Наша сеть партнеров Banwar
Для більш ніж мільйонної міської агломерації Ганновера будівництво метрополітену стало важливою подією і дозволило не тільки істотно поліпшити обслуговування пасажирів міського транспорту, а й уникнути проблеми сильних пробою в години пік на основних автомагістралях. Метротрам Ганновера поєднує в собі риси класичної підземки і швидкісного трамвая, як і в багатьох інших містах Німеччини. Така система показала себе найбільш ефективною в умовах компактних європейських міст.
Загальна протяжність шляхів метро Ганновера становить понад 120 кілометрів, з яких шоста частина - підземні лінії. Всього на маршрутах для входу-виходу і пересадок пасажирів передбачено близько 200 зупинок. Десята частина з них знаходиться під землею. Всього ліній в метро Ганновера - вісім, і кожна з них позначена на схемі міського транспорту власним кольором і номером. Всі оголошення на станціях і в вагонах метро Ганновера виробляються на німецькій мові. Назви станцій на схемах метро продубльовані англійською та французькою мовами.
Головні маршрути в центрі міста - підземні. Перший тунель маршруту А був відкритий в 1975 році і пов'язав Ватерлоо і Хауптбанхов. Лінія В була здана в експлуатацію в 1979 році і з'єднала північну і південну частини міста на ділянці Werderstrasse - Kröpcke, а маршрут С - захід зі сходом. Останній заробив в 1984 році і простягнувся від від Kröpcke до Steintor. Потім тунель продовжили до станції Kopernikusstrasse.
метро Ганновера
Час роботи метро Ганновера
Метро Ганновера відкривається о 4.30 ранку в будь-який день тижня. Останні трамваї закінчують рух о 1.30 ночі. Інтервал руху становить не більше 10 хвилин на всіх основних лініях. Графік руху дещо інший лише на гілках 2 і 6, де чекати поїзда доведеться в два рази довше. Після 20.00 інтервали можуть досягати і півгодини, а в години пік на маршрутах в центральній частині Ганновера - скорочуватися до п'яти хвилин.
Квитки на метро Ганновера
На метро Ганновера можна придбати квитки в касах і спеціальних автоматах на станціях і зупинках іншого громадського транспорту. Вони єдині для метротрама і автобуса. Тарифні зони, на які поділено місто і прилеглі райони, визначають вартість проїзду. Для певних категорій пасажирів існують пільги, а купувати проїзний на кілька днів або добу значно вигідніше, ніж купувати квиток на разову поїздку.
Автор: ВОтпуск.ру
Дата публікації: 14.07.2014