Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Поход на байдарках по Днепру

Остров Хортица, самый крупный остров на Днепре, расположен в центре Запорожья, одного из крупнейших индустриальных центров Украины. Хортица окружена многочисленными малыми островами и растянувшимися

Ford kuga new 2013 тест драйв видео

Вы купили новый автомобиль и с гордостью показываете его своим друзьям и знакомым. Блестящая лакированная поверхность радует взгляд и привлекает внимание прохожих и зависть у встречных автомобилистов.

Арт-терапия для детей школьного возраста

. Условия формирования опыта. Для маленького ребенка характерно находиться в «плену эмоций», потому что он не может управлять ими. Его чувства быстро возникают и так же быстро исчезают. Начиная развивать

Купить окна в алматы

когда переехали в новейшую квартиру, через год нашли что старенькые хозяева, умолчали о таковой проблемы как плесень, эта противность была найдена когда подросший ребенок начал отдирать обои. . . в принципе,

Права администратора в windows 7

1-ая из их позволяет настроить системные характеристики, установить системные приложения и обеспечивает полный контроль над компом. 2-ая создана для ежедневной работы с большинством программ, папок и

Как разблокировать магнитолу форд 6000cd

Функции безопасности В каждом аудио блоке предусмотрен уникальный код, который шофер должен вводить для обеспечения работоспособности аудиоблока. Код должен быть введен повторно до работы блока,

Купить топливные брикеты в украине

Допустим, вам привезли кубический метр дров "много". Сколько же составляет реальный объем плотной древесной породы в этой куче дров? Для дров длиной приблизительно 30-35 см коэффициент пересчета из куба

Курсы парикмахеров-стилистов

Красота спасет мир. Вряд ли сегодня кто-то осмелится оспаривать эту истину. Поэтому умение наводить красоту и особенно, делать красивыми людей сегодня ценится очень высоко. По адресу http://kursy.zp.ua/zaporogye/parikmaher-stilist/index.php

Видеогайд по классу пилот

Мне очень было интерено узнать много нового на Видеогайд по классу пилот, я реально интересуюсь данной темой уже очень давно и знаю что там нормальные вещи можно найти. НУ имею ввиду посмотреть и почитать.

Монтажный элемент для подвесного унитаза Geberit

В последние годы появилась такая вещь, как подвесной унитаз. Есть у него определенные преимущества. Особенно это удобно, когда помещение не очень большое. Это удобная вещь, поскольку все трубы скрыты

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Lada Baltic (Лада Самара Балтік)

  1. Коментар екс-власника

Більшість імпортерів Lada допрацьовували радянську Самару, адаптуючи її до запитів більш досвідчених європейців. Так чи інакше, це була всього лише модернізація автомобіля, випущеного в СРСР.

Однак існувала різновид «зубила», яка з повною підставою може вважатися Евроcамарой. Адже на відміну від інших «дилерських» версій, Lada Samara Baltic з 1996 по 1998 р виробляли на фінському заводі Valmet Automotive. Там же, де багато років збирали Saab (в тому числі і унікальні фінські модифікації) та інші автомобілі, в тому числі ... Porsche Boxster.

Складальна майданчик розташовувалася місті з кумедним для нашого вуха назвою Уусікаупункі. З ВАЗівської продукції для складання вибрали тільки одну модель - п'ятидверний хетчбек моделі 21093 з вприськовим двигуном 2111, який відповідав актуальним на той момент нормам Євро 2. Фіни грунтовно допрацювали машину, і пропонували її європейським споживачам в двох основних комплектаціях.

Базова версія L візуально відрізнялася від звичайної «дев'ятки» дрібницями - ковпаками і молдінгами. Однак більш досвідчене погляд міг відразу зрозуміти, що кузов пофарбований не на АвтоВАЗі, адже якість нанесення ЛКП було просто бездоганним! Відмінно захищений від корозії кузов відрізнявся і деякими іншими дрібницями - наприклад, в естетичних міркуваннях зварні шви в з'єднанні даху і заднього крила були просто скасовані.

«Люксова» модифікація GL помітно відрізнялася від «исходника» навіть зовні. Незграбні форми «зубила» дещо пом'якшили простими прийомами, встановивши округлі бампери в модному в середині дев'яностих років стилі «біодизайн».

Екстер'єр також облагородили іншими гратами радіатора, дефлектором на даху, легкосплавними дисками і вставкою між задніми ліхтарями (номер «переїхав» на бампер). На деяких екземплярах також стояли німецькі дзеркала Hagus - мабуть, Deutsche Lada позбулася своїх складських залишків ...

В результаті Евросамара дійсно стала виглядати дещо сучасніше і свіже звичайної «дев'ятки», хоча витягнута оптика і встановлені на грубуватих прокладці скла прозоро натякали на солідний вік «бази», якій на той час було вже більше десяти років.

Усередині - та ж суміш «європейського з радянським»: прямолінійну «низьку» панель приладів прикрили декоративною накладкою з плавними обрисами, так і дверні карти трішечки округлилися в цьому ж дусі.

Сидіння Балтики також відрізнялися від простих «стільчиків» Самари - інша набивка і велюр додали їм і зовнішнього вигляду, і комфорту. Головна ж деталь інтер'єру - кермо від Volkswagen з ... подушкою безпеки! Так-так, саме Baltic була першою серійною моделлю ВАЗа, оснащеної «ейрбегів». Тому що на дворі стояв 1996 рік, і в Європі без цього елемента активної безпеки на ринок виходити було вже якось соромно.

Покупець міг вибрати один з п'яти варіантів забарвлення кузова: світло-зелений (312), темно-вишневий (114), смарагдово-бірюзовий (652), темно-сірий (611) і фіолетово-синій (663) металлики. Найчастіше зустрічалися зелені, вишневі і сині Балтики.

Спочатку укладений трирічний контракт між усіма партнерами (АвтоВАЗ, AVVA, Євро-Лада і Valmet Automotive) був розрахований на виробництво 20 000 автомобілів на рік, а фінська сторона вклала в проект близько 17 мільйонів доларів, побудувавши для Baltic окреме складальне виробництво. У реальності за два роки існування проекту Евросамара вдалося випустити близько 14 000 автомобілів, більшість з яких були продані в Фінляндії і Німеччини.

Німці «полюбили» ушляхетнену «дев'ятку» завдяки якісній обробці і збірці при доступній ціні (15 000-17 000 DM). Саме тому Балтика навіть стала переможцем в конкурсі ADAC на звання найдешевшого в експлуатації автомобіля в своєму класі.

На початку двохтисячних не актуальне в Євросоюзі Евросамари пішли на пенсію, заодно змінивши «місце проживання» на історичну батьківщину - країни СНД. Завдяки гарній захисту від корозії майже двадцятирічні Балтики час від часу ще можна зустріти в дорожньому потоці і на сайтах з продажу автомобілів. Правда, багато власників 20-річних «бабусь» європейського «походження» необгрунтовано «заламують» ціну, розраховуючи на забезпеченого цінителя «ексклюзивного» автомобіля з турою на решітці.

Коментар екс-власника

Більшість імпортерів Lada допрацьовували радянську Самару, адаптуючи її до запитів більш досвідчених європейців

Андрій Чепелев

випусковий редактор Kolesa.ru

Фінська 21093 була у власності нашої сім'ї протягом цілого десятиліття, і я непогано знаю цю машину. Перший господар купив її в 1998-му в Фінляндії, хоча був громадянином Росії - він просто був у курсі значних відмінностей в якості. Коли він через рік отримав можливість емігрувати до Німеччини по «єврейської» лінії, автомобіль довелося продати - щоб отримати гарну посібник, не можна було демонструвати достаток. Наступним щасливим володарем став мій дід.

Відрізнялася машина тканинними вставками в дверних картах, згаданими ковпаками, склоочисниками фар і наявністю реле, яке включало ближнє світло при запуску мотора, - такими були фінські вимоги ПДР. Ніяких молдингів і інших зовнішніх відмінностей не було, як не було і накладок на торпедо - в машині була звичайна «низька панель», яка збивала з пантелику і змушувала різного роду «автоекспертів» при знайомстві з нашою машиною стверджувати, що це ніяка не Baltica, а звичайнісіньке тольяттинское «зубило». І тільки пред'явлення ПТС з рядком «Країна походження - Фінляндія» розставляло все по своїх місцях.

Дід користувався машиною «по-дідівськи» - взимку зберігав в гаражі, а влітку їздив на дачу, тому за вісім років володіння встиг накатати всього-то 50 тисяч кілометрів на додачу до вже «набіг» 20 тисячам. Після його смерті машина дісталася мені, і я відкатав на ній ще півтора року і 15 тисяч. За цей час машина дійсно не приносила ніяких серйозних проблем, і обслуговування обмежувалося плановою заміною витратних матеріалів, що зайвий раз підтверджує: ВАЗовский машини були непогані по конструкції, і підводило їх якість компонентів і складання.

Причина продажу автомобіля була проста до непристойності - він згнив. Згнили не тільки пороги, а й лонжерони з арками, що робило подальшу експлуатацію просто небезпечною, а вкладення 60-70 тисяч рублів (за тодішніми цінами) в 11-річну «дев'ятку» виглядали не особливо перспективно. На жаль, добротна фінська забарвлення не врятувала спочатку неякісне російське залізо, та й зберігання по 9 місяців в році в гаражі без нормальної вентиляції зробило свою справу. Автомобіль пішов в руки кузовщика-слюсаря, який навряд чи навіть був в курсі, що таке Baltica.

Що цікаво, кілька років по тому доля знову зведе мене з фінським автопромом - цього разу із зібраним там же, на Valmet Automotive рідкісним длиннобазная седаном Saab 900CD . Ця дивовижна машина досі в мене. Але це, як казав один телеведучий, вже зовсім інша історія.

Читайте також:

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов