Наша сеть партнеров Banwar
У повідомленні прес-служби зазначено, що основні риси в дизайні кузова LADA Vesta SW Cross успадкував від концепт-кара Cross Concept, представленого на Міжнародній виставці позашляховиків, кросоверів і всюдиходів «Moscow Off-Road Show» в 2015 році. Автомобіль несе в собі філософію «ІКС-образного» дизайну, що є частиною ДНК марки.
За словами директора LADA Design Стіва Маттіна, LADA Vesta SW Cross стане унікальною пропозицією на ринку і покликаний задати тон у своєму сегменті, ламаючи стереотипи і залучаючи нових покупців, традиційно користувалися автомобілями з іншими типами кузова - такими, як хетчбек і кросовер.
LADA Vesta SW Cross і LADA Vesta SW створені на основі одного типу кузова, проте кожен з автомобілів має свій індивідуальний дизайн. Обидві моделі виглядають по-спортивному. LADA Vesta SW несе в собі додаткову корисну функціональність завдяки великому внутрішньому об'єму і наявності п'ятої двері. LADA Vesta SW Cross, в свою чергу, додає сімейства ще більше практичності за рахунок збільшеного дорожнього просвіту і наявності захисних елементів кузова, що додають моделі потужний і переконливий вигляд. Це є частиною стратегії по наповненню портфоліо LADA автомобілями з лінійки Cross.
Передня частина LADA Vesta SW несе відбиток яскраво-вираженою ІКС-графіки, в той час як LADA Vesta SW Cross отримала на додаток до неї більш потужний і експресивний характер. Темні межі передніх фар плавно переходять в решітку радіатора і розташований під нею повітрозабірник, приймаючи графічну форму ІКС. У LADA Vesta SW Cross лінія продовжується до нижньої частини бампера, що візуально збільшує розмір ІКС-графіки в передній частині автомобіля, контрастуючи з кольором капота, передніх крил і бампером. Графічне рішення також підкреслюється розташованої по центру захисною накладкою сріблястого кольору, яка об'єднує між собою два декоративних хромованих «бумеранга», що в черговий раз свідчить про приналежність до ДНК марки. Зовнішній вигляд переднього бампера в комплексі з накладками на арки передніх коліс візуально збільшують автомобіль.
Похила лінія даху переходить в інтегрований задній спойлер, що поліпшує аеродинаміку і підвищує зчеплення з дорогою. Особливий нахил елементів скління в задній частині автомобіля і оригінальні задні стійки формують оптичне враження ширяючого даху. Розташовані на ній рейлінги надають силуету спортивності: на LADA Vesta SW Cross вони сріблястого кольору.
Форма задньої стійки автомобіля нагадує «акулячий плавник» і додає машині свіжість і унікальність. Кромка задніх стійок вирівняна щодо кута нахилу лінії задніх ліхтарів, а глянсова чорна вставка відокремлює задню стійку від даху і заднього спойлера, підтримуючи ідею «ширяючого даху». Подібне рішення служить і для розділення потоків повітря з боків автомобіля, покращуючи аеродинаміку. У сукупності з двосекційними задніми ліхтарями це рішення вносить елемент емоційності в вигляд задньої частини автомобіля, візуально розширюючи його і надаючи стійкості посадці, а подвійний хромований патрубок вихлопної труби додає зовнішньому вигляду спортивності. Тема «акулячого плавника» з'являється також надає інтегрований в дах антени, розташованої перед заднім спойлером.
Значний зовнішній вигляд LADA Vesta SW Cross підкреслюють широка колія і шини більшої розмірності на дисках оригінального дизайну, 5 спиць яких виконані у формі клинка з алмазної огранюванням по зовнішньому контуру.
Колеса більшого розміру і оригінальні настройки підвісок дозволили збільшити дорожній просвіт LADA Vesta SW Cross до 203 мм - показник, більш звичний для сегмента класичних кросоверів. Дорожній просвіт LADA Vesta SW - 178 мм. Такий кліренс достатній практично в будь-якій життєвій ситуації незалежно від ступеня завантаження автомобіля. Серійні автомобілі також будуть оснащуватися зовнішньої кнопкою відкривання багажника, що замикається люком бензобака, задніми дисковими гальмівними механізмами (в деяких комплектаціях). Керованість нових автомобілів закріпить за всім сімейством LADA Vestaстатус лідера в сегменті за цим показником - кузова новинок посилені додатковими елементами, що підвищують жорсткість на кручення, а в міру гостре рульове управління (2,8 обороту керма) подарує нові відчуття від азартного водіння.