Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

МЕТОДИКА РЕМОНТУ головки блоку циліндрів, ПЕРЕВІРКА І РЕГУЛЮВАННЯ тепловий зазор в клапанах, І МЕТОДИКА РОЗРАХУНКУ РЕМОНТНОГО РОЗМІРУ розточеннях блоку циліндрів, ДЛЯ ВСТАНОВЛЕННЯ ДІАМЕТРУ ЦИЛІНДРА, БЕЗ трудомістка робота, С ЗМЕНШЕННЯМ ФІНАНСОВИХ ВИТРАТ, І СКОРОЧЕННЯМ робочого часу

Наша сеть партнеров Banwar

Нешпор А. А.

Студент, Волзький політехнічний інститут філія Волгоградського політехнічного університету.

МЕТОДИКА РЕМОНТУ головки блоку циліндрів, ПЕРЕВІРКА І РЕГУЛЮВАННЯ тепловий зазор в клапанах, І МЕТОДИКА РОЗРАХУНКУ РЕМОНТНОГО РОЗМІРУ розточеннях блоку циліндрів, ДЛЯ ВСТАНОВЛЕННЯ ДІАМЕТРУ ЦИЛІНДРА, БЕЗ трудомістка робота, С ЗМЕНШЕННЯМ ФІНАНСОВИХ ВИТРАТ, І СКОРОЧЕННЯМ робочого часу

анотація

У статті розглянута - методика розрахунку дозволяє обчислити необхідний розмір регулювальних шайб в клапанному механізмі ГРМ включає в себе, вимір зазору і підбору регулювальних шайб, для встановлення номінального зазору, методика розрахунку ремонтного розміру розточення блоку циліндрів, для встановлення діаметра циліндра, без трудомісткості, фінансових витрат , і скороченням часу регулювання.

Ключові слова: методика, регулювання, ремонт.

Nešpor AA

Student, Volzhsky Polytechnical Institute, branch of Volgograd Polytechnic University

THE METHOD OF REPAIR OF THE CYLINDER HEAD, CHECK AND. THERMAL GAPS IN VALVES, AND THE METHOD OF CALCULATION OF REPAIR BORE SIZE OF THE CYLINDER BLOCK , FOR DETERMINING THE DIAMETER OF THE CYLINDER, WITHOUT LABOUR INTENSIVE WORK, WITH THE DECREASE IN FINANCIAL EXPENSES, AND DOWNSIZING OF WORKING TIME

Abstract

The article describes the method of calculation allows to calculate the required size of shims in the valve timing mechanism comprising , a measurement gap and a selection of shims, to establish nominal clearance, calculation method of repair of the bore size of the cylinder block , for determining the diameter of the cylinder, without the complexity, financial costs, and shortening the period of adjustment.

Keywords: methodology, adjustment, repair.

При роботі блоки двигунів відчувають хімічне теплове і корозійний вплив газів і охолоджуючої рідини, механічні навантаження від змінного тиску газів, динамічні навантаження, вібрації, контактні навантаження і вплив абразивного середовища [4].

В процесі експлуатації блоків двигунів сучасних легкових автомобілів виникають такі дефекти: тріщини, злами і пробоїни, пошкодження і знос різьби в отворах і на шпильках, знос, овальність, конусність і зміщення отворів в опорах під вкладиші корінних підшипників, викривлення поверхні прилягання до голівки блоку, знос отворів під настановні штифти і втулки, а також знос, овальність, конусність і задираки поверхонь гільз циліндрів [7].

Блок вибраковують при тріщинах і облом в гніздах під вкладиші корінних підшипників, в масляних каналах і місцях, недоступних для виконання ремонту, а також, у випадках, коли є: більше двох тріщин між отворами циліндрів, більш чотирьох тріщин в водяних сорочках або більше двох тріщин , що виходять на оброблені поверхні [7].

Тріщини, злами і пробоїни заварюють електродуговим або газовим зварюванням, накладанням латок і закріпленням їх болтами і зварюванням, накладанням латок із застосуванням полімерів на основі епоксидних смол. Тріщини в місцях, які не зазнають великих навантажень, закладають штифтами або ущільнювальними фігурними вставками. Перевагою зварювання є висока продуктивність процесу, проте, при її застосуванні в деталі виникають значні теплові напруги, крім того, процес зварювання вимагає високої кваліфікації робітників.

Зношені різьбові отвори відновлюють нарізуванням різьби збільшеного розміру або постановкою вставок. Шпильки з зношеної різьбленням, як правило, вибраковують, а іноді відновлюють наплавленням і нарізуванням різьби нормального або збільшеного розміру.

Посадочні місця (ліжка) під вкладиші корінних підшипників відновлюють расточкой під ремонтний розмір, нанесенням покриттів зварюванням, закладенням складами на основі епоксидних смол, постановкою напів кілець. Також, застосовують осталивание в проточному електроліті за допомогою пристосувань, що дозволяють одночасно нарощувати ліжку всіх підшипників. Перед осталиванием ліжку растачивают, щоб надати їм геометрично правильну форму і видалити з робочої поверхні шар, насичений маслом. У осередок, утворену пристосуванням на кожній ліжку, подають проточний електроліт. Такий процес дозволяє нарощувати шар металу товщиною 0,4 0,8 мм. [7]. Особливо варто відзначити спосіб відновлення, що полягає в расточке ліжок коленвала під номінальний розмір зі зміщенням осі. Для цього площині роз'єму кришок корінних підшипників шліфують на 0,5-0,7 мм., Встановлюють їх назад і розточують отвори під номінальний розмір.

Викривлення поверхні прилягання до голівки блоку, що перевищує 0,7 мм. (Для двигунів сімейства 4A), усувають шліфуванням на плоскошліфувальних або вертікальносверлільних верстатах. Також, допускається прішабріваніе, або шліфування вручну.

Основні дефекти гільз циліндрів - знос і задираки робочої поверхні. У деяких двигунах (з «мокрими» гільзами) спостерігається також деформація і зношування зовнішніх посадочних поверхонь і кавітаційний знос поверхонь охолодження гільз. В основному, гільзи циліндрів відновлюють расточкой під ремонтний розмір з наступним доведенням (хонингованием) і постановкою відповідних поршнів. При розточуванні циліндрів стежать за збереженням відстаней між осями циліндрів і перпендикулярністю осей циліндрів осі колінчастого вала. Після розточування діаметр гільзи на 0,04-0,1 мм. Менше ремонтного розміру, це припуск на хонінгування. Зазвичай, хонінгування ведуть в два прийоми: чорнове і чистове. На деяких підприємствах замість хонингования застосовують розкочування кульковими головками в цьому випадку, залишають припуск 0,05-0,06 мм. Однак, в деяких сучасних двигунах подібні операції не передбачені з метою підвищення технологічності виготовлення блоків і зменшення номенклатури запасних частин. Крім того, кількість ремонтних розмірів обмежена, і в разі глибокого механічного пошкодження (наприклад, поломки компресійного кільця) застосування ремонтних поршнів утруднено, або неможливо. Такі гільзи відновлюють одним з таких методів: постановка легкос'ёмних тонких пластин, електроконтактні приваркой стрічки, індукційної відцентрової наплавленням, залізненням, або хромуванням [2].

Рішення проблеми регулювання теплових зазорів, і знаходження діаметра циліндра за допомогою електронної програми.

На сьогоднішній день існує проблема ремонту придатності автомобіля TOYOTA, зокрема однієї з проблем є методика регулювання клапанів і перебування ремонтного розміру розточення блоку циліндрів, для встановлення діаметра циліндра.

Ця методика включає в себе вимір зазору і підбору регулювальних шайб, для встановлення номінального зазору, і знаходження діаметра циліндра.

Мною пропонується метод дозволяє обчислити необхідний розмір регулювальних шайб і розмір розточення блоку циліндрів, для встановлення діаметра циліндра, без трудомісткості, фінансових витрат, і скороченням часу регулювання.

Поверніть колінчастий вал таким чином, щоб виступ кулачка клапана, в якому регулюється зазор, був орієнтований вгору і не торкався штовхача. Виміряйте набором щупів зазор між потилицею кулачка клапана і регулювальної шайбою. За допомогою відповідного пристосування натисніть на штовхач клапана і розмістіть пристосування для зняття регулювальних шайб між розподільним валом і штовхачем клапана; після чого видаліть пристосування.

Видаліть регулювальну шайбу за допомогою невеликої викрутки і магніту.

Визначте розмір (товщину) регулювальної шайби, що забезпечує зазор відповідно до технічних умов

Мікрометром виміряйте товщину знятої регулювальної шайби;

За формулою в електронному вигляді задавши параметри визначте товщину нової регулювальної шайби, яка забезпечить необхідний тепловий зазор в клапанах (в межах технічних умов);

За формулою в електронному вигляді задавши параметри визначте товщину нової регулювальної шайби, яка забезпечить необхідний тепловий зазор в клапанах (в межах технічних умов);

Мал. 1

Для впускних клапанів

N = T + (A -0,20) мм.

Для випускних клапанів

N = T + (А-0,25) мм

де N - товщина нової шайби;

Т - товщина знятої шайби, А - виміряний зазор для даного клапана.

Підберіть регулювальну шайбу, товщина якої найближче підходить до обчисленого значення

Примітка: регулювальні шайби мають 17 розмірів (значень товщини)

від 2,50 мм до 3,30 мм через 0,05 мм

Встановіть вирахувану регулювальну шайбу, покладіть шайбу на штовхач клапана, пристосуванням для зняття і установки регулювальних шайб натисніть на штовхач і приберіть пристосування. Заново перевірте зазор.

Ця методика дозволяє не тільки з економити ресурси при підборі шайб але, і скоротити час регулювання клапанів, і знаходження діаметра циліндра після розточення.

література

  1. Відновлення автомобільних деталей: Технологія і устаткування: Підручник для вузів / В.Є.. Канарчук, А.Д. Чигринець, О.Л. Голяк, П.М Шоцький - М .: Транспорт, 2000. - 303 с.: Ил.
  2. Надійність і ремонт машин / В.В. Курчаткин, Н.Ф. Тельнов, К.А. Ачкасов та ін .; Під ред. В.В Курчаткіна. - М .: Колос, 2000 - 776 с .: іл.
  3. Ремонт двигунів зарубіжних автомобілів. Виробничо-практичне видання / Хрульов Е. А.- М .: Видавництво «За кермом», 1999р. - 440 с., Іл., Табл.
  4. Ремонт автомобілів і двигунів: Підручник для студ. установ середовищ. проф. освіти / Володимир Вартанович Петросов. - М .: Видавничий центр «Академія», 2005. - 224 с.
  5. Проектування авторемонтних підприємств. Довідник інженера-механіка. Верещак Ф.П., Абелевіч Л.А. Вид-во «Транспорт», 1973. стор. 1-328.
  6. Проектування авторемонтних підприємств: Навчальний посібник / Дехтерінскій Л.В., Абелевіч Л. А., Карагодин В.І. та ін .: - М .: Транспорт, 1981, 218 стор.
  7. Бабусенко С.М. Ремонт тракторів і автомобілей.- 2-е изд., Перераб. І доп.- М .: Колос, 1980.-335 с., Іл .- (Підручники і навч. Посібники для підгот. Кадрів масових професій).

References

  1. Restoration automotive parts: Technology and equipment: Textbook for high schools / VE modes), AD Chigrinets, OL Beggar, P. M Socki - M .: Transport, 2000. - 303 p .: ill.
  2. Reliability and repair of machines / VV Corcidin, NF Telnov, KA Achkasov, etc .; Under the editorship of V. In Mercadona. - M .: Kolos, 2000 - 776 p .: ill.
  3. Repair of engines of foreign cars. Production - practical edition / Khrulev EA - M .: Publishing house "driving", 1999. - 440 p., Ill., Table.
  4. Repair of motor vehicles and engines: Textbook for stud. institutions environments. Professor of education / Vladimir Vartanovich Petrosov. - M .: Publishing center "Academy", 2005. - 224 p.
  5. Designing bodyshop. Handbook of mechanical engineering. Vereshchak FP, Abelovich LA Publishing house "Transport", 1973. p. 1-328.
  6. Designing bodyshop: tutorial / Dichterische LV, Abelovich LA, Karagodin VI and others: - M .: Transport, 1981, p. 218
  7. Babusenko SM Repair of tractors and cars.- 2-e Izd., Revised And enlarged extra - M .: Kolos, 1980.-335 p., Ill. - (Textbooks and textbook. Benefits to prepare. Mass profession personnel).

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов