Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

MnogoTrop - Техніка їзди на гірському велосипеді по пересіченій місцевості.

Наша сеть партнеров Banwar

Ніна Штромберг   самостійна мандрівниця 01

Ніна Штромберг
самостійна мандрівниця 01.09.2016

Один з найпопулярніших типів велосипедів на сьогоднішній день - гірський. І, незважаючи на це, більшість так званих маунтинбайкерів, побачивши бездоріжжя і бруду «склеюють ласти», спішуються і тягнуть свого двоколісного друга за собою, в той час коли можна не просто їхати, а отримувати задоволення, використовуючи свій гірський велосипед за прямим призначенням . І проблема, швидше за все, не в велосипеді, не в фізичній підготовці, а бар'єр знаходиться в голові, і цей бар'єр можна частково зруйнувати знанням техніки правильної їзди. Як то кажуть, незнання тьма, а знання світло, який допоможе позбутися від невпевненості в управлінні велосипедом і власним тілом. Сподіваюся, що дана стаття посприяє вам отримати від катання максимум задоволення.

Отже, основні правила, як долати нерівності.

Під нерівностями мається на увазі все, що не відноситься до доріг з справним штучним покриттям. Наприклад, сипуха, вологі валуни, піщаний грунт, размозжённая бруд, обриви, купини, тощо, а також круті спуски і підйоми. Припускаю, що читач вже впевнено сидить в сідлі, тому опишу безпосередньо техніку їзди по пересеченке.

Управління центром тяжіння. Перше з чого треба почати, це навчитися відчувати себе на велосипеді вільним, розслабленим і вміти управляти центром тяжіння.

В якості легкої розминки можна виконати прості вправи. Поперемещайтесь центр ваги під час їзди. Перенесіть свою попу за сідло, при цьому руки повинні бути повністю витягнутими. Потім, встаньте на ноги, витягніть максимально вгору, розпрямивши всі кінцівки. Потім, нахиліться вперед, підборіддям торкнувшись керма. На крутому спуску відхиліться тому, при підйомі перенесіть тулуб вперед.

Вмійте навантажувати і розвантажувати велосипед в потрібних частинах. При подоланні купин, каменів розвантажуйте байк, при приземленні навпаки навантажуйте.

Швидкість і траєкторія. Слідкуйте за швидкістю на крутих маневрах. Заходьте в повороти по вузькому радіусу, виходьте з широкого. Якщо не впевнені в проходженні повороту - знизьте швидкість. Користуйтеся всією шириною траси. Відчуйте задоволення від прискорення і уповільнення, від входження в повороти. На занадто низькій швидкості складно перелітати через перешкоду, на надто високою - складно тримати управління, зловіть баланс. Швидкість допомагає ковтати нерівності, чим швидше їдеш, тим рівніше їзда.
Навчіться перестрибувати невисокі перешкоди, такі як камені, невеликі колоди. Цей навик допоможе тримати швидкість і збереже колеса.

Відчуйте пластику траси!
Вмійте правильно бачити трасу. Чим далі сфокусіруете свій погляд, тим впевненіше себе відчуєте. В увазі залишиться не тільки окремі об'єкти під колесами у вигляді валунів і корчів, але і вся траєкторія, межі траси, бачення рельєфу. Звертайте особливу увагу на найважливіші перешкоди, які треба об'їхати, обриви, дерева, пеньки.

Переміщайте центр ваги на поворотах. Вибирайте прямі траєкторії. На твердих сухих поверхнях гальмуєте різко, щоб не витрачати зайву швидкість на уповільнення. Завжди віддавайте перевагу найбільш простим шляхах, при можливості об'їжджайте перешкода.

При подоланні нерівностей тримайте педалі горизонтально, щоб випадково ними ні за що не зачепитися.

Мокрі поверхні, бруд. Особливу увагу приділяйте покриттям з поганим зчепленням, наприклад, таким як слизьке каміння і колоди після дощу, лід і бруд. В першу чергу розслабтеся, завжди залишаючись сфокусованим. Якщо необхідно увійти в поворот робіть це по максимально великому радіусу на невеликій швидкості, щоб уникнути гальмування, яке може привести до зриву або заносу, а також долайте мокрі об'єкти по прямій. Уникайте будь-яких різких маневрів. На круті підйоми заїжджайте в сідлі, щоб навантажити заднє колесо, і поставте вищу передачу, тоді імпульс педалювання буде більш плавним, зменшуючи ризик зриву колеса.

Пісок, пухкий грунт, сніг. Техніка підйому на такому типі покриття подібна техніці підйому по бруду. На піщаному грунті бажано зберігати постійну швидкість і їхати по можливості по прямій, уникаючи зайвих маневрів, крутите педалі постійно. Рекомендується в міру навантажити переднє колесо, щоб воно зачіпало поверхню, але при цьому не закопувати. Якщо ви потрапляєте на піщаний грунт на високій швидкості, заїжджайте на цю ділянку з розвантаженим переднім колесом і, як вирівняєте траєкторію, трохи навантажите для того, щоб не втратити швидкість. Для уникнення занесення, гальмуєте переважно заднім гальмом по прямій. При заривання гальмо слід відпустити.

Колії і канави. На ґрунтових дорогах частенько бувають канави і колії, і перед байкером виникає задача, де їхати, зверху по дорозі або всередині цієї колії. Так як з канави вибратися може бути проблематично, в неї бажано не заїжджати, до того ж тертя колеса об стінки колії будуть збивати швидкість і в ній може скупчуватися вода. Але, якщо дорога вузька і ви з'їхали в цю канаву, то виїжджайте з неї під тупим кутом, уникаючи зрив колеса.

Обриви. Пригніться перед стрибком з обриву. У польоті перенесіть центр ваги назад. Приземляйтеся на переднє або на два колеса одночасно. При приземленні поглиначами удар руками і ногами.

Пересічена місцевість є чудовою нагодою бути ближче до природи. Вміючи долати будь-які перешкоди, ви зможете насолоджуватися феєричними гірськими дорогами, лісовими стежками, їздою по суворим лавовим пустелях, вас ніщо не зможе зупинити. Тому, якщо купили собі гірський велосипед, будьте ласкаві використовувати його за призначенням, ні чим себе не обмежуючи. Бажаю цікавих маршрутів, і катайтеся з задоволенням!

Гірські велосипеди бувають різних типів залежно від стилю катання, докладніше про це у статті.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов