Наша сеть партнеров Banwar
10 січня 2014 року, 5:11 Переглядів:
Фахівці Mazda працюють над створенням нових бензинових моторів. Фото: site-mazda.ru.
компанія Mazda розповіла про свої майбутні бензинових атмосферних двигунах. Мотори Skyactiv другого і третього поколінь розробляються з урахуванням перспективних європейських екологічних норм, які вступлять в дію в 2020 і 2025 роках, передає кореспондент .
Інженери Mazda концентрують свої зусилля на підвищенні ефективності згоряння паливоповітряної суміші, в тому числі за рахунок технології займання від стиснення.
Спочатку можна було подумати, що не так давно з'явилися бензинові двигуни Skyactiv - не більше ніж тимчасова економічна (у всіх сенсах) альтернатива компанії Mazda таким стає все більш популярними турбомотор і гібридним силовим установкам. Однак ще минулого літа стало ясно, що технології Skyactiv - не вимушений тактичний прийом за відсутності належного фінансування, а цілком осмислена довгострокова стратегія. І це недавно підтвердив відповідальний в Mazda за силові агрегати Міцуо Хітомі - на брифінгу в технічному центрі фірми в Йокогамі високопоставлений японець пояснив, як і навіщо будуть еволюціонувати "скайактівние" ДВС.
Найголовніше, що компанія Mazda має намір ще протягом дуже тривалого часу випускати атмосферні бензинові мотори - до виходу заплановані двигуни Skyactiv другого і навіть третього поколінь, які розробляються відповідно під європейські екологічні стандарти 2020 і 2025 років. Ключовий акцент - на ефективності згоряння паливоповітряної суміші. За рахунок чого? Найбільшу ставку роблять на подальше підвищення і без того надвисокої ступеня стиснення (зараз вона дорівнює 13/14: 1, і в майбутньому даний коефіцієнт, повідомляє Automotive News, доведуть до 18: 1), а також на займання від стиснення - як у дизелів! Останню технологію нині особливо активно намагаються довести до розуму, так як без свічок запалювання складно контролювати процес на порівняно високих і низьких оборотах.
Ще один виклик для інженерів - оптимізація теплообміну, причому в широкому сенсі. Від цього в підсумку залежить і ресурс мотора (при високому ступені стиснення може з'являтися детонація), і його економічність / екологічність.
На закінчення відзначимо, що бензинові мотори Skyactiv другої генерації повинні виявитися приблизно на 30% економічніше нинішніх. Якщо це "при інших рівних умовах" (тобто як мінімум при тій же потужності), то - багатообіцяюче!
Нинішня висока ступінь стиснення бензинових моторів Skyactiv - заслуга "гоночних" випускних колекторів, які завдяки ефективнішому відведенню відпрацьованих газів допомагають знижувати температуру в циліндрах.
Раніше повідомлялося про найзначиміших автоновинки початку 2014 року .
Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram
Ви зараз переглядаєте новина "Mazda розробляє нові атмосферні двигуни". інші Авто новини дивіться в блоці "Останні новини"
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автора?
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.