Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Культові тачки: Volkswagen Golf

  1. початок
  2. народження легенди
  3. розквіт легенди
  4. сучасність

Наша сеть партнеров Banwar

Автомобіль, про який піде мова сьогодні, багато в чому перевернув індустрію. Вдумайтеся, наш сьогоднішній герой успішно існує на автомобільному ринку більше 40 років, змінивши при цьому 7 поколінь. Крім того, кожне нове покоління задає планку якості і приклад для наслідування. Зустрічайте - Volkswagen Golf!

початок

Як ми вже знаємо, якби не надпопулярний «Жук», компанія VW могла б і не дожити до наших днів. Тому не дивно, що в середині 1960-х років перед інженерами ставилося завдання створити гідного наступника моделі Beetle. Інженери вирішили піти второваним шляхом і налагодили випуск кількох моделей, які за своєю суттю сповідували ті ж принципи, що знаковий «Жук»: заднє розташування двигуна і задній привід.

На жаль, представлені в кінці 1960-х років моделі Typ-3 і Typ-4 стали відверто провальними. Більшість конкурентів VW тих років вже щосили представляли прогресивні моделі, оснащені перспективним переднім приводом. Хто знає, до чого б ці моделі могли привести компанію, якби в 1969 році VW не вчинив покупку компанії NSU. Остання перебувала в стані банкрутства, але зате мала поруч цікавих напрацювань.

Остання перебувала в стані банкрутства, але зате мала поруч цікавих напрацювань

Одним з трофеїв VW став практично готовий передньопривідний седан K70. Керівництво компанії вирішило ризикнути, і наклеївши на кузов емблему VW, випустили модель на ринок. На превеликий подив керівництва, новий автомобіль відразу вирвався в лідери продажів, істотно потіснивши моделі Typ-3/4.

На превеликий подив керівництва, новий автомобіль відразу вирвався в лідери продажів, істотно потіснивши моделі Typ-3/4

Все стало на свої місця. Компанії потрібен був автомобіль, оснащений переднім приводом і володіє приємним цінником. На розробку принципово нового автомобіля вирішили не скупитися. Дизайн майбутньої легенди доручили розробляти знаменитому вже в ті роки Джорджетто Джуджаро. Правда, не обійшлося і без скандалу. Згідно початкового дизайну, автомобіль повинен був отримати «квадратні» фари. Але, у інженерів були свої погляди, і серійна модель отримала круглу головну оптику.

народження легенди

Перше покоління Golf зійшло з конвеєра в 1974 році. Новинка відразу стала сверхпопулярной, адже компанія VW не соромилася і сама називала «Гольф» наступником «Жука». Інженери вгадали потреба ринку на всі 100% - автомобіль вийшов просторим, комфортним і відрізнявся відмінною керованістю.

Крім того, новинка мала просто гігантським (як для того часу) кількістю різноманітних варіантів виконання. Для покупців були доступні дизельні і бензинові мотори, механічна і автоматична КПП, 3 або 5-дверний варіант виконання кузова. Ще більшу популярність моделі забезпечило швидку появу «зарядженої» версії з індексом GTI. Мало хто знає, але спочатку проект спортивного Golf інженери розробляли без згоди керівництва і у вільний від роботи час. Але, на їхнє здивування, менеджмент VW схвалив подібне починання і дав «зелене світло» випуску спеціальної версії.

Перший GTI оснащувався атмосферним 1,6-літровим 110-сильним мотором, що дозволяло набирати першу "сотню" за 9 секунд. Представлений автомобіль відразу завоював серця водіїв, адже їх «дешевий» GTI міг з легкістю залишити позаду 8-циліндровому Mercedes, які коштували в рази дорожче. З тих пір компанія VW справно дотримується традиції і випускає нову версію GTI разом з новим поколінням Golf.

Також перше покоління «Гольф» стало справжнім довгожителем і зуміло протриматися на ринку більше 9 років! У 1980 році модельний ряд доповнив кабріолет. До речі, таку пізню запуск моделі з відкритим верхом привів до того, що в другому поколінні не мало версії "кабріолет".

До речі, таку пізню запуск моделі з відкритим верхом привів до того, що в другому поколінні не мало версії кабріолет

Друге покоління культового Golf з'явилося в 1983 році (виробництво було припинено в 1991 році). Традиційно автомобіль отримав 3- і 5-дверні варіанти виконання кузова. Ні для кого не секрет, що саме з другого покоління «Гольф» став сверхпопулярен на території колишнього СРСР. Також у другому поколінні в модельному ряду з'явилася повнопривідна модифікація з приставкою Country. Автомобіль розробляли в тісній співпраці з фахівцями компанії Steyer-Puch, які відповідальні за створення і Mercedes Galendwagen.

Автомобіль розробляли в тісній співпраці з фахівцями компанії Steyer-Puch, які відповідальні за створення і Mercedes Galendwagen

Наявність повного приводу і збільшений кліренс - далеко не єдині нововведення моделі. «Малюк» гольф Country мав посилену лонжеронну раму і навіть мав зниженим рядом передач. На жаль, автомобіль випускався дуже обмеженим тиражем, тому ті, хто володіє даною моделлю, сьогодні можуть отримати за свій автомобіль солідну суму грошей.

розквіт легенди

Випуск третього покоління Golf кардинально змінив підхід компанії до свого дітища. Тепер «Гольф» - вже не дешева малолітражка, а солідний автомобіль з унікальним дизайном. Справжні фанати третього покоління Golf запам'ятають цю версію насамперед завдяки революційному двигуну VR6, який встановлювався на деякі моделі. Цей двигун мав оригінальне розташування циліндрів (в шаховому порядку), що дозволяло використовувати загальну головку блоку циліндрів. Відповідно, не потрібно було дублювати розподілвали, клапана і ланцюги ГРМ. Ще однією перевагою мотора VR6 стали його скромні габарити, які дозволяли встановити настільки потужний агрегат в порівняно невеликі автомобілі.

Більшість версій Golf VR6 мали повний привід і багату комплектацію, але навіть незважаючи на це автомобіль розійшовся пристойним тиражем. Також в третьому покоління «Гольф» з'явився новий тип кузова - універсал, який отримав назву Variant. Крім того, саме в цьому поколінні VW вирішив випустити оновлену версію в кузові кабріолет, яка нарешті відправила на спокій «дідка», заснованого ще на першому поколінні Golf.

Поява четвертого покоління в 1997 році розкрило логічний ланцюжок концерну VW: спочатку компанія випускає революційну модель, яка показує «хто в класі господар», потім в наступному поколінні доводить автомобіль до досконалості. Також сталося з четвертим поколінням, яке на перший погляд не мало кардинальних змін в порівнянні з попередником. Golf IV став просто хорошим автомобілем, якісно зробленим, без сильних вад і логічно продовжив славну лінійку.

Golf IV став просто хорошим автомобілем, якісно зробленим, без сильних вад і логічно продовжив славну лінійку

Машина відповідала вимогам часу і автомобільної моди, тому припала до смаку споживачам: рівень продажів був традиційно дуже високим, що дозволило автомобілів Golf стати наймасовішими в історії автомобілебудування. Саме четверте покоління дозволило концерну VW похвалитися тим, що сумарна кількість вироблених «Гольфів» перевалило за 25 мільйонів штук.

Спочатку четвертий «Гольф» не володів ексклюзивними версіями і обмеженими серіями, весь упор був зроблений поліпшення безпеки. Усвідомивши те, що продажі почали трохи «просідати», концерн в терміновому порядку починає випуск спеціальних версій, які повинні виправити ситуацію. Так, через пару років після прем'єри був представлений перший дизельний GTI, а трохи пізніше з'явилася хардкорні повнопривідна модифікація з індексом R32. Остання дозволяла розігнати трьохдверний «Гольф» до першої «сотні» за 6,5 секунд.

сучасність

П'яте покоління Golf протрималося на ринку всього 5 років (з 2003 по 2008 рік) і незважаючи на несуттєві відмінності мало серйозно переробленої базою. Інженери посилили конструкцію, що дозволило збільшити жорсткість кузова на цілих 80%. Трохи збільшили габарити (які тепер рівні першого покоління Passat), і тепер без проблем можна було перевозити 5 дорослих.

Розглядати V-покоління Golf, окремо від шостого немає ніякого сенсу, так як автомобілі практично нічим не відрізняються (хіба що дизайном).
Кардинальні зміни модель пережила в 2012 році, коли було представлено останнє (на поточний момент) покоління Golf. Ви не зможете знайти жодної спільної деталі з попередником, так як змінено було буквально все. Зовнішній вигляд тепер став більш суворим, тут і там можна помітити прямі лінії, що надає автомобілю більшої солідності.

Думаю, докладно описувати останнє покоління немає ніякого сенсу, кожен з вас може особисто «помацати» легендарний автомобіль в салоні найближчого дилера або на дорогах країни. Крім того потрібно враховувати той факт, що поточне покоління (як ми бачимо з історії) ще не розкрило всіх своїх секретів. Ну, нічого, ми почекаємо ...

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов