Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Кращий велосипед для підлітка в 2019 році - огляди, відгуки і тести на veloturist.org.ua

  1. Кращий велосипед для підлітка в 2019 році 10 Вересень Сталося у Вас таке щастя, що малюк став дорослим,...
  2. Як правильно підібрати велосипед
  3. На що звернути увагу при виборі велосипеда
  4. Догляд за велосипедом
  5. Ціна питання
  6. Кращі варіанти 2018 року
  7. Кращий велосипед для підлітка в 2019 році
  8. Які види велосипедів бувають
  9. Як правильно підібрати велосипед
  10. На що звернути увагу при виборі велосипеда
  11. Догляд за велосипедом
  12. Ціна питання
  13. Кращі варіанти 2018 року
  14. Кращий велосипед для підлітка в 2019 році
  15. Які види велосипедів бувають
  16. Як правильно підібрати велосипед
  17. На що звернути увагу при виборі велосипеда
  18. Догляд за велосипедом
  19. Ціна питання
  20. Кращі варіанти 2018 року

Кращий велосипед для підлітка в 2019 році

Наша сеть партнеров Banwar

10 Вересень

Сталося у Вас таке щастя, що малюк став дорослим, багато може і вміє, і гордо називається підлітком. Давайте чітко визначимося з цими поняттями, тому що далі ми будемо говорити саме про вибір підліткового велосипеда, при виборі дитячого - є свої окремі нюанси.

Отже, за стандартами ВООЗ діти у віці 9 років мають, в середньому, зростання 132 см, і це справедливо як для хлопчиків, так і для дівчаток. Виробники пропонують підліткові велосипеди з 24 дюймовими колесами починаючи з росту 135 см. Коли дитина переростає позначку 155 см, (ВООЗ говорить, що це трапляється ближче до 14), вже потрібно вибирати йому дорослий велосипед .

Підлітки вже більш самостійні, можуть виконувати завдання, охоплювати увагою більше подій, краще зосереджуватися, і вже мають якусь свідому відповідальність. Все це необхідні умови, для того що б довірити чаду свій, саме свій перший транспорт. На ньому можна пізнавати світ в радіусі більше ніж в кілометрі від будинку, дружити з іншими хлопцями, взаємодіяти і радіти.

Підлітковий велосіпед- дуже важливий етап у зростанні і дорослішання. Згадайте свої юні роки, а потім анекдот: «якщо в дитинстві у тебе не було велосипеда, а тепер у тебе Бентлі, то все одно в дитинстві у тебе велосипеда НЕ БУЛО :)))»

Які види велосипедів бувають

Для того, що б визначитися, який велосипед потрібен вашій дитині, дайте відповідь на питання: «де і як буде він буде кататися Для того, що б визначитися, який велосипед потрібен вашій дитині, дайте відповідь на питання: «де і як буде він буде кататися?».

Типові варіанти: з друзями по дворах і місту, в магазин і за дорученнями, на дачі, по парках і природі, або ж він буде їздити з Вами в захоплюючі подорожі і прогулянки на довше. Якщо дитина захотів BMX то це окрема історія.

Для наших варіантів підходять 2 типу велосипедів : Міські та гірські.

  • Міські велосипеди призначені для їзди по асфальту і утоптаним доріжках по рівній місцевості. На них зручно возити щось (або когось :)). Не зручно заплигувати на бровки, їздити по пісках і грунтах, швидко ганяти, і екстремали. Зате зручно сидіти, є дуже гарні, з заниженими рамами і з гарними кольорами (що актуально для спокійних дівчаток). Там може не бути «передач», а це не ускладнює процес катання.

  • Гірські (MTB) велосипеди призначені для більш активну їзди. Вони гарні в умовах міста, добре долають перешкоди, на них цікаво і зручно їздити у всякі кльові місця, прогулюватися по парках, лісах, їздити на пляж, ганяти на швидкість по стадіону, і навіть путешествовать.У них спортивна посадка коли спина нахилена, а руки спираються на кермо, що не зовсім зручно на тривалих відстанях, але добре для маневреності, швидкості, розвитку серцево-судинної системи, м'язів ніг і координації рухів у просторі. На таких велосипедах, як правило, є передачі - які дозволяють заїжджати вгору і проїжджати складне покриття.

  • Складні велосипеди, які мають маленькі розміри ми не рекомендуємо, це не те, по самій суті підліткового велосипеда. І складаний механізм - штука з якою можна намучитися.

Як правильно підібрати велосипед

По-перше потрібно дуже правильно визначитися з правильним розміром і зростом. Ось Вам на допомогу орієнтовна таблиця за віком і росту, і розмірами рам. Вона зроблена за усередненими показниками, тому дивіться на зростання конкретної дитини, а прогноз, наскільки високий він буде вирастать- вам допоможе зробити генетика, просто оцініть зростання батьків.

Всі велосипеди категорично рекомендується приміряти і поїздити на них перед покупкою.

Отже, ви разом з дитиною в веломагазині. Допитати консультанта, попросіть кілька варіантів ростовок.

  • Підліток бере велосипед і без видимих ​​зусиль перекидає ногу через раму. Ок? - йдемо далі

  • Стоячи ногами на підлозі, він повинен спертися спиною в кінчик сідла. У такому положенні між ногами і рамою повинен бути зазор в 7-13 см (в моделях унісекс і чоловічих). Це показник відповідного зростання і якась гарантія що при зіскакування з педалей юна особа не вдаритися промежиною про раму (це боляче)

  • Далі. Посадити в сідло. Нога повинна п'ятою діставати до нижнього положення педалі. Налаштуйте сідло на потрібну висоту, що б так було. Сидячи в сідлі ногами діставати до підлоги не треба. Не треба! Чи вірите? Це дуже важливо, вчитися їздити і крутити педалі правильно. Якщо діставати ногами до землі це загрожує неправильним вибором розміру рами і хворобами в колінах.

  • Після настройки сідла дитина повинна спертися на кермо. Спина при цьому повинна залишатися прямій, руками потрібно вільно спиратися на кермо, що б вони були трохи прісогнути в ліктях. Якщо не зручно, майбутній велосипедист горбатитися (маленький) або тягнеться до керма (великий) - це не ваш розмір або цей велосипед вам не підходить по геометрії рами. Неправильна посадка загрожує проблемами зі спиною, поставою, болями в суглобах, і ненавистю до велосипеда.

Що стосується колірних рішень, свободу вибору слід віддати підлітку, адже кататися на велосипеді належить йому. Необхідно вибирати найбільш надійні деталі, які прості в обслуговуванні, налаштування і ремонті.

Сміливо віддавайте це в їх зону відповідальності, віком 12-13 років можна це робити самостійно, ще й придбати корисний навик.

Нехай дитина спробує пронести велосипед кілька метрів. Носити його на руках доведеться іноді, і важливо, щоб це не викликало труднощів.

На що звернути увагу при виборі велосипеда

  • Про «на виріст»: краще поміняти 2-3 велосипеда, ніж їздити на тому, що не підходить, це загрожує неправильним розвитком, падіннями, болями, і купою інших неприємних наслідків. Об'єктивно: велосипеда вистачить року на 2-3, далі потрібно продавати то з чого виросли і купувати новий, відповідний. Не намагайтеся знайти універсальну модель на довгі роки. Особливо для хлопчиків.

  • Двухподвес відмовте відразу: вони не працюю в дешевих моделях, а тільки збільшують велосипед.

  • Якщо не плануються серйозні навантаження і велосипед буде більше для прогулянкового катанія- можна дивитися в бік ригидной вилки- заощадите на вазі і в грошах, дешеві вилки звичайно допомагають проїжджати ямки і бровки, але дають 2-3 кг ваги, при сумнівної ефективності.

  • Для початківців велосипедистів багато передач не зовсім актуально, так як велика різноманітність комбінацій і тонке налаштування можуть відволікати, а не допомагати, їздити в задоволення. Задня система зірок на касеті (моноліт від 8 зірок) проживе довше, навіть при негуманне використання велосипеда. Система «тріскачка» до 7 зірок, може ламатися від ударних навантажень, особливо коли вага наїзника більше ніж 60 кг.

  • 24 діаметр коліс хороший для підлітків: він уже дає хорошу швидкість, але ними легше управляти і легше розганяти і є більше маневреності, у порівнянні з 26, що для ще не сильно зміцнів організму буде зручно і під силу.

Догляд за велосипедом

Профілактика та чистка велосипеда повинна проводитися періодично. Перед кожною поїздкою необхідно перевіряти тиск в шинах, зовнішній вигляд покришок, легкість обертання і перемикання передач, а також силу гальм. Після кожного сезону слід оновлювати мастило, перевірити і замінити розтяглася ланцюг, зношені підшипники та інші витратні елементи.

Ціна питання

Найбільш оптимальною ціновою категорією при виборі велосипеда буде середня (200-400 $). Це обумовлено рядом причин: Найбільш оптимальною ціновою категорією при виборі велосипеда буде середня (200-400 $)

  • Активність. Діти і підлітки мають величезну кількість енергії. Вони готові ганяти на велосипеді цілий день. Дешеві моделі не витримають такої експлуатації, особливо якщо велосипедні прогулянки проходять за містом, де міцність всіх елементів конструкції визначає довговічність використання;

  • Вага. У дешевих моделях використовуються сталеві рами і громіздке обладнання. Це означає, що вага такого велосипеда складе 20 кг і більше. Підліток середньої статури буде відчувати певні труднощі при катанні, а також великі проблеми під час його транспортування в руках. Байки з середнього цінового діапазону в більшості своїй мають раму з алюмінієвих сплавів, що дозволяє домогтися ваги велосипеда в межах 11-13 кг. Це практично в 2 рази менше, ніж у дешевих моделей;

  • Якість. Слід пам'ятати і про те, що діти досить незграбні. Чи є сенс купувати ексклюзивний, дуже дорогий велосипед, в якому передбачені якісні та надійні деталі, адже їх заміна буде коштувати солідних грошей?

  • Дорослішання. Ще одним голосом проти дорогих велосипедів стане природний процес дорослішання. Подібні транспортні засоби прослужать 10 і більше років, але дитина виросте з нього за 3-4 роки, що автоматично повертає до проблеми маленьких велосипедів.

Тому краще підібрати середній за ціною байк, який вірно відслужить той час, поки буде підходити по зростанню. Сучасні якісні велосипеди мають хороший запас міцності, що б відмінно працювати після продажу у другого і навіть третього господаря.

Кращі варіанти 2018 року

Слід зазначити, що для створення власних моделей більшість виробників використовує комплектуючі сторонніх компаній. Наприклад, продукція SHIMANO і SRAM незмінно присутній на кращих велосипедах в середньому ціновому сегменті. Свої відмінності є у кожного бренду. Для того щоб їх зрозуміти, необхідно розглянути 3 новинки минулого року:

  • AUTHOR A-MATRIX 24
  • Bergamont Team Junior 24
  • Trek MT 220 Boy's

Всі вони мають діаметр   колеса 24 дюймів   , Оснащені системою перемикання передач і монетками від shimano, а також передніми і задніми ободнимі гальмами типу Вбрейк Всі вони мають діаметр колеса 24 дюймів , Оснащені системою перемикання передач і монетками від shimano, а також передніми і задніми ободнимі гальмами типу Вбрейк. Однак є кілька відмінностей.

Чеський Author в цьому році отримав вигнуту верхню трубу, що дозволило використовувати його для нормального катання підліткам з меншим зростанням. Важить цей велосипед з алюмінієвою рамою і всім обвісом близько 12,2 кг (втратив 400 грам в порівнянні з минулим роком).

Також необхідно відзначити, що це єдина з 3 лінійок, що має жіночу модель, яка крім кольору в своєму розпорядженні більш зігнутої верхньої трубою. Цей байк має всього 18 швидкостей, що скорочує можливості пошуку комфортної передачі, а встановлені гальма прогулянкового типу і агресивна їзда вимагають великої уваги.

німці з   Bergamont   , Що випускають лінійку Team Junior, дотримуються позиції кращої якості за заявлену ціну німці з Bergamont , Що випускають лінійку Team Junior, дотримуються позиції кращої якості за заявлену ціну. Так як байки компанії мають 21 швидкість, це дає достатній діапазон передач для плавного перемикання.

Практично всі деталі, крім системи передач і гальм, зареєстровані під брендом компанії, а значить можна розраховувати на німецьку надійність.

Це найлегший з представлених байків - всього 11,8 кг з повним обвісом (часом різниця в кілограм досить відчутна). Серед недоліків можна відзначити велику ціну в порівнянні з іншими велосипедами подібній комплектації.

Американські байки від   Trek   - це найкраще рішення для агресивної їзди Американські байки від Trek - це найкраще рішення для агресивної їзди. 21 можлива передача забезпечує кращий діапазон для вибору оптимального кадансу (частот обертання педалей). Велосипед прослужить дуже довго за рахунок міцних і надійних конструктивних елементів.

Компанія приділяє велику увагу анатомічної сумісності байка і дитини. Для цього використовується спеціальна система Dialed Fit, яка дозволила підігнати комплектацію під особливості комплекції підлітка. Таке задоволення обійдеться дорожче, ніж інші аналоги, але ціна цілком виправдана і завжди можна вгадати покупку на сезон знижок.

Також важливо придбати захисний шолом і світло: задній проблисковий маячок і передню фару, і контролювати, де їздять ваші діти, переконатися, що вони знають ПДР, і добре усвідомлюють відповідальність. Катання приносить задоволення і радість, але воно повинно бути максимально безпечним. Бажаємо знайти Вам той ідеальний підлітковий велосипед, який буде згадуватися з захопленням, і з великою вдячністю до Вас.

Рекомендуємо ще почитати по темі статті:

Кращий велосипед для підлітка в 2019 році

10 Вересень

Сталося у Вас таке щастя, що малюк став дорослим, багато може і вміє, і гордо називається підлітком. Давайте чітко визначимося з цими поняттями, тому що далі ми будемо говорити саме про вибір підліткового велосипеда, при виборі дитячого - є свої окремі нюанси.

Отже, за стандартами ВООЗ діти у віці 9 років мають, в середньому, зростання 132 см, і це справедливо як для хлопчиків, так і для дівчаток. Виробники пропонують підліткові велосипеди з 24 дюймовими колесами починаючи з росту 135 см. Коли дитина переростає позначку 155 см, (ВООЗ говорить, що це трапляється ближче до 14), вже потрібно вибирати йому дорослий велосипед .

Підлітки вже більш самостійні, можуть виконувати завдання, охоплювати увагою більше подій, краще зосереджуватися, і вже мають якусь свідому відповідальність. Все це необхідні умови, для того що б довірити чаду свій, саме свій перший транспорт. На ньому можна пізнавати світ в радіусі більше ніж в кілометрі від будинку, дружити з іншими хлопцями, взаємодіяти і радіти.

Підлітковий велосіпед- дуже важливий етап у зростанні і дорослішання. Згадайте свої юні роки, а потім анекдот: «якщо в дитинстві у тебе не було велосипеда, а тепер у тебе Бентлі, то все одно в дитинстві у тебе велосипеда НЕ БУЛО :)))»

Які види велосипедів бувають

Для того, що б визначитися, який велосипед потрібен вашій дитині, дайте відповідь на питання: «де і як буде він буде кататися Для того, що б визначитися, який велосипед потрібен вашій дитині, дайте відповідь на питання: «де і як буде він буде кататися?».

Типові варіанти: з друзями по дворах і місту, в магазин і за дорученнями, на дачі, по парках і природі, або ж він буде їздити з Вами в захоплюючі подорожі і прогулянки на довше. Якщо дитина захотів BMX то це окрема історія.

Для наших варіантів підходять 2 типу велосипедів : Міські та гірські.

  • Міські велосипеди призначені для їзди по асфальту і утоптаним доріжках по рівній місцевості. На них зручно возити щось (або когось :)). Не зручно заплигувати на бровки, їздити по пісках і грунтах, швидко ганяти, і екстремали. Зате зручно сидіти, є дуже гарні, з заниженими рамами і з гарними кольорами (що актуально для спокійних дівчаток). Там може не бути «передач», а це не ускладнює процес катання.

  • Гірські (MTB) велосипеди призначені для більш активну їзди. Вони гарні в умовах міста, добре долають перешкоди, на них цікаво і зручно їздити у всякі кльові місця, прогулюватися по парках, лісах, їздити на пляж, ганяти на швидкість по стадіону, і навіть путешествовать.У них спортивна посадка коли спина нахилена, а руки спираються на кермо, що не зовсім зручно на тривалих відстанях, але добре для маневреності, швидкості, розвитку серцево-судинної системи, м'язів ніг і координації рухів у просторі. На таких велосипедах, як правило, є передачі - які дозволяють заїжджати вгору і проїжджати складне покриття.

  • Складні велосипеди, які мають маленькі розміри ми не рекомендуємо, це не те, по самій суті підліткового велосипеда. І складаний механізм - штука з якою можна намучитися.

Як правильно підібрати велосипед

По-перше потрібно дуже правильно визначитися з правильним розміром і зростом. Ось Вам на допомогу орієнтовна таблиця за віком і росту, і розмірами рам. Вона зроблена за усередненими показниками, тому дивіться на зростання конкретної дитини, а прогноз, наскільки високий він буде вирастать- вам допоможе зробити генетика, просто оцініть зростання батьків.

Всі велосипеди категорично рекомендується приміряти і поїздити на них перед покупкою.

Отже, ви разом з дитиною в веломагазині. Допитати консультанта, попросіть кілька варіантів ростовок.

  • Підліток бере велосипед і без видимих ​​зусиль перекидає ногу через раму. Ок? - йдемо далі

  • Стоячи ногами на підлозі, він повинен спертися спиною в кінчик сідла. У такому положенні між ногами і рамою повинен бути зазор в 7-13 см (в моделях унісекс і чоловічих). Це показник відповідного зростання і якась гарантія що при зіскакування з педалей юна особа не вдаритися промежиною про раму (це боляче)

  • Далі. Посадити в сідло. Нога повинна п'ятою діставати до нижнього положення педалі. Налаштуйте сідло на потрібну висоту, що б так було. Сидячи в сідлі ногами діставати до підлоги не треба. Не треба! Чи вірите? Це дуже важливо, вчитися їздити і крутити педалі правильно. Якщо діставати ногами до землі це загрожує неправильним вибором розміру рами і хворобами в колінах.

  • Після настройки сідла дитина повинна спертися на кермо. Спина при цьому повинна залишатися прямій, руками потрібно вільно спиратися на кермо, що б вони були трохи прісогнути в ліктях. Якщо не зручно, майбутній велосипедист горбатитися (маленький) або тягнеться до керма (великий) - це не ваш розмір або цей велосипед вам не підходить по геометрії рами. Неправильна посадка загрожує проблемами зі спиною, поставою, болями в суглобах, і ненавистю до велосипеда.

Що стосується колірних рішень, свободу вибору слід віддати підлітку, адже кататися на велосипеді належить йому. Необхідно вибирати найбільш надійні деталі, які прості в обслуговуванні, налаштування і ремонті.

Сміливо віддавайте це в їх зону відповідальності, віком 12-13 років можна це робити самостійно, ще й придбати корисний навик.

Нехай дитина спробує пронести велосипед кілька метрів. Носити його на руках доведеться іноді, і важливо, щоб це не викликало труднощів.

На що звернути увагу при виборі велосипеда

  • Про «на виріст»: краще поміняти 2-3 велосипеда, ніж їздити на тому, що не підходить, це загрожує неправильним розвитком, падіннями, болями, і купою інших неприємних наслідків. Об'єктивно: велосипеда вистачить року на 2-3, далі потрібно продавати то з чого виросли і купувати новий, відповідний. Не намагайтеся знайти універсальну модель на довгі роки. Особливо для хлопчиків.

  • Двухподвес відмовте відразу: вони не працюю в дешевих моделях, а тільки збільшують велосипед.

  • Якщо не плануються серйозні навантаження і велосипед буде більше для прогулянкового катанія- можна дивитися в бік ригидной вилки- заощадите на вазі і в грошах, дешеві вилки звичайно допомагають проїжджати ямки і бровки, але дають 2-3 кг ваги, при сумнівної ефективності.

  • Для початківців велосипедистів багато передач не зовсім актуально, так як велика різноманітність комбінацій і тонке налаштування можуть відволікати, а не допомагати, їздити в задоволення. Задня система зірок на касеті (моноліт від 8 зірок) проживе довше, навіть при негуманне використання велосипеда. Система «тріскачка» до 7 зірок, може ламатися від ударних навантажень, особливо коли вага наїзника більше ніж 60 кг.

  • 24 діаметр коліс хороший для підлітків: він уже дає хорошу швидкість, але ними легше управляти і легше розганяти і є більше маневреності, у порівнянні з 26, що для ще не сильно зміцнів організму буде зручно і під силу.

Догляд за велосипедом

Профілактика та чистка велосипеда повинна проводитися періодично. Перед кожною поїздкою необхідно перевіряти тиск в шинах, зовнішній вигляд покришок, легкість обертання і перемикання передач, а також силу гальм. Після кожного сезону слід оновлювати мастило, перевірити і замінити розтяглася ланцюг, зношені підшипники та інші витратні елементи.

Ціна питання

Найбільш оптимальною ціновою категорією при виборі велосипеда буде середня (200-400 $). Це обумовлено рядом причин: Найбільш оптимальною ціновою категорією при виборі велосипеда буде середня (200-400 $)

  • Активність. Діти і підлітки мають величезну кількість енергії. Вони готові ганяти на велосипеді цілий день. Дешеві моделі не витримають такої експлуатації, особливо якщо велосипедні прогулянки проходять за містом, де міцність всіх елементів конструкції визначає довговічність використання;

  • Вага. У дешевих моделях використовуються сталеві рами і громіздке обладнання. Це означає, що вага такого велосипеда складе 20 кг і більше. Підліток середньої статури буде відчувати певні труднощі при катанні, а також великі проблеми під час його транспортування в руках. Байки з середнього цінового діапазону в більшості своїй мають раму з алюмінієвих сплавів, що дозволяє домогтися ваги велосипеда в межах 11-13 кг. Це практично в 2 рази менше, ніж у дешевих моделей;

  • Якість. Слід пам'ятати і про те, що діти досить незграбні. Чи є сенс купувати ексклюзивний, дуже дорогий велосипед, в якому передбачені якісні та надійні деталі, адже їх заміна буде коштувати солідних грошей?

  • Дорослішання. Ще одним голосом проти дорогих велосипедів стане природний процес дорослішання. Подібні транспортні засоби прослужать 10 і більше років, але дитина виросте з нього за 3-4 роки, що автоматично повертає до проблеми маленьких велосипедів.

Тому краще підібрати середній за ціною байк, який вірно відслужить той час, поки буде підходити по зростанню. Сучасні якісні велосипеди мають хороший запас міцності, що б відмінно працювати після продажу у другого і навіть третього господаря.

Кращі варіанти 2018 року

Слід зазначити, що для створення власних моделей більшість виробників використовує комплектуючі сторонніх компаній. Наприклад, продукція SHIMANO і SRAM незмінно присутній на кращих велосипедах в середньому ціновому сегменті. Свої відмінності є у кожного бренду. Для того щоб їх зрозуміти, необхідно розглянути 3 новинки минулого року:

  • AUTHOR A-MATRIX 24
  • Bergamont Team Junior 24
  • Trek MT 220 Boy's

Всі вони мають діаметр   колеса 24 дюймів   , Оснащені системою перемикання передач і монетками від shimano, а також передніми і задніми ободнимі гальмами типу Вбрейк Всі вони мають діаметр колеса 24 дюймів , Оснащені системою перемикання передач і монетками від shimano, а також передніми і задніми ободнимі гальмами типу Вбрейк. Однак є кілька відмінностей.

Чеський Author в цьому році отримав вигнуту верхню трубу, що дозволило використовувати його для нормального катання підліткам з меншим зростанням. Важить цей велосипед з алюмінієвою рамою і всім обвісом близько 12,2 кг (втратив 400 грам в порівнянні з минулим роком).

Також необхідно відзначити, що це єдина з 3 лінійок, що має жіночу модель, яка крім кольору в своєму розпорядженні більш зігнутої верхньої трубою. Цей байк має всього 18 швидкостей, що скорочує можливості пошуку комфортної передачі, а встановлені гальма прогулянкового типу і агресивна їзда вимагають великої уваги.

німці з   Bergamont   , Що випускають лінійку Team Junior, дотримуються позиції кращої якості за заявлену ціну німці з Bergamont , Що випускають лінійку Team Junior, дотримуються позиції кращої якості за заявлену ціну. Так як байки компанії мають 21 швидкість, це дає достатній діапазон передач для плавного перемикання.

Практично всі деталі, крім системи передач і гальм, зареєстровані під брендом компанії, а значить можна розраховувати на німецьку надійність.

Це найлегший з представлених байків - всього 11,8 кг з повним обвісом (часом різниця в кілограм досить відчутна). Серед недоліків можна відзначити велику ціну в порівнянні з іншими велосипедами подібній комплектації.

Американські байки від   Trek   - це найкраще рішення для агресивної їзди Американські байки від Trek - це найкраще рішення для агресивної їзди. 21 можлива передача забезпечує кращий діапазон для вибору оптимального кадансу (частот обертання педалей). Велосипед прослужить дуже довго за рахунок міцних і надійних конструктивних елементів.

Компанія приділяє велику увагу анатомічної сумісності байка і дитини. Для цього використовується спеціальна система Dialed Fit, яка дозволила підігнати комплектацію під особливості комплекції підлітка. Таке задоволення обійдеться дорожче, ніж інші аналоги, але ціна цілком виправдана і завжди можна вгадати покупку на сезон знижок.

Також важливо придбати захисний шолом і світло: задній проблисковий маячок і передню фару, і контролювати, де їздять ваші діти, переконатися, що вони знають ПДР, і добре усвідомлюють відповідальність. Катання приносить задоволення і радість, але воно повинно бути максимально безпечним. Бажаємо знайти Вам той ідеальний підлітковий велосипед, який буде згадуватися з захопленням, і з великою вдячністю до Вас.

Рекомендуємо ще почитати по темі статті:

Кращий велосипед для підлітка в 2019 році

10 Вересень

Сталося у Вас таке щастя, що малюк став дорослим, багато може і вміє, і гордо називається підлітком. Давайте чітко визначимося з цими поняттями, тому що далі ми будемо говорити саме про вибір підліткового велосипеда, при виборі дитячого - є свої окремі нюанси.

Отже, за стандартами ВООЗ діти у віці 9 років мають, в середньому, зростання 132 см, і це справедливо як для хлопчиків, так і для дівчаток. Виробники пропонують підліткові велосипеди з 24 дюймовими колесами починаючи з росту 135 см. Коли дитина переростає позначку 155 см, (ВООЗ говорить, що це трапляється ближче до 14), вже потрібно вибирати йому дорослий велосипед .

Підлітки вже більш самостійні, можуть виконувати завдання, охоплювати увагою більше подій, краще зосереджуватися, і вже мають якусь свідому відповідальність. Все це необхідні умови, для того що б довірити чаду свій, саме свій перший транспорт. На ньому можна пізнавати світ в радіусі більше ніж в кілометрі від будинку, дружити з іншими хлопцями, взаємодіяти і радіти.

Підлітковий велосіпед- дуже важливий етап у зростанні і дорослішання. Згадайте свої юні роки, а потім анекдот: «якщо в дитинстві у тебе не було велосипеда, а тепер у тебе Бентлі, то все одно в дитинстві у тебе велосипеда НЕ БУЛО :)))»

Які види велосипедів бувають

Для того, що б визначитися, який велосипед потрібен вашій дитині, дайте відповідь на питання: «де і як буде він буде кататися Для того, що б визначитися, який велосипед потрібен вашій дитині, дайте відповідь на питання: «де і як буде він буде кататися?».

Типові варіанти: з друзями по дворах і місту, в магазин і за дорученнями, на дачі, по парках і природі, або ж він буде їздити з Вами в захоплюючі подорожі і прогулянки на довше. Якщо дитина захотів BMX то це окрема історія.

Для наших варіантів підходять 2 типу велосипедів : Міські та гірські.

  • Міські велосипеди призначені для їзди по асфальту і утоптаним доріжках по рівній місцевості. На них зручно возити щось (або когось :)). Не зручно заплигувати на бровки, їздити по пісках і грунтах, швидко ганяти, і екстремали. Зате зручно сидіти, є дуже гарні, з заниженими рамами і з гарними кольорами (що актуально для спокійних дівчаток). Там може не бути «передач», а це не ускладнює процес катання.

  • Гірські (MTB) велосипеди призначені для більш активну їзди. Вони гарні в умовах міста, добре долають перешкоди, на них цікаво і зручно їздити у всякі кльові місця, прогулюватися по парках, лісах, їздити на пляж, ганяти на швидкість по стадіону, і навіть путешествовать.У них спортивна посадка коли спина нахилена, а руки спираються на кермо, що не зовсім зручно на тривалих відстанях, але добре для маневреності, швидкості, розвитку серцево-судинної системи, м'язів ніг і координації рухів у просторі. На таких велосипедах, як правило, є передачі - які дозволяють заїжджати вгору і проїжджати складне покриття.

  • Складні велосипеди, які мають маленькі розміри ми не рекомендуємо, це не те, по самій суті підліткового велосипеда. І складаний механізм - штука з якою можна намучитися.

Як правильно підібрати велосипед

По-перше потрібно дуже правильно визначитися з правильним розміром і зростом. Ось Вам на допомогу орієнтовна таблиця за віком і росту, і розмірами рам. Вона зроблена за усередненими показниками, тому дивіться на зростання конкретної дитини, а прогноз, наскільки високий він буде вирастать- вам допоможе зробити генетика, просто оцініть зростання батьків.

Всі велосипеди категорично рекомендується приміряти і поїздити на них перед покупкою.

Отже, ви разом з дитиною в веломагазині. Допитати консультанта, попросіть кілька варіантів ростовок.

  • Підліток бере велосипед і без видимих ​​зусиль перекидає ногу через раму. Ок? - йдемо далі

  • Стоячи ногами на підлозі, він повинен спертися спиною в кінчик сідла. У такому положенні між ногами і рамою повинен бути зазор в 7-13 см (в моделях унісекс і чоловічих). Це показник відповідного зростання і якась гарантія що при зіскакування з педалей юна особа не вдаритися промежиною про раму (це боляче)

  • Далі. Посадити в сідло. Нога повинна п'ятою діставати до нижнього положення педалі. Налаштуйте сідло на потрібну висоту, що б так було. Сидячи в сідлі ногами діставати до підлоги не треба. Не треба! Чи вірите? Це дуже важливо, вчитися їздити і крутити педалі правильно. Якщо діставати ногами до землі це загрожує неправильним вибором розміру рами і хворобами в колінах.

  • Після настройки сідла дитина повинна спертися на кермо. Спина при цьому повинна залишатися прямій, руками потрібно вільно спиратися на кермо, що б вони були трохи прісогнути в ліктях. Якщо не зручно, майбутній велосипедист горбатитися (маленький) або тягнеться до керма (великий) - це не ваш розмір або цей велосипед вам не підходить по геометрії рами. Неправильна посадка загрожує проблемами зі спиною, поставою, болями в суглобах, і ненавистю до велосипеда.

Що стосується колірних рішень, свободу вибору слід віддати підлітку, адже кататися на велосипеді належить йому. Необхідно вибирати найбільш надійні деталі, які прості в обслуговуванні, налаштування і ремонті.

Сміливо віддавайте це в їх зону відповідальності, віком 12-13 років можна це робити самостійно, ще й придбати корисний навик.

Нехай дитина спробує пронести велосипед кілька метрів. Носити його на руках доведеться іноді, і важливо, щоб це не викликало труднощів.

На що звернути увагу при виборі велосипеда

  • Про «на виріст»: краще поміняти 2-3 велосипеда, ніж їздити на тому, що не підходить, це загрожує неправильним розвитком, падіннями, болями, і купою інших неприємних наслідків. Об'єктивно: велосипеда вистачить року на 2-3, далі потрібно продавати то з чого виросли і купувати новий, відповідний. Не намагайтеся знайти універсальну модель на довгі роки. Особливо для хлопчиків.

  • Двухподвес відмовте відразу: вони не працюю в дешевих моделях, а тільки збільшують велосипед.

  • Якщо не плануються серйозні навантаження і велосипед буде більше для прогулянкового катанія- можна дивитися в бік ригидной вилки- заощадите на вазі і в грошах, дешеві вилки звичайно допомагають проїжджати ямки і бровки, але дають 2-3 кг ваги, при сумнівної ефективності.

  • Для початківців велосипедистів багато передач не зовсім актуально, так як велика різноманітність комбінацій і тонке налаштування можуть відволікати, а не допомагати, їздити в задоволення. Задня система зірок на касеті (моноліт від 8 зірок) проживе довше, навіть при негуманне використання велосипеда. Система «тріскачка» до 7 зірок, може ламатися від ударних навантажень, особливо коли вага наїзника більше ніж 60 кг.

  • 24 діаметр коліс хороший для підлітків: він уже дає хорошу швидкість, але ними легше управляти і легше розганяти і є більше маневреності, у порівнянні з 26, що для ще не сильно зміцнів організму буде зручно і під силу.

Догляд за велосипедом

Профілактика та чистка велосипеда повинна проводитися періодично. Перед кожною поїздкою необхідно перевіряти тиск в шинах, зовнішній вигляд покришок, легкість обертання і перемикання передач, а також силу гальм. Після кожного сезону слід оновлювати мастило, перевірити і замінити розтяглася ланцюг, зношені підшипники та інші витратні елементи.

Ціна питання

Найбільш оптимальною ціновою категорією при виборі велосипеда буде середня (200-400 $). Це обумовлено рядом причин: Найбільш оптимальною ціновою категорією при виборі велосипеда буде середня (200-400 $)

  • Активність. Діти і підлітки мають величезну кількість енергії. Вони готові ганяти на велосипеді цілий день. Дешеві моделі не витримають такої експлуатації, особливо якщо велосипедні прогулянки проходять за містом, де міцність всіх елементів конструкції визначає довговічність використання;

  • Вага. У дешевих моделях використовуються сталеві рами і громіздке обладнання. Це означає, що вага такого велосипеда складе 20 кг і більше. Підліток середньої статури буде відчувати певні труднощі при катанні, а також великі проблеми під час його транспортування в руках. Байки з середнього цінового діапазону в більшості своїй мають раму з алюмінієвих сплавів, що дозволяє домогтися ваги велосипеда в межах 11-13 кг. Це практично в 2 рази менше, ніж у дешевих моделей;

  • Якість. Слід пам'ятати і про те, що діти досить незграбні. Чи є сенс купувати ексклюзивний, дуже дорогий велосипед, в якому передбачені якісні та надійні деталі, адже їх заміна буде коштувати солідних грошей?

  • Дорослішання. Ще одним голосом проти дорогих велосипедів стане природний процес дорослішання. Подібні транспортні засоби прослужать 10 і більше років, але дитина виросте з нього за 3-4 роки, що автоматично повертає до проблеми маленьких велосипедів.

Тому краще підібрати середній за ціною байк, який вірно відслужить той час, поки буде підходити по зростанню. Сучасні якісні велосипеди мають хороший запас міцності, що б відмінно працювати після продажу у другого і навіть третього господаря.

Кращі варіанти 2018 року

Слід зазначити, що для створення власних моделей більшість виробників використовує комплектуючі сторонніх компаній. Наприклад, продукція SHIMANO і SRAM незмінно присутній на кращих велосипедах в середньому ціновому сегменті. Свої відмінності є у кожного бренду. Для того щоб їх зрозуміти, необхідно розглянути 3 новинки минулого року:

  • AUTHOR A-MATRIX 24
  • Bergamont Team Junior 24
  • Trek MT 220 Boy's

Всі вони мають діаметр   колеса 24 дюймів   , Оснащені системою перемикання передач і монетками від shimano, а також передніми і задніми ободнимі гальмами типу Вбрейк Всі вони мають діаметр колеса 24 дюймів , Оснащені системою перемикання передач і монетками від shimano, а також передніми і задніми ободнимі гальмами типу Вбрейк. Однак є кілька відмінностей.

Чеський Author в цьому році отримав вигнуту верхню трубу, що дозволило використовувати його для нормального катання підліткам з меншим зростанням. Важить цей велосипед з алюмінієвою рамою і всім обвісом близько 12,2 кг (втратив 400 грам в порівнянні з минулим роком).

Також необхідно відзначити, що це єдина з 3 лінійок, що має жіночу модель, яка крім кольору в своєму розпорядженні більш зігнутої верхньої трубою. Цей байк має всього 18 швидкостей, що скорочує можливості пошуку комфортної передачі, а встановлені гальма прогулянкового типу і агресивна їзда вимагають великої уваги.

німці з   Bergamont   , Що випускають лінійку Team Junior, дотримуються позиції кращої якості за заявлену ціну німці з Bergamont , Що випускають лінійку Team Junior, дотримуються позиції кращої якості за заявлену ціну. Так як байки компанії мають 21 швидкість, це дає достатній діапазон передач для плавного перемикання.

Практично всі деталі, крім системи передач і гальм, зареєстровані під брендом компанії, а значить можна розраховувати на німецьку надійність.

Це найлегший з представлених байків - всього 11,8 кг з повним обвісом (часом різниця в кілограм досить відчутна). Серед недоліків можна відзначити велику ціну в порівнянні з іншими велосипедами подібній комплектації.

Американські байки від   Trek   - це найкраще рішення для агресивної їзди Американські байки від Trek - це найкраще рішення для агресивної їзди. 21 можлива передача забезпечує кращий діапазон для вибору оптимального кадансу (частот обертання педалей). Велосипед прослужить дуже довго за рахунок міцних і надійних конструктивних елементів.

Компанія приділяє велику увагу анатомічної сумісності байка і дитини. Для цього використовується спеціальна система Dialed Fit, яка дозволила підігнати комплектацію під особливості комплекції підлітка. Таке задоволення обійдеться дорожче, ніж інші аналоги, але ціна цілком виправдана і завжди можна вгадати покупку на сезон знижок.

Також важливо придбати захисний шолом і світло: задній проблисковий маячок і передню фару, і контролювати, де їздять ваші діти, переконатися, що вони знають ПДР, і добре усвідомлюють відповідальність. Катання приносить задоволення і радість, але воно повинно бути максимально безпечним. Бажаємо знайти Вам той ідеальний підлітковий велосипед, який буде згадуватися з захопленням, і з великою вдячністю до Вас.

Рекомендуємо ще почитати по темі статті:Ок?
Чи вірите?
Чи є сенс купувати ексклюзивний, дуже дорогий велосипед, в якому передбачені якісні та надійні деталі, адже їх заміна буде коштувати солідних грошей?
Ок?
Чи вірите?
Чи є сенс купувати ексклюзивний, дуже дорогий велосипед, в якому передбачені якісні та надійні деталі, адже їх заміна буде коштувати солідних грошей?
Ок?
Чи вірите?
Чи є сенс купувати ексклюзивний, дуже дорогий велосипед, в якому передбачені якісні та надійні деталі, адже їх заміна буде коштувати солідних грошей?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов