Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ми вирушили до Владивостока за старою японською машиною, щоб переїхати на ній через всю Росію

Наша сеть партнеров Banwar

Між нашою ідеєю проїхати на старому японському автомобілі через всю Росію і «Збірником Хагакуре» - практичним і духовним керівництвом японських воїнів - було не так і багато спільного. До тих пір, поки ми не вирішили купити у Владивостоці не що інше, як Toyota Mark II в кузові X90. А адже саме цей автомобіль чомусь заробив у російських водіїв горде прізвисько «Самурай». Так що нам нічого не залишалося, як дізнатися про японську філософії побільше.

Суть Шляхи Самурая в тьмяному власному розумі зводиться до того, що треба набрати побільше повітря в легені і бензину в бак, а потім відкрити газ і відпустити себе на всі чотири сторони. Особливо, якщо кожна з цих сторін вабить незвіданим і тому, звичайно, вкрай цікавим. Приправити таке блюдо трійкою стертих до корду коліс, парою штрафів, розбитим підрамником та проколом. І додати в нього тисячу і одну казкову яму. Казкову тим, що самим присутністю своїм на федеральній трасі Владивосток-Москва вона доводить істинність вітіюватого Шляхи нашого Самурая, як ніщо в світі не може її довести.

Boeng 777 долітає до Владивостока за 8 годин. Нудьгувати, втім, не доводиться: у сидінні навпроти - монітор з фільмами. Та й подумати є про що. Ось наприклад, чому долетіти до Владивостока можна за 6-7 тисяч, а до Петропавловська-Камчатського, який знаходиться практично на тому ж видаленні, тільки за 10? Або ось: чому Самураєм російські прозвали саме Mark II сьомого покоління, що виходив з 1992 по 1996 роки? Мабуть, нашим сподобалася агресія в дизайні цього японського седана. До речі, Марк був суворий НЕ напоказ: найпотужніша версія, Tourer V з мотором 2,5 і твін-турбо скидала на задню вісь 280 сил, за що полюбилася вуличним гонщикам і дріфтер.

Ще простіше відповісти на питання, чому Самурая вибрали ми самі. По-перше, цей величезний седан з задньою оптикою на всю ширину кузова в нашій уяві ідеально підходив для роуд-муві, але ж героями саме цього жанру ми хотіли себе відчути, плануючи цю не зовсім стандартну «поїздку на травневі».

По-друге, длиннобазная (2730 мм) машина передбачала чудову плавність ходу, а в наші плани не входило растрясти всі сили по дорозі: в ретельно складеному маршрутному листі був десяток цікавих Локейшн, тих самих, через які найкоротші автомобільні 9200 кілометрів від Владивостока до Москви збільшилися до 11 400. Ну а по-третє, бюджет і час заходу були обмежені, а Марк тих років у Владивостоці - це такі місцеві «Жигулі»: купити машину можна всього за 200 тисяч, у продажу завжди десятки варіантів, а привести автомобіль в належить ний стан можна в будь-якому сервісі, не втрачаючи на очікуванні запчастин тижні.

Аеропорт зустрів полуднем, яскравим сонцем і таксі до Владивостока за півтори тисячі рублів. Зустрічай, Далекий Схід! Зустрічай, Примор'я! По трапу, як ніби столиця сходить до провінції і оглядає її якимось їй одній відомим хазяйським поглядом. Мовляв, їхали ми сюди, їхали, летіли-летіли, а все одно наше, чи то пак Батьківщина.

Погляд розколовся майже відразу після залу видачі багажу. Переплутані сім тисяч кілометрів назад бирки на рюкзаках не дали спокою місцевим сек'юріті - трьом дівчатам, що стоять на виході. Виносити дозволялося лише той рюкзак, який відповідав талончику, виданим в руки.

Так і почався цей Владивосток, цей світ-навпаки. Рідна мова лягала на стіл китайської кисло-солодкого куркою, тіло пасажиром сідало на водійське сидіння, новітній вантовий міст закінчувався (або починався?) Береговими укріпленнями, побудованими 110 роками раніше.

Шлях неминуче вів на кладовищі домашніх тварин з кам'яним пам'ятником на могилі папуги Кеші і панорамою на острів Російський.

Але не одними мостами славен Владивосток, і кому, як не автомобільним громадянам це відомо. Величезне місто-порт, від якого рукою подати до Японії - це основний пункт ввезення в нашу країну праворульних автомобілів.

Hyundai у Владивостоці - це назва готелю і павільйон з побутовою технікою, і за три дні ми зустріли в цьому місті всього кілька машин з лівим кермом: п'ять російських і пару Лексусів і Мерседесів.

Найбільший ринок, де ділки продають праворульних «японок», називається «Зелений кут». Площа, яка, дійсно, кутом впирається в ліс, простягається на кілька гектарів. У продажу переважно японські малолітражки у віці трьох-п'яти років - саме їх вигідніше ввозити з нинішніми митами, де ставки зав'язані на обсязі двигунів і віці. Наприклад, тут маса Honda Fit, Toyota Vitz, Suzuki Jimny - за кожен з них на митниці заплатили 100 або навіть менше тисяч. Додаємо сміховинну ціну на вторинному ринку Японії, транспортні витрати і інтерес продавця і отримуємо живу машину без пробігу по РФ за все за 250-500 тисяч.

Є, втім, і автомобілі дорожче - великі мінівени начебто Mitsubishi Delica і, звичайно, позашляховики. Чого на ринку немає - так це мотлоху (автомобілі старше 2001-2002 не ввозять з-за норм Євро) і машин з пробігом по Росії: присутність автомобіля на ринку коштує 60-70 рублів в день, і власники, які хочуть продати свій автомобіль, справляються самі. Приходять за машинами з Японії не тільки самі владівостокцев, а й приїжджі з інших міст. Хтось купує для себе, а хтось жене для перепродажу в інші регіони, в основному, звичайно, набагато ближче, ніж ми. Місцевий поділився, що по напливу метушливих сіркоперегінних він легко розпізнає, що недавно сів борт з Чити.

Але ми вже вирішили для себе, що брати малолітражку не будемо. Адже приїхали не за вигодою, а за мрією, за розмахом. Який-небудь Pajero Mini був би розумною покупкою в плані хорошої прохідності і менш проблемною подальшого продажу. Але про яке роуд-муві може йти мова, якщо 11 тисяч кілометрів трястися в джипі розміром з табуретку і з мотором 0,7 літра?

Тому вже на наступний день ми зустрічаємося з приватником. Вадим, як і багато людей, з якими ми мали справу, любить тільки Toyota. Nissan і Mitsubishi у місцевого населення вважаються менш ненадійними, а таксист і зовсім лякає нас історією про місяць очікування фари на Hyundai Solaris.

Золотий Mark II 1994 року зустрічає нас на парковці зі стриманою усмішкою. Документи чисті: везён як ціла машина, не "конструктор» і не «розпил», а це значить, що в Москві таку машину без проблем зареєструють. Впевнено заводиться 180-сильна "шістка" 1JZ-GE, і ми вирушаємо в сервіс.

Хлопці засуджують важелі задньої підвіски і стійки стабілізатора (тут їх називають не інакше як «лінки»), ремінь і сальники ГРМ і ще багато всього по дрібниці, а між справою лякають дорогами, на яких вони втратили «по шість коліс», коли переганяли свої власні Toyota на продаж в Москву році в 2009-му. Але нас цим не злякати: ми знаємо, що асфальту за останні роки додалося. Наметове ремонт і скинувши ціну з 215 до 205 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, домовляємося про наступну зустріч і тиснемо один одному руки.

До від'їзду з Владивостока залишається ще пара днів: Mark II потрібно відремонтувати і зняти з обліку. В очікуванні ми вирішуємо з'їздити до недобудованої станції підводних човнів, і беремо в оренду іншого бравого праворукої японського солдата. Це Rav4 того самого 1994 року, який став для знаменитого зараз кросовера дебютним.

Машину віддають на добу за 1400 рублів, і ми мчимо по серпантинах Примор'я, звикаючи до правого керма і милуючись красою Японського моря. Накульгуючи і постукуючи, японський солдат довозить нас до таблички «Стій!», А потім і до наступної: «Вогонь на поразку!».

Тут, біля острова Путятін, де кожен серпень цвітуть, як тисячу років тому, такі рідкісні квіти лотоси, знаходиться велика база ВМФ. Але судячи по тиші навколо військового містечка і ту легкість, з який ми пройшли в колосального розміру затоплений тунель під скелею повз прогулюються тут же моряків (��троковиків?), Воювати з Японією особливо нікому.

Але довго думати про це не довелося: вже наступного дня вів координатами геть і чекав свого початку.

Читайте також другу і третю частини нашої подорожі.

Ось наприклад, чому долетіти до Владивостока можна за 6-7 тисяч, а до Петропавловська-Камчатського, який знаходиться практично на тому ж видаленні, тільки за 10?
Або ось: чому Самураєм російські прозвали саме Mark II сьомого покоління, що виходив з 1992 по 1996 роки?
Або починався?
Але про яке роуд-муві може йти мова, якщо 11 тисяч кілометрів трястися в джипі розміром з табуретку і з мотором 0,7 літра?
?троковиків?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов