Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

«МОТОР СІЧ» - відібрати і поділити?

Наша сеть партнеров Banwar

Більшість центральних і запорізьких ЗМІ вже інформували своїх читачів, слухачів і глядачів про проведені обшуки на запорізькому ПАТ «Мотор Січ», в який належить підприємству банку, страхової компанії і за місцем проживання деяких посадових осіб. 20 липня ці процесуальні дії провели в Запоріжжі слідчі Генпрокуратури, котрі задіяли поліцейських служби Нацполіціі по боротьбі з економічними злочинами.

20 липня ці процесуальні дії провели в Запоріжжі слідчі Генпрокуратури, котрі задіяли поліцейських служби Нацполіціі по боротьбі з економічними злочинами

У той же день прес-секретар генпрокурора Лариса Сарган переможно доповіла громадськості про те, що прокуратурою розкрита тіньова схема розкрадання державних коштів на суму 350 млн. Грн., Яка протягом чотирьох років реалізовувалася посадовими особами «Моторсічи». В результаті вилучено готівку в сумі близько 10 млн. Грн. і антикварні цінності (в підтвердження були продемонстровані колекції монет і нагород). Звичайно ж, на тлі прокурорських діамантів, губернаторських схронів і депутатських колекцій годин, авто і палаців, мало-мальськи розбираються людей все це, м'яко кажучи, не вразило.

І ось вже на наступний день на нараді в Дніпрі навіть такий радикальний революціонер, як нинішній генпрокурор Юрій Луценко, був набагато більш стриманий в коментарях. Він офіційно повідомив, що в даний час відкрито чотири кримінальні провадження у «Мотор Січі», в т. Ч. Одна по лінії СБУ, в зв'язку з тим, що відчуження частини акцій оборонного підприємства було погоджено з відповідними державними органами. Ще в одній справі, за словами пана Луценка, «мова йде про можливе завищенні цін на двигуни з подальшим виведенням коштів через фіктивні структури, в т. Ч. Через використання т. Зв. «Сміттєвих акцій».

Генпрокурор зазначив: «... ніхто не призначає підозра, а тим більше винних. Ми повинні проаналізувати документи, хто підписував, хто дозволяв. Лише після цього вивчення, обшуків та експертиз оголосимо підозри ... »

Обережність у справі «Мотор Січі» Юрію Віталійовичу, мабуть, не завадить. Уже не раз гучні звинувачення генпрокурора і його підопічних згодом не витримували випробування елементарною логікою. Ось і на цей раз при найближчому розгляді предмет, про який говорить Луценко, не тягне на сенсацію.

Ні для кого не секрет, що з 1994 р «Мотор Січ» є акціонерним товариством з приватною формою власності, акції якого належать окремим фізичним та юридичним особам. Звернення таких акцій є вільним і непідконтрольним емітенту, т. Е. Самому підприємству.

Інформацію щодо власників акцій підприємство отримує з депозитарної установи лише з метою інформування акціонерів про результати його роботи і виплати дивідендів. Власники таких акцій є самостійними дієздатними учасниками ринку цінних паперів, що діють на власний розсуд, мають право продавати належні їм акції будь-якій фізичній або юридичній особі і несуть індивідуальну відповідальність за вчинені ними правочини.

На ці обставини в своїй офіційній заяві звертають увагу громадськості рада директорів і профспілковий комітет ПАТ «Мотор Січ».

Звернення таких акцій здійснюється через ліцензовані фінансові установи і не може бути підконтрольним емітенту та його посадовим особам.

І що найголовніше, державна частка в статутному капіталі ПАТ «Мотор Січ» становить - аж 0%. Так про яке узгодження з держорганами відчуження акцій йдеться? Хотілося б ясності в цьому питанні.

Генпрокурор повідомив також про розкриття своїм відомством факту розкрадання керівництвом підприємства державних коштів шляхом завищення цін на двигуни з подальшим виведенням цих коштів через фіктивні структури.

Цей момент також з'ясовано в заяві до громадськості ПАТ «Мотор Січ». У ньому говориться, що участь підприємства в оборонно-промисловому комплексі країни обмежена виключно виконанням окремих оборонних замовлень, контракти на які укладаються відповідно до процедур, встановлених законом «Про здійснення державних закупівель». Контроль за виконанням таких контрактів і встановленням цін також здійснюється держорганами в порядку, передбаченому постановою Кабінету Міністрів України від 24.04.2011 р №464 «Питання державного оборонного замовлення». Ціна виконання таких замовлень встановлюється представниками Міністерства оборони вже після їх фактичного виконання шляхом перевірки та аналізу витрат підприємства.

З огляду на те, що перелік витрат на виготовлення продукції оборонного призначення і послуги, що затверджується Міноборони України, є обмеженим і не компенсує всіх понесених підприємством витрат, зазначені контракти для підприємства збиткові. Крім того, ціна на продукцію і послуги, що є предметом державного оборонного замовлення, підприємством не встановлюється самостійно, а приймається (затверджується) на рівні замовника - Міноборони.

Таким чином, «Мотор Січ», не будучи учасником держконцерну «Укроборонпром», незважаючи на збитковість держоборонзамовлення, регулярно укладає збиткові для себе контракти з метою сприяння підвищенню обороноздатності країни, освоєння виробництва військової техніки, яка здатна замінити фізично і морально застаріле озброєння, роками закуповуємо лише у іноземних виробників.

Т. е. Про яке завищенні цін і розкраданні державних коштів шляхом їх виведення через «фіктивні структури» йдеться? Тим більше що після надходження державних (бюджетних) коштів на розрахункові рахунки ПАТ в якості оплати за надані послуги або виконані роботи по оборонним замовленням ці кошти перестають бути державними (бюджетними), право власності на них переходить до ПАТ, і викрасти їх в якості державних неможливо .

«Ця проста по логіці, фактам і юридичним обставинам істина, на жаль, залишилася без уваги Генерального прокурора України Ю. Луценко, що призвело до помилкових висновків», - йдеться в повідомленні підприємства. Загалом, погодьтеся, що в історії з наїздом на прославлене підприємство і обшуками в його дочірніх структурах і в окремих працівників набагато більше питань, ніж відповідей.

Загалом, погодьтеся, що в історії з наїздом на прославлене підприємство і обшуками в його дочірніх структурах і в окремих працівників набагато більше питань, ніж відповідей

Реакція топ-менеджера і основного акціонера ПАТ «Мотор Січ» В'ячеслава Богуслаєва була ще більш лаконічною. Герой України і народний депутат назвав це «ток-шоу» і звинувачення нісенітницею і запросив генпрокурора на підприємство, щоб публічно підтвердити свою оцінку. Звичайно ж, шановний керівник висловив і співчуття - сьогодні завдяки укладеним вигідних контрактів китайська компанія Skyrizon вже перерахувала на модернізацію підприємства 100 млн. Дол. США (в рахунок обіцяних 250 млн.). А якщо поспішно озвучені підозри робляться, щоб відлякати інвесторів, що тоді?

Валерій Зотов

Не менш цікавими спостереженнями поділився з «2000» відомий запорізький журналіст, головний редактор видання Pravda.in.ua Валерій Зотов. При чистому доході «Мотор Січі» за 4 роки (2013-2016 рр.) 43,69 млрд. Грн. сума 350 млн. грн. нібито вкрадених коштів (з доходу ПАТ, а не бюджетної кишені, зрозуміло) склала б не мало не багато 0,8% отриманого підприємством доходу.

Для простої куховарки або кондитера це скандальна чи перебуває за межами мрій цифра. Але для менеджменту найбільшої компанії з філіями на кількох континентах, якою є «Мотор Січ», це всього лише неминучі ризикові втрати.

Для порівняння: світова практика маркетингу просування не найбільш брендового товару на зовнішніх ринках становить до 12% чистого доходу. У разі запорізького підприємства ця цифра становить 5,94% (2,59 млрд. Грн.). І це ми говоримо тільки про договори комісій (без реклами і т. Н. Непередбачених витрат).

Так чи не простіше замість маніпуляцій з збитковим держзамовленням приплюсувати згадані 0,8% до 5,94% і отримати ці гроші готівкою в будь-якому офшорі, без шуму і пилу, до взаємної радості продавця і покупця?

Ще кілька цифр зі звітів про діяльність підприємства. За чотири роки - з 2013-го по 2016-й - 27 тисяч працівників ПАТ «Мотор Січ» отримали 4,7 млрд. Грн. зарплати і 2,02 млрд. грн. соціальних виплат. Якщо приплюсувати до цього гроші акціонерів, витрачені на прямі податки - 3,18 млрд. Грн., І 6,44 млрд. Грн. на оплату товарів, робіт, послуг, виходить 16,5 млрд. грн. До цього слід додати внутрішній ПДВ та податки на дивіденди, податки з прибутку від торгівлі акціями. Порівняємо це з нібито вкраденими 350 млн. Грн. - і знову отримаємо мізер.

Ні для кого не секрет, що навіть у цей складний час завдяки злагодженій роботі менеджменту і колективу «Мотор Січ» продовжує випускати авіадвигуни, іншу складну продукцію і в значній мірі формує позитивний міжнародний імідж України. А що значить робота підприємства для регіону, в Запоріжжі нікому пояснювати не треба.

Це не тільки стабільна оплата праці, збережені робочі місця, а й розвинена соціальна сфера, меценатство, нові об'єкти, системна робота з ветеранами, молоддю, дітьми та інвалідами, фінансування професійного спорту і багато чого іншого. Тільки за 2016 року відрахування підприємства до бюджетів усіх рівнів та державних позабюджетних фондів склали 2 млрд. 742 млн. Грн. (!) Кому від цього погано?

І ще один момент, на який варто було б звернути увагу. Після банкрутства банку «Фінанси і кредит» державному Фонду гарантування вкладів фізичних осіб (ФГВФО) разом з іншими активами установи дісталися 7% акцій ПАТ «Мотор Січ». За нинішньої капіталізації підприємства і виникла до нього інтерес китайських інвесторів ці акції потягнуть ніяк не менше ніж на $ 20 млн.

Скандальні обшуки на підприємстві почалися 20 липня, а на 28 липня ФГВФО оголосив аукціон з продажу зазначеного пакета акцій. Тому неважко помітити, що процесуальні дії прокуратури і відкриття кримінального провадження напередодні оголошених торгів грали на зниження вартості цінних паперів. Невже хтось у верхах, не з чуток знайомий з фондовим ринком, вирішив по-легкому зрубати гривень так мільйонів сто?

Поки що рішенням виконавчої дирекції фонду пакети акцій ПАТ «Мотор Січ» (ISIN UA4000143135) були зняті з продажу. Але це означає лише, що інвестора відлякати не вдалося, і тиск на підприємство буде тривати. Дана версія знаходить підтвердження: за попередньою інформацією, до «Мотор Січі» тепер почала проявляти пекучий професійний інтерес Державна фіскальна служба.

На користь чи це Україна? Питання не пусте. Підприємство, якому неодноразово передрікали смерть через згортання контактів з Росією, знайшло можливості для розвитку і отримало багатомільйонний кредит довіри від китайської Skyrizon Aircraft Holdings. Однак українська влада із завзятістю, гідною кращого застосування, продовжують рити яму високотехнологічним галузям. Що ж, напевно, є політичне замовлення і на це.

Шановні читачі, PDF-версію статті можна скачати тут ...

Так про яке узгодження з держорганами відчуження акцій йдеться?
Про яке завищенні цін і розкраданні державних коштів шляхом їх виведення через «фіктивні структури» йдеться?
А якщо поспішно озвучені підозри робляться, щоб відлякати інвесторів, що тоді?
Кому від цього погано?
Невже хтось у верхах, не з чуток знайомий з фондовим ринком, вирішив по-легкому зрубати гривень так мільйонів сто?
На користь чи це Україна?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов