Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Москва паркувальна :: Суспільство :: Газета РБК

Наша сеть партнеров Banwar

Хто заробляє на стоянках за правилами і без

Фото: Антон Беркасов для РБК

25 грудня запрацювала нова зона платного паркування в Москві - на всій території всередині Третього транспортного кільця (ТТК). За два роки існування проекту платного паркування з міського бюджету на нього виділено понад 16 млрд руб. РБК вирішив з'ясувати, хто освоює ці гроші.

Як все починалося

Боротьба з московськими пробками стала завданням номер один для мера столиці Сергія Собяніна, призначеного в кінці 2010 року. Місто стояло в заторах, рух утрудняли хаотично припарковані біля тротуарів машини.

У квітні 2011 року мерія скликала нараду на тему пробок. «З'ясувалося, що ніхто навіть не знає, скільки в місті існує паркувальних місць для автомобілів. Виступив [віце-мер з питань містобудівної політики і будівництва Москви Марат] Хуснуллін - назвав одну цифру. Потім виступив [віце-мер з питань житлово-комунального господарства і благоустрою Москви Петро] Бірюков - інше кількість, в рази відрізнялося від даних Хуснуллін. Стало зрозуміло, що обидва оперують кабінетними цифрами, що не мають відношення до реальності. Собянін був в сказі. Тодішній віце-мер, відповідальний за вирішення транспортних проблем, Микола Ляхов намагався відмовчуватися », - згадує один з учасників засідання.

На засіданні був присутній співвласник компанії «Аероекспрес» 34-річний Максим Ліксутов, який повинен був розповісти про розвиток залізничного сполучення в Москві. За кілька тижнів до цього засідання Ліксутов справив враження на Володимира Путіна і Собяніна, відхиливши їх на «Аероекспрес» від Шереметьєво до Білоруського вокзалу. Собянін запропонував Ліксутову висловитися. Молодий бізнесмен запропонував порахувати реальні паркувальні місця за допомогою аерофотозйомки. До того ж двірники і працівники ЖЕКів повинні були три рази на добу перераховувати місця всередині кварталів, щоб скласти дані про завантаженість парковок у дворах. «Енергійний Ліксутов помітно виділявся на тлі мямлящіх чиновників. Собянін запропонував йому розробити концепцію транспортного розвитку міста », - згадує учасник того засідання. Через тиждень мер призначив Ліксутова своїм радником з питань транспортної інфраструктури. Ліксутов каже, що не пам'ятає подібної зустрічі.

Влітку 2011 року експерти консалтингової компанії McKinsey зібрали розрізнені дані про транспортну ситуацію в Москві, розповіли РБК кілька високопоставлених співробітників мерії. «Консультанти говорили, що працюють на прохання Ліксутова», - говорить один з чиновників, які спілкувалися з McKinsey. Ліксутов не заперечує, що подібна робота могла вестися, однак, припустив, що McKinsey могла робити самостійне дослідження. У McKinsey це не коментують.

Вердикт McKinsey був готовий до листопада 2011 року: гранична пропускна здатність московських вулиць становить 500 000 автомобілів, при більшій кількості машин починають виникати затори. В реальності одночасно на міських вулицях Москви знаходиться 620-650 тис. Автомобілів, а в ранкові години до 720 тис. Машин, -так описують висновки дослідження працювали з ним чиновники. Найбільші труднощі на дорогах виникають в зоні Бульварного кільця, де фахівці McKinsey нарахували 46 тис. «Зайвих» автомобілів. Консультанти запропонували два варіанти вирішення проблеми: введення платного паркування, що змусить деяких автовласників відмовитися від поїздки, або більш радикальний варіант - введення платного в'їзду в центральну частину міста. 6 грудня 2011 року Ліксутов був призначений головою департаменту транспорту та розвитку дорожньо-транспортної інфраструктури Москви.

експериментальна зона

У листопаді 2012 року з'явилася експериментальна зона платного паркування на Петрівці і Каретному Ряду. За п'ять місяців експеримент показав хороші результати: швидкість руху на вулицях підвищилася на 6-9%, міський бюджет отримав 21,8 млн руб., А побоювання Собяніна з приводу невдоволення городян зазнали краху. «Це гарне місце - багато установ, трохи житлових будинків, тому реакція городян на введення парковки була спокійною. На це і був розрахунок », - розповідає колишній співробітник уряду Москви. Члени робочої групи мерії брали участь у всіх стадіях пілотного проекту - навіть в створенні дизайну паркоматів, який був замовлений Артемію Лебедєву.

«Паркомати в пілотної зоні були розроблені і виготовлені нами за ескізами учасників робочої групи», - згадує Володимир Волков, гендиректор компанії АСКТ. Компанія Волкова встановила в пілотної зоні перші десять паркоматів. Однак перемогти в тендері на оснащення паркоматами всієї зони Бульварного кільця їй не вдалося.

Перейшов з бізнесу на держслужбу Ліксутову довелося освоїти тонкощі «апаратної боротьби». Незважаючи на те що концепцію платного паркування розробляла робоча група дептранса, всі закупівлі відбувалися через департамент капітального ремонту (ДКР), що підкоряється віце-меру Москви Петру Бірюкову, який курирує ЖКГ та благоустрій, який до Ліксутова курирував і парковки.

Саме ДКР проводив перший великий тендер на установку паркоматів, який виграло «НТЦ Вимірювач», афілійована з найбільшим в Росії виробником контрольно-касових апаратів «Штрих-М». Дептранс не був знайомий з продукцією цієї компанії, але нічого не міг зробити, згадує колишній співробітник дептранса. «НТЦ Вимірювач» поставив 150 паркоматів за 73 млн руб. Однак основні витрати припали на обладнання, а на його підключення до електромережі, яке обійшлося міському бюджету в 262,3 млн руб. Вийшла парадоксальна ситуація: щоб підключити паркомат вартістю 486 тис., Потрібно було заплатити майже в чотири рази більше - 1,7 млн ​​руб. Для укладання проводів доводилося розкривати недавно покладену тротуарну плитку і асфальт. «Вся зона всередині Бульварного кільця була в окопах, дептранс вирішив скористатися цією ситуацією в апаратній боротьбі [з підлеглими Бірюкова, які проводили закупівлі паркоматів], і фотографії розкиданих тротуарів лягли на стіл Собяніну, - розповідає один з колишніх співробітників дептранса. - Собянін дав прочуханки Бірюкову, а Ліксутов запропонував використовувати прикмети, що працюють на сонячних батареях ».

Ліксутов заперечує конфлікт з Бірюковим: складності були пов'язані з відсутністю єдиної структури, яка відповідає за реалізацію проекту, говорить він в бесіді з РБК. Високопоставлений співробітник мерії, однак, визнає, що конкуренція між відомствами Ліксутова і Бірюкова дійсно була.

Нові паркомати закуповувала вже нова структура - ЦКУ «Адміністратор московського паркувального простору» (АМПП), підвідомче дептрансу. Воно відповідало за створення і управління платними парковками. Підлеглі Ліксутова отримали можливість самостійно вибирати підрядників. При розширенні зони платного паркування до Садового кільця було вирішено встановити французькі паркомати Parkeon на сонячних батареях. Тендер вартістю 216,2 млн руб. на поставку 350 таких паркоматів виграло ТОВ «Аспарк», зареєстрована підприємцем Дмитром Толстенко за кілька місяців до конкурсу.

Постачальник з Сибіру

За останні два роки компанії Толстенко (за даними СПАРК, володіє частками в семи фірмах, в кінці 2013 року консолідував більшість своїх активів в холдингу «Емахт», який повністю належить йому) виграли у організацій, підвідомчим дептрансу, тендери на загальну суму 1,12 млрд руб. Фірми Толстенко проектують транспортно-пересадочні вузли в Москві (166 млн руб.), Постачають «лічильники пішоходів» (18,1 млн руб.), Створюють Єдину регіональну навігаційно-інформаційну систему міста Москви (23,7 млн ​​руб.). Найбільшим успіхом компаній Толстенко стала перемога в тендері на поставку паркоматів за 227,6 млн руб. і створення єдиної системи оповіщення про труднощі на дорогах, яка буде передавати інформацію в навігатори автовласників за 672,9 млн руб. Ці перемоги допоможуть Толстенко забезпечити свій бізнес постійними замовленнями: обслуговування паркоматів постачальником обійшлося міському бюджету в 2014 році в 27,5 млн руб. А проект оповіщення водіїв буде реалізований за «сервісної моделі», коли місто щорічно платить підряднику за надання інформації.

Ще один важливий актив Толстенко - 25% в компанії «Бриз технології», розробника транспортної карти «Трійка» і переможця тендерів на створення Інформсистему для дептранса. Засновник і інший співвласник «Бриз технологій» - акціонер банку «Таврійський» Іван Кузнецов. Він відмовився розповісти РБК про проекти для дептранса і взаєминах з Толстенко.

Кореспонденту РБК Толстенко запропонував зустрітися біля вертодрому на Новоризькому шосе, де він вчиться управляти вертольотом, але через нельотну погоду переніс зустріч в ресторан. Про себе підприємець, якому ще не виповнилося 30 років, розповідає неохоче. Виріс в Алтайському краї, в 2003 році закінчив середню школу, здобув вищу економічну освіту, був гендиректором ряду невеликих компаній.

Тендер на поставку в столицю паркоматів на сонячних батареях привернув увагу Толстенко «інноваційністю вирішуваних завдань». Незабаром після перемоги в тендері Толстенко поділився часткою в «аспаркам» з партнерами - топ-менеджером великого IT-інтегратора «Ланіт» Андрієм Арєф'євим (37,5%), засновником концерну звукозапису «Союз» Олександром менном (20%), мешканкою Новосибірська Іриною Морозової (18,75%) і головним редактором інтернет-проекту «Звукі.ру» Сонею Соколовою (5%).

«Аспарк» є дистриб'ютором паркоматів французької компанії Parkeon в Росії, підтвердив директор з маркетингу і комунікацій Parkeon Даніель Шотард. Також «Аспарк» планував закупити у французів термінали для безконтактної оплати проїзду в громадському транспорті. Зараз термінали проходять тестування на декількох маршрутах ГУП "Мосгортранс", остаточне рішення про закупівлю не прийнято, знають колишній співробітник дептранса і один з партнерів «аспаркам».

Толстенко і принаймні один з менеджерів його компаній раніше були пов'язані з компаніями, які входили в «Трансгрупп», бенефіціарами якої були Ліксутов і його партнер Сергій Глінка. Перший гендиректор «Емахта» Артем Дідів в 2007-2009 роках працював заступником директора компанії «Дальмостострой», яку в той період, за даними газети «Ведомости», контролювали «Трансгрупп» і власник інжинірингової компанії Е4 Михайло Абизов. Ще одним спільним активом Абизова і «Трансгрупп» була дорожньо-будівельна компанія «Новосібірскавтодор», до ради директорів якої входив Ліксутов. У 2009 році голова ради директорів «Новосібірскавтодора», уродженець Алтайського краю Дмитро Пінгасов заснував ТОВ «Елара», яке очолював сам Толстенко. Толстенко заявив РБК, що ніколи не чув прізвища Пінгасова, пояснивши, що часто бувають ситуації, коли гендиректор незнайомий з засновниками, і що всі компанії, де він був гендиректором, не пов'язані між собою. З Пінгасовим зв'язатися не вдалося. Ліксутов заявив РБК, що ніколи не чув прізвище Толстенко: «99,99% організацій, які беруть участь в тендерах дептранса, я особисто не знаю, і ніколи не цікавився їх власниками. Всі знають мою принципову позицію: при підозрі на конфлікт інтересів будь-який співробітник буде звільнений ».

Однак останнім часом і у «аспаркам» стали виникати складнощі з участю в тендерах. Паркомати для нової зони платного паркування всередині Третього транспортного кільця поставить інший давній партнер дептранса - компанія «Ситроникс-КАСУ».

Паркомат на хвойних брусках

У вересні 2014 року АМПП оголосило тендер на установку 444 паркоматів в новій зоні платного паркування всередині ТТК. У тендерній документації крім технічних вимог до паркоматів були жорстко регламентовані матеріали, необхідні для його установки: довжина цвяхів, «допустимий рівень заболонної гнилі хвойних брусків» і наявність плям на мішковині. Під технічні вимоги до паркоматам повністю підходять французькі апарати Parkeon, офіційними поставками яких займається «Аспарк». Але фірму Толстенко не допустили до конкурсу через те, що компанія планувала використовувати при установці паркомата пісок підвищеної, а не середньої крупності. Чи може крупність піску відбитися на роботі паркомата? «Жорсткі вимоги до всіх елементів пред'являються, щоб в конкурсних процедурах брали участь тільки компанії, які готові виконати умови», - пояснює директор зі стратегічного розвитку АМПП Ксенія Бродуленко.

Переможцем в результаті стала компанія «Ситроникс-КАСУ». Цю фірму фактично контролює її гендиректор В'ячеслав Смирнов, пояснив представник «Ситроникса» (той же випливає з даних СПАРК). «Згідно з умовами договору з дептрансом ми не маємо право коментувати участь в їх проектах», - заявив він.

«Ситроникс-КАСУ» і дептранс - давні партнери. Раніше компанія стала основним розробником «Інтелектуальної транспортної системи Москви» вартістю 6,2 млрд руб. У 2013-2014 роках «Ситроникс-КАСУ» виграла тендери АМПП та інших підприємств дептранса більш ніж на 680 млн руб. Директор по маркетингу і комунікацій Parkeon Даніель Шотард, підтвердив, що його компанія восени 2014 року поставила в Москву 444 паркомата, проте відмовився назвати покупця, зазначивши, що «дилером Parkeon в Росії є« Аспарк ». У «аспаркам» відмовилися від коментарів.

Незважаючи на великі витрати при закупівлі та обслуговуванні паркоматів, вони не користуються популярністю у автовласників. Автомати встановлювалися з розрахунку один паркомат на 55-60 машиномісць, розповідає представник АМПП. Якщо в 2012 році через паркомат оплачували стоянку близько 30% клієнтів, то в кінці 2014 року ними скористалися приблизно 12% автовласників. Однак кількість людей, що віддають перевагу оплачувати парковку через смс-повідомлення, скоротилося ще більш істотно - приблизно з 70% до 27%. Найпопулярнішим способом стала оплата через мобільний додаток «Парковки Москви» - 61%.

«Крокодили» на дорогах

Боротьбу з неправильною парковкою в Москві ведуть 318 евакуаторів. 168 з них належить АМПП, інші 150 машин - двом приватним компаніям, які перемогли в тендері столичної влади. Компанія з Санкт-Петербурга ТОВ «Мосгорлогістік», що належить акціонеру банку «Таврійський» Руслану Махаурі, виграла право протягом п'ять років евакуювати 766 080 автомобілів, отримавши з бюджету за надані послуги 3,69 млрд руб. Іншим підрядником АМПП стала компанія «Сервіс-інтегратор» - «дочка» великого холдингу ОМС, що займається наданням аутсорсингових послуг: транспортним обслуговуванням, організацією харчування, клінінгом і т.д. «Сервіс-Інтегратор» повинен вивезти на спецстоянці 383 040 автомобілів за 1,71 млрд руб.

Як з'ясував РБК, більшу частину евакуаторів в столицю поставила петербурзька компанія «В-кран». АМПП закупило 150 евакуаторів в лізинг, заплативши переможцю тендера, компанії «ВЕБ-Лізинг», 1,12 млрд руб. У прес-службі «ВЕБ-лізинг» підтвердили поставку евакуаторів АМПП, але відмовилися назвати постачальника. У розпорядженні РБК виявився договір на покупку евакуаторів «ВЕБ-Лізинг» у петербурзької компанії «В-Кран». У цій же компанії закупили евакуатори і приватники - «Мосгорлогістік» і «Сервіс-Інтегратор». «Придбати машини у« По-кран »настійно рекомендували в АМПП», - розповідає джерело, близьке до АМПП. Вимог про закупівлю евакуаторів у конкретного дилера не було, відповідає на це представник дептранса.

Поставка майже трьох сотень машин в Москву стала одним з найбільших замовлень для компанії «В-кран», пояснює її представник. «По-кран» робить евакуатори на базі автомобілів MAN, які закуповує у офіційного дилера MAN - компанії «Аларм-Тракс», додало джерело РБК в керівництві «У-кран». «Аларм-Тракс» - частина петербурзького автодилерського холдингу «Аларм» , одним із засновників і бенефіціаром якого є перший заступник директора АМПП Олексій Гусєв, знає один зі співробітників АМПП і джерело РБК серед петербурзьких автодилерів. Ця ж інформація міститься на сторінці Гусєва в соцмережі. Саме Гусєв курирував в АМПП проект евакуації автомобілів. З Гусєвим зв'язатися не вдалося. «17 листопада Гусєв звільнився за власним бажанням», - повідомила Бродуленко.

Джерело в АМПП стверджує, что причиною звільнення став Виступ Гусєва на засіданні Громадської плати, присвячений конфліктів водіїв евакуаторів з автовласнікамі, на якому ВІН заявил, что витрати на евакуацію перевіщують суму стягуваніх з водіїв ЗАСОБІВ (5000 руб.). Відповідаючи на питання, чому звичайна послуга комерційної евакуації коштує в середньому 2000 руб., Гусєв заявив, що АМПП займається не тільки евакуацією: «Витрати на це теж треба кудись відносити, держава теж має окупатися».

Ліксутов відмовився коментувати висловлювання та відставку Гусєва.

парковка дозволена

Найбільшим проектом наступного року для АМПП стане створення 131 нової автостоянки (в дептрансе їх називають площинними парковками, щоб відрізняти від місць для парковок, розташованих на проїжджій частині) на 11 тис. Машин в різних районах міста. У листопаді 2014 року АМПП провело кілька тендерів на проектування та облаштування 57 таких парковок на загальну суму 1,097 млрд руб. Ці тендери рясніють дивацтвами. Перш за все їх виграли дві компанії, які раніше в цій сфері не працювали.

Компанія «Нафтогазбуд» (НГС) виграла право на облаштування 47 площинних парковок за 644,2 млн руб. У рекламних матеріалах зазначено, що компанія брала участь в будівництві нафтопроводу Східний Сибір - Тихий океан і газопроводу Сахалін - Владивосток. Виручка НГС в 2013 році перевищила 4 млрд руб., Чистий прибуток - 6,2 млн руб. Телефон офісу «Нефтегазстроя» знайти не вдалося, а двері кімнати в петербурзькому бізнес-центрі «Москва» (вказана при реєстрації) виявилася закрита.

За даними ЕГРЮЛ, єдиним власником і гендиректором «Нефтегазстроя» числиться Олег Вакорин. У 90-х Вакорин працював бухгалтером петербурзького холдингу «Фаетон», фахівцем з фінансової роботи ВАТ «Петербурзька автобаза« Спецтранс ». Крім цього номер мобільного телефону і e-mail Вакорин були вказані при реєстрації сайту петербурзького центру «Індивідуальні програми схуднення». Сам Вакорин на прохання РБК розповісти детальніше про історію компанії написав, що НГС має «велику географію роботи Південь, Центр» і вирішила взяти участь в тендері АМПП «в зв'язку з вивільненням обсягів будівництва на замовлення« Газпрому », але відмовився відповідати на інші питання, переадресувавши їх в АМПП. Представник АМПП це не коментує.

Другим переможцем кількох тендерів на загальну суму 460,5 млн руб. стала московська компанія «Турбинное машинобудування». Основна спеціалізація - постачання енергетичного обладнання, також компанія брала участь в будівництві енергоблоків на Улан-Удінський ТЕЦ-1 і Троїцької ГРЕС. З кінця 2012 року «Турбомаш» бере участь в проекті, який активно підтримує віце-мер Ліксутов, - організації пасажирського руху поїздів на Московському залізничному кільці. Заступник гендиректора «Турбомаш» Марат Таулуев, ознайомившись з питаннями РБК, відмовився від коментарів.

Відповідно до тендерної документації, на виконання робіт відводиться всього 35 днів. За цей час підрядникам необхідно підготувати і заасфальтувати майданчик, нанести дорожню розмітку, встановити паркувальне обладнання. Чи встигнуть компанії, що не мають досвіду подібних робіт, укластися в термін? Після цього питання РБК представники всіх трьох компаній припиняли розмову, рекомендуючи звернутися в АМПП.

За даними блогера ezhick, з 57 майбутніх площинних парковок ще до проведення тендеру на їх облаштування працювало 18. За кілька днів до проведення тендера кореспонденти РБК відвідали кілька майбутніх площинних парковок - біля парку «Музеон», на Трубній площі, Хорошевському шосе і в поздовжніх проїзди біля входу на ВВЦ. Всі парковки не тільки були заасфальтовані, на них вже встановлені паркомати.

Прокуратура Москви за скаргами городян на ці тендери почала перевірку АМПП. У АМПП підтвердили проведення перевірки.

Частина парковок дійсно існувала, але земельні ділянки не належали АМПП, пояснює представник організації. «Після прийняття АМПП даних земельних ділянок з метою організації платної площинний паркування АМПП було розміщено замовлення на оснащення цих парковок», - пояснила Бродуленко.

конфліктна відомство

Восени 2014 року, після серії конфліктів з власниками евакуйованих автомобілів, АМПП відправило водіїв евакуаторів на курси етикету. Більш того, відомство вирішило, що на кожній парковці повинен бути конфліктмен - спеціальна людина, завданням якого буде запобігання інцидентів з водіями.

У листопаді 2014 року АМПП провело чотири тендери на надання послуг із запобігання конфліктам на парковках. Щоб визначити початкову суму тендеру, АМПП розіслало запити про комерційні пропозиції в кілька компаній, серед яких ТОВ «Евентус» (вид діяльності: розпилювання та стругальне виробництво, просочування деревини), ТОВ «Лігастрой» (управління експлуатацією житлового фонду) і ТОВ «Немає проблем " (рекламна діяльність).

Менш ніж за дві години АМПП отримало три комерційних пропозиції, текст яких повністю дублює один одного, повідомляючи, що вони надають «послуги з обслуговування площинних парковок» і є «конкурентоспроможною організацією в даній сфері». Гендиректор і власник ТОВ «Немає проблем» Євгена Ропотан працює менеджером з оренди квартир в агентстві нерухомості «АеНБІ» і займається допомогою в підготовці весіль. На питання РБК, чи має ТОВ «Немає проблем» досвід в експлуатації площинних парковок, Рапотан кинула трубку.

«Запит на комерційні пропозиції відповідно до 44-ФЗ розсилається замовником в будь-які організації на власний розсуд, але в не менше п'яти організацій, при цьому відповідь має надійти не менше ніж з трьох компаній. АМПП дотримується позиції, що запити на комерційні пропозиції необхідно розсилати в компанії, що мають досвід роботи з держструктурами, досвід роботи в області діяльності, на яку здійснюється держзакупівля », - прокоментувала Бродуленко.

Проаналізувавши комерційні пропозиції, співробітники АМПП прийшли до висновку, що робота конфліктменов на семи стоянках повинна коштувати 2,6 млн руб. у місяць. Переможець тендеру знизив ціну майже вдвічі, до 1,31 млн руб., Їм стала компанія «Сітіпаркінг Сервіс», зареєстрована за місяць до оголошення тендеру Андрієм Рибаковим. Якщо АМПП прийме рішення запровадити конфліктменов на всіх запланованих парковках, це обійдеться міському бюджету мінімум в 294,6 млн руб. на рік.

За даними СПАРК-Інтерфакс, основним бізнесом Рибакова є компанія «КарКемп», що займається здачею в оренду автобудинків. Партнер Рибакова по «КарКемп» Олексій Гусаров має спільний бізнес - ТОВ «Кінопаркінг» - з Наталею Мельникової. Раніше Мельникова була співвласником ТОВ «Аванті», яке очолював Сергій Мельников. З 2014 року Мельников очолює управління площинних парковок АМПП.

Рибаков відмовився від коментарів. З Сергієм і Наталя Мельникова зв'язатися не вдалося. «Наявність будь-яких особистих або ділових відносин між організаціями, які беруть участь в конкурсі, і співробітниками компанії-замовника ніяк не впливають на рішення конкурсної комісії з вибору переможця. Ми виконуємо всі вимоги, які приписані буквою закону », - заявила РБК Бродуленко.

Чи може крупність піску відбитися на роботі паркомата?
Чи встигнуть компанії, що не мають досвіду подібних робіт, укластися в термін?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов