Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Налаштовуємо моновприск своїми руками

  1. 1. Про найголовніше: пристрій моновриску, його переваги та недоліки.
  2. 2. Принцип роботи моновриску - чим система відрізняється від карбюратора і сучасного інжектора?
  3. 3. Як налаштувати моновприск на власному автомобілі: практичні поради.

Наша сеть партнеров Banwar

Сучасний автопром вже давно перейшов на виготовлення автомобілів з інжекторними двигунами, однак по наших дорогах досі катається багато автомобілів з карбюраторами Сучасний автопром вже давно перейшов на виготовлення автомобілів з інжекторними двигунами, однак по наших дорогах досі катається багато автомобілів з карбюраторами. Але все ж, мова в нашій статті піде ні про тих, ні про інших, а про систему, яка вважається перехідною між карбюраторами і інжекторами. Думаємо, багато хто з вас здогадалися, що мова йде про систему моновриску, яка і сьогодні ще зустрічається на деяких автомобілях. Власникам таких машин ми збираємося розповісти про будову та принцип роботи моновриску, а також про особливості налаштування цієї системи.

1. Про найголовніше: пристрій моновриску, його переваги та недоліки.

Моновприск вже давно перестали використовувати у виробництві автомобільних двигунів, тому на сучасних авто вам не вдасться його зустріти. За своєю суттю це та ж система впорскування палива в камеру згоряння двигуна. Однак її пристрій не можна назвати досконалим, що і привело до деяких змін, які пізніше були внесені в її конструкцію.

Головна особливість моновриску полягає в тому, що замість карбюратора в даній системі використовується одна форсунка, завдяки якій і здійснюється подача палива. Якщо бути точніше, то вона розпирскуватися пальне в циліндри двигуна. Але подібна система зовсім не відповідає діючим екологічним стандартам, в зв'язку з чим, її згодом і замінив спосіб розподіленого уприскування палива.

Але подібна система зовсім не відповідає діючим екологічним стандартам, в зв'язку з чим, її згодом і замінив спосіб розподіленого уприскування палива

Хоча моновприск і поступається сучасної инжекторной системі, проте в порівнянні з карбюраторами у нього є цілий ряд переваг. Зокрема, до числа головних достоїнств моновриску необхідно віднести наступні:

- завдяки йому забезпечується спрощений запуск автомобільного двигуна. Справа в тому, що моновприск, а вірніше все його процеси, контролюється за допомогою спеціального електромагнітного клапана. Даний елемент забезпечує більш плавний запуск двигуна, оскільки частина процесів клапан забирає на себе;

- після переходу з карбюраторів на моновприск багато автолюбителів відразу ж оцінили його за знижений витрата пального. Адже якщо карбюратор налаштований неправильно, він буде буквально «поглинати» бензин, витрачаючи його без зупинки. Перевага моновриску полягає в тому, що він економить бензин не тільки на старті, але і безпосередньо під час руху;

- з моновриску водії забули, що таке ручне налаштування двигуна. Адже, щоб відрегулювати правильну подачу палива на карбюраторному автомобілі, часто доводилося звертатися за допомогою до фахівця. Налаштування моновриску здійснюється через інформацію, яка надходить на нього з датчиків повітря. Подібна необхідність виникає тільки у разі виявлення неполадок в процесі експлуатації;

- екологічність моновриску, оскільки під час його роботи в атмосферу викидається в рази менше вуглекислого газу;

- поліпшені динамічні характеристики автомобіля в цілому і злагодженість роботи його систем, які забезпечуються тільки завдяки описуваної системі.

На жаль, пристрій моновриску все ж не можна назвати досконалим. У нього також є ряд своїх недоліків, що і змусило фахівців шукати новий спосіб подачі палива:

- в разі поломки автовласникові доводилося віддавати величезні гроші на ремонт системи і покупку нових комплектуючих - в разі поломки автовласникові доводилося віддавати величезні гроші на ремонт системи і покупку нових комплектуючих. Звичайно ж, про це ніхто не думав на самому початку, коли автомобілі з моновриску тільки ставилися на конвеєр. Але з часом цей факт дуже сильно розчарував власників таких машин;

- дуже мало елементів, які складають систему моновриску двигуна, піддаються ремонту. А як уже говорилося вище, покупка нових - справа дорога;

- домогтися гарної роботи від моновриску можна тільки тоді, коли двигун працює на якісному паливі. А оскільки придбати таке в нашій країні можна не завжди, то система рано чи пізно виходить з ладу.

- пряма залежність від електрики, оскільки її робота не може здійснювати без харчування. На відміну від карбюратора, який можна просто прокрутити, подати іскру і почути гул мотора, тут без електрики ніяк не обійтися. Тому, якщо акумулятор розрядився - автомобіль ви не заведете;

- самостійний ремонт системи моновриску практично неможливий. Щоб визначити, яка саме поломка з ним сталася, доводиться звертатися в спеціалізований автосервіс, де є необхідне для діагностики обладнання.

2. Принцип роботи моновриску - чим система відрізняється від карбюратора і сучасного інжектора?

Використовується моновприск тільки на бензинових двигунах Використовується моновприск тільки на бензинових двигунах. Як вже говорилося, основа цієї системи - форсунка, керована електромагнітним клапаном. Ще один елемент моновриску - дросельна заслінка , Завдяки якій повітря перед попаданням в камеру згоряння дозується, тобто створюється оптимальна пропорція паливної суміші.

Варто також згадати, що в розподілі горючої суміші по циліндрах беруть участь також спеціальні датчики, які по суті і контролюють цей процес і все характеристики роботи двигуна. У конструкції моновриску форсунка розташована над дросельною заслінкою. Бензин же подається в циліндри між корпусом двигуна і дросельною заслінкою. Злагодженість роботи автомобіля забезпечується ще й завдяки тому, що подача палива в системі моновриску злагоджена з імпульсами, які надходять від запалювання.

Особливості управління системою моновриску

В цілому на роботу системи моновриску впливає кілька дуже важливих факторів. До їх числа необхідно віднести:

- частоту, з якою здійснюються обертання колінчастого вала автомобільного мотора;

- співвідношення між обсягом потоку повітря і його масою в потоці;

- кут відкриття дросельної заслінки;

- абсолютний показник тиску в трубопроводі.

Незважаючи на те, що систему моноприска дуже сильно критикують через викид занадто великої кількості токсичних речовин в атмосферу, якщо правильно відрегулювати співвідношення кута відкриття дросельної заслінки і частоту, з якою відбуваються обертання колінчастого вала, система може працювати коректно з точки зору екології, і всі викиди будуть відповідати нормам закону.

Варто також згадати, що система моновриску дуже тісно пов'язана з лямбда-зондом, тобто кисневим датчиком Варто також згадати, що система моновриску дуже тісно пов'язана з лямбда-зондом, тобто кисневим датчиком. Зокрема, вона використовує зворотний зв'язок з ним, а також з каталітичним нейтралізатором (трикомпонентним). Сигнал від лямбда-зонда надходить на самоадаптівную систему, яка враховує в роботі моновриску всі параметри і зміни, які відбуваються з мотором. Завдяки цьому протягом всього періоду використання двигуна забезпечується його рівномірна робота.

3. Як налаштувати моновприск на власному автомобілі: практичні поради.

Зустріти систему моновриску сьогодні не так вже й легко, проте власники таких автомобілів як Volkswagen Passat B3 з такою проблемою точно не стикаються. Проблем у них інша: як відремонтувати і налаштувати моновприск, якщо система раптом вийшла з ладу.

Оскільки дана модель автомобіля є досить поширеною на наших дорогах, на її прикладі ми це питання і розглянемо. Тим більше, що інструкції, як налаштувати моновприск, будуть аналогічними і для інших машин з такою системою.

Так ось, найпоширеніша проблема, з якою доводиться стикатися власникам Volkswagen Passat B3, - це так зване плавання оборотів двигуна. Як результат, машина на дорозі стає погано контрольованою, неслухняно поводиться при перемиканні передач. Наприклад, навіть якщо автомобіль добре завівся і легко пішов на старт, то через кілька хвилин обороти можуть почати різко падати, а педаль газу взагалі може западати.

Всі вищеописані проблеми безпосередньо продукуються через некоректну роботу системи моновриску автомобіля Всі вищеописані проблеми безпосередньо продукуються через некоректну роботу системи моновриску автомобіля. Якщо у вашого автомобіля проявляються ті ж симптоми - необхідно терміново братися за ремонт і настройку моновриску.

Однак визначити, що саме сталося з цією системою, не так вже й легко. Можна, звичайно, було б загнати автомобіль на комп'ютерну діагностику, але й тут є своя заковика - на такій системі немає модуля, через який можна було б підключити комп'ютер. Тому доводиться гадати навіть фахівцям і по порядку перевіряти всі елементи, які можуть стати причиною нерівномірного роботи моновриску двигуна:

1. Порушення щільності прокладки, яка стоїть під пристроєм моновриску. Якщо вона не герметична - паливо буде розподілятися нерівномірно, і тому прокладку необхідно в терміновому порядку замінити.

2. Оскільки моновприск працює від електричної мережі, до нього приєднано велику кількість проводів. В процесі експлуатації може порушуватися їх цілісність. Щоб дізнатися, чи дійсно проблема полягає в цьому, необхідно зняти з пристрою моновриску жовтий датчик і перевірити, в якому стані знаходяться розташовані під ним дроти.

3 3. Для нормального функціонування моновриску необхідно правильно підбирати тип свічок. Наприклад, може виникнути ситуація, коли після їх заміни двигун раптом почав погано працювати. Для того щоб визначити справжню причину несправності, вставте старі свічки назад і перевірте, як мотор буде працювати з ними.

4. Перевірте цілісність кришки Трамплер. Навіть сама непомітна тріщина, яку важко знайти неозброєним оком, може стати причиною несправної роботи моновриску. Якщо кришка пробита - її слід негайно замінити.

5. Перевірте, які значення показує датчик, який відповідає за стан дросельної заслінки. Якщо є значні провали - швидше за все справа в проводці.

6. Робота моновриску дуже сильно залежить від компресії бензонасоса. Якщо вона не підходить системі - ви будете спостерігати описані на початку симптоми несправності. В такому випадку необхідно буде замінити бензонасос і підібрати підходящий.

7. Обов'язково перевірте стан паливного фільтра. Якщо він забитий - замініть його і перевірте, як після цього буде працювати автомобіль.

8. Засміченість і поява великої кількості нагару на дросельної заслінки, яку в такому випадку рекомендується просто зняти з пристрою і самостійно почистити.

Ми описали найбільш поширені і часті проблеми, які можуть з'являтися на моновриску Ми описали найбільш поширені і часті проблеми, які можуть з'являтися на моновриску. Якщо ж після перевірки і усунення всіх неточностей робота двигуна вас все одно не радує - найкраще звернутися за консультацією до фахівця. Що робити після ремонту моновриску? Систему ще необхідно правильно налаштувати під нові параметри. Виконувати всі необхідні дії необхідно дуже чітко, згідно з наведеною нижче інструкції:

1. За допомогою мультиметра перевірте показник опору на датчику температури всмоктуваного повітря. Отриманий результат необхідно звірити з значенням таблиці. При температурі в межах 20-25 ° С показник опору повинен знаходитися в межах від 1,8 до 1,9кОм.

2. Коли описаний в попередньому пункті датчик нагрівається, показник опору буде падати; якщо охолоджується - опір, відповідно, буде рости. Перевірте, чи відбувається подібне при штучному підвищенні або зниженні температури.

3. За допомогою того ж мультиметра перевірте, який тиск відображається на форсунках. У нормі цей показник повинен знаходитися в кордоні між 1,2 і 1,6 Ом. Якщо значення лише трохи перевищує норму, це може бути просто похибка мультиметра.

4. Виставляємо необхідний зазор холостого ходу моновриску. Для цього необхідно від акумулятора підвести напругу в 12 Вольт до контактів регулятора. Одночасно з цим акселератор необхідно поставити в крайнє положення. На мультиметри ставимо положення «коротке замикання» і підключаємо контакти акумулятора до регулятора акселератора.

У результаті повинно вийти наступне: між штоком і кінцевиком акселератора повинен з'явитися зазор. У цю щілину необхідно вставити щуп розмірами 0,45-0,5мм. Якщо в цей момент мультиметр не відобразяться «коротке замикання» - відстань між ними дуже велика. В такому випадку необхідно відрегулювати положення концевика акселератора. Робиться це за допомогою спеціального гвинта, який розташований під моновриску.

5 5. Налаштовуємо правильне положення дросельної заслінки. Для цього встановлюємо на мотор наш моноблок і підключаємо до нього: роз'єм на форсунку, датчик, який визначає положення дросельної заслінки і датчик всмоктуваного повітря. Після цього необхідно підключити на місце паливні шланги і ні в якому разі не забути зняти клему з акумулятора. Повертаємо ключ в замку запалювання - завдяки цьому з бортового пристрою зітруться всі налаштування.

Після підключення акумулятора і початку експлуатації відремонтованого блоку настройки запишуться заново, вже з урахуванням роботи в деякому роді оновленого моновриску.

Але і це ще не все. Після настройки системи моновриску необхідно перевірити напругу на першому та п'ятому контакті, які йдуть від роз'єму дросельної заслінки. При включеному запалюванні цей показник має дорівнювати 5-6 В. Між першим і другим контактом цей показник має дорівнювати 0,186 В.

Якщо результати вашої діагностики не збігаються із зазначеними цифрами - необхідно здійснити додаткову настройку: відпускаємо четвертий гвинт кришки дросельної заслінки і підключаємо мультиметр до першого і другого контактам. Не поспішаючи пробуємо повернути кришку в одну і в іншу сторони, спостерігаючи при цьому за зміною напруги, і доводимо його до потрібних показників.

От і все. Після цього ваш моновприск повинен працювати на тверду «5». Щоб це перевірити, потрібно зібрати пристрій до кінця і, звичайно ж, завести автомобіль. Сподіваємося, він у вас почне працювати рівно і без падіння оборотів в процесі руху.

2. Принцип роботи моновриску - чим система відрізняється від карбюратора і сучасного інжектора?
2. Принцип роботи моновриску - чим система відрізняється від карбюратора і сучасного інжектора?
Що робити після ремонту моновриску?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов