Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

MAYMOTORS - Роз'яснення про додаткову помпу (додатковий насос обігрівача) BMW e34_e32

Роз'яснення про додаткову помпу (додатковий насос обігрівача) BMW e34_e32

Наша сеть партнеров Banwar

Explanation about an additional pomp (the additional pump of a heater) BMW e34_e32

Незважаючи на те, що пошук по заданому питанню надає достатній вибір відповідей, на тематичних форумах з певною періодичністю з'являється досить багато нових питань про те, що таке доп помпа, де стоїть, як поставити або на що поміняти, якщо стоїть. І незважаючи на те, що тим і відповідей багато, вони всі, як правило, зводяться до банального раді впровадити помпу від Газелі і заспокоїтися на цьому. Проаналізуємо інформацію з даного питання і, заодно, спробуємо розставити всі крапки над "i".

1) Навіщо?

Система охолодження на е34 побудована на наш погляд трохи нелогічно. Але це на наш погляд. Коротенько недолік проектування полягає в тому, що для радіатора опалювача найбільш грамотним розташуванням є по можливості максимально низьке щодо рівня основного радіатора, щоб забезпечити конвекційну рециркуляцию охолоджуючої рідини і мати можливість забирати тепло з більшою результативністю.

І ось, по-перше, в е34 він коштує не так вже низько, як варто було б, що дає свій маленький внесок у спільну картину роботи системи охолодження / опалення.

Другий момент це клапани системи охолодження. Вони стоять дуже високо. Багато вище основного радіатора. Це ускладнює рециркуляцию рідини шляхом конвекції в системі охолодження, унеможливлює роботу системи без пресування (без тиску) і створює проблеми з завоздушіванію системи. Звідси й часті проблеми з прокачуванням. Повністю вигнати повітряну пробку з таким розташуванням клапанів досить важко. Штатна помпа (теж не видатних розмірів і показників) на малих обертах не в змозі, повністю прогнавши ГБЦ, створити необхідний тиск вже на підході до клапанів. А якщо система негерметична, то це практично повністю позбавляє її можливості нормально працювати. І піч добре гріти не буде. Якщо клапани опустити нижче рівня середньої лінії основного радіатора, то це вирішить багато проблем. Рідина буде циркулювати рівномірно і при такій реалізації системи охолодження згідно задумки інженерів. Піч буде гріти навіть при течах системи, повітряні пробки будуть вільно йти і система зможе добре працювати навіть без тиску (при відкритій кришці радіатора / розширювального бачка).

Так чому інженери допустили таку помилку? Насправді, ніякої помилки немає. Розташування клапанів обумовлено технологічними особливостями компонування моторного відсіку. І ніяких проблем при середньоєвропейському кліматі з системою охолодження немає.

Але у нас інша широта, інша довгота ... інші умови життя. Тут і вступає в справу додаткова помпа, яка є на всіх авто для країн з помірним кліматом і країнами з холодними кліматичними умовами. Вона не варто тільки на чистих європейців і на машинах зі зміненою системою охолодження для жарких країн. Додатковий насос обігрівача якраз і компенсує всі нюанси такого пристрою системи охолодження і дозволяє їй правильно функціонувати в більш жорстких кліматичних умовах. Доп помпа проганяє клапани і створює необхідний тиск рідини для правильної роботи обігрівача і відіграє допоміжну роль для основної помпи по здійсненню циркуляції охлаждяющей рідини на малих обертах. Відповідь - потрібна.

2) Яка?

Поради по установці доп помпи від Газелі розглядати не будемо. Так, вони течуть. І будуть текти. І справа не в самому пристрої, а в його вирішенні. Справа в тому, що всі імпортні додаткові помпи (допоміжні насоси обігрівача) робляться безсальніковимі на керамічних втулках. Вони не течуть по валу. Помпа для Газелі сальниковая. Саме тому в інструкції з її експлуатації не рекомендується її експлуатація при відносно високих швидкостях (понад 60км / год). При великих оборотах двигуна в системі охолодження створюється надлишковий тиск, яке неминуче з часом пробиває сальник в помпі і вона починає текти.

Все звичайно залежить від кожної такої помпи окремо і від кожної машини індивідуально. Тому вона з часом потече і потече точно. У кого-то через півроку, у кого-то через 3 міс. Більше року, півтора в самому вдалому варіанті вони не ходять, але такі випадки рідкісні. Тому доп помпу ставити від Газелі не зовсім вдале рішення і вельми не виправдане.

Однак зрозуміло і те, що ставити оригінальну за 200 $ теж не найзручніший варіант. Про б / у і так ясно. Тому грамотними власниками баварців (і нашими соклубников в тому числі) був знайдений розумний вихід з даної ситуації. Була підібрана абсолютно ідентична доп помпа зі схожими характеристиками, але від VW або MB.

Помпа за габаритами ідентична повністю, встає прекрасно (хоч і корпус тонше) Помпа за габаритами ідентична повністю, встає прекрасно (хоч і корпус тонше). Відрізняється від оригінальної по продуктивності. І відмінність в роз'ємі харчування, але це можна вирішити.

Номери аналогічних додаткових помп:

VAG - Bosch 0 392 020 024 продуктивність 500 л / год (вартість в районі 50 $)

Opel - Bosch 0 392 020 034 продуктивність 750 л / год (вартість в районі 50 $)

MB - Bosch 0 392 020 032 продуктивніша (вартість в районі 70 $)

Продуктивність оригінальної помпи (BMW 64 11 8 390 090) 950 л / год, потужність 11Вт. Вартість в районі 200 $. Справедливості заради, варто відзначити, що продуктивності в 500 л / ч самого скромного з представлених аналогів доп. помпи цілком достатньо для створення комфортного мікроклімату в салоні (з вельми хорошими тепловими показниками), навіть в умовах суворих кліматичних зон (перевірено кліматом Заполяр'я).

3) Як підключити?

У кого стояла, там проблем немає. На машинах для Австрії і Німеччини зустрічаються не часто. Але роз'єм є на всіх машинах, де проводка без сторонніх втручань.

Однак харчування на ньому немає. Харчування доп помпи здійснюється через реле. Яке необхідно придбати окремо в тому випадку, якщо у вас не було доп помпи спочатку, і встановити його в монтажний блок під капотом.

Для машин з монтажним блоком раннього зразка (до 1991 року) реле K50 Bosch 0 332 019 456 (колір жовтий) Для машин з монтажним блоком раннього зразка (до 1991 року) реле K50 Bosch 0 332 019 456 (колір жовтий).

Для машин з монтажним блоком пізнього зразка (після 1991 року) реле половинчасте X58 BMW 61 36 1 393 412, 61 36 6 902 041 (колір чорний).

Чому НЕ ВАРІАНТ прямого підключення доп помпи в обхід реле.

Може виникнути ситуація, коли на холостих обертах можна буде насолоджуватися гарячим повітрям, а при оборотах більше 2500 мати просто тепле повітря в салоні. Чому так. Тому що управління доп помпою, як і всього іншого в електриці баварців, не йде по простим сценарієм. Доп помпа завжди працює на одних і тих же оборотах і з одного пропускною спроможністю. На холостих вона прекрасно проганяє рідина через себе. Але на оборотах швидкість і продуктивність основної помпи зростає і цього вже цілком достатньо, щоб відмінно прокачувати всю систему, а у доп помпи обороти залишаються колишніми.

Тут і виходить два таких моменти: 1. на оборотах в районі 2000-2500 основна помпа вже добре справляється зі своїм завданням, та ще й плюс доп. помпа - збільшується віддача радіатора опалювача (а якщо справа взимку того ж вентилятор з вязкомуфтой під напором холодного зимового повітря) - тепловіддача виходить більше необхідного і машина починає остигати. 2. На оборотах понад 2500 основна помпа створює вже надлишковий тиск для доп. помпи, яка не може вже прокачати збільшилися обсяги, так як швидкість та ж, і доп помпа починає "душити" систему. Через це повітря в салон і йде теплий замість гарячого.

Ось тому при штатному підключенні доп. помпи і управлінні її разом з клапанами, вона за певних режимах роботи двигуна просто відключається, щоб не створювати перешкод. Необхідно стежити за тим, щоб підключення всіх пристроїв було правильним.

Також рекомендую розмістити доп. помпу зручніше, ніж в її рідному варіанті. Для легкості обслуговування та доступу до контактів. Для доп. помпи не має значення, в якому становищі вона буде працювати. При такому розташуванні моторчик помпи знаходиться зверху і повністю знешкодити на випадок протікання по шлангах. (На фото тимчасовий монтаж проводки доп. Помпи)

На додаток з того, що може ще стати в нагоді:

- Ще один аналог доп. помпи для е34 номер 0 392 023 004 - бесщеточний мотор, збільшена продуктивність 850 л / год (вартість в районі 85 $).

- Шланг Impergom номер 221277 - для підключення дод помпи (з потрібним загином).

- Натомість реле X58 можна використовувати реле стартера від ВАЗ-Калина.

- До деяких доп. Помпеї підходять роз'єми від моторних датчиків інжекторних ВАЗів.

- Підбірка цікавої додаткової інформації по опалювачу.

Обговорення тут!

Дякуємо колективу bmwland.ru і e34.su за цінні доповнення.

"Форум" - питання з даної теми можна задати на форумі.

Майборода А.С. & copy

02.02.2010

(Ред. 21.01.2012, доп. 03.10.2013)

Всі права захищені! При повному або частковому використанні матеріалів даної статті можливо з дозволу правовласника.

Все найпотрібніше в розділі Корисна інформація!

Навіщо?
Так чому інженери допустили таку помилку?
Яка?
Як підключити?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов