Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Lexus IS ll з пробігом: болгаркою по підвісці, зварюванням по генератору

  1. Історія техніки П ервое покоління Lexus IS виявилося дійсно не найвдалішим. У ньому було дуже багато...
  2. салон
  3. Електрика і електроніка
  4. Гальма, підвіска і рульове управління
  5. ***

Історія техніки

Наша сеть партнеров Banwar

П ервое покоління Lexus IS виявилося дійсно не найвдалішим. У ньому було дуже багато «спорту», ​​занадто мало комфорту і ... потужності при цьому теж. Та й коробки передач виявилися «ледачими», заточеними, скоріше, під надійність. Керованість теж виявилася не на висоті. Але невдалий досвід - теж досвід.

Наступне покоління стало іншим. Рівень комфорту став помітно вище, базовий мотор - могутніше, а кузовів залишилося тільки два, седан і кабріолет. Від різних варіантів універсалів просто відмовилися. Використання систем прямого вприскування на базовому моторі дозволило отримати непогані показники економічності і необхідну для «преміальності» технічне витонченість конструкції.

Разом з тим для ряду ринків залишили і мотори зі звичайним уприскуванням, і досить потужні 3,5-літрові мотори, не кажучи вже про двигун об'ємом 5 літрів на Lexus IS F. Європейцям як і раніше пропонували дизель, але не будемо про сумне. Головне - машина стала продаватися. В основному - в США. Продажі підскочили майже в три рази, і в другому поколінні моделі назавжди закрив питання про те, чи має право на життя маленький седан під маркою Lexus.

Продажі підскочили майже в три рази, і в другому поколінні моделі назавжди закрив питання про те, чи має право на життя маленький седан під маркою Lexus

На фото: Lexus IS F '2008-10 На фото: Lexus IS F '2008-10

кузов

Для того, щоб кузов зберігся довго, зазвичай потрібно або хороша оцинковка, або гарна якість забарвлення. Маленький Lexus непогано поєднує обидва ці чинника, так що у більшості автомобілів все непогано. Тим більше що якість опрацювання кузова дуже гарне, і тут немає якихось особливих «слабких місць» у вигляді грязьових кишень, погано вентильованих порожнин та інших каталізаторів корозійних процесів. Погано тільки, що шар фарби хоч і дуже еластичний, і блиск тримає добре, але тонкий. Піскоструминна обробка і летять камені пошкоджують його дуже сильно.

Піскоструминна обробка і летять камені пошкоджують його дуже сильно

На фото: Lexus IS 350 '2005-08

крило переднє

ціна за оригінал

12 369 рублів

При бажанні можна причепитися до задніх арок автомобіля. Кромка крила не захищена пластиком, і шар ЛКП тут зазвичай має пошкодження. У підсумку по зовнішній поверхні крила потроху починають повзти бульбашки, а потім з'являються і видимі руді патьоки. При своєчасному усуненні це не страшно, біда тільки в тому, що надійні машини занадто часто обділяють якісним обслуговуванням. Сподіваючись, мабуть, що репутація самостійно усуне корозію і поправить всі проблеми.

Подряпини і відколи фарби поблизу ручок дверей і під гумкою ущільнювача - теж характерна риса IS. Невеликі «олівцеві» підфарбовування характерні для машин з США, а якщо машина вчасно не потрапила до нормального маляра, то можна знайти і сполученню фарби в місцях контакту металу і пластика.

На фото: Lexus IS '2005-08

Під днищем клопоту може бути трохи більше. По-перше, варто перевірити арку колеса зсередини поруч з люком бензобака і всю трасу паливопроводу. Корозія тут обумовлена ​​скупченнями бруду і часто вже вражає шви. Зовні це не помітно, але усунути проблему не так просто.

Поріг під пластиком в задній частині теж може мати корозійні пошкодження, аж до перфорації - загляньте і перевірте в обов'язковому порядку.

Поріг під пластиком в задній частині теж може мати корозійні пошкодження, аж до перфорації - загляньте і перевірте в обов'язковому порядку

Lexus IS 350 (XE20) '2008-10

Опори стійок підвіски спереду і ззаду, а також кріплення заднього підрамника іноді можуть стати джерелом проблем. Тут дуже сильно іржавіють елементи підвіски і все кріплення, тому якщо не проводити профілактику, то слюсарні роботи вже після 5-6 років проводяться з газовим пальником і болгаркою. Особливо часто можна знайти корозію, якщо днище не промивати після зимового сезону або поїздок за місто, а сайлентблоки підрамників розбиті і під навантаженням постукують. Зверніть увагу на колір бруду поруч з сайлентблоками кріплень: якщо занадто багато рудого, то варто оглянути точки кріплення зсередини. Також можуть корродировать знімні деталі під днищем, наприклад, розтяжка-підсилювач 58252-53010 або аналогічні деталі в задній підвісці - це не страшно, але погіршує керованість і плавність ходу.

капот

ціна за оригінал

3 881 рубль

В іншому з «залізом» і ЛКП все добре, і пошкодження частіше зустрічаються точкові, від відколів або після не дуже якісного ремонту. Знайти машину з ідеальним станом кузова і мінімальними пошкодженнями на арках і зовнішніх деталях не так складно, особливо якщо робити це не в Москві. А ось з повністю «рідним» ЛКП складніше. Треба визнати, що косметичні забарвлення для цієї машини характерні, особливо дістається капоту, переднім крилам, даху і дверей.

Трохи гірші справи з фарами і пластиком. Оптика швидко «змальовується», а рефлектори сильно вигоряють, особливо на машинах до рестайлінгу. Чи не радують особливою надійністю блоки розпалювання ксенонових фар, які після п'яти років починають вимагати заміни. Згодом йдуть зазори між бамперами, оптикою і крилами, обвисають кріплення. А якщо вчасно не міняти кліпси кріплень і штурмувати замети і бездоріжжя, можна втратити або пошкодити пластикові накладки порога і спідниці бамперів.

Водійський обмежувач двері починає тріщати зазвичай після двох сотень тисяч пробігу, і його краще замінити «контрактним» з японською праворульной машини: ремонт надовго не допоможе.

Лобове скло сильно затирається, а від ударів легко тріскається. Поставити його добре зможуть не в кожному сервісі: для установки з оригінальними молдінгами потрібен тонкий шар герметика і дуже висока рівномірність його нанесення. І поставити лінзу датчика дощу теж не всім вдається з першого разу.

І поставити лінзу датчика дощу теж не всім вдається з першого разу

салон

Устаткування салону тримається молодцем. Його основні проблеми викликані забитим дренажем климатики, через що намокає підлогу. Чистять її знизу, з підйомника.

Можуть трохи набридати шуми і підклинювання заслінки рециркуляції. Зношується і вентилятор кліматичної системи, що після 200 тисяч збільшує шанси зіткнутися з цими самими шумом і вібраціями. До речі, міняти фільтр салону - одне задоволення. У бардачку подвійне дно, за другий кришкою власне і встановлений фільтр. Можна зняти і ящик цілком, що відкриває доступ до всієї начинці кліматичної системи.

На фото: Торпедо Lexus IS 350 '2005-08

Дуже неприємна біда пов'язана з електроблокуванням керма, яка періодично дає збої. На старих машинах її навіть деколи відключають, інакше взимку можна просто нікуди не виїхати, поки салон повністю не прогріється.

До віковим регулярним поломок також відносяться поломки тачскрін оригінальної мультимедійної системи і «равлики» керма.

До віковим регулярним поломок також відносяться поломки тачскрін оригінальної мультимедійної системи і «равлики» керма

На фото: Інтер'єр Lexus IS 250 '2008-10

На машинах з вентиляцією крісел в спинці з часом починає підвивати вентилятор. На початковому етапі можна обійтися мастилом, але якщо довго ігнорувати виття, доведеться змінити вентилятор цілком.

Знос сидінь і керма навіть візуально мало помітний, за що спасибі дуже якісним матеріалам і відмінній збірці. Машини з пробігом до 200 тисяч виглядають практично новими.

Зустрічаються і збої мультимедійної системи і навігації: то диск не бачить, то завантажувача (особливо якщо диски не оригінальні).

На фото: Інтер'єр Lexus IS F '2010-14

Але основна претензія власників до салону з надійністю не пов'язана. Тут частіше скаржаться на тісноту, брак подовжнього регулювання сидіння і ергономіку, що не дотягує до європейського рівня. Деяким водіям, особливо великим, знайти вдалу посадку буде складно. Ну а цінителі європейського преміум заодно нарікати на гучний роботу кліматичної системи і її слабкі інтелектуальні здібності, надто «ватяні» крісла, не надто соковитий звук закриття дверей, галасливі замки і склопідйомники. А шанувальники «імператорського якості» завжди зможуть заперечити: «Зате воно не ламається як мінімум до пробігів в 200 тисяч кілометрів».

Електрика і електроніка

А ось тут японська надійність проявляє себе всій красі. У зоні ризику опиняються хіба що салонні дрібниці в особі «равлики» і «Тача» та обгону муфта генератора, яка любить прокручуватися після пробігів вже в 120-150 тисяч кілометрів і взимку залипає. Її краще міняти превентивно або просто заварити.

Її краще міняти превентивно або просто заварити

На фото: Lexus IS 250 '2008-10

Можуть вийти з ладу датчики тиску в колесах, причому не варто купувати «беушні» оригінальні, які як раз і дають збої у віці. Ну а велика частина серйозних неприємностей пов'язана зазвичай з грубим втручанням в електрику з боку установників сигналізацій. На жаль, машина досі перебуває в числі викрадаються. Голота на вигадки хитра, так що на машині можуть стояти кілька сигналізацій, а число змін в проводці обчислюватися десятками. Адже машина від угону майже не захищена.

Гальма, підвіска і рульове управління

Ближче до двох сотень пробігу гальмівна система вже потребують ревізії, до якої увійдуть заміна пиляків, контроль зносу «пальців» і тому подібні операції. В першу чергу страждають задні супорти, початківці порипувати через нерівномірного зносу колодок. При менших пробігах варто просто купити повний інсталяційний комплект колодок, а не тільки їх самі.

Збої блоку ABS частіше пов'язані з «Противоугонка», ніж з власне поломками. В цілому ресурс дисків і колодок високий, а гальма відмінні. Періодично можна зустріти невеликий тюнинг з установкою гальмівних механізмів від більш важких Lexus, так що при покупці стежте за реальною комплектацією гальмівної системи.

Lexus IS F '2008-10

Підвіска в машини, на перший погляд, складна і дорога. Але на практиці вона підводить рідко, і основні ремонти у неї починаються після 150 тисяч пробігу, що в наших умовах можна вважати відмінним результатом. Тим більше що майже всі елементи змінюються окремо, хіба що трохи дорогий передній верхній важіль. Але в першу чергу тут здається нижня кульова опора і задній сайлентблок нижнього важеля. І ще буде зовсім не зайвим регулярно набивати мастилом кульову опору верхнього важеля і міняти її пильовик.

У задній підвісці, як ми вже говорили, можлива корозія кріпильних елементів і трубчастих важелів. А при їзді по поганих дорогах можна зіткнутися з деформацією важелів і порушенням кутів установки коліс.

А при їзді по поганих дорогах можна зіткнутися з деформацією важелів і порушенням кутів установки коліс

На фото: Lexus IS '2008-10

Основні нарікання викликають датчики положення кузова, які більше трьох років живуть рідко.

амортизатор передній

ціна за оригінал

7 646 рублів

Амортизатори недешеві, але витримують до 200 тисяч пробігу навіть по наших дорогах, а раніше виходять з ладу тільки через поломки штока і опор. Ступичні підшипники досить довговічні, якщо не експериментувати з нестандартною гумою.

У рульовому управлінні все просто і надійно. Ближче до двох сотень пробігу починає подавати звуки рейка, але протікання трапляються в основному через морози і рідкісної заміни рідини в системі, а не звичайного зносу. При постукуванні часто винна навіть не сама рейка, а знос втулок кріплення її до кузова. І після сотні тисяч пробігу потрібно ретельно стежити за хомутами рейки, які до цього пробігу починають корродировать. У рульовій колонці з часом теж заводяться стуки через зношування карданчика.

У рульовій колонці з часом теж заводяться стуки через зношування карданчика

Lexus IS F '2008-10

Насос Гура при своєчасній заміні масла і після 350 тисяч пробігу лише трохи завиває. Тут варто класичний насос Bosch, причому вкрай схожий на той, що ставлять на Mercedes і інших "європейців".

***

Так що виходить, що навіть десятирічний Lexus IS - дуже цікавий вибір. У другій частині панегірика Лексусу ми розповімо про моторах і коробках цього автомобіля, і це теж буде цікаво.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов