Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

«Найстрашніше зіткнутися з грузином на« аварійку »- Барановицька байкери про подорожі в інші країни

  1. «І на море з'їздив, і на мотоциклі катанул»
  2. «Дізнавшись, що я з Білорусі, просили поговорити на білоруському»
  3. «У Грузії моторух тільки розвивається»

Наша сеть партнеров Banwar

Як ставляться до мотоциклістів в Україні, чим небезпечні грузинські водії і дороги, що таке «Сибірський самогон» і як його отримати - мотоциклісти, які подолали тисячі кілометрів, розповіли Intex-press про свої поїздки на двох колесах в цьому році.

«І на море з'їздив, і на мотоциклі катанул»

Андрій Никонович, стаж водіння мотоцикла 12 років, з'їздив в Україну

- мотоподорож для мене - це можливість побувати в різних країнах, побачити різні цікаві місця і взяти участь в байк-фестивалях, яких у мене в «скарбничці» вже близько 50.

Я люблю класичні мотоцикли. На них мало пластика, вони більш-менш універсальні: можна і по грунтовці, і по трасі їздити.

РЕКЛАМА

Як ставляться до мотоциклістів в Україні, чим небезпечні грузинські водії і дороги, що таке «Сибірський самогон» і як його отримати - мотоциклісти, які подолали тисячі кілометрів, розповіли Intex-press про свої поїздки на двох колесах в цьому році

Андрій і Тетяна Никонович. Фото: архів родини Никонович

На мотоциклі я об'їздив Білорусь, багато катався по Росії і доїжджав аж до Мурманська, часто бував в Україні. Але в цьому році я відправився в мотоподорож з дружиною Тетяною в українську Затоку. Мені хотілося показати їй, як це за раз проїхати на мотоциклі досить велику відстань - 1300 кілометрів в одну сторону. Для першого мотоподорож дружини цього було цілком достатньо, щоб могла відчути всі принади поїздки на двох колесах на "дальняк". Та й на море нам хотілося з'їздити.

Вранці ми сіли на мій Suzuki Bandit і «долетіли» до Затоки за день. По дорозі до кордону практично весь час лив дощ. Ми були в дощовиках, але все одно промокли. Зупинялися в основному на заправних станціях через 200 км.

Дороги в Україні «вбиті». Але там є свій значний плюс - до мотоциклістів в Україні ставляться набагато краще, ніж у нас. На дорозі не відчуваєш неповаги і роздратування з боку автомобілістів. Вони практично завжди посуваються і пропускають в пробках. Ми, наприклад, потрапили в 15-кілометровий затор в 35-градусну спеку. Я і дружина в екіпіровці, на мотоциклі баули і кофри, і водії автомобілів, бачачи нас, давали проїхати між їх машинами. Безумовно, це було приємно.

За два дні поїздки туди-назад і сім днів відпочинку біля моря (жили в пансіонаті) ми витратили 600 доларів. З них на бензин пішло близько 180 доларів. До речі, паливо в Україні дорожче, ніж в Білорусі. Літр бензину там коштує один долар.

Дружині мотопоездка далася нелегко. Особливо шлях додому. Таня втомилася від їзди на мотоциклі і іноді нервувала. На зворотному шляху ми навіть купили їй подушку, щоб м'якше було їхати. Та й мені як водієві було складніше їхати з пасажиром, ніж одному. Втомлюєшся швидше і відповідальності вдвічі більше. Проте нашим міні-подорожжю ми залишилися задоволені на всі сто. А я взагалі двох зайців убив: і на морі з'їздив, і на мотоциклі катанул.

РЕКЛАМА

У планах на наступний сезон - з'їздити в Казахстан. Це моя давня мрія. Я був в Казахстані кілька років тому у відрядженні, і мені дуже сподобалася місцева природа, особливо - степи. До того ж цей напрямок для мотоподорож ще не «заїжджене».

«Дізнавшись, що я з Білорусі, просили поговорити на білоруському»

Михайло Хапалюк, стаж водіння мотоцикла 4 роки, з'їздив на Байкал

Михайло Хапалюк, стаж водіння мотоцикла 4 роки, з'їздив на Байкал

Михайло Хапалюк. Фото: архів Михайла ХАПАЛЮКА

- Мені подобається спокійна їзда на мотоциклі, тому круизер для мене - найкращий варіант. Моя Yamaha Drag Star - відмінний вид транспорту для подорожей.

На мотоциклі я об'їздив практично всю Білорусь, а в цьому році відправився в своє найдальше мотоподорож - на Байкал, потім відвідав столицю Бурятії - Улан-Уде. Поїздка зайняла трохи більше місяця, за цей час я «накатав» близько 15,5 тисячі кілометрів.

З погодою в подорож мені не пощастило. Велику частину часу йшли дощі. Пару раз навіть виникали думки: «Навіщо взагалі поїхав?». Але, зустрічаючи по дорозі подорожують під дощем велосипедистів з безліччю сумок, я заспокоювався: мені ще пощастило.

В середньому в день я проїжджав 700-900 кілометрів. Зупинявся в основному тільки для того, щоб заправити мотоцикл. Про ночівлях в шляху подбав заздалегідь: закинув в соцмережі пост про свою подорож, і місцеві мотоциклісти брали мене і надавали нічліг безкоштовно. Я ж їм дарував сувеніри - магнітики і наклейки, які взяв з собою з Барановичів. Деяким на їхнє прохання залишав на пам'ять наші монети.

Взагалі в дорозі мені щастило на хороших людей. Наприклад, по дорозі я втратив кофр (до речі, за час подорожі втрачав багато речей - гайковий ключ, пляшки з водою, рушники), так якийсь далекобійник підібрав мій кофр і повернув його, наздогнавши мене на заправці.

Траплялося, що у мене закінчувався бензин. Один раз я хвилин 20 тягнув свій мотоцикл, який важить 300 кг, до АЗС. Іншим разом мене врятували дорожники - «злили» зі своєї техніки пару літрів палива. Хлопці, дізнавшись, що я з Білорусі, попросили поговорити на білоруській мові. Я виконав їх прохання і був здивований, що вони нічого не зрозуміли.

Дороги в Росії краще, ніж у нас, хоча зустрічалися і «убиті» ділянки. Помітив, що ремонт дорожнього покриття там роблять дуже швидко: їхав на Байкал по ділянці, який був на стадії ремонту, а повертався вже по свіжому асфальту.

Автовласники в Росії краще ставляться до мотоциклістів. Водії легкових авто і фур пропускають байкерів в пробках і не зляться. Там не важливо, на чому ти їдеш - на легковику, великих вантажівок або марнотраті, всі один одного поважають. Білоруських водіїв, на мій погляд, цього не вистачає.

Під Красноярському я потрапив на байк-фестиваль і був там єдиним білорусом. Організатори запросили мене, як самого далекого гостя, на сцену і подарували гаманець і мотокуртку. На жаль, куртка незабаром пропала: або вкрали, або я втратив по дорозі. Мені було ніяково перед хлопцями, але я розповів їм про те, що трапилося. А вони тільки посміялися і сказали, що ця куртка вже чотири рази губилася до того, як потрапити до мене.

На Байкалі я провів цілий день. Я випробував такий кайф від того, що моя давня мрія збулася. Потім заїхав в Улан-Уде і прогулявся вечірнім містом.

За місяць подорожі я побачив в рази більше, ніж за кілька років. Поїздка обійшлася мені в 900 доларів. Велика частина - 600 доларів - пішла на заправку мотоцикла.

По дорозі на Байкал я виконав норматив на «Сибірський самогон». Це таке звання, яке присуджують мотоциклістові. А на зворотному шляху здав на російський аналог американського звання Iron Butt, який в Росії називається «Залізна Жопа», проїхавши +1667 км за 18 годин.

В майбутньому я хочу поїхати на мотоциклі в Норвегію і повернутися через Європу, з'їздити на Алтай, в Грузію і Вірменію.

РЕКЛАМА

«У Грузії моторух тільки розвивається»

Євген Комаровський, стаж водіння мотоцикла 4 роки, з'їздив до Грузії

Євген Комаровський, стаж водіння мотоцикла 4 роки, з'їздив до Грузії

Євген Комаровський. Фото: архів Євгена КОМАРОВСЬКОГО

- Мій Honda Shadow - прекрасний варіант для поїздок як по місту, так і на "дальняк". За чотири сезони на мотоциклі я «накатав» кілька тисяч кілометрів по Білорусі, їздив разом зі своєю дівчиною Любов'ю в Сочі і Крим. У цьому сезоні ми з Любою вирушили ще далі - в Грузію. За 23 дня поїздки до пробігу додалося 8300 кілометрів.

На мій погляд, Грузія - ідеальна країна для подорожей на мотоциклах, особливо на позашляхових. До білорусам в Грузії ставляться добре, мовного бар'єру практично немає. Але, спілкуючись з грузинами, слід уникати розмов про політику, Абхазії і Південної Осетії.

Дороги досить непогані, хоча на перевалах часто зустрічається відсутність покриття. Мало того, що це грунтова дорога, так вона вся в нахилах, різких поворотах, спусках і підйомах. Десь це все всипане камінням, десь - залишками асфальту. На одному з таких перевалів я пробив заднє колесо.

Можливо, через таких доріг місцеві жителі люблять їздити на позашляхових ендуро і турендуро. У Грузії просто рай для цих мотоциклів. Хоча місцевих мотоциклістів, як я помітив, трохи. Моторух в Грузії тільки розвивається. А ось які подорожують мотоциклістів ми зустрічали чимало: з Голландії, Швейцарії, Німеччини, не кажучи вже про Росію і Білорусь.

Грузини дуже добрий, чуйний і неймовірно гостинний народ. Єдину серйозну проблему представляють грузини-автомобілісти. Росіяни, які, як усім відомо, люблять «поганяти», хапаються за голови від того, як їздять грузини.

Їздять грузини дуже швидко і дуже небезпечно. Що таке поступитися дорогу, вони, напевно, не знають. Вони не пропускають ні пішоходів, ні поліцію, ні швидку. Коли місцевий водій бачить, що ти його обганяєш, він додасть швидкість, а якщо помітить знайомого водія, то може зупинитися прямо посеред дороги, щоб поговорити.

Вночі в горах краще не їздити: кожен другий грузин чи вимкнено дальнє світло фар і «сліпить» тебе. Крім того, грузини постійно сигналять, що дуже дратує. Але найстрашніше зіткнутися з грузином на «аварійку». Якщо грузинський водій включив аварійну сигналізацію, то від нього краще триматися подалі - він може і через подвійну суцільну поїхати, і з крайньої лівої смуги направо повернути. Єдине правило, яке дотримуються водії-грузини, - це зупинка на червоний сигнал світлофора.

Ще одна проблема грузинських доріг - корови. Лежачих посеред проїжджої частини корів або неквапливо переходять дорогу можна зустріти навіть в великих містах. Водіям нічого не залишається, як чекати або об'їжджати їх.

Набагато гірші справи зі свинями, які в деяких районах у великій кількості пасуться на вільних хлібах. Якщо корова ходить повільно і спокійно, і можна розрахувати, як вона себе поведе, то поведінка свині непередбачувано. Може перебувати на узбіччі і раптом різко рвонути прямо під колеса.

Додому ми поверталися через Північну Осетію, де на два дні зупинилися на річці Терек. Там було страшно - ми часто чули постріли. Потім нам пояснили, що, швидше за все, це місцеві відзначали весілля, дні народження або інші свята.

Потім нам пояснили, що, швидше за все, це місцеві відзначали весілля, дні народження або інші свята

Також ми заїхали на Ельбрус і піднялися на висоту 4000 метрів. Біля підніжжя гори я відчув німий захват і ступор - там дуже гарно. Підніматися на Ельбрус було важко. Зробиш 5-10 кроків, і потрібен відпочинок. Кисню не вистачає, дух захоплює, холодно. А в плані одягу ми не підготувалися - джинси і легкі куртки.

Під час подорожі ми спали в наметі і готували їжу на вогнищі. Тільки шість ночей провели в хостелах і на знімній квартирі.

Побували ми і на байк-фест недалеко від Ростова. Поспілкувалися з місцевими мотоциклістами і як найдальші гості отримали приз у вигляді шолома і грамоти.

Під час подорожі ми здали на Iron Butt, проїхавши за 23 години 1650 кілометрів.

Люба перенесла подорож стійко, допомагала мені збирати-розбирати табір і готувати їжу. Удвох було і важко, і легко водночас. Поїздка обійшлася нам у 800 доларів, половина з яких пішла на заправку мотоцикла.

Наступної мотоподорож я планую поїхати на Алтай, де ще більш жорсткі і складні умови. А якщо не вийде туди, то знову повернуся на Ельбрус і зроблю сходження.

Автор: Анна СУВОРОВА

Пару раз навіть виникали думки: «Навіщо взагалі поїхав?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов