Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Поход на байдарках по Днепру

Остров Хортица, самый крупный остров на Днепре, расположен в центре Запорожья, одного из крупнейших индустриальных центров Украины. Хортица окружена многочисленными малыми островами и растянувшимися

Ford kuga new 2013 тест драйв видео

Вы купили новый автомобиль и с гордостью показываете его своим друзьям и знакомым. Блестящая лакированная поверхность радует взгляд и привлекает внимание прохожих и зависть у встречных автомобилистов.

Арт-терапия для детей школьного возраста

. Условия формирования опыта. Для маленького ребенка характерно находиться в «плену эмоций», потому что он не может управлять ими. Его чувства быстро возникают и так же быстро исчезают. Начиная развивать

Купить окна в алматы

когда переехали в новейшую квартиру, через год нашли что старенькые хозяева, умолчали о таковой проблемы как плесень, эта противность была найдена когда подросший ребенок начал отдирать обои. . . в принципе,

Права администратора в windows 7

1-ая из их позволяет настроить системные характеристики, установить системные приложения и обеспечивает полный контроль над компом. 2-ая создана для ежедневной работы с большинством программ, папок и

Как разблокировать магнитолу форд 6000cd

Функции безопасности В каждом аудио блоке предусмотрен уникальный код, который шофер должен вводить для обеспечения работоспособности аудиоблока. Код должен быть введен повторно до работы блока,

Купить топливные брикеты в украине

Допустим, вам привезли кубический метр дров "много". Сколько же составляет реальный объем плотной древесной породы в этой куче дров? Для дров длиной приблизительно 30-35 см коэффициент пересчета из куба

Курсы парикмахеров-стилистов

Красота спасет мир. Вряд ли сегодня кто-то осмелится оспаривать эту истину. Поэтому умение наводить красоту и особенно, делать красивыми людей сегодня ценится очень высоко. По адресу http://kursy.zp.ua/zaporogye/parikmaher-stilist/index.php

Видеогайд по классу пилот

Мне очень было интерено узнать много нового на Видеогайд по классу пилот, я реально интересуюсь данной темой уже очень давно и знаю что там нормальные вещи можно найти. НУ имею ввиду посмотреть и почитать.

Монтажный элемент для подвесного унитаза Geberit

В последние годы появилась такая вещь, как подвесной унитаз. Есть у него определенные преимущества. Особенно это удобно, когда помещение не очень большое. Это удобная вещь, поскольку все трубы скрыты

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Музика в машині: з чого почати? - Колеса.ру

  1. Музика в машині: з чого почати? Не подобається звук штатної аудіосистеми? Це нормально. Але тоді...
  2. підключаємо підсилювач
  3. NB
  4. Ставимо сабвуфер ...
  5. ... і нову магнітолу.
  6. Музика в машині: з чого почати?
  7. міняємо динаміки
  8. підключаємо підсилювач
  9. NB
  10. Ставимо сабвуфер ...
  11. ... і нову магнітолу.
  12. Музика в машині: з чого почати?
  13. міняємо динаміки
  14. підключаємо підсилювач
  15. NB
  16. Ставимо сабвуфер ...
  17. ... і нову магнітолу.
  18. Музика в машині: з чого почати?
  19. міняємо динаміки
  20. підключаємо підсилювач
  21. NB
  22. Ставимо сабвуфер ...
  23. ... і нову магнітолу.
  24. Музика в машині: з чого почати?
  25. міняємо динаміки
  26. підключаємо підсилювач
  27. NB
  28. Ставимо сабвуфер ...
  29. ... і нову магнітолу.
  30. Музика в машині: з чого почати?
  31. міняємо динаміки
  32. підключаємо підсилювач
  33. NB
  34. Ставимо сабвуфер ...
  35. ... і нову магнітолу.
  36. Музика в машині: з чого почати?
  37. міняємо динаміки
  38. підключаємо підсилювач
  39. NB
  40. Ставимо сабвуфер ...
  41. ... і нову магнітолу.

Музика в машині: з чого почати?

Не подобається звук штатної аудіосистеми? Це нормально. Але тоді відразу виникає класичний російське питання: «Що робити?» Зараз подивимося!

» Зараз подивимося

Незадоволеними звучанням штатних аудіосистем найчастіше виявляються власники автомобілів середнього цінового сегмента: вартістю від 500 000 до 1 млн руб.

Як правило, всілякі заводські комплектації таких машин не відрізняються різноманітністю варіантів аудіопідготовки: в кращому випадку, є можливість вибору двох-трьох систем. Причому відрізнятися один від одного вони будуть в основному кількістю динаміків або наявністю більш функціональною магнітоли.

У мінімальному варіанті аудиоподготовка «іномарки середньої руки» - це чотири динаміки і магнітола, «по максимуму» - до 13 динаміків. Не хочеться особливо критикувати виробників, але в машинах середнього цінового сегмента аудіосистема додається просто «щоб була». І часто, навіть замовивши найнавороченішу аудіопідготовку, власник виявляється незадоволений звуком. Нічого не поробиш: треба покращувати.

І робити це краще за все поетапно, починаючи, як то кажуть, з малого. Бо часто відбувається так, що, після того як зробиш одне, інше вже й не потрібно.

міняємо динаміки

Перше, з чого варто починати «переробку» штатної аудіосистеми в щось більш приємне слуху, - це заміна штатних динаміків на більш якісні і класом вище.

Потім проводиться мінімальна аудиоподготовка. Тут, зокрема, роблять окрему підготовку дверей під установку динаміків, при якій демпфують порожнини і усувають вібрації. В такому випадку залишають «рідну» магнітолу і все підключають по заводській проводці.

Заміна штатної акустики і шумоізоляція в майстерні виллється для власника не в таку вже велику суму - за все разом з роботою попросять

15 000-25 000 руб. Однак звук системи зміниться відчутно, а його якість стане помітно іншим.

Дуже багато на цьому і зупиняються. Якщо у власника немає якихось особливих претензій, і музику в машині він слухає «по ходу», то заміни штатної акустики разом з шумоізоляцією часто виявляється досить.

Якщо у власника немає якихось особливих претензій, і музику в машині він слухає «по ходу», то заміни штатної акустики разом з шумоізоляцією часто виявляється досить

підключаємо підсилювач

Якщо ні - тоді наступний етап: установка зовнішнього, додаткового підсилювача. Робиться це не стільки заради гучності, скільки для поліпшення чистоти звучання. Суть - в тому, що наявний в штатній магнітолі вбудований підсилювач при збільшенні гучності вносить в аудіотракт системи спотворення по всьому спектру частот: т. Н. клипирование.

Зовнішній же підсилювач дозволяє забезпечити широкий розмах сигналу, що йде на динаміки, хороші параметри по його наростання і т. Д. Одним словом, з зовнішнім підсилювачем звук виходить чистіше і краще.

Однак проблема полягає в тому, що жодна штатна магнітола не має лінійних виходів на зовнішній підсилювач. Такі «виходи» доводиться одержувати штучно.

Найпростіший спосіб - т. Зв. «Пасивний»: коли на трансформаторах збирається схема, що знижує рівень сигналу виходу з магнітоли до потрібного для підключення до зовнішнього підсилювача.

Коштує така схема трохи: 1 000-2 000 руб. Однак при цьому всі спотворення частот, які несе штатний звуковий тракт, нікуди не пропадають і передаються в зовнішній підсилювач. Гідність такої схеми підключення полягає в простоті установки і мінімумі вторгнення в штатний головний пристрій.

Більш просунутим варіантом виступають т. Н.
«Активні» схеми, які «інтелектуально» обробляють сигнал. Як правило, це готові пристрої, які, в залежності від виробника, коштують від
5 000 до 15 000 руб.

Однак найбільш просунутим способом є доопрацювання безпосередньо штатної магнітоли та організація в ній самій лінійних виходів. Для цього головний пристрій розбирають, знаходять точку підключення до вбудованого підсилювача і виводять сигнал лінійного рівня. Коштують такі роботи від 7 000 руб.

NB

Логічною альтернативою, здавалося б, є проста заміна штатної магнітоли на нову, у якій і лінійні виходи вже є (нічого придумувати не треба - тільки підключай), і функціональність вище. За ті ж 7 000-15 000 руб. можна підібрати апарат вельми пристойного рівня!

Однак головна проблема, яку приносять з собою нештатні магнітоли, - це інтерес до них кримінальних елементів: просто кажучи, злодійство. Будь-яке, навіть саме
простий пристрій як магніт притягує злодіїв. Виявити розбите скло і раскуроченную панель, підійшовши до машини, - випадок типовий.

Крім того, позаштатні апарати часто вимагають досить складну і дорогу інсталяцію в панель, тому багато хто вирішує саме доопрацювати штатний пристрій.

Зрозуміло, якщо хочеться мати «просунутий» функціонал у вигляді програвання МР3, роз'ємів USB, слотів для карт пам'яті, Bluetooth, кольорового РК-дисплея і іншого, ніж балують зараз споживача виробники аудіотехніки, магнітолу доведеться міняти.

До речі, заміна магнітоли може знадобитися і для того, щоб поміняти штатну акустику автомобіля.

До речі, заміна магнітоли може знадобитися і для того, щоб поміняти штатну акустику автомобіля

У ряді машин високого цінового сегмента (наприклад, Audi і Mercedes) одні динаміки замінити неможливо - потрібно міняти всю аудіосистему. А якщо ще комплектація - «просунута», і аудіо зав'язано на систему інтелектуального управління, то будь-який апгрейд пов'язаний з вельми серйозними технічними труднощами. У деяких автомобілях високого класу взагалі неможливо відмовитися від штатної аудіосистеми.

Ставимо сабвуфер ...

Третій етап - установка сабвуфера. Доходять до нього не все: більш якісні динаміки вже починають непогано «співати». Укупі з зовнішнім підсилювачем, звук і так виходить досить якісним і чистим, що для звичайного користувача цілком достатньо.

Втім, часто хочеться більшого, а якщо власник слухає сучасну електронну музику, то без сабвуфера не обійтися.

До речі, застережемо читачів від підліткових дурниць і викинутих грошей. А саме: від покупки готового «саба» з вбудованим підсилювачем і підключенням їх до штатної аудіосистеми.

У продажу зараз багато всяких «ящиків» і «бочок» за доступними цінами, які можна підключити хоч самому, хоч за невеликі гроші в «гаражному" сервісі. Тільки нічого хорошого від такої ось «інсталяції» не вийде! Майже напевно вийде невиразне Баханов і гудіння, що не узгоджується ні з чим.

Щоб сабвуфер зазвучав правильно і по-настояцему красиво доповнив собою картину звуку, він повинен будуватися під існуючу акустичну систему з урахуванням простору автомобіля. І тільки так!

За ціною, разом з встановленим «сабом», допрацьована аудіосистема потягне приблизно на 50 000-90 000 руб.

... і нову магнітолу.

Скільки в сумі набігло?

Ну і останній етап - заміна магнітоли. Як ми вже говорили, це робиться як заради нового функціоналу, так і звучання самого апарату. До речі, багато пристроїв високого класу надають лише спартанські можливості: «пряме призначення» - крутити диски, і настільки ж аскетичний дизайн.

Якщо не брати компоненти класу Hi-End, а ставити просто якісні елементи відомих виробників, то за заміну штатної акустики, установку сабвуфера і програє пристрою доведеться викласти 50 000-170 000 руб. Для машини, купленої за
1 млн руб., Напевно, не так вже й багато. Хоча, чи можна взагалі з чим-небудь порівняти задоволення, яке отримує від хорошої музики? ..

Музика в машині: з чого почати?

Не подобається звук штатної аудіосистеми? Це нормально. Але тоді відразу виникає класичний російське питання: «Що робити?» Зараз подивимося!

» Зараз подивимося

Незадоволеними звучанням штатних аудіосистем найчастіше виявляються власники автомобілів середнього цінового сегмента: вартістю від 500 000 до 1 млн руб.

Як правило, всілякі заводські комплектації таких машин не відрізняються різноманітністю варіантів аудіопідготовки: в кращому випадку, є можливість вибору двох-трьох систем. Причому відрізнятися один від одного вони будуть в основному кількістю динаміків або наявністю більш функціональною магнітоли.

У мінімальному варіанті аудиоподготовка «іномарки середньої руки» - це чотири динаміки і магнітола, «по максимуму» - до 13 динаміків. Не хочеться особливо критикувати виробників, але в машинах середнього цінового сегмента аудіосистема додається просто «щоб була». І часто, навіть замовивши найнавороченішу аудіопідготовку, власник виявляється незадоволений звуком. Нічого не поробиш: треба покращувати.

І робити це краще за все поетапно, починаючи, як то кажуть, з малого. Бо часто відбувається так, що, після того як зробиш одне, інше вже й не потрібно.

міняємо динаміки

Перше, з чого варто починати «переробку» штатної аудіосистеми в щось більш приємне слуху, - це заміна штатних динаміків на більш якісні і класом вище.

Потім проводиться мінімальна аудиоподготовка. Тут, зокрема, роблять окрему підготовку дверей під установку динаміків, при якій демпфують порожнини і усувають вібрації. В такому випадку залишають «рідну» магнітолу і все підключають по заводській проводці.

Заміна штатної акустики і шумоізоляція в майстерні виллється для власника не в таку вже велику суму - за все разом з роботою попросять

15 000-25 000 руб. Однак звук системи зміниться відчутно, а його якість стане помітно іншим.

Дуже багато на цьому і зупиняються. Якщо у власника немає якихось особливих претензій, і музику в машині він слухає «по ходу», то заміни штатної акустики разом з шумоізоляцією часто виявляється досить.

Якщо у власника немає якихось особливих претензій, і музику в машині він слухає «по ходу», то заміни штатної акустики разом з шумоізоляцією часто виявляється досить

підключаємо підсилювач

Якщо ні - тоді наступний етап: установка зовнішнього, додаткового підсилювача. Робиться це не стільки заради гучності, скільки для поліпшення чистоти звучання. Суть - в тому, що наявний в штатній магнітолі вбудований підсилювач при збільшенні гучності вносить в аудіотракт системи спотворення по всьому спектру частот: т. Н. клипирование.

Зовнішній же підсилювач дозволяє забезпечити широкий розмах сигналу, що йде на динаміки, хороші параметри по його наростання і т. Д. Одним словом, з зовнішнім підсилювачем звук виходить чистіше і краще.

Однак проблема полягає в тому, що жодна штатна магнітола не має лінійних виходів на зовнішній підсилювач. Такі «виходи» доводиться одержувати штучно.

Найпростіший спосіб - т. Зв. «Пасивний»: коли на трансформаторах збирається схема, що знижує рівень сигналу виходу з магнітоли до потрібного для підключення до зовнішнього підсилювача.

Коштує така схема трохи: 1 000-2 000 руб. Однак при цьому всі спотворення частот, які несе штатний звуковий тракт, нікуди не пропадають і передаються в зовнішній підсилювач. Гідність такої схеми підключення полягає в простоті установки і мінімумі вторгнення в штатний головний пристрій.

Більш просунутим варіантом виступають т. Н.
«Активні» схеми, які «інтелектуально» обробляють сигнал. Як правило, це готові пристрої, які, в залежності від виробника, коштують від
5 000 до 15 000 руб.

Однак найбільш просунутим способом є доопрацювання безпосередньо штатної магнітоли та організація в ній самій лінійних виходів. Для цього головний пристрій розбирають, знаходять точку підключення до вбудованого підсилювача і виводять сигнал лінійного рівня. Коштують такі роботи від 7 000 руб.

NB

Логічною альтернативою, здавалося б, є проста заміна штатної магнітоли на нову, у якій і лінійні виходи вже є (нічого придумувати не треба - тільки підключай), і функціональність вище. За ті ж 7 000-15 000 руб. можна підібрати апарат вельми пристойного рівня!

Однак головна проблема, яку приносять з собою нештатні магнітоли, - це інтерес до них кримінальних елементів: просто кажучи, злодійство. Будь-яке, навіть саме
простий пристрій як магніт притягує злодіїв. Виявити розбите скло і раскуроченную панель, підійшовши до машини, - випадок типовий.

Крім того, позаштатні апарати часто вимагають досить складну і дорогу інсталяцію в панель, тому багато хто вирішує саме доопрацювати штатний пристрій.

Зрозуміло, якщо хочеться мати «просунутий» функціонал у вигляді програвання МР3, роз'ємів USB, слотів для карт пам'яті, Bluetooth, кольорового РК-дисплея і іншого, ніж балують зараз споживача виробники аудіотехніки, магнітолу доведеться міняти.

До речі, заміна магнітоли може знадобитися і для того, щоб поміняти штатну акустику автомобіля.

До речі, заміна магнітоли може знадобитися і для того, щоб поміняти штатну акустику автомобіля

У ряді машин високого цінового сегмента (наприклад, Audi і Mercedes) одні динаміки замінити неможливо - потрібно міняти всю аудіосистему. А якщо ще комплектація - «просунута», і аудіо зав'язано на систему інтелектуального управління, то будь-який апгрейд пов'язаний з вельми серйозними технічними труднощами. У деяких автомобілях високого класу взагалі неможливо відмовитися від штатної аудіосистеми.

Ставимо сабвуфер ...

Третій етап - установка сабвуфера. Доходять до нього не все: більш якісні динаміки вже починають непогано «співати». Укупі з зовнішнім підсилювачем, звук і так виходить досить якісним і чистим, що для звичайного користувача цілком достатньо.

Втім, часто хочеться більшого, а якщо власник слухає сучасну електронну музику, то без сабвуфера не обійтися.

До речі, застережемо читачів від підліткових дурниць і викинутих грошей. А саме: від покупки готового «саба» з вбудованим підсилювачем і підключенням їх до штатної аудіосистеми.

У продажу зараз багато всяких «ящиків» і «бочок» за доступними цінами, які можна підключити хоч самому, хоч за невеликі гроші в «гаражному" сервісі. Тільки нічого хорошого від такої ось «інсталяції» не вийде! Майже напевно вийде невиразне Баханов і гудіння, що не узгоджується ні з чим.

Щоб сабвуфер зазвучав правильно і по-настояцему красиво доповнив собою картину звуку, він повинен будуватися під існуючу акустичну систему з урахуванням простору автомобіля. І тільки так!

За ціною, разом з встановленим «сабом», допрацьована аудіосистема потягне приблизно на 50 000-90 000 руб.

... і нову магнітолу.

Скільки в сумі набігло?

Ну і останній етап - заміна магнітоли. Як ми вже говорили, це робиться як заради нового функціоналу, так і звучання самого апарату. До речі, багато пристроїв високого класу надають лише спартанські можливості: «пряме призначення» - крутити диски, і настільки ж аскетичний дизайн.

Якщо не брати компоненти класу Hi-End, а ставити просто якісні елементи відомих виробників, то за заміну штатної акустики, установку сабвуфера і програє пристрою доведеться викласти 50 000-170 000 руб. Для машини, купленої за
1 млн руб., Напевно, не так вже й багато. Хоча, чи можна взагалі з чим-небудь порівняти задоволення, яке отримує від хорошої музики? ..

Музика в машині: з чого почати?

Не подобається звук штатної аудіосистеми? Це нормально. Але тоді відразу виникає класичний російське питання: «Що робити?» Зараз подивимося!

» Зараз подивимося

Незадоволеними звучанням штатних аудіосистем найчастіше виявляються власники автомобілів середнього цінового сегмента: вартістю від 500 000 до 1 млн руб.

Як правило, всілякі заводські комплектації таких машин не відрізняються різноманітністю варіантів аудіопідготовки: в кращому випадку, є можливість вибору двох-трьох систем. Причому відрізнятися один від одного вони будуть в основному кількістю динаміків або наявністю більш функціональною магнітоли.

У мінімальному варіанті аудиоподготовка «іномарки середньої руки» - це чотири динаміки і магнітола, «по максимуму» - до 13 динаміків. Не хочеться особливо критикувати виробників, але в машинах середнього цінового сегмента аудіосистема додається просто «щоб була». І часто, навіть замовивши найнавороченішу аудіопідготовку, власник виявляється незадоволений звуком. Нічого не поробиш: треба покращувати.

І робити це краще за все поетапно, починаючи, як то кажуть, з малого. Бо часто відбувається так, що, після того як зробиш одне, інше вже й не потрібно.

міняємо динаміки

Перше, з чого варто починати «переробку» штатної аудіосистеми в щось більш приємне слуху, - це заміна штатних динаміків на більш якісні і класом вище.

Потім проводиться мінімальна аудиоподготовка. Тут, зокрема, роблять окрему підготовку дверей під установку динаміків, при якій демпфують порожнини і усувають вібрації. В такому випадку залишають «рідну» магнітолу і все підключають по заводській проводці.

Заміна штатної акустики і шумоізоляція в майстерні виллється для власника не в таку вже велику суму - за все разом з роботою попросять

15 000-25 000 руб. Однак звук системи зміниться відчутно, а його якість стане помітно іншим.

Дуже багато на цьому і зупиняються. Якщо у власника немає якихось особливих претензій, і музику в машині він слухає «по ходу», то заміни штатної акустики разом з шумоізоляцією часто виявляється досить.

Якщо у власника немає якихось особливих претензій, і музику в машині він слухає «по ходу», то заміни штатної акустики разом з шумоізоляцією часто виявляється досить

підключаємо підсилювач

Якщо ні - тоді наступний етап: установка зовнішнього, додаткового підсилювача. Робиться це не стільки заради гучності, скільки для поліпшення чистоти звучання. Суть - в тому, що наявний в штатній магнітолі вбудований підсилювач при збільшенні гучності вносить в аудіотракт системи спотворення по всьому спектру частот: т. Н. клипирование.

Зовнішній же підсилювач дозволяє забезпечити широкий розмах сигналу, що йде на динаміки, хороші параметри по його наростання і т. Д. Одним словом, з зовнішнім підсилювачем звук виходить чистіше і краще.

Однак проблема полягає в тому, що жодна штатна магнітола не має лінійних виходів на зовнішній підсилювач. Такі «виходи» доводиться одержувати штучно.

Найпростіший спосіб - т. Зв. «Пасивний»: коли на трансформаторах збирається схема, що знижує рівень сигналу виходу з магнітоли до потрібного для підключення до зовнішнього підсилювача.

Коштує така схема трохи: 1 000-2 000 руб. Однак при цьому всі спотворення частот, які несе штатний звуковий тракт, нікуди не пропадають і передаються в зовнішній підсилювач. Гідність такої схеми підключення полягає в простоті установки і мінімумі вторгнення в штатний головний пристрій.

Більш просунутим варіантом виступають т. Н.
«Активні» схеми, які «інтелектуально» обробляють сигнал. Як правило, це готові пристрої, які, в залежності від виробника, коштують від
5 000 до 15 000 руб.

Однак найбільш просунутим способом є доопрацювання безпосередньо штатної магнітоли та організація в ній самій лінійних виходів. Для цього головний пристрій розбирають, знаходять точку підключення до вбудованого підсилювача і виводять сигнал лінійного рівня. Коштують такі роботи від 7 000 руб.

NB

Логічною альтернативою, здавалося б, є проста заміна штатної магнітоли на нову, у якій і лінійні виходи вже є (нічого придумувати не треба - тільки підключай), і функціональність вище. За ті ж 7 000-15 000 руб. можна підібрати апарат вельми пристойного рівня!

Однак головна проблема, яку приносять з собою нештатні магнітоли, - це інтерес до них кримінальних елементів: просто кажучи, злодійство. Будь-яке, навіть саме
простий пристрій як магніт притягує злодіїв. Виявити розбите скло і раскуроченную панель, підійшовши до машини, - випадок типовий.

Крім того, позаштатні апарати часто вимагають досить складну і дорогу інсталяцію в панель, тому багато хто вирішує саме доопрацювати штатний пристрій.

Зрозуміло, якщо хочеться мати «просунутий» функціонал у вигляді програвання МР3, роз'ємів USB, слотів для карт пам'яті, Bluetooth, кольорового РК-дисплея і іншого, ніж балують зараз споживача виробники аудіотехніки, магнітолу доведеться міняти.

До речі, заміна магнітоли може знадобитися і для того, щоб поміняти штатну акустику автомобіля.

До речі, заміна магнітоли може знадобитися і для того, щоб поміняти штатну акустику автомобіля

У ряді машин високого цінового сегмента (наприклад, Audi і Mercedes) одні динаміки замінити неможливо - потрібно міняти всю аудіосистему. А якщо ще комплектація - «просунута», і аудіо зав'язано на систему інтелектуального управління, то будь-який апгрейд пов'язаний з вельми серйозними технічними труднощами. У деяких автомобілях високого класу взагалі неможливо відмовитися від штатної аудіосистеми.

Ставимо сабвуфер ...

Третій етап - установка сабвуфера. Доходять до нього не все: більш якісні динаміки вже починають непогано «співати». Укупі з зовнішнім підсилювачем, звук і так виходить досить якісним і чистим, що для звичайного користувача цілком достатньо.

Втім, часто хочеться більшого, а якщо власник слухає сучасну електронну музику, то без сабвуфера не обійтися.

До речі, застережемо читачів від підліткових дурниць і викинутих грошей. А саме: від покупки готового «саба» з вбудованим підсилювачем і підключенням їх до штатної аудіосистеми.

У продажу зараз багато всяких «ящиків» і «бочок» за доступними цінами, які можна підключити хоч самому, хоч за невеликі гроші в «гаражному" сервісі. Тільки нічого хорошого від такої ось «інсталяції» не вийде! Майже напевно вийде невиразне Баханов і гудіння, що не узгоджується ні з чим.

Щоб сабвуфер зазвучав правильно і по-настояцему красиво доповнив собою картину звуку, він повинен будуватися під існуючу акустичну систему з урахуванням простору автомобіля. І тільки так!

За ціною, разом з встановленим «сабом», допрацьована аудіосистема потягне приблизно на 50 000-90 000 руб.

... і нову магнітолу.

Скільки в сумі набігло?

Ну і останній етап - заміна магнітоли. Як ми вже говорили, це робиться як заради нового функціоналу, так і звучання самого апарату. До речі, багато пристроїв високого класу надають лише спартанські можливості: «пряме призначення» - крутити диски, і настільки ж аскетичний дизайн.

Якщо не брати компоненти класу Hi-End, а ставити просто якісні елементи відомих виробників, то за заміну штатної акустики, установку сабвуфера і програє пристрою доведеться викласти 50 000-170 000 руб. Для машини, купленої за
1 млн руб., Напевно, не так вже й багато. Хоча, чи можна взагалі з чим-небудь порівняти задоволення, яке отримує від хорошої музики? ..

Музика в машині: з чого почати?

Не подобається звук штатної аудіосистеми? Це нормально. Але тоді відразу виникає класичний російське питання: «Що робити?» Зараз подивимося!

» Зараз подивимося

Незадоволеними звучанням штатних аудіосистем найчастіше виявляються власники автомобілів середнього цінового сегмента: вартістю від 500 000 до 1 млн руб.

Як правило, всілякі заводські комплектації таких машин не відрізняються різноманітністю варіантів аудіопідготовки: в кращому випадку, є можливість вибору двох-трьох систем. Причому відрізнятися один від одного вони будуть в основному кількістю динаміків або наявністю більш функціональною магнітоли.

У мінімальному варіанті аудиоподготовка «іномарки середньої руки» - це чотири динаміки і магнітола, «по максимуму» - до 13 динаміків. Не хочеться особливо критикувати виробників, але в машинах середнього цінового сегмента аудіосистема додається просто «щоб була». І часто, навіть замовивши найнавороченішу аудіопідготовку, власник виявляється незадоволений звуком. Нічого не поробиш: треба покращувати.

І робити це краще за все поетапно, починаючи, як то кажуть, з малого. Бо часто відбувається так, що, після того як зробиш одне, інше вже й не потрібно.

міняємо динаміки

Перше, з чого варто починати «переробку» штатної аудіосистеми в щось більш приємне слуху, - це заміна штатних динаміків на більш якісні і класом вище.

Потім проводиться мінімальна аудиоподготовка. Тут, зокрема, роблять окрему підготовку дверей під установку динаміків, при якій демпфують порожнини і усувають вібрації. В такому випадку залишають «рідну» магнітолу і все підключають по заводській проводці.

Заміна штатної акустики і шумоізоляція в майстерні виллється для власника не в таку вже велику суму - за все разом з роботою попросять

15 000-25 000 руб. Однак звук системи зміниться відчутно, а його якість стане помітно іншим.

Дуже багато на цьому і зупиняються. Якщо у власника немає якихось особливих претензій, і музику в машині він слухає «по ходу», то заміни штатної акустики разом з шумоізоляцією часто виявляється досить.

Якщо у власника немає якихось особливих претензій, і музику в машині він слухає «по ходу», то заміни штатної акустики разом з шумоізоляцією часто виявляється досить

підключаємо підсилювач

Якщо ні - тоді наступний етап: установка зовнішнього, додаткового підсилювача. Робиться це не стільки заради гучності, скільки для поліпшення чистоти звучання. Суть - в тому, що наявний в штатній магнітолі вбудований підсилювач при збільшенні гучності вносить в аудіотракт системи спотворення по всьому спектру частот: т. Н. клипирование.

Зовнішній же підсилювач дозволяє забезпечити широкий розмах сигналу, що йде на динаміки, хороші параметри по його наростання і т. Д. Одним словом, з зовнішнім підсилювачем звук виходить чистіше і краще.

Однак проблема полягає в тому, що жодна штатна магнітола не має лінійних виходів на зовнішній підсилювач. Такі «виходи» доводиться одержувати штучно.

Найпростіший спосіб - т. Зв. «Пасивний»: коли на трансформаторах збирається схема, що знижує рівень сигналу виходу з магнітоли до потрібного для підключення до зовнішнього підсилювача.

Коштує така схема трохи: 1 000-2 000 руб. Однак при цьому всі спотворення частот, які несе штатний звуковий тракт, нікуди не пропадають і передаються в зовнішній підсилювач. Гідність такої схеми підключення полягає в простоті установки і мінімумі вторгнення в штатний головний пристрій.

Більш просунутим варіантом виступають т. Н.
«Активні» схеми, які «інтелектуально» обробляють сигнал. Як правило, це готові пристрої, які, в залежності від виробника, коштують від
5 000 до 15 000 руб.

Однак найбільш просунутим способом є доопрацювання безпосередньо штатної магнітоли та організація в ній самій лінійних виходів. Для цього головний пристрій розбирають, знаходять точку підключення до вбудованого підсилювача і виводять сигнал лінійного рівня. Коштують такі роботи від 7 000 руб.

NB

Логічною альтернативою, здавалося б, є проста заміна штатної магнітоли на нову, у якій і лінійні виходи вже є (нічого придумувати не треба - тільки підключай), і функціональність вище. За ті ж 7 000-15 000 руб. можна підібрати апарат вельми пристойного рівня!

Однак головна проблема, яку приносять з собою нештатні магнітоли, - це інтерес до них кримінальних елементів: просто кажучи, злодійство. Будь-яке, навіть саме
простий пристрій як магніт притягує злодіїв. Виявити розбите скло і раскуроченную панель, підійшовши до машини, - випадок типовий.

Крім того, позаштатні апарати часто вимагають досить складну і дорогу інсталяцію в панель, тому багато хто вирішує саме доопрацювати штатний пристрій.

Зрозуміло, якщо хочеться мати «просунутий» функціонал у вигляді програвання МР3, роз'ємів USB, слотів для карт пам'яті, Bluetooth, кольорового РК-дисплея і іншого, ніж балують зараз споживача виробники аудіотехніки, магнітолу доведеться міняти.

До речі, заміна магнітоли може знадобитися і для того, щоб поміняти штатну акустику автомобіля.

До речі, заміна магнітоли може знадобитися і для того, щоб поміняти штатну акустику автомобіля

У ряді машин високого цінового сегмента (наприклад, Audi і Mercedes) одні динаміки замінити неможливо - потрібно міняти всю аудіосистему. А якщо ще комплектація - «просунута», і аудіо зав'язано на систему інтелектуального управління, то будь-який апгрейд пов'язаний з вельми серйозними технічними труднощами. У деяких автомобілях високого класу взагалі неможливо відмовитися від штатної аудіосистеми.

Ставимо сабвуфер ...

Третій етап - установка сабвуфера. Доходять до нього не все: більш якісні динаміки вже починають непогано «співати». Укупі з зовнішнім підсилювачем, звук і так виходить досить якісним і чистим, що для звичайного користувача цілком достатньо.

Втім, часто хочеться більшого, а якщо власник слухає сучасну електронну музику, то без сабвуфера не обійтися.

До речі, застережемо читачів від підліткових дурниць і викинутих грошей. А саме: від покупки готового «саба» з вбудованим підсилювачем і підключенням їх до штатної аудіосистеми.

У продажу зараз багато всяких «ящиків» і «бочок» за доступними цінами, які можна підключити хоч самому, хоч за невеликі гроші в «гаражному" сервісі. Тільки нічого хорошого від такої ось «інсталяції» не вийде! Майже напевно вийде невиразне Баханов і гудіння, що не узгоджується ні з чим.

Щоб сабвуфер зазвучав правильно і по-настояцему красиво доповнив собою картину звуку, він повинен будуватися під існуючу акустичну систему з урахуванням простору автомобіля. І тільки так!

За ціною, разом з встановленим «сабом», допрацьована аудіосистема потягне приблизно на 50 000-90 000 руб.

... і нову магнітолу.

Скільки в сумі набігло?

Ну і останній етап - заміна магнітоли. Як ми вже говорили, це робиться як заради нового функціоналу, так і звучання самого апарату. До речі, багато пристроїв високого класу надають лише спартанські можливості: «пряме призначення» - крутити диски, і настільки ж аскетичний дизайн.

Якщо не брати компоненти класу Hi-End, а ставити просто якісні елементи відомих виробників, то за заміну штатної акустики, установку сабвуфера і програє пристрою доведеться викласти 50 000-170 000 руб. Для машини, купленої за
1 млн руб., Напевно, не так вже й багато. Хоча, чи можна взагалі з чим-небудь порівняти задоволення, яке отримує від хорошої музики? ..

Музика в машині: з чого почати?

Не подобається звук штатної аудіосистеми? Це нормально. Але тоді відразу виникає класичний російське питання: «Що робити?» Зараз подивимося!

» Зараз подивимося

Незадоволеними звучанням штатних аудіосистем найчастіше виявляються власники автомобілів середнього цінового сегмента: вартістю від 500 000 до 1 млн руб.

Як правило, всілякі заводські комплектації таких машин не відрізняються різноманітністю варіантів аудіопідготовки: в кращому випадку, є можливість вибору двох-трьох систем. Причому відрізнятися один від одного вони будуть в основному кількістю динаміків або наявністю більш функціональною магнітоли.

У мінімальному варіанті аудиоподготовка «іномарки середньої руки» - це чотири динаміки і магнітола, «по максимуму» - до 13 динаміків. Не хочеться особливо критикувати виробників, але в машинах середнього цінового сегмента аудіосистема додається просто «щоб була». І часто, навіть замовивши найнавороченішу аудіопідготовку, власник виявляється незадоволений звуком. Нічого не поробиш: треба покращувати.

І робити це краще за все поетапно, починаючи, як то кажуть, з малого. Бо часто відбувається так, що, після того як зробиш одне, інше вже й не потрібно.

міняємо динаміки

Перше, з чого варто починати «переробку» штатної аудіосистеми в щось більш приємне слуху, - це заміна штатних динаміків на більш якісні і класом вище.

Потім проводиться мінімальна аудиоподготовка. Тут, зокрема, роблять окрему підготовку дверей під установку динаміків, при якій демпфують порожнини і усувають вібрації. В такому випадку залишають «рідну» магнітолу і все підключають по заводській проводці.

Заміна штатної акустики і шумоізоляція в майстерні виллється для власника не в таку вже велику суму - за все разом з роботою попросять

15 000-25 000 руб. Однак звук системи зміниться відчутно, а його якість стане помітно іншим.

Дуже багато на цьому і зупиняються. Якщо у власника немає якихось особливих претензій, і музику в машині він слухає «по ходу», то заміни штатної акустики разом з шумоізоляцією часто виявляється досить.

Якщо у власника немає якихось особливих претензій, і музику в машині він слухає «по ходу», то заміни штатної акустики разом з шумоізоляцією часто виявляється досить

підключаємо підсилювач

Якщо ні - тоді наступний етап: установка зовнішнього, додаткового підсилювача. Робиться це не стільки заради гучності, скільки для поліпшення чистоти звучання. Суть - в тому, що наявний в штатній магнітолі вбудований підсилювач при збільшенні гучності вносить в аудіотракт системи спотворення по всьому спектру частот: т. Н. клипирование.

Зовнішній же підсилювач дозволяє забезпечити широкий розмах сигналу, що йде на динаміки, хороші параметри по його наростання і т. Д. Одним словом, з зовнішнім підсилювачем звук виходить чистіше і краще.

Однак проблема полягає в тому, що жодна штатна магнітола не має лінійних виходів на зовнішній підсилювач. Такі «виходи» доводиться одержувати штучно.

Найпростіший спосіб - т. Зв. «Пасивний»: коли на трансформаторах збирається схема, що знижує рівень сигналу виходу з магнітоли до потрібного для підключення до зовнішнього підсилювача.

Коштує така схема трохи: 1 000-2 000 руб. Однак при цьому всі спотворення частот, які несе штатний звуковий тракт, нікуди не пропадають і передаються в зовнішній підсилювач. Гідність такої схеми підключення полягає в простоті установки і мінімумі вторгнення в штатний головний пристрій.

Більш просунутим варіантом виступають т. Н.
«Активні» схеми, які «інтелектуально» обробляють сигнал. Як правило, це готові пристрої, які, в залежності від виробника, коштують від
5 000 до 15 000 руб.

Однак найбільш просунутим способом є доопрацювання безпосередньо штатної магнітоли та організація в ній самій лінійних виходів. Для цього головний пристрій розбирають, знаходять точку підключення до вбудованого підсилювача і виводять сигнал лінійного рівня. Коштують такі роботи від 7 000 руб.

NB

Логічною альтернативою, здавалося б, є проста заміна штатної магнітоли на нову, у якій і лінійні виходи вже є (нічого придумувати не треба - тільки підключай), і функціональність вище. За ті ж 7 000-15 000 руб. можна підібрати апарат вельми пристойного рівня!

Однак головна проблема, яку приносять з собою нештатні магнітоли, - це інтерес до них кримінальних елементів: просто кажучи, злодійство. Будь-яке, навіть саме
простий пристрій як магніт притягує злодіїв. Виявити розбите скло і раскуроченную панель, підійшовши до машини, - випадок типовий.

Крім того, позаштатні апарати часто вимагають досить складну і дорогу інсталяцію в панель, тому багато хто вирішує саме доопрацювати штатний пристрій.

Зрозуміло, якщо хочеться мати «просунутий» функціонал у вигляді програвання МР3, роз'ємів USB, слотів для карт пам'яті, Bluetooth, кольорового РК-дисплея і іншого, ніж балують зараз споживача виробники аудіотехніки, магнітолу доведеться міняти.

До речі, заміна магнітоли може знадобитися і для того, щоб поміняти штатну акустику автомобіля.

До речі, заміна магнітоли може знадобитися і для того, щоб поміняти штатну акустику автомобіля

У ряді машин високого цінового сегмента (наприклад, Audi і Mercedes) одні динаміки замінити неможливо - потрібно міняти всю аудіосистему. А якщо ще комплектація - «просунута», і аудіо зав'язано на систему інтелектуального управління, то будь-який апгрейд пов'язаний з вельми серйозними технічними труднощами. У деяких автомобілях високого класу взагалі неможливо відмовитися від штатної аудіосистеми.

Ставимо сабвуфер ...

Третій етап - установка сабвуфера. Доходять до нього не все: більш якісні динаміки вже починають непогано «співати». Укупі з зовнішнім підсилювачем, звук і так виходить досить якісним і чистим, що для звичайного користувача цілком достатньо.

Втім, часто хочеться більшого, а якщо власник слухає сучасну електронну музику, то без сабвуфера не обійтися.

До речі, застережемо читачів від підліткових дурниць і викинутих грошей. А саме: від покупки готового «саба» з вбудованим підсилювачем і підключенням їх до штатної аудіосистеми.

У продажу зараз багато всяких «ящиків» і «бочок» за доступними цінами, які можна підключити хоч самому, хоч за невеликі гроші в «гаражному" сервісі. Тільки нічого хорошого від такої ось «інсталяції» не вийде! Майже напевно вийде невиразне Баханов і гудіння, що не узгоджується ні з чим.

Щоб сабвуфер зазвучав правильно і по-настояцему красиво доповнив собою картину звуку, він повинен будуватися під існуючу акустичну систему з урахуванням простору автомобіля. І тільки так!

За ціною, разом з встановленим «сабом», допрацьована аудіосистема потягне приблизно на 50 000-90 000 руб.

... і нову магнітолу.

Скільки в сумі набігло?

Ну і останній етап - заміна магнітоли. Як ми вже говорили, це робиться як заради нового функціоналу, так і звучання самого апарату. До речі, багато пристроїв високого класу надають лише спартанські можливості: «пряме призначення» - крутити диски, і настільки ж аскетичний дизайн.

Якщо не брати компоненти класу Hi-End, а ставити просто якісні елементи відомих виробників, то за заміну штатної акустики, установку сабвуфера і програє пристрою доведеться викласти 50 000-170 000 руб. Для машини, купленої за
1 млн руб., Напевно, не так вже й багато. Хоча, чи можна взагалі з чим-небудь порівняти задоволення, яке отримує від хорошої музики? ..

Музика в машині: з чого почати?

Не подобається звук штатної аудіосистеми? Це нормально. Але тоді відразу виникає класичний російське питання: «Що робити?» Зараз подивимося!

» Зараз подивимося

Незадоволеними звучанням штатних аудіосистем найчастіше виявляються власники автомобілів середнього цінового сегмента: вартістю від 500 000 до 1 млн руб.

Як правило, всілякі заводські комплектації таких машин не відрізняються різноманітністю варіантів аудіопідготовки: в кращому випадку, є можливість вибору двох-трьох систем. Причому відрізнятися один від одного вони будуть в основному кількістю динаміків або наявністю більш функціональною магнітоли.

У мінімальному варіанті аудиоподготовка «іномарки середньої руки» - це чотири динаміки і магнітола, «по максимуму» - до 13 динаміків. Не хочеться особливо критикувати виробників, але в машинах середнього цінового сегмента аудіосистема додається просто «щоб була». І часто, навіть замовивши найнавороченішу аудіопідготовку, власник виявляється незадоволений звуком. Нічого не поробиш: треба покращувати.

І робити це краще за все поетапно, починаючи, як то кажуть, з малого. Бо часто відбувається так, що, після того як зробиш одне, інше вже й не потрібно.

міняємо динаміки

Перше, з чого варто починати «переробку» штатної аудіосистеми в щось більш приємне слуху, - це заміна штатних динаміків на більш якісні і класом вище.

Потім проводиться мінімальна аудиоподготовка. Тут, зокрема, роблять окрему підготовку дверей під установку динаміків, при якій демпфують порожнини і усувають вібрації. В такому випадку залишають «рідну» магнітолу і все підключають по заводській проводці.

Заміна штатної акустики і шумоізоляція в майстерні виллється для власника не в таку вже велику суму - за все разом з роботою попросять

15 000-25 000 руб. Однак звук системи зміниться відчутно, а його якість стане помітно іншим.

Дуже багато на цьому і зупиняються. Якщо у власника немає якихось особливих претензій, і музику в машині він слухає «по ходу», то заміни штатної акустики разом з шумоізоляцією часто виявляється досить.

Якщо у власника немає якихось особливих претензій, і музику в машині він слухає «по ходу», то заміни штатної акустики разом з шумоізоляцією часто виявляється досить

підключаємо підсилювач

Якщо ні - тоді наступний етап: установка зовнішнього, додаткового підсилювача. Робиться це не стільки заради гучності, скільки для поліпшення чистоти звучання. Суть - в тому, що наявний в штатній магнітолі вбудований підсилювач при збільшенні гучності вносить в аудіотракт системи спотворення по всьому спектру частот: т. Н. клипирование.

Зовнішній же підсилювач дозволяє забезпечити широкий розмах сигналу, що йде на динаміки, хороші параметри по його наростання і т. Д. Одним словом, з зовнішнім підсилювачем звук виходить чистіше і краще.

Однак проблема полягає в тому, що жодна штатна магнітола не має лінійних виходів на зовнішній підсилювач. Такі «виходи» доводиться одержувати штучно.

Найпростіший спосіб - т. Зв. «Пасивний»: коли на трансформаторах збирається схема, що знижує рівень сигналу виходу з магнітоли до потрібного для підключення до зовнішнього підсилювача.

Коштує така схема трохи: 1 000-2 000 руб. Однак при цьому всі спотворення частот, які несе штатний звуковий тракт, нікуди не пропадають і передаються в зовнішній підсилювач. Гідність такої схеми підключення полягає в простоті установки і мінімумі вторгнення в штатний головний пристрій.

Більш просунутим варіантом виступають т. Н.
«Активні» схеми, які «інтелектуально» обробляють сигнал. Як правило, це готові пристрої, які, в залежності від виробника, коштують від
5 000 до 15 000 руб.

Однак найбільш просунутим способом є доопрацювання безпосередньо штатної магнітоли та організація в ній самій лінійних виходів. Для цього головний пристрій розбирають, знаходять точку підключення до вбудованого підсилювача і виводять сигнал лінійного рівня. Коштують такі роботи від 7 000 руб.

NB

Логічною альтернативою, здавалося б, є проста заміна штатної магнітоли на нову, у якій і лінійні виходи вже є (нічого придумувати не треба - тільки підключай), і функціональність вище. За ті ж 7 000-15 000 руб. можна підібрати апарат вельми пристойного рівня!

Однак головна проблема, яку приносять з собою нештатні магнітоли, - це інтерес до них кримінальних елементів: просто кажучи, злодійство. Будь-яке, навіть саме
простий пристрій як магніт притягує злодіїв. Виявити розбите скло і раскуроченную панель, підійшовши до машини, - випадок типовий.

Крім того, позаштатні апарати часто вимагають досить складну і дорогу інсталяцію в панель, тому багато хто вирішує саме доопрацювати штатний пристрій.

Зрозуміло, якщо хочеться мати «просунутий» функціонал у вигляді програвання МР3, роз'ємів USB, слотів для карт пам'яті, Bluetooth, кольорового РК-дисплея і іншого, ніж балують зараз споживача виробники аудіотехніки, магнітолу доведеться міняти.

До речі, заміна магнітоли може знадобитися і для того, щоб поміняти штатну акустику автомобіля.

До речі, заміна магнітоли може знадобитися і для того, щоб поміняти штатну акустику автомобіля

У ряді машин високого цінового сегмента (наприклад, Audi і Mercedes) одні динаміки замінити неможливо - потрібно міняти всю аудіосистему. А якщо ще комплектація - «просунута», і аудіо зав'язано на систему інтелектуального управління, то будь-який апгрейд пов'язаний з вельми серйозними технічними труднощами. У деяких автомобілях високого класу взагалі неможливо відмовитися від штатної аудіосистеми.

Ставимо сабвуфер ...

Третій етап - установка сабвуфера. Доходять до нього не все: більш якісні динаміки вже починають непогано «співати». Укупі з зовнішнім підсилювачем, звук і так виходить досить якісним і чистим, що для звичайного користувача цілком достатньо.

Втім, часто хочеться більшого, а якщо власник слухає сучасну електронну музику, то без сабвуфера не обійтися.

До речі, застережемо читачів від підліткових дурниць і викинутих грошей. А саме: від покупки готового «саба» з вбудованим підсилювачем і підключенням їх до штатної аудіосистеми.

У продажу зараз багато всяких «ящиків» і «бочок» за доступними цінами, які можна підключити хоч самому, хоч за невеликі гроші в «гаражному" сервісі. Тільки нічого хорошого від такої ось «інсталяції» не вийде! Майже напевно вийде невиразне Баханов і гудіння, що не узгоджується ні з чим.

Щоб сабвуфер зазвучав правильно і по-настояцему красиво доповнив собою картину звуку, він повинен будуватися під існуючу акустичну систему з урахуванням простору автомобіля. І тільки так!

За ціною, разом з встановленим «сабом», допрацьована аудіосистема потягне приблизно на 50 000-90 000 руб.

... і нову магнітолу.

Скільки в сумі набігло?

Ну і останній етап - заміна магнітоли. Як ми вже говорили, це робиться як заради нового функціоналу, так і звучання самого апарату. До речі, багато пристроїв високого класу надають лише спартанські можливості: «пряме призначення» - крутити диски, і настільки ж аскетичний дизайн.

Якщо не брати компоненти класу Hi-End, а ставити просто якісні елементи відомих виробників, то за заміну штатної акустики, установку сабвуфера і програє пристрою доведеться викласти 50 000-170 000 руб. Для машини, купленої за
1 млн руб., Напевно, не так вже й багато. Хоча, чи можна взагалі з чим-небудь порівняти задоволення, яке отримує від хорошої музики? ..

Музика в машині: з чого почати?

Не подобається звук штатної аудіосистеми? Це нормально. Але тоді відразу виникає класичний російське питання: «Що робити?» Зараз подивимося!

» Зараз подивимося

Незадоволеними звучанням штатних аудіосистем найчастіше виявляються власники автомобілів середнього цінового сегмента: вартістю від 500 000 до 1 млн руб.

Як правило, всілякі заводські комплектації таких машин не відрізняються різноманітністю варіантів аудіопідготовки: в кращому випадку, є можливість вибору двох-трьох систем. Причому відрізнятися один від одного вони будуть в основному кількістю динаміків або наявністю більш функціональною магнітоли.

У мінімальному варіанті аудиоподготовка «іномарки середньої руки» - це чотири динаміки і магнітола, «по максимуму» - до 13 динаміків. Не хочеться особливо критикувати виробників, але в машинах середнього цінового сегмента аудіосистема додається просто «щоб була». І часто, навіть замовивши найнавороченішу аудіопідготовку, власник виявляється незадоволений звуком. Нічого не поробиш: треба покращувати.

І робити це краще за все поетапно, починаючи, як то кажуть, з малого. Бо часто відбувається так, що, після того як зробиш одне, інше вже й не потрібно.

міняємо динаміки

Перше, з чого варто починати «переробку» штатної аудіосистеми в щось більш приємне слуху, - це заміна штатних динаміків на більш якісні і класом вище.

Потім проводиться мінімальна аудиоподготовка. Тут, зокрема, роблять окрему підготовку дверей під установку динаміків, при якій демпфують порожнини і усувають вібрації. В такому випадку залишають «рідну» магнітолу і все підключають по заводській проводці.

Заміна штатної акустики і шумоізоляція в майстерні виллється для власника не в таку вже велику суму - за все разом з роботою попросять

15 000-25 000 руб. Однак звук системи зміниться відчутно, а його якість стане помітно іншим.

Дуже багато на цьому і зупиняються. Якщо у власника немає якихось особливих претензій, і музику в машині він слухає «по ходу», то заміни штатної акустики разом з шумоізоляцією часто виявляється досить.

Якщо у власника немає якихось особливих претензій, і музику в машині він слухає «по ходу», то заміни штатної акустики разом з шумоізоляцією часто виявляється досить

підключаємо підсилювач

Якщо ні - тоді наступний етап: установка зовнішнього, додаткового підсилювача. Робиться це не стільки заради гучності, скільки для поліпшення чистоти звучання. Суть - в тому, що наявний в штатній магнітолі вбудований підсилювач при збільшенні гучності вносить в аудіотракт системи спотворення по всьому спектру частот: т. Н. клипирование.

Зовнішній же підсилювач дозволяє забезпечити широкий розмах сигналу, що йде на динаміки, хороші параметри по його наростання і т. Д. Одним словом, з зовнішнім підсилювачем звук виходить чистіше і краще.

Однак проблема полягає в тому, що жодна штатна магнітола не має лінійних виходів на зовнішній підсилювач. Такі «виходи» доводиться одержувати штучно.

Найпростіший спосіб - т. Зв. «Пасивний»: коли на трансформаторах збирається схема, що знижує рівень сигналу виходу з магнітоли до потрібного для підключення до зовнішнього підсилювача.

Коштує така схема трохи: 1 000-2 000 руб. Однак при цьому всі спотворення частот, які несе штатний звуковий тракт, нікуди не пропадають і передаються в зовнішній підсилювач. Гідність такої схеми підключення полягає в простоті установки і мінімумі вторгнення в штатний головний пристрій.

Більш просунутим варіантом виступають т. Н.
«Активні» схеми, які «інтелектуально» обробляють сигнал. Як правило, це готові пристрої, які, в залежності від виробника, коштують від
5 000 до 15 000 руб.

Однак найбільш просунутим способом є доопрацювання безпосередньо штатної магнітоли та організація в ній самій лінійних виходів. Для цього головний пристрій розбирають, знаходять точку підключення до вбудованого підсилювача і виводять сигнал лінійного рівня. Коштують такі роботи від 7 000 руб.

NB

Логічною альтернативою, здавалося б, є проста заміна штатної магнітоли на нову, у якій і лінійні виходи вже є (нічого придумувати не треба - тільки підключай), і функціональність вище. За ті ж 7 000-15 000 руб. можна підібрати апарат вельми пристойного рівня!

Однак головна проблема, яку приносять з собою нештатні магнітоли, - це інтерес до них кримінальних елементів: просто кажучи, злодійство. Будь-яке, навіть саме
простий пристрій як магніт притягує злодіїв. Виявити розбите скло і раскуроченную панель, підійшовши до машини, - випадок типовий.

Крім того, позаштатні апарати часто вимагають досить складну і дорогу інсталяцію в панель, тому багато хто вирішує саме доопрацювати штатний пристрій.

Зрозуміло, якщо хочеться мати «просунутий» функціонал у вигляді програвання МР3, роз'ємів USB, слотів для карт пам'яті, Bluetooth, кольорового РК-дисплея і іншого, ніж балують зараз споживача виробники аудіотехніки, магнітолу доведеться міняти.

До речі, заміна магнітоли може знадобитися і для того, щоб поміняти штатну акустику автомобіля.

До речі, заміна магнітоли може знадобитися і для того, щоб поміняти штатну акустику автомобіля

У ряді машин високого цінового сегмента (наприклад, Audi і Mercedes) одні динаміки замінити неможливо - потрібно міняти всю аудіосистему. А якщо ще комплектація - «просунута», і аудіо зав'язано на систему інтелектуального управління, то будь-який апгрейд пов'язаний з вельми серйозними технічними труднощами. У деяких автомобілях високого класу взагалі неможливо відмовитися від штатної аудіосистеми.

Ставимо сабвуфер ...

Третій етап - установка сабвуфера. Доходять до нього не все: більш якісні динаміки вже починають непогано «співати». Укупі з зовнішнім підсилювачем, звук і так виходить досить якісним і чистим, що для звичайного користувача цілком достатньо.

Втім, часто хочеться більшого, а якщо власник слухає сучасну електронну музику, то без сабвуфера не обійтися.

До речі, застережемо читачів від підліткових дурниць і викинутих грошей. А саме: від покупки готового «саба» з вбудованим підсилювачем і підключенням їх до штатної аудіосистеми.

У продажу зараз багато всяких «ящиків» і «бочок» за доступними цінами, які можна підключити хоч самому, хоч за невеликі гроші в «гаражному" сервісі. Тільки нічого хорошого від такої ось «інсталяції» не вийде! Майже напевно вийде невиразне Баханов і гудіння, що не узгоджується ні з чим.

Щоб сабвуфер зазвучав правильно і по-настояцему красиво доповнив собою картину звуку, він повинен будуватися під існуючу акустичну систему з урахуванням простору автомобіля. І тільки так!

За ціною, разом з встановленим «сабом», допрацьована аудіосистема потягне приблизно на 50 000-90 000 руб.

... і нову магнітолу.

Скільки в сумі набігло?

Ну і останній етап - заміна магнітоли. Як ми вже говорили, це робиться як заради нового функціоналу, так і звучання самого апарату. До речі, багато пристроїв високого класу надають лише спартанські можливості: «пряме призначення» - крутити диски, і настільки ж аскетичний дизайн.

Якщо не брати компоненти класу Hi-End, а ставити просто якісні елементи відомих виробників, то за заміну штатної акустики, установку сабвуфера і програє пристрою доведеться викласти 50 000-170 000 руб. Для машини, купленої за
1 млн руб., Напевно, не так вже й багато. Хоча, чи можна взагалі з чим-небудь порівняти задоволення, яке отримує від хорошої музики? ..

Музика в машині: з чого почати?
Не подобається звук штатної аудіосистеми?
Музика в машині: з чого почати?
Музика в машині: з чого почати?
Музика в машині: з чого почати?
Музика в машині: з чого почати?
Музика в машині: з чого почати?
Музика в машині: з чого почати?
Музика в машині: з чого почати?
Не подобається звук штатної аудіосистеми?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов