Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Легкова або кросовер. Що вибрати, брат?

Наша сеть партнеров Banwar

Ех, знали б в Toyota, який джерело можливостей вони відкривають з випуском RAV4 першого покоління ! Тим першим «Равчик», що бігають по дорогах, скоро стукне «двадцятка». Вважайте, що це і є вік автомобілів типу «кросовер» в сучасному прикладному вигляді. На сьогоднішній же день від їх різноманітності рябить в очах, а вибір залізного коня перетворюється на справжню муку. Чому віддати перевагу - класичним седанам з хетчбек або все-таки кросоверу?

Маркетологи. Це вони змушують вас ламати голову в спробах визначити приналежність автомобіля до того чи іншого класу. Це вони ж уявили себе одночасно інженерами і трендсеттерами. Двадцять років тому маркетологів було мало. Їх вважали отчепенцамі, які плутаються під ногами зі своїми фокус-групами, і саме тому ви чітко знали, на якому автомобілі їздите, і для чого він власне призначений. Тоді і телефони були, щоб дзвонити. Не подумайте, що я сноб- сама ідея багатофункціональності має право бути реалізованою, але так чи багато реальних функцій в нинішньому поколінні кросоверів в порівнянні зі звичними легковими автомобілями?

Первісна концепція була правильна - просторий несучий кузов, високий кліренс і повний привід. Пройняти розкисла грунтовці або припаркуватися в сугроб- саме те. Ніяких тобі рам, «раздаток», складних блокувань диференціала і зайвої ваги. Кросовер покликаний стати вибором тих, кому можливостей «легковика» насправді мало, а володіти серйозним позашляховиком немає потреби. І не страшно, що доведеться в якійсь мірі пожертвувати керованістю. Якщо ви цим не одержимі, то переживете, якщо ж навпаки захоплені, в такому випадку, кросовер просто не ваш автомобіль. Зрозуміло, і серед позашляховиків є машини, які можна ставити за зразок драйву, але досягається це, скоріше, шляхом компромісів і на шкоду основній ідеї.

Дарма, що більшість представників класу побудовано на платформах вже існуючих седанів і хетчбеків і має ту ж гамму силових агрегатів. Збільшена маса і більш складна трансмісія призводять до підвищеного в порівнянні з легковими побратимами витраті палива, а за високий кліренс доводиться платити розгойдуванням і креном в поворотах. Правда, в винагороду ви отримуєте можливість не так пильно стежити за станом дорожнього полотна. Актуально, враховуючи, що за весь час незалежності ми так і не змогли зв'язати міста нашої країни якимись пристойними автомобільними дорогами. «Паркетник» ще не дає вам відчуття повного захисту від бездарності дорожніх служб, але дістатися до місця призначення і не витрусити всю душу вже точно допоможе. З цієї ж причини я не розумію, навіщо в Європі потрібні кросовери, і навіщо кроссоверам Європа? Якщо в Україні відповідальним організаціям за підтримку плачевного стану вулиць і шосе, здається, навіть самі виробники доплачують, стимулюючи продажі кросоверів, то в Старому Світі попит на них явно створюють рекламщики.

Безумовно, наявність повнопривідної трансмісії вселяє певну впевненість за кермом. Однак, не варто забувати, що переважна більшість машин цього класу в нормальних умовах є практично моноприводні (частіше-з приводом на передню вісь). Частина крутного моменту на другу вісь передається «на вимогу» за допомогою багатодискової муфти, коли ведучі колеса втрачають зчеплення з поверхнею і зриваються в пробуксовку, або ж при інтенсивному розгоні. При цьому виробники часто оснащують «паркетники» функцією примусового блокування муфти для завідомо складних умов «за бортом». Така схема має свої переваги і недоліки. З одного боку, наявність постійного приводу лише на одну вісь дозволяє економити паливо в щоденних поїздках, та й характер керованості залишається однозначним. З іншого ж, автоматичний режим розподілу тяги часто діє з невеликою затримкою, якої часом вистачає для того, щоб автомобіль встиг закопатися в пухкому або сирому грунті і перетворитися в нерухомість. До того ж віськомуфти схильні до перегріву при тривалих пробуксовки, а як наслідок, повного відключення. Тоді вже чекай, поки охолоне і відновить працездатність. Але якщо не експериментувати з вилазками в грязьові ванни, то у всіх інших випадках можете сподіватися на автоматіку- підстрахує і на засніженому, і на вологому покритті. Хоча є і альтернатива: на українському ринку можна зустріти кросовери з «чесним» постійним повним приводом, де крутний момент між передньою і задньою віссю ділитися практично порівну (наприклад автомобілі Subaru).

Я навмисне не акцентую увагу на бордюрах і тротуарах, завойовниками яких можна запросто стати за кермом «паркетника», тому що їзда по ним виглядає погано, якщо тільки ви не везете свою дружину в пологовий будинок крізь міські затори. Традиційним машинам такі вправи даються не так легко. Зате їх приємніше водити по нормальних дорогах, вони економічніше, маневреннее, швидше, що там ще? Дешевше! Закономірно, що легкові моделі менш обтяжливі для гаманця при покупці, ніж побудовані на їх базі кросовери (навіть на мийках вам будуть «лестити» і говорити, що «ви - джип», але за цей підлабузництво доведеться заплатити за підвищеним тарифом). Та й з вибором кузова тут все однозначно- седан, хетчбек або універсал. А в цих «паркетника» нині спробуй розберися! Знову підступи маркетологів, які будь-що хочеш змусять повірити: наприклад, що перед вами не кросовер зовсім, а як мінімум спорткупе ( BMW X6 ). Що вже там, тут є свої власні хетчбеки і мінівени. А як щодо кабріо? - Так будь ласка! Досить згадати перспективний концепт з відкритим верхом на базі Range Rover Evoque ... або Nissan Murano .

На той випадок, якщо «паркетний» імідж з якихось причин вас не влаштовує, а мати всі провідні вже дуже хочеться, у виробників припасено і інше рішення. І в ньому, на моє глибоке переконання, існує досить раціональне зерно. Йдеться про традиційні автомобілях, які оснащені системою повного приводу, а нерідко і збільшеним кліренсом. Самі компанії називають їх як завгодно - Scout , Outback , Allroad , Alltrack . Суть одна: без шкоди ходовим якостям отримати машину, на якій і «перезимувати» можна без істерики, і на найближчому путівці проїхати без великої побоювання. Я ж вважаю, що саме так, за великим рахунком, і повинен виглядати пакет «погані дороги» в українській інтерпретації. Для подібних завдань не потрібен ні позашляховик, ні «паркетник». Про тих автолюбителів, хто не хоче підніматися «на поверх вище», деякі виробники також подбали і реалізували технологію повного приводу в рамках своїх легкових платформ. Зараз багато дилерів можуть запропонувати вам седан або хетчбек з усіма провідними.

Михайло Горбачов - майстер спорту і чемпіон СРСР з автогонок, тренер-інструктор, творець сучасних програм спортивного та безпечного водіння:

Кросовер (англ. Crossover, скор. Х-over, буквальний перехідний або узгоджувальний пристрій, прикордонне або перехідне явище, перетин і т. П.) - збірна назва, що відноситься до різних понять і предметів: тип автомобіля від crossover - їзда по пересіченій місцевості. Універсал (хетчбек) підвищеної прохідності, легковий автомобіль, з повним приводом.

Будь-який продавець автомобілів скаже вам, що половина покупців запитують кросовери, або «паркетники», як їх ще називають. Сьогодні на них мода. Але, у багатьох кросоверів немає повного приводу. Чому? Тому що модний вигляд кросовера, а не його начинка. Високо сиджу, далеко дивлюся. І більшість пішоходів вважає мене заможним і таким, що відбувся в житті! Вони ж не бачать різниці між справжнім дорогим позашляховиком і «паркетником». Водії легковиків пропускають! Приємно! Саме тому на них мода! Давайте відкинемо емоції і подивимося, чи потрібен вам кросовер. Я не беру тих, кому до дачі дістатися заважають ті горезвісні 600 метрів бездоріжжя. Тут якраз все ясно! Я беру автовласників, які, в принципі, не збираються з'їжджати з асфальту. Чи є у них переваги, якщо вони зважилися на модну покупку? Хіба що місткість. Простий універсал не модний, а кросовер, по суті, той же універсал ще як модний ... В експлуатації, кросовер дорожче легковика. Дорожче все: шини, ТО, витратні матеріали, паливо. А що по керованості? Автомобіль створений для руху, на ньому їздять, а не милуються, як солідно він виглядає! Але тут тільки мінуси: високий центр ваги і звідси хиткість в поворотах, розмазані реакції на рулювання і погана зворотний зв'язок на кермі через великі бічні відведень високопрофільних шин. Збільшений гальмівний шлях через більшої маси. Млява динаміка. Складність в маневруванні на вузьких парковках і в щільному міському потоці. Все це говорить про значне зниження градуса задоволення від водіння такої машини. Для вас це не має значення? А для мене дуже важливо! Тому я їжджу тільки на легкових седанах або купе. Не хочу ставати водієм неповороткого вантажівки. А, ви, читачі, вирішуйте самі!

Якщо на питання, чому ви зважилися відмовитися від переваг легковиків на користь кросовера, ви забаритеся з відповіддю або зовсім відповісте беззмістовним «тому що подобається», далі можете не читати. У тому випадку, якщо вибір кросовера зумовлений реальною необхідністю надаватися десь трохи далі інших, то ми спробуємо виділити ті аспекти, на які варто звернути увагу при покупці. Відмовтеся від «топових» коліс великих розмірностей з низькопрофільною гумою і залиште їх для позирав, які «тому що подобається». Яким би чудовим ні їх зовнішній вигляд, шуканого комфорту при їзді по наших дорогах вам точно не бачити. Звертайте увагу не тільки на дорожній просвіт «паркетника», а й на передній і задній звіси, які зумовлюють кут заїзду на перешкоду і з'їзду з нього. Чим вони Короче тим більше у вас можливостей на пересіченій місцевості і сохраннее бампера. Не завадить упевнитися в наявності примусового блокування муфти і в можливості відключення системи стабілізації. На деяких покриттях це необхідно, але не у всіх автомобілів подібного типу такий функціонал присутній. Не варто відмовлятися і від таких електронних помічників, як система допомоги при спуску і імітація міжколісних блокувань диференціала. Однак, не забудьте, що головний помічник-це здоровий глузд, який повинен підказати, потрібно вам все це насправді чи краще все-таки Golf? ...

25 червня 2012 року. Владислав Бахман, спеціально для InfoCar.ua

Грін

7 років

Дуже хороша стаття! Почали підписувати фотографії - приємно =) Владислав, чекаємо ще статей !!

ВІДПОВІСТИ Maraned

7 років

Розумна стаття. Правда ображає багатьох випендритися, які намагаються компенсувати власні комплекси великим сараєм на колесах, і не використовують у повсякденному житті і 10% можливостей цих сараїв, але, за те, відчуваючи масу незручностей в експлуатації, витрати і т.д. і т.п

+1 ВІДПОВІСТИ 291 Нм-достатньо для легкого

7 років

Знаєте в якому місці я мав всі ці седани і хетч? НАШІ ДОРОГИ НЕ СТВОРЕНІ ДЛЯ ТАКИХ МАШИН. Тим більше для добре керованих авто (удовольст від управління названо плюсом). Хороша керованість пов'язана з коротким ходом підвіски, специфікою настроки рульового управління, при якому навіть дрібні нерівності можуть спровокувати Закус мови. В результаті задоволення "0". Для економії палива брати треба дизель. Питання отсусвтія паркетника для наших людей - це тільки питання в грошах. І для тверезо мислячих людей це не понти, а реальна необхідність. Навіть монопривідний універсал підвищеної прохідності це виправданий вибір. Наш вибір - повнопривідний сарай, і все до цього рано чи пізно приходять. А Понти - це окрема тема про окремих людей.

+2

-2 ВІДПОВІСТИ Ваван 7 років

згоден на всі 10000% дивишся на круту іномарку на кшталт порше або бмв на наших дорогах, рівносильно красиву блондинку на шпильках пустити по колгоспному полю, 21 століття а дороги так і залишилися в минулому, як то Отто Бісмарк говорив що економіка країни починається з доріг, але на жаль це не про нас!

+1

-1 ВІДПОВІСТИ Vano 7 років

100% правда. А про невикористання всіх можливостей позашляховиків в повсякденній їзді - так ніколи не знаєш, де і що тебе чекає за поворотом - яма, фрезерування від ремонту дороги або грунтовка. За аналогією зі спортом - навіщо людям бодібілдинг? Навряд-чи культурист піде фізично працювати, але в разі чого - ...

+1 ВІДПОВІСТИ Показати ще 1 яворский

7 років

Не в принципі потрібен тільки просвіт від 160мм і більше, що б по наших дорогах їздити без проблем, але ж останні кросовери вже не такі "джіповая", а більше як хетчбеки з підвищеним кліренсом і переднім приводом.

+2 ВІДПОВІСТИ сергей, киев

7 років

всім доброго здоров'я. стаття цікава, а який авто купувати, вирішуємо самі. з моєї точки зору, де ви будете їздити, в місті або всюди. якщо в місті, маленький авто. якщо всюди, авто д класу з високим кліренсом. їздите ви самі або з компанією. від цього залежить тип кузова. бензин або дизель: якщо їздите мало, 10т.км. на рік. бензин. якщо 30 т.км і більше, дизель. при покупці авто дізнайтеся вартість то і будете знати, підходить вам це авто чи ні. щодо марки авто. на жаль навіть імениті марки страждають якістю. Зараз запчастини роблять в китаї, індії, Туреччині і ... навіть дорогі авто збирають в цих країнах. для себе вирішите, для кого купуєте авто.д ля себе або для сусіда. з повагою.

+2 ВІДПОВІСТИ Сергій

7 років

Вірна відповідь: в родині має бути дві машини! одна для щоденних поїздок влітку (малолітражка) і друга правильний кросовер (наприклад nissan x-trail)!

-3 ВІДПОВІСТИ Віктор 7 років

Сергій, є 2 причини, через які я вирішив Відписатись, якщо у людини є можливість утримувати 2 машини, то він не будить брати кросовер, а візьме повний, рамний позашляховик, замість NISSAN X-trail (за ті ж гроші) підтримки патрол або тойоту ЛЦ 80 . Це особисто моя думка!

+1 ВІДПОВІСТИ Гість

7 років

X-trail позиціонується як позашляховик. Маркетинг, звичайно ж, але все-ж .. бу брати, це треба бути готовим до ремонтів, іноді не ординарним, в, загалом, на любителя

-2 ВІДПОВІСТИ Гість 7 років

як-то багато суб'єктивного в статті зараз керованість кросоверів майже не відрізняється від седанів, все ті ж електронні системи, вже навіть не гідро, а електро підсилювачі керма і т.д. Так, вага, витрата, обслуговування дорожче, але і ходова міцніше і безпека є вищою і взимку легше, і т.д.

-1 ВІДПОВІСТИ Гість 7 років

я продав старий седан, купив паркетник не найдорожчий, але і не найдешевший. Враження тільки позитивні, і у мене і у сім'ї, я не шкодую. Це вибір для нашої країни. Будуть "зайві" гроші, куплю маленьку машинку (НЕ седан) для міста, для роботи.

ВІДПОВІСТИ Дмитро

7 років

вообщето всі ці суперечки - філософського характеру. Горбачов все правильно і мудро сказав, але мене седан не влаштовує - я не таксист, універсал з хорошим кліренсом підійшов би, але зовнішній вигляд нуднуватий, кросовер веселіше і розмір і т.п. але витрата палива млинець, хетч - просто казка і парковка тобі і витрата, але місткість млинець, ось сподобався рено кенго оновлений, але вигляд смішний, як не крути ідеальну машину знайти не легше ніж ідеальну жінку, а про Фарс або "панти" так це і копійку можна в 18 років купити і чувствоть собі богом. таких водив найбільше боюся на дорозі. люди яким нема чого втрачати - страшні люди в Японії їх зв. "Самураї" а дорого це відповідальність. так само і покупка автомобіля крок серйозний і відповідальний, а головне індивідуальний.

ВІДПОВІСТИ мислячи

7 років

У мене дві машини Беха 3-ка для літнього сезону по місту і дальнобоя по трасі в весняно-літньої сезон і паждерік для всіх інших моментів. Упевнений зробити ОТЛИЧНО одну машину для всього не реально. Седан на трасі-є седан)

ВІДПОВІСТИ Дмитро

7 років

Згоден з попередніми коментарями щодо того, що для кожного є свій вибір і пояснення цього вибору. Сам їжджу на седані (Hyundai Grandeur). Повністю задоволений. Кліренсу в 162 вистачає, але по бездоріжжю не їжджу. Мати кілька автомобілів? Відмінна ідея, тим більше авто різних класів. Хоча з іншого боку не можу уявити себе влітку, в спеку 40 градусів, за кермом малолітражки 1.2-1-4. Для мене буде недостатньою робота клімат-контролю (швидше за просто кондиціонер в цьому класі, якщо не брати топ-версію). Витрата буде практично такою ж як на моєму 3.3. Знову таки враховую особисту неприязнь до високих температур і порівнюю на досвіді водіння VW Polo 1.4. Траса аналогічно. Швидкість за 100 і вище, оберти 2000, витрата 8.5-9.0. У місті цифри теж інші. Ограмная салон і багажник і т.д. Знову таки комусь не подобається такий автомобіль. Pajero? Прохідність, солідний вигляд і т.д. Якщо бензин, готуйся до розтрат. Як для мене, то для такого великого авто салон затісний. BMW 3? Керованість, ергономіка, комфорт - клас! Кому то замалий і доріг, зате задоволення від їзди! А М3? Звір! Описане вище особисто моя думка, поважаю вибір кожного. Ford Kuga дизель? S-class? Supra? Та хоч Москвич або індійський Hindustan ... Варіантів мільйон! Залишилося побажати кожному міцного здоров'я і наявності достатньої кількості грошових знаків, а там хоч 10 машин: седан, люкс-седан, кросовер, універсал, позашляховик, сторткар, родстер, бус, автобус, ... І проїзний, про всяк :-)

+2 ВІДПОВІСТІ Гість

7 років

Сам живу в яремче. Взимку їжджу щодня на роботу в Буковель. Маю Peugeot 308. Влітку їжджу на 18 колесах - взимку на 16. За 3 роки не мав ніяких проблем навіть при найсильніших снігопадах і морозах, а повірте вони у нас бувають. Навіть сміливо можу сказати, що за весь час жодного разу не клюнув носом. При наявності у друзів купи позашляховиків зрозумів одне - там дійсно багато місця і велика вантажопідйомність, а в іншому все плюси тільки за легковими (ІМХО)

+3 ВІДПОВІСТІ андрей

7 років

Моя дружина має Peugeot 107. Поставили проставки по стійки + 2 см., А взимку гума трохи більше ще + 1 см. Не бракує з головою, навіть бардюр залазить за рахунок короткої бази і звисів. А для перевезення речей є службовий Партнер. Але мрію про паркетнике ... (вважаю такі машини уневерсальний)

+1 ВІДПОВІСТІ андрей

7 років

За нашими Дорг, не те що паркетник, а й ГАЗ 66 з працею. Як же було прикро і боляче дивитися на покоцаний бампер і розбиту Туманки свого комфортного седана, коли потрапив в калюжу на дорозі в ЦЕНТРІ міста. У нашій країні поки тільки авто з підвищеною прохідністю, а спорт купе поки тільки для TOP GEAR на превеликий наш сожелению.

ВІДПОВІСТІ Борис

7 років

Моноприводной паркетник - це понт, бажання здатися "крутим джиперів" на тлі легковиків. Повнопривідний паркетник - надія, що ні зустрінеш в розкислому снігу або грунтовки. Але надія слабка, якщо потрапив в конкретне бездоріжжі. Більшість власників авто їздять по асфальту, хоч і розбитому, але твердого покриття. Розкислий сніг попадається за зиму пару раз, грунтовка - ще рідше. Якщо є зайві гроші - можна переплачувати за "понт". А так - вибір за легковиком: седан, хечбек або унивесал. Знову ж таки - за потребою і смаком.

-1 ВІДПОВІСТІ Ерік 7 років

прочитав всі обговорення і задумався, тому, що, маю три авто шкода Суперб дизель, нісан х Треілі бензин і форд Танзи, все ви по своєму праві !!! а що краще не знаю! всі машини по своєму гарні!

ВІДПОВІСТІ Латігор

7 років

Найкращий позашляховик - службовий автомобіль. Все одно хетчбек, седан або внедороднік - коли не свій автомобіль пролазить через будь-г ... Перевірено!

+1 ВІДПОВІСТІ Сергій

7 років

Гарна стаття спасибі ... Хоч і їжджу на позашляховики, але думаю пересісти на седан.

+1 ВІДПОВІСТІ lotus 4000

7 років

Таке враження, что у статті намагають відмовіті від кросоверів. А по-моєму, для наших доріг це таке Собі універсальне самє воно. Дешевше джипа, місця Всередині валом, багажнік здаравєнній, Такі ж колеса з режимом "пофігямі", головне КЛІРЕНС самий зайчик а то що недостатньо точно в поворотах - так вибачте, ви ж добре там, де для чого ви его берете. Ті ж стосується и ФІНАНСОВИХ витрат. По місту - бачуть далеко, пропускають. А хочеш класно ввійті в поворот, так перша ж яма твоя. А траса з Вінниці до Тернополя цього літа (хто їздив, знає). Коротше, я сказав, что Хотів. Далі, думаю, можна не розвіваті

+1 ВІДПОВІСТІ ...

7 років

Гарне авто на Першому фото - AMC Eagle Wagon 1987 року. Екстер'єр набагато кращий за багатьох СУЧАСНИХ.

-1 ВІДПОВІСТІ Михайло 7 років

Ніхто і не сперечається, седан дешевше, зкономічней, м'якше. Справжній водій їздить довго й багато, звичайно за седан. Але останнім часом за кермом паркетників в основному блондинки (перелякані). А розумні маркетологи уловили тенденцію або самі створили її, коли коли купують не споживчі якості а красиві блискучі синенькі, червоненькі, але понти.

ВІДПОВІСТІ Андрій

7 років

Добрий час доби. Довгоочікувана перша іномарка - королла, радості як то кажуть повні штани, пилинки здував. Після першої зими лопнув бампер, дороги не чистять, вдень нормально вночі Шкребу днищем. Влітку вантажівками асфальт видавлений, едіш то по зустрічній то по узбіччю. Набридло, купив санта фе, поїздки стали приємніше, менше напруги за кермом. Поїздивши на кросовер, за седан чет не дуже хочеться сідає. Якщо фінанси дозволяють то однозначно кросовер. Перейду на седан коли перестануть красти щебінь і асфальт !!!

+1 ВІДПОВІСТІ Brainiac

7 років

Взагалі щоб визначитися з вибором - добре б поїздити на авто різних класів тиждень іншу і порівняти що до душі

ВІДПОВІСТІ Чол

6 років

Пече автогонщик: "Складність в маневруванні на вузьких парковках і в щільному міському потоці ... Тому я їжджу тільки на легкових седанах" Якщо вже говорити про зручність, то для міста оптимальні хетчбеки, на яких в основному і їздять в Європі. А седани - це пережиток совка, з їх оцінкою машини - "з скільки мішків картоплі в багажник влізе?"

+1 ВІДПОВІСТІ Voodoo

6 років

Кросовер від Субару ?! Це, звичайно добре і дорого. До того ж не всім по кишені ... А з урахуванням якості наших доріг будь-якої кросовер за щастя, хоча не люблю цей клас автомобілів. Я великий шанувальник "гарячих хетч". Але в тому то й проблема, що на них крім Києва і окружний Донецька ніде і поїздити. Дороги по більшій частині України просто ППЦ! Шкода ... А стаття нормальна. Автор нікого не ображає і називає речі своїми іменами. Вся справа в нашому менталітеті, в іміджі господаря авто. Якщо чесно, з власника кросоверів хто брав авто виходячи з міркувань їзди по ямах і по бездоріжжю ??? А ??? Самі собі зізнайтеся і не лукавте ... Одне добре, що такий клас автомобілів є і завжди є вибір.

ВІДПОВІСТІ 1.9tdi

6 років

Згоден з тим що деякі так сказати паркетники йдуть з переднім (або з заднім) приводом і іноді з кліренсом як у седана - ось цього я зовсім зрозуміти не можу - нафіг така машина. А так по суті для наших доріг - паркетник в самий раз.

ВІДПОВІСТІ Віталій Полтава

6 років

Прикро що виробники створюючи моду на паркетники ще і задирають на них ціну, а про обслуговування взагалі мовчу. І мають з цього надприбуток (з нашої кишені)! Сам катався на Санта Фе і Пасату В6 і В7, так ось, як підсумував мій допитливий головбух на 100 тисяч км витрати на Санта Фе більше в 3,5 рази !!! (3550 $ проти 1070 $) З іншого палива і шин. Ось так ось. Думайте! Але все одно після В7 буду брати Туарег або Хайлендер. Серцю не накажеш. Ось такий у мене менталітет ;-)))

ВІДПОВІСТІ Віталій Полтава

6 років

Напевно з висока наші ями не такі страшні, можливо навіть красивіше.

-1 ВІДПОВІСТІ gfg_1977f 6 років

У мене спортаж останній дизель до цього були тільки седани, так ось що хочу сказати машина відмінна витрата по місту менше ніж у таврії по трасі, ходовка ями хаває відмінно і ціна нормальна 25750 убитих єнотів, За такі гроші кросоверов дизельних краще немає, так що я рік їжаку і іншу машину не хочу. Ціна якість!!!

ВІДПОВІСТІ Andrew

6 років

Хороша стаття. Зараз їжджу на седані, наступне авто буде універсал. У нашій країні кросовери більше понти ніж необхідність. А взагалі хочеться щоб дороги робили гарні, а потім їх добре чистили !!!

+1 ВІДПОВІСТІ Гість

6 років

в господарстві 2 машини - пасик Б7 диз. і паджерик спорт диз, була ще фієста (в моєму випадку зовсім невідповідна машина - не завантажили толком, що не на дальняк, не по колії проїхати - тільки робота-дім) - в основному їжджу на паджеріке, та не найкомфортніша, та не маневреності , та не самий просунутий двигун, аЛЕ - їздиш і вооообще не вболіваєш ні про що! По трасі 140 йде відмінно, про бездоріжжя мовчу, і так все ясно, перевезення вантажів - 650 кг цементу завантажив і комфортно м'яко поїхав)) А зима цього року ?! Я не розумію, як би я їздив на пасіці по всьому цьому негодяйства, которе твориться в місті і за його межами. А пасик, навіть з його витратою 5 л, нехай чекає весни, немає, швидше за літа, якраз дороги полатали, а то шкода якось))

ВІДПОВІСТІ Praga

6 років

Автор реально хоче переконаті нас в тому, что кросовер це непотрібно и небезпечний, и в Европе на них ніхто НЕ їздить. Я живу в Чехії, дороги тут далеко не ідеальні, тут дуже много хто їздить на кросовери, тому что це дуже зручне. В місті обмеження 50, на шосе 70км / год, на трасах 90км / год, яка нафіг стійкість в поворотах при такій швідкості, Це не 150, тут так ніхто НЕ їздить. На автобанах обмеження 130 км / год, но там нема ніякіх крутих поворотів, смороду тупо Прямі. Про українські дороги я Взагалі мовчить, ліпшої машини чем кросовер НЕ прідумаєш, ВІН Створений просто для ціх доріг.

-1 ВІДПОВІСТІ Роман 6 років

З 1997р. по 2010р. їздив на седанах. У 2010р. купив CRV. Автомобілем задоволений, але зрозумів експлуатую його також як міг експлуатувати седан. Т.е.по грязям не їжджу, вважаю, що засадити можна і повний привід. Тому думаю пересісти на седан.

ВІДПОВІСТІ Гість

6 років

Кросовер це річ !!! Живу біля моря в Криму. Влітку тільки по степу і їжджу, тому що Краще вже скелі-пляжу. У мене Рено Колеос, для їзди по балках і пересіченим месности вистачає з головою. До цього була "Копійка" - то ж до речі ще той звір, весь степовий Крим на заході на ній переколесіл!

ВІДПОВІСТІ
Читайте також:
  • Міжнародне посвідчення водія. Міфи і реальність

    Багато хто з нас любить подорожувати на автомобілі за кордон, або брати його там напрокат, але далеко не всі знають, що подорож може виявитися безнадійно зіпсованим без міжнародного водійського посвідчення. Що ...

  • Вічна Суперечка: «Механіка» або «автомат»?

    Суперечка между Прихильники механічною и автоматичності коробок передач такий же вічний, як спроба з'ясувати, Який автомобіль краще - японський або німецький, Mercedes-Benz, BMW або Audi? У кожної зі сторон цього конфлікту ...

  • Бензин або дизель? На прікладі Nissan X-Trail

    Про ті, як їздить Nissan X-Trail, и в чому полягають его Преимущества и Недоліки сказано много. Модель не так Вже нова и Досить ширше, тому информации більш, чем достаточно, починаючі з тест-драйвів и заканчи ...

  • Який «автомат» краще?

    Так вже склалось, что більшість водіїв-українців як и Ранее віддають предпочтение механічній коробці передач, вважаючі, что автоматична ще далека від ідеалу, має ряд недоліків, та й просто не відповідає ними ...

  • Правильна обкатка нового авто

    Кожен, хто стає щасливим власником новенького автомобіля, чує величезна кількість порад і рекомендацій на предмет обов'язкової обкатки свого «залізного коня». Однак, часом ці поради настільки різняться і ...

Чому віддати перевагу - класичним седанам з хетчбек або все-таки кросоверу?
З цієї ж причини я не розумію, навіщо в Європі потрібні кросовери, і навіщо кроссоверам Європа?
Зате їх приємніше водити по нормальних дорогах, вони економічніше, маневреннее, швидше, що там ще?
А як щодо кабріо?
Чому?
Чи є у них переваги, якщо вони зважилися на модну покупку?
А що по керованості?
Для вас це не має значення?
Однак, не забудьте, що головний помічник-це здоровий глузд, який повинен підказати, потрібно вам все це насправді чи краще все-таки Golf?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов