Наша сеть партнеров Banwar
В даний час модельний ряд Vesta складається тільки з седана, але незабаром до нього приєднаються універсал і його крос-версія. А ми ж вирішили представити цей автомобіль в ще одному типі кузова.
Автомобілів з кузовом купе в історії вітчизняного автомобілебудування було небагато, а саму багату традицію «псевдокупе» має саме Волзький автомобільний завод, який почав її з моделі 2108. Вона мала гармонійними пропорціями і бічними дверима правильної форми. За нею послідували ВАЗ 2113, 21123 та Пріора купе. 2108 і 2113 користувалися непоганим попитом, у трехдверок «десятого сімейства» з цим було гірше, але нішевий покупець був. Хоча, строго кажучи, все це були не купе, а 3-дверні хетчбеки. А Лада Веста, спочатку зроблена як седан, є чудовою базою для справжнього купе з трёхоб'ёмним кузовом.
Весту можна освіжити за рахунок доопрацьованих фар, бамперів, трохи зменшеного кліренсу і коліс більшого діаметра. Характерні подштамповки на боковинах варто дещо спростити для додання образу динамічності. І, як на всіх «правильних» купе, двері зроблені без віконних рамок.
До речі, недавно ми випустили велику статтю , Присвячену седану Lada Vesta і досвіду його експлуатації за рік.
А як ви вважаєте, чи потрібна Веста з кузовом купе російському ринку?
Опитування
Чи потрібна Веста в версії купе?А як ви вважаєте, чи потрібна Веста з кузовом купе російському ринку?