Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Монтажний блок запобіжників ваз 2107 інжектор і карбюратор :, розташування, який за що відповідає, як зняти панель, фото, схема

  1. Призначення запобіжників ВАЗ 2107
  2. Блок запобіжників ВАЗ 2107 інжектор і карбюратор
  3. де розташований
  4. Старий варіант блоку
  5. Таблиця: який запобіжник за що відповідає
  6. Як зняти монтажний блок
  7. Відео: як зняти блок запобіжників на ВАЗ 2107
  8. Відновлення обриву доріжки
  9. Відео: ремонт блоку запобіжників ВАЗ 2107
  10. Блок запобіжників в салоні
  11. Як зняти БП

Наша сеть партнеров Banwar

Електричне оснащення будь-якого автомобіля не обходиться без запобіжників (плавких вставок) і ВАЗ 2107 не виняток. Завдяки цим елементам забезпечується захист електропроводки від пошкодження в разі неправильної роботи або виходу з ладу того чи іншого споживача.

Призначення запобіжників ВАЗ 2107

Суть роботи запобіжників зводиться до того, що в момент перевищення проходить через них струму відбувається перегоряння розташованої усередині вставки, тим самим запобігає нагрів, оплавлення і загоряння проводки. Якщо елемент прийшов в непридатність, його необхідно відшукати і замінити на новий. Як це зробити і в якій послідовності потрібно розібратися більш детально.

Як це зробити і в якій послідовності потрібно розібратися більш детально

На ВАЗ 2107 встановлювалися різні запобіжники, але призначення у них одне - захист електричних ланцюгів

Блок запобіжників ВАЗ 2107 інжектор і карбюратор

Експлуатуючи ВАЗівську «сімку» власники іноді стикаються з ситуацією, коли перегорає той чи інший запобіжник. У цьому випадку кожен автолюбитель повинен знати і орієнтуватися, де встановлений блок запобіжників (БП) і яку електричний ланцюг той чи інший елемент захищає.

де розташований

Блок запобіжників на ВАЗ 2107 незалежно від системи живлення двигуна розміщується під капотом з правого боку навпроти пасажирського сидіння. Вузол має два варіанти виконання - старий і новий, тому щоб прояснити ситуацію, на кожному з них варто зупинитися більш детально.

Вибір зразка БП не залежить від системи харчування автомобіля.

Блок запобіжників на ВАЗ 2107 розташовується в підкапотному просторі навпроти пасажирського сидіння

Старий варіант блоку

Старий монтажний блок складається з 17 захисних елементів і 6 реле електромагнітного типу. Кількість комутуючих елементів може відрізнятися в залежності від комплектації авто. Плавкі вставки розташовані в один ряд, виконані у формі циліндра, тримаються за допомогою пружних контактів. При такому способі з'єднання надійність контактів досить низька, оскільки в момент проходження струмів великої величини через оберігає елемент відбувається не тільки його нагрівання, але і самих пружинних контактів. Останні з часом деформуються, що призводить до необхідності вилучення запобіжників і зачистці окислилися контактів.

Останні з часом деформуються, що призводить до необхідності вилучення запобіжників і зачистці окислилися контактів

Старий монтажний блок складається з 17 циліндричних запобіжників і 6 реле

Монтажний блок виконаний у вигляді двох друкованих плат, які встановлені один над одним і з'єднані за допомогою перемичок. Конструкція далека від досконалості, оскільки її ремонт досить скрутний. Обумовлено це тим, що роз'єднати плати не кожному під силу, а це може знадобитися в разі перегоряння доріжок. Як правило, доріжка на платі перегорає внаслідок установки запобіжника більшого номіналу, ніж необхідно.

Підключення блоку запобіжників до електромережі автомобіля здійснюється через роз'єми. Щоб не допустити помилок при приєднанні, колодки виконані різних кольорів.

Щоб не допустити помилок при приєднанні, колодки виконані різних кольорів

Схема запобіжників ВАЗ 2107 може знадобитися під час проведення ремонтних робіт

Задня частина монтажного блоку виступає в бардачок, де підходить роз'єм заднього джгута проводів і щитка приладів. Низ БП розташований під капотом і також має роз'єми різного кольору. Корпус блоку виконаний з пластика. Кришка вузла прозора з нанесеними позначками місць розташування комутуючих приладів і плавких вставок.

Верхня кришка блоку запобіжників прозора з нанесеними позначками місць розташування комутуючих приладів і плавких вставок

Таблиця: який запобіжник за що відповідає

Блок нового зразка

Перевага БП нового зразка зводиться до того, що вузол позбавлений проблеми зникнення контакту, т. Е. Надійність такого пристрою помітно вище. Плюс до всього використовуються не циліндричні запобіжники, а ножові. Елементи встановлюються в два ряди, а для їх заміни використовується спеціальний пінцет, який постійно знаходиться в БП. При відсутності пінцета вийшов з ладу запобіжник можна витягти за допомогою невеликих пассатижей.

При відсутності пінцета вийшов з ладу запобіжник можна витягти за допомогою невеликих пассатижей

Розташування елементів в новому монтажному блоці: R1 - реле включення обігріву заднього скла; R2 - реле включення дальнього світла фар; R3 - реле включення ближнього світла фар; R4 - реле включення звукового сигналу; 1 - роз'єм для реле включення очищувачів і омивача фар; 2 - роз'єм для реле включення електродвигуна вентилятора системи охолодження; 3 - пінцет для запобіжників; 4 - пінцет для реле

Оцінити стан запобіжників можна за зовнішнім виглядом, оскільки деталь виконана з прозорого пластика. Якщо плавкахвставка перегоріла, то це легко виявити.

Визначити цілісність ножового запобіжника досить просто, оскільки елемент має прозорий корпус

Всередині нового блоку встановлена ​​всього одна плата, що дозволяє помітно простіше проводити ремонт вузла. Кількість оберігають елементів в новому пристрої аналогічно старому. Реле може встановлюватися 4 або 6 штук, що залежить від комплектації авто.

У нижній частині блоку розташовується 4 запасних запобіжника.

Як зняти монтажний блок

Іноді може вимагатися демонтаж блоку запобіжників для його ремонту або заміни. В цьому випадку потрібно підготувати наступний перелік інструментів:

  • ключ на 10;
  • торцеву головку на 10;
  • комірець.

Порядок робіт зі зняття монтажного блоку наступний:

  1. Зриває мінусову клему з АКБ.
  2. Для зручності прибираємо корпус повітряного фільтра.
  3. Знімаємо роз'єми з проводами, які підходять до монтажного блоку знизу.

    В підкапотному просторі роз'єми з проводами до монтажного блоку підходять знизу

  4. Перебираємося в салон і знімаємо речову полку під бардачком або демонтуємо сам речовий ящик.
  5. Знімаємо роз'єми, які з'єднуються з БП з салону.

    Знімаємо колодки з проводами, які з'єднуються з блоком з салону

  6. Головкою на 10 відкручуємо гайки кріплення блоку і знімаємо пристрій разом з ущільнювачем.

    Блок утримується чотирма гайками - відкручуємо їх

  7. Збірку виконуємо в зворотному порядку.

Відео: як зняти блок запобіжників на ВАЗ 2107

Ремонт монтажного блоку

Після демонтажу БП для виявлення проблемних ділянок і ремонту або заміни друкованої плати буде потрібно повністю розібрати вузол. Виконуємо процедуру наступним чином:

  1. Виймаємо з монтажного блоку реле і запобіжники.

    Щоб розібрати монтажний блок спершу потрібно витягти все реле і запобіжники

  2. Відвертаємо кріплення верхньої кришки.

    Верхня кришка кріпиться на чотирьох гвинтах

  3. Піддягаємо викруткою 2 фіксатора.

    З боку роз'ємів корпус утримується фіксаторами

  4. Зрушуємо корпус блоку запобіжників.

    Після ра'едіненія фіксаторів, зрушуємо корпус блоку

  5. Натискаємо на контактні роз'єми.

    Щоб вийняти плату, необхідно натиснути на роз'єми

  6. Виймаємо плату блоку.

    Демонтуємо плату, витягуючи її з корпусу

  7. Перевіряємо цілісність плати, стан доріжок і якість пайки навколо контактів.

    Оглядаємо плату на предмет пошкоджень доріжок

  8. Усуваємо дефекти, якщо це можливо. В іншому випадку міняємо плату на нову.

Відновлення обриву доріжки

При виявленні перегоріли токопроводящей доріжки на друкованій платі необов'язково змінювати останню - можна спробувати її відновити. Для роботи знадобиться мінімальний набір інструментів і матеріалів:

  • паяльник 40-60 Вт;
  • припій;
  • шматочок дроту;
  • ніж.

Залежно від характеру пошкодження відновлення проводимо в наступному порядку:

  1. Зачищаємо лак в місці обриву ножем.

    Пошкоджену ділянку доріжки необхідно зачистити ножем

  2. Залужівает доріжку і наносимо краплю припою, поєднуючи місце обриву.

    ЗАЛУДІТЬ доріжку, відновлюємо її краплею припою

  3. Якщо доріжка сильно пошкоджена, то відновлюємо її з використанням відрізка проводу, яким з'єднуємо необхідні контакти, т. Е. Дублюємо доріжку.

    При значних пошкодження доріжки її відновлюють відрізком проводу

  4. Після ремонту виробляємо збірку плати і блоку в зворотній послідовності.

Відео: ремонт блоку запобіжників ВАЗ 2107

Перевірка реле

Для перевірки реле їх витягують з посадочних місць і оцінюють стан контактів за зовнішнім виглядом. При виявленні окислення необхідно виконати чистку ножем або дрібної наждачкою. Працездатність коммутирующего елемента перевіряють двома способами:

  • заміною на нову деталь;
  • подачею напруги на обмотку.

У першому випадку все просто: на місце перевіряється реле встановлюють нове або свідомо справний. Якщо після таких дій працездатність деталі відновилася, то старе реле прийшло в непридатність і вимагає заміни. Другий варіант передбачає подачу харчування на обмотку реле від АКБ і прозвонку мультиметром, замикається чи контактна група чи ні. У разі відсутності комутації деталь підлягає заміні.

У разі відсутності комутації деталь підлягає заміні

Для перевірки реле на його обмотку подають напругу від АКБ, а мультиметром перевіряють, замикаються контакти чи ні

Реле можна спробувати відремонтувати, але дії будуть невиправдані в силу низької вартості приладу (близько 100 р.).

Блок запобіжників в салоні

Незважаючи на відсутність відмінностей між монтажними блоками «сімок» з карбюраторним і інжекторним мотором, в оснащенні останніх використовується додатковий блок, який встановлений в салоні під бардачком. Блок складається з колодок з реле і запобіжників:

  • головне реле;
  • реле паливного насоса;
  • реле вентилятора.

Запобіжники призначені для захисту:

  • головного реле;
  • електричного бензонасоса;
  • електронного блоку управління двигуном.

Блок запобіжників і реле в салоні: 1 - запобіжник, що захищає силові ланцюга головного реле; 2 - головне реле; 3 - запобіжник, що захищає ланцюг постійного живлення контролера; 4 - запобіжник, що захищає силовий ланцюг реле електробензонасоса; 5 - реле електробензонасоса; 6 - реле електровентилятора; 7 - діагностичний роз'єм

Як зняти БП

Для заміни комутуючих приладів і запобіжників системи управління силовим агрегатом, необхідно зняти кронштейн, на якому вони закріплені. Для цього виконуємо наступні дії:

  1. Знімаємо мінусову клему з акумулятора.
  2. Ключем на 8 відкручуємо дві гайки, якими кронштейн кріпиться до кузова.

    Кронштейн кріпиться двома гайками під ключ на 8

  3. Демонтуємо кронштейн разом з реле, запобіжниками і роз'ємом для діагностики.

    Відвернувши гайки, знімаємо кронштейн разом з реле, запобіжниками і діагностичним роз'ємом

  4. Скориставшись щипцями з блоку запобіжників, витягаємо несправний захисний елемент і ставимо на його місце новий такого ж номіналу.

    Щоб витягти запобіжник буде потрібно спеціальний пінцет

  5. Щоб замінити реле, за допомогою плоскої викрутки піддягаємо роз'єм з проводами і від'єднуємо його від блоку реле.

    Для зняття роз'ємів з блоку реле піддягаємо їх плоскою викруткою

  6. Ключем або головкою на 8 відвертаємо кріплення коммутирующего елемента до кронштейну і демонтуємо реле.

    Реле кріпиться до кронштейну гайкою під ключ на 8

  7. Замість вийшла з ладу деталі встановлюємо нову і збираємо вузол у зворотній послідовності.

    Після зняття вийшов з ладу реле на його місце встановлюємо нове

Оскільки в додатковому блоці відсутня будь-яка друкована плата, то і відновлювати в ньому нічого, крім заміни встановлених в ньому елементів.

Ознайомившись з призначенням блоку запобіжників на ВАЗ 2107 і покрокові інструкції по його демонтажу і ремонту, відшукати і усунути несправність не складе особливих проблем навіть для початківців автовласників. Важливо стежити за станом запобіжників і своєчасно проводити заміну вийшли з ладу, на деталі такого ж номіналу, що позбавить від необхідності більш серйозного ремонту.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов