Наша сеть партнеров Banwar
17 липня 2007, 11:50 Переглядів:
Фото М.Львовскі.
Лідер кримського клубу байкерів "Остров'яни" Ашот Акопян на прізвисько Горець зважився на зухвалу спробу - одиночним мотопробігом подолати відстань від Криму до Камчатки і назад. 25 000 км не тільки по шосе, але і затяжним відрізках бездоріжжя, через тайгу, броди і гірський Алтай він планує проїхати за два з половиною місяці.
Ніхто до нього з України в такі дали на мотоциклі не рушив. На маршруті є місця, де, немов у Бермудському трикутнику, пропадають люди і машини. Тайгова територія поза законом, де по-справжньому - хвацько. Але це анітрохи не бентежить беззбройного Горця, який збирається відзначити свій 38-й день народження десь під Владивостоком. Нині він уже досяг Томська.
ГОРЕЦЬ
- Моє головне зброю - це інтуїція і досвід, - посміхається байкер. - Я навіть не пригадаю випадку, коли мені доводилося вирішувати якісь проблеми кулаками. Супермени - це в кіно, а в житті все простіше і жорсткіше. В дорозі я навчився упереджувати конфліктні ситуації. Може бути тому і накатав вже по світу близько 200 тис. Км. А це, як вчили в школі: п'ять разів навколо Землі по екватору!
У біографії Горця незвичайний для байкера факт: мотоцикл він освоїв, не з шкільних років, як більшість його товаришів, а вже в зрілому віці, коли йому було 30.
- Мрія про мотоцикл у мене була, але раніше не було можливостей її здійснити, - розповідає Ашот. - Наша сім'я, в якій четверо дітей, жила небагато, і такої розкоші ми дозволити собі не могли.
А коли я відучився (за освітою він юрист - Авт.), Завів свою справу і зміг заробити, відразу ж купив. Мій перший мотоцикл "Kawasaki Vulcan", потім була "Yamaha Royal Star Ventura", і пішло-поїхало.
ЕКСПЕДИЦІЯ
Ідея покататися на Далекий Схід у Горця з'явилася після вдалої подорожі через Європу до Гібралтару. Побувавши на західному краю євразійського материка, де хлюпоче Атлантичний океан, він задумав тоді доїхати і до східного краю - до іншого океану: Тихого.
До мотопробігу на Камчатку кримський Горець готувався цілий рік: відчував себе і перевірений екстремальними гонками Париж-Дакар, байк "Honda Africa Twin". Замість заводського 23-літрового бака встановив тюнінговий, об'ємом вдвічі більше.
- Я збираюся проїжджати в середньому до 500 км за день, - пояснював нам на старті Горець. - І запасу палива мені повинно вистачити навіть на самому довгому ділянці маршруту, де немає бензоколонок. В якості палива годиться 92-й бензин, який є скрізь. На випадок технічних проблем у мене в багажі все необхідне до дрібниць: від комплекту ключів і монтувань до запасних свічок, ланцюгів, колодок, покришок і камер.
Також на всі випадки укомплектована аптечка. А ось особистих речей - самий мінімум. Зміна одягу, спальний мішок і намет. Та ще взяв з собою трошки води з Чорного моря, хочу виплеснути її на фініші, і натомість привезти води з океану. Труднощів буде чимало, особливо на відрізку від Чити до Хабаровська. Практично бездоріжжі: броди, грунтовка, щебінка, Скальнік і пісок.
ВСАДНИК
За кермо "залізного коня" Горець пересів практично з сідла справжнього скакуна. До 23 років він жив в дали від реальної цивілізації - в гірської кавказької селі, за що і отримав своє прізвисько. У мотоцикл закохався - інакше не скажеш - всерйоз і назавжди. Зараз у нього три улюбленця: "Honda Gold Wing", "Honda Africa Twin" та "Harley Davidson Fatboy".
Ще в 2000-му Горець зібрав навколо себе таких же фанатиків дороги і реву моторів. Братське співдружність хлопців різного віку і професій, об'єднаних спільними інтересами і своїм кодексом честі стало фундаментом кримського мотоклубу "Islanders".
- Наші двері завжди відкриті для всіх, але це не означає, що будь-яка людина зможе заслужити нашивку клубу і довіру всіх хлопців, - каже Горець. - Мотоцикл це ще не пропуск, людина перевіряється часом і своїми справами. Наш клуб - НЕ гурток для хуліганів з мотоциклами. Серед моїх хлопців немає злісних порушників правил дорожнього руху, які ганяють без глушників по нічних вулицях міста. Імідж байкера сильно зіпсували голлівудські фільми.
Загнати "КІНЬ" ШОНА КАРА
Для далеких походів Горець спеціально прикупив собі "африканця" - модель "Хонди", яку свого часу спеціально розробляли для ралі Париж-Дакар. А ось для переміщення в міському просторі і виїздів на пікніки у нього "Harley Davidson Fatboy" - культовий мотоцикл, який ще в минулому році належав лідеру рок-групи "Death Valley Screamers" Шону Карру (широкому загалу він поки відомий більше як зять Юлії Тимошенко - Авт.). Англієць, сам визнаний байкер і романтик далеких доріг, природно, без "коліс" не залишився - в його мотопарке ще як мінімум три мотоцикла.
- Я дружу з Шоном, - каже Горець. - Ми з ним не раз каталися, я бував у нього в гостях в Києві, знайомий з його прекрасною дружиною Женею. Він відмінний хлопець. Сам собі заробляє на життя: у нього свій бізнес в Англії, і рок-група в Україні. Людина, яка сама себе зробила і якого, як він зізнається, дуже вже дістало, що його ім'я в Україні більше асоціюють ні з музичною кар'єрою, а з його знаменитої тещею.
Після придбання Харлея Шона, до речі, улюбленої моделі Арнольда Шварценеггера, Горцю довелося приводити його в порядок паралельно з підготовкою до експедиції. Шон, м'яко кажучи, не так трепетно ставиться до техніки і заганяв свого "коня". Зараз він на ходу, але для далеких подорожей - не годиться. За словами Горця, цей мотоцикл не пристосований для бездоріжжя: у нього низька посадка і не та амортизація.
КРИМСЬКІ БАЙКЕРИ НА "ОСТРІВ" Бондарчука
До старту експедиції до східного краю землі Горець побував на іншій планеті - Саракш. Його разом з товаришами-остров'янами і мототехникой на зйомки фантастичного блокбастера "Населений острів" запросив Федір Бондарчук. Зйомки фільму будуть завершені до кінця літа.
Режисерові потрібні були бійці в мотострілковий підрозділ Бойовий Гвардії, що захищає авторитарний режим Невідомих Отців. Для патрулювання інопланетної території круті "японці" або пафосний "Харлей» не були потрібні, оскільки Бондарчук попросив що-небудь незвичайне. І "остров'яни" підігнали на знімальний майданчик тюнінговий трайк - триколісний мотоцикл оригінальної конструкції.
Самодел вартістю $ 20 тис. Органічно "вписався" в фантастичну реальність, для якої концепт-дизайнери фільму спеціально придумували "засобу пересування". За день прокату такого чуда техніки кінематографісти платили ребя 100 баксів. Екіпаж крім водія (його роль виконав Ашот) був укомплектований двома стрілками з бластерами.
Спецоперацію із захоплення групи повстанців невидимого Фронту Опору, з гонитвою і перестрілками, знімали на заводі в околицях Севастополя. Кримським байкерам довелося виконувати по суті каскадерські трюки. Трайк на швидкості виїжджав із тунелю, мчав по естакаді і повинен був різко загальмувати на самому краю.
- Багато дублів не знадобилося, завдання виконали красиво і головне без травм, - згадував Горець. - Федір все дохідливо розтлумачив, і ми чітко знали, що від нас вимагається. Взагалі він справив хороше враження своєю увагою і повагою до людей: ніякої дистанції, ні краплі зарозумілості.
Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram
Ви зараз переглядаєте новина "На" Хонді "Шона Карра в Тайгу поїхав кримський байкер". інші Останні новини України дивіться в блоці "Останні новини"
АВТОР:
львівськи Майк
Якщо ви знайшли помилку в тексті, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter
Орфографічна помилка в тексті:
Послати повідомлення про помилку автора?
Виділіть некоректний текст мишкою
Дякуємо! Повідомлення відправлено.