Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Масло для бензинового двигуна з великим пробігом

  1. Як вибрати масло, якщо у двигуна великий пробіг
  2. В'язкість масла для мотора з пробігом
  3. Яке масло для двигуна з великим пробігом краще вибрати
  4. Що в підсумку

Наша сеть партнеров Banwar

Як відомо, в процесі експлуатації поршневий двигун внутрішнього згоряння схильний до певного зносу. Якщо не вдаватися в подробиці, поступово зношуються поршневі кільця , Стінки циліндрів, відбувається збільшення зазорів між сполученими деталями і т.д.

Однак більшість рекомендацій по підбору масла для двигуна засновані на приписах заводу-виготовлювача ДВС, причому зазначені приписи більше орієнтовані на новий мотор. Цілком очевидно, що якщо силовий агрегат пройшов 100-150 тис. Км, тоді під час підбору мастильної рідини це потрібно обов'язково враховувати.

Далі ми поговоримо про особливості та нюанси підбору мастила для колишніх в експлуатації моторів, а також на які моменти слід звернути увагу, вибираючи моторні масла для двигунів з великим пробігом.

Як вибрати масло, якщо у двигуна великий пробіг

Як вибрати масло, якщо у двигуна великий пробіг

Почнемо з того, що додатково враховувати знос ДВС потрібно на моторах, які пройшли, в середньому, 100 тис. Км. и більше. Як правило, власники з моменту покупки нової машини заливають один тип мастила, наприклад, синтетичне або гидрокрекинговоє масло c рекомендованими в'язкісно-температурними характеристиками.

Також в обов'язковому порядку враховуються і інші параметри мастила, які прописані в керівництві по експлуатації. У списку найбільш поширених варіантів, як правило, відзначені маловязкие масла 0W20, 5W30 або 5W40 на синтетичній основі .

Однак після того як двигун пройде названу вище умовну позначку в 100 тис. Км, варто окремо задуматися про внесення деяких коректив в звичну «масляну програму» з урахуванням природного зносу силового агрегату.

Отже, перш ніж що-небудь міняти, потрібно чітко визначити, чи виникають з мотором певні проблеми або ДВС продовжує справно працювати на тій мастилі, яку в нього заливають з моменту придбання ТЗ.

До проблемних моментів, на які слід звернути увагу, можна віднести:

Якщо нічого подібного не виявлено, тоді при виборі моторного масла потрібно керуватися тими самими загальними правилами. Перш за все, слід починати з експлуатаційних властивостей мастильного матеріалу. Мастило повинна чітко відповідати рекомендованої класифікації і допускам для конкретної моделі авто.

При цьому бажано утриматися від використання продукту, який тільки мінімально відповідає допустимим вимогам по SAE, API і ACEA . Оптимально купувати продукт останніх розробок. Якщо фінансові можливості обмежені, тоді краще зупинитися на сучасній мастилі середнього класу.

Головне, щоб властивості масла були вище, ніж у мастил з мінімально допустимими вимог і специфікацій. Іншими словами, краще придбати відповідну напівсинтетику, ніж зупиняти свій вибір на найдешевшому мінеральному маслі, посилаючись на те, що мотор вже не новий.

Ще додамо, що незалежно від пробігу і стану ДВС заборонено використовувати масла, які не підходять по допускам, специфікаціям, класу, в'язкості і ряду інших параметрів. Як правило, якщо вивчити каталоги моторних масел, в них вказані різні моделі авто різних років випуску, в яких можна використовувати той чи інший продукт.

При цьому самих масел, які мають точно такі ж допуски, як і в мануалі для старої машини, зазвичай вже немає. Справа в тому, що їх просто витіснили більш сучасні розробки, які мають більш високий клас.

З урахуванням вищесказаного стає зрозуміло, що більш сучасні масла для старих ДВС потрібно підбирати не за допусками, які давно помінялися, а по можливості застосування в конкретному моторі. Така інформація повинна бути відображена в каталогах виробника мастильних матеріалів.

Паралельно слід враховувати і те, що деякі автомастила нового покоління непридатні до використання в ДВС минулих розробок. Як правило, мова йде про мастило, яка має знижену високотемпературну в'язкість на зрушення (HTHS).

В сучасних моторах зазначені енергозберігаючі мастила використовуються для того, щоб зменшити витрату пального, при цьому конструкція силового агрегат спеціально розрахована на те, що в двигуні буде використовуватися маловязкое масло.

Якщо ж залити таке масло в мотор, який передбачає використання даного типу мастила, тоді висока ймовірність значного збільшення зносу, появи течі і серйозної поломки силової установки. Іншими словами, масла цієї групи просто не підходять для багатьох ДВС минулих поколінь.

В'язкість масла для мотора з пробігом

В'язкість масла для мотора з пробігом

Отже, підібравши відповідний тип масла для ДВС по допускам, потрібно відразу визначитися з в'язкістю. Відзначимо, що фахівці, автомеханіки і досвідчені водії окремо рекомендують трохи збільшити так звану «літню» в'язкість мастила після того, як пробіг авто перевищить 100-150 тис. Км.

Робити це потрібно навіть тоді, коли мотор нормально працює на маслі з меншою в'язкістю. Якщо ж витрата масла на моторі з пробігом трохи збільшився, «потіють» сальники, прокладки і т.п., тоді збільшення в'язкості мастила в ряді випадків дозволяє вирішити деякі проблеми.

При цьому важливо розуміти, що в'язкість все одно повинна залишатися в тих рамках, які визначив сам виробник двигуна. Простими словами, в мануалі зазвичай написано, що в агрегаті можна використовувати, наприклад, 5W30, 5W40 і 10W40.

При цьому якщо в мотор раніше власник цілий рік заливав мастило 5W30, після 100 тис. Пробігу цілком можна перейти на 5W40, а після 200 тис. На 10W40. Єдиний момент, який також потрібно врахувати, це регіональні особливості, в яких експлуатується ТЗ.

Якщо зими в регіоні занадто морозні, тоді при використанні більш вузького продукту 10W40 можуть виникнути проблеми з холодним пуском в зимовий період. Як відомо, найсильніший знос агрегату (близько 70%) відбувається саме в момент запуску холодного двигуна.

Щоб цього не відбувалося, масло в двигуні потрібно буде міняти не тільки по пробігу, а й з урахуванням сезонності. виходить, «Зимовий» масло матиме індекс 5W30 (більш рідке), тоді як в якості «Літнього» потрібно заливати мастило зі збільшеною в'язкістю 5W40 або 10W40.

Такий підхід дозволяє забезпечити впевнений пуск і знизити знос взимку, а також захистити деталі влітку. Справа в тому, що більш в'язке масло дозволяє підняти тиск в системі мастила і компенсувати збільшені в результаті зносу зазори.

Також в ряді випадків використання більш густого змазування дозволяє зменшити витрату масла на чад, позбутися від запотівання сальників і прокладок. Якщо просто, природний знос ДВС часто призводить до відхилень від нормальної роботи мотора. У такій ситуації багато що залежить від в'язкості масла.

Перш за все, якщо з'явилися проблеми, бажано відмовитися від маловязких мастил і масел енергозберігаючого типу. Як вже було сказано вище, знижена низькотемпературна й високотемпературна в'язкість може привести до того, що вже наявні неполадки проявляться в повному обсязі.

З урахуванням зносу двигуна товщини захисної плівки при використанні маловязких масел може бути недостатньо, також така плівка стає менш міцною. Цілком очевидно, що в подібних умовах зв'язані поверхні деталей зношуються ще інтенсивніше і швидко пошкоджуються.

Паралельно з цим маловязкие масла відрізняються значною схильністю до випаровування. Простими словами, мастило швидше витрачається на угар, а також активніше потрапляє в камеру згоряння через маслознімні кільця. В результаті власнику доводиться частіше і в більшому обсязі доливати мастильний матеріал.

Якщо врахувати, що після виходу ДВС на робочі температури такі мастила сильно розріджується, додаткові втрати відбуваються через прокладки, сальники та інші ущільнення, які з часом не здатні підтримувати максимальну герметичність.

Виходить, в проблемних ситуаціях потрібно лити масло з підвищеною в'язкістю при робочих температурах двигуна, наприклад 5W-50, 10W-50 і т.д. Також важливо підбирати мастило не тільки по в'язкості, а й дотримуватися рекомендованих допусків та специфікацій. У комплексі кваліфікований підбір мастила дозволить продовжити життя двигуна до капітального ремонту .

Яке масло для двигуна з великим пробігом краще вибрати

Яке масло для двигуна з великим пробігом краще вибрати

Якщо уважно вивчити ринок ПММ, тоді можна помітити, що в продажу є однакові за специфікаціями продукти, які при цьому відрізняються в'язкістю і масляною основою. Іншими словами, наприклад, продукт з індексом 10W40 може бути мінеральним або напівсинтетичним, 5W40 виявиться полусинтетическим або гидрокрекинговиє маслом і т.д.

Так ось, різниця в в'язкості і відмінні властивості тієї чи іншої масляної основи в багатьох випадках дозволяє позбутися від проблем, які властиві зношеним ДВС. Як приклад можна відзначити, що мінералка, яка має по SAE індекс 15W40, відрізняється за показником кінематичної в'язкості при нагріванні до 100 градусів від синтетичних аналогів 5W40.

Після заправки мотора з пробігом таким мінеральним маслом на робочих температурах створюється товста мастильна плівка, поліпшується захист від зносу, тиск масла в системі змащення підвищується, відбувається менше втрат мастильної рідини на угар. В результаті старий мотор починає працювати тихіше і рівніше на мінералці, ніж на напівсинтетичних маслах або синтетиці.

Однак потрібно враховувати, що деякі заводи-виробники ДВС окремо рекомендують використовувати в своїх моторах виключно мастильні рідини на синтетичній основі. Виходить, використовувати мастило на іншій основі не можна. Відзначено випадки, коли проблеми починалися навіть після використання в таких агрегатах напівсинтетики, не те що мінералки.

Ще додамо, що не слід забувати і про той факт, що при однакових експлуатаційних властивостях і характеристиках мінералка, напівсинтетика і синтетика помітно відрізняються один від одного за показниками антиоксидантної та термоокислительной стійкості.

Це означає, що мінеральне масло швидше інших окислюється і втрачає свої властивості, тобто просто старіє. Якщо додати до цього ще й певну «втому» самого двигуна і його систем (негерметичність форсунок, закоксованность і т.п.), старіння мастила відбуватиметься ще швидше.

З цієї причини окремо враховується те, що якщо був проведений перехід з напівсинтетики або синтетики на мінеральну основу, тоді необхідно додатково скоротити інтервал заміни масла. Простими словами, потрібно знати, коли краще міняти масло в двигуні в залежності від його типу , Властивостей та інших чинників. також необхідно правильно виконувати саму заміну .

Що в підсумку

З урахуванням вищесказаного можна зробити кілька висновків. Перше, якщо двигун має великий пробіг, але працює нормально, тоді краще трохи збільшити високотемператруную в'язкість масла, не змінюючи його основи. Виходить, досить перейти, наприклад, зі змащення 5W30 на 5W40 (якщо використання такого продукту допускається виробником ДВС).

При цьому потрібно продовжувати лити синтетичний або напівсинтетичний продукт, який має всі допуски заводу-виробника мотора, відповідає класифікацій і специфікаціям. Іншими словами, переходити з синтетики або напівсинтетики тільки на мінералку не варто.

Також можна використовувати масла, які відносяться до більш високого класу, при цьому підходять для конкретного силового агрегату. При цьому потрібно пам'ятати, що в двигунах до 2000 р випуску практично завжди заборонено використовувати масла зі зниженою високотемпературної в'язкістю на зрушення.

Поширена ситуація, коли двигун уже має проблеми під час роботи:

  • потіють або течуть ущільнювальні елементи;
  • з'явився стук гидрокомпенсаторов ;
  • знизився тиск в системі мастила;
  • мотор шумно працює;
  • збільшений витрата масла і т.п.

У цьому випадку підвищення в'язкості мастила дозволяє усунути деякі нюанси і знизити шум. На літо можна спробувати залити густу мінералку (наприклад, 15W40) зі списку рекомендованих виробником авто типів мастил для конкретного двигуна. При цьому перед зимою потрібно знову повернутися на менш в'язкий напівсинтетичний або синтетичний продукт (наприклад, 5W-40), щоб виключити проблеми холодного пуску.

В процесі сезонних переходів важливо враховувати, що не всі масла можна змішувати між собою . В одних випадках допомагає промивка двигуна перед заміною масла , В інших від такого кроку краще відмовитися. Для зношених і забруднених ДВС використання активних промивок може привести до остаточного виходу агрегату з ладу.

Наостанок додамо, що будь-які в'язкі масла оптимально змінювати кожні 5-6 тис. Км. незалежно від основи. Справа в тому, що вони швидко окислюються, а також мають у своєму складі багато вязкостних присадок. Зазначені присадки при високих температурах втрачають свої властивості і «спрацьовуються».

В результаті мастило стає менш в'язкою, а продукти розпаду пакета присадок додатково забруднюють масляну систему. Що стосується сильнов'язких мінералки, в цьому випадку необхідно ще більше скорочувати інтервали планових замін (до 4 тис. Км.).

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов