Наша сеть партнеров Banwar
«ГАЗель-NEXT» модифікації А63R42 - це сучасний і комфортабельний «мікроавтобус» (по числу сидячих місць) призначений для приміських і міжміських пасажирських перевезень, створений на базі шасі бортовий «ГАЗелі-NEXT» .Пассажірскій ГАЗ-А63R42 отримав цілу розсип технологічних нововведень, раніше у вітчизняному автомобілебудуванні практично не застосовувалися. Подібний підхід дозволив групі «ГАЗ» випустити працездатний автобус, що відрізняється на тлі конкурентів доступною ціною, легкістю в обслуговуванні і витривалістю при експлуатації в російських кліматичних умовах.
Сплутати мікроавтобус ГАЗ-А63R42 з конкурентами на дорозі буде вельми складно. Свою новинку розробники «одягли» в оригінальний і помітний дизайн з квадратними формами кузова і оформленням «морди», запозиченим у бортовий «ГАЗелі-NEXT». З огляду на той факт, що автобус створений на базі стандартного шасі NEXT, виробнику довелося серйозно попрацювати над зниженням ваги кузова. Вихід був знайдений в широкому застосуванні ударостійкого пластику, з якого виконана дах, задня частина кузова, а також передні крила автобуса. Боковини кузова і капот вирішено було виготовляти з оцинкованої сталі. Ну а кріпиться все це на каркас із сталевих труб з катафорезним ґрунтуванням.
Автобус «ГАЗель-NEXT» ГАЗ-А63R42 отримав значне панорамне скління з теплопоглощающего скла з декількома зсувними кватирками по обидва боки, а також вентиляційний люк в передній частині салону. Новинка обладнана двома дверима, розташованими по правому борту. Основна одностулкова двері поворотного типу розташовується спереду і забезпечує як посадку / висадку пасажирів, так і доступ до місця водія. Габарити двері - 1890х550 мм. Двері мають електромеханічний привід відкривання і забезпечена функцією аварійного відкриття як зсередини, так і зовні. У задній частині автобуса розташовується запасна (евакуаційна) двері, закріплена на накладних петлях і відкриваються вручну.
Салон автобуса «ГАЗель-NEXT» модифікації ГАЗ-А63R42 має 1900 мм висоти від підлоги до стелі, протиковзке покриття підлоги, додатковий обігрівач, 4 плафона освітлення і 18 посадочних місць, спрямованих по ходу руху автобуса. Всі сидіння отримали високу спинку та якісні м`які оббивку з тканини, ремені безпеки, а одне з передніх крісел спеціально адаптовано для перевезення пасажирів з обмеженими можливостями пересування.
Трохи про місце водія. «ГАЗель-NEXT» А63R42 оснащується комфортним водійським кріслом, мають регулювання по висоті, а також опціональний підігрів. Робоче місце водія цілком ергономічно, розроблено за європейськими стандартами і дозволяє легко здійснювати продаж квитків при посадці пасажирів. Крім того, виробник пропонує опциональную систему відеоконтролю за салоном автобуса, зображення якої виводиться на екран, встановлений на передній панелі, а також навігаційну систему ГЛОНАСС.
«ГАЗель-NEXT» ГАЗ-А63R42 - досить компактний автомобіль. Габаритна довжина автобуса не перевищує 6088 мм, з яких 3745 мм доводиться на колісну базу, а 875 мм на передній звис. Ширина автобуса становить 2206 мм, габаритна ширина при відкритих передніх дверей - 2759 мм. Висота автобуса обмежена відміткою 2720 мм, а дорожній просвіт новинки дорівнює 170 мм. Мінімальний радіус повороту по колії зовнішнього переднього колеса дорівнює 6,6 метра. Споряджена маса ГАЗ-А63R42 - 3014 кг. Повна маса при цьому не перевищує 4292 кг.
Технічні характеристики. Двигун для автобуса запозичений у бортовий «ГАЗелі-NEXT». ГАЗ-А63R42 оснащується 2,8-літровим дизельним мотором Cummins ISF2.8s4129Р, який отримав безпосереднє уприскування палива і турбонаддув з охолоджувачем надувочного повітря. Вписуючись в рамки екологічного стандарту Євро-4, двигун здатний виробляти до 120,6 л.с. (88,7 кВт) максимальної потужності при 3600 об / хвилину, а також 270 Нм крутного моменту в діапазоні 1400 - 3000 об / хвилину. Агрегується двигун тільки з 5-ступінчастою МКПП, оснащеної однодисковим сухим фрикційним зчепленням. На рівній дорозі автобус А63R42 здатний розганятися до «максималки» в 110 км / год, при цьому прогнозований витрата палива в змішаному циклі повинен скласти близько 11,5 літра на кожні 100 км.
Автобус «ГАЗель-NEXT» модифікації ГАЗ-А63R42 побудований на базі рамного шасі і має колісну формулу 4х2 з приводом на задню вісь. Передня підвіска автобуса незалежна, побудована на поперечних важелях з пружинами і стабілізатором поперечної стійкості. Задня підвіска - залежна ресорна, з двома поздовжніми напівеліптичними ресорами, додатковими ресорами і стабілізатором поперечної стійкості. Рульове управління новинки включає в себе інтегральний рульовий механізм рейкового типу і імпортний гідропідсилювач керма. Гальмівна система автобуса - двоконтурна, з гідроприводом, вакуумним підсилювачем гальм і ABS. Передні колеса виробник оснащує вентильованими дисковими гальмівними механізмами з збільшеними дисками і гальмівними колодками. Колеса задньої осі комплектуються простими барабанними гальмами.
Оснащення і ціни. Уже в базовій комплектації «ГАЗель-NEXT» ГАЗ-А63R42 оснащується 16-дюймовими сталевими дисками, галогеновой оптикою, бортовим комп'ютером, круїз-контролем, горизонтальним стельових поручнем, передпусковим підігрівачем, світловим табло, проти сонячну шторкою для водія, регульованою по нахилу рульовою колонкою, аудиоподготовкой, підігрівом бічних дзеркал, центральним замком і двома вогнегасниками. В якості опції можлива установка мультимедійної аудіосистеми з сенсорним дисплеєм, системи відеоконтролю за салоном, навігаційної системи та крісла водія з підігрівом.
Вартість мікроавтобуса «ГАЗель-NEXT» ГАЗ-А63R42 в салонах дилерів починається з позначки 1 110 000 рублей.