Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Lada Granta 2018: тест-драйв, фото, огляд змін і ціни

  1. Lada Granta 2018: висновки і ТТХ

Наша сеть партнеров Banwar

Перелом розпочався якраз, до речі, з «Гранти». Якщо хто забув, це був такий екстрений відповідь впав ринку зразка кризи-2008 і - паралельно - заміна остаточно застарілою «Класики» і сімейства «Самара». У Тольятті тоді тільки облаштовувалися варяги з Renault-Nissan, інженери і менеджмент розучували нові слова і абревіатури на зразок R & D і MBA, до Вести-іксреевского прориву була ще добра п'ятирічка, і автори надійшли найочевиднішим чином: взяли наявну візок (Kalina), максимально спростили всі компоненти (обробку головним чином) - вийшов ультрадешевий продукт (229 тис. в базі, як зараз пам'ятаю), який виявився настільки успішним, що після 7 років не пішов з ринку, а залишився там на невизначений термін, ще й модернізацію пережив.

Модернізація звелася до банальну підтяжки "обличчя". Чому «банальну»? В генії Стіва Маттіна навряд чи хтось сумнівався: він зі своєю командою може облагородити що завгодно - навіть нічний горщик задізайніть так, що захочеться повертатися до нього знову і знову з чисто естетичних міркувань.

Проблема в тому, що дизайнерських вишукувань «Грант» -то і не треба було: вона цілком самодостатня і чарівна в своєму печерному мінімалізмі. Особливо ліфтбек: за нього і в 2018-му не відчуваєш почуття сорому або ніяковості.

Загалом, ці всі «ікси» їй - як собаці п'ята нога. Що дійсно було потрібно, так це коробка краще, мотор тихіше, шумка товстіший, та гальма почетче. Практично всі ці речі в рестайлінгову «Гранту» не потрапили.

Зате з старших моделей в «Гранту» перекочували багато довгоочікувані інтер'єрні рішення. Якісь лягли - як тут і були, якісь виглядають инородно і не виконують покладених функцій. Детальніше і більше - вивчайте на інтерактивній графіці нижче.

Головний підсумок модернізації - Granta всередині тепер відчувається культурним і закінченим автомобілем. Це, звичайно, не завоювання сьогоднішнього дня - АвтоВАЗ до нього планомірно йшов весь життєвий цикл моделі (ну, ви пам'ятаєте жарт про «Відділ по дребезжанию задньої полки»?). І зараз, на вильоті 2018 го це вже не той скрипучий, забитий "цвіркунами" і шумами автомобіль з вильоті 2011 року. У всьому, що стосується інтер'єру, - просто інша ступінь: панелі не «дихають» на купині, при натисканні клавіш склопідйомників не чути клацань реле, самі кнопки натискаються без дешманского брязкоту, як не скрипить і поролон під водієм. Одним словом, Granta-2018 за якістю виконання, збірки - це нарешті Granta здорової людини, Granta на максималку, Granta з великої літери Gr!

І на цьому місці захоплення закінчуються - починається перерахування класичних речей родом з «Проклятого місця». Коробка. Коробка, коробка, коробка. Тросовий привід, туди-сюди, хай-тек в кожній деталі. Розганяються до третьої, гальмую, планомірно знижуючи передачі. IIIII: «Ууу-у-у-у-у-у», - загули незадоволені шестерні. III: «УУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУУ», - надсажівается щось знизу, між педальним вузлом і капотом. Зате трохи менше шуму стало на розгоні - з тієї самої I до III. А IV / V передачі - взагалі тиша.

Справедливості заради, всіх інших шумів стало менше. До смішного доходить: недорогий російський автомобіль на дешевих покришках (воронезький Pirelli) їде тихіше, аніж істотно. І мотора майже не чути, якщо не крутити зовсім в дзвін. Вона взагалі (з оглядкою на ціну свою) досить добротно шумо- і віброізольованого, якби от не тужливі співи трансмісії 2181 (упокойте скоріше її душу).

Цивілізаційний стрибок стався в гальмах. У «Грант» ранніх років випуску педаль була просто дубова - така, що впору двома ногами було тиснути. Зараз - ні: хід педалі гальма м'який, неглибокий, уповільнення лінійне і зрозуміле. Але в іншому ніяких глобальних технічних зрушень не відбулося: ті ж мотори (87, 98 і 106 сил), ті ж коробки (включаючи автомат Jatco, який,, залишився тільки у них), але інші типи кузова. Лінійки Granta і Kalina злили воєдино, так що їх тепер чотири: седан, хетч, ліфтбек, універсал. Останній довгі роки животів в безвісті, і я, здається, розумію чому. Що ми чекаємо від «комбі»? Максимального обсягу багажника. А він тут, за фактом, виграє тільки у хетчбека.

Перелом розпочався якраз, до речі, з «Гранти»

Початковий обсяг (360 л) менше, ніж у седана (520) і лифтбека (435). Про максимальний (675 л) і говорити не доводиться (815/750 л відповідно).

Внутрішні габарити при цьому однакові: колісна база всіх «Грант» - трохи менше 2,5 метрів, тому покупець Універсал не виграє в запасі простору для ніг пасажирів.

Загалом, я не особливо здивований, що універсал якщо і беруть, то виключно в крос-версії. Така ж буде і тут, до речі. Але пізніше. Поки що є звичайні в чотирьох комплектаціях і з декількома варіантами. За найпростіший універсал просять 446 900 (до рестайла було 471 200), за самий наворочений - 633 800. Крім восьмирічних «корейців», це як і раніше найвигідніша пропозиція на ринку. І як і раніше таке ж далеке від них по загальному рівню.

Lada Granta 2018: висновки і ТТХ

Lada Granta універсал паспортні дані Lada Granta універсал паспортні дані

  • 1,6 л / 87 (98, 106) к.с. / 140 (145, 148) Н * м
  • 5-cт МКПП / 4-ст АКПП / 5-ст АМТ
  • 0-100 за 11,9 сек (13,1 і 10,7 для АТ і АМТ)
  • Max - 170 (176, 182) км / год
  • Спереду: незалежна, пружинна, «Макферсон» зі стабілізатором поперечної стійкості
  • Ззаду: напівзалежна, важільна, пружинна
  • Спереду: дискові
  • Ззаду: барабанні

За тестовий автомобіль дякуємо «Лада Єкатеринбург Північ»

джерело:

Підписуйтесь на наш канал в Яндекс Дзен .

Знайшли друкарську помилку? Виділіть її та натисніть Ctrl + Enter

Чому «банальну»?
Ну, ви пам'ятаєте жарт про «Відділ по дребезжанию задньої полки»?
Що ми чекаємо від «комбі»?
Знайшли друкарську помилку?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов