Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Недоліки Land Rover Freelander (Ленд Ровер Фрілендер) з пробігом

  1. Недоліки Land Rover Freelander (Ленд Ровер Фрілендер) з пробігом Ленд Ровер Фрілендер це вхідний...
  2. салон
  3. Ходові якості Ленд Ровер Фрілендер 2 з пробігом
  4. підсумок:
  5. Недоліки Land Rover Freelander (Ленд Ровер Фрілендер) з пробігом
  6. Трансмісія
  7. салон
  8. Ходові якості Ленд Ровер Фрілендер 2 з пробігом
  9. підсумок:
  10. Недоліки Land Rover Freelander (Ленд Ровер Фрілендер) з пробігом
  11. Трансмісія
  12. салон
  13. Ходові якості Ленд Ровер Фрілендер 2 з пробігом
  14. підсумок:

Недоліки Land Rover Freelander (Ленд Ровер Фрілендер) з пробігом

Наша сеть партнеров Banwar

Ленд Ровер Фрілендер це вхідний квиток в світ королівських машин. Даний автомобіль є молодшим братом всесвітньо відомого преміального позашляховика Рендж Ровер . Таке спорідненість позитивно впливає не тільки на популярність, але також на якість і позашляхові характеристики. Більш того, покупка уживаного Ленд Ровер Фрілендер загрожує набагато меншими потенційними проблемами, ніж покупка флагманів лінійки королівських автомобілів. Але давайте про все по порядку.

Трішки історії:

Компанія Ленд Ровер аж ніяк не відразу зважилася випустити невеликий паркетний позашляховик, незважаючи на те, що в 90-х роках кросовери набирали все більшої популярності. Шанувальники англійської автопрому схильні виправдовувати таке рішення небажанням Ленд Ровер псувати собі імідж, продаючи не зовсім повноцінний позашляховик. Насправді, всьому виною фінансові проблеми: фірма «MG Rover», яка володіла брендом «LAND ROVER», просто не мала фінансових можливостей для розробки та запуску у виробництво принципово нового для себе автомобіля. Тому, перший Фрілендер з'явився тільки в 1997 році, коли конкурентів у нього було більш, ніж достатньо.

Перший варіант Фрілендер був п'ятидверним, але в 1999 році був представлений і трьохдверний кросовер. Друге покоління Ленд Ровер Фрілендер було представлено в липні 2006 року на моторшоу в Лондоні. Фрілендер 2 проводиться на заводі в Халвуде. Крім зовнішності і інтер'єру, оновилася і гамма силових агрегатів. У 2010 році Фрілендер 2 зазнав невеликий рестайлінг, а найголовніше оновлення знаходиться під капотом. У новому модельному році, автомобіль почали оснащувати новими моторами, це було зроблено на догоду зниження викидів вуглекислого газу в атмосферу, а також для зниження витрати палива.

У новому модельному році, автомобіль почали оснащувати новими моторами, це було зроблено на догоду зниження викидів вуглекислого газу в атмосферу, а також для зниження витрати палива

Ленд Ровер Фрілендер 2 може оснащуватися як бензиновим, так і дизельними силовими агрегатами - бензиновий 3.2 (233 к.с.); дизельні 2.2 (150-160 і 190 к.с.). Найбільше поширення отримав дизельний мотор, і як показав досвід експлуатації, народне визнання він завоював неспроста. Крім того, що мотор дуже надійний, він ще має і найменшим витратою серед кросоверів. Середня витрата даного двигуна становить всього 7 літрів на сотню. Крім того, ми звикли, що дизельний мотор зазвичай галасливий, Фрілендер в цьому компоненті - рідкісний виняток, так як тут турбомотор працює дуже тихо, а в салоні його практично не чутно. Зі стандартних дизельних недоліків тут всього один, і той виключно зимовий. Машина може погано запускатися в мороз, якщо перед цим Ви заправилися неякісної соляркою. У зв'язку з конструктивними особливостями, на автомобілях перших років випуску руйнувався випускний распредвал, на щастя, цей недолік зустрічається не на всіх автомобілях.

При виборі машини 2006-2008 років випуску, треба запитати у власника, не міняв він распредвал по гарантії, якщо ця процедура не була проведена, є великий ризик потрапити на дорогий ремонт. Ремонт по заміні распредвала обходиться в 1500-2000 у.о. Також, не забувайте звертати увагу на стан ременя ГРМ. Якщо попередній власник заправлявся не якісний паливом, існує велика ймовірність того, що Вам доведеться міняти паливні форсунки, оригінальні обійдуться в 1000 у.о. шт., не оригінал - від 200 у.о. У наших суворих умовах експлуатації, обслуговувати двигун потрібно не рідше, ніж раз в 10000 км пробігу. Міняти масляний фільтр досить складно, плюс для його зняття потрібен спеціальний ключ, тому багато фахівців в гаражних СТО фільтр не змінюють (будьте гранично уважні). Також, мотор не любить повітряного голодування, обов'язково стежте за станом повітряного фільтра і датчиком витрати повітря (встановлений на корпусі повітряного фільтра).

Машини з бензиновими двигунами на вторинному ринку велика рідкість, так як навіть новими їх продають дуже мало. Основна причина невеликих продажів криється в великій витраті палива, в місті, в середньому, виходить 15-17 літрів на сотню. По надійності, до бензиновому мотору немає ніяких претензій. Даний силовий агрегат розроблений компанією Вольво і досить давно встановлюється на цілий ряд автомобілів. Пам'ятайте, що бензонасос, як і у більшості машин, охолоджується природним шляхом (занурений в бензобак), тому, не допускайте, щоб в теплу пору року в баку було мало палива (намагайтеся, щоб в спеку було як мінімум пів бака бензину). Машини з бензиновими двигунами на вторинному ринку велика рідкість, так як навіть новими їх продають дуже мало

Трансмісія

У парі з дизельним двигуном можуть йти шестиступінчаста механічна коробка передач або шестишвидкісною автомат, з бензиновим мотором - тільки АКПП. Досвід експлуатації показав, що механічна трансмісія дуже надійна, як результат, звернення в сервіс для усунення будь-яких несправностей - поодинокі. А ось на надійність АКПП є нарікання, так, зокрема, перемикання передач відбуваються з ривками і поштовхами. За статистикою, кожна друга коробка вимагає серйозних капіталовкладень після 150000 км пробігу. Щоб якось заспокоїти обурення власників в 2008 році була запущена сервісна компанія, за умовами якої, на автомобілях, що обслуговуються на фірмовому СТО, коробку при пробігу понад 100000 км міняли навіть без ознак несправностей. Акція закінчилася в липні 2010 року.

Система повного приводу реалізована за допомогою муфти «Haldex». Дана система дуже надійна, єдине, що завдає неприємностей, так це електронний блок управління муфтою. Відбувається це через його невдале розташування (на днище машини), в результаті, на нього потрапляє весь бруд і реагенти. Даний блок коштує досить дорого - 600-700 у.о., а його ресурс складає всього 60-80 тис. Км.

салон

Оздоблення інтер'єру, в порівнянні зі старшими братами, скромна, але матеріали досить хорошої якості і довго зберігають свій первісний вигляд. На автомобілях, з пробігом 100000 км і більше, салон виглядає практично як новий. Єдине, що може видати пробіг, так це растрескавшиеся боковини передніх сидінь, відбувається це після 150-200 тис. Км. Як і більшість сучасних кросоверів, Ленд Ровер Фрілендер володіє великою кількістю електронних систем: регулювання водійського і пасажирського сидінь, система вибору режимів повного приводу, електронний гальмо стоянки і ін. Але на відміну від конкурентів, Фрілендер проблем з електронікою не має. Склопідйомники оснащені навченою системою, і якщо зняти клему з акумулятора, настройки злітають. Щоб переналаштувати систему потрібно: утримуючи кнопку, опустити скло і утримувати кнопку 5-10 секунд, потім, зробіть 3-4 тривалих натискання на кнопку «вниз». Далі, утримуючи кнопку вгору, підніміть скло, після того, як скло підніметься, утримуйте кнопку 5-10 секунд, потім зробіть 3-4 тривалих натискання на кнопку «вгору». Оздоблення інтер'єру, в порівнянні зі старшими братами, скромна, але матеріали досить хорошої якості і довго зберігають свій первісний вигляд

Ходові якості Ленд Ровер Фрілендер 2 з пробігом

Ходова Ленд Ровер Фрілендер 2 володіє пристойним рівнем комфорту і в парі з електронними системами є гордістю компанії «Ленд Ровер». Спереду і ззаду встановлена ​​підвіска типу Макферсон з потужними поздовжніми і поперечними кованими важелями. Важелі закріплені на потужному підрамнику для посилення жорсткості конструкції, і позбавлення від небажаних вібрацій. У передній підвісці застосований посилений стабілізатор поперечної стійкості, що поліпшує керованість на трасі. Якщо вперше побачити машину знизу, то може здатися, що це не кросовер, а повноцінний позашляховик, настільки все зроблено грунтовно. Завдяки посиленій конструкції ходової Ленд Ровер Фрілендер не має слабких місць в підвісці.

Навіть якщо штурмувати бездоріжжя, елементи ходової проходять дуже довго: втулки і стійки стабілізатора ходять не менше 50000 км, нижні задні важелі доводиться міняти раз в 60-80 тис. Км, амортизатори і опорні підшипники служать 100000 км і більше (від 80 у.о ., шт.). Ближче до 150000 км потрібно буде міняти Шруси, кульові опори, сайлентблоки і ступичні підшипники. Рульова рейка не є проблемним місцем, але, якщо вона все ж почала постукувати, її доведеться замінити в зборі з внутрішніми керманичами наконечниками, вартість заміни 800-1000 у.о. Після 150000 км починають гудіти підшипники редуктора, ремонт обійдеться в 200-350 у.о.

підсумок:

Ленд Ровер Фрілендер 2 - якісний, комфортний і досить надійний автомобіль. І, якщо Вам потрібен компактний кросовер з хорошою прохідністю без зайвих понтів, то цей автомобіль Вас не розчарує.

переваги:

  • Прохідність.
  • Із заводу встановлено передпусковий підігрівач «Webasto».
  • Зручна посадка.
  • Невеликий витрата палива дизельних моторів.
  • Зносостійкість матеріалів салону.

недоліки:

  • Невеликий ресурс АКПП.
  • Незручно розташовані кнопки блокування дверей і звукового сигналу.
  • Висока вартість обслуговування.
  • Складно продати.

АвтоАвеню

Недоліки Land Rover Freelander (Ленд Ровер Фрілендер) з пробігом

Ленд Ровер Фрілендер це вхідний квиток в світ королівських машин. Даний автомобіль є молодшим братом всесвітньо відомого преміального позашляховика Рендж Ровер . Таке спорідненість позитивно впливає не тільки на популярність, але також на якість і позашляхові характеристики. Більш того, покупка уживаного Ленд Ровер Фрілендер загрожує набагато меншими потенційними проблемами, ніж покупка флагманів лінійки королівських автомобілів. Але давайте про все по порядку.

Трішки історії:

Компанія Ленд Ровер аж ніяк не відразу зважилася випустити невеликий паркетний позашляховик, незважаючи на те, що в 90-х роках кросовери набирали все більшої популярності. Шанувальники англійської автопрому схильні виправдовувати таке рішення небажанням Ленд Ровер псувати собі імідж, продаючи не зовсім повноцінний позашляховик. Насправді, всьому виною фінансові проблеми: фірма «MG Rover», яка володіла брендом «LAND ROVER», просто не мала фінансових можливостей для розробки та запуску у виробництво принципово нового для себе автомобіля. Тому, перший Фрілендер з'явився тільки в 1997 році, коли конкурентів у нього було більш, ніж достатньо.

Перший варіант Фрілендер був п'ятидверним, але в 1999 році був представлений і трьохдверний кросовер. Друге покоління Ленд Ровер Фрілендер було представлено в липні 2006 року на моторшоу в Лондоні. Фрілендер 2 проводиться на заводі в Халвуде. Крім зовнішності і інтер'єру, оновилася і гамма силових агрегатів. У 2010 році Фрілендер 2 зазнав невеликий рестайлінг, а найголовніше оновлення знаходиться під капотом. У новому модельному році, автомобіль почали оснащувати новими моторами, це було зроблено на догоду зниження викидів вуглекислого газу в атмосферу, а також для зниження витрати палива.

У новому модельному році, автомобіль почали оснащувати новими моторами, це було зроблено на догоду зниження викидів вуглекислого газу в атмосферу, а також для зниження витрати палива

Ленд Ровер Фрілендер 2 може оснащуватися як бензиновим, так і дизельними силовими агрегатами - бензиновий 3.2 (233 к.с.); дизельні 2.2 (150-160 і 190 к.с.). Найбільше поширення отримав дизельний мотор, і як показав досвід експлуатації, народне визнання він завоював неспроста. Крім того, що мотор дуже надійний, він ще має і найменшим витратою серед кросоверів. Середня витрата даного двигуна становить всього 7 літрів на сотню. Крім того, ми звикли, що дизельний мотор зазвичай галасливий, Фрілендер в цьому компоненті - рідкісний виняток, так як тут турбомотор працює дуже тихо, а в салоні його практично не чутно. Зі стандартних дизельних недоліків тут всього один, і той виключно зимовий. Машина може погано запускатися в мороз, якщо перед цим Ви заправилися неякісної соляркою. У зв'язку з конструктивними особливостями, на автомобілях перших років випуску руйнувався випускний распредвал, на щастя, цей недолік зустрічається не на всіх автомобілях.

При виборі машини 2006-2008 років випуску, треба запитати у власника, не міняв він распредвал по гарантії, якщо ця процедура не була проведена, є великий ризик потрапити на дорогий ремонт. Ремонт по заміні распредвала обходиться в 1500-2000 у.о. Також, не забувайте звертати увагу на стан ременя ГРМ. Якщо попередній власник заправлявся не якісний паливом, існує велика ймовірність того, що Вам доведеться міняти паливні форсунки, оригінальні обійдуться в 1000 у.о. шт., не оригінал - від 200 у.о. У наших суворих умовах експлуатації, обслуговувати двигун потрібно не рідше, ніж раз в 10000 км пробігу. Міняти масляний фільтр досить складно, плюс для його зняття потрібен спеціальний ключ, тому багато фахівців в гаражних СТО фільтр не змінюють (будьте гранично уважні). Також, мотор не любить повітряного голодування, обов'язково стежте за станом повітряного фільтра і датчиком витрати повітря (встановлений на корпусі повітряного фільтра).

Машини з бензиновими двигунами на вторинному ринку велика рідкість, так як навіть новими їх продають дуже мало. Основна причина невеликих продажів криється в великій витраті палива, в місті, в середньому, виходить 15-17 літрів на сотню. По надійності, до бензиновому мотору немає ніяких претензій. Даний силовий агрегат розроблений компанією Вольво і досить давно встановлюється на цілий ряд автомобілів. Пам'ятайте, що бензонасос, як і у більшості машин, охолоджується природним шляхом (занурений в бензобак), тому, не допускайте, щоб в теплу пору року в баку було мало палива (намагайтеся, щоб в спеку було як мінімум пів бака бензину). Машини з бензиновими двигунами на вторинному ринку велика рідкість, так як навіть новими їх продають дуже мало

Трансмісія

У парі з дизельним двигуном можуть йти шестиступінчаста механічна коробка передач або шестишвидкісною автомат, з бензиновим мотором - тільки АКПП. Досвід експлуатації показав, що механічна трансмісія дуже надійна, як результат, звернення в сервіс для усунення будь-яких несправностей - поодинокі. А ось на надійність АКПП є нарікання, так, зокрема, перемикання передач відбуваються з ривками і поштовхами. За статистикою, кожна друга коробка вимагає серйозних капіталовкладень після 150000 км пробігу. Щоб якось заспокоїти обурення власників в 2008 році була запущена сервісна компанія, за умовами якої, на автомобілях, що обслуговуються на фірмовому СТО, коробку при пробігу понад 100000 км міняли навіть без ознак несправностей. Акція закінчилася в липні 2010 року.

Система повного приводу реалізована за допомогою муфти «Haldex». Дана система дуже надійна, єдине, що завдає неприємностей, так це електронний блок управління муфтою. Відбувається це через його невдале розташування (на днище машини), в результаті, на нього потрапляє весь бруд і реагенти. Даний блок коштує досить дорого - 600-700 у.о., а його ресурс складає всього 60-80 тис. Км.

салон

Оздоблення інтер'єру, в порівнянні зі старшими братами, скромна, але матеріали досить хорошої якості і довго зберігають свій первісний вигляд. На автомобілях, з пробігом 100000 км і більше, салон виглядає практично як новий. Єдине, що може видати пробіг, так це растрескавшиеся боковини передніх сидінь, відбувається це після 150-200 тис. Км. Як і більшість сучасних кросоверів, Ленд Ровер Фрілендер володіє великою кількістю електронних систем: регулювання водійського і пасажирського сидінь, система вибору режимів повного приводу, електронний гальмо стоянки і ін. Але на відміну від конкурентів, Фрілендер проблем з електронікою не має. Склопідйомники оснащені навченою системою, і якщо зняти клему з акумулятора, настройки злітають. Щоб переналаштувати систему потрібно: утримуючи кнопку, опустити скло і утримувати кнопку 5-10 секунд, потім, зробіть 3-4 тривалих натискання на кнопку «вниз». Далі, утримуючи кнопку вгору, підніміть скло, після того, як скло підніметься, утримуйте кнопку 5-10 секунд, потім зробіть 3-4 тривалих натискання на кнопку «вгору». Оздоблення інтер'єру, в порівнянні зі старшими братами, скромна, але матеріали досить хорошої якості і довго зберігають свій первісний вигляд

Ходові якості Ленд Ровер Фрілендер 2 з пробігом

Ходова Ленд Ровер Фрілендер 2 володіє пристойним рівнем комфорту і в парі з електронними системами є гордістю компанії «Ленд Ровер». Спереду і ззаду встановлена ​​підвіска типу Макферсон з потужними поздовжніми і поперечними кованими важелями. Важелі закріплені на потужному підрамнику для посилення жорсткості конструкції, і позбавлення від небажаних вібрацій. У передній підвісці застосований посилений стабілізатор поперечної стійкості, що поліпшує керованість на трасі. Якщо вперше побачити машину знизу, то може здатися, що це не кросовер, а повноцінний позашляховик, настільки все зроблено грунтовно. Завдяки посиленій конструкції ходової Ленд Ровер Фрілендер не має слабких місць в підвісці.

Навіть якщо штурмувати бездоріжжя, елементи ходової проходять дуже довго: втулки і стійки стабілізатора ходять не менше 50000 км, нижні задні важелі доводиться міняти раз в 60-80 тис. Км, амортизатори і опорні підшипники служать 100000 км і більше (від 80 у.о ., шт.). Ближче до 150000 км потрібно буде міняти Шруси, кульові опори, сайлентблоки і ступичні підшипники. Рульова рейка не є проблемним місцем, але, якщо вона все ж почала постукувати, її доведеться замінити в зборі з внутрішніми керманичами наконечниками, вартість заміни 800-1000 у.о. Після 150000 км починають гудіти підшипники редуктора, ремонт обійдеться в 200-350 у.о.

підсумок:

Ленд Ровер Фрілендер 2 - якісний, комфортний і досить надійний автомобіль. І, якщо Вам потрібен компактний кросовер з хорошою прохідністю без зайвих понтів, то цей автомобіль Вас не розчарує.

переваги:

  • Прохідність.
  • Із заводу встановлено передпусковий підігрівач «Webasto».
  • Зручна посадка.
  • Невеликий витрата палива дизельних моторів.
  • Зносостійкість матеріалів салону.

недоліки:

  • Невеликий ресурс АКПП.
  • Незручно розташовані кнопки блокування дверей і звукового сигналу.
  • Висока вартість обслуговування.
  • Складно продати.

АвтоАвеню

Недоліки Land Rover Freelander (Ленд Ровер Фрілендер) з пробігом

Ленд Ровер Фрілендер це вхідний квиток в світ королівських машин. Даний автомобіль є молодшим братом всесвітньо відомого преміального позашляховика Рендж Ровер . Таке спорідненість позитивно впливає не тільки на популярність, але також на якість і позашляхові характеристики. Більш того, покупка уживаного Ленд Ровер Фрілендер загрожує набагато меншими потенційними проблемами, ніж покупка флагманів лінійки королівських автомобілів. Але давайте про все по порядку.

Трішки історії:

Компанія Ленд Ровер аж ніяк не відразу зважилася випустити невеликий паркетний позашляховик, незважаючи на те, що в 90-х роках кросовери набирали все більшої популярності. Шанувальники англійської автопрому схильні виправдовувати таке рішення небажанням Ленд Ровер псувати собі імідж, продаючи не зовсім повноцінний позашляховик. Насправді, всьому виною фінансові проблеми: фірма «MG Rover», яка володіла брендом «LAND ROVER», просто не мала фінансових можливостей для розробки та запуску у виробництво принципово нового для себе автомобіля. Тому, перший Фрілендер з'явився тільки в 1997 році, коли конкурентів у нього було більш, ніж достатньо.

Перший варіант Фрілендер був п'ятидверним, але в 1999 році був представлений і трьохдверний кросовер. Друге покоління Ленд Ровер Фрілендер було представлено в липні 2006 року на моторшоу в Лондоні. Фрілендер 2 проводиться на заводі в Халвуде. Крім зовнішності і інтер'єру, оновилася і гамма силових агрегатів. У 2010 році Фрілендер 2 зазнав невеликий рестайлінг, а найголовніше оновлення знаходиться під капотом. У новому модельному році, автомобіль почали оснащувати новими моторами, це було зроблено на догоду зниження викидів вуглекислого газу в атмосферу, а також для зниження витрати палива.

У новому модельному році, автомобіль почали оснащувати новими моторами, це було зроблено на догоду зниження викидів вуглекислого газу в атмосферу, а також для зниження витрати палива

Ленд Ровер Фрілендер 2 може оснащуватися як бензиновим, так і дизельними силовими агрегатами - бензиновий 3.2 (233 к.с.); дизельні 2.2 (150-160 і 190 к.с.). Найбільше поширення отримав дизельний мотор, і як показав досвід експлуатації, народне визнання він завоював неспроста. Крім того, що мотор дуже надійний, він ще має і найменшим витратою серед кросоверів. Середня витрата даного двигуна становить всього 7 літрів на сотню. Крім того, ми звикли, що дизельний мотор зазвичай галасливий, Фрілендер в цьому компоненті - рідкісний виняток, так як тут турбомотор працює дуже тихо, а в салоні його практично не чутно. Зі стандартних дизельних недоліків тут всього один, і той виключно зимовий. Машина може погано запускатися в мороз, якщо перед цим Ви заправилися неякісної соляркою. У зв'язку з конструктивними особливостями, на автомобілях перших років випуску руйнувався випускний распредвал, на щастя, цей недолік зустрічається не на всіх автомобілях.

При виборі машини 2006-2008 років випуску, треба запитати у власника, не міняв він распредвал по гарантії, якщо ця процедура не була проведена, є великий ризик потрапити на дорогий ремонт. Ремонт по заміні распредвала обходиться в 1500-2000 у.о. Також, не забувайте звертати увагу на стан ременя ГРМ. Якщо попередній власник заправлявся не якісний паливом, існує велика ймовірність того, що Вам доведеться міняти паливні форсунки, оригінальні обійдуться в 1000 у.о. шт., не оригінал - від 200 у.о. У наших суворих умовах експлуатації, обслуговувати двигун потрібно не рідше, ніж раз в 10000 км пробігу. Міняти масляний фільтр досить складно, плюс для його зняття потрібен спеціальний ключ, тому багато фахівців в гаражних СТО фільтр не змінюють (будьте гранично уважні). Також, мотор не любить повітряного голодування, обов'язково стежте за станом повітряного фільтра і датчиком витрати повітря (встановлений на корпусі повітряного фільтра).

Машини з бензиновими двигунами на вторинному ринку велика рідкість, так як навіть новими їх продають дуже мало. Основна причина невеликих продажів криється в великій витраті палива, в місті, в середньому, виходить 15-17 літрів на сотню. По надійності, до бензиновому мотору немає ніяких претензій. Даний силовий агрегат розроблений компанією Вольво і досить давно встановлюється на цілий ряд автомобілів. Пам'ятайте, що бензонасос, як і у більшості машин, охолоджується природним шляхом (занурений в бензобак), тому, не допускайте, щоб в теплу пору року в баку було мало палива (намагайтеся, щоб в спеку було як мінімум пів бака бензину). Машини з бензиновими двигунами на вторинному ринку велика рідкість, так як навіть новими їх продають дуже мало

Трансмісія

У парі з дизельним двигуном можуть йти шестиступінчаста механічна коробка передач або шестишвидкісною автомат, з бензиновим мотором - тільки АКПП. Досвід експлуатації показав, що механічна трансмісія дуже надійна, як результат, звернення в сервіс для усунення будь-яких несправностей - поодинокі. А ось на надійність АКПП є нарікання, так, зокрема, перемикання передач відбуваються з ривками і поштовхами. За статистикою, кожна друга коробка вимагає серйозних капіталовкладень після 150000 км пробігу. Щоб якось заспокоїти обурення власників в 2008 році була запущена сервісна компанія, за умовами якої, на автомобілях, що обслуговуються на фірмовому СТО, коробку при пробігу понад 100000 км міняли навіть без ознак несправностей. Акція закінчилася в липні 2010 року.

Система повного приводу реалізована за допомогою муфти «Haldex». Дана система дуже надійна, єдине, що завдає неприємностей, так це електронний блок управління муфтою. Відбувається це через його невдале розташування (на днище машини), в результаті, на нього потрапляє весь бруд і реагенти. Даний блок коштує досить дорого - 600-700 у.о., а його ресурс складає всього 60-80 тис. Км.

салон

Оздоблення інтер'єру, в порівнянні зі старшими братами, скромна, але матеріали досить хорошої якості і довго зберігають свій первісний вигляд. На автомобілях, з пробігом 100000 км і більше, салон виглядає практично як новий. Єдине, що може видати пробіг, так це растрескавшиеся боковини передніх сидінь, відбувається це після 150-200 тис. Км. Як і більшість сучасних кросоверів, Ленд Ровер Фрілендер володіє великою кількістю електронних систем: регулювання водійського і пасажирського сидінь, система вибору режимів повного приводу, електронний гальмо стоянки і ін. Але на відміну від конкурентів, Фрілендер проблем з електронікою не має. Склопідйомники оснащені навченою системою, і якщо зняти клему з акумулятора, настройки злітають. Щоб переналаштувати систему потрібно: утримуючи кнопку, опустити скло і утримувати кнопку 5-10 секунд, потім, зробіть 3-4 тривалих натискання на кнопку «вниз». Далі, утримуючи кнопку вгору, підніміть скло, після того, як скло підніметься, утримуйте кнопку 5-10 секунд, потім зробіть 3-4 тривалих натискання на кнопку «вгору». Оздоблення інтер'єру, в порівнянні зі старшими братами, скромна, але матеріали досить хорошої якості і довго зберігають свій первісний вигляд

Ходові якості Ленд Ровер Фрілендер 2 з пробігом

Ходова Ленд Ровер Фрілендер 2 володіє пристойним рівнем комфорту і в парі з електронними системами є гордістю компанії «Ленд Ровер». Спереду і ззаду встановлена ​​підвіска типу Макферсон з потужними поздовжніми і поперечними кованими важелями. Важелі закріплені на потужному підрамнику для посилення жорсткості конструкції, і позбавлення від небажаних вібрацій. У передній підвісці застосований посилений стабілізатор поперечної стійкості, що поліпшує керованість на трасі. Якщо вперше побачити машину знизу, то може здатися, що це не кросовер, а повноцінний позашляховик, настільки все зроблено грунтовно. Завдяки посиленій конструкції ходової Ленд Ровер Фрілендер не має слабких місць в підвісці.

Навіть якщо штурмувати бездоріжжя, елементи ходової проходять дуже довго: втулки і стійки стабілізатора ходять не менше 50000 км, нижні задні важелі доводиться міняти раз в 60-80 тис. Км, амортизатори і опорні підшипники служать 100000 км і більше (від 80 у.о ., шт.). Ближче до 150000 км потрібно буде міняти Шруси, кульові опори, сайлентблоки і ступичні підшипники. Рульова рейка не є проблемним місцем, але, якщо вона все ж почала постукувати, її доведеться замінити в зборі з внутрішніми керманичами наконечниками, вартість заміни 800-1000 у.о. Після 150000 км починають гудіти підшипники редуктора, ремонт обійдеться в 200-350 у.о.

підсумок:

Ленд Ровер Фрілендер 2 - якісний, комфортний і досить надійний автомобіль. І, якщо Вам потрібен компактний кросовер з хорошою прохідністю без зайвих понтів, то цей автомобіль Вас не розчарує.

переваги:

  • Прохідність.
  • Із заводу встановлено передпусковий підігрівач «Webasto».
  • Зручна посадка.
  • Невеликий витрата палива дизельних моторів.
  • Зносостійкість матеріалів салону.

недоліки:

  • Невеликий ресурс АКПП.
  • Незручно розташовані кнопки блокування дверей і звукового сигналу.
  • Висока вартість обслуговування.
  • Складно продати.

АвтоАвеню

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов