Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Поход на байдарках по Днепру

Остров Хортица, самый крупный остров на Днепре, расположен в центре Запорожья, одного из крупнейших индустриальных центров Украины. Хортица окружена многочисленными малыми островами и растянувшимися

Ford kuga new 2013 тест драйв видео

Вы купили новый автомобиль и с гордостью показываете его своим друзьям и знакомым. Блестящая лакированная поверхность радует взгляд и привлекает внимание прохожих и зависть у встречных автомобилистов.

Арт-терапия для детей школьного возраста

. Условия формирования опыта. Для маленького ребенка характерно находиться в «плену эмоций», потому что он не может управлять ими. Его чувства быстро возникают и так же быстро исчезают. Начиная развивать

Купить окна в алматы

когда переехали в новейшую квартиру, через год нашли что старенькые хозяева, умолчали о таковой проблемы как плесень, эта противность была найдена когда подросший ребенок начал отдирать обои. . . в принципе,

Права администратора в windows 7

1-ая из их позволяет настроить системные характеристики, установить системные приложения и обеспечивает полный контроль над компом. 2-ая создана для ежедневной работы с большинством программ, папок и

Как разблокировать магнитолу форд 6000cd

Функции безопасности В каждом аудио блоке предусмотрен уникальный код, который шофер должен вводить для обеспечения работоспособности аудиоблока. Код должен быть введен повторно до работы блока,

Купить топливные брикеты в украине

Допустим, вам привезли кубический метр дров "много". Сколько же составляет реальный объем плотной древесной породы в этой куче дров? Для дров длиной приблизительно 30-35 см коэффициент пересчета из куба

Курсы парикмахеров-стилистов

Красота спасет мир. Вряд ли сегодня кто-то осмелится оспаривать эту истину. Поэтому умение наводить красоту и особенно, делать красивыми людей сегодня ценится очень высоко. По адресу http://kursy.zp.ua/zaporogye/parikmaher-stilist/index.php

Видеогайд по классу пилот

Мне очень было интерено узнать много нового на Видеогайд по классу пилот, я реально интересуюсь данной темой уже очень давно и знаю что там нормальные вещи можно найти. НУ имею ввиду посмотреть и почитать.

Монтажный элемент для подвесного унитаза Geberit

В последние годы появилась такая вещь, как подвесной унитаз. Есть у него определенные преимущества. Особенно это удобно, когда помещение не очень большое. Это удобная вещь, поскольку все трубы скрыты

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Міфи і факти про Запорожці (ЗАЗ-965)

  1. 1. Маленький
  2. 2. Тісний
  3. 3. Примітивний
  4. 4. Немічний
  5. 5. Мотор негідний - хронічно перегрівається
  6. 6. Боїться спеки
  7. 7. Ненадійний
  8. 8. Скопійований з Fiat

Примітивний, маленький, тісний, незручний, ненадійний ... Його записали в сотні анекдотів і «прикрасили» десятками ярликів, причому і ті й інші - образливі, критичні і ... несправедливі. Ну не був він таким! Поїздивши на самих різних ЗАЗ-965, як відновлених у кращих реставраторів, так і не займаних ними, ми озброїлися книжками, закликали свій досвід і вирішили особисто розібратися з іміджем першого Запорожця.

1. Маленький

Н ікакіх він не маленький - для свого класу Запорожець був навіть завеликий. За тодішньою класифікацією ЗАЗ-965 з його 650 кг маси і габаритами 3 330 х 1 395 x 1 450 мм відносили до мікроавтомобілів. При цьому багато моделей-аналоги були менш солідні - наприклад, Fiat 600 (3 215 x 1 380 х 1 405 мм), Morris Mini Minor (3 030 х 1 390 x 1 350 мм), NSU Prince (3 145 x 1 420 х 1 370 мм). Але радянському громадянину зазик здавався маленьким на тлі звичних Москвичів, Перемог, Волг і зимовище. Сьогодні нам, як людям, знайомим з Окою, Smart, Daewoo Matiz, Hyundai i10 і іншої сучасної дрібнотою, «горбатик» не здавався б таким вже маленьким.

2. Тісний

Перебільшення! Так, не Волга, але для чотирьох дорослих людей, як заявлено в мануалі, цілком придатний. Ширина салону (1 300 мм) навіть більше, ніж у більшого Москвича-408/412 (1 220 мм), і запас простору над головою - теж більше, на цілих 15 мм! Спереду можна витягнути ноги, а ззаду двоє середньої комплектності чоловіків у нас сиділи, ледь торкаючись колінами спинок передніх крісел і з зазором «в плечах». Так, люди вище тут підпирали б передні крісла сильніше, але це єдина претензія до місткості «Запіко»!

Так, люди вище тут підпирали б передні крісла сильніше, але це єдина претензія до місткості «Запіко»

Салон цього ЗАЗ-965 підданий легкому тюнингу

У всякому разі, практично у всіх чотиримісних автомобілів-конкурентів салон ще коротше, причому у багатьох різниця становить відразу близько 10 см: Renault 4 CV, NSU Prince, Trabant, Lloyd LP 600. Що стосується комфорту Запорожця, справедливим було б дорікнути його за жорстку передню підвіску - але зате вона була практично непробивною. А що насправді здалося мені тісним, так це педальний вузол, але за це зазик чомусь ніхто не критикує. Зате кермо легкий і цілком адекватний по зворотної реакції.

3. Примітивний

Ні в якому разі! Все, що є в конструкції ЗАЗ-965, направлено на досягнення компактності - але ніяк не на економію і не на спрощення. В СРСР з його неринковою економікою виробники не прагнули «наварити» побільше грошей на споживачах. Тому, мабуть, в Запорожці немає жодного відверто бюджетного рішення, жодної явно «фуфлижной», одноразової деталі. Всі вузли ремонтопрігодни і розраховані на тривалу експлуатацію. За що не візьмись рукою - все міцне, надійне, нехай і не завжди витончене.

1/2

Торпедо ЗАЗ-965 звичайного типу

2/2

Сьогодні ще можна зустріти зазик, якого не торкалася рука реставратора

Споряджена маса:

Компонування автомобіля, схема і пристрій двигуна, конструкційні матеріали, оснащення, оздоблення інтер'єру - все було зроблено на сучасному для того періоду рівні або з випередженням його. Наприклад, велика частина іномарок-однокласників «Запіко», як і він, були саме заднемоторнимі, але крім нього лише дві-три моделі мали повноцінний чотирициліндровий силовий агрегат. Мало того, тільки у ЗАЗів він був раціональної для заднього розміщення V-подібної схеми. А ще жодна серійна легковик в СРСР не мала незалежної підвіски - крім Запорожця, зрозуміло!

4. Немічний

Брехня! Інші машини тоді були не більше «зарядженими»! З найпоширенішими моторами (27 і 30 л. С.) Запорожець мав енергоозброєність 24-21 кг на 1 л. с., а, наприклад, сучасний йому Москвич-407 - 22 кг на 1 л. с. Природно, з повним навантаженням розклад змінювався, але це доля будь-якого малоформатного автомобіля, обумовлений, до речі, більш раціональним співвідношенням корисного навантаження і власної маси машини.

Природно, з повним навантаженням розклад змінювався, але це доля будь-якого малоформатного автомобіля, обумовлений, до речі, більш раціональним співвідношенням корисного навантаження і власної маси машини

Сьогодні ще можна зустріти «зазик», якого не торкалася рука реставратора

В цілому, динаміка справного «горбатого» цілком відповідала духу часу - інша справа, що підтримувати бюджетну машину в справності могли не всі власники. У сьогоднішньому міському потоці автомобіль тримається цілком впевнено - але тільки в межах перших двох-трьох передач. Потім, ясна річ, запал вичерпується - нинішні швидкості вже не ті.

5. Мотор негідний - хронічно перегрівається

Невже ви думаєте, що в СРСР хтось міг поставити на конвеєр двигун, непридатний до експлуатації? Справний двигун МеМЗ-965 (Мелітопольського моторного заводу) підтримував штатний тепловий режим при будь-яких умовах руху: з повним навантаженням машина проходила держвипробування на Півночі, на Кавказі, в Криму, Середньої Азії - власне, там, де згодом вона з успіхом і експлуатувалася.

Справний двигун МеМЗ-965 (Мелітопольського моторного заводу) підтримував штатний тепловий режим при будь-яких умовах руху: з повним навантаженням машина проходила держвипробування на Півночі, на Кавказі, в Криму, Середньої Азії - власне, там, де згодом вона з успіхом і експлуатувалася

Підлоговий акселератор був у машин першого року випуску

Справжньою ж бідою Запорожців було те, що не всі власники підтримували свій автомобіль в належному технічному стані. Власне, це стосувалося не тільки ЗАЗів, і неважливо, про який тип мотора йдеться: якщо недоглянуті «водянки», наприклад, залишали на дорогах калюжі води, то «Воздушники» - грілися. Елементарна процедура миття або очищення двигуна ЗАЗу попереджала проблеми, але у багатьох горе-автолюбителів під кожухами системи охолодження мотор обростав олійною кіркою, армованої шарами пилу і пуху, і порушення температурного режиму було гарантовано.

Двигун V4 був компактним і займав не все підкапотний простір

А якщо після ремонту або обслуговування «умільці» викидали з-під капота хоча б частину жерстяних повітроводів (а адже викидали поголовно, чи не через одного!), Конкретний перегрів не змушував себе довго чекати. На біду, мережі автосервісів - ні для ЗАЗів, ні для інших марок - в країні в 1960-і не існувало, і прищеплювати культуру грамотного обслуговування Запорожців було нікому.

ЗАЗ-965

Короткі технічні характеристики

двигун:

чотирициліндровий, V-подібний, 887 см³

потужність:

30 л. с. (4 000-4 200 об / хв.)

Максимальний крутний момент:

5,3 кгм (2 800-3 000 об / хв.)

Габарити (Д х Ш х В):

3 330 х 1 395 x 1 450 мм

Дорожній просвіт:

175 мм

Максимальна швидкість:

100 км / год

6. Боїться спеки

Вигадки! У корені помилковий стереотип, що поширюється в автолюбительському середовищі на все мотори повітряного охолодження . Тим часом, виходячи з теорії ДВС, спека менш впливає на роботу мотора- «воздушника», ніж звична всім «водянки». Причина проста: різниця температур між циліндром двигуна (140-180 ° С) і теплоносієм - забортним повітрям (припустимо, 30 ° С) куди вище, ніж між тим же циліндром і омиває його антифризом (90 ° С). Відчуваєте суть? На тлі різниці в 110-150 градусів зміною температури повітря за вікном Запорожця на 15 градусів, як кажуть фізики, можна знехтувати. Звідки ж узявся цей стійкий стереотип про те, що Запорожці особливо часто перегріваються в спеку?

Мабуть, справа в тому, що в СРСР половина «приватників» експлуатували машини тільки в теплий сезон. І саме влітку кількість Запорожців на дорогах істотно зростала: дачі, пора відпусток, вояжі до моря, в гори, на річку ... А де вояжі - там перевантаження, там інтенсивний швидкісний режим, і, природно, при вищевказаних негаразди в моторі - його перегрів. Ось і стояли на узбіччях «Запіко» з піднятою кришкою капота, остигаючи і роблячи собі антирекламу. Взимку відсоток ЗАЗів на дорогах інший, режими руху - теж, і примітних силуетів з піднятим заднім капотом на порядок менше.

Взимку відсоток ЗАЗів на дорогах інший, режими руху - теж, і примітних силуетів з піднятим заднім капотом на порядок менше

Щиток приладів без термометра - ознака ЗАЗ-965 випуску до липня 1964 року

У наші дні ми їздили на відмінно відновлених, налагоджених і комплектних машинах, і зрозуміло, що стрілка термометра на приладовому щитку поводилася дисципліновано. З іншого боку, особистий досвід автора, в студентські роки проїзд три роки на древнючем ЗАЗ-966 з таким же мотором- «тридцаткой», як у «горбатого», підтверджує: чистий і правильно відрегульований «движок» не гріється, як не муч його перевантажити і крутими підйомами.

7. Ненадійний

Надійний. Мало знайдеться випадків, щоб один з 322 166 примірників «горбатого», випущених в Запоріжжі з 1960 по 1969 рр., Зупинився в полі і не зміг доїхати додому. Інша справа, що він не був настільки довговічним, як «державні автомобілі» - створені для роботи в держструктурах Перемога, Волга, ЗІМ. І все ж конструкція ЗАЗ-965 відповідала умовам експлуатації в будь-яких регіонах Союзу: міцна підвіска, недитячий кліренс (175 мм), жорсткий і «негниючими» кузов, потужний обігрівач (він же передпусковий підігрівач).

1/2

Молдинг уздовж боковини ставилося на експортну модифікацію Jalta - Ялта

2/2

У експортної версії Ялта кермо був особливий

Слабкі місця, звичайно, були - двигун служив не більше 35-50 тисяч кілометрів до середнього ремонту, швидше інших вузлів зношувалися передня підвіска. Але і тут все залежало від догляду: двигун вимагав хорошого масла (а багато заправляли його низькоякісним автолом), а шкворни і втулки тріснув «передка» потрібно було регулярно змащувати.

Але і тут все залежало від догляду: двигун вимагав хорошого масла (а багато заправляли його низькоякісним автолом), а шкворни і втулки тріснув «передка» потрібно було регулярно змащувати

З роками масового виробництва ЗАЗ-965 запущених екземплярів на вулицях ставало все більше, адже пошарпаний «горбатик» коштував копійки, і вкладатися в серйозний ремонт резону не було. Проте в край «убиті» екземпляри продовжували абияк їздити і, крім користі своїм власникам, приносили моделі імідж ненадійною. Ми сьогодні ресурсних випробувань не проводили, але сміємо завірити: справний, добре налагоджений ЗАЗ-965 поводиться на ходу абсолютно адекватно і виробляє цілком приємне враження і на водія, і на пасажирів.

8. Скопійований з Fiat

Контрольна витрата палива

Так ставити питання не можна. Схожий зовні - так, але тільки спереду, і, скоріше, все ж стилістично. Відмінності більш істотні: у Fiat 600 (1955 г.), який «знавці» називають прототипом Запорожця, корми була зовсім іншою - безступінчатим (типу фастбек), а боковини виглядали зовсім архаїчно - з рудиментами у вигляді старомодних виступаючих крил. Відносно начинки взагалі розмови немає. Передня підвіска відрізняється принципово, колеса різних калібрів, двигун у «нашого» - V-подібний «воздушник», у «італійця» - рядний, водяного охолодження, з радіатором, прибудованим в правому крилі. З дійсно схожого - конструкція силової схеми кузова і коробка передач, об'єднана з головною передачею. Хоча точно така ж розгорнута вперед трансмісія була ще на Volkswagen Kafer 1938 року так що хто кого скопіював, це питання.

Хоча точно така ж розгорнута вперед трансмісія була ще на Volkswagen Kafer 1938 року так що хто кого скопіював, це питання

... Уффф! Здається, всю зведену на Запорожця наклеп ми розкидали в пух і прах. Але справа по реабілітації «горбатого», яке ми звалили на себе, не закінчене. Наступного разу ми безпосередньо порівняємо ЗАЗ-965 з іномарками - його сучасниками і конкурентами. Тоді самі побачите, наскільки був крутий Запорожець.

Опитування

Чи вважаєте, що ми занадто льстиві до Запорожця?

Відчуваєте суть?
Звідки ж узявся цей стійкий стереотип про те, що Запорожці особливо часто перегріваються в спеку?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов