Наша сеть партнеров Banwar
Як зрозуміти, на якій моделі держаного кросовера зупинитися, якщо хочеш мінімізувати ймовірність нарватися на ломучій «відро з гайками»? Рад «бувалих» з тематичних форумів в інтернеті тут явно буде недостатньо. Набагато більш інформативним буде звернутися до неупередженої статистики німецьких профільних організацій - з урахуванням російської специфіки, зрозуміло.
Те, що називають «техоглядом» в Німеччині і те, що мають на увазі під державне ТО в Росії - зовсім різні речі. Німці технічний стан всіх машин перевіряють «без дурнів» і тому до статистики німецького Союзу технічного нагляду (TÜV) має сенс ставитися з усією серйозністю. Нас може зацікавити не вся вона, а тільки дані про тих моделях, які продаються і на російському авторинку. Спираючись на статистику TÜV за минулий рік ми з'ясували, на які повнопривідні авто, вперше потрапляють на вторинний ринок, варто звернути увагу якщо не бажаєш потім проводити час в автосервісах .
Для цього ми вивчили звіт TÜV про ту «віковій групі» кросоверів, які найчастіше купують на вторинному ринку в якості досить свіжих машин із серії «був всього один власник». Тобто машини, які набувають на «вторинці» у віці 3-4 роки в розрахунку на те, що протягом наступних 3-4 років вона не буде докучати власникові технічними проблемами. Ми припустили, що навіть якщо у кросовера -трехлеткі не виявляється ніяких технічних проблем, це не гарантує їх поява вже через рік-другий. Це змусить власника машини витрачати на її утримання набагато більше грошей, ніж власники інших марок і моделей.
Тому ми вирішили «заглянути в майбутнє» і виявити найменш ломучіе за версією TÜV кросовери віком 4-5 років. Німці взяли за основу оцінки проблемності тих чи інших моделей процентну частку машин, у яких були виявлені які-небудь технічні проблеми. Найменша кількість проблем серед кросоверів 4-5-років від роду продемонстрував BMW X1 - всього 7,2% від загального числа таких авто помічені в зверненнях на сервіс. Слідом за баварської моделлю з мінімальним відривом йде Mercedes GLK - 7,5% звернулися на СТО. Дивно, але третє місце в рейтингу надійності кросоверів зайняла Volvo XC60 - 8,2% машин відзначилися якимись проблемами за 5 років експлуатації. На четвертому рядку опинився японець - Honda CR-V. Його результат - 9,2% проблемних машин.
Далі слід Toyota RAV4 з результатом 9,6%. Хвилини « надійність Toyota »Ледь-ледь дозволила кросоверу потрапити в п'ятірку кросоверів-лідерів. З мінімальним відривом за японцями слід європейський Ford зі своїм Kuga - 10% звернулися в автосервіс власників. Майже такий же результат - 10,1% - продемонстрував Skoda Yeti. На сходинку нижче стоїть єдиний увійшов в ТОП-10 найнадійніших кросоверів «Кореєць» - з результатом - 10,4%. Замикають десятку найміцніших повнопривідних машин Європи Mitsubishi Outlander і VW Tiguan. Обидва вони набрали по 13,1% авто з технічними недоліками за 4-5 років експлуатації.
27742
27742
Як зрозуміти, на якій моделі держаного кросовера зупинитися, якщо хочеш мінімізувати ймовірність нарватися на ломучій «відро з гайками»?