Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Honda cbr125r видео

Очень неплохой Японский мотоцикл, хорошо и качественно собран. Красивый и дерзкий дизайн как раз очень хорошо показан на Honda cbr125r видео. Мотоцикл имеет среднюю мощность и неубиваемый двигатель,

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Налаштування перекидок

  1. Налаштування заднього перемикача
  2. Налаштування переднього перемикача
  3. проблеми

Перемикачі швидкостей на перший погляд можуть здатися складним механізмом хоч і мають досить примітивну конструкцію Перемикачі швидкостей на перший погляд можуть здатися складним механізмом хоч і мають досить примітивну конструкцію. Перемикання швидкостей відбувається через ослаблення і натягу троса, що рухає перемикач. Тобто по суті перемикачі є найпростішою механічною конструкцією, і в їх регулюванні немає нічого складного. Починається настройка завжди з заднього перемикача, за винятком випадків коли потрібно регулювання тільки одного з перемикачів велосипеда.

Налаштування заднього перемикача

Переконайтеся, що перемикач не погнуті Переконайтеся, що перемикач не погнуті. Якщо натягувач ланцюга (лапка з двома роликами внизу заднього перемикача) паралельний зірок касети, то все ок. Якщо немає, то швидше за все погнутий не саме перемикач, а півень - кріплення перемикача до рами. Його легко випрямити, потягнувши за перемикач, але не тягніть за один натягувач ланцюга! - він зігнеться раніше, ніж випрямиться півень, а його вже не так просто випрямити. Але краще перестрахуватися і випрямити його так, як написано про це в статті Випрямляємо погнутий півень.

Приступаємо до регулювання. Вибираємо більшу швидкість, при якій ланцюг стоїть на самій маленькій зірці касети (блок зірок на задньому колесі). На перемикачі є 2 гвинта з маркуванням H і L (див. Малюнок). Крутимо гвинт H (High) так, щоб ролик перемикача стояв на одній лінії з меншою зіркою. Тепер вибираємо меншу швидкість - найбільша касети. І тепер крутимо гвинт з маркуванням L (Low) до вирівнювання ролика з великою зіркою.

Після цього треба натягнути трос, при цьому на манетке заднього перемикача повинна стояти максимальна швидкість. Переконайтеся, що тросик чітко ліг в канавку у фіксуючого болта (на зображенні позначений цифрою 1) і затягніть його. Закріпити трос треба з хорошою натяжкою. Якщо погано включаються високі передачі (при наборі швидкості на велосипеді), звільніть натяг троса регулятором (на зображенні позначений цифрою 2). Якщо погано скидаються (при зниженні швидкості їзди), то потрібно натягнути трос, викручуючи регулятор натягу. Якщо обвеска байка по-дорожче, то регулятор є і на манетке, що дозволяє регулювати натяг троса на ходу.

Тепер останнє регулювання. Поставте ланцюг спереду на маленьку, а ззаду на найбільшу зірку і перейдіть педалі назад. Крутя гвинт натягу (на зображенні позначений цифрою 3) добийтеся того, щоб верхній ролик заднього перемикача знаходився якомога ближче до зірки, але не торкався її. Це потрібно для найбільш плавного перемикання швидкостей. Тепер поставте максимальну швидкість - спереду велика зірка, ззаду найменша і переконайтеся, що і в такому положенні ролик не стосується зірки касети. На дешевих перемикачах цього регулювання може і не бути. Як поліпшити роботу дешевого перемикача читайте статтю Тюнінг заднього перемикача.

Налаштування переднього перемикача

Передній перемикач відрегулювати буде ще простіше ніж задній Передній перемикач відрегулювати буде ще простіше ніж задній. Але важливо щоб він був захищений правильно на рамі велосипеда. Коли ланцюг варто на найбільшій зірці, від зірки до рамки перемикача має бути від 1 до 3 мм. І рамка повинна бути паралельна зірок. Якщо все так, то можна починати налаштовувати.

Виставте мінімальну швидкість - ззаду найбільша, а спереду маленька зірка. Відпустіть натяг троса і крутите гвинт з маркуванням L (Low (де він знаходиться видно на картинці) поки між ланцюгом і рамкою перемикача не залишиться міліметровий зазор. Після цього закріплюємо трос гвинтом (на зображенні позначений цифрою 4) з хорошим натягом. Потрібно стежити, щоб він ліг в спеціальну канавку біля гвинта.

Тепер виставляємо максимальну швидкість, коли спереду ланцюг на найбільшій зірці, і на меншій касети, і крутимо гвинт з маркуванням H (High), щоб зазор між ланцюгом і внутрішньою площиною рамки склав міліметр. Якщо після цього ланцюг все одно неохоче залазить на велику зірку відверніть трохи гвинт H.

Тепер сідаємо на байк і пробуємо як працює перемикач на ходу. Якщо ланцюг погано перемикається на знижену швидкість (менші зірки) покрутіть регулятор натягу троса, розташований на монеті переднього перемикача на кермі, щоб послабити натяг троса. Коли ланцюг мляво залазить на великі зірки, натягніть трос цим же регулятором.

проблеми

Якщо при крученні педалей із зусиллям ланцюг проскакує, це означає, що вона розтяглася і її пора міняти . Якщо ви її давно не міняли, можливо доведеться поміняти ще й зірки з касетою, тому що зношений ланцюг швидко приводить в непридатність зірки.

Якщо погано включаються якісь певні швидкості, перевірте чи вільно ходить тросик в сорочках і чи немає надламів, а також місць з розплетеною обмоткою троса Якщо погано включаються якісь певні швидкості, перевірте чи вільно ходить тросик в сорочках і чи немає надламів, а також місць з розплетеною обмоткою троса. Сорочки з надлому і ті, в яких трос проходить з працею підлягають заміні, як і пошкоджений трос. Ця ж проблема може бути викликана погнутим півнем.

Якщо перемикач раптово взагалі перестав працювати, то проблема однозначно в тросі: або він погано закручений фіксуючим болтом, або порвався.

І ще важливий момент. При перемиканні швидкостей стежте за тим щоб не було перекосу ланцюга, через розташування її одночасно на протилежних зірках шатуна і касети, а так само на середньої зірці і крайніх зірках касети. Неправильне розташування ланцюга показано схематично на зображенні. Через це відбувається швидкий знос як ланцюга так і зірок.

Всі статті розділу про ремонт гірського велосипеда, чищенні і мастила.
про автора

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов