Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Компресори: тиск, продуктивність, підготовка повітря, пневмоінструмент

Наша сеть партнеров Banwar

Підбір оптимального для вирішення виробничих завдань обладнання - справа непроста. Хороший спеціаліст зазвичай витрачає на це від 3 до 16 годин робочого часу. А коли мова йде про специфічні напрямках, на кшталт порохового інструмента, гідравліки або навіть більш звичною пневматики, часу може знадобитися і того більше. І це фахівцеві ... але ж далеко не кожен з нас зустрічається з такими виробами повсякденно. Відповідно, чим менше досвіду і чим менше часу на аналіз пропозицій, тим вище ризик помилки. Причому помилка, вчинена одного разу, може привести до ефекту «замкнутого кола». Невірно підібране колись обладнання швидко виходить з ладу, і замість повної заміни його купують повторно з запасом, щоб компенсувати поломки.

Візьмемо СИСТЕМУ КОМПРЕССОР-ПНЕВМОИНСТРУМЕНТ Візьмемо СИСТЕМУ КОМПРЕССОР-ПНЕВМОИНСТРУМЕНТ

Всі компресори можна розділити на кілька груп за зовсім різними ознаками. Наприклад, за типом стиснення газу все вони діляться на газові і повітряні. Якщо ділити за принципом стиснення, то виходить також дві групи: об'ємного стиснення і динамічного. В першу входять поршневі, гвинтові, мембранні і т. Д., А по-друге - турбокомпресори. За видами приводу компресори бувають з електроприводом, з приводом від ДВС і з приводом від вала відбору потужності ... Кожну групу, в свою чергу, можна поділити ще на підгрупи, і в залежності від завдання того, хто це поділ створює (це «хліб» відділів маркетингу), в кінцевому підсумку можна вивести будь-який ідеальний продукт, який відповідає вашим вимогам на всі 100% або близько того ...

Погодьтеся, що в будь-якому компресорі є щось, що відрізняє його від йому подібних. Якщо не будь-які технічні рішення, то бренд, маркетингова політика компанії, реклама, складська і сервісна програми ... Ось що змушує нас розлучатися зі своїми грошима і купувати будь-якої продукт.

У цій статті ми не будемо займатися рекламою, а просто розповімо про компресори зрозумілою мовою і будемо розраховувати саме на аудиторію нашого журналу, т. Е. Тих, хто використовує компресори в побуті, на будівництві, в автосервісах і на невеликих промислових підприємствах. Тобто мова піде про перевірених масових рішеннях. Завдання статті - розповісти про найбільш популярних помилки при виборі компресорів.

ТИСК

Існують давно усталені кордони використання компресорів. Компресори низького тиску, не більше 1 атмосфери (приблизно 1 бар), мабуть, придатні лише для аерації води на садовій ділянці, в басейні або акваріумі. Найчастіше тут застосовуються повітродувки, діафрагмові компресори або поршневі, з регулюванням тиску на виході з ресивера не більше 1 бару. Останнім часом на телебаченні широко рекламуються фарбувальні системи, що складаються з повітродувки, Повітропідвідні рукава і фарборозпилювача.

Компресори з тиском до 1 МПа (10 бар) - найпоширеніший вид компресорів, застосовуваний повсюдно, практично в будь-якій галузі промисловості, в фарбувальних системах, в якості приводу пневматичного інструменту, піскоструминних, абразивоструйного і дробоструминних установках, всіляких приводах, пневматичних циліндрах, Пневмодомкрат, керуючих системах і т. д. В залежності від необхідної продуктивності застосовують як поршневі, так і гвинтові різновиди.

Компресори з тиском понад 1 МПа, а точніше від 1,6 до 4,5 Мпа, застосовуються в видувних установках в харчовій промисловості. Компресори з великим тиском - в основному в хімічній промисловості, в оборонці і інших областях. Як правило, це поршневі або турбокомпресори.

Найпоширеніше оману - чим вище тиск компресора, тим краще. Установки з тиском в 10-16 бар вельми популярні. При тому що більшість пневматичного інструменту та обладнання розраховане на роботу при тиску трохи більше 6 бар. Виходить, що підключається до компресора техніка працює при навантаженнях, що перевищують розрахункові в два-три рази. В результаті скорочується ресурс обладнання, ростуть витрати на його ремонт і оновлення. Справа в тому, що стиснене повітря впливає на деталі інструменту із зусиллям, яке прямо пропорційно тиску. У магазині, збираючи продукти в пакети, п'ятикілограмову сітку з картоплею ми кладемо в два семикілограмовий пакета - раптом вони не витримають навантаження. Кожен з нас інтуїтивно розуміє, що у будь-яких виробів завжди повинен залишатися певний запас міцності.

Ось тільки у випадку з пневматикою багато про це правило забувають і нерозважливо перевантажують її зайвим тиском. Купувати компресор з надмірно високим тиском (про запас) не має сенсу з кількох причин. По-перше, компресор коштує грошей (якщо ви в них не обмежені, найбільш правильним рішенням буде купити більш потужну машину з прицілом на розвиток виробництва). По-друге, чим вище тиск - тим дорожче повітря. Про це практично ніхто ніколи не згадує, тому і беруть компресор з запасом по тиску, замість того, щоб брати з запасом по продуктивності. І по-третє, додаткові витрати - необхідний редуктор тиску стисненого повітря. При відсутності останнього підвищується навантаження на інструменти і механізми, що призводить до передчасного їх зносу. Крім цього, вартість обладнання, що працює на великому тиску, вище, ніж працює на меншому.

Мало хто стане стверджувати, що для пневмооборудования фізика робить винятки. Тоді чим пояснити повсюдну захопленість високобарнимі машинами?

Тому якщо орієнтуватися на тиск, то вибирати компресор необхідно виходячи з значень допустимого тиску, зазначених для інструменту (хіба що з невеликими поправками на діаметр і довжину пневмомагистрали). Вважається, що якщо в пневматичної магістралі під час роботи обладнання або інструменту тиск падає нижче ніж на 1 бар, то або вона зібрана невірно, або продуктивність компресора не відповідає споживанню стисненого повітря.

ПРОДУКТИВНІСТЬ

Продуктивність компресора - це об'єм повітря (при атмосферному тиску), що стискається в одиницю часу. Друге місце за поширеністю займають помилки, пов'язані з неправильною оцінкою цього параметра.

Саме повітря приводить в рух двигуни пневмоінструменту. При вірно підібраному тиску від його кількості залежить ефективна потужність обладнання, а значить, і виконання поставленого завдання. Якщо повітря не вистачає, то інструмент «задихається» - корисна потужність падає, а компресор працює на межі своїх можливостей.

Здоровий глузд підказує, що продуктивність слід підбирати з запасом. Ось тільки з яким?

Традиційно оптимальними за цим показником вважаються системи, коли витрата повітря в ході роботи не перевищує 70-80% від максимальної продуктивності компресора. Придбання більших машин, як правило, невигідно. Адже, крім більш високих цін, у них вище енергоспоживання і інші експлуатаційні витрати. Тому перед покупкою компресора потрібно ретельно перевірити, скільки повітря потрібно саме вашій пневмоінструменту.

Чергова помилка у виборі компресора формулюється так: «Менше повітря - вище тиск». У Росії народ здавна славиться зневагою, часом демонстративним, до різного роду правилам. Пояснити іншими причинами логіку людей, прекрасно усвідомлюють негативні наслідки кожного з попередніх пунктів окремо і все-таки намагаються на практиці їх об'єднати, не можна.

У два рази нижче продуктивність, зате в два рази вище тиск! Чому ні? Ось чому.

Мінус на мінус дає плюс в математиці. Фізика ж не настільки категорична. Дійсно, всі ми зі школи пам'ятаємо, що якщо не брати до уваги температуру, то за інших рівних буде вірно рівність p1V1 = p2V2. Однак в пневматику необхідно враховувати два моменти.

1. Згадана формула описує два кінцевих стану замкнутої системи - тієї, на яку не впливають інші чинники і кількість газу в якій незмінно. Але в нашому випадку інструмент постійно витрачає «старий» повітря, а компресор нагнітає «свіжий». Причому витрата одного напряму не залежить від продуктивності другого. У ряді випадків повітря подається мало, іноді - багато, а буває, що обладнання працює в режимі «то густо, то пусто». А значить, раз не виконується умова замкнутості системи, то і користуватися цією формулою в нашому випадку не можна.

2. Переважна більшість виробників відповідно до світових стандартів вказують продуктивність компресорів по повітрю «в розпущеному стані». Десь, як у випадку з вітчизняною технікою, втрати на стиск враховують і повідомляють продуктивність на виході з компресорного блоку, в іншому ж світі, як правило, вказують обсяг повітря на вході в компресор ...

Однак незалежно від цих правил продуктивність компресора - це кількість нестислого повітря, яке він стискає в одиницю часу. Тобто «кубовая» семібарная машина видає в хвилин стільки повітря, що при атмосферному тиску він займе обсяг в 1 кубічний метр. А «полкубовий» пятнадцатібарнік відповідно лише 0,5 кубічних метра. До речі, по «розбещеному» повітрю вимірюється і витрата пневмоінструменту. Ось чому в нашому випадку брак повітря не можна компенсувати збільшенням тиску.

Діаметр І ДОВЖИНА МАГІСТРАЛІ

Навіть при вірно підібраному компресорі і інструменті в ряді випадків техніка все одно не дає обіцяних виробником показників. А причина може бути проста. Про діаметр шлангів і труб знають багато. Згадують, правда, рідше. Хоча правило просте: чим менше діаметр, тим нижче пропускна здатність. (Згадайте напої фаст-фуду: чим вже трубочка, тим довше через неї доведеться тягнути напій.) Занадто завужені магістралі не здатні оперативно пропустити необхідну інструменту кількість повітря.

Що стосується довжини магістралей, то і тут все не набагато складніше. Як відомо, молекули повітря, як і будь-якого газу, досить сильно віддалені один від одного і знаходяться в постійному хаотичному русі. Їх зіткнення утворюють тиск, і чим вони частіше соударяются, тим ця величина вище.

При цьому в замкнутих системах, як нас вчили в школі, тиск газу розподіляється рівномірно по всьому об'єму. А ось у відкритих - все трохи інакше. Завдяки істотному відстані між молекулами, щоб взаємодіяти один з одним, їм потрібен час. Ситуація нагадує звичайну дорожню пробку. При інтенсивному русі на вузькій трасі, стоїть попереду йде машині зменшити швидкість за два метри перед новим «лежачим поліцейським», як наступна за нею, не знаючи причин і намагаючись зберегти безпечну дистанцію, пригальмовує трохи сильніше і трохи раніше - і так поки п'ята або десята за рахунком від них не зупиняється зовсім.

Однак залишимо питання організації руху фахівцям, а що стосується належного використання протяжних повітряних магістралей, то тут обійтися без втрат в ефективності інструменту нам допоможе збільшення або діаметра, або тиску. Також дієві прийоми на кшталт установки додаткових ресіверів або закольцовку магістралі.

У будь-якому випадку в побуті не варто захоплюватися ні тонкими, ні довгими шлангами, а проектування промислових магістралей краще віддати на відкуп професіоналам.

ПІДГОТОВКА ПОВІТРЯ

Вирішивши всі питання з кількістю повітря, ми стикаємося із завданням забезпечення його якості. Правило тут просте. Після виходу з компресора повітря необхідно очищати. Який би чистою не була атмосфера навколо нас, в ній завжди присутні водяна пара, суспензії масел, тверді частинки пилу і багато іншого. Стискаючи повітря в середньому в 7-10 разів, компресор в стільки ж збільшує їх концентрацію на виході.

Як відомо, відносна вологість повітря више100% бути не може, тому більша частина пара переходить в рідкий стан. І води виходить досить багато. Вона призводить до корозії деталей інструменту і магістралі, збільшення втрат на тертя в рухомих сполученнях, підвищеного зносу. І якщо проблему конденсату на ряді моделей вирішують додатково встановлені осушувачі, які охолоджують або висушують надлишки води до точки роси від +3 до -40, а то і до -70 градусів Цельсія, то проти твердих частинок і масел вони безсилі, а суспензія з брудних масел в поєднанні з абразивними частинками серйозно скорочує термін служби пневмоінструменту.

До речі, традиційно масла в повітрі люди побоюються. Часто навіть спеціально шукають «безмасляні» компресори. Деякі компанії пропонують їх своїм партнерам. Такі машини правильніше називати компресорами сухого стиснення. Що б не говорили, вони не дають безмасляний повітря. Адже двигуни внутрішнього згоряння, мастило рухомих частин механізмів, навіть ефірні масла, які виділяють ялинки на вулиці - все це джерела масел в навколишньому повітрі. Нехай мікроскопічні, але все ж джерела, а при досить великих обсягах стисненого повітря їх кількість збільшується значно. Тому, навіть якщо в процесі стиснення сам компресор не додає до «атмосферним» забруднювачів продукти своєї роботи, парів тих масел, що надходять до нього ззовні, як правило, вистачає, щоб після стиснення знадобилася додаткова фільтрація. Таким чином, якщо у вас немає чітких приписів, замість більш складних, дорогих і, як показує практика, менш довговічних машин сухого стиснення можете сміливо купувати не менш ефективні традиційні установки. Адже системи подальшого очищення і підготовки повітря для них ідентичні.

Крім чистого середовища, більшість пневмоінструменту потребує регулярної мастилі. Її можна здійснювати вручну, регулярно розбираючи і збираючи інструмент. Однак частіше користуються недорогими і невибагливими лубрикаторами.

ОСОБЛИВОСТІ ЕКСПЛУАТАЦІЇ

Експлуатаційні помилки не завжди очевидні і не настільки крамольні, як при підборі компресора. Вони можуть дозволити виконати поставлене перед вами завдання. Ось тільки ресурс обладнання такі помилки скорочують значно.

1. Тривалість роботи під навантаженням. Ні для кого не секрет, що режим експлуатації будь-якого обладнання закладається ще на стадії проектування. Як і у спортсменів, у компресорів є «спринтери» і «стаєр». Найпростіші і доступні поршневі машини з коаксіальним (співвісним) приводом розраховані в середньому на півгодинну роботу під навантаженням з подальшим «відпочинком» протягом такого ж часу.

Компресори з ремінним приводом більше призначені для промислового застосування, тому і готові до більш важким умовам експлуатації. При цьому навіть їм потрібні перерви близько 15 хвилин на годину на те, щоб охолонути.

Безперервна робота компресора теж буває необхідна. У побуті таких прикладів практично не знайти, а ось в серйозних промислових умовах подібні вимоги зустрічаються досить часто. Тоді найкращим чином себе проявляють гвинтові машини. Вони здатні забезпечити 100% -ву тривалість включення.

У деяких випадках варто пам'ятати, що при експлуатації компресора з електродвигуном великої потужності існує обмеження на кількість його пусків в одиницю часу.

Яким би не був компресор, перевантажувати його не варто. У правильному режимі експлуатації він без проблем зможе прослужити кілька років.

2. Ресивер. Важливо пам'ятати, що це не джерело повітря, а лише проміжна ланка в пневмосистеме, покликане вирівнювати скачки тиску в магістралі. Тому оптимальний обсяг ресивера становить приблизно 30% від продуктивності компресора в хвилину. Великий ресивер при маленькому компресорі - перший крок до «вбивства» компресора. Непоганий ресивер на 430 літрів можна купити дешевше 20 000 рублів - цілком доступно, погодьтеся. Можливо, тому нерідкі випадки, коли компресор з продуктивністю під 100 літрів підключають навіть до девятісотлітровим ресиверів. В результаті компресорна головка змушена довше працювати під максимальним навантаженням, щоб підтримувати тиск в надто великої місткості. Як наслідок - перегріви і скорочення ресурсу. Також важливо після роботи стравлювати повітря з ресивера. Такий підхід не тільки знизить навантаження на обладнання, але і дозволить значно зменшити кількість конденсату в пнемомагістралі.

Буде не зайвим буде нагадати, що ресивер вимагає постановки на облік в наглядових інстанціях, якщо твір тиску в барах (0,1 МПа) на об'єм ресивера в літрах більше ніж 10 000. Тому багато компаній встановлюють замість одного великого кілька маленьких (як правило, об'ємом від 430 до 900 літрів). У таких випадках постановка на облік не потрібно.

3. Не нехтуйте якістю фітингів. Якщо система «мама-тато» або будь-яке інше з'єднання пропускає повітря, то ви втратите значно більше грошей, ніж витратите на покупку нового елемента пневмосети.

ІНСТРУМЕНТ І КОМПРЕССОР

Не можна купувати інструмент без оглядки на компресор, і навпаки.

Пневмоінструмент порівняно недорогий і досить довговічний. Тому іноді можна наштовхнутися на пропозиції з дуже цікавими цінами. Запропонували за дешево - стане в нагоді, а який-небудь компресор докупаємо потім? Чудес не буває: осьова шліфмашина «під 150-міліметровий камінь» або пневмо-УШМ на 180 мм незалежно від марки зажадають в середньому 1,5 ... 2,0 м3 / хв повітря, і компресор знадобиться не «якийсь», а відповідний - потужністю близько 15-20 кВт для поршневих моделей і 10-15 - для гвинтових. І витрати на нього можуть виявитися настільки високі, що зведуть нанівець економію на інструменті.

Компресори на 220 В, як правило, недорогі, зазвичай мають привід до 2,2 кВт, рідше - до 3 кВт і продуктивність по нагнітанню не більше 250 л / хв (440 - по всмоктуванню). Цього цілком достатньо для невеликого гайковерти, фарбопульта або дрилі середнього рівня. Машини більшої потужності працюють від 380 (400) В. Тому при виборі пневмоінструменту або компресора необхідно постійно тримати в умі обладнання, яке буде працювати з купується моделлю. В іншому випадку вкладені в покупку гроші будуть просто припадати пилом забутим залізом в очікуванні кращих часів.

ВИКРУТИ і недомовки

Отже, ви визначилися з характеристиками обладнання, описаних вище помилок начебто немає, навіть підібрали кілька схожих моделей. Залишилося їх порівняти і вибрати найбільш підходящі варіанти. І ось тут в боротьбу за ваш гаманець вступають маркетологи. Щоб не попастися на їх хитрощі, будьте уважні, зіставляючи характеристики моделей різних марок.

Ось на що необхідно звернути увагу.

Існує безліч методик вимірювання та стандартів вказівки характеристик компресорів. Порівнюючи продуктивність різних моделей, зверніть увагу на те, для якого тиску повітря вона вказана, на вході або виході з компресора.

Якщо доведеться підбирати гвинтовий компресор, то врахуйте наступне. Виробники, які користуються покупними гвинтовими блоками, іноді вказують робочі параметри на блоці. При цьому продуктивність на виході з компресора може бути на 10-15% нижче за рахунок втрат. Зрозуміти, що за характеристика мається на увазі в даному випадку, можна, уточнивши стандарт, відповідно до якого вона вказана. Якщо мова йде про Додатку С до стандарту ISO1217, 1996, то все в порядку - продуктивність вказана на виході з компресора. Якщо про Додатку А до того ж стандарту, то показник відноситься до гвинтового блоку, і необхідно враховувати втрати на проходження повітря. Для гвинтових компресорів важливо число обертів гвинтової пари. Високоспритні гвинтові блоки дешевше низькими обертами, зате їх ресурс істотно нижче.

Завжди уточнюйте комплектацію і можливості конкретної машини. У рекламних проспектах, буклетах і навіть в техніко-комерційні пропозиції деяких марок нерідко перераховуються як стандартні, так і опціонні параметри. Причому, як і з автомобілями, різниця в ціні базової і повністю упакованої версії може бути більш ніж суттєвою.

При виборі компресора з двигуном внутрішнього згоряння, крім іншого, намагайтеся оцінити витрата палива. Так ось, хтось із виробників наводить дані в літрах на годину, деякі - в кілограмах на годину. Не забувайте, що щільність дизельного палива не перевищує 860 г / дм3. Щоб зрозуміти, який з варіантів економічніше в літрах, до значення в кілограмах необхідно додавати як мінімум 16%.

Продовжувати цей перелік можна довго, проте існує досить простий спосіб уникнути таких помилок. Оцінюйте в першу чергу продавця. Відповідальний постачальник дорожить своєю репутацією і буде послідовно пропонувати вам рішення, виходячи з їх ефективності в ваших умовах. Швидше за все, таким компресором ви залишитеся задоволені. Якщо ж для компанії важливо будь-яку ціну продати вам свій товар, то оцінка ефективності пропонованого варіанту повністю лягає на ваші плечі.

Питання, який компресор краще, буде стояти, напевно, ще довго. Єдино вірну відповідь на нього знайти не простіше, ніж з'ясувати, сильніше чи кит слона, і чи переможе Чак Норріс Арнольда Шварценеггера.

Проте, якщо при виборі ви будете пам'ятати про правильно підібраних тиску, продуктивності, магістралях, підготовці повітря, ресівері, режимах роботи і інструменті, а також зверніться до відповідального постачальника, то ймовірність помилки буде зведена практично до нуля.

Редакція журналу «Споживач. Інструменти »
висловлює вдячність компанії «Магімекс»
за інформаційну підтримку при підготовці статті.

Стаття опублікована в журналі «Інструменти» серії «Споживач» літо 2013 (№08'2013)

Тоді чим пояснити повсюдну захопленість високобарнимі машинами?
Ось тільки з яким?
Чому ні?
Запропонували за дешево - стане в нагоді, а який-небудь компресор докупаємо потім?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов