- Недоліки Mitsubishi Lancer X (Мітсубісі Лансер) з пробігом. відгук Мітсубісі Лансер одна з тих машин,...
- Трансмісія Мітсубісі Лансер.
- Підвіска і рульове управління Мітсубісі Лансер.
- Салон.
- підсумок:
- Недоліки Mitsubishi Lancer X (Мітсубісі Лансер) з пробігом. відгук
- Двигуни Мітсубісі Лансер.
- Трансмісія Мітсубісі Лансер.
- Підвіска і рульове управління Мітсубісі Лансер.
- Салон.
- підсумок:
- Недоліки Mitsubishi Lancer X (Мітсубісі Лансер) з пробігом. відгук
- Двигуни Мітсубісі Лансер.
- Трансмісія Мітсубісі Лансер.
- Підвіска і рульове управління Мітсубісі Лансер.
- Салон.
- підсумок:
- Недоліки Mitsubishi Lancer X (Мітсубісі Лансер) з пробігом. відгук
- Двигуни Мітсубісі Лансер.
- Трансмісія Мітсубісі Лансер.
- Підвіска і рульове управління Мітсубісі Лансер.
- Салон.
- підсумок:
- Недоліки Mitsubishi Lancer X (Мітсубісі Лансер) з пробігом. відгук
- Двигуни Мітсубісі Лансер.
- Трансмісія Мітсубісі Лансер.
- Підвіска і рульове управління Мітсубісі Лансер.
- Салон.
- підсумок:
Недоліки Mitsubishi Lancer X (Мітсубісі Лансер) з пробігом. відгук
Наша сеть партнеров Banwar
Мітсубісі Лансер одна з тих машин, без якої уявити сучасний автопром вже неможливо. Попередня генерація цього автомобіля продавалася у величезних кількостях, та й це покоління не можна назвати аутсайдером. Існує думка, що Лансер ламається рідко, але влучно, тобто ремонт дешевим не буде, а ось наскільки така думка відповідає дійсності, давайте спробуємо розібратися.
Мітсубісі Лансер 10 вперше представили на огляд публіки в січні 2007 року, в цьому ж році стартували продажі автомобіля. Десятий Лансер отримав агресивний акулячий дизайн з величезною трапецієподібної гратами радіатора, і завдяки спортивної зовнішності був прийнятий багатьма покупцями на ура. Перше оновлення Лансер 10-го покоління пройшло в 2010 році і майже не позначилося на його зовнішності. Основне зміна відбулася в автомобілі з півтора літровим мотором, в цій версії гідравлічний підсилювач керма, був замінений на електричний. Після рестайлінгу в 2011 році зовнішні зміни стали більш помітними (штатні 5 спиць колісні диски замінили на 10 спиць, змінився передній бампер, а також додана хромована окантовка решітки радіатора).
Кузовне залізо Мітсубісі Лансер, як і у більшості сучасних автомобілів м'яке і вм'ятини на ньому з'являються дуже швидко, але завдяки тому, що кузов добре оцинкований навіть під впливом реагентів якими рясно посипають у нас дороги взимку, метал непогано чинить опір натиску рудої хвороби.
Двигуни Мітсубісі Лансер.
До рестайлінгу на Мітсубісі Лансер були доступні три бензинові мотори - 1.5 (109 к.с.), 1.8 (143 к.с.) і 2.0 (150 к.с.). У 2011 році додався мотор 1.6 (117 к.с.), а ось в 2012 пішли агрегати 1.5 і 2.0 літра. Всі двигуни Мітсубісі Лансер 10 мають ланцюговий привід ГРМ, який має досить великий ресурс 300000 кілометрів пробігу. Чи не огляду на те, що всі мотори мають великий ресурс, в них були виявлені слабкі місця, при пробігу 100000 км починають пітніти сальники коленвала, і якщо не звертати уваги на підтікають сальники, то з часом знадобиться заміна не тільки сальників, але і шківа приводних ременів.
У всіх моторів є одна загальна хвороба, відпрацьовані гази можуть потрапляти в моторний відсік, через це при розгоні з'являються неприємний звук з під капота, усувається дана проблема заміною ущільнювального кільця між колектором і каталітичним аналізатором. Якщо при спробі завестися стартер крутиться, а мотор не заводиться, швидше за все потрібна заміна однієї з котушок запалювання.
Силового агрегат об'ємом 1.6 з пробігом більше 100000 км може почати під'їдати масло 100 - 300 гр., На сотню причина залягання кілець, іноді власникам допомагає вирішити проблему використання присадок, але непотрібно лити в мотор аби що, спочатку проконсультуйтеся у мотористів. Також на панелі приладів може без причини засвітитися «Чек Енджін«, причиною для даної помилки дуже часто служить збій програмного забезпечення (лікується оновленням програми).
Трансмісія Мітсубісі Лансер.
Мітсубісі Лансер оснащувався одним з трьох типів трансмісій - п'ятиступінчаста механічна коробка передач, встановлюється з будь-яким типом моторів, АКПП встановлювали з двигунами 1.5 і 1.6 літра, а варіатор з моторами 1.8 і 2.0 літра. До варіатору і автоматичної трансмісії особливих зауважень немає, як показав вітчизняний досвід експлуатації обидві коробки досить надійні, і мають великий ресурс роботи. А ось механіка встановлена в парі з двигуном 1.5 до 2008 року мали конструктивні дефекти і не відрізнялися високою надійністю. Серед найбільш поширених проблем механічної трансмісії вважаються підтікають сальники приводу, вихід з ладу синхронізатора першої передачі, а також шуми при перемиканні передач.
Варіатор який встановлюється на Лансери виявився гідною трансмісією, але боїться перегріву і поїздок на тривалі дистанції без зупинок (якщо у вас перегрівся варіатор, постарайтеся якомога раніше замінити в ньому масло), при нормальній експлуатації заміну масла потрібно проводити кожні 80 - 100 тис. Км пробігу. І якщо його правильно обслуговувати і експлуатувати варіатор проживе більше 250000 кілометрів, а якщо його не обслуговувати, то знадобиться дорогий ремонт при пробігу 100 - 150 тис. Км, тому купувати машину з варіатором потрібно, або з маленьким пробігом або у добре знайомого продавця.
Підвіска і рульове управління Мітсубісі Лансер.
Як показав вітчизняний досвід експлуатації, підвіска Мітсубісі Лансер 10 покоління, як і на дев'ятому, досить непогано адаптована до якості нашого дорожнього покриття. Єдиним істотним недоліком вважається просідання задніх пружин амортизаторів при пробігу 120 - 150 тисяч кілометрів.
Ресурс деталей передньої підвіски:
- Передні амортизатори ходять в середньому 50 - 70 тисяч км.
- Втулки і стійки стабілізатора поперечної стійкості - до 50000 км.
- Опорні підшипники 60 - 80 тис. Км.
- Задні сайлентблоки передніх важелів 80 -100 тис. Км.
- Ступичні підшипники до 120000 км.
- Кульові опори до 130000 км.
Ресурс задньої підвіски:
- Зовнішні сайлентблоки поперечних важелів до 100000 км.
- Амортизатори здатні прослужити 100 - 120 тис. Кілометрів.
- Ступичні підшипники до 150000 км, (змінюються в зборі з маточиною).
- Поздовжні важелі 150 -200 тис. Км.
Найслабше місце в рульовому управлінні - це електропідсилювач керма, який встановлювався на версії з мотором 1.5, предметом невдоволення власників послужила рейка, яка починала стукати на невеликому пробігу автомобіля. При пробігу 80000 км і більше рульова рейка починає підтікати, заміна обійдеться у офіціалів 600 - 700 у.о., ремонт в 250 - 350 у.о.
Салон.
Салон Мітсубісі Лансер досить гучний, але це і не дивно, так як оздоблювальні матеріали не найвищої якості, шви передньої панелі погано підігнані, а в місцях кріплення є люфти. Вставки під алюміній, шкіряне оздоблення керма і важеля коробки передач втрачають товарний вигляд при пробігу 80 - 100 тис. кілометрів.
підсумок:
Мітсубісі Лансер підкуповує своєю зовнішністю і дизайном, але якість збірки салону дуже сильно псує імідж якісного японського автомобіля. Для того щоб автомобіль відповідав своєму іміджу, потрібно самостійно покращувати внутрішнє оздоблення, і підтягнути слабкі сторони на той рівень, який задає його зовнішність.
переваги:
- Яскравий запам'ятовується спортивний дизайн.
- Надійна підвіска.
- Автоматична трансмісія.
- Оцинкований кузов.
- Просторий салон.
недоліки:
- М'який метал.
- Слабка шумоізаляція на автомобілях до 2011 року випуску.
- Якість обробки салону.
- Велика витрата палива на версії з мотором 2.0, в місті 12 - 14 літрів на сотню.
Якщо ви є або були власником даної марки автомобіля, будь ласка поділіться своїм досвідом, вказавши сильні і слабкі сторони авто. Можливо, саме ваш відгук допоможе іншим правильно вибрати вибрати б / у автомобіль .
АвтоАвеню
Недоліки Mitsubishi Lancer X (Мітсубісі Лансер) з пробігом. відгук
Мітсубісі Лансер одна з тих машин, без якої уявити сучасний автопром вже неможливо. Попередня генерація цього автомобіля продавалася у величезних кількостях, та й це покоління не можна назвати аутсайдером. Існує думка, що Лансер ламається рідко, але влучно, тобто ремонт дешевим не буде, а ось наскільки така думка відповідає дійсності, давайте спробуємо розібратися.
Мітсубісі Лансер 10 вперше представили на огляд публіки в січні 2007 року, в цьому ж році стартували продажі автомобіля. Десятий Лансер отримав агресивний акулячий дизайн з величезною трапецієподібної гратами радіатора, і завдяки спортивної зовнішності був прийнятий багатьма покупцями на ура. Перше оновлення Лансер 10-го покоління пройшло в 2010 році і майже не позначилося на його зовнішності. Основне зміна відбулася в автомобілі з півтора літровим мотором, в цій версії гідравлічний підсилювач керма, був замінений на електричний. Після рестайлінгу в 2011 році зовнішні зміни стали більш помітними (штатні 5 спиць колісні диски замінили на 10 спиць, змінився передній бампер, а також додана хромована окантовка решітки радіатора).
Кузовне залізо Мітсубісі Лансер, як і у більшості сучасних автомобілів м'яке і вм'ятини на ньому з'являються дуже швидко, але завдяки тому, що кузов добре оцинкований навіть під впливом реагентів якими рясно посипають у нас дороги взимку, метал непогано чинить опір натиску рудої хвороби.
Двигуни Мітсубісі Лансер.
До рестайлінгу на Мітсубісі Лансер були доступні три бензинові мотори - 1.5 (109 к.с.), 1.8 (143 к.с.) і 2.0 (150 к.с.). У 2011 році додався мотор 1.6 (117 к.с.), а ось в 2012 пішли агрегати 1.5 і 2.0 літра. Всі двигуни Мітсубісі Лансер 10 мають ланцюговий привід ГРМ, який має досить великий ресурс 300000 кілометрів пробігу. Чи не огляду на те, що всі мотори мають великий ресурс, в них були виявлені слабкі місця, при пробігу 100000 км починають пітніти сальники коленвала, і якщо не звертати уваги на підтікають сальники, то з часом знадобиться заміна не тільки сальників, але і шківа приводних ременів.
У всіх моторів є одна загальна хвороба, відпрацьовані гази можуть потрапляти в моторний відсік, через це при розгоні з'являються неприємний звук з під капота, усувається дана проблема заміною ущільнювального кільця між колектором і каталітичним аналізатором. Якщо при спробі завестися стартер крутиться, а мотор не заводиться, швидше за все потрібна заміна однієї з котушок запалювання.
Силового агрегат об'ємом 1.6 з пробігом більше 100000 км може почати під'їдати масло 100 - 300 гр., На сотню причина залягання кілець, іноді власникам допомагає вирішити проблему використання присадок, але непотрібно лити в мотор аби що, спочатку проконсультуйтеся у мотористів. Також на панелі приладів може без причини засвітитися «Чек Енджін«, причиною для даної помилки дуже часто служить збій програмного забезпечення (лікується оновленням програми).
Трансмісія Мітсубісі Лансер.
Мітсубісі Лансер оснащувався одним з трьох типів трансмісій - п'ятиступінчаста механічна коробка передач, встановлюється з будь-яким типом моторів, АКПП встановлювали з двигунами 1.5 і 1.6 літра, а варіатор з моторами 1.8 і 2.0 літра. До варіатору і автоматичної трансмісії особливих зауважень немає, як показав вітчизняний досвід експлуатації обидві коробки досить надійні, і мають великий ресурс роботи. А ось механіка встановлена в парі з двигуном 1.5 до 2008 року мали конструктивні дефекти і не відрізнялися високою надійністю. Серед найбільш поширених проблем механічної трансмісії вважаються підтікають сальники приводу, вихід з ладу синхронізатора першої передачі, а також шуми при перемиканні передач.
Варіатор який встановлюється на Лансери виявився гідною трансмісією, але боїться перегріву і поїздок на тривалі дистанції без зупинок (якщо у вас перегрівся варіатор, постарайтеся якомога раніше замінити в ньому масло), при нормальній експлуатації заміну масла потрібно проводити кожні 80 - 100 тис. Км пробігу. І якщо його правильно обслуговувати і експлуатувати варіатор проживе більше 250000 кілометрів, а якщо його не обслуговувати, то знадобиться дорогий ремонт при пробігу 100 - 150 тис. Км, тому купувати машину з варіатором потрібно, або з маленьким пробігом або у добре знайомого продавця.
Підвіска і рульове управління Мітсубісі Лансер.
Як показав вітчизняний досвід експлуатації, підвіска Мітсубісі Лансер 10 покоління, як і на дев'ятому, досить непогано адаптована до якості нашого дорожнього покриття. Єдиним істотним недоліком вважається просідання задніх пружин амортизаторів при пробігу 120 - 150 тисяч кілометрів.
Ресурс деталей передньої підвіски:
- Передні амортизатори ходять в середньому 50 - 70 тисяч км.
- Втулки і стійки стабілізатора поперечної стійкості - до 50000 км.
- Опорні підшипники 60 - 80 тис. Км.
- Задні сайлентблоки передніх важелів 80 -100 тис. Км.
- Ступичні підшипники до 120000 км.
- Кульові опори до 130000 км.
Ресурс задньої підвіски:
- Зовнішні сайлентблоки поперечних важелів до 100000 км.
- Амортизатори здатні прослужити 100 - 120 тис. Кілометрів.
- Ступичні підшипники до 150000 км, (змінюються в зборі з маточиною).
- Поздовжні важелі 150 -200 тис. Км.
Найслабше місце в рульовому управлінні - це електропідсилювач керма, який встановлювався на версії з мотором 1.5, предметом невдоволення власників послужила рейка, яка починала стукати на невеликому пробігу автомобіля. При пробігу 80000 км і більше рульова рейка починає підтікати, заміна обійдеться у офіціалів 600 - 700 у.о., ремонт в 250 - 350 у.о.
Салон.
Салон Мітсубісі Лансер досить гучний, але це і не дивно, так як оздоблювальні матеріали не найвищої якості, шви передньої панелі погано підігнані, а в місцях кріплення є люфти. Вставки під алюміній, шкіряне оздоблення керма і важеля коробки передач втрачають товарний вигляд при пробігу 80 - 100 тис. кілометрів.
підсумок:
Мітсубісі Лансер підкуповує своєю зовнішністю і дизайном, але якість збірки салону дуже сильно псує імідж якісного японського автомобіля. Для того щоб автомобіль відповідав своєму іміджу, потрібно самостійно покращувати внутрішнє оздоблення, і підтягнути слабкі сторони на той рівень, який задає його зовнішність.
переваги:
- Яскравий запам'ятовується спортивний дизайн.
- Надійна підвіска.
- Автоматична трансмісія.
- Оцинкований кузов.
- Просторий салон.
недоліки:
- М'який метал.
- Слабка шумоізаляція на автомобілях до 2011 року випуску.
- Якість обробки салону.
- Велика витрата палива на версії з мотором 2.0, в місті 12 - 14 літрів на сотню.
Якщо ви є або були власником даної марки автомобіля, будь ласка поділіться своїм досвідом, вказавши сильні і слабкі сторони авто. Можливо, саме ваш відгук допоможе іншим правильно вибрати вибрати б / у автомобіль .
АвтоАвеню
Недоліки Mitsubishi Lancer X (Мітсубісі Лансер) з пробігом. відгук
Мітсубісі Лансер одна з тих машин, без якої уявити сучасний автопром вже неможливо. Попередня генерація цього автомобіля продавалася у величезних кількостях, та й це покоління не можна назвати аутсайдером. Існує думка, що Лансер ламається рідко, але влучно, тобто ремонт дешевим не буде, а ось наскільки така думка відповідає дійсності, давайте спробуємо розібратися.
Мітсубісі Лансер 10 вперше представили на огляд публіки в січні 2007 року, в цьому ж році стартували продажі автомобіля. Десятий Лансер отримав агресивний акулячий дизайн з величезною трапецієподібної гратами радіатора, і завдяки спортивної зовнішності був прийнятий багатьма покупцями на ура. Перше оновлення Лансер 10-го покоління пройшло в 2010 році і майже не позначилося на його зовнішності. Основне зміна відбулася в автомобілі з півтора літровим мотором, в цій версії гідравлічний підсилювач керма, був замінений на електричний. Після рестайлінгу в 2011 році зовнішні зміни стали більш помітними (штатні 5 спиць колісні диски замінили на 10 спиць, змінився передній бампер, а також додана хромована окантовка решітки радіатора).
Кузовне залізо Мітсубісі Лансер, як і у більшості сучасних автомобілів м'яке і вм'ятини на ньому з'являються дуже швидко, але завдяки тому, що кузов добре оцинкований навіть під впливом реагентів якими рясно посипають у нас дороги взимку, метал непогано чинить опір натиску рудої хвороби.
Двигуни Мітсубісі Лансер.
До рестайлінгу на Мітсубісі Лансер були доступні три бензинові мотори - 1.5 (109 к.с.), 1.8 (143 к.с.) і 2.0 (150 к.с.). У 2011 році додався мотор 1.6 (117 к.с.), а ось в 2012 пішли агрегати 1.5 і 2.0 літра. Всі двигуни Мітсубісі Лансер 10 мають ланцюговий привід ГРМ, який має досить великий ресурс 300000 кілометрів пробігу. Чи не огляду на те, що всі мотори мають великий ресурс, в них були виявлені слабкі місця, при пробігу 100000 км починають пітніти сальники коленвала, і якщо не звертати уваги на підтікають сальники, то з часом знадобиться заміна не тільки сальників, але і шківа приводних ременів.
У всіх моторів є одна загальна хвороба, відпрацьовані гази можуть потрапляти в моторний відсік, через це при розгоні з'являються неприємний звук з під капота, усувається дана проблема заміною ущільнювального кільця між колектором і каталітичним аналізатором. Якщо при спробі завестися стартер крутиться, а мотор не заводиться, швидше за все потрібна заміна однієї з котушок запалювання.
Силового агрегат об'ємом 1.6 з пробігом більше 100000 км може почати під'їдати масло 100 - 300 гр., На сотню причина залягання кілець, іноді власникам допомагає вирішити проблему використання присадок, але непотрібно лити в мотор аби що, спочатку проконсультуйтеся у мотористів. Також на панелі приладів може без причини засвітитися «Чек Енджін«, причиною для даної помилки дуже часто служить збій програмного забезпечення (лікується оновленням програми).
Трансмісія Мітсубісі Лансер.
Мітсубісі Лансер оснащувався одним з трьох типів трансмісій - п'ятиступінчаста механічна коробка передач, встановлюється з будь-яким типом моторів, АКПП встановлювали з двигунами 1.5 і 1.6 літра, а варіатор з моторами 1.8 і 2.0 літра. До варіатору і автоматичної трансмісії особливих зауважень немає, як показав вітчизняний досвід експлуатації обидві коробки досить надійні, і мають великий ресурс роботи. А ось механіка встановлена в парі з двигуном 1.5 до 2008 року мали конструктивні дефекти і не відрізнялися високою надійністю. Серед найбільш поширених проблем механічної трансмісії вважаються підтікають сальники приводу, вихід з ладу синхронізатора першої передачі, а також шуми при перемиканні передач.
Варіатор який встановлюється на Лансери виявився гідною трансмісією, але боїться перегріву і поїздок на тривалі дистанції без зупинок (якщо у вас перегрівся варіатор, постарайтеся якомога раніше замінити в ньому масло), при нормальній експлуатації заміну масла потрібно проводити кожні 80 - 100 тис. Км пробігу. І якщо його правильно обслуговувати і експлуатувати варіатор проживе більше 250000 кілометрів, а якщо його не обслуговувати, то знадобиться дорогий ремонт при пробігу 100 - 150 тис. Км, тому купувати машину з варіатором потрібно, або з маленьким пробігом або у добре знайомого продавця.
Підвіска і рульове управління Мітсубісі Лансер.
Як показав вітчизняний досвід експлуатації, підвіска Мітсубісі Лансер 10 покоління, як і на дев'ятому, досить непогано адаптована до якості нашого дорожнього покриття. Єдиним істотним недоліком вважається просідання задніх пружин амортизаторів при пробігу 120 - 150 тисяч кілометрів.
Ресурс деталей передньої підвіски:
- Передні амортизатори ходять в середньому 50 - 70 тисяч км.
- Втулки і стійки стабілізатора поперечної стійкості - до 50000 км.
- Опорні підшипники 60 - 80 тис. Км.
- Задні сайлентблоки передніх важелів 80 -100 тис. Км.
- Ступичні підшипники до 120000 км.
- Кульові опори до 130000 км.
Ресурс задньої підвіски:
- Зовнішні сайлентблоки поперечних важелів до 100000 км.
- Амортизатори здатні прослужити 100 - 120 тис. Кілометрів.
- Ступичні підшипники до 150000 км, (змінюються в зборі з маточиною).
- Поздовжні важелі 150 -200 тис. Км.
Найслабше місце в рульовому управлінні - це електропідсилювач керма, який встановлювався на версії з мотором 1.5, предметом невдоволення власників послужила рейка, яка починала стукати на невеликому пробігу автомобіля. При пробігу 80000 км і більше рульова рейка починає підтікати, заміна обійдеться у офіціалів 600 - 700 у.о., ремонт в 250 - 350 у.о.
Салон.
Салон Мітсубісі Лансер досить гучний, але це і не дивно, так як оздоблювальні матеріали не найвищої якості, шви передньої панелі погано підігнані, а в місцях кріплення є люфти. Вставки під алюміній, шкіряне оздоблення керма і важеля коробки передач втрачають товарний вигляд при пробігу 80 - 100 тис. кілометрів.
підсумок:
Мітсубісі Лансер підкуповує своєю зовнішністю і дизайном, але якість збірки салону дуже сильно псує імідж якісного японського автомобіля. Для того щоб автомобіль відповідав своєму іміджу, потрібно самостійно покращувати внутрішнє оздоблення, і підтягнути слабкі сторони на той рівень, який задає його зовнішність.
переваги:
- Яскравий запам'ятовується спортивний дизайн.
- Надійна підвіска.
- Автоматична трансмісія.
- Оцинкований кузов.
- Просторий салон.
недоліки:
- М'який метал.
- Слабка шумоізаляція на автомобілях до 2011 року випуску.
- Якість обробки салону.
- Велика витрата палива на версії з мотором 2.0, в місті 12 - 14 літрів на сотню.
Якщо ви є або були власником даної марки автомобіля, будь ласка поділіться своїм досвідом, вказавши сильні і слабкі сторони авто. Можливо, саме ваш відгук допоможе іншим правильно вибрати вибрати б / у автомобіль .
АвтоАвеню
Недоліки Mitsubishi Lancer X (Мітсубісі Лансер) з пробігом. відгук
Мітсубісі Лансер одна з тих машин, без якої уявити сучасний автопром вже неможливо. Попередня генерація цього автомобіля продавалася у величезних кількостях, та й це покоління не можна назвати аутсайдером. Існує думка, що Лансер ламається рідко, але влучно, тобто ремонт дешевим не буде, а ось наскільки така думка відповідає дійсності, давайте спробуємо розібратися.
Мітсубісі Лансер 10 вперше представили на огляд публіки в січні 2007 року, в цьому ж році стартували продажі автомобіля. Десятий Лансер отримав агресивний акулячий дизайн з величезною трапецієподібної гратами радіатора, і завдяки спортивної зовнішності був прийнятий багатьма покупцями на ура. Перше оновлення Лансер 10-го покоління пройшло в 2010 році і майже не позначилося на його зовнішності. Основне зміна відбулася в автомобілі з півтора літровим мотором, в цій версії гідравлічний підсилювач керма, був замінений на електричний. Після рестайлінгу в 2011 році зовнішні зміни стали більш помітними (штатні 5 спиць колісні диски замінили на 10 спиць, змінився передній бампер, а також додана хромована окантовка решітки радіатора).
Кузовне залізо Мітсубісі Лансер, як і у більшості сучасних автомобілів м'яке і вм'ятини на ньому з'являються дуже швидко, але завдяки тому, що кузов добре оцинкований навіть під впливом реагентів якими рясно посипають у нас дороги взимку, метал непогано чинить опір натиску рудої хвороби.
Двигуни Мітсубісі Лансер.
До рестайлінгу на Мітсубісі Лансер були доступні три бензинові мотори - 1.5 (109 к.с.), 1.8 (143 к.с.) і 2.0 (150 к.с.). У 2011 році додався мотор 1.6 (117 к.с.), а ось в 2012 пішли агрегати 1.5 і 2.0 літра. Всі двигуни Мітсубісі Лансер 10 мають ланцюговий привід ГРМ, який має досить великий ресурс 300000 кілометрів пробігу. Чи не огляду на те, що всі мотори мають великий ресурс, в них були виявлені слабкі місця, при пробігу 100000 км починають пітніти сальники коленвала, і якщо не звертати уваги на підтікають сальники, то з часом знадобиться заміна не тільки сальників, але і шківа приводних ременів.
У всіх моторів є одна загальна хвороба, відпрацьовані гази можуть потрапляти в моторний відсік, через це при розгоні з'являються неприємний звук з під капота, усувається дана проблема заміною ущільнювального кільця між колектором і каталітичним аналізатором. Якщо при спробі завестися стартер крутиться, а мотор не заводиться, швидше за все потрібна заміна однієї з котушок запалювання.
Силового агрегат об'ємом 1.6 з пробігом більше 100000 км може почати під'їдати масло 100 - 300 гр., На сотню причина залягання кілець, іноді власникам допомагає вирішити проблему використання присадок, але непотрібно лити в мотор аби що, спочатку проконсультуйтеся у мотористів. Також на панелі приладів може без причини засвітитися «Чек Енджін«, причиною для даної помилки дуже часто служить збій програмного забезпечення (лікується оновленням програми).
Трансмісія Мітсубісі Лансер.
Мітсубісі Лансер оснащувався одним з трьох типів трансмісій - п'ятиступінчаста механічна коробка передач, встановлюється з будь-яким типом моторів, АКПП встановлювали з двигунами 1.5 і 1.6 літра, а варіатор з моторами 1.8 і 2.0 літра. До варіатору і автоматичної трансмісії особливих зауважень немає, як показав вітчизняний досвід експлуатації обидві коробки досить надійні, і мають великий ресурс роботи. А ось механіка встановлена в парі з двигуном 1.5 до 2008 року мали конструктивні дефекти і не відрізнялися високою надійністю. Серед найбільш поширених проблем механічної трансмісії вважаються підтікають сальники приводу, вихід з ладу синхронізатора першої передачі, а також шуми при перемиканні передач.
Варіатор який встановлюється на Лансери виявився гідною трансмісією, але боїться перегріву і поїздок на тривалі дистанції без зупинок (якщо у вас перегрівся варіатор, постарайтеся якомога раніше замінити в ньому масло), при нормальній експлуатації заміну масла потрібно проводити кожні 80 - 100 тис. Км пробігу. І якщо його правильно обслуговувати і експлуатувати варіатор проживе більше 250000 кілометрів, а якщо його не обслуговувати, то знадобиться дорогий ремонт при пробігу 100 - 150 тис. Км, тому купувати машину з варіатором потрібно, або з маленьким пробігом або у добре знайомого продавця.
Підвіска і рульове управління Мітсубісі Лансер.
Як показав вітчизняний досвід експлуатації, підвіска Мітсубісі Лансер 10 покоління, як і на дев'ятому, досить непогано адаптована до якості нашого дорожнього покриття. Єдиним істотним недоліком вважається просідання задніх пружин амортизаторів при пробігу 120 - 150 тисяч кілометрів.
Ресурс деталей передньої підвіски:
- Передні амортизатори ходять в середньому 50 - 70 тисяч км.
- Втулки і стійки стабілізатора поперечної стійкості - до 50000 км.
- Опорні підшипники 60 - 80 тис. Км.
- Задні сайлентблоки передніх важелів 80 -100 тис. Км.
- Ступичні підшипники до 120000 км.
- Кульові опори до 130000 км.
Ресурс задньої підвіски:
- Зовнішні сайлентблоки поперечних важелів до 100000 км.
- Амортизатори здатні прослужити 100 - 120 тис. Кілометрів.
- Ступичні підшипники до 150000 км, (змінюються в зборі з маточиною).
- Поздовжні важелі 150 -200 тис. Км.
Найслабше місце в рульовому управлінні - це електропідсилювач керма, який встановлювався на версії з мотором 1.5, предметом невдоволення власників послужила рейка, яка починала стукати на невеликому пробігу автомобіля. При пробігу 80000 км і більше рульова рейка починає підтікати, заміна обійдеться у офіціалів 600 - 700 у.о., ремонт в 250 - 350 у.о.
Салон.
Салон Мітсубісі Лансер досить гучний, але це і не дивно, так як оздоблювальні матеріали не найвищої якості, шви передньої панелі погано підігнані, а в місцях кріплення є люфти. Вставки під алюміній, шкіряне оздоблення керма і важеля коробки передач втрачають товарний вигляд при пробігу 80 - 100 тис. кілометрів.
підсумок:
Мітсубісі Лансер підкуповує своєю зовнішністю і дизайном, але якість збірки салону дуже сильно псує імідж якісного японського автомобіля. Для того щоб автомобіль відповідав своєму іміджу, потрібно самостійно покращувати внутрішнє оздоблення, і підтягнути слабкі сторони на той рівень, який задає його зовнішність.
переваги:
- Яскравий запам'ятовується спортивний дизайн.
- Надійна підвіска.
- Автоматична трансмісія.
- Оцинкований кузов.
- Просторий салон.
недоліки:
- М'який метал.
- Слабка шумоізаляція на автомобілях до 2011 року випуску.
- Якість обробки салону.
- Велика витрата палива на версії з мотором 2.0, в місті 12 - 14 літрів на сотню.
Якщо ви є або були власником даної марки автомобіля, будь ласка поділіться своїм досвідом, вказавши сильні і слабкі сторони авто. Можливо, саме ваш відгук допоможе іншим правильно вибрати вибрати б / у автомобіль .
АвтоАвеню
Недоліки Mitsubishi Lancer X (Мітсубісі Лансер) з пробігом. відгук
Мітсубісі Лансер одна з тих машин, без якої уявити сучасний автопром вже неможливо. Попередня генерація цього автомобіля продавалася у величезних кількостях, та й це покоління не можна назвати аутсайдером. Існує думка, що Лансер ламається рідко, але влучно, тобто ремонт дешевим не буде, а ось наскільки така думка відповідає дійсності, давайте спробуємо розібратися.
Мітсубісі Лансер 10 вперше представили на огляд публіки в січні 2007 року, в цьому ж році стартували продажі автомобіля. Десятий Лансер отримав агресивний акулячий дизайн з величезною трапецієподібної гратами радіатора, і завдяки спортивної зовнішності був прийнятий багатьма покупцями на ура. Перше оновлення Лансер 10-го покоління пройшло в 2010 році і майже не позначилося на його зовнішності. Основне зміна відбулася в автомобілі з півтора літровим мотором, в цій версії гідравлічний підсилювач керма, був замінений на електричний. Після рестайлінгу в 2011 році зовнішні зміни стали більш помітними (штатні 5 спиць колісні диски замінили на 10 спиць, змінився передній бампер, а також додана хромована окантовка решітки радіатора).
Кузовне залізо Мітсубісі Лансер, як і у більшості сучасних автомобілів м'яке і вм'ятини на ньому з'являються дуже швидко, але завдяки тому, що кузов добре оцинкований навіть під впливом реагентів якими рясно посипають у нас дороги взимку, метал непогано чинить опір натиску рудої хвороби.
Двигуни Мітсубісі Лансер.
До рестайлінгу на Мітсубісі Лансер були доступні три бензинові мотори - 1.5 (109 к.с.), 1.8 (143 к.с.) і 2.0 (150 к.с.). У 2011 році додався мотор 1.6 (117 к.с.), а ось в 2012 пішли агрегати 1.5 і 2.0 літра. Всі двигуни Мітсубісі Лансер 10 мають ланцюговий привід ГРМ, який має досить великий ресурс 300000 кілометрів пробігу. Чи не огляду на те, що всі мотори мають великий ресурс, в них були виявлені слабкі місця, при пробігу 100000 км починають пітніти сальники коленвала, і якщо не звертати уваги на підтікають сальники, то з часом знадобиться заміна не тільки сальників, але і шківа приводних ременів.
У всіх моторів є одна загальна хвороба, відпрацьовані гази можуть потрапляти в моторний відсік, через це при розгоні з'являються неприємний звук з під капота, усувається дана проблема заміною ущільнювального кільця між колектором і каталітичним аналізатором. Якщо при спробі завестися стартер крутиться, а мотор не заводиться, швидше за все потрібна заміна однієї з котушок запалювання.
Силового агрегат об'ємом 1.6 з пробігом більше 100000 км може почати під'їдати масло 100 - 300 гр., На сотню причина залягання кілець, іноді власникам допомагає вирішити проблему використання присадок, але непотрібно лити в мотор аби що, спочатку проконсультуйтеся у мотористів. Також на панелі приладів може без причини засвітитися «Чек Енджін«, причиною для даної помилки дуже часто служить збій програмного забезпечення (лікується оновленням програми).
Трансмісія Мітсубісі Лансер.
Мітсубісі Лансер оснащувався одним з трьох типів трансмісій - п'ятиступінчаста механічна коробка передач, встановлюється з будь-яким типом моторів, АКПП встановлювали з двигунами 1.5 і 1.6 літра, а варіатор з моторами 1.8 і 2.0 літра. До варіатору і автоматичної трансмісії особливих зауважень немає, як показав вітчизняний досвід експлуатації обидві коробки досить надійні, і мають великий ресурс роботи. А ось механіка встановлена в парі з двигуном 1.5 до 2008 року мали конструктивні дефекти і не відрізнялися високою надійністю. Серед найбільш поширених проблем механічної трансмісії вважаються підтікають сальники приводу, вихід з ладу синхронізатора першої передачі, а також шуми при перемиканні передач.
Варіатор який встановлюється на Лансери виявився гідною трансмісією, але боїться перегріву і поїздок на тривалі дистанції без зупинок (якщо у вас перегрівся варіатор, постарайтеся якомога раніше замінити в ньому масло), при нормальній експлуатації заміну масла потрібно проводити кожні 80 - 100 тис. Км пробігу. І якщо його правильно обслуговувати і експлуатувати варіатор проживе більше 250000 кілометрів, а якщо його не обслуговувати, то знадобиться дорогий ремонт при пробігу 100 - 150 тис. Км, тому купувати машину з варіатором потрібно, або з маленьким пробігом або у добре знайомого продавця.
Підвіска і рульове управління Мітсубісі Лансер.
Як показав вітчизняний досвід експлуатації, підвіска Мітсубісі Лансер 10 покоління, як і на дев'ятому, досить непогано адаптована до якості нашого дорожнього покриття. Єдиним істотним недоліком вважається просідання задніх пружин амортизаторів при пробігу 120 - 150 тисяч кілометрів.
Ресурс деталей передньої підвіски:
- Передні амортизатори ходять в середньому 50 - 70 тисяч км.
- Втулки і стійки стабілізатора поперечної стійкості - до 50000 км.
- Опорні підшипники 60 - 80 тис. Км.
- Задні сайлентблоки передніх важелів 80 -100 тис. Км.
- Ступичні підшипники до 120000 км.
- Кульові опори до 130000 км.
Ресурс задньої підвіски:
- Зовнішні сайлентблоки поперечних важелів до 100000 км.
- Амортизатори здатні прослужити 100 - 120 тис. Кілометрів.
- Ступичні підшипники до 150000 км, (змінюються в зборі з маточиною).
- Поздовжні важелі 150 -200 тис. Км.
Найслабше місце в рульовому управлінні - це електропідсилювач керма, який встановлювався на версії з мотором 1.5, предметом невдоволення власників послужила рейка, яка починала стукати на невеликому пробігу автомобіля. При пробігу 80000 км і більше рульова рейка починає підтікати, заміна обійдеться у офіціалів 600 - 700 у.о., ремонт в 250 - 350 у.о.
Салон.
Салон Мітсубісі Лансер досить гучний, але це і не дивно, так як оздоблювальні матеріали не найвищої якості, шви передньої панелі погано підігнані, а в місцях кріплення є люфти. Вставки під алюміній, шкіряне оздоблення керма і важеля коробки передач втрачають товарний вигляд при пробігу 80 - 100 тис. кілометрів.
підсумок:
Мітсубісі Лансер підкуповує своєю зовнішністю і дизайном, але якість збірки салону дуже сильно псує імідж якісного японського автомобіля. Для того щоб автомобіль відповідав своєму іміджу, потрібно самостійно покращувати внутрішнє оздоблення, і підтягнути слабкі сторони на той рівень, який задає його зовнішність.
переваги:
- Яскравий запам'ятовується спортивний дизайн.
- Надійна підвіска.
- Автоматична трансмісія.
- Оцинкований кузов.
- Просторий салон.
недоліки:
- М'який метал.
- Слабка шумоізаляція на автомобілях до 2011 року випуску.
- Якість обробки салону.
- Велика витрата палива на версії з мотором 2.0, в місті 12 - 14 літрів на сотню.
Якщо ви є або були власником даної марки автомобіля, будь ласка поділіться своїм досвідом, вказавши сильні і слабкі сторони авто. Можливо, саме ваш відгук допоможе іншим правильно вибрати вибрати б / у автомобіль .
АвтоАвеню