Наша сеть партнеров Banwar
Власники незалежних АЗС запропонували державі викупити у них бізнес. Як заявив глава Незалежної паливного союзу Павло Баженов, що склалася на ринку ситуація загрожує їм банкрутством
Фото: depositphotos.com
Незалежні заправники звинувачують у всьому податковий маневр в нафтовій галузі. Експортне мито на нафту і нафтопродукти зараз становить 30%. Поступово вона обнулится.
Експортне мито - це різниця між ціною на внутрішньому і зовнішньому ринку. Головний наслідок її скасування в тому, що в Росії може знову виникнути дефіцит бензину і паливо буде дорожчати. Продавати нафту і нафтопродукти за кордон вигідно, а єдиний бар'єр, який захищає внутрішні ціни, приберуть. Паралельно підвищиться податок на видобуток корисних копалин, а він формує собівартість бензину всередині країни.
Власники незалежних АЗС зараз і так працюють практично собі в збиток. Вони не можуть тримати ціни, як вертикально інтегровані нафтові компанії, у яких є можливість перерозподіляти збитки. Якщо не буде вжито жодних заходів, то шлях один - банкрутство. Тому Незалежний паливний союз і пропонує державі викупити бізнес, говорить його президент Павло Баженов:
60% АЗС в Росії незалежні. Якщо всі вони закриються, то на паливному ринку, особливо в регіонах, може виникнути колапс, попереджає Баженов.
Провідний експерт Союзу нафтогазопромисловців Росії Рустам Танкаєв вважає, що акцизи треба обнулити, а податковий маневр - скасувати. В іншому випадку незалежні АЗС дійсно розоряться і виникне дефіцит палива. Решта АЗС просто не зможуть заправити всіх.
бізнес вже називав цифру в 100 рублів за літр . Правда, віце-прем'єр Дмитро Козак запевнив , Що влада цього не допустить.
Зараз ціна 92-го перебуває на рівні близько 42 рублів за літр, а 95-го і дизеля - 45 рублів. У деяких регіонах вже пройшли акції протесту. Відразу в декількох містах люди вийшли на вулиці під гаслом «Ні грабіжницьким цінам на паливо».
Додати BFM.ru в ваші джерела новин?
Ru в ваші джерела новин?