Наша сеть партнеров Banwar
Перелом розпочався якраз, до речі, з «Гранти». Якщо хто забув, це був такий екстрений відповідь впав ринку зразка кризи-2008 і - паралельно - заміна остаточно застарілою «Класики» і сімейства «Самара». У Тольятті тоді тільки облаштовувалися варяги з Renault-Nissan, інженери і менеджмент розучували нові слова і абревіатури на зразок R & D і MBA, до Вести-іксреевского прориву була ще добра п'ятирічка, і автори надійшли найочевиднішим чином: взяли наявну візок (Kalina), максимально спростили всі компоненти (обробку головним чином) - вийшов ультрадешевий продукт (229 тис. в базі, як зараз пам'ятаю), який виявився настільки успішним, що після 7 років не пішов з ринку, а залишився там на невизначений термін, ще й модернізацію пережив.
Модернізація звелася до банальну підтяжки "обличчя". Чому «банальну»? В генії Стіва Маттіна навряд чи хтось сумнівався: він зі своєю командою може облагородити що завгодно - навіть нічний горщик задізайніть так, що захочеться повертатися до нього знову і знову з чисто естетичних міркувань.
Проблема в тому, що дизайнерських вишукувань «Грант» -то і не треба було: вона цілком самодостатня і чарівна в своєму печерному мінімалізмі. Особливо ліфтбек: за нього і в 2018-му не відчуваєш почуття сорому або ніяковості.
Загалом, ці всі «ікси» їй - як собаці п'ята нога. Що дійсно було потрібно, так це коробка краще, мотор тихіше, шумка товстіший, та гальма почетче. Практично всі ці речі в рестайлінгову «Гранту» не потрапили.
Зате з старших моделей в «Гранту» перекочували багато довгоочікувані інтер'єрні рішення. Якісь лягли - як тут і були, якісь виглядають инородно і не виконують покладених функцій. Детальніше і більше - вивчайте на інтерактивній графіці нижче.
Головний підсумок модернізації - Granta всередині тепер відчувається культурним і закінченим автомобілем. Це, звичайно, не завоювання сьогоднішнього дня - АвтоВАЗ до нього планомірно йшов весь життєвий цикл моделі (ну, ви пам'ятаєте жарт про «Відділ по дребезжанию задньої полки»?). І зараз, на вильоті 2018 го це вже не той скрипучий, забитий "цвіркунами" і шумами автомобіль з вильоті 2011 року. У всьому, що стосується інтер'єру, - просто інша ступінь: панелі не «дихають» на купині, при натисканні клавіш склопідйомників не чути клацань реле, самі кнопки натискаються без дешманского брязкоту, як не скрипить і поролон під водієм. Одним словом, Granta-2018 за якістю виконання, збірки - це нарешті Granta здорової людини, Granta на максималку, Granta з великої літери Gr!
І на цьому місці захоплення закінчуються - починається перерахування класичних речей родом з «Проклятого місця». Коробка. Коробка, коробка, коробка. Тросовий привід, туди-сюди, хай-тек в кожній деталі. Розганяються до третьої, гальмую, планомірно знижуючи передачі. III → II: «Ууу-у-у-у-у-у», - загули незадоволені шестерні. II → I: «УУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУ», - надсажівается щось знизу, між педальним вузлом і капотом. Зате трохи менше шуму стало на розгоні - з тієї самої I до III. А IV / V передачі - взагалі тиша.
Справедливості заради, всіх інших шумів стало менше. До смішного доходить: недорогий російський автомобіль на дешевих покришках (воронезький Pirelli) їде тихіше, аніж істотно. І мотора майже не чути, якщо не крутити зовсім в дзвін. Вона взагалі (з оглядкою на ціну свою) досить добротно шумо- і віброізольованого, якби от не тужливі співи трансмісії 2181 (упокойте скоріше її душу).
Цивілізаційний стрибок стався в гальмах. У «Грант» ранніх років випуску педаль була просто дубова - така, що впору двома ногами було тиснути. Зараз - ні: хід педалі гальма м'який, неглибокий, уповільнення лінійне і зрозуміле. Але в іншому ніяких глобальних технічних зрушень не відбулося: ті ж мотори (87, 98 і 106 сил), ті ж коробки (включаючи автомат Jatco, який,, залишився тільки у них), але інші типи кузова. Лінійки Granta і Kalina злили воєдино, так що їх тепер чотири: седан, хетч, ліфтбек, універсал. Останній довгі роки животів в безвісті, і я, здається, розумію чому. Що ми чекаємо від «комбі»? Максимального обсягу багажника. А він тут, за фактом, виграє тільки у хетчбека.
Початковий обсяг (360 л) менше, ніж у седана (520) і лифтбека (435). Про максимальний (675 л) і говорити не доводиться (815/750 л відповідно).
Внутрішні габарити при цьому однакові: колісна база всіх «Грант» - трохи менше 2,5 метрів, тому покупець Універсал не виграє в запасі простору для ніг пасажирів.
Загалом, я не особливо здивований, що універсал якщо і беруть, то виключно в крос-версії. Така ж буде і тут, до речі. Але пізніше. Поки що є звичайні в чотирьох комплектаціях і з декількома варіантами. За найпростіший універсал просять 446 900 (до рестайла було 471 200), за самий наворочений - 633 800. Крім восьмирічних «корейців», це як і раніше найвигідніша пропозиція на ринку. І як і раніше таке ж далеке від них по загальному рівню.
Lada Granta 2018: висновки і ТТХ
Lada Granta універсал паспортні дані
- 1,6 л / 87 (98, 106) к.с. / 140 (145, 148) Н * м
- 5-cт МКПП / 4-ст АКПП / 5-ст АМТ
- 0-100 за 11,9 сек (13,1 і 10,7 для АТ і АМТ)
- Max - 170 (176, 182) км / год
- Спереду: незалежна, пружинна, «Макферсон» зі стабілізатором поперечної стійкості
- Ззаду: напівзалежна, важільна, пружинна
- Спереду: дискові
- Ззаду: барабанні
За тестовий автомобіль дякуємо «Лада Єкатеринбург Північ»
джерело:
Підписуйтесь на наш канал в Яндекс Дзен .
Знайшли друкарську помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl + Enter
Чому «банальну»?Ну, ви пам'ятаєте жарт про «Відділ по дребезжанию задньої полки»?
Що ми чекаємо від «комбі»?
Знайшли друкарську помилку?