Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Міні-авто: яке спритніше, зручніше і безпечніше

  1. АВТОР:
  2. Орфографічна помилка в тексті:

Наша сеть партнеров Banwar

15 травня 2008, 18:50 Переглядів:

Травневі свята порадували киян, які залишилися в місті, відносної порожнечею вулиць. Давно такого роздолля не пригадували, ні водії, ні пішоходи. Але хорошого потрошку, тому повернення в достатку тягучок і пробок не змусило себе довго чекати. Ми знову загрузли в дво-, а то і триразовою трати часу і палива. Ну, це у кого як! .. Власники малолітражок страждають значно менше. Про них і мова ...

DAEWOO MATIZ: верткий Кореєць

Якщо уявити собі столичну пробку, то тут, мабуть, самий маленький після мопедів і мотоциклів - Matiz. Цей корейський "карапуз" прийшов на зміну квадратному Tico в кінці 2-го тисячоліття. І хоч став дорожче попередника на 4 тисячі "зелених", завоював ще більшу популярність.

ЕКСТЕР'ЄР. Зализаний кузов лупоглазенького авто спочатку розроблявся італійською студією "ItalDesign" для нового маленького Fiat, але був відданий "Daewoo". Правда, модний нині софт-дизайн не припадає до смаку автокрадіїв, та й даішники не часто "гальмують". Що візьмеш з нещасного "пирзіка"?

Інтер'єр. У іграшковому салоні "матізіка" скромно, але акуратно. Дизайн і обробка не порадують завзятого естета, але і не викличуть відрази. Зовні, здається, що в Matiz не влізе дорослий чоловік, проте водій трохи вище середнього зросту буде відчувати себе тут цілком непогано. Простору для пасажирів ззаду, на диво, не менше, ніж в "дев'ятці". Багажник в 165 л прийме велику сумку або два пакети з супермаркету. Перетворити малюка в досить місткий "рюкзачок" допоможуть складні сидіння.

ЯКІСТЬ ЗБІРКИ. "Матіз" узбецької збірки, присутні на українському ринку, не засмучують щілинами розміром в палець і розповзаються швами. За словами власників, прослуживши рік-два, салон не позбувся жодної деталі, та й нечисленні електроприлади працювали без збоїв. Явний недолік: ковролін на підлозі тримається на "доброго слова".

ЕРГОНОМІКА. При таких "затишних" розмірах навіть у дитини в Daewoo Matiz - все під рукою. Комбінація приладів зручна і добре читається, тумблера і рукоятки цілком виразні. Звичайно, завзятого автомобіліста засмутить відсутність тахометра, але таку крихту він і ні до чого. Правда, гідропідсилювач керма (тільки в опції) і регулювання рульової колонки не завадили б.

ДРАЙВ. У міських маневрах 0,8-літрового мотора так-сяк вистачає. Після 60-70 км / год Matiz їде без особливого завзяття, хоча в потоці машин здатний на обгін. Але тільки за гідною дорозі: проскакувати ямки маленькими коліщатками вдається не зовсім вправно. По шосе на ньому можна йти під 110-120 км / год, але драйв при цьому швидко пропадає. Нестерпний шум і хитання автомобільчика (парусність у нього не відняти) по дорозі на великих швидкостях не будуть вселяти в вас впевненості у вдалому завершенні поїздки. На літровому Daewoo відчуття вже позитивніше.

ЦІНА. "UZ-Daewoo" пропонує 11 варіантів комплектацій Matiz з двигунами 0,8 і 1,0 л. Сама "бідна" 0,8-літрова на "механіці" обійдеться в 36.330 грн. Доплативши до цього ще 19 тис. Грн. можете стати володарем найдорожчої версією MX delux з тим же двигуном, на автоматичній КПП. А це гідропідсилювач, литі диски, електропакет, центральний замок, 4 колонки і інші приємності.

БЕЗПЕКА. Незважаючи на дитячі габарити і відсутність подушок безпеки, Matiz більш-менш гідно пережив краш-тест, проведений автомобільним виданням. Пасивну безпеку забезпечують спеціальне зміцнення даху і вбудовані в двері особливі силові балки від бічних ударів. Проблеми з пристегивание дитячої "сидушки", удар манекена грудьми об рульове колесо, а ногами про деякі елементи приладової панелі і педаль гальма стали основними причинами зниження загальної оцінки тесту.

Експлуатація. За перші два роки використання Daewoo Matiz нічого істотного ремонтувати вам не доведеться. Хіба, що поміняєте проводку або штатний акумулятор. На двадцяти же тисячах вам необхідно буде заплатити за цілий "букет". Крім заміни масла в двигуні, заодно поміняєте свічки, паливний фільтр і гальмівну рідину.

CHERY QQ: КИТАЙСЬКА СЕСТРА "Матіз"

Молодшенька з роду "Chery" була буквально "злизана" з дива узбецької збірки і продавалася вже через два роки після народження "Daewoo". Хоч вони схожі і стоять ідентичних грошей, китайці все ж зробили більш істотний конструкторсько-маркетинговий хід. Chery QQ вийшла більш "упакованої", але чи стане цей "сахарок" в ході експлуатації власнику грудкою, зараз розберемося.

ЕКСТЕР'ЄР. Особа "Чері" з наївно розкритими фарками так само мило, як у двійника. Задня ж оптика опущена до бампера. Дещо по-іншому Chery виглядає збоку: арки значно більше і дозволяють ставити колеса ширше.

Інтер'єр. Ненав'язливі нутрощі "зозуленяти" точно відповідають аурі іграшкового. Кермо великий, непогано лягає в руки, але "гідроусілок" не був би зайвим. Сидіння високі і дуже зручні, задній диван затишніше, ніж у корейця. Торпеда, консоль і приладова панель приємні, з не менш гарною зеленою підсвіткою приладів. Незважаючи на пластикову панель, у машини непогана шумоізоляція двигуна.

ЯКІСТЬ ЗБІРКИ. При таких бюджетах "Чайна" поки не може радувати навіть мінімальної акуратністю збірки. Проглядаються місцями нерівні зазори, неакуратні панелі, яскраво виражені шви, десь навіть видно "чубчики" саморізів. Все це поєднання помітно доповнює сморід пластика "новья".

ЕРГОНОМІКА. Всі достаток органів управління в машині під рукою. Правда, положення їх не завжди зрозумілі: "габарити" і ближнє світло включаються коліщатком з нефіксованим положеннями, а інше, горизонтальне колесо, інформує про відсутність коректорів фар. Педальки м'які, мають малий хід. Зате зчеплення сигналізує про свою "вичавленого" характерним клацанням.

ДРАЙВ. 1,1-літровий двигун на низах тягне добре і працює тихо. Але варто піти на обгін, як при 80 км / ч на п'ятій передачі тахометр покаже 2,5 тисячі обертів. Звичайно, можна розігнати "зозуленяти" до максимальних 130, але витрата (який і так не дуже радує) різко підскочить. При робочому кондиціонері - тим більше! Не раджу на Chery різко повертати: через особливості конструкції кузова здається, зараз перевернеться. Підвіска досить жорстка, тому особливого комфорту, з нашими-то дорогами, не чекайте.

ЦІНА. Представники Chery Automobile Co, Ltd в Україні пропонують два варіанти комплектації QQ з механічною КПП і 1,1-літровим мотором. І, якщо за 34.240 грн. ви отримаєте "базу", на подив, з кондиціонером і заднім склоочисником, то повний "фарш" по-китайськи буде коштувати вам додаткових 8 тис. грн.

БЕЗПЕКА. QQ став другим з китайських автомобілів, який вирішили розбити по методиці організації EuroNCAP. На швидкості 64 км / ч рульова колонка занадто близько пішла назустріч водієві, але завдяки травмобезопасной "бублику" манекен не сильно постраждав. А недоліки кузовний конструкції можуть викликати випадання водія з салону під час зіткнення. Двері піддослідного Chery розкрилися на початку деформації "клітини" і, якби дорогущий манекен ні пристебнутий, його б довго "приводили до тями". Рейтинг безпеки "Кью-Кью" при фронтальному ударі оцінили в 4,9 бала (для порівняння: Матіз отримав 12 б.) З 16 можливих.

Експлуатація. У Chery та ж проблема з акумулятором, що у Daewoo. А, за деякими відгуками, піврічна ейфорія від покупки руйнується разом з самим "конем", супроводжуючи процес брязкотом, скрипом, загальмованою реакцією склопакета, виходом з ладу індикаторів, зростанням витрат палива, і так далі. Гумові ущільнювачі лобового скла після сотні-двох кілометрів пробігу відходять самі по собі.

NISSAN MICRA: ДЛЯ ПРОСУНУТОЮ МОЛОДІ

Нове творіння ниссановские маркетологи спочатку адресували просунутої зрілої молоді. Дугоподібний дизайн авто криє в собі не тільки серйозний підхід до безпеки і комфорту, але і безліч передових технологій. Наприклад, електронний чіп-ключ, який безконтактно відкриває і закриває двері салону, а так же заводить машину.

ЕКСТЕР'ЄР. Маленький і зворушливий, він здатний позбавити найсуворішого людини. Ставши коротше на 30 мм, новий "молодший" з Нісаном став ширше і вище попередньої моделі, колісна база збільшилася на 70 мм. Зовнішність "Мікро" розроблялася в Японії і вже встигла пережити рестайлінг, що проявилося у зміні форми фар і додаванні хромованих деталей. Світло задніх ліхтарів і розсіювачі габаритних вогнів істотно полегшують парковку і рух в автомобільній "натовпі".

Інтер'єр. Після "стайлінгу" циферблати на "приборке" стали чіткіше, а екран посередині більший і інформативніше. Ось датчик температури двигуна в Micra так і залишився опцією. Двухдіновая музична система, Bluetooth і спеціальний порт для підключення iPod - елементи "хай-тека", які оцінять ті, хто повинен бути постійно в зоні досяжності. В цілому салон залишився як і раніше зручним.

ЯКІСТЬ ЗБІРКИ. Машина виконана з досить якісних матеріалів. Збірка не викликає невдоволення: всі рівненько, акуратно і підігнано.

ЕРГОНОМІКА. Цілком непогано, правда, "грішки" таки є. Кермо можна було б трохи підняти, управління склоочисника недостатньо зручно. Кнопки підігріву сидінь засунули кудись між сидіннями без ясної піктограми, а отвір занадто малий, щоб щось відрегулювати. Зате задні сидіння можуть рухатися вперед-назад сантиметрів на десять.

ДРАЙВ. Капота автомобіля не видно, але по ріжках фар можна орієнтуватися. На нерівностях і "лежачих поліцейських" компактність дає про себе знати: кожне перешкоду доводиться буквально переповзати. В цілому підвіска хороша. 1,2-літровий двигун не буде проявляти бійцівського характеру, але для динамічного пересування в хащах міста вистачає. Після рестайлінгу Micra відсікає будь-яку спробу зірвати себе в занос. У такому випадку вона може тільки толерантно зісковзнути усіма колесами в сторону, куди крутануло кермо, і продовжити рух по траєкторії.

ЦІНА. В якості стандартного обладнання комплектації Comfort, Micra з механічною КПП за 15.300 доларів, включає в себе гідропідсилювач керма, кондиціонер, дві подушки безпеки і системи ABS, EBD, ESP і Brake Assist. 1,2-літровий "автомат" з набором опцій Luxury обійдеться на майже три з половиною тисячі дорожче.

БЕЗПЕКА. Сукупність інформаційної, активної і пасивної безпеки дозволили Ніссану завоювати чотири зірки в загальному рейтингу. Манекен-водій "пробив" спрацювала подушку і торкнувся керма головою і грудьми. Кузов виявився досить міцним, тому за пішохода - дві зірочки.

Експлуатація. Власники позитивно оцінюють Мікро. А витратитися таки доведеться: після парочки десятків тисяч можуть виникнути дивні звуки при погойдуванні керма, на купині деренчать передні скла, та й приймач слабенький. Без бризковиків малюк вимазується досить швидко, а з бризговиками вигляд - не дуже. Ну, це вже як кому подобається ...

KIA PICANTO: пікантні, АЛЕ НЕ БЕЗ "грішки"

Провідні зарубіжні видання оцінили цього малюка як автомобіль високої якості. Таким чи здався він нам?

ЕКСТЕР'ЄР. Трапецієвидні грати радіатора, округлий передній бампер, широкий повітрозабірник і противотуманки з боків - саме таким ви побачите корейця при зустрічі. З боку автомобільчик особливо вражає: велика скляна площа натякає на просторий, світлий салон; композиція бічних стекол, чорних дверних рамок і вузькою середньої стійки створюють ефект єдиного бічного скла.

Інтер'єр. Дизайн інтер'єру Kia є продовженням екстер'єру. Обшивка карт дверей і сидіння виконані з високоякісного пластику в колір веселою обшивки салону, який залежить від кольору авто. Кондиціонер і дві подушки безпеки йдуть в "базі". Але міський автомобільчик майже не чіпали опції з електроприводами, тільки передні склопідйомники. Салон досить просторий. 157-літровий багажник буде прикриватися кришкою тільки в найдорожчій комплектації.

ЯКІСТЬ ЗБІРКИ. Корейці вже навчилися збирати автомобілі акуратно. Picanto - не виняток! За такі гроші господар отримує "виріб" цілком пристойної якості. Головне - ставитися до нього дбайливо, тоді і прослужить довго.

ЕРГОНОМІКА. У машині з регулювань нічого зайвого, але і кермо з "усілякими" не регулюється. Приладова панель, яка складається з чотирьох аналогових і одного ЖК дисплея, знаходиться в максимально зручному положенні. Кнопки стеклопод'емников і дзеркал - на водійських дверей; округлі інструменти управління вентиляцією і кондиціонером - на центральній консолі. На наш подив, скла задніх дверей опускаються повністю.

ДРАЙВ. На холостих 1,1-тілітровий моторчик майже безшумний, та й в русі тих. Kia Picanto без проблем рушає, але розганяється ліниво. А коли докручувати мотор до граничних оборотів, він подає трохи агресивний голос, що створює ілюзію більш активного розгону. Включений кондиціонер взагалі важко переносимо "літром". Педалі розташовані дуже високо, так що доводиться працювати ногами у висячому положенні. Кермо надто легкий і нечутливий через вузеньких шин. Вони ж створюють незручності, як на поворотах, так при старті ... прослизають. Підвіска жестковата, на ямках це особливо відчувається.

ЦІНА. В дилерській мережі КІА Моторс Україна пропонують 1,1-літрові Picanto на "механіці" (77.260 грн.) І "автоматі" (83.260 грн.), Причому в ідентичних комплектаціях. Тут подушки безпеки, гідропідсилювач керма, кондиціонер, електропакет, МР3 і багато інших дрібниць.

БЕЗПЕКА. На краш-тесті організації EuroNCAP Picanto був обладнаний фронтальними дворівневими подушками безпеки, передніми ременями з преднатяжителями, кріпленнями ISOFIX для дитячих сидінь і антиблокувальною системою. Автомобільчик з працею набрав загальних три зірки і одну за захист дітей. Гострі краї капота і бампер небезпечні для пішохода, за що в цьому розділі чотири зірки.

Експлуатація. Власники маленького Kia радять відразу ж поміняти штатні колеса на більший радіус і ширину. Чому? Писалося вище. Постукування підвіски, які є допустимими при експлуатації, теж можуть викликати занепокоєння. Але на СТО вам скажуть, що все в нормі. Більшість водіїв, ні вдень (в сонцезахисних окулярах), ні вночі не можуть розгледіти показників приладів, тому для підсвічування доводиться включати габарити. При 35 градусах тепла кондиціонер вже не справляється. Пластик легко дряпається, та й дверні замки можуть "полетіти".

PEUGEOT 107: МІСТКИЙ "КОЛОБОК"

Знайдете десять відмінностей між Peugeot 107, Citroen C1 і Toyota Aygo? .. Напевно, так, але щось спільне у них таки є. Адже саме в 2001-му почалися спільні роботи над цими "колобки", а вже через чотири роки вони зійшли з одного конвеєра в Чехії. Якщо мотор і підвіска були турботою японців, то розробка дизайну - за Францією. Про представника із позначкою Peugeot - далі.

ЕКСТЕР'ЄР. Великі мигдалеподібні фари, широка радіаторна решітка і сильно нахилене велике вітрове скло, може, і налякають кого-то вночі, але при денному світлі Peugeot 107 швидше "посміхнеться". "Пиж" особливо гарний, коли вкрите яскравим і соковитим відтінком. Двері багажника з товстого ударостійкого тонованого скла - цікаве рішення.

Інтер'єр. Салон досить кумедний, прилади майже іграшкові, але інформативні. Тахометр (опція) у вигляді дитячої брязкальця виростає прямо з не менше забавного спідометра, в кутку якого екранчик повідомляє тільки про рівень бензину і пробігу. Передні крісла без бічної підтримки, але з регулюваннями. "Колобок" без проблем проковтне чотирьох рослих осіб, причому всім буде зручно. Це пояснюється висотою авто і 139-літровим багажником, обсяг якого при необхідності, відкинувши заднє сидіння, можна збільшити, а відсутність закритих боксів для речей не виправити ніяк. Навіть бардачок схожий на каструлю без кришки.

ЯКІСТЬ ЗБІРКИ. Молодіжність "сто сьомого" полягає в тому, що легким рухом блискавки оббивку сидіння можна поміняти на іншу. Пластик в кабіні досить непоганий. Ось тільки дверці не обшиті, мабуть для пасажирського простору. Салон зібраний якісно: на малих швидкостях жодного "лівого" звуку, але лихач доведеться миритися з набридливим звуком "літра" і зовнішніми шумами після натискання "тапки в підлогу".

ЕРГОНОМІКА. Пізнати премудрості користування тумблерів, ручок і гачків нескладно. Навіть таїнство відкриття задніх стекол, зроблених на манер "баварських трійок купе", було розкрито. Регулювань на приладовій панелі дійсно мізер - перемикачі обдування і температури. Вночі око радує проста, але з претензією на винятковість, помаранчева підсвічування панелі.

ДРАЙВ. Коротка база і дитячий вага сприяють легкому водінню, а недолік потужності і задума, як ручної, так і роботизованою КПП компенсуються підвищеною рухливістю і чутливим кермом. "Літр" має гарну тягою, і швидкість на ньому не відчувається, навіть коли стрілка наближається до 100 км / ч. Але ось біда, 3-цилиндровик гуде, як трансформатор, а якщо включити єдиний двірник, здається, пора злітати. Зате автомобільчик, ніби створений під наші дороги, скаче по полатану асфальту, як пружний м'яч, навіть при повному навантаженні.

ЦІНА. За базову комплектацію "Urban" в салонах "Ілти" просять 15.100 у.е (3-дверна) і 15.900 (5-дверна). У будь-якому наборі опцій різниця між кузовами буде рівна 800-м доларам. Тобто якщо "максималка" Trendy Auto (на "автоматі") з трьома дверцятами варто 18.100, у скільки обійдеться варіант функциональней - рахуйте самі. Явно більше!

БЕЗПЕКА. За кермом Peugeot 107 відчуваєш себе в потоці, ніби в коробці від телевізора, але кузов все-таки має міцну несучу конструкцію. Краш-тест EuroNCAP машинка здала на чотири зірки з п'яти можливих. Звичайно, не будемо приховувати, що той "Пижик" був додатково обладнаний бічними аербегамі і шторками безпеки. Система кріплення сидінь Isofix володіє найвищим показником дитячої захисту, в чому "копійка" обскакують багатьох "среднеклассніков". Сумно, що захист пішоходів при зіткненні дорівнює двом зіркам.

Експлуатація. Власники кажуть: "Гучна машинка Peugeot 107". При вимкненому моторі магнітолу не включити, хоча в 206-м і 406-м вона може грати протягом півгодини. Крайні положення склоочисника не доходять до бічних стійок по десятку сантиметрів. А за брудним ділянкою скла може виявитися, наприклад, "Лаз"! Педалі теж не відрізняються ідеальністю, можна іноді зачепити не ту, але до цього звикаєш.

Наші Висновки

ДОБРЕ: Що міської за своєю філософією маленький автомобільчик є дуже динамічним в вуличних потоках, а маленький радіус коліс цьому тільки сприяє. Скромненький моторчики обсягом до 1,2 літра споживають в середньому до семи літрів пального на "сотню". Компактні малюки набагато легше переносять пробки і, з мінімальним радіусом розвороту, паркуються на забитих вулицях мегаполісів, як по маслу. Найчастіше в "пирзіках" не возять цілий табір, це скоріше авто для однієї людини, що теж - економія. Салон просторий і здатний вмістити досить рослих пасажирів, при цьому всі у їздців під рукою. Внутрішня ж начинка може змагатися з автомобілями С-класу: дилери пропонують комплектації з подушками безпеки, кондиціонером, електропакетом і автоматичними КПП (крім "Славути"). Варто врахувати, що обслуговування минимашин набагато дешевше старших побратимів по колесах. Ну а зовнішній дизайн завжди йде нога в ногу з часом, що є не менш важливим фактором при виборі.

ПОГАНО: Що має більші переваги міський автомобільчик не бажано відчувати на трасі на швидкості вище 110 км \ год. Просторість в салоні частіше отримана завдяки збільшенню висоти кузова, а значить парусність. Малюки чутливі до поривів вітру і навіть повітряним потокам, виробленим "фурами" при обгоні або зустрічному русі. Двигун і підвіска такої машини навряд чи витримає часті виїзди на природу або в село, особливо після опадів. Та й забрати з собою туди вдасться небагато: багажники походять швидше на бардачки. Звичайно, чимало вад можна виправити тюнінгом, але тоді про економію не буде і мови.

Читайте найважлівіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Ви зараз переглядаєте новина "Міні-авто: яке спритніше, зручніше і безпечніше". інші авто новини Дивіться в блоці "Останні новини"

АВТОР:

Камінський Володимир

Если ви нашли помилки в тексті, віділіть ее Ведмедики и натісніть Ctrl + Enter

Орфографічна помилка в тексті:

Послати ПОВІДОМЛЕННЯ про помилки автора?

Віділіть некоректно текст ведмедика

Дякуємо! ПОВІДОМЛЕННЯ Відправлено.

Що візьмеш з нещасного "пирзіка"?
Таким чи здався він нам?
Чому?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов