Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Кріплення для велосипеда на машину на фаркоп (велобагажник)

  1. Переваги та обмеження
  2. Типи і розміри
  3. По розміру
  4. Виробники
  5. самостійне виготовлення
  6. висновок
  7. багажник для велосипеда на фаркоп

Наша сеть партнеров Banwar

Багато велосипедисти хотіли б виїхати на автомобілі і зробити прогулянку по дикому лісі або красивому полю або просто поганяти по вільній трасі. Для цього дуже придасться автомобіль. Але як на ньому перевезти байк?

Розбирати байк і везти його в салоні не дуже зручно. Виробники автоаксесуарів пропонують відразу кілька варіантів для перевезення байка на машині. Дві основні точки установки таких пристосувань для перевезення - це дах і фаркоп автомобіля. Про інший тип і піде мова в цій статті.

Переваги та обмеження

Плюси кріплення для велосипеда на фаркоп очевидні:

  • аеродинаміка - велосипед не знаходиться над дахом і слабо впливає на аеродинаміку автомобіля,
  • зручність монтажу - хоча для установки в утримувач байк потрібно підняти на 20-40 см від землі, це не розміщення велосипеда на машину на висоті власного росту, і особливих сил не вимагає,
  • вартість - кріплення на фаркоп зазвичай недороге, так як конструціі використовуються максимально прості і надійні. Крім того, подібний тримач нескладно зробити своїми руками,
  • вільна дах - на релінги можна встановити повноцінний автобагажник або кейс.

Мінуси теж є, і в першу чергу це проблеми з управлінням: проїжджати всі нерівності потрібно дуже акуратно, так як не завжди легкі байки висять на своєрідному важелі, і різкі рухи можуть пошкодити техніку. Для перевезення грає свою роль і зміна габаритів. На вузьких бюджетних машинах велосипеди будуть виглядати за краю кузова, в той час як навіть на великих автомобілях додаткові 50-100 см довжини корпусу становлять небезпеку при гальмуванні, проїзді вузьких поворотів і русі назад.

На вузьких бюджетних машинах велосипеди будуть виглядати за краю кузова, в той час як навіть на великих автомобілях додаткові 50-100 см довжини корпусу становлять небезпеку при гальмуванні, проїзді вузьких поворотів і русі назад

Крім того, є й інші мінуси:

  • забруднення рами і механізмів - в процесі перевезення байки не заховається, і на всіх вузлах може з'явитися бруд, викинута з-під коліс автомобіля,
  • необхідність фаркопа, яким зараз оснащуються далеко не всі автомобілі,
  • менша надійність закріплення - в повному обсязі кронштейни фаркопов досить надійні і добре змонтовані, щоб витримати динамічні навантаження, які виникають при їзді з таким вантажем, як 3-4 велосипеда.

Типи і розміри

Виділяти кожне автокріплення в окремий тип - невдячна справа, але можна вказати, як відрізняються багажники різних виробників.

В першу чергу важливо розглянути спосіб кріплення велосипедів. Зазвичай такі пристрої орієнтовані саме на кілька велосипедів, і на самому майданчику утворюється кілька «пазів», в які встановлюються колеса, пристібається до несучих балкам.багажнік для велосипеда на фаркоп Зверху байки закріплюються загальним плечем з хомутами.

Далі йдуть відмінності: деякі верхні кріплення спираються на багажник, але більшість - на саму несучу раму. Бувають і інші, екзотичні способи додаткового закріплення.

Сама рама найчастіше може нахилятися після зміни положення фіксатора, адже з закріпленими байками просто неможливо інакше отримати доступ до багажника.

По розміру

Розміри у визначенні типу кріплення теж важливі.

Розміри для установки велосипедів - це, фактично, ширина основної рами кріплення. Зазвичай платформа - це 2/3 ширини автомобіля, чого вистачає для установки обох коліс на майданчик. Бувають варіанти і з кріпленням велосипедів за раму. Зазвичай це поодинокі кріплення, і їх використання не дуже комфортно.

Власне, другий вимір - це кількість велосипедів, які можна закріпити одночасно. Зазвичай виробники орієнтуються на 3 велосипеда. Зменшені конструкції дозволяють перевозити тільки один байк, а великі майданчики, трохи змахують на причепи, можуть вмістити до 5-ти велосипедів. Такі «монстри», наприклад, використовуються для перевезення запасних велосипедів на шосейних гонках.

Виробники

Ринок багажників для перевезення байків не дуже великий.

Звичайно, лідером є шведський виробник Thule. Багажники Thule, навіть не використовуючи їх, знає будь-який автолюбитель, тому що вони постійно миготять в магазинах і на дорозі. Велика популярність цілком виправдана. При порівняно доступною ціною аксесуари цього виробника якісні і служать довгі роки.

Конкурентами даного бренду в Росії є:

  • AMOS - досить популярний польський бренд, який поступається за якістю, але пропонує цікаві конструкції за доступними цінами,
  • Lux і Атлант - російські виробники нижнього цінового сегмента,
  • Mont Blanc - VIP виробник, для якого перевезення велосипедів - основний профіль. Як не дивно з такою назвою, компанія зі Швеції. Дуже популярний в Європі бренд, у нас не приживається через високу вартість.,
  • Yakima - японський виробник високого класу, для його продукція характерні завищені через імпорт і доставки ціни.

самостійне виготовлення

На ділі, кріплення для велосипеда на фаркоп не дуже радує різноманітністю. Його де-факто немає, в кожному магазині зможуть запропонувати мінімальну кількість варіантів, і потрібну модель, швидше за все, доведеться замовляти.

На допомогу приходить хороша виробнича база і кмітливість наших співгромадян. У будь-якій майстерні, при належному бажанні, можна самостійно виготовити велобагажник на фаркоп, не вдаючись до замовлення будь-яких деталей.

Для виготовлення знадобляться:

  • металевий профіль,
  • кронштейн для фаркопа,
  • зварювальний апарат,
  • хомути і гумові облатки.

Нічого складного у виготовленні майданчики, обладнанні її кронштейном і упаковці в гумову оболонку немає, тому майстри, або навіть сам велосипедист, можуть за 1-2 дня виготовити повноцінний автомобільний багажник.

Нічого складного у виготовленні майданчики, обладнанні її кронштейном і упаковці в гумову оболонку немає, тому майстри, або навіть сам велосипедист, можуть за 1-2 дня виготовити повноцінний автомобільний багажник

висновок

Кріплення для велосипеда на фаркоп автомобіля - дуже зручний пристрій для перевезення байка, хоча і має свої мінуси. У порівнянні з іншими варіантами багажників, кріплення позаду комфортно у використанні і створює менше перешкод при водінні. Перешкодою на шляху до даного аксесуару може стати дуже поганий вибір в наших магазинах, зате простота і невитіюватість конструкції дозволяє виготовити такий держатель своїми руками.

багажник для велосипеда на фаркоп

THULE HangOn 9708 багажник для перевезення велосипеда на фаркоп

опис:

Велосипедний багажник Thule HangOn 9708 для автомобілів з причіпним пристроєм - відмінне і надійне рішення для транспортування Ваших велосипедів на фаркоп автомобіля.

Якщо вам потрібно купити не дорогий багажник для перевезення 4-х велосипедів на кулі фаркопа автомобіля, то, ця модель для вас.

Кріпильний механізм даної моделі відповідає всім стандартам ISO, що позбавить Вас від необхідності обов'язкової підгонки кріплень перед установкою. Монтаж багажника Thule HangOn 9708 для перевезення велосипедів на кулю фаркопа займає не більше однієї хвилини.

Відео представлено www.thule.com

Але як на ньому перевезти байк?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов