Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Поход на байдарках по Днепру

Остров Хортица, самый крупный остров на Днепре, расположен в центре Запорожья, одного из крупнейших индустриальных центров Украины. Хортица окружена многочисленными малыми островами и растянувшимися

Ford kuga new 2013 тест драйв видео

Вы купили новый автомобиль и с гордостью показываете его своим друзьям и знакомым. Блестящая лакированная поверхность радует взгляд и привлекает внимание прохожих и зависть у встречных автомобилистов.

Арт-терапия для детей школьного возраста

. Условия формирования опыта. Для маленького ребенка характерно находиться в «плену эмоций», потому что он не может управлять ими. Его чувства быстро возникают и так же быстро исчезают. Начиная развивать

Купить окна в алматы

когда переехали в новейшую квартиру, через год нашли что старенькые хозяева, умолчали о таковой проблемы как плесень, эта противность была найдена когда подросший ребенок начал отдирать обои. . . в принципе,

Права администратора в windows 7

1-ая из их позволяет настроить системные характеристики, установить системные приложения и обеспечивает полный контроль над компом. 2-ая создана для ежедневной работы с большинством программ, папок и

Как разблокировать магнитолу форд 6000cd

Функции безопасности В каждом аудио блоке предусмотрен уникальный код, который шофер должен вводить для обеспечения работоспособности аудиоблока. Код должен быть введен повторно до работы блока,

Купить топливные брикеты в украине

Допустим, вам привезли кубический метр дров "много". Сколько же составляет реальный объем плотной древесной породы в этой куче дров? Для дров длиной приблизительно 30-35 см коэффициент пересчета из куба

Курсы парикмахеров-стилистов

Красота спасет мир. Вряд ли сегодня кто-то осмелится оспаривать эту истину. Поэтому умение наводить красоту и особенно, делать красивыми людей сегодня ценится очень высоко. По адресу http://kursy.zp.ua/zaporogye/parikmaher-stilist/index.php

Видеогайд по классу пилот

Мне очень было интерено узнать много нового на Видеогайд по классу пилот, я реально интересуюсь данной темой уже очень давно и знаю что там нормальные вещи можно найти. НУ имею ввиду посмотреть и почитать.

Монтажный элемент для подвесного унитаза Geberit

В последние годы появилась такая вещь, как подвесной унитаз. Есть у него определенные преимущества. Особенно это удобно, когда помещение не очень большое. Это удобная вещь, поскольку все трубы скрыты

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Недоліки Mitsubishi Lancer X (Мітсубісі Лансер) з пробігом. відгук

  1. Недоліки Mitsubishi Lancer X (Мітсубісі Лансер) з пробігом. відгук Мітсубісі Лансер одна з тих машин,...
  2. Трансмісія Мітсубісі Лансер.
  3. Підвіска і рульове управління Мітсубісі Лансер.
  4. Салон.
  5. підсумок:
  6. Недоліки Mitsubishi Lancer X (Мітсубісі Лансер) з пробігом. відгук
  7. Двигуни Мітсубісі Лансер.
  8. Трансмісія Мітсубісі Лансер.
  9. Підвіска і рульове управління Мітсубісі Лансер.
  10. Салон.
  11. підсумок:
  12. Недоліки Mitsubishi Lancer X (Мітсубісі Лансер) з пробігом. відгук
  13. Двигуни Мітсубісі Лансер.
  14. Трансмісія Мітсубісі Лансер.
  15. Підвіска і рульове управління Мітсубісі Лансер.
  16. Салон.
  17. підсумок:
  18. Недоліки Mitsubishi Lancer X (Мітсубісі Лансер) з пробігом. відгук
  19. Двигуни Мітсубісі Лансер.
  20. Трансмісія Мітсубісі Лансер.
  21. Підвіска і рульове управління Мітсубісі Лансер.
  22. Салон.
  23. підсумок:
  24. Недоліки Mitsubishi Lancer X (Мітсубісі Лансер) з пробігом. відгук
  25. Двигуни Мітсубісі Лансер.
  26. Трансмісія Мітсубісі Лансер.
  27. Підвіска і рульове управління Мітсубісі Лансер.
  28. Салон.
  29. підсумок:

Недоліки Mitsubishi Lancer X (Мітсубісі Лансер) з пробігом. відгук

Мітсубісі Лансер одна з тих машин, без якої уявити сучасний автопром вже неможливо. Попередня генерація цього автомобіля продавалася у величезних кількостях, та й це покоління не можна назвати аутсайдером. Існує думка, що Лансер ламається рідко, але влучно, тобто ремонт дешевим не буде, а ось наскільки така думка відповідає дійсності, давайте спробуємо розібратися. Мітсубісі Лансер одна з тих машин, без якої уявити сучасний автопром вже неможливо

Мітсубісі Лансер 10 вперше представили на огляд публіки в січні 2007 року, в цьому ж році стартували продажі автомобіля. Десятий Лансер отримав агресивний акулячий дизайн з величезною трапецієподібної гратами радіатора, і завдяки спортивної зовнішності був прийнятий багатьма покупцями на ура. Перше оновлення Лансер 10-го покоління пройшло в 2010 році і майже не позначилося на його зовнішності. Основне зміна відбулася в автомобілі з півтора літровим мотором, в цій версії гідравлічний підсилювач керма, був замінений на електричний. Після рестайлінгу в 2011 році зовнішні зміни стали більш помітними (штатні 5 спиць колісні диски замінили на 10 спиць, змінився передній бампер, а також додана хромована окантовка решітки радіатора).

Кузовне залізо Мітсубісі Лансер, як і у більшості сучасних автомобілів м'яке і вм'ятини на ньому з'являються дуже швидко, але завдяки тому, що кузов добре оцинкований навіть під впливом реагентів якими рясно посипають у нас дороги взимку, метал непогано чинить опір натиску рудої хвороби. Кузовне залізо Мітсубісі Лансер, як і у більшості сучасних автомобілів м'яке і вм'ятини на ньому з'являються дуже швидко, але завдяки тому, що кузов добре оцинкований навіть під впливом реагентів якими рясно посипають у нас дороги взимку, метал непогано чинить опір натиску рудої хвороби

Двигуни Мітсубісі Лансер.

До рестайлінгу на Мітсубісі Лансер були доступні три бензинові мотори - 1.5 (109 к.с.), 1.8 (143 к.с.) і 2.0 (150 к.с.). У 2011 році додався мотор 1.6 (117 к.с.), а ось в 2012 пішли агрегати 1.5 і 2.0 літра. Всі двигуни Мітсубісі Лансер 10 мають ланцюговий привід ГРМ, який має досить великий ресурс 300000 кілометрів пробігу. Чи не огляду на те, що всі мотори мають великий ресурс, в них були виявлені слабкі місця, при пробігу 100000 км починають пітніти сальники коленвала, і якщо не звертати уваги на підтікають сальники, то з часом знадобиться заміна не тільки сальників, але і шківа приводних ременів.

У всіх моторів є одна загальна хвороба, відпрацьовані гази можуть потрапляти в моторний відсік, через це при розгоні з'являються неприємний звук з під капота, усувається дана проблема заміною ущільнювального кільця між колектором і каталітичним аналізатором. Якщо при спробі завестися стартер крутиться, а мотор не заводиться, швидше за все потрібна заміна однієї з котушок запалювання.

Силового агрегат об'ємом 1.6 з пробігом більше 100000 км може почати під'їдати масло 100 - 300 гр., На сотню причина залягання кілець, іноді власникам допомагає вирішити проблему використання присадок, але непотрібно лити в мотор аби що, спочатку проконсультуйтеся у мотористів. Також на панелі приладів може без причини засвітитися «Чек Енджін«, причиною для даної помилки дуже часто служить збій програмного забезпечення (лікується оновленням програми).

Трансмісія Мітсубісі Лансер.

Мітсубісі Лансер оснащувався одним з трьох типів трансмісій - п'ятиступінчаста механічна коробка передач, встановлюється з будь-яким типом моторів, АКПП встановлювали з двигунами 1.5 і 1.6 літра, а варіатор з моторами 1.8 і 2.0 літра. До варіатору і автоматичної трансмісії особливих зауважень немає, як показав вітчизняний досвід експлуатації обидві коробки досить надійні, і мають великий ресурс роботи. А ось механіка встановлена ​​в парі з двигуном 1.5 до 2008 року мали конструктивні дефекти і не відрізнялися високою надійністю. Серед найбільш поширених проблем механічної трансмісії вважаються підтікають сальники приводу, вихід з ладу синхронізатора першої передачі, а також шуми при перемиканні передач.

Варіатор який встановлюється на Лансери виявився гідною трансмісією, але боїться перегріву і поїздок на тривалі дистанції без зупинок (якщо у вас перегрівся варіатор, постарайтеся якомога раніше замінити в ньому масло), при нормальній експлуатації заміну масла потрібно проводити кожні 80 - 100 тис. Км пробігу. І якщо його правильно обслуговувати і експлуатувати варіатор проживе більше 250000 кілометрів, а якщо його не обслуговувати, то знадобиться дорогий ремонт при пробігу 100 - 150 тис. Км, тому купувати машину з варіатором потрібно, або з маленьким пробігом або у добре знайомого продавця.

Підвіска і рульове управління Мітсубісі Лансер.

Як показав вітчизняний досвід експлуатації, підвіска Мітсубісі Лансер 10 покоління, як і на дев'ятому, досить непогано адаптована до якості нашого дорожнього покриття. Єдиним істотним недоліком вважається просідання задніх пружин амортизаторів при пробігу 120 - 150 тисяч кілометрів.

Ресурс деталей передньої підвіски:

  • Передні амортизатори ходять в середньому 50 - 70 тисяч км.
  • Втулки і стійки стабілізатора поперечної стійкості - до 50000 км.
  • Опорні підшипники 60 - 80 тис. Км.
  • Задні сайлентблоки передніх важелів 80 -100 тис. Км.
  • Ступичні підшипники до 120000 км.
  • Кульові опори до 130000 км.

Ресурс задньої підвіски:

  • Зовнішні сайлентблоки поперечних важелів до 100000 км.
  • Амортизатори здатні прослужити 100 - 120 тис. Кілометрів.
  • Ступичні підшипники до 150000 км, (змінюються в зборі з маточиною).
  • Поздовжні важелі 150 -200 тис. Км.

Найслабше місце в рульовому управлінні - це електропідсилювач керма, який встановлювався на версії з мотором 1.5, предметом невдоволення власників послужила рейка, яка починала стукати на невеликому пробігу автомобіля. При пробігу 80000 км і більше рульова рейка починає підтікати, заміна обійдеться у офіціалів 600 - 700 у.о., ремонт в 250 - 350 у.о.

Салон.

Салон Мітсубісі Лансер досить гучний, але це і не дивно, так як оздоблювальні матеріали не найвищої якості, шви передньої панелі погано підігнані, а в місцях кріплення є люфти Салон Мітсубісі Лансер досить гучний, але це і не дивно, так як оздоблювальні матеріали не найвищої якості, шви передньої панелі погано підігнані, а в місцях кріплення є люфти. Вставки під алюміній, шкіряне оздоблення керма і важеля коробки передач втрачають товарний вигляд при пробігу 80 - 100 тис. кілометрів.

підсумок:

Мітсубісі Лансер підкуповує своєю зовнішністю і дизайном, але якість збірки салону дуже сильно псує імідж якісного японського автомобіля. Для того щоб автомобіль відповідав своєму іміджу, потрібно самостійно покращувати внутрішнє оздоблення, і підтягнути слабкі сторони на той рівень, який задає його зовнішність.

переваги:

  • Яскравий запам'ятовується спортивний дизайн.
  • Надійна підвіска.
  • Автоматична трансмісія.
  • Оцинкований кузов.
  • Просторий салон.

недоліки:

  • М'який метал.
  • Слабка шумоізаляція на автомобілях до 2011 року випуску.
  • Якість обробки салону.
  • Велика витрата палива на версії з мотором 2.0, в місті 12 - 14 літрів на сотню.

Якщо ви є або були власником даної марки автомобіля, будь ласка поділіться своїм досвідом, вказавши сильні і слабкі сторони авто. Можливо, саме ваш відгук допоможе іншим правильно вибрати вибрати б / у автомобіль .

АвтоАвеню

Недоліки Mitsubishi Lancer X (Мітсубісі Лансер) з пробігом. відгук

Мітсубісі Лансер одна з тих машин, без якої уявити сучасний автопром вже неможливо. Попередня генерація цього автомобіля продавалася у величезних кількостях, та й це покоління не можна назвати аутсайдером. Існує думка, що Лансер ламається рідко, але влучно, тобто ремонт дешевим не буде, а ось наскільки така думка відповідає дійсності, давайте спробуємо розібратися. Мітсубісі Лансер одна з тих машин, без якої уявити сучасний автопром вже неможливо

Мітсубісі Лансер 10 вперше представили на огляд публіки в січні 2007 року, в цьому ж році стартували продажі автомобіля. Десятий Лансер отримав агресивний акулячий дизайн з величезною трапецієподібної гратами радіатора, і завдяки спортивної зовнішності був прийнятий багатьма покупцями на ура. Перше оновлення Лансер 10-го покоління пройшло в 2010 році і майже не позначилося на його зовнішності. Основне зміна відбулася в автомобілі з півтора літровим мотором, в цій версії гідравлічний підсилювач керма, був замінений на електричний. Після рестайлінгу в 2011 році зовнішні зміни стали більш помітними (штатні 5 спиць колісні диски замінили на 10 спиць, змінився передній бампер, а також додана хромована окантовка решітки радіатора).

Кузовне залізо Мітсубісі Лансер, як і у більшості сучасних автомобілів м'яке і вм'ятини на ньому з'являються дуже швидко, але завдяки тому, що кузов добре оцинкований навіть під впливом реагентів якими рясно посипають у нас дороги взимку, метал непогано чинить опір натиску рудої хвороби. Кузовне залізо Мітсубісі Лансер, як і у більшості сучасних автомобілів м'яке і вм'ятини на ньому з'являються дуже швидко, але завдяки тому, що кузов добре оцинкований навіть під впливом реагентів якими рясно посипають у нас дороги взимку, метал непогано чинить опір натиску рудої хвороби

Двигуни Мітсубісі Лансер.

До рестайлінгу на Мітсубісі Лансер були доступні три бензинові мотори - 1.5 (109 к.с.), 1.8 (143 к.с.) і 2.0 (150 к.с.). У 2011 році додався мотор 1.6 (117 к.с.), а ось в 2012 пішли агрегати 1.5 і 2.0 літра. Всі двигуни Мітсубісі Лансер 10 мають ланцюговий привід ГРМ, який має досить великий ресурс 300000 кілометрів пробігу. Чи не огляду на те, що всі мотори мають великий ресурс, в них були виявлені слабкі місця, при пробігу 100000 км починають пітніти сальники коленвала, і якщо не звертати уваги на підтікають сальники, то з часом знадобиться заміна не тільки сальників, але і шківа приводних ременів.

У всіх моторів є одна загальна хвороба, відпрацьовані гази можуть потрапляти в моторний відсік, через це при розгоні з'являються неприємний звук з під капота, усувається дана проблема заміною ущільнювального кільця між колектором і каталітичним аналізатором. Якщо при спробі завестися стартер крутиться, а мотор не заводиться, швидше за все потрібна заміна однієї з котушок запалювання.

Силового агрегат об'ємом 1.6 з пробігом більше 100000 км може почати під'їдати масло 100 - 300 гр., На сотню причина залягання кілець, іноді власникам допомагає вирішити проблему використання присадок, але непотрібно лити в мотор аби що, спочатку проконсультуйтеся у мотористів. Також на панелі приладів може без причини засвітитися «Чек Енджін«, причиною для даної помилки дуже часто служить збій програмного забезпечення (лікується оновленням програми).

Трансмісія Мітсубісі Лансер.

Мітсубісі Лансер оснащувався одним з трьох типів трансмісій - п'ятиступінчаста механічна коробка передач, встановлюється з будь-яким типом моторів, АКПП встановлювали з двигунами 1.5 і 1.6 літра, а варіатор з моторами 1.8 і 2.0 літра. До варіатору і автоматичної трансмісії особливих зауважень немає, як показав вітчизняний досвід експлуатації обидві коробки досить надійні, і мають великий ресурс роботи. А ось механіка встановлена ​​в парі з двигуном 1.5 до 2008 року мали конструктивні дефекти і не відрізнялися високою надійністю. Серед найбільш поширених проблем механічної трансмісії вважаються підтікають сальники приводу, вихід з ладу синхронізатора першої передачі, а також шуми при перемиканні передач.

Варіатор який встановлюється на Лансери виявився гідною трансмісією, але боїться перегріву і поїздок на тривалі дистанції без зупинок (якщо у вас перегрівся варіатор, постарайтеся якомога раніше замінити в ньому масло), при нормальній експлуатації заміну масла потрібно проводити кожні 80 - 100 тис. Км пробігу. І якщо його правильно обслуговувати і експлуатувати варіатор проживе більше 250000 кілометрів, а якщо його не обслуговувати, то знадобиться дорогий ремонт при пробігу 100 - 150 тис. Км, тому купувати машину з варіатором потрібно, або з маленьким пробігом або у добре знайомого продавця.

Підвіска і рульове управління Мітсубісі Лансер.

Як показав вітчизняний досвід експлуатації, підвіска Мітсубісі Лансер 10 покоління, як і на дев'ятому, досить непогано адаптована до якості нашого дорожнього покриття. Єдиним істотним недоліком вважається просідання задніх пружин амортизаторів при пробігу 120 - 150 тисяч кілометрів.

Ресурс деталей передньої підвіски:

  • Передні амортизатори ходять в середньому 50 - 70 тисяч км.
  • Втулки і стійки стабілізатора поперечної стійкості - до 50000 км.
  • Опорні підшипники 60 - 80 тис. Км.
  • Задні сайлентблоки передніх важелів 80 -100 тис. Км.
  • Ступичні підшипники до 120000 км.
  • Кульові опори до 130000 км.

Ресурс задньої підвіски:

  • Зовнішні сайлентблоки поперечних важелів до 100000 км.
  • Амортизатори здатні прослужити 100 - 120 тис. Кілометрів.
  • Ступичні підшипники до 150000 км, (змінюються в зборі з маточиною).
  • Поздовжні важелі 150 -200 тис. Км.

Найслабше місце в рульовому управлінні - це електропідсилювач керма, який встановлювався на версії з мотором 1.5, предметом невдоволення власників послужила рейка, яка починала стукати на невеликому пробігу автомобіля. При пробігу 80000 км і більше рульова рейка починає підтікати, заміна обійдеться у офіціалів 600 - 700 у.о., ремонт в 250 - 350 у.о.

Салон.

Салон Мітсубісі Лансер досить гучний, але це і не дивно, так як оздоблювальні матеріали не найвищої якості, шви передньої панелі погано підігнані, а в місцях кріплення є люфти Салон Мітсубісі Лансер досить гучний, але це і не дивно, так як оздоблювальні матеріали не найвищої якості, шви передньої панелі погано підігнані, а в місцях кріплення є люфти. Вставки під алюміній, шкіряне оздоблення керма і важеля коробки передач втрачають товарний вигляд при пробігу 80 - 100 тис. кілометрів.

підсумок:

Мітсубісі Лансер підкуповує своєю зовнішністю і дизайном, але якість збірки салону дуже сильно псує імідж якісного японського автомобіля. Для того щоб автомобіль відповідав своєму іміджу, потрібно самостійно покращувати внутрішнє оздоблення, і підтягнути слабкі сторони на той рівень, який задає його зовнішність.

переваги:

  • Яскравий запам'ятовується спортивний дизайн.
  • Надійна підвіска.
  • Автоматична трансмісія.
  • Оцинкований кузов.
  • Просторий салон.

недоліки:

  • М'який метал.
  • Слабка шумоізаляція на автомобілях до 2011 року випуску.
  • Якість обробки салону.
  • Велика витрата палива на версії з мотором 2.0, в місті 12 - 14 літрів на сотню.

Якщо ви є або були власником даної марки автомобіля, будь ласка поділіться своїм досвідом, вказавши сильні і слабкі сторони авто. Можливо, саме ваш відгук допоможе іншим правильно вибрати вибрати б / у автомобіль .

АвтоАвеню

Недоліки Mitsubishi Lancer X (Мітсубісі Лансер) з пробігом. відгук

Мітсубісі Лансер одна з тих машин, без якої уявити сучасний автопром вже неможливо. Попередня генерація цього автомобіля продавалася у величезних кількостях, та й це покоління не можна назвати аутсайдером. Існує думка, що Лансер ламається рідко, але влучно, тобто ремонт дешевим не буде, а ось наскільки така думка відповідає дійсності, давайте спробуємо розібратися. Мітсубісі Лансер одна з тих машин, без якої уявити сучасний автопром вже неможливо

Мітсубісі Лансер 10 вперше представили на огляд публіки в січні 2007 року, в цьому ж році стартували продажі автомобіля. Десятий Лансер отримав агресивний акулячий дизайн з величезною трапецієподібної гратами радіатора, і завдяки спортивної зовнішності був прийнятий багатьма покупцями на ура. Перше оновлення Лансер 10-го покоління пройшло в 2010 році і майже не позначилося на його зовнішності. Основне зміна відбулася в автомобілі з півтора літровим мотором, в цій версії гідравлічний підсилювач керма, був замінений на електричний. Після рестайлінгу в 2011 році зовнішні зміни стали більш помітними (штатні 5 спиць колісні диски замінили на 10 спиць, змінився передній бампер, а також додана хромована окантовка решітки радіатора).

Кузовне залізо Мітсубісі Лансер, як і у більшості сучасних автомобілів м'яке і вм'ятини на ньому з'являються дуже швидко, але завдяки тому, що кузов добре оцинкований навіть під впливом реагентів якими рясно посипають у нас дороги взимку, метал непогано чинить опір натиску рудої хвороби. Кузовне залізо Мітсубісі Лансер, як і у більшості сучасних автомобілів м'яке і вм'ятини на ньому з'являються дуже швидко, але завдяки тому, що кузов добре оцинкований навіть під впливом реагентів якими рясно посипають у нас дороги взимку, метал непогано чинить опір натиску рудої хвороби

Двигуни Мітсубісі Лансер.

До рестайлінгу на Мітсубісі Лансер були доступні три бензинові мотори - 1.5 (109 к.с.), 1.8 (143 к.с.) і 2.0 (150 к.с.). У 2011 році додався мотор 1.6 (117 к.с.), а ось в 2012 пішли агрегати 1.5 і 2.0 літра. Всі двигуни Мітсубісі Лансер 10 мають ланцюговий привід ГРМ, який має досить великий ресурс 300000 кілометрів пробігу. Чи не огляду на те, що всі мотори мають великий ресурс, в них були виявлені слабкі місця, при пробігу 100000 км починають пітніти сальники коленвала, і якщо не звертати уваги на підтікають сальники, то з часом знадобиться заміна не тільки сальників, але і шківа приводних ременів.

У всіх моторів є одна загальна хвороба, відпрацьовані гази можуть потрапляти в моторний відсік, через це при розгоні з'являються неприємний звук з під капота, усувається дана проблема заміною ущільнювального кільця між колектором і каталітичним аналізатором. Якщо при спробі завестися стартер крутиться, а мотор не заводиться, швидше за все потрібна заміна однієї з котушок запалювання.

Силового агрегат об'ємом 1.6 з пробігом більше 100000 км може почати під'їдати масло 100 - 300 гр., На сотню причина залягання кілець, іноді власникам допомагає вирішити проблему використання присадок, але непотрібно лити в мотор аби що, спочатку проконсультуйтеся у мотористів. Також на панелі приладів може без причини засвітитися «Чек Енджін«, причиною для даної помилки дуже часто служить збій програмного забезпечення (лікується оновленням програми).

Трансмісія Мітсубісі Лансер.

Мітсубісі Лансер оснащувався одним з трьох типів трансмісій - п'ятиступінчаста механічна коробка передач, встановлюється з будь-яким типом моторів, АКПП встановлювали з двигунами 1.5 і 1.6 літра, а варіатор з моторами 1.8 і 2.0 літра. До варіатору і автоматичної трансмісії особливих зауважень немає, як показав вітчизняний досвід експлуатації обидві коробки досить надійні, і мають великий ресурс роботи. А ось механіка встановлена ​​в парі з двигуном 1.5 до 2008 року мали конструктивні дефекти і не відрізнялися високою надійністю. Серед найбільш поширених проблем механічної трансмісії вважаються підтікають сальники приводу, вихід з ладу синхронізатора першої передачі, а також шуми при перемиканні передач.

Варіатор який встановлюється на Лансери виявився гідною трансмісією, але боїться перегріву і поїздок на тривалі дистанції без зупинок (якщо у вас перегрівся варіатор, постарайтеся якомога раніше замінити в ньому масло), при нормальній експлуатації заміну масла потрібно проводити кожні 80 - 100 тис. Км пробігу. І якщо його правильно обслуговувати і експлуатувати варіатор проживе більше 250000 кілометрів, а якщо його не обслуговувати, то знадобиться дорогий ремонт при пробігу 100 - 150 тис. Км, тому купувати машину з варіатором потрібно, або з маленьким пробігом або у добре знайомого продавця.

Підвіска і рульове управління Мітсубісі Лансер.

Як показав вітчизняний досвід експлуатації, підвіска Мітсубісі Лансер 10 покоління, як і на дев'ятому, досить непогано адаптована до якості нашого дорожнього покриття. Єдиним істотним недоліком вважається просідання задніх пружин амортизаторів при пробігу 120 - 150 тисяч кілометрів.

Ресурс деталей передньої підвіски:

  • Передні амортизатори ходять в середньому 50 - 70 тисяч км.
  • Втулки і стійки стабілізатора поперечної стійкості - до 50000 км.
  • Опорні підшипники 60 - 80 тис. Км.
  • Задні сайлентблоки передніх важелів 80 -100 тис. Км.
  • Ступичні підшипники до 120000 км.
  • Кульові опори до 130000 км.

Ресурс задньої підвіски:

  • Зовнішні сайлентблоки поперечних важелів до 100000 км.
  • Амортизатори здатні прослужити 100 - 120 тис. Кілометрів.
  • Ступичні підшипники до 150000 км, (змінюються в зборі з маточиною).
  • Поздовжні важелі 150 -200 тис. Км.

Найслабше місце в рульовому управлінні - це електропідсилювач керма, який встановлювався на версії з мотором 1.5, предметом невдоволення власників послужила рейка, яка починала стукати на невеликому пробігу автомобіля. При пробігу 80000 км і більше рульова рейка починає підтікати, заміна обійдеться у офіціалів 600 - 700 у.о., ремонт в 250 - 350 у.о.

Салон.

Салон Мітсубісі Лансер досить гучний, але це і не дивно, так як оздоблювальні матеріали не найвищої якості, шви передньої панелі погано підігнані, а в місцях кріплення є люфти Салон Мітсубісі Лансер досить гучний, але це і не дивно, так як оздоблювальні матеріали не найвищої якості, шви передньої панелі погано підігнані, а в місцях кріплення є люфти. Вставки під алюміній, шкіряне оздоблення керма і важеля коробки передач втрачають товарний вигляд при пробігу 80 - 100 тис. кілометрів.

підсумок:

Мітсубісі Лансер підкуповує своєю зовнішністю і дизайном, але якість збірки салону дуже сильно псує імідж якісного японського автомобіля. Для того щоб автомобіль відповідав своєму іміджу, потрібно самостійно покращувати внутрішнє оздоблення, і підтягнути слабкі сторони на той рівень, який задає його зовнішність.

переваги:

  • Яскравий запам'ятовується спортивний дизайн.
  • Надійна підвіска.
  • Автоматична трансмісія.
  • Оцинкований кузов.
  • Просторий салон.

недоліки:

  • М'який метал.
  • Слабка шумоізаляція на автомобілях до 2011 року випуску.
  • Якість обробки салону.
  • Велика витрата палива на версії з мотором 2.0, в місті 12 - 14 літрів на сотню.

Якщо ви є або були власником даної марки автомобіля, будь ласка поділіться своїм досвідом, вказавши сильні і слабкі сторони авто. Можливо, саме ваш відгук допоможе іншим правильно вибрати вибрати б / у автомобіль .

АвтоАвеню

Недоліки Mitsubishi Lancer X (Мітсубісі Лансер) з пробігом. відгук

Мітсубісі Лансер одна з тих машин, без якої уявити сучасний автопром вже неможливо. Попередня генерація цього автомобіля продавалася у величезних кількостях, та й це покоління не можна назвати аутсайдером. Існує думка, що Лансер ламається рідко, але влучно, тобто ремонт дешевим не буде, а ось наскільки така думка відповідає дійсності, давайте спробуємо розібратися. Мітсубісі Лансер одна з тих машин, без якої уявити сучасний автопром вже неможливо

Мітсубісі Лансер 10 вперше представили на огляд публіки в січні 2007 року, в цьому ж році стартували продажі автомобіля. Десятий Лансер отримав агресивний акулячий дизайн з величезною трапецієподібної гратами радіатора, і завдяки спортивної зовнішності був прийнятий багатьма покупцями на ура. Перше оновлення Лансер 10-го покоління пройшло в 2010 році і майже не позначилося на його зовнішності. Основне зміна відбулася в автомобілі з півтора літровим мотором, в цій версії гідравлічний підсилювач керма, був замінений на електричний. Після рестайлінгу в 2011 році зовнішні зміни стали більш помітними (штатні 5 спиць колісні диски замінили на 10 спиць, змінився передній бампер, а також додана хромована окантовка решітки радіатора).

Кузовне залізо Мітсубісі Лансер, як і у більшості сучасних автомобілів м'яке і вм'ятини на ньому з'являються дуже швидко, але завдяки тому, що кузов добре оцинкований навіть під впливом реагентів якими рясно посипають у нас дороги взимку, метал непогано чинить опір натиску рудої хвороби. Кузовне залізо Мітсубісі Лансер, як і у більшості сучасних автомобілів м'яке і вм'ятини на ньому з'являються дуже швидко, але завдяки тому, що кузов добре оцинкований навіть під впливом реагентів якими рясно посипають у нас дороги взимку, метал непогано чинить опір натиску рудої хвороби

Двигуни Мітсубісі Лансер.

До рестайлінгу на Мітсубісі Лансер були доступні три бензинові мотори - 1.5 (109 к.с.), 1.8 (143 к.с.) і 2.0 (150 к.с.). У 2011 році додався мотор 1.6 (117 к.с.), а ось в 2012 пішли агрегати 1.5 і 2.0 літра. Всі двигуни Мітсубісі Лансер 10 мають ланцюговий привід ГРМ, який має досить великий ресурс 300000 кілометрів пробігу. Чи не огляду на те, що всі мотори мають великий ресурс, в них були виявлені слабкі місця, при пробігу 100000 км починають пітніти сальники коленвала, і якщо не звертати уваги на підтікають сальники, то з часом знадобиться заміна не тільки сальників, але і шківа приводних ременів.

У всіх моторів є одна загальна хвороба, відпрацьовані гази можуть потрапляти в моторний відсік, через це при розгоні з'являються неприємний звук з під капота, усувається дана проблема заміною ущільнювального кільця між колектором і каталітичним аналізатором. Якщо при спробі завестися стартер крутиться, а мотор не заводиться, швидше за все потрібна заміна однієї з котушок запалювання.

Силового агрегат об'ємом 1.6 з пробігом більше 100000 км може почати під'їдати масло 100 - 300 гр., На сотню причина залягання кілець, іноді власникам допомагає вирішити проблему використання присадок, але непотрібно лити в мотор аби що, спочатку проконсультуйтеся у мотористів. Також на панелі приладів може без причини засвітитися «Чек Енджін«, причиною для даної помилки дуже часто служить збій програмного забезпечення (лікується оновленням програми).

Трансмісія Мітсубісі Лансер.

Мітсубісі Лансер оснащувався одним з трьох типів трансмісій - п'ятиступінчаста механічна коробка передач, встановлюється з будь-яким типом моторів, АКПП встановлювали з двигунами 1.5 і 1.6 літра, а варіатор з моторами 1.8 і 2.0 літра. До варіатору і автоматичної трансмісії особливих зауважень немає, як показав вітчизняний досвід експлуатації обидві коробки досить надійні, і мають великий ресурс роботи. А ось механіка встановлена ​​в парі з двигуном 1.5 до 2008 року мали конструктивні дефекти і не відрізнялися високою надійністю. Серед найбільш поширених проблем механічної трансмісії вважаються підтікають сальники приводу, вихід з ладу синхронізатора першої передачі, а також шуми при перемиканні передач.

Варіатор який встановлюється на Лансери виявився гідною трансмісією, але боїться перегріву і поїздок на тривалі дистанції без зупинок (якщо у вас перегрівся варіатор, постарайтеся якомога раніше замінити в ньому масло), при нормальній експлуатації заміну масла потрібно проводити кожні 80 - 100 тис. Км пробігу. І якщо його правильно обслуговувати і експлуатувати варіатор проживе більше 250000 кілометрів, а якщо його не обслуговувати, то знадобиться дорогий ремонт при пробігу 100 - 150 тис. Км, тому купувати машину з варіатором потрібно, або з маленьким пробігом або у добре знайомого продавця.

Підвіска і рульове управління Мітсубісі Лансер.

Як показав вітчизняний досвід експлуатації, підвіска Мітсубісі Лансер 10 покоління, як і на дев'ятому, досить непогано адаптована до якості нашого дорожнього покриття. Єдиним істотним недоліком вважається просідання задніх пружин амортизаторів при пробігу 120 - 150 тисяч кілометрів.

Ресурс деталей передньої підвіски:

  • Передні амортизатори ходять в середньому 50 - 70 тисяч км.
  • Втулки і стійки стабілізатора поперечної стійкості - до 50000 км.
  • Опорні підшипники 60 - 80 тис. Км.
  • Задні сайлентблоки передніх важелів 80 -100 тис. Км.
  • Ступичні підшипники до 120000 км.
  • Кульові опори до 130000 км.

Ресурс задньої підвіски:

  • Зовнішні сайлентблоки поперечних важелів до 100000 км.
  • Амортизатори здатні прослужити 100 - 120 тис. Кілометрів.
  • Ступичні підшипники до 150000 км, (змінюються в зборі з маточиною).
  • Поздовжні важелі 150 -200 тис. Км.

Найслабше місце в рульовому управлінні - це електропідсилювач керма, який встановлювався на версії з мотором 1.5, предметом невдоволення власників послужила рейка, яка починала стукати на невеликому пробігу автомобіля. При пробігу 80000 км і більше рульова рейка починає підтікати, заміна обійдеться у офіціалів 600 - 700 у.о., ремонт в 250 - 350 у.о.

Салон.

Салон Мітсубісі Лансер досить гучний, але це і не дивно, так як оздоблювальні матеріали не найвищої якості, шви передньої панелі погано підігнані, а в місцях кріплення є люфти Салон Мітсубісі Лансер досить гучний, але це і не дивно, так як оздоблювальні матеріали не найвищої якості, шви передньої панелі погано підігнані, а в місцях кріплення є люфти. Вставки під алюміній, шкіряне оздоблення керма і важеля коробки передач втрачають товарний вигляд при пробігу 80 - 100 тис. кілометрів.

підсумок:

Мітсубісі Лансер підкуповує своєю зовнішністю і дизайном, але якість збірки салону дуже сильно псує імідж якісного японського автомобіля. Для того щоб автомобіль відповідав своєму іміджу, потрібно самостійно покращувати внутрішнє оздоблення, і підтягнути слабкі сторони на той рівень, який задає його зовнішність.

переваги:

  • Яскравий запам'ятовується спортивний дизайн.
  • Надійна підвіска.
  • Автоматична трансмісія.
  • Оцинкований кузов.
  • Просторий салон.

недоліки:

  • М'який метал.
  • Слабка шумоізаляція на автомобілях до 2011 року випуску.
  • Якість обробки салону.
  • Велика витрата палива на версії з мотором 2.0, в місті 12 - 14 літрів на сотню.

Якщо ви є або були власником даної марки автомобіля, будь ласка поділіться своїм досвідом, вказавши сильні і слабкі сторони авто. Можливо, саме ваш відгук допоможе іншим правильно вибрати вибрати б / у автомобіль .

АвтоАвеню

Недоліки Mitsubishi Lancer X (Мітсубісі Лансер) з пробігом. відгук

Мітсубісі Лансер одна з тих машин, без якої уявити сучасний автопром вже неможливо. Попередня генерація цього автомобіля продавалася у величезних кількостях, та й це покоління не можна назвати аутсайдером. Існує думка, що Лансер ламається рідко, але влучно, тобто ремонт дешевим не буде, а ось наскільки така думка відповідає дійсності, давайте спробуємо розібратися. Мітсубісі Лансер одна з тих машин, без якої уявити сучасний автопром вже неможливо

Мітсубісі Лансер 10 вперше представили на огляд публіки в січні 2007 року, в цьому ж році стартували продажі автомобіля. Десятий Лансер отримав агресивний акулячий дизайн з величезною трапецієподібної гратами радіатора, і завдяки спортивної зовнішності був прийнятий багатьма покупцями на ура. Перше оновлення Лансер 10-го покоління пройшло в 2010 році і майже не позначилося на його зовнішності. Основне зміна відбулася в автомобілі з півтора літровим мотором, в цій версії гідравлічний підсилювач керма, був замінений на електричний. Після рестайлінгу в 2011 році зовнішні зміни стали більш помітними (штатні 5 спиць колісні диски замінили на 10 спиць, змінився передній бампер, а також додана хромована окантовка решітки радіатора).

Кузовне залізо Мітсубісі Лансер, як і у більшості сучасних автомобілів м'яке і вм'ятини на ньому з'являються дуже швидко, але завдяки тому, що кузов добре оцинкований навіть під впливом реагентів якими рясно посипають у нас дороги взимку, метал непогано чинить опір натиску рудої хвороби. Кузовне залізо Мітсубісі Лансер, як і у більшості сучасних автомобілів м'яке і вм'ятини на ньому з'являються дуже швидко, але завдяки тому, що кузов добре оцинкований навіть під впливом реагентів якими рясно посипають у нас дороги взимку, метал непогано чинить опір натиску рудої хвороби

Двигуни Мітсубісі Лансер.

До рестайлінгу на Мітсубісі Лансер були доступні три бензинові мотори - 1.5 (109 к.с.), 1.8 (143 к.с.) і 2.0 (150 к.с.). У 2011 році додався мотор 1.6 (117 к.с.), а ось в 2012 пішли агрегати 1.5 і 2.0 літра. Всі двигуни Мітсубісі Лансер 10 мають ланцюговий привід ГРМ, який має досить великий ресурс 300000 кілометрів пробігу. Чи не огляду на те, що всі мотори мають великий ресурс, в них були виявлені слабкі місця, при пробігу 100000 км починають пітніти сальники коленвала, і якщо не звертати уваги на підтікають сальники, то з часом знадобиться заміна не тільки сальників, але і шківа приводних ременів.

У всіх моторів є одна загальна хвороба, відпрацьовані гази можуть потрапляти в моторний відсік, через це при розгоні з'являються неприємний звук з під капота, усувається дана проблема заміною ущільнювального кільця між колектором і каталітичним аналізатором. Якщо при спробі завестися стартер крутиться, а мотор не заводиться, швидше за все потрібна заміна однієї з котушок запалювання.

Силового агрегат об'ємом 1.6 з пробігом більше 100000 км може почати під'їдати масло 100 - 300 гр., На сотню причина залягання кілець, іноді власникам допомагає вирішити проблему використання присадок, але непотрібно лити в мотор аби що, спочатку проконсультуйтеся у мотористів. Також на панелі приладів може без причини засвітитися «Чек Енджін«, причиною для даної помилки дуже часто служить збій програмного забезпечення (лікується оновленням програми).

Трансмісія Мітсубісі Лансер.

Мітсубісі Лансер оснащувався одним з трьох типів трансмісій - п'ятиступінчаста механічна коробка передач, встановлюється з будь-яким типом моторів, АКПП встановлювали з двигунами 1.5 і 1.6 літра, а варіатор з моторами 1.8 і 2.0 літра. До варіатору і автоматичної трансмісії особливих зауважень немає, як показав вітчизняний досвід експлуатації обидві коробки досить надійні, і мають великий ресурс роботи. А ось механіка встановлена ​​в парі з двигуном 1.5 до 2008 року мали конструктивні дефекти і не відрізнялися високою надійністю. Серед найбільш поширених проблем механічної трансмісії вважаються підтікають сальники приводу, вихід з ладу синхронізатора першої передачі, а також шуми при перемиканні передач.

Варіатор який встановлюється на Лансери виявився гідною трансмісією, але боїться перегріву і поїздок на тривалі дистанції без зупинок (якщо у вас перегрівся варіатор, постарайтеся якомога раніше замінити в ньому масло), при нормальній експлуатації заміну масла потрібно проводити кожні 80 - 100 тис. Км пробігу. І якщо його правильно обслуговувати і експлуатувати варіатор проживе більше 250000 кілометрів, а якщо його не обслуговувати, то знадобиться дорогий ремонт при пробігу 100 - 150 тис. Км, тому купувати машину з варіатором потрібно, або з маленьким пробігом або у добре знайомого продавця.

Підвіска і рульове управління Мітсубісі Лансер.

Як показав вітчизняний досвід експлуатації, підвіска Мітсубісі Лансер 10 покоління, як і на дев'ятому, досить непогано адаптована до якості нашого дорожнього покриття. Єдиним істотним недоліком вважається просідання задніх пружин амортизаторів при пробігу 120 - 150 тисяч кілометрів.

Ресурс деталей передньої підвіски:

  • Передні амортизатори ходять в середньому 50 - 70 тисяч км.
  • Втулки і стійки стабілізатора поперечної стійкості - до 50000 км.
  • Опорні підшипники 60 - 80 тис. Км.
  • Задні сайлентблоки передніх важелів 80 -100 тис. Км.
  • Ступичні підшипники до 120000 км.
  • Кульові опори до 130000 км.

Ресурс задньої підвіски:

  • Зовнішні сайлентблоки поперечних важелів до 100000 км.
  • Амортизатори здатні прослужити 100 - 120 тис. Кілометрів.
  • Ступичні підшипники до 150000 км, (змінюються в зборі з маточиною).
  • Поздовжні важелі 150 -200 тис. Км.

Найслабше місце в рульовому управлінні - це електропідсилювач керма, який встановлювався на версії з мотором 1.5, предметом невдоволення власників послужила рейка, яка починала стукати на невеликому пробігу автомобіля. При пробігу 80000 км і більше рульова рейка починає підтікати, заміна обійдеться у офіціалів 600 - 700 у.о., ремонт в 250 - 350 у.о.

Салон.

Салон Мітсубісі Лансер досить гучний, але це і не дивно, так як оздоблювальні матеріали не найвищої якості, шви передньої панелі погано підігнані, а в місцях кріплення є люфти Салон Мітсубісі Лансер досить гучний, але це і не дивно, так як оздоблювальні матеріали не найвищої якості, шви передньої панелі погано підігнані, а в місцях кріплення є люфти. Вставки під алюміній, шкіряне оздоблення керма і важеля коробки передач втрачають товарний вигляд при пробігу 80 - 100 тис. кілометрів.

підсумок:

Мітсубісі Лансер підкуповує своєю зовнішністю і дизайном, але якість збірки салону дуже сильно псує імідж якісного японського автомобіля. Для того щоб автомобіль відповідав своєму іміджу, потрібно самостійно покращувати внутрішнє оздоблення, і підтягнути слабкі сторони на той рівень, який задає його зовнішність.

переваги:

  • Яскравий запам'ятовується спортивний дизайн.
  • Надійна підвіска.
  • Автоматична трансмісія.
  • Оцинкований кузов.
  • Просторий салон.

недоліки:

  • М'який метал.
  • Слабка шумоізаляція на автомобілях до 2011 року випуску.
  • Якість обробки салону.
  • Велика витрата палива на версії з мотором 2.0, в місті 12 - 14 літрів на сотню.

Якщо ви є або були власником даної марки автомобіля, будь ласка поділіться своїм досвідом, вказавши сильні і слабкі сторони авто. Можливо, саме ваш відгук допоможе іншим правильно вибрати вибрати б / у автомобіль .

АвтоАвеню

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов