Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Mitsubishi Space Star: Діамантова зірка

  1. Високо сиджу ....
  2. «Шкідливий» комп'ютер
  3. Дизелів не шукайте!
  4. просто розумниця
  5. Поведінка - майже легкове
  6. На всі випадки життя!
  7. Renault Megane Scenic 1996-2003 р в.
  8. Opel Zafira 1999-2005 р в.
  9. Mazda Premacy c 1999-2004 г. в.

Наша сеть партнеров Banwar

Mitsubishi Space Star орієнтована на ринок Європи

Mitsubishi Space Star орієнтована на ринок Європи Mitsubishi Space Star орієнтована на ринок Європи. Щоб знизити витрати на виробництво, її випуск був налагоджений ближче до ринку збуту - компактвен збирався в Нідерландах на заводі NedCar, де також сходили c конвеєра Mitsubishi Carisma і Volvo S40. До того ж, в Space Star застосовувалося чимало комплектуючих європейських виробників.

Переважна більшість автомобілів, що експлуатуються в Україні, було продано вітчизняним імпортером. Найчастіше у нас зустрічаються пострестайлінгових версії Space Star, випущені після 2001 року (див. Фото). Саме вони і були хітом продажів Mitsubishi в нашій країні. «Офіціали» відрізняються від «сірих» версій збільшеним до 170 мм кліренсом і пластиковим захистом моторного відсіку.

З приводу корозійної стійкості старих машин можна не турбуватися - металеві панелі кузова частково оцинковані, і іржа не виникає навіть на задніх колісних арках, де фарба збивається піском або камінням, а що найгірше - арка може бути деформована. Це трапляється з вини власників, які застосовують шини з розмірністю, що не відповідає вимогам виробника. Велика, ніж потрібно, «гума» гніт кромки арок.

На відміну від багатьох конкурентів, створених на платформі моделей С-класу зі збільшеною колісною базою, компактвен Space Star, навпаки, сконструювали на укороченою базі Mitsubishi Carisma (- 50 мм; всього 2500 мм). Але не варто думати, що через це у Space Star вийшов маленький салон. За рахунок оригінальної конструкції механізму трансформації задніх сидінь досягнутий оптимальний компроміс між зручністю пасажирів гальорки і місткістю багажника. Задні сидіння зрушуються назад / вперед на 3 чітко фіксованих положення, дозволяючи, в залежності від ситуації, змінювати пріоритети простору для ніг пасажирів і вантажного відсіку. Цілісна подушка рухається вся, а ось спинки можна опустити окремо і, таким чином, при перевезеннях длинномеров зберегти одне із задніх місць.

Високо сиджу ....

Посадка в компактвенов «по-джіповськіх» висока. За рахунок цього забезпечується хороша оглядовість. Правда, ззаду її перекриває середній підголовник "гальорки". Але якщо ви нечасто їздите великою компанією, то проблема легко вирішується видаленням цього елемента. Стеля в Space Star дуже високий, завдяки чому навіть рослі люди не відчувають дискомфорту. Трохи незвично «автобусне» розташування «бублика» - вона занадто нахилена до горизонту. Але до цього швидко звикаєш. Зручність для сидячого за кермом створює підлокітник, встановлений на спинці крісла водія, хоча з часом при активному використанні його поверхню продавлюється.

Є зауваження до ергономіки задньої частини салону - отвір дверей в районі ніг невеликий, через що витирається обшивка середньої стійки і кути подушки заднього сидіння, а також до шумоізоляції задніх арок - при русі в салоні чути шум коліс.

Порадує покупців і багата комплектація автомобілів. Навіть у базовій версії передбачені: гідропідсилювач керма, центральний замок, ABS, передні електросклопідйомники і подушки безпеки, кондиціонер, штатна аудіосистема.

Іноді створюють проблеми склопідйомники, запозичені у Renault 19, - на дорестайлінгових версіях при певному положенні відкритого скла вони видають скрип. І на всіх без винятку версіях можуть вийти з ладу кнопки управління склопідйомниками.

«Шкідливий» комп'ютер

Найчастіше машини оснащувалися штатної касетної магнітолою, і у багатьох власників виникало бажання замінити її сучасним CD-ресивером. Це створювало певні труднощі. Справа в тому, що магнітола зав'язана з бортовим комп'ютером, і при її демонтажі втрачаються всі маршрутні показники, а на дисплеї залишається тільки інформація про час доби. Як варіант виходу з ситуації фахівці радять не чіпати фірмову магнітолу, а нову встановлювати поруч, в закривається ніші на центральній консолі.

В процесі експлуатації власників також може бентежити невідповідність показань залишкової кількості палива в баку, які видають покажчик на щитку приладів і дисплей маршрутного комп'ютера. Причому перший - більш правильний. Як розповіли сервісмени, це не свідчить про несправність, а обумовлено специфічною логікою ведення підрахунків комп'ютером. Відновити статус-кво дуже легко - потрібно частіше «обнуляти» параметри комп'ютера, тоді його показники будуть більш точними.

Дизелів не шукайте!

Серед дорестайлінгових Space Star більш поширені компактвен з 1,3-літровим агрегатом, а після модернізації - з 1,6-літровим. Версії з 1,8 літровими двигунами (знаменитим «джидай» - з безпосереднім уприскуванням палива GDI і зі звичайним розподіленим уприскуванням палива MPI) зустрічаються рідше. А підшукати турбодизельні Space Star, оснащені 1,9-літровим мотором Renault з безпосереднім уприскуванням палива Common Rail, буде складно. Фахівці порадили відмовитися від покупки таких версій, які офіційно до нас не завозилися. Справа в тому, що паливну апаратуру дизелів обслуговувати на фірмових СТО Mitsubishi і Renault не беруться через відсутність відповідної технічної документації, обладнання і запчастин.

Самі слабкі 1,3-літрові двигуни не люблять підвищених навантажень - при частому русі на високих швидкостях в них були відзначені поломки поршневих кілець. Крім того, траплялися пробої свічкових наконечників, що проявлялося у вигляді перебоїв в роботі в діапазоні 1800- 2200 об / хв. Довговічністю не відрізняється і трамблер, виконаний разом з котушкою запалювання (в інших бензинових агрегатах встановлені індивідуальні котушки). Через 5-6 років котушка виходить з ладу, і тоді з'являються ривки і провали при роботі двигуна. Так як новий вузол коштує дорого (оригінальний - близько $ 700), то вітчизняні умільці пропонують відмінне рішення проблеми - встановити паралельно класичну котушку, підпаявши її до контактної групи «рідного» вузла.

Фахівці відзначили, що електронний блок управління 1,6-літрового агрегату дуже чутливий до якості палива. При використанні неякісного бензину з металлосодержащими присадками на свічці утворюється нагар, що погіршує її працездатність. Тоді блок намагається відключати несправну свічку. Все це позначається на роботі двигуна - при навантаженнях машина смикається.

1,8-літровий GDI дуже вимогливий до чистоти палива: механічні включення виводять з ладу паливний насос високого тиску, що розвиває до 50 атм. Крім того, на машинах перших років випуску іноді відмовляв блок керування двигуном, і проблему вирішували заміною мікросхеми. Гідрокомпенсатори на цих моторах можуть застукали вже до 80 тис. Км, вимагаючи демонтажу і невідкладної очісткі.Особенностью паливної апаратури бензинових двигунів, випущених після 2001 року, є паливний фільтр, виконаний як єдине ціле разом з бензонасосом. Відповідно, планова заміна фільтра (через 60 тис. Км) виллється в копієчку (близько $ 240). На щастя, на СТО паливну систему можуть переобладнати, встановивши додатковий фільтр високого тиску, замінювати окремо.

Ресурс агрегатів 1,6 і 1,8 л - не менше 300 тис. Км, і більшість з них ще не дожили до капремонту. Правда, до 150- 200 тис. Км вони потребують заміни сальників клапанів.

просто розумниця

Все компактвен мали привід на передню вісь, 5-ступінчасту механічну або 4-ступінчасту автоматичну КП. Причому «автомат» оснащувався «розумної» програмою управління, здатної підлаштуватися під індивідуальний стиль їзди водія. В автоматичному режимі «автомат» повільно реагує на кік-даун, тому при активній їзді краще перейти в ручний режим перемикання передач. Як стверджують сервісмени, автоматична трансмісія зарекомендувала себе в процесі експлуатації дуже надійною, чого, на жаль, не скажеш про "механіці".

Механічна коробка передач була запозичена у Renault, тому їй притаманні недоліки, характерні для цих «французів». Так, в «механіці» нерідко підтікає масло з-під сальника вала куліси перемикання передач. Заміна сальника дуже трудомісткий процес, так як при цьому потрібно знімати КП. Тому змінювати його найкраще разом з зчепленням. Крім того, з часом зношуються фторопластові втулки тяг перемикання передач. Труднощі з сальником і втулками частково зумовлені нижнім розташуванням механізму перемикання передач, в який потрапляє пісок і бруд. Щоб захистити його від цього, фахівці радять встановити додаткову металеву захист. Але найсерйозніша проблема - поломка стопорного кільця шестірні V-передачі.

Обслуговування обох типів коробок передач полягає в заміні масла кожні 40 тис. Км, причому «механіку» рекомендується «годувати» тільки французької мастилом Elf.

Поведінка - майже легкове

Підвіска Space Star помірно жорстка, а завдяки незалежній конструкції «ходовий» передніх і задніх коліс і стабілізаторів поперечної стійкості автомобіль впевнено почуває себе в крутих віражах і не сильно крениться. До того ж на наших дорогах підвіска зарекомендувала себе надійним - до серйозного ремонту може «виходити» не менше 100 тис. Км. Такий термін служби мають «гумки» передніх і задніх важелів і кульові опори. Передні амортизатори при акуратній експлуатації можуть «виходити» близько 100 тис. Км, а задні - до 60 тис. Км. Менше служать тільки стійки обох стабілізаторів - 40-60 тис. Км (оригінальна запчастина 1 шт. - $ 20, робота - $ 20) і їх втулки (60 тис. Км). До того ж через скрутне доступу заміна втулок - процес дуже складний (запчастина 1 шт. - $ 6, робота - $ 40).

Фірмові передні важелі надходять в збірці з сайлент-блоками і кульовими опорами (з заміною - близько $ 200), але знайти ці деталі окремо «в неоригінальний» - теж не проблема. У задній підвісці кілька поперечних важелів також йдуть разом з «гумками», а от інші замінюються окремо.

Завдяки досить гострого рульового компактвен відрізняється хорошою керованістю. Рульова рейка при обертанні "бублика" може нервувати неприємним скрипом, що виходить від сальника рульового вала. На СТО це «лікується» або мастилом проблемного місця, або заміною сальника (запчастина - $ 10, робота - $ 70). Кермові тяги на наших дорогах «ходять» близько 60-80 тис. Км.

Гальмівна система, забезпечена дисковими механізмами передніх і задніх коліс, дуже ефективна. Фахівці радять бути уважними при заміні передніх колодок - вони бувають 3-х типорозмірів, тому слід керуватися не каталогами, а номером кузова автомобіля.

На всі випадки життя!

Mitsubishi Space Star - відмінний універсальний автомобіль, який підійде для всіх випадків життя (починаючи з перевезення багажу і закінчуючи поїздкою «на півдня»). Завдяки компактним розмірам на ньому зручно їздити в місті, а високий дорожній просвіт дозволяє без зусиль знайти місце для парковки, піднявшись на бордюр, або ж спокійно себе почувати на сільських дорогах в пошуках зручного місця для пікніка. Крім того, цей компактвен - унісекс. У ньому органічно будуть себе відчувати як чоловіки, так і жінки різного віку. Ще одна важлива перевага: ринкова вартість Space Star - одна з найбільш доступних серед конкурентів.


Резюме «Автоцентру»

Торм. колодки передн. / задн. 36/34 Повітряний фільтр 13 Паливний фільтр 17 Масляний фільтр 5 Підшипник передн. / Задн. маточини 72/87 Амортизатор передн. / задн. 152/123 Зчеплення, комплект 190 Помпа 85 Важіль разом з кульовою опорою 113 Генератор 439 Стартер 340 Ремінь ГРМ 60 Натяжна ролик ГРМ 46

* Ціни можуть трохи відрізнятися в залежності від виробника і модифікації автомобіля
Ціни надані компанією Inter Cars Ukraine

Загальні дані

Тип кузова компактвен Дверей / місць 5/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4030/1715/1560 Колісна база, мм 2500 Маса спорядж. / Повн. 1160/1655 Об'єм багажника, л 370/1370 Вантажопідйомність, кг 495 Обсяг бака, л 55 Двигуни Бензинові 4ціліндр .: 1,3 л 16V (82 л. С.), 1,6 л 16V (98/110 л. С. )
1,8 л 16V MPI (116 л. С.), 1,8 л 16V GDI (122 л. С.) Дизельний 4ціліндр .: 1,9 л Turbo Сommon Rail (102 л. С.) Трансмісія Тип приводу передній КП 5ст. механ. або 4ст. автомат. Ходова частина Гальма передні / задні диск. вент. / диск. Підвіска передня / задня неза. / Неза. 185/65 R14, 195/55 R15 Вартість в Україні від 9,8 тис. До 17,5 тис. За даними каталогу «Автобазар» Тип кузова компактвен Дверей / місць 5/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4030/1715/1560 Колісна база, мм 2500 Маса спорядж Особистий досвід

Ігор
31 рік Експлуатує машину 5 років. Mitsubishi Space Star 1,6 л 16V (98 л. С.), Пробіг - 120 тис. Км, вік - 5 років

На дорестайлінговий компактвен пересів зі старенького Pajero - мені потрібна була компактна і функціональна машина для сім'ї, т. К. Ми часто відпочиваємо активно. Зручно, що при розкладанні задніх сидінь виходить рівна платформа, не раз служила на пікніках місцем для ночівлі. Крім того, в багажник легко поміщається дорожній велосипед. Подобається висока і зручна посадка - навіть при далеких переїздах не втомлюєшся. Салон комфортабельний і добре «нафарширований». Завдяки «механіці» машинка досить жвава.

За час експлуатації замінив втулки і стійки переднього і заднього стабілізаторів, а також задній поперечний важіль. Продав Space Star для того, щоб купити свіжіший пострестайлінгових екземпляр, на якому зараз і їжджу.

Renault Megane Scenic 1996-2003 р в.

Megane Scenic - засновник класу компактвенов Megane Scenic - засновник класу компактвенов. Цей автомобіль побудований на платформі моделі С? Класу - Renault Megane. До речі, через те, що при «трансплантації» база залишилася колишньою, багато власників скаржилися на недостатньо великий розмір багажного відділення, який, втім, все ж більше, ніж у Mitsubishi Space Star. Всі задні сидіння Megane Scenic роздільні. При необхідності можна скласти тільки їх спинку або скласти спинку і підняти подушку, збільшивши при цьому обсяг багажника, а якщо і цього виявиться недостатньо, то крісла можна взагалі прибрати з салону, отримавши при цьому рівну вантажну площадку.

Тип кузова 5дв. компактвен Габарити, Д / Ш / В, мм 4130/1720/1600 Колісна база, мм 2580 Кількість Двигуни 4ціл. 7 бензинових: від 1,4 л (75 л. С.) До 2,0 л 16V (139 л. С.) І 3 дизельних: від 1,9 л (64 л. С.) До 1,9 л Common Rail (102 л. с.) Обсяг багажника, л 410/1800 Вартість автомобілів в Україні від $ 9 тис. до $ 17,2 тис.

Opel Zafira 1999-2005 р в.

Zafira зроблена на базі Opel Astra, у якій вона запозичила більшу частину вузлів і агрегатів Zafira зроблена на базі Opel Astra, у якій вона запозичила більшу частину вузлів і агрегатів. На відміну від конкурентів Zafira - 7-місцева машина: в підлозі її багажного відділення заховані два складаються роздільних крісла. Творці запатентували свою систему трансформації салону, яка отримала назву Flex7. Вона дозволяє 7-місний автомобіль легко перетворити в 6, 5, 4, 3 і 2-місний. На жаль, крісла другого ряду в Zafira прибрати не можна - можна тільки скласти їх спинки, при цьому максимальний обсяг багажника виходить меншим, ніж у Megane Scenic і Mazda Premacy.

Тип кузова 5дв. компактвен Габарити, Д / Ш / В, мм 4315/1740/1630 Колісна база, мм 2695 Двигуни 4ціл. 5 бензинових: від 1,6 л 16V (101 л. С.) До 2,0 л 16V Turbo (192 л. С.) І 2 турбодизельних: 2,0 л 16V (82 л. С.), 2,0 л 16V (101 л. с.) Обсяг багажника, л 150/1700 Вартість автомобілів в Україні від $ 12,5 тис. до $ 21 тис.

Mazda Premacy c 1999-2004 г. в.

Premacy сконструйована на платформі Mazda 323 (BJ), але колісна база в компактвенов в порівнянні з 323-ї була збільшена на 60 мм Premacy сконструйована на платформі Mazda 323 (BJ), але колісна база в компактвенов в порівнянні з 323-ї була збільшена на 60 мм. По ширині Premacy поступається багатьом конкурентам, і трьом пасажирам на гальорці буде затісно. Разом з тим, Premacy має оригінальну систему трансформації салону - середнє крісло заднього ряду можна прибрати, а два залишилися переставити ближче до центру. Всі задні сидіння - знімні. Спинки кожного з крісел регулюються по куту нахилу, а спинки всіх задніх сидінь і переднього пасажирського, до того ж, можна опустити вперед. Максимальний обсяг багажника більше, ніж у всіх вищезазначених конкурентів.

Тип кузова 5дв. компактвен Габарити, Д / Ш / В, мм 4295/1710/1600 Колісна база, мм 2670 Двигуни 4ціл. 3 бензинових: від 1,8 л 16V (100 л. С.) До 2,0 л 16V (131 л. С.) І турбодизель 2,0 л (101 л. С.) Обсяг багажника, л 400/720 / 2745 Вартість автомобілів в Україні від $ 14 тис. до $ 18 тис.

Юлій Максимчук
Фото Андрія Яцуляк і виробника

Редакція дякує СТО компанії «Ніко-Україна» за допомогу в підготовці матеріалу

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Цей автомобіль побудований на платформі моделі С?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов