Наша сеть партнеров Banwar
Чому раніше «ксенон» ставили на конвеєрі тільки на дальнє світло, а зараз - на ближній?
Володимир Корнєєв, Київська обл.
Дана особливість пояснюється тим, що на першому етапі впровадження ксенонових (газорозрядних) ламп в серійні моделі існувала проблема, що не дозволяє застосовувати їх в ближньому світлі фар - при русі по нерівностях і при перевантаженні автомобіля він сильно засліплювало зустрічних водіїв. З точки зору безпеки це неприпустимо, тому законодавчо дозволили встановлювати «ксенон» тільки на дальнє світло. «Добро» газорозрядним лампам в фарах ближнього світла було дано після створення динамічних систем регулювання світлового пучка, які постійно відстежують стан кузова щодо дороги і піднімають або опускають фари, т. Е. Світловий пучок. Близький ксенонове світло виявився настільки ефективним, що дальній «ксенон» багато хто став встановлювати в якості опції або лише в найдорожчих комплектаціях машин. Крім того, з точки зору виробника, наявність «ксенону» тільки для роботи фар в режимі ближнього світла вигідніше, так як дозволяє знизити собівартість і відповідно продажну вартість машин.
Підготував Юрій Дацик
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Юрій ДацикЗаступник головного редактора журналу «Автоцентр»
Інші матеріали автора:
Чому раніше «ксенон» ставили на конвеєрі тільки на дальнє світло, а зараз - на ближній?