 20 30 Подоланий брід, м 0,6 0,6 1,0

Читайте також:

Чим відповів противник?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов