Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Lexus RX 400: Джек Восьмьоркін - американець

  1. Краще один раз побачити
  2. Міць і тиша
  3. Часом можна і почути
  4. ніжний

Наша сеть партнеров Banwar

Аналогія з Восьмьоркіним була б повною, якби під капотом автомобіля ховалася не «шістка», а «вісімка»

Аналогія з Восьмьоркіним була б повною, якби під капотом автомобіля ховалася не «шістка», а «вісімка» Аналогія з Восьмьоркіним була б повною, якби під капотом автомобіля ховалася не «шістка», а «вісімка». Втім, відсутні два циліндра замінюють додаткові електродвигуни.

Краще один раз побачити

Машина безшумно підкотилася до групи тертих автомобілістів і розгорнулася, даючи зрозуміти, що не котиться на «нейтрали». У повислої тиші з зупиненого автомобіля вийшов водій. Ефект нереальності того, що відбувається посилила кришка багажника, нечутно піднялася вгору. Водій дістав сумку і пішов геть, а кришка акуратно закрилася. Тепер зізнаюся: таким чином я демонстрував гібридний Lexus RX 400h своїм знайомим, а кришкою потайки маніпулював за допомогою брелока.

Провівши кілька днів за кермом цього автомобіля, я переконався, що подібні «виступи» діють краще усіляких розповідей.

Через чорної димової завіси від вантажівок і автобусів українського автомобілісту важко уявити, що в європейських країнах власники машин з гібридними силовими установками користуються різними пільгами - від безперешкодного в'їзду в центри великих міст до звільнення від деяких податків. А в Таллінні, наприклад, з них взагалі не беруть гроші за парковку!

В Україні ж низьку витрату палива (в порівнянні з аналогічними за обсягом моторами) і чистота вихлопу - не основний критерій при виборі подібної техніки. У нашій країні важливіші за те, що, купивши гібрид, ти стаєш власником оригінальної машини, оснащеної по вищому розряду. Наприклад, вже згадана система дистанційного керування кришкою багажника входить в стандартну комплектацію Lexus RX 400h.

Міць і тиша

Досить відпустити педаль гальма, як елегантна махина абсолютно безшумно починає рух. Від водія потрібно мінімум - стежити за дорогою, задавати напрямок і контролювати швидкість. Ось тільки за навколишнім оточенням доводиться стежити з подвоєною увагою, адже прорахунки в ергономіці на кшталт «сліпих» дзеркал з великою «мертвої» зоною гібриду так само властиві, як і звичайному бензиновому автомобілю.

Музика ллється з численних динаміків. З вуличними звуками успішно бореться шумоізоляція салону. Під капотом - тиша. Кліматична установка підтримує оптимальну температуру. Розгін, подальший рух і гальмування відбуваються максимально плавно. Ніяких поштовхів не може бути апріорі, адже коробки передач в цій машині не існує як такої. Її роль виконує сама силова установка, плавно змінює крутний момент на колесах по команді електроніки.

При невеликому навантаженні, наприклад для неспішного фланирования в тягнучках, гібрид використовує тягу електромотора, що приводить в дію передні колеса. В який момент задіяти задні, підключити бензиновий мотор і як розпорядитися його енергією - електроніка гібрида вирішує сама, а водія лише доводить до відома.

І, довірившись їй, мені не хочеться вириватися на простори заміських трас. Розмірений міської темп цієї машини підходить більше. Адже в той момент, коли натискаєш педаль гальма, електромотори переходять на режим рекуперації - кінетична енергія котиться автомобіля перетвориться в електричну, яка накопичується в нікельметаллгідрідних батареях. І чим триваліший «накат», тим більше екобонусов.

Отриманий запас енергії Lexus RX 400h використовує при інтенсивному прискоренні, в меншій мірі задіюючи бензиновий мотор, що не тільки додатково економить паливо і мінімізує викиди відпрацьованих газів, а й створює додатковий звуковий комфорт.

Але тиша - не означає бездіяльність. У порівнянні з новітнім бензиновим RX 350, гібрид важчий на 165 кг, але до 100 км / год розганяється на 0,2 секунди швидше (7,6 с), а його максимальна швидкість така ж - 200 км / ч.

Пояснюється все просто. Максимальний крутний момент електромотори розвивають на мінімальних обертах. Наприклад, задній електродвигун з першим же оборотом вала все 130 Нм крутного моменту віддає колесам! Передньому електромотора досить розкрутитися до 1500 об / хв, щоб забезпечити максимальну віддачу в 333 Нм. А на «верхах» при 4400 об / хв вже і бензиновий мотор показує себе у всій красі і розвиває 288 Нм. Показники того ж 350-го, а на сьогодні це найпотужніший серійний RX, - 342 Нм при 4700 об / хв.

Часом можна і почути

У момент інтенсивного розгону тишу електричних установок порушує звук роботи ДВС, зависаючи на найвищій ноті - передач-то немає. При цьому в сидінні утискує відчутно. Автомобіль на м'якій підвісці, немов глісер, піднімає ніс і спрямовується вперед. Правда, в такий момент страждає керованість, так як передні колеса помітно розвантажуються. Втім, агресивно атакувати круті віражі ні я, ні машина не налаштовані. Незважаючи на те що задня підвіска пасивно підрулює в поворотах, Lexus значно крениться і починає рано пищати покришками, сповзаючи з траєкторії. Ні, в черговий раз переконуюся, що на RX слід їздити більш інтелігентно, насолоджуючись комфортом. Ходова впевнено розправляється з дефектами дороги і заколисує на нерівностях. Поштовхи і удари від вибоїн і всіляких горбів просто розчиняються на шляху до кузова.

ніжний

Жорсткого зв'язку між мостами в Lexus RX 400h немає. Так що крутний момент по осях умовно розподіляється в пропорції 80:20. По суті автомобіль швидше передньо-, ніж повнопривідний. Ця обставина, та ще чисто шосейні покришки, роблять повний привід швидше елементом активної безпеки, ніж зброєю для боротьби з бездоріжжям. На ньому гібрид здатний навіть на меншу, ніж звичайний RX з вискомуфтой. Та й не варто, напевно, заганяти цей лощену автомобіль в бруд - аж надто багато в ньому електроніки, а вона вимагає особливо дбайливого поводження.

думкадумка

Андрій   35 років Андрій
35 років. Експлуатує автомобіль Lexus RX 400h 2 роки. Пробіг - 27 тис. Км

Мені завжди подобалися комфортні позашляховики. При цьому я страшенно не люблю, коли в машині порожній бак, але терпіти не можу АЗС. І моїм примхам відповідає саме Lexus RX 400h. Тому варіанти з покупкою іншої машини відпали самі собою. До того ж Lexus - дуже елегантний автомобіль. Він мені відразу сподобався обробкою салону і високим рівнем оснащення. Автомобіль дружелюбний навіть в дрібницях - наприклад, сигналізує про те, що закінчується рідина в бачку омивача, кермо регулюється за допомогою електроприводу, кришка багажника відкривається і закривається брелоком. Ось тільки не вистачає вентиляції сидінь. І дуже не подобаються дзеркала - вони позбавлені асферичного сектора, тому те, що відбувається збоку і трохи позаду за машиною, не видно. Аудіосистема Mark Levinson звучить чудово, але тюнер не ловить парні частоти. Довелося поставити додаткове головний пристрій з USB-портом. Але ці зауваження справедливі і щодо інших RХ.

Я експлуатую автомобіль тільки на рівній дорозі. Хоча Lexus дозволяє запросто об'їжджати пробки, перескакуючи через бордюр або розкиданий ділянку. На асфальті гібридна машина забезпечує чудовий комфорт, відмінну динаміку і високу економічність. Коли їду на максимальній швидкості, то витрата палива коливається від 12,4 до 15,7 літра на 100 км. А найкращий показник становить 9,8 л. Щоб його досягти, досить плавно розганятися і гальмувати.

За роки експлуатації проблем не виникало. Один раз повністю розрядилися батареї, але машину вдалося завести! Правда, працівники сервісу, як тільки бачать гібрид, так відразу називають подвійну ціну за обслуговування, мотивуючи тим, що тут підвищений ризик удару електричним струмом. Можливо, офіційне поява марки Lexus на нашому ринку зніме цю проблему.

Резюме «Автоцентру»

Комплектація тестованого автомобіля Executive:Комплектація тестованого автомобіля Executive:

Подушки безпеки: фронтальні, бічні, для колін водія, бічні для шийного відділу хребта, шторки Подушки безпеки: фронтальні, бічні, для колін водія, бічні для шийного відділу хребта, шторки   Сигналізація з функцією Double-Lock   ABS + EBD   VDM (согласующая система, коригуюча роботу ABS, EBD, TRC і VSC)   Brake Assist   Система безпеки від злому з ультразвуковим датчиком об'єму   Мультіінформаціонний дисплей в центральній консолі   Тоновані стекла з підвищеним захистом від ультрафіолетових і інфрачервоних променів, в передніх дверях з водовідштовхувальним покриттям   Ц / з з д / у   Кріплення для дитячого сидіння Isofix   Протитуманні фари   Ксенонові фари з омивачами   Датчик дощу   Спойлер на даху   Магнітола Lexus Premium + CD-чейнджер на 6 дисків + 8 динаміків   Зовнішні дзеркала противідблискуючі і обігріваються, салонне - з самозатемненіем   Оздоблення передньої панелі, дверей і центральної консолі алюмінієм   Електросклопідйомники з автоматичним режимом і захистом від затискання   Круїз контроль   Роздільний клімат-контроль + сенсор смогу і система автоматичної рециркуляції   Шкіряний мультифункціональний кермо   Повітроводи для задніх пасажирів   Електрорегулювання кута нахилу і глибини передніх сидінь і керма   Пам'ять положень сидінь, бічних дзеркал і рульового колеса   Додаткова розетка на 12 В в багажнику   Система кріплення багажу в багажнику   Легкосплавні диски R18   Оздоблення салону перфорованою шкірою   Підігрів передніх сидінь   Електропривод кришки багажника з дистанційним керуванням   Датчик світла   Пороги з підсвічуванням Lexus   Задні сидіння, що складаються в пропорції 40:20:40   Скляний електролюк з підігрівом Сигналізація з функцією Double-Lock ABS + EBD VDM (согласующая система, коригуюча роботу ABS, EBD, TRC і VSC) Brake Assist Система безпеки від злому з ультразвуковим датчиком об'єму Мультіінформаціонний дисплей в центральній консолі Тоновані стекла з підвищеним захистом від ультрафіолетових і інфрачервоних променів, в передніх дверях з водовідштовхувальним покриттям Ц / з з д / у Кріплення для дитячого сидіння Isofix Протитуманні фари Ксенонові фари з омивачами Датчик дощу Спойлер на даху Магнітола Lexus Premium + CD-чейнджер на 6 дисків + 8 динаміків Зовнішні дзеркала противідблискуючі і обігріваються, салонне - з самозатемненіем Оздоблення передньої панелі, дверей і центральної консолі алюмінієм Електросклопідйомники з автоматичним режимом і захистом від затискання Круїз контроль Роздільний клімат-контроль + сенсор смогу і система автоматичної рециркуляції Шкіряний мультифункціональний кермо Повітроводи для задніх пасажирів Електрорегулювання кута нахилу і глибини передніх сидінь і керма Пам'ять положень сидінь, бічних дзеркал і рульового колеса Додаткова розетка на 12 В в багажнику Система кріплення багажу в багажнику Легкосплавні диски R18 Оздоблення салону перфорованою шкірою Підігрів передніх сидінь Електропривод кришки багажника з дистанційним керуванням Датчик світла Пороги з підсвічуванням Lexus Задні сидіння, що складаються в пропорції 40:20:40 Скляний електролюк з підігрівом

Загальні даніЗагальні дані

Тип кузова універсал Дверей / місць 5/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4740/1845/1680 Колісна база, мм 2720 Колія передн. / Задн., Мм 1575/1550 Кліренс, мм 190 Маса споряджена / повна, кг 2075/2505 Об'єм багажника, л 439/2130 Обсяг бака, л 65 Двигун Тип бенз. з розпод. впр. + 2 електромотора Расп. і к-ть цил. / кл. на цил. V6 / 4 Обсяг, см куб. 3311 Потужність, кВт (к. С.) / Об / хв 155 (211) / 5600 + 123 (167) / 4500 + 50 (68) / 4600 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 288/4400 + 333/1500 + 130 / 0-610 Трансмісія Тип приводу подеколи. повний КП бесступенчатая Ходова частина Гальма передні / задні диск. вент. / диск. Підвіска передня / задня неза. / Неза. Підсилювач електро 235/55 R18 Експлуатаційні показники Максим. швидкість, км / год 200 Розгін 0-100 км / ч, з 7,6 Расх. траса-місто, л / 100 км 7,6-9,1 Гарантія, років / км 3/100000 Періодичність ТО, км 10000 Вартість ТО, грн. 1000

Дмитро Чабан
Фото Владислава Бойко

На годину тесту автомобіль БУВ застрахований страховою компанією «АІС Поліс»

Редакція дякує автосалон «Омега на Карельському» за наданий на тест автомобіль

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов