Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Налаштування дискових гальм

Наша сеть партнеров Banwar

Легенди про те, як налаштувати дискові гальма передаються з досвідчених вуст в вушні раковини неофітів, від одних світлих умів покоління до інших (адже велолюді, в масі своїй ОБОВ'ЯЗКОВО люди світлі і яскраві майже все, навіть bmx'ери). Епос-оповідь про паралельних дискових колодках і роторі між ними - це насправді справжня бувальщина, яку люди поступово починають забувати. Безшумно обертання коліс, це зовсім навіть і не міф. Все це може статися з Вашої гідравлікою (і навіть механікою, принципи то загальні) навіть швидше, ніж Ви думаєте!

І все-таки - крім найменших жартів, і навіть з тінню серйозності, якщо Ви не знаєте як налаштувати дискові гідравлічні гальма, то Ви потрапили за адресою. Розглянемо випадок найбільш повний і інформативний (за кількістю необхідних рухів тіла) - гальмівна ручка з гальмівним каліпером була куплена Вами окремо. Отже, у Вас з'явилася перші в Вашому житті дискові гальма, не варто цього лякатися - тільки радіти варто! Просто хоча б тому, що це найкращий тип велосипедних гальм. Чи готові полемізувати / дискутувати / сперечатися? Не варто, це кращі гальма! І крапка.

І крапка

ротор і гальмівної калипер від Shimano: консервативний як технологічно, так і по дизайну

Так ось, перш ніж приступити до основної і головної частини - трохи вступного тексту, що є що, who is who в цій «степу», щоб далі писати вже несясь стрімголов і не оглядаючись на пояснення.
Дисковий ротор - це та сама пластина, яка встановлюється з лівої частини колеса якщо орієнтуватися по напрямку руху. Його, ротор, слід берегти від бічних биття в результаті яких може виникнути нерівності в робочій поверхні, ротор завосьмеріт-перекоситься. Це зайве, так що не бийте ротор. Хоча в крутих майстерень буває спеціалізовані кусачки для вирівнювання, а в ще більш крутих, райських - бувають навіть верстати для правки роторів на базі верстата для правки коліс. Але це парадиз, хлопці, зараз не про це.

Дисковий адаптер - це кріплення для установки дискового калипера. При чому, під різні розміри дискового ротора, як правило, підбираються різні адаптери (за малим винятком коли «майже» підходить за розміром і можна влаштувати невелику «подстойку» - 160 і 180 ще сяк-так налаштовуються і сумісні (залежить від виробника), на відміну від 160-ти і 203 мм роторів і адаптерів до них), і все це для того щоб гальмівні колодки гальмівного калипера гальмували якомога ефективніше, перегрів розсіювався.

При чому, під різні розміри дискового ротора, як правило, підбираються різні адаптери (за малим винятком коли «майже» підходить за розміром і можна влаштувати невелику «подстойку» - 160 і 180 ще сяк-так налаштовуються і сумісні (залежить від виробника), на відміну від 160-ти і 203 мм роторів і адаптерів до них), і все це для того щоб гальмівні колодки гальмівного калипера гальмували якомога ефективніше, перегрів розсіювався

Протягом багатьох років в компанії Avid робили вигляд що вони щось розуміють в гальмівних системах. В якійсь мірі це навіть правда (протягом цих багатьох років)!

І тут ми прийшли до важливого терміну - гальмівний калипер, він же «машинка», він же «не можу налаштувати цю хрень - вона тре!» Важлива частина гальмівного процесу, всередині знаходяться поршень (або поршні, в залежності від рівня обладнання і прямого призначення за стилем катання), який тисне на колодки. Так ось в цю саму «машинку» встановлюються гальмівні колодки - термін настільки простий і зрозумілий, що куди вже простіше і його разоб'яснять точно не будемо. Колодки до речі бувають дуже різні і за складом - «органіка», композити, метал (може навіть кераміка вже добралася і сюди, начебто мала?) І за формою (різні посадочні місця) - так що при заміні колодок - будьте уважними та купите то що потрібно саме ВАМ (думаю це не важко). Загалом тут ясно, калипер це «серце» гальм - і його правильна настройка (до якої зараз приступимо) це і є запорука успіху всього вишеобещанного.

Забув, про гідролінії (або в разі механічних дискових - це тросик і сорочка) - герметична шлангочка (шлангом язик не піднімається назвати) з рідиною (гальмівний або мінеральним маслом) під тиском всередині, що бере свій старт зверху (від гальмівних ручок) до гальмівного калипера . Кругом тільки і крик як про те як таки важливо не пошкодити гідролінію, ок - це важливо, але в той же час це і важко, так що особливо над нею носитися не варто, вона міцна - багато стерпить!

Кругом тільки і крик як про те як таки важливо не пошкодити гідролінію, ок - це важливо, але в той же час це і важко, так що особливо над нею носитися не варто, вона міцна - багато стерпить

встановлені на велосипед диски виглядають ще ефектніше, якщо не забувати про різні колірні виконання, які як правило є у топових представників ринку в асортименті

Отже, для настройки (нарешті ми до неї дісталися!) Нам знадобиться парочка шестигранників (M4, M5, M6 - залежить від «геніальності» виробника), torx-ключ (зазвичай це Т25), в залежності від рівня освітлення білий аркуш паперу (контрасту для!), ну і так як в комплекті зазвичай йдуть пластикові заглушки між колодками, то пластмасова лінійка (або ще що-небудь ніжно розпирає колодки) нам не знадобиться (заглушку збережемо).

Так як за умовами нашого конкурсу молодих дарувань все прийшло новим, в комплекті, а раніше нічого не було, то ми почнемо з установки гальмівних ручок. З керма знімаємо гріпси і ріжки (манетки як правило ближче до центру, їх не торкнемося), трохи розкручуємо хомут на ручці-гальмі щоб одягнути його на кермо, «на око» визначаємо коректне положення (не дуже валимо вниз важіль, але і вперед теж сильно не робимо - по ідеї повинно бути до 45-ти градусів від лазерної прямий випущеної кіборгом з вашої руки в подальшому напрямку. Так, ручку (друга також, тільки не переплутайте їх місцями, це правда дуже важко, але судячи з новинних стрічках кожен день - і не таке можливо) ми встановили, гидролінія у ас накачана правильно (укорочення і прокачування гидроліній - в наступних випусках журналу «Хочу катати!»).

»)

«Як це все працює» у вигляді простої схеми-пояснення. Як бачите, «в вакуумі» конструкція дуже надеждная і цікава, що і пояснює теперяшнюю популярність саме дискових гідравлічних гальм (і зрозуміло чому «механіка» більш компромісний)

Щоб встановити гальмівний ротор нам може знадобитися власне колеса (на яких вже стоїть який-небудь CenterLock від Shimano (той з яким я недавно стикався був на шліцах і затягувався як касета) або як на іншому типі, втулка Sram (і на Quando не раз зустрічав ) - протівочасовострелочная різьблення (правобічна? counterclockwise?), ротор і шість болтів з Torx-головками. Крутити з треба міцно, до упору але не до «злизування» - це десь 6-8 кг в зусиллі або якщо не морочитися, просто до стабільного "не-провертання». Якщо поставитися до цього не внима Єльне налаштувати буде важче - диск може вісьмох і виляти (що буде заважати налаштуванні і правильній роботі калипера). Так що, грамотна затягування болтів (всіх шістьох) - шлях до успіху.

Далі нам потрібно закріпити гідролінію, щоб вона не бовталася і не заважала. Для цього є різного роду пластикові стяжки. Стяжки зазвичай присутні на рамі (у вигляді хомутков, все тих же п'ятсот раз згаданих стяжок або є просто дірочки для установки стяжок) або в комплекті з гальмами або просто в господарському або будівельному магазині. Або в комплекті з комплектом стяжок. Жартую.

Жартую

як воно виглядає «живцем»: Avid'овскіе гідравлічні гальма в 160 мм ротором, вилка Rock Shox (ну хоч щось!) (а на злегка перекошений ніпель звертати увагу не варто. Ну ось, Ви подивилися. Я ж просив цього не робити!)

Дисковий адаптер для установки «машинки» має порівняно малий хід настройки, головний же принцип його монтажу - порівняно вертикальне розташування щодо дискового ротора, достатньо «на око» (в будь-якому випадку, найважливіша настройка відбувається з «машинкою» і якщо Ви трохи «закосили »з нею - це можна виправити з дисковим каліпером, головне не надто!). Ну щоб придивлятися до ротора це ж треба встановити колесо (не згадав), а в сучасному світі з ексцентриковим (quick-release) кріпленням - це не становить абсолютно ніяких труднощів. Отже, поставили колеса, позажімалі грамотно ексцентрики, «майже» рівно прикрутили дискові адаптера - Ви молодчина! Залишилося за часом приблизно стільки ж, щоб налаштувати повністю раз і надовго (існує думка, що одного разу налаштувати буде мало і доведеться донастроювати, але у Вас адже вже такий великий досвід і це вже не страшно!).

Отже, головна битва - Ви, Ваше терпіння, витривалість, спостережливість, логіка, злість, посидючість, шестигранник M5 і час - і все це проти гальмівного калипера. На замітку, якщо мова йде про гідравліки, то зазору в гальмівний диск + 1-2 мм дуже навіть досить (як правило батл (battle) буде відбувається за коректний і паралельний милиметра-півтора з обох сторін). якщо ж у Вас механіка - 2-2.5 мм зазору це нормально чисто конструктивно. Вона працює відчутно інакше. А можливо це все суб'єктивно, і пояснюється отличительно-виразною рисою характеру «гідри» - модуляцією ( «зворотного зв'язку», відчуття від затиснення ручок гальмування і при затяжному гальмуванні, і при різкому (якщо не політ через кермо, а то зв'язок втрачається!) і при різній інтенсивності натискання - все це дає в руки). Хто знає?! «Механіка» ж, в руках відчувається просто як збочені вібрейки, але це напевно на любителя і не любителя і просто залежить від конфесії.

Встановлюємо калипер на дисковий адаптер, встановлений раніше. Просто ставимо і прикручуємо, трохи крутимо, щоб не злітав і щоб не бовтався. Але досить слабо щоб мати можливість переміщати калипер від себе до себе (налаштовувати ту саму паралельно!). Якщо при обсервірованіі в напрямку зв'язки ротор-колодки Ви не можете візуально відрізнити їх один від одного (слабке освітлення) - Вам на допомогу прийде білий листочок покладений на підлогу - щоб дивлячись вниз через колодки і ротом Ви могли їх чітко відрізняти. Якщо відмінність не приходить і не трапляється - значить (у разі якщо Усі прокачано на заводі китайцем правильно і колодки уставновлени вірно) «машинка» якийсь із двох колодок припала до диска відпочити (свист-тертя в допомогу диагносту!), Просто трішечки звільніть болтики кріплення «машинки» і зміщайте то появи виразного зазору з обох сторін (знову таки, якщо рандомний китаєць молодець. Тоді Go TO «Далі»)

А далі у нас, кропітка і уважний пошук «затирає чи ні» - і іноді може здаватися що вже все, і муки закінчені, але немає, ще маленький писк ротора про колодку, то постійно з певною частотою (Ви точно добре прикрутили ці самі шість болтиков ротора !?). До речі, хтось як хитрість або як зручність переровачівает велосипед верх ногами колесами і ставить на кермо і сідло - ідея звичайно нова як світ, але якщо так зручно - чом би й ні, тільки пам'ятайте - тривале простоювання гідролінії верх ногами лініями навпаки від штатного положення не рекомендується - можна обзавестися бульбашками повітря, тобто гальмівне зусилля трохи (або багато) ослабне. Півгодини-годину, максимум (ну скільки ж ще можна налаштовувати гальма?).

Подальша схема проста: знаходимо положення в якому не тре (шляхом зміщення «верху» і «низу» калипера, а можна навіть не соромлячись брати калипер по середині і міцно затиснувши трохи похитувати «машинку» і крутити колеса - в ім'я паралельності!) Якщо Ви знайшли, як Вам здається, правильне розташування, але болтики «машинки» ще не прикручені грунтовно, спробуйте з затягувати по чуть-чуть - і знову крутити колеса (якщо Ви затягніть відразу швидко і один з болтів - ймовірність того що його знову доведеться послаблювати в вакуумі дорівнює 97.68 проц ента). Поступова підтяжка обох кріпильних болтів зможе вказати Вам на неточності в налаштуванні. Дивимося на папірець, зміщуємо трохи машинку або знизу або зверху (насправді, по зазору та через аркуш паперу все буде видно дуже навіть чітко, але знову таки терпіння не завадить!). І ... стягуючи-стягуючи і ми потрапляємо під час і простір де нічого не свистить і не тре і це чутно настільки кришталево чітко що хочеться ридати гірськими-найчистішими сльозами. Але не тут то було!

«Топи» від Shimano: SLX і XT по праву вважають гальмами з гоночним «запалом» - їх легкість, жорсткість, ефективність і тепловідвід - все просто геніально і геніально просто!

Ще треба поробити важливу процедуру, розкручуємо колесо - затискає гальмо, і так кілька разів. Якщо настройка збереглася - ВИ МОЛОДЕЦЬ (без гендерної приналежності в лестощів!) І Ваші страждання так чи все було жахливо? ЗАКІНЧИЛИСЯ! Якщо все-таки немає, сильно не впадайте у відчай, адже залишилося зовсім небагато підлаштувати «машинку», злегка послабивши болтик верхню чи нижню (візуально можна зрозуміти який з них, якщо міняти ракурс огляду (Ваш погляд спрямований на колодки-ротор). Як правило, а як правило настає завжди - це зажадає ще невелике міні-зміщення «машинки» і ... Готово, крутите колесо і насолоджуйтеся тотальним безшуміем!

Так, я тезисно нагадаю ніж ми тут займалися, якщо хтось Вас запитати на що було «вбито» стільки часу:
- установка гальмівного важеля;

- проводка гідролінії по рамі / вилці; - установка дискового ротора;

- монтування адаптера для дискового калипера;

- настройка паралельного розташування гальмівних колодок щодо дискового ротора;

- радісне катання!

Про настройку ми поговорили і, як мені здається, досить докладно (до речі, тут можна комментить, сперечатися, говорити «спасибі-ласка», в загальному і цілому - спілкуватися, ми буде тільки раді!) Звичайно тут же ми не вказали всілякі нюанси як -то: гальма вже «Не нові» і ряд проблем з ними, при прокачуванні пустили трохи «повітря» в гідролінію (або просто перевертали надовго велосипед - а «гідра» цього не любить!), налили занадто багато рідини гальмівної або мінеральної (і тепер треба завантажити її назад, чуть-чуть), колодки вже подстерлісь (або близькі до цього) або забруднилися - але ми ж не падаємо духом, буде день, а значить буде їжа! Їжа для роздумів. для тіла і для душі! А значить і далі - катати, катати, катати ... І спасибі за увагу!

З Вами налаштовував гальма і проводив весело час Alex Nickulin - спеціально для dnipro.bike. Катайтеся для здоров'я!

Чи готові полемізувати / дискутувати / сперечатися?
Може навіть кераміка вже добралася і сюди, начебто мала?
Правобічна?
Counterclockwise?
Хто знає?
Ну скільки ж ще можна налаштовувати гальма?
Якщо настройка збереглася - ВИ МОЛОДЕЦЬ (без гендерної приналежності в лестощів!) І Ваші страждання так чи все було жахливо?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов