Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Крила для велосипеда: переднє і заднє велокрило ◄ MOYBIKE

  1. Види крил і їх ефективність
  2. Швидкоз'ємні короткі крила
  3. Стаціонарні довгі крила
  4. Крила для шосейних велосипедів і гібридів
  5. Як вибрати велосипедні крила?

Наша сеть партнеров Banwar

Крила для велосипеда - найбільш спірна тема для будь-яких велолюбителів і профі. Вело-майстри воліють катати без них. Але для звичайних виїздів по місту, та й за місто велокрилья дають ряд переваг. У мене самого було, в цілому? 3 пари різного виду крил. Поки не знайшов ідеальне крило, але, на жаль тільки заднє велосипедне крило.

Поки не знайшов ідеальне крило, але, на жаль тільки заднє велосипедне крило

Воно кріпиться пластиковим затиском і фіксується на підсідельною трубі. Ідеально. Крутиться туди сюди. Але це не критично. Зате кріплення не відвалюється.

Зате кріплення не відвалюється

На сайті Котовського розписано про крила на велосипед більш менш. Але не повністю. Давайте стисло нагадаємо основні аргументів противників велосипедних крил.

1. Зайва вага. В одній з моїх статей я висловлював своє ставлення до полегшення велосипеда, але коротко - не треба займатися дурницями. По відношенню до крил це означає, що в наш час все хороші варіанти щитків мають абсолютно прийнятні вагові категорії. Метал як матеріал давно пішов в минуле.

2. Погіршується аеродинаміка. На мій погляд, цей пункт міг би бути використаний тільки в гонках з роздільним стартом, де важлива кожна секунда. У звичайних покатушки, при нормальних швидкостях вплив крил на аеродинаміку зникаюче мало. Тим, хто реально відчуває негативний ефект, можу тільки порадити більше тренуватися і їсти.

3. Псується зовнішній вигляд. Тут нічого не можу заперечити - для мене крила на велосипеді огидні, і я нічого не можу з цим вдіяти. Зауважу тільки, що я веду про спортивні байки, на Сітібайки і Турінг щитки виглядають цілком гармонійно.

4. Крила не захистять від дощу, все одно будеш мокрий. Звучить розумно, але тільки в разі зливи. Проте, найчастіше у нас трапляються невеликі дощі, які не є проблемою, так як велоформу сохне на очах. Зовсім інша справа, коли потік води з заднього колеса б'є акуратно в філейну частину, промочуючи памперс. Їхати з мокрим памперсом - заняття досить неприємне, а на багатьох сідлах і болісне. Я вже не кажу про можливі проблеми зі здоров'ям.

Якщо лінь читати далі, дивимося відео про крила. Які вони бувають:

На сайті lomasterclass.ru розказано про різні види велосипедних крил.

Види крил і їх ефективність

Стаціонарні короткі крила

Як правило виготовляють із пластику. Вони кріпляться до рами або вилці або в одній точці болтом. Вони приблизно в півтора рази коротше довгих крил. Стаціонарні короткі крила близько розташовані до покришці і забезпечують досить непоганий захист. Ці крила мають малу вагу і гарне кріплення, проте погано захищають від бруду передній перемикач і гомілки. Особисто у мене були такі крила і зламалися досить швидко. Кріплення-таки були зовсім не дуже.

Швидкоз'ємні короткі крила

Виготовляють із пластику, Вони кріпляться до рами за допомогою спеціального затиску. Відстань між крилом і покришкою становить 10 - 20 см. Через це рівень захисту набагато гірше і бруд летить на всі боки. Швидкоз'ємні короткі крила нечутливі до забивання брудом між крилом і покришкою, швидко знімаються при перевезенні велосипеда. Але, з ними велосипедист буде забруднений в багнюці. При занадто великій висоті такі крила стають безглуздим аксесуаром, які не виконують свою основну функцію. Пластикове кріплення на моєму крилі відвалися вельми швидко. Теж не дуже варіант

Стаціонарні довгі крила

Виготовляються з металу і металопластика. Кріпляться болтами до рами або вилці в трьох місцях. Забезпечують максимальний захист, тому що закривають чверть окружності переднього колеса і половину окружності заднього колеса, а також близько розташовані над покришкою. Стаціонарні довгі крила ззаду можуть поєднуватися з багажником. При покупці таких крил треба враховувати, що вони мають велику вагу. Ще одним недоліком є ​​те, що через невелику відстань бруд забивається між колесом і крилом. Тому такі крила зазвичай встановлюють на дорожні і міські велосипеди.

Як видно ідеальних крил для велосипеда не існує. Чим довше крило і чим ближче воно розташоване до колеса, тим краще захист. Але, такі крила не підходять наприклад для крос - кантрі та інших екстремальних дисциплін. При сильному дощі не допоможуть навіть найкращі крила. Екстремалам, для яких вода і бруд дрібниці на шляху до перемоги, вони взагалі не потрібні.

Але у Котовського інша думка щодо шоссеров.

Крила для шосейних велосипедів і гібридів

Тут питання зовнішнього вигляду ще важливіше, ніж у випадку з гірськими байками. Існує дуже витончений варіант, який майже не спотворює шоссер - Crud RoadRacer Mk2. Особисто я ще не встиг обзавестися, але мені порекомендував це приятель-шосейник.

Система легкознімна і адаптивна, такі крила на велосипеді майже не помітні. За словами мого знайомого, захищають від води відмінно.

Як варіант, можна поставити і класичні SKS Race Blade. Такі я ставлю на гібрид, з настанням сезону дощів в нашій Естонії. Конструкція теж легкознімна, враження від декількох років експлуатації позитивні.

Як вибрати велосипедні крила?

Далі поговоримо про те, як правильно встановити крила на велосипед. На сайті http://bikes.sportiv.ru/ є хороший мануал.

установка крил

Установка крил на велосипед вкрай проста, набагато складніше знайти дійсно гарне крило. Все різноманіття велосипедних крил можна розділити на два типи: стаціонарні і швидкоз'ємні.

Стаціонарні кріпляться гвинтами до передньої вилки і заднім пір'ю. Для міських моделей продають великі велосипедні крила, які дозволяють закрити до половини окружності колеса (вони зазвичай робляться металевими і додатково фіксуються довгими «вусами» з дроту за наконечники осей коліс).

Для міських моделей продають великі велосипедні крила, які дозволяють закрити до половини окружності колеса (вони зазвичай робляться металевими і додатково фіксуються довгими «вусами» з дроту за наконечники осей коліс)

Слід звернути увагу на те, що чим довше крило і чим нижче над колесом воно розташоване, тим вище ступінь захисту від бризок і нижче прохідність: на складних трасах бруд буде дуже швидко забивати простір під крилами, ускладнюючи рух.

До речі, про установку цього типу велосипедних крил в картинках розповіли на сайті http://velotur.org

Отже, ось що було спочатку, велосипед без крил.

Отже, ось що було спочатку, велосипед без крил

А ось набір для кріплення одного крила:

А ось набір для кріплення одного крила:

Тепер потрібно закріпити стрижні з велосипедним крилом за такою схемою:

Тепер потрібно закріпити стрижні з велосипедним крилом за такою схемою:

Збираємо крила і вони набувають такого вигляду:

Збираємо крила і вони набувають такого вигляду:

Перед установкою крил бажано повністю відключити ободниє гальма, щоб не заважали.

Переднє крило кріпимо в трьох місцях: відкручуємо білий відбивач і під його болт закручуємо першого кріплення і два хомута довелося насадити на окремі болтики з великими шайбами, а не на вісь переднього колеса, для чого вони (хомути), мабуть, і призначалися.

Для заднього крила підгинаємо пластинку і кріпимо його в чотирьох місцях: два хомута закріпив як і в випадком з переднім колесом, для третього кріплення знадобиться болт на шість, його нанизуємо на пластину і трубку, яка з'єднує вилку заднього трикутника

і останнє в самому нижній частині подседелой труби:

В кінці, можливо, буде потрібно невелике коректування установки крил, можна посувати хомутами і іншими кріпленнями, щоб посадити крило так, щоб воно не Тьорло про колесо. І тільки потім закручуємо всі болти до кінця.

Разом, крила встановлені.

Разом, крила встановлені

Установка швидкознімними крил

Швидкознімні крила кріпляться до рульової труби і Підсідельний штир. Такі крила зазвичай дуже широкі, тому добре захищають в тому числі і від бічних бризок. Головний недолік у них, мабуть, один: не всі швидкоз'ємні задні крила можна використовувати разом з багажником. Легкос'ёмность крил не означає, що їх буде легко вкрасти: крило (що заднє, що переднє) чіпляється ні до велосипеду безпосередньо, а до кріплення, і якщо саме крило зняти можна дуже швидко, то щоб звільнити кріплення, потрібно затратити час.

Також до крил можна віднести і спеціальний щиток, що прикріпляється до рами велосипеда. Он-таки може вловлювати якусь кількість бруду, що летить з-під переднього колеса.

Тепер, власне, невелике оповідання про те, як встановити крила на велосипед. Невеликий, тому що в більшості випадків велоаксесуари забезпечені не тільки всіма необхідними кріпленнями, а й інструкцією по установці, часто зі схемами. Зауваження для власників ободних гальм: перед установкою крил звільніть їх.

Може статися, що на тому місці, куди потрібно кріпити стаціонарне крило, на вашому велосипеді вже встановлено катафот (кутовий відбивач). Нічого страшного, як правило, довжина болта дозволяє закріпити обидва аксесуара.

Установка переднього крила

Зазвичай переднє крило закріплюється в одній точці (якщо тільки у вас не конструкція з «вусами»), заднє ж може мати два кріплення: гвинтом прикручується до рами і додатково нижньою частиною фіксується до самого низу підсідельною труби (для цього на вузькому кінці крила може бути дугоподібна засувка). Зрозуміло, якщо на вашому велосипеді є багажник, заднє крило встановлюється під нього. Щоб воно менше тремтіло і не зміщуються при їзді, можна гумками, стяжками або якось ще додатково притягнути крило до багажника.

Щоб воно менше тремтіло і не зміщуються при їзді, можна гумками, стяжками або якось ще додатково притягнути крило до багажника

Установка Легкознімна крил

Встановити легкос'ёмние крила теж не складе труднощів. Кріплення-розпірка переднього крила встромляється знизу в рульовій стакан і затягується регулювальним гвинтом. Усе. Тепер в паз вставляєте крило (до клацання). Знімати і вдягати згодом таке крило - справа кількох секунд, але в залежності від конструкції можуть бути деякі проблеми, головна з яких - люфт. Можливо, буде потрібно самостійно, що називається, «доопрацювати конструкцію напилком»: як саме - дивіться по ситуації.

Кріплення заднього легкос'ёмного крила фіксується на підсідельному штирі. Якщо штир занадто гладкий, то без прокладки з гуми, що підвищує тертя, під час їзди крило може зміщуватися. Крім того, якщо крило недостатньо жорстке, воно може ще й смикатися з боку в бік, тому вибирайте модель з ширше. У легкос'ёмного заднього крила є одна важлива перевага: в залежності від конкретної ситуації можна легко змінювати відстань до колеса і кут нахилу крила.

У легкос'ёмного заднього крила є одна важлива перевага: в залежності від конкретної ситуації можна легко змінювати відстань до колеса і кут нахилу крила

Пам'ятайте, що ви можете підібрати найкращі крила (а може бути, навіть поліпшити їх бризгоулавлівающіе властивості, прикріпивши до кінців крил шматки пластика), але вони все одно не захистять вас від бризок автомобілів зліва, а спину (або рюкзак на ній) - від дощу зі стелі. Тому для комфортної їзди в мокру погоду рекомендуємо обзавестися чохлом для рюкзака і / або дощовик. Також зверніть увагу на велошоломи з козирками.

І ще одне відео про огляд і установку крил від Автора:

У мене самого було, в цілому?
Як вибрати велосипедні крила?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов