Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Мультимарочный Сканер
  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Музика в машині: з чого почати? - Колеса.ру

  1. Музика в машині: з чого почати? Не подобається звук штатної аудіосистеми? Це нормально. Але тоді...
  2. підключаємо підсилювач
  3. NB
  4. Ставимо сабвуфер ...
  5. ... і нову магнітолу.
  6. Музика в машині: з чого почати?
  7. міняємо динаміки
  8. підключаємо підсилювач
  9. NB
  10. Ставимо сабвуфер ...
  11. ... і нову магнітолу.
  12. Музика в машині: з чого почати?
  13. міняємо динаміки
  14. підключаємо підсилювач
  15. NB
  16. Ставимо сабвуфер ...
  17. ... і нову магнітолу.
  18. Музика в машині: з чого почати?
  19. міняємо динаміки
  20. підключаємо підсилювач
  21. NB
  22. Ставимо сабвуфер ...
  23. ... і нову магнітолу.
  24. Музика в машині: з чого почати?
  25. міняємо динаміки
  26. підключаємо підсилювач
  27. NB
  28. Ставимо сабвуфер ...
  29. ... і нову магнітолу.
  30. Музика в машині: з чого почати?
  31. міняємо динаміки
  32. підключаємо підсилювач
  33. NB
  34. Ставимо сабвуфер ...
  35. ... і нову магнітолу.
  36. Музика в машині: з чого почати?
  37. міняємо динаміки
  38. підключаємо підсилювач
  39. NB
  40. Ставимо сабвуфер ...
  41. ... і нову магнітолу.

Музика в машині: з чого почати?

Не подобається звук штатної аудіосистеми? Це нормально. Але тоді відразу виникає класичний російське питання: «Що робити?» Зараз подивимося!

» Зараз подивимося

Незадоволеними звучанням штатних аудіосистем найчастіше виявляються власники автомобілів середнього цінового сегмента: вартістю від 500 000 до 1 млн руб.

Як правило, всілякі заводські комплектації таких машин не відрізняються різноманітністю варіантів аудіопідготовки: в кращому випадку, є можливість вибору двох-трьох систем. Причому відрізнятися один від одного вони будуть в основному кількістю динаміків або наявністю більш функціональною магнітоли.

У мінімальному варіанті аудиоподготовка «іномарки середньої руки» - це чотири динаміки і магнітола, «по максимуму» - до 13 динаміків. Не хочеться особливо критикувати виробників, але в машинах середнього цінового сегмента аудіосистема додається просто «щоб була». І часто, навіть замовивши найнавороченішу аудіопідготовку, власник виявляється незадоволений звуком. Нічого не поробиш: треба покращувати.

І робити це краще за все поетапно, починаючи, як то кажуть, з малого. Бо часто відбувається так, що, після того як зробиш одне, інше вже й не потрібно.

міняємо динаміки

Перше, з чого варто починати «переробку» штатної аудіосистеми в щось більш приємне слуху, - це заміна штатних динаміків на більш якісні і класом вище.

Потім проводиться мінімальна аудиоподготовка. Тут, зокрема, роблять окрему підготовку дверей під установку динаміків, при якій демпфують порожнини і усувають вібрації. В такому випадку залишають «рідну» магнітолу і все підключають по заводській проводці.

Заміна штатної акустики і шумоізоляція в майстерні виллється для власника не в таку вже велику суму - за все разом з роботою попросять

15 000-25 000 руб. Однак звук системи зміниться відчутно, а його якість стане помітно іншим.

Дуже багато на цьому і зупиняються. Якщо у власника немає якихось особливих претензій, і музику в машині він слухає «по ходу», то заміни штатної акустики разом з шумоізоляцією часто виявляється досить.

Якщо у власника немає якихось особливих претензій, і музику в машині він слухає «по ходу», то заміни штатної акустики разом з шумоізоляцією часто виявляється досить

підключаємо підсилювач

Якщо ні - тоді наступний етап: установка зовнішнього, додаткового підсилювача. Робиться це не стільки заради гучності, скільки для поліпшення чистоти звучання. Суть - в тому, що наявний в штатній магнітолі вбудований підсилювач при збільшенні гучності вносить в аудіотракт системи спотворення по всьому спектру частот: т. Н. клипирование.

Зовнішній же підсилювач дозволяє забезпечити широкий розмах сигналу, що йде на динаміки, хороші параметри по його наростання і т. Д. Одним словом, з зовнішнім підсилювачем звук виходить чистіше і краще.

Однак проблема полягає в тому, що жодна штатна магнітола не має лінійних виходів на зовнішній підсилювач. Такі «виходи» доводиться одержувати штучно.

Найпростіший спосіб - т. Зв. «Пасивний»: коли на трансформаторах збирається схема, що знижує рівень сигналу виходу з магнітоли до потрібного для підключення до зовнішнього підсилювача.

Коштує така схема трохи: 1 000-2 000 руб. Однак при цьому всі спотворення частот, які несе штатний звуковий тракт, нікуди не пропадають і передаються в зовнішній підсилювач. Гідність такої схеми підключення полягає в простоті установки і мінімумі вторгнення в штатний головний пристрій.

Більш просунутим варіантом виступають т. Н.
«Активні» схеми, які «інтелектуально» обробляють сигнал. Як правило, це готові пристрої, які, в залежності від виробника, коштують від
5 000 до 15 000 руб.

Однак найбільш просунутим способом є доопрацювання безпосередньо штатної магнітоли та організація в ній самій лінійних виходів. Для цього головний пристрій розбирають, знаходять точку підключення до вбудованого підсилювача і виводять сигнал лінійного рівня. Коштують такі роботи від 7 000 руб.

NB

Логічною альтернативою, здавалося б, є проста заміна штатної магнітоли на нову, у якій і лінійні виходи вже є (нічого придумувати не треба - тільки підключай), і функціональність вище. За ті ж 7 000-15 000 руб. можна підібрати апарат вельми пристойного рівня!

Однак головна проблема, яку приносять з собою нештатні магнітоли, - це інтерес до них кримінальних елементів: просто кажучи, злодійство. Будь-яке, навіть саме
простий пристрій як магніт притягує злодіїв. Виявити розбите скло і раскуроченную панель, підійшовши до машини, - випадок типовий.

Крім того, позаштатні апарати часто вимагають досить складну і дорогу інсталяцію в панель, тому багато хто вирішує саме доопрацювати штатний пристрій.

Зрозуміло, якщо хочеться мати «просунутий» функціонал у вигляді програвання МР3, роз'ємів USB, слотів для карт пам'яті, Bluetooth, кольорового РК-дисплея і іншого, ніж балують зараз споживача виробники аудіотехніки, магнітолу доведеться міняти.

До речі, заміна магнітоли може знадобитися і для того, щоб поміняти штатну акустику автомобіля.

До речі, заміна магнітоли може знадобитися і для того, щоб поміняти штатну акустику автомобіля

У ряді машин високого цінового сегмента (наприклад, Audi і Mercedes) одні динаміки замінити неможливо - потрібно міняти всю аудіосистему. А якщо ще комплектація - «просунута», і аудіо зав'язано на систему інтелектуального управління, то будь-який апгрейд пов'язаний з вельми серйозними технічними труднощами. У деяких автомобілях високого класу взагалі неможливо відмовитися від штатної аудіосистеми.

Ставимо сабвуфер ...

Третій етап - установка сабвуфера. Доходять до нього не все: більш якісні динаміки вже починають непогано «співати». Укупі з зовнішнім підсилювачем, звук і так виходить досить якісним і чистим, що для звичайного користувача цілком достатньо.

Втім, часто хочеться більшого, а якщо власник слухає сучасну електронну музику, то без сабвуфера не обійтися.

До речі, застережемо читачів від підліткових дурниць і викинутих грошей. А саме: від покупки готового «саба» з вбудованим підсилювачем і підключенням їх до штатної аудіосистеми.

У продажу зараз багато всяких «ящиків» і «бочок» за доступними цінами, які можна підключити хоч самому, хоч за невеликі гроші в «гаражному" сервісі. Тільки нічого хорошого від такої ось «інсталяції» не вийде! Майже напевно вийде невиразне Баханов і гудіння, що не узгоджується ні з чим.

Щоб сабвуфер зазвучав правильно і по-настояцему красиво доповнив собою картину звуку, він повинен будуватися під існуючу акустичну систему з урахуванням простору автомобіля. І тільки так!

За ціною, разом з встановленим «сабом», допрацьована аудіосистема потягне приблизно на 50 000-90 000 руб.

... і нову магнітолу.

Скільки в сумі набігло?

Ну і останній етап - заміна магнітоли. Як ми вже говорили, це робиться як заради нового функціоналу, так і звучання самого апарату. До речі, багато пристроїв високого класу надають лише спартанські можливості: «пряме призначення» - крутити диски, і настільки ж аскетичний дизайн.

Якщо не брати компоненти класу Hi-End, а ставити просто якісні елементи відомих виробників, то за заміну штатної акустики, установку сабвуфера і програє пристрою доведеться викласти 50 000-170 000 руб. Для машини, купленої за
1 млн руб., Напевно, не так вже й багато. Хоча, чи можна взагалі з чим-небудь порівняти задоволення, яке отримує від хорошої музики? ..

Музика в машині: з чого почати?

Не подобається звук штатної аудіосистеми? Це нормально. Але тоді відразу виникає класичний російське питання: «Що робити?» Зараз подивимося!

» Зараз подивимося

Незадоволеними звучанням штатних аудіосистем найчастіше виявляються власники автомобілів середнього цінового сегмента: вартістю від 500 000 до 1 млн руб.

Як правило, всілякі заводські комплектації таких машин не відрізняються різноманітністю варіантів аудіопідготовки: в кращому випадку, є можливість вибору двох-трьох систем. Причому відрізнятися один від одного вони будуть в основному кількістю динаміків або наявністю більш функціональною магнітоли.

У мінімальному варіанті аудиоподготовка «іномарки середньої руки» - це чотири динаміки і магнітола, «по максимуму» - до 13 динаміків. Не хочеться особливо критикувати виробників, але в машинах середнього цінового сегмента аудіосистема додається просто «щоб була». І часто, навіть замовивши найнавороченішу аудіопідготовку, власник виявляється незадоволений звуком. Нічого не поробиш: треба покращувати.

І робити це краще за все поетапно, починаючи, як то кажуть, з малого. Бо часто відбувається так, що, після того як зробиш одне, інше вже й не потрібно.

міняємо динаміки

Перше, з чого варто починати «переробку» штатної аудіосистеми в щось більш приємне слуху, - це заміна штатних динаміків на більш якісні і класом вище.

Потім проводиться мінімальна аудиоподготовка. Тут, зокрема, роблять окрему підготовку дверей під установку динаміків, при якій демпфують порожнини і усувають вібрації. В такому випадку залишають «рідну» магнітолу і все підключають по заводській проводці.

Заміна штатної акустики і шумоізоляція в майстерні виллється для власника не в таку вже велику суму - за все разом з роботою попросять

15 000-25 000 руб. Однак звук системи зміниться відчутно, а його якість стане помітно іншим.

Дуже багато на цьому і зупиняються. Якщо у власника немає якихось особливих претензій, і музику в машині він слухає «по ходу», то заміни штатної акустики разом з шумоізоляцією часто виявляється досить.

Якщо у власника немає якихось особливих претензій, і музику в машині він слухає «по ходу», то заміни штатної акустики разом з шумоізоляцією часто виявляється досить

підключаємо підсилювач

Якщо ні - тоді наступний етап: установка зовнішнього, додаткового підсилювача. Робиться це не стільки заради гучності, скільки для поліпшення чистоти звучання. Суть - в тому, що наявний в штатній магнітолі вбудований підсилювач при збільшенні гучності вносить в аудіотракт системи спотворення по всьому спектру частот: т. Н. клипирование.

Зовнішній же підсилювач дозволяє забезпечити широкий розмах сигналу, що йде на динаміки, хороші параметри по його наростання і т. Д. Одним словом, з зовнішнім підсилювачем звук виходить чистіше і краще.

Однак проблема полягає в тому, що жодна штатна магнітола не має лінійних виходів на зовнішній підсилювач. Такі «виходи» доводиться одержувати штучно.

Найпростіший спосіб - т. Зв. «Пасивний»: коли на трансформаторах збирається схема, що знижує рівень сигналу виходу з магнітоли до потрібного для підключення до зовнішнього підсилювача.

Коштує така схема трохи: 1 000-2 000 руб. Однак при цьому всі спотворення частот, які несе штатний звуковий тракт, нікуди не пропадають і передаються в зовнішній підсилювач. Гідність такої схеми підключення полягає в простоті установки і мінімумі вторгнення в штатний головний пристрій.

Більш просунутим варіантом виступають т. Н.
«Активні» схеми, які «інтелектуально» обробляють сигнал. Як правило, це готові пристрої, які, в залежності від виробника, коштують від
5 000 до 15 000 руб.

Однак найбільш просунутим способом є доопрацювання безпосередньо штатної магнітоли та організація в ній самій лінійних виходів. Для цього головний пристрій розбирають, знаходять точку підключення до вбудованого підсилювача і виводять сигнал лінійного рівня. Коштують такі роботи від 7 000 руб.

NB

Логічною альтернативою, здавалося б, є проста заміна штатної магнітоли на нову, у якій і лінійні виходи вже є (нічого придумувати не треба - тільки підключай), і функціональність вище. За ті ж 7 000-15 000 руб. можна підібрати апарат вельми пристойного рівня!

Однак головна проблема, яку приносять з собою нештатні магнітоли, - це інтерес до них кримінальних елементів: просто кажучи, злодійство. Будь-яке, навіть саме
простий пристрій як магніт притягує злодіїв. Виявити розбите скло і раскуроченную панель, підійшовши до машини, - випадок типовий.

Крім того, позаштатні апарати часто вимагають досить складну і дорогу інсталяцію в панель, тому багато хто вирішує саме доопрацювати штатний пристрій.

Зрозуміло, якщо хочеться мати «просунутий» функціонал у вигляді програвання МР3, роз'ємів USB, слотів для карт пам'яті, Bluetooth, кольорового РК-дисплея і іншого, ніж балують зараз споживача виробники аудіотехніки, магнітолу доведеться міняти.

До речі, заміна магнітоли може знадобитися і для того, щоб поміняти штатну акустику автомобіля.

До речі, заміна магнітоли може знадобитися і для того, щоб поміняти штатну акустику автомобіля

У ряді машин високого цінового сегмента (наприклад, Audi і Mercedes) одні динаміки замінити неможливо - потрібно міняти всю аудіосистему. А якщо ще комплектація - «просунута», і аудіо зав'язано на систему інтелектуального управління, то будь-який апгрейд пов'язаний з вельми серйозними технічними труднощами. У деяких автомобілях високого класу взагалі неможливо відмовитися від штатної аудіосистеми.

Ставимо сабвуфер ...

Третій етап - установка сабвуфера. Доходять до нього не все: більш якісні динаміки вже починають непогано «співати». Укупі з зовнішнім підсилювачем, звук і так виходить досить якісним і чистим, що для звичайного користувача цілком достатньо.

Втім, часто хочеться більшого, а якщо власник слухає сучасну електронну музику, то без сабвуфера не обійтися.

До речі, застережемо читачів від підліткових дурниць і викинутих грошей. А саме: від покупки готового «саба» з вбудованим підсилювачем і підключенням їх до штатної аудіосистеми.

У продажу зараз багато всяких «ящиків» і «бочок» за доступними цінами, які можна підключити хоч самому, хоч за невеликі гроші в «гаражному" сервісі. Тільки нічого хорошого від такої ось «інсталяції» не вийде! Майже напевно вийде невиразне Баханов і гудіння, що не узгоджується ні з чим.

Щоб сабвуфер зазвучав правильно і по-настояцему красиво доповнив собою картину звуку, він повинен будуватися під існуючу акустичну систему з урахуванням простору автомобіля. І тільки так!

За ціною, разом з встановленим «сабом», допрацьована аудіосистема потягне приблизно на 50 000-90 000 руб.

... і нову магнітолу.

Скільки в сумі набігло?

Ну і останній етап - заміна магнітоли. Як ми вже говорили, це робиться як заради нового функціоналу, так і звучання самого апарату. До речі, багато пристроїв високого класу надають лише спартанські можливості: «пряме призначення» - крутити диски, і настільки ж аскетичний дизайн.

Якщо не брати компоненти класу Hi-End, а ставити просто якісні елементи відомих виробників, то за заміну штатної акустики, установку сабвуфера і програє пристрою доведеться викласти 50 000-170 000 руб. Для машини, купленої за
1 млн руб., Напевно, не так вже й багато. Хоча, чи можна взагалі з чим-небудь порівняти задоволення, яке отримує від хорошої музики? ..

Музика в машині: з чого почати?

Не подобається звук штатної аудіосистеми? Це нормально. Але тоді відразу виникає класичний російське питання: «Що робити?» Зараз подивимося!

» Зараз подивимося

Незадоволеними звучанням штатних аудіосистем найчастіше виявляються власники автомобілів середнього цінового сегмента: вартістю від 500 000 до 1 млн руб.

Як правило, всілякі заводські комплектації таких машин не відрізняються різноманітністю варіантів аудіопідготовки: в кращому випадку, є можливість вибору двох-трьох систем. Причому відрізнятися один від одного вони будуть в основному кількістю динаміків або наявністю більш функціональною магнітоли.

У мінімальному варіанті аудиоподготовка «іномарки середньої руки» - це чотири динаміки і магнітола, «по максимуму» - до 13 динаміків. Не хочеться особливо критикувати виробників, але в машинах середнього цінового сегмента аудіосистема додається просто «щоб була». І часто, навіть замовивши найнавороченішу аудіопідготовку, власник виявляється незадоволений звуком. Нічого не поробиш: треба покращувати.

І робити це краще за все поетапно, починаючи, як то кажуть, з малого. Бо часто відбувається так, що, після того як зробиш одне, інше вже й не потрібно.

міняємо динаміки

Перше, з чого варто починати «переробку» штатної аудіосистеми в щось більш приємне слуху, - це заміна штатних динаміків на більш якісні і класом вище.

Потім проводиться мінімальна аудиоподготовка. Тут, зокрема, роблять окрему підготовку дверей під установку динаміків, при якій демпфують порожнини і усувають вібрації. В такому випадку залишають «рідну» магнітолу і все підключають по заводській проводці.

Заміна штатної акустики і шумоізоляція в майстерні виллється для власника не в таку вже велику суму - за все разом з роботою попросять

15 000-25 000 руб. Однак звук системи зміниться відчутно, а його якість стане помітно іншим.

Дуже багато на цьому і зупиняються. Якщо у власника немає якихось особливих претензій, і музику в машині він слухає «по ходу», то заміни штатної акустики разом з шумоізоляцією часто виявляється досить.

Якщо у власника немає якихось особливих претензій, і музику в машині він слухає «по ходу», то заміни штатної акустики разом з шумоізоляцією часто виявляється досить

підключаємо підсилювач

Якщо ні - тоді наступний етап: установка зовнішнього, додаткового підсилювача. Робиться це не стільки заради гучності, скільки для поліпшення чистоти звучання. Суть - в тому, що наявний в штатній магнітолі вбудований підсилювач при збільшенні гучності вносить в аудіотракт системи спотворення по всьому спектру частот: т. Н. клипирование.

Зовнішній же підсилювач дозволяє забезпечити широкий розмах сигналу, що йде на динаміки, хороші параметри по його наростання і т. Д. Одним словом, з зовнішнім підсилювачем звук виходить чистіше і краще.

Однак проблема полягає в тому, що жодна штатна магнітола не має лінійних виходів на зовнішній підсилювач. Такі «виходи» доводиться одержувати штучно.

Найпростіший спосіб - т. Зв. «Пасивний»: коли на трансформаторах збирається схема, що знижує рівень сигналу виходу з магнітоли до потрібного для підключення до зовнішнього підсилювача.

Коштує така схема трохи: 1 000-2 000 руб. Однак при цьому всі спотворення частот, які несе штатний звуковий тракт, нікуди не пропадають і передаються в зовнішній підсилювач. Гідність такої схеми підключення полягає в простоті установки і мінімумі вторгнення в штатний головний пристрій.

Більш просунутим варіантом виступають т. Н.
«Активні» схеми, які «інтелектуально» обробляють сигнал. Як правило, це готові пристрої, які, в залежності від виробника, коштують від
5 000 до 15 000 руб.

Однак найбільш просунутим способом є доопрацювання безпосередньо штатної магнітоли та організація в ній самій лінійних виходів. Для цього головний пристрій розбирають, знаходять точку підключення до вбудованого підсилювача і виводять сигнал лінійного рівня. Коштують такі роботи від 7 000 руб.

NB

Логічною альтернативою, здавалося б, є проста заміна штатної магнітоли на нову, у якій і лінійні виходи вже є (нічого придумувати не треба - тільки підключай), і функціональність вище. За ті ж 7 000-15 000 руб. можна підібрати апарат вельми пристойного рівня!

Однак головна проблема, яку приносять з собою нештатні магнітоли, - це інтерес до них кримінальних елементів: просто кажучи, злодійство. Будь-яке, навіть саме
простий пристрій як магніт притягує злодіїв. Виявити розбите скло і раскуроченную панель, підійшовши до машини, - випадок типовий.

Крім того, позаштатні апарати часто вимагають досить складну і дорогу інсталяцію в панель, тому багато хто вирішує саме доопрацювати штатний пристрій.

Зрозуміло, якщо хочеться мати «просунутий» функціонал у вигляді програвання МР3, роз'ємів USB, слотів для карт пам'яті, Bluetooth, кольорового РК-дисплея і іншого, ніж балують зараз споживача виробники аудіотехніки, магнітолу доведеться міняти.

До речі, заміна магнітоли може знадобитися і для того, щоб поміняти штатну акустику автомобіля.

До речі, заміна магнітоли може знадобитися і для того, щоб поміняти штатну акустику автомобіля

У ряді машин високого цінового сегмента (наприклад, Audi і Mercedes) одні динаміки замінити неможливо - потрібно міняти всю аудіосистему. А якщо ще комплектація - «просунута», і аудіо зав'язано на систему інтелектуального управління, то будь-який апгрейд пов'язаний з вельми серйозними технічними труднощами. У деяких автомобілях високого класу взагалі неможливо відмовитися від штатної аудіосистеми.

Ставимо сабвуфер ...

Третій етап - установка сабвуфера. Доходять до нього не все: більш якісні динаміки вже починають непогано «співати». Укупі з зовнішнім підсилювачем, звук і так виходить досить якісним і чистим, що для звичайного користувача цілком достатньо.

Втім, часто хочеться більшого, а якщо власник слухає сучасну електронну музику, то без сабвуфера не обійтися.

До речі, застережемо читачів від підліткових дурниць і викинутих грошей. А саме: від покупки готового «саба» з вбудованим підсилювачем і підключенням їх до штатної аудіосистеми.

У продажу зараз багато всяких «ящиків» і «бочок» за доступними цінами, які можна підключити хоч самому, хоч за невеликі гроші в «гаражному" сервісі. Тільки нічого хорошого від такої ось «інсталяції» не вийде! Майже напевно вийде невиразне Баханов і гудіння, що не узгоджується ні з чим.

Щоб сабвуфер зазвучав правильно і по-настояцему красиво доповнив собою картину звуку, він повинен будуватися під існуючу акустичну систему з урахуванням простору автомобіля. І тільки так!

За ціною, разом з встановленим «сабом», допрацьована аудіосистема потягне приблизно на 50 000-90 000 руб.

... і нову магнітолу.

Скільки в сумі набігло?

Ну і останній етап - заміна магнітоли. Як ми вже говорили, це робиться як заради нового функціоналу, так і звучання самого апарату. До речі, багато пристроїв високого класу надають лише спартанські можливості: «пряме призначення» - крутити диски, і настільки ж аскетичний дизайн.

Якщо не брати компоненти класу Hi-End, а ставити просто якісні елементи відомих виробників, то за заміну штатної акустики, установку сабвуфера і програє пристрою доведеться викласти 50 000-170 000 руб. Для машини, купленої за
1 млн руб., Напевно, не так вже й багато. Хоча, чи можна взагалі з чим-небудь порівняти задоволення, яке отримує від хорошої музики? ..

Музика в машині: з чого почати?

Не подобається звук штатної аудіосистеми? Це нормально. Але тоді відразу виникає класичний російське питання: «Що робити?» Зараз подивимося!

» Зараз подивимося

Незадоволеними звучанням штатних аудіосистем найчастіше виявляються власники автомобілів середнього цінового сегмента: вартістю від 500 000 до 1 млн руб.

Як правило, всілякі заводські комплектації таких машин не відрізняються різноманітністю варіантів аудіопідготовки: в кращому випадку, є можливість вибору двох-трьох систем. Причому відрізнятися один від одного вони будуть в основному кількістю динаміків або наявністю більш функціональною магнітоли.

У мінімальному варіанті аудиоподготовка «іномарки середньої руки» - це чотири динаміки і магнітола, «по максимуму» - до 13 динаміків. Не хочеться особливо критикувати виробників, але в машинах середнього цінового сегмента аудіосистема додається просто «щоб була». І часто, навіть замовивши найнавороченішу аудіопідготовку, власник виявляється незадоволений звуком. Нічого не поробиш: треба покращувати.

І робити це краще за все поетапно, починаючи, як то кажуть, з малого. Бо часто відбувається так, що, після того як зробиш одне, інше вже й не потрібно.

міняємо динаміки

Перше, з чого варто починати «переробку» штатної аудіосистеми в щось більш приємне слуху, - це заміна штатних динаміків на більш якісні і класом вище.

Потім проводиться мінімальна аудиоподготовка. Тут, зокрема, роблять окрему підготовку дверей під установку динаміків, при якій демпфують порожнини і усувають вібрації. В такому випадку залишають «рідну» магнітолу і все підключають по заводській проводці.

Заміна штатної акустики і шумоізоляція в майстерні виллється для власника не в таку вже велику суму - за все разом з роботою попросять

15 000-25 000 руб. Однак звук системи зміниться відчутно, а його якість стане помітно іншим.

Дуже багато на цьому і зупиняються. Якщо у власника немає якихось особливих претензій, і музику в машині він слухає «по ходу», то заміни штатної акустики разом з шумоізоляцією часто виявляється досить.

Якщо у власника немає якихось особливих претензій, і музику в машині він слухає «по ходу», то заміни штатної акустики разом з шумоізоляцією часто виявляється досить

підключаємо підсилювач

Якщо ні - тоді наступний етап: установка зовнішнього, додаткового підсилювача. Робиться це не стільки заради гучності, скільки для поліпшення чистоти звучання. Суть - в тому, що наявний в штатній магнітолі вбудований підсилювач при збільшенні гучності вносить в аудіотракт системи спотворення по всьому спектру частот: т. Н. клипирование.

Зовнішній же підсилювач дозволяє забезпечити широкий розмах сигналу, що йде на динаміки, хороші параметри по його наростання і т. Д. Одним словом, з зовнішнім підсилювачем звук виходить чистіше і краще.

Однак проблема полягає в тому, що жодна штатна магнітола не має лінійних виходів на зовнішній підсилювач. Такі «виходи» доводиться одержувати штучно.

Найпростіший спосіб - т. Зв. «Пасивний»: коли на трансформаторах збирається схема, що знижує рівень сигналу виходу з магнітоли до потрібного для підключення до зовнішнього підсилювача.

Коштує така схема трохи: 1 000-2 000 руб. Однак при цьому всі спотворення частот, які несе штатний звуковий тракт, нікуди не пропадають і передаються в зовнішній підсилювач. Гідність такої схеми підключення полягає в простоті установки і мінімумі вторгнення в штатний головний пристрій.

Більш просунутим варіантом виступають т. Н.
«Активні» схеми, які «інтелектуально» обробляють сигнал. Як правило, це готові пристрої, які, в залежності від виробника, коштують від
5 000 до 15 000 руб.

Однак найбільш просунутим способом є доопрацювання безпосередньо штатної магнітоли та організація в ній самій лінійних виходів. Для цього головний пристрій розбирають, знаходять точку підключення до вбудованого підсилювача і виводять сигнал лінійного рівня. Коштують такі роботи від 7 000 руб.

NB

Логічною альтернативою, здавалося б, є проста заміна штатної магнітоли на нову, у якій і лінійні виходи вже є (нічого придумувати не треба - тільки підключай), і функціональність вище. За ті ж 7 000-15 000 руб. можна підібрати апарат вельми пристойного рівня!

Однак головна проблема, яку приносять з собою нештатні магнітоли, - це інтерес до них кримінальних елементів: просто кажучи, злодійство. Будь-яке, навіть саме
простий пристрій як магніт притягує злодіїв. Виявити розбите скло і раскуроченную панель, підійшовши до машини, - випадок типовий.

Крім того, позаштатні апарати часто вимагають досить складну і дорогу інсталяцію в панель, тому багато хто вирішує саме доопрацювати штатний пристрій.

Зрозуміло, якщо хочеться мати «просунутий» функціонал у вигляді програвання МР3, роз'ємів USB, слотів для карт пам'яті, Bluetooth, кольорового РК-дисплея і іншого, ніж балують зараз споживача виробники аудіотехніки, магнітолу доведеться міняти.

До речі, заміна магнітоли може знадобитися і для того, щоб поміняти штатну акустику автомобіля.

До речі, заміна магнітоли може знадобитися і для того, щоб поміняти штатну акустику автомобіля

У ряді машин високого цінового сегмента (наприклад, Audi і Mercedes) одні динаміки замінити неможливо - потрібно міняти всю аудіосистему. А якщо ще комплектація - «просунута», і аудіо зав'язано на систему інтелектуального управління, то будь-який апгрейд пов'язаний з вельми серйозними технічними труднощами. У деяких автомобілях високого класу взагалі неможливо відмовитися від штатної аудіосистеми.

Ставимо сабвуфер ...

Третій етап - установка сабвуфера. Доходять до нього не все: більш якісні динаміки вже починають непогано «співати». Укупі з зовнішнім підсилювачем, звук і так виходить досить якісним і чистим, що для звичайного користувача цілком достатньо.

Втім, часто хочеться більшого, а якщо власник слухає сучасну електронну музику, то без сабвуфера не обійтися.

До речі, застережемо читачів від підліткових дурниць і викинутих грошей. А саме: від покупки готового «саба» з вбудованим підсилювачем і підключенням їх до штатної аудіосистеми.

У продажу зараз багато всяких «ящиків» і «бочок» за доступними цінами, які можна підключити хоч самому, хоч за невеликі гроші в «гаражному" сервісі. Тільки нічого хорошого від такої ось «інсталяції» не вийде! Майже напевно вийде невиразне Баханов і гудіння, що не узгоджується ні з чим.

Щоб сабвуфер зазвучав правильно і по-настояцему красиво доповнив собою картину звуку, він повинен будуватися під існуючу акустичну систему з урахуванням простору автомобіля. І тільки так!

За ціною, разом з встановленим «сабом», допрацьована аудіосистема потягне приблизно на 50 000-90 000 руб.

... і нову магнітолу.

Скільки в сумі набігло?

Ну і останній етап - заміна магнітоли. Як ми вже говорили, це робиться як заради нового функціоналу, так і звучання самого апарату. До речі, багато пристроїв високого класу надають лише спартанські можливості: «пряме призначення» - крутити диски, і настільки ж аскетичний дизайн.

Якщо не брати компоненти класу Hi-End, а ставити просто якісні елементи відомих виробників, то за заміну штатної акустики, установку сабвуфера і програє пристрою доведеться викласти 50 000-170 000 руб. Для машини, купленої за
1 млн руб., Напевно, не так вже й багато. Хоча, чи можна взагалі з чим-небудь порівняти задоволення, яке отримує від хорошої музики? ..

Музика в машині: з чого почати?

Не подобається звук штатної аудіосистеми? Це нормально. Але тоді відразу виникає класичний російське питання: «Що робити?» Зараз подивимося!

» Зараз подивимося

Незадоволеними звучанням штатних аудіосистем найчастіше виявляються власники автомобілів середнього цінового сегмента: вартістю від 500 000 до 1 млн руб.

Як правило, всілякі заводські комплектації таких машин не відрізняються різноманітністю варіантів аудіопідготовки: в кращому випадку, є можливість вибору двох-трьох систем. Причому відрізнятися один від одного вони будуть в основному кількістю динаміків або наявністю більш функціональною магнітоли.

У мінімальному варіанті аудиоподготовка «іномарки середньої руки» - це чотири динаміки і магнітола, «по максимуму» - до 13 динаміків. Не хочеться особливо критикувати виробників, але в машинах середнього цінового сегмента аудіосистема додається просто «щоб була». І часто, навіть замовивши найнавороченішу аудіопідготовку, власник виявляється незадоволений звуком. Нічого не поробиш: треба покращувати.

І робити це краще за все поетапно, починаючи, як то кажуть, з малого. Бо часто відбувається так, що, після того як зробиш одне, інше вже й не потрібно.

міняємо динаміки

Перше, з чого варто починати «переробку» штатної аудіосистеми в щось більш приємне слуху, - це заміна штатних динаміків на більш якісні і класом вище.

Потім проводиться мінімальна аудиоподготовка. Тут, зокрема, роблять окрему підготовку дверей під установку динаміків, при якій демпфують порожнини і усувають вібрації. В такому випадку залишають «рідну» магнітолу і все підключають по заводській проводці.

Заміна штатної акустики і шумоізоляція в майстерні виллється для власника не в таку вже велику суму - за все разом з роботою попросять

15 000-25 000 руб. Однак звук системи зміниться відчутно, а його якість стане помітно іншим.

Дуже багато на цьому і зупиняються. Якщо у власника немає якихось особливих претензій, і музику в машині він слухає «по ходу», то заміни штатної акустики разом з шумоізоляцією часто виявляється досить.

Якщо у власника немає якихось особливих претензій, і музику в машині він слухає «по ходу», то заміни штатної акустики разом з шумоізоляцією часто виявляється досить

підключаємо підсилювач

Якщо ні - тоді наступний етап: установка зовнішнього, додаткового підсилювача. Робиться це не стільки заради гучності, скільки для поліпшення чистоти звучання. Суть - в тому, що наявний в штатній магнітолі вбудований підсилювач при збільшенні гучності вносить в аудіотракт системи спотворення по всьому спектру частот: т. Н. клипирование.

Зовнішній же підсилювач дозволяє забезпечити широкий розмах сигналу, що йде на динаміки, хороші параметри по його наростання і т. Д. Одним словом, з зовнішнім підсилювачем звук виходить чистіше і краще.

Однак проблема полягає в тому, що жодна штатна магнітола не має лінійних виходів на зовнішній підсилювач. Такі «виходи» доводиться одержувати штучно.

Найпростіший спосіб - т. Зв. «Пасивний»: коли на трансформаторах збирається схема, що знижує рівень сигналу виходу з магнітоли до потрібного для підключення до зовнішнього підсилювача.

Коштує така схема трохи: 1 000-2 000 руб. Однак при цьому всі спотворення частот, які несе штатний звуковий тракт, нікуди не пропадають і передаються в зовнішній підсилювач. Гідність такої схеми підключення полягає в простоті установки і мінімумі вторгнення в штатний головний пристрій.

Більш просунутим варіантом виступають т. Н.
«Активні» схеми, які «інтелектуально» обробляють сигнал. Як правило, це готові пристрої, які, в залежності від виробника, коштують від
5 000 до 15 000 руб.

Однак найбільш просунутим способом є доопрацювання безпосередньо штатної магнітоли та організація в ній самій лінійних виходів. Для цього головний пристрій розбирають, знаходять точку підключення до вбудованого підсилювача і виводять сигнал лінійного рівня. Коштують такі роботи від 7 000 руб.

NB

Логічною альтернативою, здавалося б, є проста заміна штатної магнітоли на нову, у якій і лінійні виходи вже є (нічого придумувати не треба - тільки підключай), і функціональність вище. За ті ж 7 000-15 000 руб. можна підібрати апарат вельми пристойного рівня!

Однак головна проблема, яку приносять з собою нештатні магнітоли, - це інтерес до них кримінальних елементів: просто кажучи, злодійство. Будь-яке, навіть саме
простий пристрій як магніт притягує злодіїв. Виявити розбите скло і раскуроченную панель, підійшовши до машини, - випадок типовий.

Крім того, позаштатні апарати часто вимагають досить складну і дорогу інсталяцію в панель, тому багато хто вирішує саме доопрацювати штатний пристрій.

Зрозуміло, якщо хочеться мати «просунутий» функціонал у вигляді програвання МР3, роз'ємів USB, слотів для карт пам'яті, Bluetooth, кольорового РК-дисплея і іншого, ніж балують зараз споживача виробники аудіотехніки, магнітолу доведеться міняти.

До речі, заміна магнітоли може знадобитися і для того, щоб поміняти штатну акустику автомобіля.

До речі, заміна магнітоли може знадобитися і для того, щоб поміняти штатну акустику автомобіля

У ряді машин високого цінового сегмента (наприклад, Audi і Mercedes) одні динаміки замінити неможливо - потрібно міняти всю аудіосистему. А якщо ще комплектація - «просунута», і аудіо зав'язано на систему інтелектуального управління, то будь-який апгрейд пов'язаний з вельми серйозними технічними труднощами. У деяких автомобілях високого класу взагалі неможливо відмовитися від штатної аудіосистеми.

Ставимо сабвуфер ...

Третій етап - установка сабвуфера. Доходять до нього не все: більш якісні динаміки вже починають непогано «співати». Укупі з зовнішнім підсилювачем, звук і так виходить досить якісним і чистим, що для звичайного користувача цілком достатньо.

Втім, часто хочеться більшого, а якщо власник слухає сучасну електронну музику, то без сабвуфера не обійтися.

До речі, застережемо читачів від підліткових дурниць і викинутих грошей. А саме: від покупки готового «саба» з вбудованим підсилювачем і підключенням їх до штатної аудіосистеми.

У продажу зараз багато всяких «ящиків» і «бочок» за доступними цінами, які можна підключити хоч самому, хоч за невеликі гроші в «гаражному" сервісі. Тільки нічого хорошого від такої ось «інсталяції» не вийде! Майже напевно вийде невиразне Баханов і гудіння, що не узгоджується ні з чим.

Щоб сабвуфер зазвучав правильно і по-настояцему красиво доповнив собою картину звуку, він повинен будуватися під існуючу акустичну систему з урахуванням простору автомобіля. І тільки так!

За ціною, разом з встановленим «сабом», допрацьована аудіосистема потягне приблизно на 50 000-90 000 руб.

... і нову магнітолу.

Скільки в сумі набігло?

Ну і останній етап - заміна магнітоли. Як ми вже говорили, це робиться як заради нового функціоналу, так і звучання самого апарату. До речі, багато пристроїв високого класу надають лише спартанські можливості: «пряме призначення» - крутити диски, і настільки ж аскетичний дизайн.

Якщо не брати компоненти класу Hi-End, а ставити просто якісні елементи відомих виробників, то за заміну штатної акустики, установку сабвуфера і програє пристрою доведеться викласти 50 000-170 000 руб. Для машини, купленої за
1 млн руб., Напевно, не так вже й багато. Хоча, чи можна взагалі з чим-небудь порівняти задоволення, яке отримує від хорошої музики? ..

Музика в машині: з чого почати?

Не подобається звук штатної аудіосистеми? Це нормально. Але тоді відразу виникає класичний російське питання: «Що робити?» Зараз подивимося!

» Зараз подивимося

Незадоволеними звучанням штатних аудіосистем найчастіше виявляються власники автомобілів середнього цінового сегмента: вартістю від 500 000 до 1 млн руб.

Як правило, всілякі заводські комплектації таких машин не відрізняються різноманітністю варіантів аудіопідготовки: в кращому випадку, є можливість вибору двох-трьох систем. Причому відрізнятися один від одного вони будуть в основному кількістю динаміків або наявністю більш функціональною магнітоли.

У мінімальному варіанті аудиоподготовка «іномарки середньої руки» - це чотири динаміки і магнітола, «по максимуму» - до 13 динаміків. Не хочеться особливо критикувати виробників, але в машинах середнього цінового сегмента аудіосистема додається просто «щоб була». І часто, навіть замовивши найнавороченішу аудіопідготовку, власник виявляється незадоволений звуком. Нічого не поробиш: треба покращувати.

І робити це краще за все поетапно, починаючи, як то кажуть, з малого. Бо часто відбувається так, що, після того як зробиш одне, інше вже й не потрібно.

міняємо динаміки

Перше, з чого варто починати «переробку» штатної аудіосистеми в щось більш приємне слуху, - це заміна штатних динаміків на більш якісні і класом вище.

Потім проводиться мінімальна аудиоподготовка. Тут, зокрема, роблять окрему підготовку дверей під установку динаміків, при якій демпфують порожнини і усувають вібрації. В такому випадку залишають «рідну» магнітолу і все підключають по заводській проводці.

Заміна штатної акустики і шумоізоляція в майстерні виллється для власника не в таку вже велику суму - за все разом з роботою попросять

15 000-25 000 руб. Однак звук системи зміниться відчутно, а його якість стане помітно іншим.

Дуже багато на цьому і зупиняються. Якщо у власника немає якихось особливих претензій, і музику в машині він слухає «по ходу», то заміни штатної акустики разом з шумоізоляцією часто виявляється досить.

Якщо у власника немає якихось особливих претензій, і музику в машині він слухає «по ходу», то заміни штатної акустики разом з шумоізоляцією часто виявляється досить

підключаємо підсилювач

Якщо ні - тоді наступний етап: установка зовнішнього, додаткового підсилювача. Робиться це не стільки заради гучності, скільки для поліпшення чистоти звучання. Суть - в тому, що наявний в штатній магнітолі вбудований підсилювач при збільшенні гучності вносить в аудіотракт системи спотворення по всьому спектру частот: т. Н. клипирование.

Зовнішній же підсилювач дозволяє забезпечити широкий розмах сигналу, що йде на динаміки, хороші параметри по його наростання і т. Д. Одним словом, з зовнішнім підсилювачем звук виходить чистіше і краще.

Однак проблема полягає в тому, що жодна штатна магнітола не має лінійних виходів на зовнішній підсилювач. Такі «виходи» доводиться одержувати штучно.

Найпростіший спосіб - т. Зв. «Пасивний»: коли на трансформаторах збирається схема, що знижує рівень сигналу виходу з магнітоли до потрібного для підключення до зовнішнього підсилювача.

Коштує така схема трохи: 1 000-2 000 руб. Однак при цьому всі спотворення частот, які несе штатний звуковий тракт, нікуди не пропадають і передаються в зовнішній підсилювач. Гідність такої схеми підключення полягає в простоті установки і мінімумі вторгнення в штатний головний пристрій.

Більш просунутим варіантом виступають т. Н.
«Активні» схеми, які «інтелектуально» обробляють сигнал. Як правило, це готові пристрої, які, в залежності від виробника, коштують від
5 000 до 15 000 руб.

Однак найбільш просунутим способом є доопрацювання безпосередньо штатної магнітоли та організація в ній самій лінійних виходів. Для цього головний пристрій розбирають, знаходять точку підключення до вбудованого підсилювача і виводять сигнал лінійного рівня. Коштують такі роботи від 7 000 руб.

NB

Логічною альтернативою, здавалося б, є проста заміна штатної магнітоли на нову, у якій і лінійні виходи вже є (нічого придумувати не треба - тільки підключай), і функціональність вище. За ті ж 7 000-15 000 руб. можна підібрати апарат вельми пристойного рівня!

Однак головна проблема, яку приносять з собою нештатні магнітоли, - це інтерес до них кримінальних елементів: просто кажучи, злодійство. Будь-яке, навіть саме
простий пристрій як магніт притягує злодіїв. Виявити розбите скло і раскуроченную панель, підійшовши до машини, - випадок типовий.

Крім того, позаштатні апарати часто вимагають досить складну і дорогу інсталяцію в панель, тому багато хто вирішує саме доопрацювати штатний пристрій.

Зрозуміло, якщо хочеться мати «просунутий» функціонал у вигляді програвання МР3, роз'ємів USB, слотів для карт пам'яті, Bluetooth, кольорового РК-дисплея і іншого, ніж балують зараз споживача виробники аудіотехніки, магнітолу доведеться міняти.

До речі, заміна магнітоли може знадобитися і для того, щоб поміняти штатну акустику автомобіля.

До речі, заміна магнітоли може знадобитися і для того, щоб поміняти штатну акустику автомобіля

У ряді машин високого цінового сегмента (наприклад, Audi і Mercedes) одні динаміки замінити неможливо - потрібно міняти всю аудіосистему. А якщо ще комплектація - «просунута», і аудіо зав'язано на систему інтелектуального управління, то будь-який апгрейд пов'язаний з вельми серйозними технічними труднощами. У деяких автомобілях високого класу взагалі неможливо відмовитися від штатної аудіосистеми.

Ставимо сабвуфер ...

Третій етап - установка сабвуфера. Доходять до нього не все: більш якісні динаміки вже починають непогано «співати». Укупі з зовнішнім підсилювачем, звук і так виходить досить якісним і чистим, що для звичайного користувача цілком достатньо.

Втім, часто хочеться більшого, а якщо власник слухає сучасну електронну музику, то без сабвуфера не обійтися.

До речі, застережемо читачів від підліткових дурниць і викинутих грошей. А саме: від покупки готового «саба» з вбудованим підсилювачем і підключенням їх до штатної аудіосистеми.

У продажу зараз багато всяких «ящиків» і «бочок» за доступними цінами, які можна підключити хоч самому, хоч за невеликі гроші в «гаражному" сервісі. Тільки нічого хорошого від такої ось «інсталяції» не вийде! Майже напевно вийде невиразне Баханов і гудіння, що не узгоджується ні з чим.

Щоб сабвуфер зазвучав правильно і по-настояцему красиво доповнив собою картину звуку, він повинен будуватися під існуючу акустичну систему з урахуванням простору автомобіля. І тільки так!

За ціною, разом з встановленим «сабом», допрацьована аудіосистема потягне приблизно на 50 000-90 000 руб.

... і нову магнітолу.

Скільки в сумі набігло?

Ну і останній етап - заміна магнітоли. Як ми вже говорили, це робиться як заради нового функціоналу, так і звучання самого апарату. До речі, багато пристроїв високого класу надають лише спартанські можливості: «пряме призначення» - крутити диски, і настільки ж аскетичний дизайн.

Якщо не брати компоненти класу Hi-End, а ставити просто якісні елементи відомих виробників, то за заміну штатної акустики, установку сабвуфера і програє пристрою доведеться викласти 50 000-170 000 руб. Для машини, купленої за
1 млн руб., Напевно, не так вже й багато. Хоча, чи можна взагалі з чим-небудь порівняти задоволення, яке отримує від хорошої музики? ..

Музика в машині: з чого почати?

Не подобається звук штатної аудіосистеми? Це нормально. Але тоді відразу виникає класичний російське питання: «Що робити?» Зараз подивимося!

» Зараз подивимося

Незадоволеними звучанням штатних аудіосистем найчастіше виявляються власники автомобілів середнього цінового сегмента: вартістю від 500 000 до 1 млн руб.

Як правило, всілякі заводські комплектації таких машин не відрізняються різноманітністю варіантів аудіопідготовки: в кращому випадку, є можливість вибору двох-трьох систем. Причому відрізнятися один від одного вони будуть в основному кількістю динаміків або наявністю більш функціональною магнітоли.

У мінімальному варіанті аудиоподготовка «іномарки середньої руки» - це чотири динаміки і магнітола, «по максимуму» - до 13 динаміків. Не хочеться особливо критикувати виробників, але в машинах середнього цінового сегмента аудіосистема додається просто «щоб була». І часто, навіть замовивши найнавороченішу аудіопідготовку, власник виявляється незадоволений звуком. Нічого не поробиш: треба покращувати.

І робити це краще за все поетапно, починаючи, як то кажуть, з малого. Бо часто відбувається так, що, після того як зробиш одне, інше вже й не потрібно.

міняємо динаміки

Перше, з чого варто починати «переробку» штатної аудіосистеми в щось більш приємне слуху, - це заміна штатних динаміків на більш якісні і класом вище.

Потім проводиться мінімальна аудиоподготовка. Тут, зокрема, роблять окрему підготовку дверей під установку динаміків, при якій демпфують порожнини і усувають вібрації. В такому випадку залишають «рідну» магнітолу і все підключають по заводській проводці.

Заміна штатної акустики і шумоізоляція в майстерні виллється для власника не в таку вже велику суму - за все разом з роботою попросять

15 000-25 000 руб. Однак звук системи зміниться відчутно, а його якість стане помітно іншим.

Дуже багато на цьому і зупиняються. Якщо у власника немає якихось особливих претензій, і музику в машині він слухає «по ходу», то заміни штатної акустики разом з шумоізоляцією часто виявляється досить.

Якщо у власника немає якихось особливих претензій, і музику в машині він слухає «по ходу», то заміни штатної акустики разом з шумоізоляцією часто виявляється досить

підключаємо підсилювач

Якщо ні - тоді наступний етап: установка зовнішнього, додаткового підсилювача. Робиться це не стільки заради гучності, скільки для поліпшення чистоти звучання. Суть - в тому, що наявний в штатній магнітолі вбудований підсилювач при збільшенні гучності вносить в аудіотракт системи спотворення по всьому спектру частот: т. Н. клипирование.

Зовнішній же підсилювач дозволяє забезпечити широкий розмах сигналу, що йде на динаміки, хороші параметри по його наростання і т. Д. Одним словом, з зовнішнім підсилювачем звук виходить чистіше і краще.

Однак проблема полягає в тому, що жодна штатна магнітола не має лінійних виходів на зовнішній підсилювач. Такі «виходи» доводиться одержувати штучно.

Найпростіший спосіб - т. Зв. «Пасивний»: коли на трансформаторах збирається схема, що знижує рівень сигналу виходу з магнітоли до потрібного для підключення до зовнішнього підсилювача.

Коштує така схема трохи: 1 000-2 000 руб. Однак при цьому всі спотворення частот, які несе штатний звуковий тракт, нікуди не пропадають і передаються в зовнішній підсилювач. Гідність такої схеми підключення полягає в простоті установки і мінімумі вторгнення в штатний головний пристрій.

Більш просунутим варіантом виступають т. Н.
«Активні» схеми, які «інтелектуально» обробляють сигнал. Як правило, це готові пристрої, які, в залежності від виробника, коштують від
5 000 до 15 000 руб.

Однак найбільш просунутим способом є доопрацювання безпосередньо штатної магнітоли та організація в ній самій лінійних виходів. Для цього головний пристрій розбирають, знаходять точку підключення до вбудованого підсилювача і виводять сигнал лінійного рівня. Коштують такі роботи від 7 000 руб.

NB

Логічною альтернативою, здавалося б, є проста заміна штатної магнітоли на нову, у якій і лінійні виходи вже є (нічого придумувати не треба - тільки підключай), і функціональність вище. За ті ж 7 000-15 000 руб. можна підібрати апарат вельми пристойного рівня!

Однак головна проблема, яку приносять з собою нештатні магнітоли, - це інтерес до них кримінальних елементів: просто кажучи, злодійство. Будь-яке, навіть саме
простий пристрій як магніт притягує злодіїв. Виявити розбите скло і раскуроченную панель, підійшовши до машини, - випадок типовий.

Крім того, позаштатні апарати часто вимагають досить складну і дорогу інсталяцію в панель, тому багато хто вирішує саме доопрацювати штатний пристрій.

Зрозуміло, якщо хочеться мати «просунутий» функціонал у вигляді програвання МР3, роз'ємів USB, слотів для карт пам'яті, Bluetooth, кольорового РК-дисплея і іншого, ніж балують зараз споживача виробники аудіотехніки, магнітолу доведеться міняти.

До речі, заміна магнітоли може знадобитися і для того, щоб поміняти штатну акустику автомобіля.

До речі, заміна магнітоли може знадобитися і для того, щоб поміняти штатну акустику автомобіля

У ряді машин високого цінового сегмента (наприклад, Audi і Mercedes) одні динаміки замінити неможливо - потрібно міняти всю аудіосистему. А якщо ще комплектація - «просунута», і аудіо зав'язано на систему інтелектуального управління, то будь-який апгрейд пов'язаний з вельми серйозними технічними труднощами. У деяких автомобілях високого класу взагалі неможливо відмовитися від штатної аудіосистеми.

Ставимо сабвуфер ...

Третій етап - установка сабвуфера. Доходять до нього не все: більш якісні динаміки вже починають непогано «співати». Укупі з зовнішнім підсилювачем, звук і так виходить досить якісним і чистим, що для звичайного користувача цілком достатньо.

Втім, часто хочеться більшого, а якщо власник слухає сучасну електронну музику, то без сабвуфера не обійтися.

До речі, застережемо читачів від підліткових дурниць і викинутих грошей. А саме: від покупки готового «саба» з вбудованим підсилювачем і підключенням їх до штатної аудіосистеми.

У продажу зараз багато всяких «ящиків» і «бочок» за доступними цінами, які можна підключити хоч самому, хоч за невеликі гроші в «гаражному" сервісі. Тільки нічого хорошого від такої ось «інсталяції» не вийде! Майже напевно вийде невиразне Баханов і гудіння, що не узгоджується ні з чим.

Щоб сабвуфер зазвучав правильно і по-настояцему красиво доповнив собою картину звуку, він повинен будуватися під існуючу акустичну систему з урахуванням простору автомобіля. І тільки так!

За ціною, разом з встановленим «сабом», допрацьована аудіосистема потягне приблизно на 50 000-90 000 руб.

... і нову магнітолу.

Скільки в сумі набігло?

Ну і останній етап - заміна магнітоли. Як ми вже говорили, це робиться як заради нового функціоналу, так і звучання самого апарату. До речі, багато пристроїв високого класу надають лише спартанські можливості: «пряме призначення» - крутити диски, і настільки ж аскетичний дизайн.

Якщо не брати компоненти класу Hi-End, а ставити просто якісні елементи відомих виробників, то за заміну штатної акустики, установку сабвуфера і програє пристрою доведеться викласти 50 000-170 000 руб. Для машини, купленої за
1 млн руб., Напевно, не так вже й багато. Хоча, чи можна взагалі з чим-небудь порівняти задоволення, яке отримує від хорошої музики? ..

Музика в машині: з чого почати?
Не подобається звук штатної аудіосистеми?
Музика в машині: з чого почати?
Музика в машині: з чого почати?
Музика в машині: з чого почати?
Музика в машині: з чого почати?
Музика в машині: з чого почати?
Музика в машині: з чого почати?
Музика в машині: з чого почати?
Не подобається звук штатної аудіосистеми?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов