Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Налаштування заднього перемикача велосипеда ★ Рецепти знає

  1. обмежувальні гвинти
  2. Обмежувач високих передач ( «H»)
  3. Обмежувач низьких передач ( «L»)
  4. Налаштування перемикання передач велосипеда
  5. Налаштовуємо перемикання передач велосипеда так:
  6. Налаштування натягу або ж регулятор натяжителя (B-tension)

Наша сеть партнеров Banwar

Налаштування заднього перемикача велосипеда буде описана тут. Бо, я раптом помітив що загальна безграмотність в цьому питанні на нашому сайті цього питання не було висвітлено у перших, а по-друге, я якось не замислювався про оном, тому як ... а ви спробували б проїхати на «Старт-Шосе» 5000-10000 кілометрів за сезон, змінити ланцюг, змінити зірки як спереду так і ззаду, тому що останні «злягли» аки трава за вітром, потім це все налаштувати і підстроїти ще кілька разів, і все це без веломеханікі бо живете в країні совкові, де дефіцит всього крім комуністичних гасел. Тобто, всі ці настройки (як і пересипання тріскачки трійку-п'ятірку раз на рік) руки роблять, а голова про це не замислюється. Якось один товариш на роботу кликав - веломеханікі. Я обламався. Тому я цей момент і упускав. І я раптом зважився і навіть час знайшлося. І на ваш суд ця стаття коотрой я назвав рецепт знає. Можливо вона стане прародителькою нової рубрики і там, з'явиться в правій колонці як одна з основних в такий ось велосипедному рецептурник. Тирнета користувався, так. Підглядав що і почому у товаришів:

дефіцит всього

-1. Перед тим, як почати налаштовувати задній перемикач слід переконається що цей самий задній перемикач взагалі є на вашому велосипеді справний і може працювати в штатному режимі. Справа в тому що іноді на перемикач припадають удари і іноді він гнеться завдяки оним. Мало того, часто так буває, що півень, або ж перемикач може бути погнутим просто від часу. Тобто так: я його не чіпав / а - він сам погнувся.

Найчастіше, після удару, задній перемикач згинається всередину ближче до спиць. Іноді він може потрапити в спиці. У гіршому випадку - перекидання і ще пара трійка спиць. Є, ще ​​більш важкий випадок, це коли рама не має півнем. Тоді ламаються і спиці, і перемикач і дропаутов, що призводить поломки рами велосипеда. Ну і голови велосипедиста якщо він їхав без шолома . Для уникнення поломки всієї придуманий так званий - півень - держатель перекидання. Одним боком він до рами, іншою стороною на ньому перекидання.

Штатне положення півня перевіряється візуально: просто подивитися ззаду на задній перемикач. Якщо ролики вальяжно лежать в одній площині - значить порядок. Якщо оні проявляють дисонанс в характері і не бажають слідувати геометричним паралелей - читай біда стукає в будинок. Іншими словами: ланцюг, проходячи по роликам повинна бути строго вертикальної - без перекосів. Якщо ви погнули півень, не варто рівняти його в чистому полі, в дикому лісі, в снігових горах, або безкраїх степах. Весь сюжет в тому, що намагаючись випрямити його вручну ви не справите ситуацію, а зігнете рамку перемикача - як найслабша ланка. Рівняти півень найкраще в майстерні або вдома, знявши його з велосипеда. Хоча, зрозуміло, що як раз вдома, ці неслухняні велосипедні півні не гнуться, вони намагаються зробити це подалі від нього.

Відвернемося на мить. Британські вчені придумали струмент який дозволяє рівняти півень по науковому. Він кріпиться до півня, замість заднього перемикача і виходить достатній для випрямлення важіль. Так мало того, контрольний покажчик показує, на скільки точно при цьому цей самий когут розташований вертикально. Ось так ось! Слава британським вченим!

Однак, вистачить лірики, нас чекає цікава практика. Спочатку розглянемо основних дійових осіб нашої короткої п'єси. Ні, це не будуть такі глобальні змінні як рама, ланцюг, перекидання. Це будуть всього лише частини заднього перемикача. А саме:

обмежувальні гвинти

Їх три. Один зрушує задній перемикач назад. Два інших, обмежують рух перемикача вище найбільшою задньої зірочки «L» ( «low») і нижче найменшої «H» ( «high»). Ці гвинти розташовані найчастіше в задній частині паралелограма. Навіщо вони є? А потім щоб ланцюг не потрапляла в спиці «L» ( «low») або не злітає з найменшою зірочки «H» ( «high»). Затягуючи ці гвинти ми обмежуємо свободу переміщення раки перекидання, послаблюючи - надаємо велику свободу дій. Обмежувачі мало чутливі - можна сміливо крутити їх на півоберта або на оборот за раз.

Найчастіше ці самі обмежувачі налаштовуються один раз - при монтажі, і цього достатньо. У мене ось так не було. На одній і той же рамі я їздив з 6-ми зірками ззаду, потім з 7-ми, потім з 8-ми ... Зрозуміло, що підбудовував постійно. На старих велосипедах іноді ставили ще й пластмасовий напівпрозорий коло - для захисту спиць. Я знімав. Завжди. Навічно. Красивіше і по-мущінскі налаштувати все своїми руками і не возити зайвих соплів. Але, в сучасному велосипедному світі, слова про те що їх не потрібно чіпати правильні. Якщо звичайно у вас не сталося якесь надзвичайна подія якось падіння Нубіру, ​​Всесвітній Потоп 2012 падіння і викривлення півня або рамки перемикача. Хоча, хм, для кого-то падіння з велосипеда може бути штатною ситуацією.

Обмежувач високих передач ( «H»)

Обмежувач високих передач ( «H»)

Обмежувач високої передачі, не дає ланцюга зіскочити з найменшою зірочки і застрягти посеред дропаутов і оной. І, хоча, індексні манетки за допомогою натягу троса виконують ту ж функцію - запобігти зіскакування ланцюга з найменшою зірочки але, правильно, штатно, і по науці це повинен робити обмежувальний гвинт. Троси іноді рвуться, як ви знаєте.

Налаштовуємо обмежувач високої передачі так:
1. перемикається: найбільша зірка спереду і найменша ззаду;
2. послаблюємо трос перемикання. Це можна зробити розкрутивши болт утримує трос в районі перекидання. А можна максимально вкрутити регулювальні барабани на перекиданні і на манетке. (Я цим майже не користуюся. Налаштовую так, що їх стан завжди вкручені.)
3. налаштовуємо так, щоб ролики перемикача лежали в одній площині з найменшою зірочкою. Дивіться малюнок.
4. по закінченню установки необхідно сильно натягнути трос і затиснути його на перекиданні. Або, повикручував регулювальні барабани, якщо ви змогли послабити трос таким способом.

Обмежувач низьких передач ( «L»)

Обмежувач низьких передач ( «L»)

Обмежувальний гвинт низьких передач ( «L») не дозволяє ланцюга вискочити за межі найбільшої зірочки і потрапити в пекло спиці. Ну і, відповідно, є якщо гвинт буде недостатньо затягнуть, це може привести до катастрофи. В іншому випадку, якщо його перетягнути - буде нереально переключитися на найбільшу зірку ззаду.

Налаштовуємо обмежувач низьких передач так:
1. перемикається: найменша зірка спереду і найбільша зірка ззаду;
2. максимально викрутити гвинт «L», щоб він ніяк не обмежував перекидання;
3. суть настройки це вирівнювання роликів і великої зірки;

Налаштування перемикання передач велосипеда

У чому суть перемикання передач велосипеда? Ви тиснете на кермі на важіль манетки (сильно тисніть), вона проходить деяку відстань, витягаючи при цьому трос і замикається запірним механізмом, (��обачкою, як там її правильно звати? Чапі, Скубі, Рекс, Тузег?) Трос, проходить по сорочкам і відкритих просторів і тягне за собою рамку перекидання. Рамка зсувається і ланцюг змушена підніматися на верхню зірочку. Ну і навпаки. Відщіпає важіль на манетке, послаблюється трос, під дією пружини рамка зсувається до правого перу рами велосипеда і ланцюг зіскакує на меншу зірочку. Перемикання відбувається дискретно - один клік (+ або -) і один зсув рамки перекидання. Цю дискретність іноді потрібно підлаштовувати щоб ланцюг (за допомогою роликів) позиціонувалася як раз навпроти потрібної задньої зірки. Якщо перекидання налаштована правильно, то в майбутньому (іноді далекому) доведеться тільки трохи підлаштовувати всю систему перемикання через витягування троса. Підстроювання можна буде проводити спеціальним регулювальним барабаном, що на одному з кінців троса. Є троси які не потребують ні в поданні, ні в підстроювання Power Cordz , Там залишилося тільки визначити ціну.

Налаштовуємо перемикання передач велосипеда так:

1. перемикається на найвищу передачу: найменша зірка ззаду і найбільша зірка спереду;
2. обертаємо педалі і натискаємо важіль манетки. За один клацання ланцюг повинна піднятися на одну зірку;
3. якщо що ланцюг не перескочила на велику зірку, то це означає що ваш шайтан-гарба потребує глибокій ямі тросик перемикача натягнутий слабо;
3.1. потрібно повернути регулювальний барабан проти годинникової стрілки. Регулювання краще виробляти з кроком в півоберта. Для початківців частою помилкою є перезатягіваніе регулювального барабана. Іноді в результаті зміщується весь ланцюжок перемикань. Причому на всьому діапазоні перемикання начебто нормальне, але в одному з крайніх не функціонує належним чином. Саме тому важливо спочатку відрегулювати перші два кроки перемикача.

Точне підстроювання заснована на наступних принципах:

  • перемикання на великі зірки регулюється натягом троса;
  • якщо перемикання на великі зірки уповільнені, то трос мало натягнутий - потрібно повернути регулювальний барабан проти годинникової стрілки.
  • перемикання на маленькі зірки регулюється ослабленням троса.
  • якщо скидання ланцюга уповільнені, то трос недостатньо ослаблений - потрібно повернути регулювальний барабан за годинниковою стрілкою.

Налаштування натягу або ж регулятор натяжителя (B-tension)

В сучасних задніх перемикачах є два пружних важеля. Нижній, званий також «A-pivot», піднімає рамку перемикача наверх, при перемиканні на маленькі зірки. Верхній «B-pivot» забезпечує рух рамки назад до великої зірки. Натяг пружин обох важелів має бути збалансовано для забезпечення коректного перемикання передач. Крім як в нових перекидання від осоромлювати . У більшості велосіпедістіческіх випадків існує можливість налаштувати натяг пружини верхнього важеля «B» паралелограма перемикача за допомогою спеціального гвинта, в термінології компанії Shimano званого «B-tension adjuster».

Тобто, фактично регулюється висота направляючого ролика або кут (пам'ятаємо, що ми змінили площину, тепер ми дивимося на велосипед збоку, а не ззаду, як при перших двох настройках) нахилу ланцюга від цього ролика до зірки. У зв'язку з цим в аглицкой літературі можна зустріти згадка про налаштування саме кута ланцюга (англ. «Angle adjustment»).

Налаштування проводиться так як на наскального малюнку вище. Встановивши ланцюг на найбільшу зірку касети, тобто на саму нижню передачу і на найбільшу зірку спереду. При ослабленні гвинта направляючий ролик піднімається вгору, наближаючись до зірки, збільшуючи натяг ланцюга (зменшуючи кут нахилу ланцюга), тим самим покращуючи якість перемикання. Зрозуміло, сам ролик не повинен зачіпати за зірочку, а зазор повинен складати приблизно 5 міліметрів.

Вищеописану регулювання рекомендується проводити при заміні касети або при зміні довжини ланцюга. І що ще. У мене змінювалися параметри перемикання, після того як я знімав і заново ставив на місце заднє колесо. Напевно, мали місце микросдвигу або положення колеса або кута атаки. Будьте уважні або якось запам'ятовуйте, записуйте, (креслите на рамі) положення заднього колеса перед такими діяннями ка бортування, зміна камери, покришки і інше.

Кому влом читати, і все таке, ось є відео на тему: Налаштування заднього перемикача велосипеда ★ Рецепти знає (гряде ...)

На цьому все. Кіноальманах алькатріон дот кому не прощається з вами, до нових зустрічей!
А стаття Налаштування заднього перемикача велосипеда пишеться в нічній тиші прямо зараз, не відходячи від улюбленого велосипеда. І з'явиться / проявиться вона завтра!

Продовження ... Налаштування переднього перемикача велосипеда ★ Рецепти знає

Навіщо вони є?
?обачкою, як там її правильно звати?
Чапі, Скубі, Рекс, Тузег?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов