Наша сеть партнеров Banwar
СсангЙонг Рекстон називають корейським «ML», і це неспроста. Справа в тому, що багато вузлів і агрегати, наприклад, двигуни, трансмісія і ходова частина тут використовувалися від «MERCEDES ML». І якщо, на даний момент, Ваш бюджет не дозволяє купити справжній ML, то можна тимчасово задовольнятися і СсангЙонг. Але є тут і застереження. Дійсно, корейці використовують ліцензійні агрегати компанії « Мерседес », Але з власними доробками, тому розповіді про те, що абсолютно всі деталі у Рекстона взаємозамінні з мерседесовских - в основному байки. Забігаючи наперед, скажу, що доопрацювання агрегатів ніяк не вплинули на їх надійність. Власники нових СсангЙонг Рекстон навперебій хвалили цей автомобіль, а ось чого чекати від машини з пробігом більше 100000 км зараз і спробуємо з'ясувати.
Трохи фактів:
Вперше, позашляховик СсангЙонг Рекстон був представлений публіці на Міжнародному автосалоні у Франкфурті в 2001 році, в цьому ж році, з конвеєра зійшли перші екземпляри. Автомобіль оснащений потужною рамою Лонжерон типу, постійним приводом задніх коліс з примусово або автоматично підключається переднім мостом. А знижує передача, длінноходная підвіска і порівняно малі свеси дають зрозуміти, що авто розраховане на підкорення бездоріжжя. У 2004 році, для підвищення продажів, виробник провів рестайлінг, в результаті якого були змінені ґрати радіатора і колісні арки. Наступний рестайлінг був проведений в 2007 році. Крім зовнішності, зміни торкнулися характеристик підвіски, рульового управління, а кузов автомобіля став трохи жорсткіше на скручування, що позитивно позначилося на керованості. Також, з'явилися нові фари, решітка радіатора, бампер, трохи змінився пластиковий обвіс по периметру кузова. Наступний масштабний рестайлінг відбувся вже в 2012 році.
СсангЙонг Рекстон хвалять за показники пасивної безпеки - в базі вже є фронтальні подушки безпеки і система стабілізації курсової стійкості. Номер у цього автомобіля розташований на рамі, тому, перед тим, як купувати машину, обов'язково подивіться, чи добре він читається, інакше Ви приречете себе на тривалу експертизу в МРЕО. Швидше за все, Ви зіткнетеся з тим, що далеко не всі запчастини для Рекстона є в наявності, а деякі з них доводиться замовляти тільки у офіційного дилера. Кузов автомобіля просто так не гниє, іржа з'являється після неякісного ремонту або неусунення вчасно відколу. Лакофарбове покриття тут слабке, в результаті, кузов швидко покривається подряпинами і сколами. Також, власники нарікають на якість хромованих елементів кузова.
У СсангЙонг Рекстон кілька бензинових моторів: перший, найслабший 2.3 (150 к.с.), машин з таким силовим агрегатом багато, але ось відгуки про їх експлуатаційні характеристики не дуже хороші. Цього мотора для такої великої машини відверто мало. Інші силові агрегати потужніший - 2.8 (197 к.с.) і 3.2 (220 к.с.), і три дизельних, об'ємом 2.0 (155 к.с.), 2.7 (165 і 186 к.с.). Бензинові силові агрегати не мають жодних нарікань з боку власників, є екземпляри, які пройшли понад 400000 км без серйозного ремонту.
Привід ГРМ приводиться в дію металевим ланцюгом, яка має ресурс 200000 км. Через те, що у бензинових версій велика витрата палива (20 літрів в місті), багато власників, для економії коштів на пальному, обладнали машину газобалонним обладнанням. В результаті, зменшується ресурс роботи котушок і свічок запалювання. Дизельні мотори дуже вимогливі до якості палива і якщо заправлятися неякісним пальним, то доведеться чистити паливну систему і міняти форсунки. Тому, краще вибирати машину з дизельним двигуном, яка експлуатувалася в мегаполісі.
Трансмісія
На СсангЙонг Рекстон доступні два варіанти коробок передач - п'ятиступінчаста механіка і чотириступінчастий автомат. Механічна трансмісія має свої особливості - передачі включаються не дуже легко і нечітко, особливо перша і друга передачі. Обслуговувати коробку потрібно частіше, ніж на інших автомобіля, не рідше ніж раз в 40000 км. Якщо говорити про АКПП, то крім того, що він трохи задумливий, більше не має ніяких недоліків, і в більшості випадків, виходжує більше 300000 км.
Трансмісію підключення повного приводу, покупці вибирали з двох варіантів - перший «Part Time» з жорстким підключенням переднього моста, другий - «Smart - TOD», коли передні колеса підключаються автоматично за допомогою віськомуфти. З першим типом трансмісії, коли міст підключається жорстко, постійно їздити з включеним повним приводом дозволяється тільки по бездоріжжю і на слизькій дорозі. Якщо попередній власник постійно їздив з включеним повним приводом, то скоріше за все, Вам доведеться міняти всю систему. Також включають прямі проблеми з вакуумним модулятором підключення переднього моста. Мастило в передньому і задньому редукторах потрібно міняти кожні 40000 км. Основна проблема цього приводу в тому, що електроніка дає збій і привід перестає підключатися; в сервісі причину даної не вельми виявляють.
Що стосується електрики, то говорити про будь-які часто повторюються проблеми досить важко. Майстри в сервісі, і багато власників, кажуть, що з поломками стикалися, причому з абсолютно різними. В цілому, можна сказати, що якість проводки і електричних з'єднань в цьому автомобілі не на найвищому рівні. Також, нерідке явище в цих автомобілях - відмова іммобілайзера (він не ремонтнопрігоден), так що його доведеться міняти.
Ходові якості СсангЙонг Рекстон з пробігом.
Передня підвіска незалежна двохважіль, задня - залежна з потужним розрізним мостом (після 2012 року застосовується незалежна підвіска). Підвіска СсангЙонг Рекстон досить міцна, а більшість деталей витримує не менше 70000 км (у акуратних водіїв). Рамна конструкція, високий кліренс (195 мм), повний привід, що знижує передача і міцний захист днища дозволяють Рекстону долати серйозне бездоріжжя.
Найчастіше, власникам, які використовують автомобіль за прямим призначенням (їзда по бездоріжжю), доводиться міняти шарові опори передніх важелів кожні 30 - 40 тис. Км, при міській експлуатації - 50 - 60 тис. Км. Найбільший недолік в тому, що кульова змінюється в зборі з важелем і сайлентблоками, а це задоволення - не з дешевих. Втулки і стабілізатори поперечної стійкості служать до 50000 км, амортизатори - до 100000 кілометрів. Задню підвіску можна назвати вічною, так як тут ламатися нема чому, звернути увагу потрібно тільки на стан підшипників півосей.
Ближче до 100000 км, при русі по нерівній дорозі, Ви можете почути стукіт в підвісці. Причиною даного звуку служить знос втулки рульової рейки, на цьому ж пробігу починають текти і сальники рейки. Але не варто лякатися, тому що рульова рейка ремонтнопригодность. На завершення, про рульове управління хочеться відзначити, що наконечники рульових тяг і тяги мають досить великий ресурс роботи, більш 150000 км пробігу.
підсумок:
На дорозі, СсангЙонг Рекстон сприймається як великий солідний і комфортний автомобіль, а найголовніше те, що машина абсолютно не боїться наших розбитих доріг. І якщо Вам потрібен недорогий рамний середньорозмірний позашляховик класу К2, то СсангЙонг Рекстон саме те, що потрібно, але якщо Ви не плануєте підкорювати бархани, то за ці гроші можна знайти варіанти і цікавіше .
переваги:
- Рамна конструкція кузова.
- Великий ресурс двигунів і трансмісії.
- Постійний повний привід.
- Комфортна підвіска.
- Гарна шумоізоляція.
недоліки:
- Застарілий дизайн.
- Слабке лакофарбове покриття.
- Велика витрата палива в бензинових версіях.
- Відсутність бортового комп'ютера.
- Ненадійна електроніка.
АвтоАвеню