Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Honda cbr125r видео

Очень неплохой Японский мотоцикл, хорошо и качественно собран. Красивый и дерзкий дизайн как раз очень хорошо показан на Honda cbr125r видео. Мотоцикл имеет среднюю мощность и неубиваемый двигатель,

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Недоліки Mitsubishi Lancer X (Мітсубісі Лансер) з пробігом. відгук

  1. Недоліки Mitsubishi Lancer X (Мітсубісі Лансер) з пробігом. відгук Мітсубісі Лансер одна з тих машин,...
  2. Трансмісія Мітсубісі Лансер.
  3. Підвіска і рульове управління Мітсубісі Лансер.
  4. Салон.
  5. підсумок:
  6. Недоліки Mitsubishi Lancer X (Мітсубісі Лансер) з пробігом. відгук
  7. Двигуни Мітсубісі Лансер.
  8. Трансмісія Мітсубісі Лансер.
  9. Підвіска і рульове управління Мітсубісі Лансер.
  10. Салон.
  11. підсумок:
  12. Недоліки Mitsubishi Lancer X (Мітсубісі Лансер) з пробігом. відгук
  13. Двигуни Мітсубісі Лансер.
  14. Трансмісія Мітсубісі Лансер.
  15. Підвіска і рульове управління Мітсубісі Лансер.
  16. Салон.
  17. підсумок:
  18. Недоліки Mitsubishi Lancer X (Мітсубісі Лансер) з пробігом. відгук
  19. Двигуни Мітсубісі Лансер.
  20. Трансмісія Мітсубісі Лансер.
  21. Підвіска і рульове управління Мітсубісі Лансер.
  22. Салон.
  23. підсумок:
  24. Недоліки Mitsubishi Lancer X (Мітсубісі Лансер) з пробігом. відгук
  25. Двигуни Мітсубісі Лансер.
  26. Трансмісія Мітсубісі Лансер.
  27. Підвіска і рульове управління Мітсубісі Лансер.
  28. Салон.
  29. підсумок:

Недоліки Mitsubishi Lancer X (Мітсубісі Лансер) з пробігом. відгук

Мітсубісі Лансер одна з тих машин, без якої уявити сучасний автопром вже неможливо. Попередня генерація цього автомобіля продавалася у величезних кількостях, та й це покоління не можна назвати аутсайдером. Існує думка, що Лансер ламається рідко, але влучно, тобто ремонт дешевим не буде, а ось наскільки така думка відповідає дійсності, давайте спробуємо розібратися. Мітсубісі Лансер одна з тих машин, без якої уявити сучасний автопром вже неможливо

Мітсубісі Лансер 10 вперше представили на огляд публіки в січні 2007 року, в цьому ж році стартували продажі автомобіля. Десятий Лансер отримав агресивний акулячий дизайн з величезною трапецієподібної гратами радіатора, і завдяки спортивної зовнішності був прийнятий багатьма покупцями на ура. Перше оновлення Лансер 10-го покоління пройшло в 2010 році і майже не позначилося на його зовнішності. Основне зміна відбулася в автомобілі з півтора літровим мотором, в цій версії гідравлічний підсилювач керма, був замінений на електричний. Після рестайлінгу в 2011 році зовнішні зміни стали більш помітними (штатні 5 спиць колісні диски замінили на 10 спиць, змінився передній бампер, а також додана хромована окантовка решітки радіатора).

Кузовне залізо Мітсубісі Лансер, як і у більшості сучасних автомобілів м'яке і вм'ятини на ньому з'являються дуже швидко, але завдяки тому, що кузов добре оцинкований навіть під впливом реагентів якими рясно посипають у нас дороги взимку, метал непогано чинить опір натиску рудої хвороби. Кузовне залізо Мітсубісі Лансер, як і у більшості сучасних автомобілів м'яке і вм'ятини на ньому з'являються дуже швидко, але завдяки тому, що кузов добре оцинкований навіть під впливом реагентів якими рясно посипають у нас дороги взимку, метал непогано чинить опір натиску рудої хвороби

Двигуни Мітсубісі Лансер.

До рестайлінгу на Мітсубісі Лансер були доступні три бензинові мотори - 1.5 (109 к.с.), 1.8 (143 к.с.) і 2.0 (150 к.с.). У 2011 році додався мотор 1.6 (117 к.с.), а ось в 2012 пішли агрегати 1.5 і 2.0 літра. Всі двигуни Мітсубісі Лансер 10 мають ланцюговий привід ГРМ, який має досить великий ресурс 300000 кілометрів пробігу. Чи не огляду на те, що всі мотори мають великий ресурс, в них були виявлені слабкі місця, при пробігу 100000 км починають пітніти сальники коленвала, і якщо не звертати уваги на підтікають сальники, то з часом знадобиться заміна не тільки сальників, але і шківа приводних ременів.

У всіх моторів є одна загальна хвороба, відпрацьовані гази можуть потрапляти в моторний відсік, через це при розгоні з'являються неприємний звук з під капота, усувається дана проблема заміною ущільнювального кільця між колектором і каталітичним аналізатором. Якщо при спробі завестися стартер крутиться, а мотор не заводиться, швидше за все потрібна заміна однієї з котушок запалювання.

Силового агрегат об'ємом 1.6 з пробігом більше 100000 км може почати під'їдати масло 100 - 300 гр., На сотню причина залягання кілець, іноді власникам допомагає вирішити проблему використання присадок, але непотрібно лити в мотор аби що, спочатку проконсультуйтеся у мотористів. Також на панелі приладів може без причини засвітитися «Чек Енджін«, причиною для даної помилки дуже часто служить збій програмного забезпечення (лікується оновленням програми).

Трансмісія Мітсубісі Лансер.

Мітсубісі Лансер оснащувався одним з трьох типів трансмісій - п'ятиступінчаста механічна коробка передач, встановлюється з будь-яким типом моторів, АКПП встановлювали з двигунами 1.5 і 1.6 літра, а варіатор з моторами 1.8 і 2.0 літра. До варіатору і автоматичної трансмісії особливих зауважень немає, як показав вітчизняний досвід експлуатації обидві коробки досить надійні, і мають великий ресурс роботи. А ось механіка встановлена ​​в парі з двигуном 1.5 до 2008 року мали конструктивні дефекти і не відрізнялися високою надійністю. Серед найбільш поширених проблем механічної трансмісії вважаються підтікають сальники приводу, вихід з ладу синхронізатора першої передачі, а також шуми при перемиканні передач.

Варіатор який встановлюється на Лансери виявився гідною трансмісією, але боїться перегріву і поїздок на тривалі дистанції без зупинок (якщо у вас перегрівся варіатор, постарайтеся якомога раніше замінити в ньому масло), при нормальній експлуатації заміну масла потрібно проводити кожні 80 - 100 тис. Км пробігу. І якщо його правильно обслуговувати і експлуатувати варіатор проживе більше 250000 кілометрів, а якщо його не обслуговувати, то знадобиться дорогий ремонт при пробігу 100 - 150 тис. Км, тому купувати машину з варіатором потрібно, або з маленьким пробігом або у добре знайомого продавця.

Підвіска і рульове управління Мітсубісі Лансер.

Як показав вітчизняний досвід експлуатації, підвіска Мітсубісі Лансер 10 покоління, як і на дев'ятому, досить непогано адаптована до якості нашого дорожнього покриття. Єдиним істотним недоліком вважається просідання задніх пружин амортизаторів при пробігу 120 - 150 тисяч кілометрів.

Ресурс деталей передньої підвіски:

  • Передні амортизатори ходять в середньому 50 - 70 тисяч км.
  • Втулки і стійки стабілізатора поперечної стійкості - до 50000 км.
  • Опорні підшипники 60 - 80 тис. Км.
  • Задні сайлентблоки передніх важелів 80 -100 тис. Км.
  • Ступичні підшипники до 120000 км.
  • Кульові опори до 130000 км.

Ресурс задньої підвіски:

  • Зовнішні сайлентблоки поперечних важелів до 100000 км.
  • Амортизатори здатні прослужити 100 - 120 тис. Кілометрів.
  • Ступичні підшипники до 150000 км, (змінюються в зборі з маточиною).
  • Поздовжні важелі 150 -200 тис. Км.

Найслабше місце в рульовому управлінні - це електропідсилювач керма, який встановлювався на версії з мотором 1.5, предметом невдоволення власників послужила рейка, яка починала стукати на невеликому пробігу автомобіля. При пробігу 80000 км і більше рульова рейка починає підтікати, заміна обійдеться у офіціалів 600 - 700 у.о., ремонт в 250 - 350 у.о.

Салон.

Салон Мітсубісі Лансер досить гучний, але це і не дивно, так як оздоблювальні матеріали не найвищої якості, шви передньої панелі погано підігнані, а в місцях кріплення є люфти Салон Мітсубісі Лансер досить гучний, але це і не дивно, так як оздоблювальні матеріали не найвищої якості, шви передньої панелі погано підігнані, а в місцях кріплення є люфти. Вставки під алюміній, шкіряне оздоблення керма і важеля коробки передач втрачають товарний вигляд при пробігу 80 - 100 тис. кілометрів.

підсумок:

Мітсубісі Лансер підкуповує своєю зовнішністю і дизайном, але якість збірки салону дуже сильно псує імідж якісного японського автомобіля. Для того щоб автомобіль відповідав своєму іміджу, потрібно самостійно покращувати внутрішнє оздоблення, і підтягнути слабкі сторони на той рівень, який задає його зовнішність.

переваги:

  • Яскравий запам'ятовується спортивний дизайн.
  • Надійна підвіска.
  • Автоматична трансмісія.
  • Оцинкований кузов.
  • Просторий салон.

недоліки:

  • М'який метал.
  • Слабка шумоізаляція на автомобілях до 2011 року випуску.
  • Якість обробки салону.
  • Велика витрата палива на версії з мотором 2.0, в місті 12 - 14 літрів на сотню.

Якщо ви є або були власником даної марки автомобіля, будь ласка поділіться своїм досвідом, вказавши сильні і слабкі сторони авто. Можливо, саме ваш відгук допоможе іншим правильно вибрати вибрати б / у автомобіль .

АвтоАвеню

Недоліки Mitsubishi Lancer X (Мітсубісі Лансер) з пробігом. відгук

Мітсубісі Лансер одна з тих машин, без якої уявити сучасний автопром вже неможливо. Попередня генерація цього автомобіля продавалася у величезних кількостях, та й це покоління не можна назвати аутсайдером. Існує думка, що Лансер ламається рідко, але влучно, тобто ремонт дешевим не буде, а ось наскільки така думка відповідає дійсності, давайте спробуємо розібратися. Мітсубісі Лансер одна з тих машин, без якої уявити сучасний автопром вже неможливо

Мітсубісі Лансер 10 вперше представили на огляд публіки в січні 2007 року, в цьому ж році стартували продажі автомобіля. Десятий Лансер отримав агресивний акулячий дизайн з величезною трапецієподібної гратами радіатора, і завдяки спортивної зовнішності був прийнятий багатьма покупцями на ура. Перше оновлення Лансер 10-го покоління пройшло в 2010 році і майже не позначилося на його зовнішності. Основне зміна відбулася в автомобілі з півтора літровим мотором, в цій версії гідравлічний підсилювач керма, був замінений на електричний. Після рестайлінгу в 2011 році зовнішні зміни стали більш помітними (штатні 5 спиць колісні диски замінили на 10 спиць, змінився передній бампер, а також додана хромована окантовка решітки радіатора).

Кузовне залізо Мітсубісі Лансер, як і у більшості сучасних автомобілів м'яке і вм'ятини на ньому з'являються дуже швидко, але завдяки тому, що кузов добре оцинкований навіть під впливом реагентів якими рясно посипають у нас дороги взимку, метал непогано чинить опір натиску рудої хвороби. Кузовне залізо Мітсубісі Лансер, як і у більшості сучасних автомобілів м'яке і вм'ятини на ньому з'являються дуже швидко, але завдяки тому, що кузов добре оцинкований навіть під впливом реагентів якими рясно посипають у нас дороги взимку, метал непогано чинить опір натиску рудої хвороби

Двигуни Мітсубісі Лансер.

До рестайлінгу на Мітсубісі Лансер були доступні три бензинові мотори - 1.5 (109 к.с.), 1.8 (143 к.с.) і 2.0 (150 к.с.). У 2011 році додався мотор 1.6 (117 к.с.), а ось в 2012 пішли агрегати 1.5 і 2.0 літра. Всі двигуни Мітсубісі Лансер 10 мають ланцюговий привід ГРМ, який має досить великий ресурс 300000 кілометрів пробігу. Чи не огляду на те, що всі мотори мають великий ресурс, в них були виявлені слабкі місця, при пробігу 100000 км починають пітніти сальники коленвала, і якщо не звертати уваги на підтікають сальники, то з часом знадобиться заміна не тільки сальників, але і шківа приводних ременів.

У всіх моторів є одна загальна хвороба, відпрацьовані гази можуть потрапляти в моторний відсік, через це при розгоні з'являються неприємний звук з під капота, усувається дана проблема заміною ущільнювального кільця між колектором і каталітичним аналізатором. Якщо при спробі завестися стартер крутиться, а мотор не заводиться, швидше за все потрібна заміна однієї з котушок запалювання.

Силового агрегат об'ємом 1.6 з пробігом більше 100000 км може почати під'їдати масло 100 - 300 гр., На сотню причина залягання кілець, іноді власникам допомагає вирішити проблему використання присадок, але непотрібно лити в мотор аби що, спочатку проконсультуйтеся у мотористів. Також на панелі приладів може без причини засвітитися «Чек Енджін«, причиною для даної помилки дуже часто служить збій програмного забезпечення (лікується оновленням програми).

Трансмісія Мітсубісі Лансер.

Мітсубісі Лансер оснащувався одним з трьох типів трансмісій - п'ятиступінчаста механічна коробка передач, встановлюється з будь-яким типом моторів, АКПП встановлювали з двигунами 1.5 і 1.6 літра, а варіатор з моторами 1.8 і 2.0 літра. До варіатору і автоматичної трансмісії особливих зауважень немає, як показав вітчизняний досвід експлуатації обидві коробки досить надійні, і мають великий ресурс роботи. А ось механіка встановлена ​​в парі з двигуном 1.5 до 2008 року мали конструктивні дефекти і не відрізнялися високою надійністю. Серед найбільш поширених проблем механічної трансмісії вважаються підтікають сальники приводу, вихід з ладу синхронізатора першої передачі, а також шуми при перемиканні передач.

Варіатор який встановлюється на Лансери виявився гідною трансмісією, але боїться перегріву і поїздок на тривалі дистанції без зупинок (якщо у вас перегрівся варіатор, постарайтеся якомога раніше замінити в ньому масло), при нормальній експлуатації заміну масла потрібно проводити кожні 80 - 100 тис. Км пробігу. І якщо його правильно обслуговувати і експлуатувати варіатор проживе більше 250000 кілометрів, а якщо його не обслуговувати, то знадобиться дорогий ремонт при пробігу 100 - 150 тис. Км, тому купувати машину з варіатором потрібно, або з маленьким пробігом або у добре знайомого продавця.

Підвіска і рульове управління Мітсубісі Лансер.

Як показав вітчизняний досвід експлуатації, підвіска Мітсубісі Лансер 10 покоління, як і на дев'ятому, досить непогано адаптована до якості нашого дорожнього покриття. Єдиним істотним недоліком вважається просідання задніх пружин амортизаторів при пробігу 120 - 150 тисяч кілометрів.

Ресурс деталей передньої підвіски:

  • Передні амортизатори ходять в середньому 50 - 70 тисяч км.
  • Втулки і стійки стабілізатора поперечної стійкості - до 50000 км.
  • Опорні підшипники 60 - 80 тис. Км.
  • Задні сайлентблоки передніх важелів 80 -100 тис. Км.
  • Ступичні підшипники до 120000 км.
  • Кульові опори до 130000 км.

Ресурс задньої підвіски:

  • Зовнішні сайлентблоки поперечних важелів до 100000 км.
  • Амортизатори здатні прослужити 100 - 120 тис. Кілометрів.
  • Ступичні підшипники до 150000 км, (змінюються в зборі з маточиною).
  • Поздовжні важелі 150 -200 тис. Км.

Найслабше місце в рульовому управлінні - це електропідсилювач керма, який встановлювався на версії з мотором 1.5, предметом невдоволення власників послужила рейка, яка починала стукати на невеликому пробігу автомобіля. При пробігу 80000 км і більше рульова рейка починає підтікати, заміна обійдеться у офіціалів 600 - 700 у.о., ремонт в 250 - 350 у.о.

Салон.

Салон Мітсубісі Лансер досить гучний, але це і не дивно, так як оздоблювальні матеріали не найвищої якості, шви передньої панелі погано підігнані, а в місцях кріплення є люфти Салон Мітсубісі Лансер досить гучний, але це і не дивно, так як оздоблювальні матеріали не найвищої якості, шви передньої панелі погано підігнані, а в місцях кріплення є люфти. Вставки під алюміній, шкіряне оздоблення керма і важеля коробки передач втрачають товарний вигляд при пробігу 80 - 100 тис. кілометрів.

підсумок:

Мітсубісі Лансер підкуповує своєю зовнішністю і дизайном, але якість збірки салону дуже сильно псує імідж якісного японського автомобіля. Для того щоб автомобіль відповідав своєму іміджу, потрібно самостійно покращувати внутрішнє оздоблення, і підтягнути слабкі сторони на той рівень, який задає його зовнішність.

переваги:

  • Яскравий запам'ятовується спортивний дизайн.
  • Надійна підвіска.
  • Автоматична трансмісія.
  • Оцинкований кузов.
  • Просторий салон.

недоліки:

  • М'який метал.
  • Слабка шумоізаляція на автомобілях до 2011 року випуску.
  • Якість обробки салону.
  • Велика витрата палива на версії з мотором 2.0, в місті 12 - 14 літрів на сотню.

Якщо ви є або були власником даної марки автомобіля, будь ласка поділіться своїм досвідом, вказавши сильні і слабкі сторони авто. Можливо, саме ваш відгук допоможе іншим правильно вибрати вибрати б / у автомобіль .

АвтоАвеню

Недоліки Mitsubishi Lancer X (Мітсубісі Лансер) з пробігом. відгук

Мітсубісі Лансер одна з тих машин, без якої уявити сучасний автопром вже неможливо. Попередня генерація цього автомобіля продавалася у величезних кількостях, та й це покоління не можна назвати аутсайдером. Існує думка, що Лансер ламається рідко, але влучно, тобто ремонт дешевим не буде, а ось наскільки така думка відповідає дійсності, давайте спробуємо розібратися. Мітсубісі Лансер одна з тих машин, без якої уявити сучасний автопром вже неможливо

Мітсубісі Лансер 10 вперше представили на огляд публіки в січні 2007 року, в цьому ж році стартували продажі автомобіля. Десятий Лансер отримав агресивний акулячий дизайн з величезною трапецієподібної гратами радіатора, і завдяки спортивної зовнішності був прийнятий багатьма покупцями на ура. Перше оновлення Лансер 10-го покоління пройшло в 2010 році і майже не позначилося на його зовнішності. Основне зміна відбулася в автомобілі з півтора літровим мотором, в цій версії гідравлічний підсилювач керма, був замінений на електричний. Після рестайлінгу в 2011 році зовнішні зміни стали більш помітними (штатні 5 спиць колісні диски замінили на 10 спиць, змінився передній бампер, а також додана хромована окантовка решітки радіатора).

Кузовне залізо Мітсубісі Лансер, як і у більшості сучасних автомобілів м'яке і вм'ятини на ньому з'являються дуже швидко, але завдяки тому, що кузов добре оцинкований навіть під впливом реагентів якими рясно посипають у нас дороги взимку, метал непогано чинить опір натиску рудої хвороби. Кузовне залізо Мітсубісі Лансер, як і у більшості сучасних автомобілів м'яке і вм'ятини на ньому з'являються дуже швидко, але завдяки тому, що кузов добре оцинкований навіть під впливом реагентів якими рясно посипають у нас дороги взимку, метал непогано чинить опір натиску рудої хвороби

Двигуни Мітсубісі Лансер.

До рестайлінгу на Мітсубісі Лансер були доступні три бензинові мотори - 1.5 (109 к.с.), 1.8 (143 к.с.) і 2.0 (150 к.с.). У 2011 році додався мотор 1.6 (117 к.с.), а ось в 2012 пішли агрегати 1.5 і 2.0 літра. Всі двигуни Мітсубісі Лансер 10 мають ланцюговий привід ГРМ, який має досить великий ресурс 300000 кілометрів пробігу. Чи не огляду на те, що всі мотори мають великий ресурс, в них були виявлені слабкі місця, при пробігу 100000 км починають пітніти сальники коленвала, і якщо не звертати уваги на підтікають сальники, то з часом знадобиться заміна не тільки сальників, але і шківа приводних ременів.

У всіх моторів є одна загальна хвороба, відпрацьовані гази можуть потрапляти в моторний відсік, через це при розгоні з'являються неприємний звук з під капота, усувається дана проблема заміною ущільнювального кільця між колектором і каталітичним аналізатором. Якщо при спробі завестися стартер крутиться, а мотор не заводиться, швидше за все потрібна заміна однієї з котушок запалювання.

Силового агрегат об'ємом 1.6 з пробігом більше 100000 км може почати під'їдати масло 100 - 300 гр., На сотню причина залягання кілець, іноді власникам допомагає вирішити проблему використання присадок, але непотрібно лити в мотор аби що, спочатку проконсультуйтеся у мотористів. Також на панелі приладів може без причини засвітитися «Чек Енджін«, причиною для даної помилки дуже часто служить збій програмного забезпечення (лікується оновленням програми).

Трансмісія Мітсубісі Лансер.

Мітсубісі Лансер оснащувався одним з трьох типів трансмісій - п'ятиступінчаста механічна коробка передач, встановлюється з будь-яким типом моторів, АКПП встановлювали з двигунами 1.5 і 1.6 літра, а варіатор з моторами 1.8 і 2.0 літра. До варіатору і автоматичної трансмісії особливих зауважень немає, як показав вітчизняний досвід експлуатації обидві коробки досить надійні, і мають великий ресурс роботи. А ось механіка встановлена ​​в парі з двигуном 1.5 до 2008 року мали конструктивні дефекти і не відрізнялися високою надійністю. Серед найбільш поширених проблем механічної трансмісії вважаються підтікають сальники приводу, вихід з ладу синхронізатора першої передачі, а також шуми при перемиканні передач.

Варіатор який встановлюється на Лансери виявився гідною трансмісією, але боїться перегріву і поїздок на тривалі дистанції без зупинок (якщо у вас перегрівся варіатор, постарайтеся якомога раніше замінити в ньому масло), при нормальній експлуатації заміну масла потрібно проводити кожні 80 - 100 тис. Км пробігу. І якщо його правильно обслуговувати і експлуатувати варіатор проживе більше 250000 кілометрів, а якщо його не обслуговувати, то знадобиться дорогий ремонт при пробігу 100 - 150 тис. Км, тому купувати машину з варіатором потрібно, або з маленьким пробігом або у добре знайомого продавця.

Підвіска і рульове управління Мітсубісі Лансер.

Як показав вітчизняний досвід експлуатації, підвіска Мітсубісі Лансер 10 покоління, як і на дев'ятому, досить непогано адаптована до якості нашого дорожнього покриття. Єдиним істотним недоліком вважається просідання задніх пружин амортизаторів при пробігу 120 - 150 тисяч кілометрів.

Ресурс деталей передньої підвіски:

  • Передні амортизатори ходять в середньому 50 - 70 тисяч км.
  • Втулки і стійки стабілізатора поперечної стійкості - до 50000 км.
  • Опорні підшипники 60 - 80 тис. Км.
  • Задні сайлентблоки передніх важелів 80 -100 тис. Км.
  • Ступичні підшипники до 120000 км.
  • Кульові опори до 130000 км.

Ресурс задньої підвіски:

  • Зовнішні сайлентблоки поперечних важелів до 100000 км.
  • Амортизатори здатні прослужити 100 - 120 тис. Кілометрів.
  • Ступичні підшипники до 150000 км, (змінюються в зборі з маточиною).
  • Поздовжні важелі 150 -200 тис. Км.

Найслабше місце в рульовому управлінні - це електропідсилювач керма, який встановлювався на версії з мотором 1.5, предметом невдоволення власників послужила рейка, яка починала стукати на невеликому пробігу автомобіля. При пробігу 80000 км і більше рульова рейка починає підтікати, заміна обійдеться у офіціалів 600 - 700 у.о., ремонт в 250 - 350 у.о.

Салон.

Салон Мітсубісі Лансер досить гучний, але це і не дивно, так як оздоблювальні матеріали не найвищої якості, шви передньої панелі погано підігнані, а в місцях кріплення є люфти Салон Мітсубісі Лансер досить гучний, але це і не дивно, так як оздоблювальні матеріали не найвищої якості, шви передньої панелі погано підігнані, а в місцях кріплення є люфти. Вставки під алюміній, шкіряне оздоблення керма і важеля коробки передач втрачають товарний вигляд при пробігу 80 - 100 тис. кілометрів.

підсумок:

Мітсубісі Лансер підкуповує своєю зовнішністю і дизайном, але якість збірки салону дуже сильно псує імідж якісного японського автомобіля. Для того щоб автомобіль відповідав своєму іміджу, потрібно самостійно покращувати внутрішнє оздоблення, і підтягнути слабкі сторони на той рівень, який задає його зовнішність.

переваги:

  • Яскравий запам'ятовується спортивний дизайн.
  • Надійна підвіска.
  • Автоматична трансмісія.
  • Оцинкований кузов.
  • Просторий салон.

недоліки:

  • М'який метал.
  • Слабка шумоізаляція на автомобілях до 2011 року випуску.
  • Якість обробки салону.
  • Велика витрата палива на версії з мотором 2.0, в місті 12 - 14 літрів на сотню.

Якщо ви є або були власником даної марки автомобіля, будь ласка поділіться своїм досвідом, вказавши сильні і слабкі сторони авто. Можливо, саме ваш відгук допоможе іншим правильно вибрати вибрати б / у автомобіль .

АвтоАвеню

Недоліки Mitsubishi Lancer X (Мітсубісі Лансер) з пробігом. відгук

Мітсубісі Лансер одна з тих машин, без якої уявити сучасний автопром вже неможливо. Попередня генерація цього автомобіля продавалася у величезних кількостях, та й це покоління не можна назвати аутсайдером. Існує думка, що Лансер ламається рідко, але влучно, тобто ремонт дешевим не буде, а ось наскільки така думка відповідає дійсності, давайте спробуємо розібратися. Мітсубісі Лансер одна з тих машин, без якої уявити сучасний автопром вже неможливо

Мітсубісі Лансер 10 вперше представили на огляд публіки в січні 2007 року, в цьому ж році стартували продажі автомобіля. Десятий Лансер отримав агресивний акулячий дизайн з величезною трапецієподібної гратами радіатора, і завдяки спортивної зовнішності був прийнятий багатьма покупцями на ура. Перше оновлення Лансер 10-го покоління пройшло в 2010 році і майже не позначилося на його зовнішності. Основне зміна відбулася в автомобілі з півтора літровим мотором, в цій версії гідравлічний підсилювач керма, був замінений на електричний. Після рестайлінгу в 2011 році зовнішні зміни стали більш помітними (штатні 5 спиць колісні диски замінили на 10 спиць, змінився передній бампер, а також додана хромована окантовка решітки радіатора).

Кузовне залізо Мітсубісі Лансер, як і у більшості сучасних автомобілів м'яке і вм'ятини на ньому з'являються дуже швидко, але завдяки тому, що кузов добре оцинкований навіть під впливом реагентів якими рясно посипають у нас дороги взимку, метал непогано чинить опір натиску рудої хвороби. Кузовне залізо Мітсубісі Лансер, як і у більшості сучасних автомобілів м'яке і вм'ятини на ньому з'являються дуже швидко, але завдяки тому, що кузов добре оцинкований навіть під впливом реагентів якими рясно посипають у нас дороги взимку, метал непогано чинить опір натиску рудої хвороби

Двигуни Мітсубісі Лансер.

До рестайлінгу на Мітсубісі Лансер були доступні три бензинові мотори - 1.5 (109 к.с.), 1.8 (143 к.с.) і 2.0 (150 к.с.). У 2011 році додався мотор 1.6 (117 к.с.), а ось в 2012 пішли агрегати 1.5 і 2.0 літра. Всі двигуни Мітсубісі Лансер 10 мають ланцюговий привід ГРМ, який має досить великий ресурс 300000 кілометрів пробігу. Чи не огляду на те, що всі мотори мають великий ресурс, в них були виявлені слабкі місця, при пробігу 100000 км починають пітніти сальники коленвала, і якщо не звертати уваги на підтікають сальники, то з часом знадобиться заміна не тільки сальників, але і шківа приводних ременів.

У всіх моторів є одна загальна хвороба, відпрацьовані гази можуть потрапляти в моторний відсік, через це при розгоні з'являються неприємний звук з під капота, усувається дана проблема заміною ущільнювального кільця між колектором і каталітичним аналізатором. Якщо при спробі завестися стартер крутиться, а мотор не заводиться, швидше за все потрібна заміна однієї з котушок запалювання.

Силового агрегат об'ємом 1.6 з пробігом більше 100000 км може почати під'їдати масло 100 - 300 гр., На сотню причина залягання кілець, іноді власникам допомагає вирішити проблему використання присадок, але непотрібно лити в мотор аби що, спочатку проконсультуйтеся у мотористів. Також на панелі приладів може без причини засвітитися «Чек Енджін«, причиною для даної помилки дуже часто служить збій програмного забезпечення (лікується оновленням програми).

Трансмісія Мітсубісі Лансер.

Мітсубісі Лансер оснащувався одним з трьох типів трансмісій - п'ятиступінчаста механічна коробка передач, встановлюється з будь-яким типом моторів, АКПП встановлювали з двигунами 1.5 і 1.6 літра, а варіатор з моторами 1.8 і 2.0 літра. До варіатору і автоматичної трансмісії особливих зауважень немає, як показав вітчизняний досвід експлуатації обидві коробки досить надійні, і мають великий ресурс роботи. А ось механіка встановлена ​​в парі з двигуном 1.5 до 2008 року мали конструктивні дефекти і не відрізнялися високою надійністю. Серед найбільш поширених проблем механічної трансмісії вважаються підтікають сальники приводу, вихід з ладу синхронізатора першої передачі, а також шуми при перемиканні передач.

Варіатор який встановлюється на Лансери виявився гідною трансмісією, але боїться перегріву і поїздок на тривалі дистанції без зупинок (якщо у вас перегрівся варіатор, постарайтеся якомога раніше замінити в ньому масло), при нормальній експлуатації заміну масла потрібно проводити кожні 80 - 100 тис. Км пробігу. І якщо його правильно обслуговувати і експлуатувати варіатор проживе більше 250000 кілометрів, а якщо його не обслуговувати, то знадобиться дорогий ремонт при пробігу 100 - 150 тис. Км, тому купувати машину з варіатором потрібно, або з маленьким пробігом або у добре знайомого продавця.

Підвіска і рульове управління Мітсубісі Лансер.

Як показав вітчизняний досвід експлуатації, підвіска Мітсубісі Лансер 10 покоління, як і на дев'ятому, досить непогано адаптована до якості нашого дорожнього покриття. Єдиним істотним недоліком вважається просідання задніх пружин амортизаторів при пробігу 120 - 150 тисяч кілометрів.

Ресурс деталей передньої підвіски:

  • Передні амортизатори ходять в середньому 50 - 70 тисяч км.
  • Втулки і стійки стабілізатора поперечної стійкості - до 50000 км.
  • Опорні підшипники 60 - 80 тис. Км.
  • Задні сайлентблоки передніх важелів 80 -100 тис. Км.
  • Ступичні підшипники до 120000 км.
  • Кульові опори до 130000 км.

Ресурс задньої підвіски:

  • Зовнішні сайлентблоки поперечних важелів до 100000 км.
  • Амортизатори здатні прослужити 100 - 120 тис. Кілометрів.
  • Ступичні підшипники до 150000 км, (змінюються в зборі з маточиною).
  • Поздовжні важелі 150 -200 тис. Км.

Найслабше місце в рульовому управлінні - це електропідсилювач керма, який встановлювався на версії з мотором 1.5, предметом невдоволення власників послужила рейка, яка починала стукати на невеликому пробігу автомобіля. При пробігу 80000 км і більше рульова рейка починає підтікати, заміна обійдеться у офіціалів 600 - 700 у.о., ремонт в 250 - 350 у.о.

Салон.

Салон Мітсубісі Лансер досить гучний, але це і не дивно, так як оздоблювальні матеріали не найвищої якості, шви передньої панелі погано підігнані, а в місцях кріплення є люфти Салон Мітсубісі Лансер досить гучний, але це і не дивно, так як оздоблювальні матеріали не найвищої якості, шви передньої панелі погано підігнані, а в місцях кріплення є люфти. Вставки під алюміній, шкіряне оздоблення керма і важеля коробки передач втрачають товарний вигляд при пробігу 80 - 100 тис. кілометрів.

підсумок:

Мітсубісі Лансер підкуповує своєю зовнішністю і дизайном, але якість збірки салону дуже сильно псує імідж якісного японського автомобіля. Для того щоб автомобіль відповідав своєму іміджу, потрібно самостійно покращувати внутрішнє оздоблення, і підтягнути слабкі сторони на той рівень, який задає його зовнішність.

переваги:

  • Яскравий запам'ятовується спортивний дизайн.
  • Надійна підвіска.
  • Автоматична трансмісія.
  • Оцинкований кузов.
  • Просторий салон.

недоліки:

  • М'який метал.
  • Слабка шумоізаляція на автомобілях до 2011 року випуску.
  • Якість обробки салону.
  • Велика витрата палива на версії з мотором 2.0, в місті 12 - 14 літрів на сотню.

Якщо ви є або були власником даної марки автомобіля, будь ласка поділіться своїм досвідом, вказавши сильні і слабкі сторони авто. Можливо, саме ваш відгук допоможе іншим правильно вибрати вибрати б / у автомобіль .

АвтоАвеню

Недоліки Mitsubishi Lancer X (Мітсубісі Лансер) з пробігом. відгук

Мітсубісі Лансер одна з тих машин, без якої уявити сучасний автопром вже неможливо. Попередня генерація цього автомобіля продавалася у величезних кількостях, та й це покоління не можна назвати аутсайдером. Існує думка, що Лансер ламається рідко, але влучно, тобто ремонт дешевим не буде, а ось наскільки така думка відповідає дійсності, давайте спробуємо розібратися. Мітсубісі Лансер одна з тих машин, без якої уявити сучасний автопром вже неможливо

Мітсубісі Лансер 10 вперше представили на огляд публіки в січні 2007 року, в цьому ж році стартували продажі автомобіля. Десятий Лансер отримав агресивний акулячий дизайн з величезною трапецієподібної гратами радіатора, і завдяки спортивної зовнішності був прийнятий багатьма покупцями на ура. Перше оновлення Лансер 10-го покоління пройшло в 2010 році і майже не позначилося на його зовнішності. Основне зміна відбулася в автомобілі з півтора літровим мотором, в цій версії гідравлічний підсилювач керма, був замінений на електричний. Після рестайлінгу в 2011 році зовнішні зміни стали більш помітними (штатні 5 спиць колісні диски замінили на 10 спиць, змінився передній бампер, а також додана хромована окантовка решітки радіатора).

Кузовне залізо Мітсубісі Лансер, як і у більшості сучасних автомобілів м'яке і вм'ятини на ньому з'являються дуже швидко, але завдяки тому, що кузов добре оцинкований навіть під впливом реагентів якими рясно посипають у нас дороги взимку, метал непогано чинить опір натиску рудої хвороби. Кузовне залізо Мітсубісі Лансер, як і у більшості сучасних автомобілів м'яке і вм'ятини на ньому з'являються дуже швидко, але завдяки тому, що кузов добре оцинкований навіть під впливом реагентів якими рясно посипають у нас дороги взимку, метал непогано чинить опір натиску рудої хвороби

Двигуни Мітсубісі Лансер.

До рестайлінгу на Мітсубісі Лансер були доступні три бензинові мотори - 1.5 (109 к.с.), 1.8 (143 к.с.) і 2.0 (150 к.с.). У 2011 році додався мотор 1.6 (117 к.с.), а ось в 2012 пішли агрегати 1.5 і 2.0 літра. Всі двигуни Мітсубісі Лансер 10 мають ланцюговий привід ГРМ, який має досить великий ресурс 300000 кілометрів пробігу. Чи не огляду на те, що всі мотори мають великий ресурс, в них були виявлені слабкі місця, при пробігу 100000 км починають пітніти сальники коленвала, і якщо не звертати уваги на підтікають сальники, то з часом знадобиться заміна не тільки сальників, але і шківа приводних ременів.

У всіх моторів є одна загальна хвороба, відпрацьовані гази можуть потрапляти в моторний відсік, через це при розгоні з'являються неприємний звук з під капота, усувається дана проблема заміною ущільнювального кільця між колектором і каталітичним аналізатором. Якщо при спробі завестися стартер крутиться, а мотор не заводиться, швидше за все потрібна заміна однієї з котушок запалювання.

Силового агрегат об'ємом 1.6 з пробігом більше 100000 км може почати під'їдати масло 100 - 300 гр., На сотню причина залягання кілець, іноді власникам допомагає вирішити проблему використання присадок, але непотрібно лити в мотор аби що, спочатку проконсультуйтеся у мотористів. Також на панелі приладів може без причини засвітитися «Чек Енджін«, причиною для даної помилки дуже часто служить збій програмного забезпечення (лікується оновленням програми).

Трансмісія Мітсубісі Лансер.

Мітсубісі Лансер оснащувався одним з трьох типів трансмісій - п'ятиступінчаста механічна коробка передач, встановлюється з будь-яким типом моторів, АКПП встановлювали з двигунами 1.5 і 1.6 літра, а варіатор з моторами 1.8 і 2.0 літра. До варіатору і автоматичної трансмісії особливих зауважень немає, як показав вітчизняний досвід експлуатації обидві коробки досить надійні, і мають великий ресурс роботи. А ось механіка встановлена ​​в парі з двигуном 1.5 до 2008 року мали конструктивні дефекти і не відрізнялися високою надійністю. Серед найбільш поширених проблем механічної трансмісії вважаються підтікають сальники приводу, вихід з ладу синхронізатора першої передачі, а також шуми при перемиканні передач.

Варіатор який встановлюється на Лансери виявився гідною трансмісією, але боїться перегріву і поїздок на тривалі дистанції без зупинок (якщо у вас перегрівся варіатор, постарайтеся якомога раніше замінити в ньому масло), при нормальній експлуатації заміну масла потрібно проводити кожні 80 - 100 тис. Км пробігу. І якщо його правильно обслуговувати і експлуатувати варіатор проживе більше 250000 кілометрів, а якщо його не обслуговувати, то знадобиться дорогий ремонт при пробігу 100 - 150 тис. Км, тому купувати машину з варіатором потрібно, або з маленьким пробігом або у добре знайомого продавця.

Підвіска і рульове управління Мітсубісі Лансер.

Як показав вітчизняний досвід експлуатації, підвіска Мітсубісі Лансер 10 покоління, як і на дев'ятому, досить непогано адаптована до якості нашого дорожнього покриття. Єдиним істотним недоліком вважається просідання задніх пружин амортизаторів при пробігу 120 - 150 тисяч кілометрів.

Ресурс деталей передньої підвіски:

  • Передні амортизатори ходять в середньому 50 - 70 тисяч км.
  • Втулки і стійки стабілізатора поперечної стійкості - до 50000 км.
  • Опорні підшипники 60 - 80 тис. Км.
  • Задні сайлентблоки передніх важелів 80 -100 тис. Км.
  • Ступичні підшипники до 120000 км.
  • Кульові опори до 130000 км.

Ресурс задньої підвіски:

  • Зовнішні сайлентблоки поперечних важелів до 100000 км.
  • Амортизатори здатні прослужити 100 - 120 тис. Кілометрів.
  • Ступичні підшипники до 150000 км, (змінюються в зборі з маточиною).
  • Поздовжні важелі 150 -200 тис. Км.

Найслабше місце в рульовому управлінні - це електропідсилювач керма, який встановлювався на версії з мотором 1.5, предметом невдоволення власників послужила рейка, яка починала стукати на невеликому пробігу автомобіля. При пробігу 80000 км і більше рульова рейка починає підтікати, заміна обійдеться у офіціалів 600 - 700 у.о., ремонт в 250 - 350 у.о.

Салон.

Салон Мітсубісі Лансер досить гучний, але це і не дивно, так як оздоблювальні матеріали не найвищої якості, шви передньої панелі погано підігнані, а в місцях кріплення є люфти Салон Мітсубісі Лансер досить гучний, але це і не дивно, так як оздоблювальні матеріали не найвищої якості, шви передньої панелі погано підігнані, а в місцях кріплення є люфти. Вставки під алюміній, шкіряне оздоблення керма і важеля коробки передач втрачають товарний вигляд при пробігу 80 - 100 тис. кілометрів.

підсумок:

Мітсубісі Лансер підкуповує своєю зовнішністю і дизайном, але якість збірки салону дуже сильно псує імідж якісного японського автомобіля. Для того щоб автомобіль відповідав своєму іміджу, потрібно самостійно покращувати внутрішнє оздоблення, і підтягнути слабкі сторони на той рівень, який задає його зовнішність.

переваги:

  • Яскравий запам'ятовується спортивний дизайн.
  • Надійна підвіска.
  • Автоматична трансмісія.
  • Оцинкований кузов.
  • Просторий салон.

недоліки:

  • М'який метал.
  • Слабка шумоізаляція на автомобілях до 2011 року випуску.
  • Якість обробки салону.
  • Велика витрата палива на версії з мотором 2.0, в місті 12 - 14 літрів на сотню.

Якщо ви є або були власником даної марки автомобіля, будь ласка поділіться своїм досвідом, вказавши сильні і слабкі сторони авто. Можливо, саме ваш відгук допоможе іншим правильно вибрати вибрати б / у автомобіль .

АвтоАвеню

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов