Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Міфи і факти про ВАЗ-2101

  1. Руссо-ні-туристо: як Fiat 124 став Жигулями

Наша сеть партнеров Banwar

Жигулі - це більше, ніж просто радянська (а потім і російська) малолітражка. Це автомобіль-явище, який дав можливість жителям СРСР по-новому поглянути на приватний автотранспорт, ставши по-справжньому масовою машиною для мільйонів радянських громадян - адже з 1970 до 1988 року було випущено майже п'ять мільйонів «копійок» різних модифікацій. Адже не дарма в 2000 році за підсумками всеросійського опитування, проведеного журналом "За кермом", саме ВАЗ-2101 був визнаний російським автомобілем ХХ століття. Однак з "копійкою" при цьому пов'язано безліч міфів, перші з яких з'явилися в побуті ще до початку серійного виробництва "російського Фіата"! А за довгі роки випуску перша модель обросла цілою низкою домислів і байок, постійно розвиваються «гаражними корифеями». Сьогодні ми спробуємо відокремити правду від небилиць, згадавши факти з історії легендарної "копійки".

МІФ 1: ВАЗ-2101 був повною копією автомобіля Fiat 124
-
міф

П рінято вважати, що ВАЗ-2101 є ліцензійною, а значить точною копією Fiat 124 - машини, що стала європейським автомобілем року в 1967 році. Однак в дійсності ж італійські і радянські фахівці за майже чотири роки спільної роботи внесли близько 800 змін в конструкцію вихідного автомобіля. І на це були досить вагомі причини.

1/4

Наша «копійка» зовні дуже схожа на Fiat 124 (на фото). Але відмінності все ж є

2/4

Наша «копійка» зовні дуже схожа на Fiat 124 (на фото). Але відмінності все ж є

3/4

Наша «копійка» зовні дуже схожа на Fiat 124 (на фото). Але відмінності все ж є

4/4

Наша «копійка» зовні дуже схожа на Fiat 124 (на фото). Але відмінності все ж є

Італійський автомобіль (зліва) з нашої Lada ріднила навіть тематика рекламних фото!

Статті / Історія

Руссо-ні-туристо: як Fiat 124 став Жигулями

В СРСР "дожігулевской" епохи особистий (як тоді говорили - приватний) автомобіль був більше екзотикою, ніж буденністю. Справа була не тільки в ціні: експлуатація автомобіля була пов'язана з чималими ...

09.11.2015

Перші зразки Fiat 124, що надійшли на випробування в СРСР влітку 1966 року народження, почали «сипатися» на дорогах Дмитровського полігону вже після п'яти тисяч кілометрів пробігу! Зокрема, не витримував поїздок по булижникам тарований «бельгійської бруківки» кузов, у якого з'являлися тріщини в місцях з'єднання даху і стійок, лопнув картер заднього моста, виходили з ладу гумові буфери передньої підвіски ... І це ще не все: в умовах радянської дійсності на посипаних піском і сіллю зимових дорогах гальмівні колодки задніх дискових гальм зношувалися до металу за все за кілька сотень кілометрів! Словом, «натурні» випробування показали, що італійський автомобіль явно вимагає адаптації до наших умов.

До того ж радянські фахівці ще на ранніх стадіях переговорів з італійцями наполягали на верхньому розташуванні розподільного валу (схема OHC) замість архаїчної схеми двигуна Fiat 124, в якому распредвал розташовувався в блоці циліндрів. В результаті серійний ВАЗ-2101 отримав більш сучасний мотор, посилений кузов, барабанні задні гальма, збільшений дорожній просвіт і безліч інших доробок, завдяки яким нова малолітражка з честю витримувала випробування суворим кліматом і не найкращими дорогами величезної країни. Тисячі новоспечених власників в перший же рік з радістю виявили, що новинка взимку на порядок тепліше і стійкіше, ніж радянські машини того часу, а двигун Жигулів легко і впевнено запускався навіть у двадцятиградусний мороз.

Тисячі новоспечених власників в перший же рік з радістю виявили, що новинка взимку на порядок тепліше і стійкіше, ніж радянські машини того часу, а двигун Жигулів легко і впевнено запускався навіть у двадцятиградусний мороз

Двигун Fiat 124 був виконаний за схемою OHV - тобто, з нижнім розташуванням розподільного вала

Два ключових відмінності між Жигулями і Фіатом - конструкція двигуна і тип задніх гальм

МІФ 2: ВАЗ-2101 в чомусь поступався Москвичам
-
правда

Разом з Жигулями в СРСР з'явилися нові промислові стандарти - в ужиток були введені високоякісні матеріали і нові шини, а швидкість і комфорт вийшли на новий рівень.

При цьому першу модель Жигулів неминуче і негайно стали порівнювати з АЗЛК-412 - автомобілем, який був близький до «копійці» за габаритами, ціною і призначенням, але при цьому був розвитком «чотириста восьмого» і відрізнявся від тольяттинской машини конструкцією. Москвич поступався Жигулям за рівнем комфорту, адже на задньому сидінні було помітно тісніше, оскільки його частина з'їдали «окости» колісних ніш. До того ж московська машина була більш гучною, а в салоні (особливо ззаду) взимку було не настільки тепло, як в «італійця». Нарешті, управляти Жигулями навіть новачкові було помітно легше і приємніше, а пружинна задня підвіска краще справлялася з нерівностями, ніж ресори Москвича.

1/2

Практично одночасно з виходом Жигулів Москвич-412 отримав «нове обличчя» з прямокутними фарами, які на ВАЗах з'явилися тільки в 1980 році

2/2

Практично одночасно з виходом Жигулів Москвич-412 отримав «нове обличчя» з прямокутними фарами, які на ВАЗах з'явилися тільки в 1980 році

Практично одночасно з виходом Жигулів Москвич-412 отримав «нове обличчя» з прямокутними фарами, які на ВАЗах з'явилися тільки в 1980 році

Москвич або Жигулі? «Колишня іномарка» була комфортабельніше і швидкохідні, а Москвич - більш витривалим і невибагливим

Але при цьому Москвичі були менш чутливі до вибоїнах і нерівностей. Адже картер двигуна М-412 був надійно «укритий» потужної передньої балкою, в той час як на Жигулях багато водіїв на кам'янистих дорогах іноді пробивали піддон. Кузов волзької малолітражки навіть після радянських доробок не любив перевантажень і швидкої їзди по бездоріжжю, від чого він міг необоротно деформуватися і без явних ДТП! Та й пружинна підвіска не терпіла перевантажень і швидко просідає у тих власників, які возили занадто багато важких предметів на своїй машині.

Крім того, у двигуна ВАЗ-2101 була своя «ахіллесова п'ята» - сумно відомий розподільний вал, який в перше десятиліття в рідкісних випадках служив хоча б 80-100 000 кілометрів, в той час як на Москвичах і ІЖах про цю деталь газорозподільного механізму власник згадував хіба що при капітальному ремонті двигуна.

Крім того, у двигуна ВАЗ-2101 була своя «ахіллесова п'ята» - сумно відомий розподільний вал, який в перше десятиліття в рідкісних випадках служив хоча б 80-100 000 кілометрів, в той час як на Москвичах і ІЖах про цю деталь газорозподільного механізму власник згадував хіба що при капітальному ремонті двигуна

Посадка водія за кермом Жигулів відрізнялася від тієї, до якої звикли радянські водії. Адже щоб збільшити простір на задньому сидінні, фіатовскій конструктори сильно нахилили кермо

А ще Москвич був куди більш невибагливим - він спокійно «переварював» низькосортні масла і «сімдесят шостий» бензин, в той час як Жигулі вимагали використання виключно якісних паливно-мастильних матеріалів - палива палива АІ-93, сучасного моторного масла категорії «Г» з пакетом антіізносних і окислювальних присадок, антифризу замість води в замкнутій системі охолодження ... Не будемо забувати про те, що до Москвичеві завдяки його простий і добре відомої конструкції було набагато простіше «докласти руки», в той час як для бслужіванії Жигулів був потрібний спеціальний інструмент.

Нарешті, багато водіїв відзначали, що сидіти за кермом АЗЛК (особливо - в моделі 2140) зручніше, ніж в «копійці» , Де ноги і руки водія виявлялися зігнуті більше, ніж зазвичай.

МІФ 3: ВАЗ-2101 перших випусків повністю складалася з фиатовских деталей
-
міф

«Копійка» була не першим радянським автомобілем, випущеним за іноземною ліцензією. Але саме ця машина була першою «іномаркою», яку змогли за свої кревні придбати прості громадяни. І якщо в перші роки сам факт присутності італійських фахівців на заводі і їх постійна «технічна підтримка» сприймалися сучасниками досить спокійно, то приблизно з кінця дев'яностих років, коли цінність збережених в первозданному вигляді машин різко зросла, в країнах СНД стали мусуватися чутки про ексклюзивні автомобілі перших років випуску, які повністю складалася з італійських комплектуючих. В якості аргументів незмінно фігурували «болти з написом Fiat», а при продажу Жигулів першої моделі в «чисті італійці» нерідко записувалися навіть автомобілі, випущені в кінці сімдесятих років!

В якості аргументів незмінно фігурували «болти з написом Fiat», а при продажу Жигулів першої моделі в «чисті італійці» нерідко записувалися навіть автомобілі, випущені в кінці сімдесятих років

Ранні «копійки» можна було відрізнити по так званим «Півмісяць» між гратами радіатора і обідками фар (1970-1971 рр.), А також по круглому дзеркала, розташованого на крилі (до 1975 року)

Насправді ж італійські інженери дійсно контролювали виробництво в Тольятті, але це відбувалося до 1974 року. І якщо перші три моделі (ВАЗ-2101, ВАЗ-2102 і ВАЗ-2103 ) Дійсно створювалися при безпосередній участі фіатовцам, то всі наступні Жигулі на базі «копійки» ( 21011 , 2105) були розроблені вже власними силами.

Перші три моделі ВАЗ створювалися під наглядом фиатовских інженерів

До серпня 1970 року, коли почалося серійне виробництво ВАЗ-2101, виготовлення всіх деталей в СРСР ще не було налагоджено, тому автомобілі перших років випуску дійсно активно комплектувалися деталями іноземного виробництва. Наприклад, у другій половині 1970-го і в початку 1971 року «копійки» оснащувалися більш незграбними «іклами» бамперів виробництва Fiat, а також «фіатовськимі» стартером, генератором, рульовим редуктором, домкратом і тим самим кріпленням з характерною написом. У цей період на машини ставили підлогову педаль газу, ліхтар підсвічування заднього номера, задні катафоти і накладку керма виробництва італійської фірми Stars. З батьківщини Fiat в Тольятті також надходили фари (Carello), склоочисники (Magnetti Marelli) і карбюратор (Weber). Однак з часом кількість комплектуючих іноземного виробництва помітно знизилося - в основному їх використовували для комплектації Жигулів, призначених на експорт.

1/4

На найперших «копійках» зустрічалися фари виробництва італійської фірми Carello

2/4

На найперших «копійках» зустрічалися фари виробництва італійської фірми Carello

3/4

На найперших «копійках» зустрічалися фари виробництва італійської фірми Carello

4/4

На найперших «копійках» зустрічалися фари виробництва італійської фірми Carello

На найперших «копійках» зустрічалися фари виробництва італійської фірми Carello

Зверніть увагу на трикутну форму «іклів» на передньому бампері - так виглядали деталі Fiat, поставлені з Італії

МІФ 4: ВАЗ-2101 був популярний за кордоном
-
правда

Запуск масового автомобіля на ВАЗі переслідував кілька цілей, однією з яких було надходження в скарбницю іноземної валюти за рахунок експортних поставок машин, що почалися вже через рік після запуску серійного виробництва Жигулів. Щоб гідно виступати на зовнішніх ринках, новенькі Жигулі проходили майже чотири десятки різних додаткових перевірок, які дозволяли виявити навіть незначні огріхи збірки.

1/3

Lada 1200 - саме таке найменування отримала експортна версія ВАЗ-2101. Відрізнити її від звичайної «копійки» для внутрішнього ринку можна було по помаранчевого кольору передніх «підфарників».

2/3

Lada 1200 - саме таке найменування отримала експортна версія ВАЗ-2101. Відрізнити її від звичайної «копійки» для внутрішнього ринку можна було по помаранчевого кольору передніх «підфарників».

3/3

Lada 1200 - саме таке найменування отримала експортна версія ВАЗ-2101. Відрізнити її від звичайної «копійки» для внутрішнього ринку можна було по помаранчевого кольору передніх «підфарників».

При цьому радянські Лади (а саме таке милозвучне назву отримали експортні Жигулі) на початку сімдесятих не сильно програвали «соплатформенних» Фіат, але були істотно дешевше європейських автомобілів. Правда, в перші роки «Автоекспорт» поставляв ВАЗ-2101 в основному в країни РЕВ - так званий «соцтабору». Автомобілісти Болгарії, Югославії, Угорщини, Чехословаччини і НДР цілком охоче пересідали з своїх Трабантів, Вартбург і Шкод на нову радянську малолітражку, в якій без праці вгадувався італійський «исходник». Ну а в країни Західної Європи «копійка» почала активно поставлятися з 1974 року, коли Fiat 124 вже зняли з виробництва на батьківщині, і радянський автомобіль ніяк не вступав в конкуренцію зі своїм італійським прообразом.

У країнах «соціалістичного табору» нову радянську машину взяли вельми тепло. Та й в капіталістичних теж не гребували - по крайней мере, ті, хто хотів купити «багато автомобіля за свої гроші»

Fiat 124S по обробці був схожий з радянським ВАЗ-21011. Цікаво, що цей «пізній» Fiat в Італії припинили випускати якраз в той момент, коли в СРСР запускали модернізовану «копійку»

Саме тому експорт радянських автомобілів почав збільшитися рекордними темпами: якщо в 1971-му СРСР поставив за кордон 150 000 автомобілів, то в 1975-му цифра зросла удвічі - до 300 000 машин в рік! Як неважко здогадатися, левова частка в цьому обсязі належала саме Жигулям першої моделі, які поставлялися не тільки в країни Східної і Західної Європи, а й в Канаду, Нову Зеландію, а також деякі країни Латинської Америки - Болівію, Панаму, Перу і Уругвай. Купували Lada-1200 (експортне позначення ВАЗ-2101) і в Англії, куди поставлялися автомобілі з правостороннім розташуванням органів рульового управління.

1/2

За кордоном на Жигулях їздили не лише приватні автовласники, а й поліція! Наприклад, угорські «рендоршегі»

2/2

За кордоном на Жигулях їздили не лише приватні автовласники, а й поліція! Наприклад, угорські «рендоршегі»

Наприклад, угорські «рендоршегі»

Праворульная «копійка» - було й таке!

У 1979 році в країни РЕВ поставили мільйонний автомобіль радянського виробництва - і це були саме Жигулі! Правда, інтерес до «копійці» за кордоном до цього часу став стрімко згасати - для розпещених «європейців» первісток Волзького автозаводу вже став застарілою моделлю. Тому вони переключилися на інші моделі ВАЗ, а виробництво «чистої одинички» навесні 1983 року припинили, залишивши в гаммі моделей «спадкоємицю» ВАЗ-21013, яка представляла собою поєднання кузова моделі ВАЗ-21011 з 1,2-літровим двигуном 2101.

1/4

Європейські дилери намагалися «освіжити» зовнішність Жигулів простими і доступними способами - деколями, молдінгами і новими дзеркалами

2/4

Європейські дилери намагалися «освіжити» зовнішність Жигулів простими і доступними способами - деколями, молдінгами і новими дзеркалами

3/4

Європейські дилери намагалися «освіжити» зовнішність Жигулів простими і доступними способами - деколями, молдінгами і новими дзеркалами

4/4

Європейські дилери намагалися «освіжити» зовнішність Жигулів простими і доступними способами - деколями, молдінгами і новими дзеркалами

МІФ 5: ВАЗ-2101 окремими партіями випускався до початку дев'яностих років
-
міф

Жигулі першої моделі протрималися на конвеєрі 13 років - до 1983 року. З 1974 по 1981 роки випускалася модифікація ВАЗ-21011, що відрізнялася обробкою кузова і більш потужним 1,3-літровим двигуном. Згодом «одинадцяту» змінив ВАЗ-2105, а єдиним прямим спадкоємцем «одинички» в модельній гаммі залишився ВАЗ-21013. Цю модифікацію випускали аж до 1988 року, коли стали набирати обертів переднеприводное сімейство в вигляді тридверної «вісімки» і п'ятидверного ВАЗ-2109 і більш нові «класичні» моделі.

ВАЗ-21011 відрізнявся від «чистої копійки» елементами оздоблення

1/5

ВАЗ-21013 випускався в Тольятті аж до 1988 року! Візуально відрізнити цю модифікацію від «одинадцятої» можна було тільки по шильдіку «Lada 1200s»

2/5

ВАЗ-21013 випускався в Тольятті аж до 1988 року! Візуально відрізнити цю модифікацію від «одинадцятої» можна було тільки по шильдіку «Lada 1200s»

3/5

ВАЗ-21013 випускався в Тольятті аж до 1988 року! Візуально відрізнити цю модифікацію від «одинадцятої» можна було тільки по шильдіку «Lada 1200s»

4/5

ВАЗ-21013 випускався в Тольятті аж до 1988 року! Візуально відрізнити цю модифікацію від «одинадцятої» можна було тільки по шильдіку «Lada 1200s»

5/5

ВАЗ-21013 випускався в Тольятті аж до 1988 року! Візуально відрізнити цю модифікацію від «одинадцятої» можна було тільки по шильдіку «Lada 1200s»

Проте, аж до самого розвалу СРСР (і навіть після нього) ходили чутки про те, що в Тольятті із залишків комплектуючих час від часу випускають невеликі партії «копійок», що, до речі, і пояснювався факт комплектації «копійчаними» колісними ковпаками окремих партій ВАЗ-2106 в 1990-1991 роках.

1/3

У 1991 році на «шістки» почали ставити ковпаки типу ВАЗ-2101, якими колись оснащувався і ВАЗ-2103. Вони і породили чутки про те, що виробництво «копійки» малим тиражем триває

2/3

У 1991 році на «шістки» почали ставити ковпаки типу ВАЗ-2101, якими колись оснащувався і ВАЗ-2103. Вони і породили чутки про те, що виробництво «копійки» малим тиражем триває

3/3

У 1991 році на «шістки» почали ставити ковпаки типу ВАЗ-2101, якими колись оснащувався і ВАЗ-2103. Вони і породили чутки про те, що виробництво «копійки» малим тиражем триває

Насправді ж випуск ВАЗ-2101 (точніше, 21013) був припинений в 1988 році, оскільки на той час ця модель сильно застаріла навіть за радянськими мірками і була легко замінна іншими моделями Жигулів - зокрема, більш сучасною «п'ятіркою».

МІФ 6: У Висоцького була "копійка"
-
правда

У 1971 році співак і актор Володимир Висоцький став одним з перших щасливчиків, які сіли за кермо нової радянської малолітражки. Висоцький їздив на сірих Жигулях з держномером 16-55 МКЛ зовсім недовго: в липні того ж року Володимир Семенович розбив свою «копійку».

Володимир Висоцький не розлучався з сигаретою і гітарою. Але ще актор, поет і бард полюбив автомобілі, а його першої особистою машиною була саме «копійка»!

1/5

Жигулі Висоцького були пофарбовані в світло-сірий колір, характерний для автомобілів перших років випуску

2/5

Жигулі Висоцького були пофарбовані в світло-сірий колір, характерний для автомобілів перших років випуску

3/5

Жигулі Висоцького були пофарбовані в світло-сірий колір, характерний для автомобілів перших років випуску

4/5

Жигулі Висоцького були пофарбовані в світло-сірий колір, характерний для автомобілів перших років випуску

5/5

Жигулі Висоцького були пофарбовані в світло-сірий колір, характерний для автомобілів перших років випуску

Причому існує версія, що це сталося не випадково через його агресивної манери водіння, а на спір! Мовляв, після футбольного матчу Висоцький вирішив взяти «на слабо» сусіда-власника таких же Жигулів, але зеленого кольору. Два азартних вболівальника вирішили поїхати назустріч один одному і з'ясувати, хто з них відверне в сторону першим. На жаль, в суперечці програли обидва автовласника, відчутно розбивши і сіру, і зелену «копійки», що і послужило приводом для написання жартівливій «Пісні автозавістніка».

Як би там не було, пошкоджені внаслідок аварії Жигулі Володимира Семеновича були відновлені, потім зняті з обліку восени 1971 го і продані, після чого Висоцький за кермо Жигулів вже не повертався, віддаючи перевагу над ними автомобілі іноземного виробництва зразок представницького седана Mercedes W116 .

МІФ 7: У проблемах з розподільчим були винні радянські конструктори
-
і міф, і правда

Після того як радянські конструктори ознайомилися з конструкцією Fiat 124, у них виник ряд питань і зауважень. Зокрема, радянська сторона небезпідставно вважала застарілої конструкції двигуна з нижнім розташуванням розподільного вала і штанговим приводом клапанів. В цей час на самому Фіат вже відчували мотори з газорозподільним механізмом, повністю розташованим в голівці блоку циліндрів, причому наші представники особисто бачили дослідні зразки з двома верхніми розподільчими і ремінним приводом ГРМ!

Однак італійська сторона на той момент ще не пропрацювала цю схему і наполягала на постачання обладнання для виробництва двигуна з нижнім розташуванням распредвала.

В ході численних переговорів радянським фахівцям вдалося «відстояти» верхнє розташування розподільного вала, погодившись при цьому на використання чавуну для виготовлення блоку циліндрів замість алюмінію, на якому наші представники наполягали раніше.

Верхнє розташування розподільного вала було принциповим для радянських конструкторів. Згодом це рішення зіграло злий жарт з багатьма тисячами власників Жигулів, які зіштовхнулися з передчасним зносом распредвала

Таким чином, в серійне виробництво був запущений верхневальний 1,2-літровий 64-сильний двигун з діаметром циліндра 76 мм і ходом поршня 66 мм.

Але незабаром з'ясувалося, що розташований в голівці двигуна розподільний вал досить швидко зношується і служить до заміни (або перешлифовки кулачків) всього 40-60 тисяч кілометрів! Причин було кілька. По-перше, через нової схеми подача масла в зону контакту кулачків і важеля була не завжди достатньою - особливо якщо його рівень був знижений, або мотор заводили в сильний мороз, коли масло помітно густіла. По-друге, на ВАЗі замість стали 18ХН2М і цементування на велику глибину стали азотированного вал і використовувати для його виготовлення сталь 40Х. Нарешті, нерідко причиною передчасного зносу розподільного вала був і сам автовласник, який в умовах тотального дефіциту лив в двигун нещасних Жигулів замість «Жигулівського» групи «Г» що завгодно - «москвічёвское» марки АС-8 або навіть «камазовськую» масло.

Нарешті, нерідко причиною передчасного зносу розподільного вала був і сам автовласник, який в умовах тотального дефіциту лив в двигун нещасних Жигулів замість «Жигулівського» групи «Г» що завгодно - «москвічёвское» марки АС-8 або навіть «камазовськую» масло

Прагнучи продовжити ресурс кулачків, в СРСР навіть переробляли конструкцію распредвала! Один з варіантів - додаткові маслозбірники на корпусі для затримування моторного масла і його подачі на важелі і кулачки.

Надалі технологія виготовлення розподільних валів була вдосконалена, а поширення якісних масел стало повсюдним. Тому приблизно з початку вісімдесятих років розподільні вали Жигулів стали служити до заміни 110-120 тисяч кілометрів, а в окремих випадках - і до першого капітального ремонту двигуна.

Проте, однією з причин «распредвальной проблеми» ВАЗ-2101 стало саме втручання в конструкцію двигуна радянських конструкторів, які наполягали на такій схемі, але не повністю усвідомлювали можливі наслідки подібного перенесення.

Проте, однією з причин «распредвальной проблеми» ВАЗ-2101 стало саме втручання в конструкцію двигуна радянських конструкторів, які наполягали на такій схемі, але не повністю усвідомлювали можливі наслідки подібного перенесення

Незважаючи на недоліки і навіть особливості конструкції, для мільйонів радянських громадян в сімдесяті роки Жигулі стали справжнім одкровенням. Адже саме «копійка» дозволяла з комфортом їздити по своїх справах всім тим, хто був досить далекий від техніки і цурався колишніх радянських машин через більш трудомісткого обслуговування. І навіть через майже півстоліття після початку виробництва ця модель з зворушливо-наївним виразом круглофарного передка користується повагою і викликає вже ностальгічну усмішку на обличчях тих, хто колись вперше поїхав на такій же машині - і навіть не за кермом, а з пологового будинку.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов