Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Недоліки третього покоління (Toyota Rav 4) Тойота Рав 4 з пробігом

  1. Недоліки третього покоління (Toyota Rav 4) Тойота Рав 4 з пробігом Тойота Рав 4 - один з найпопулярніших...
  2. салон
  3. Ходові якості третього покоління Тойота Рав 4 з пробігом.
  4. підсумок:
  5. Недоліки третього покоління (Toyota Rav 4) Тойота Рав 4 з пробігом
  6. Трансмісія
  7. салон
  8. Ходові якості третього покоління Тойота Рав 4 з пробігом.
  9. підсумок:
  10. Недоліки третього покоління (Toyota Rav 4) Тойота Рав 4 з пробігом
  11. Трансмісія
  12. салон
  13. Ходові якості третього покоління Тойота Рав 4 з пробігом.
  14. підсумок:

Недоліки третього покоління (Toyota Rav 4) Тойота Рав 4 з пробігом

Наша сеть партнеров Banwar

Тойота Рав 4 - один з найпопулярніших кросоверів на протязі довгих років, він поєднує в собі зручність, практичність і утилітарний стиль. Цей японський автомобіль є законодавцем моди в своєму сегменті, а його третє покоління не залишило байдужими навіть самих скептичні автолюбителів. Попередніх два покоління Тойота Рав 4 завоювали собі репутацію надійних і невибагливих автомобілів, а ось як йдуть справи з надійністю у третього покоління, і на що звернути увагу при покупці автомобіля старше 5-ти років, зараз і спробуємо з'ясувати.

Трішки історії:

Третє покоління Тойота Рав 4 випускається з 2006 року, машина представлена ​​в двох модифікація, версія з короткою колісною базою випускалася для Європи і Азії, з подовженою - для Північної Америки. Третє покоління кросовера стало трохи крупніше ніж його попередник, з'явилася нова трансмісія з багатодисковою муфтою в приводі задніх коліс. Також, починаючи з третього покоління, з виробництва була знята тридверна версія Рав 4. На деяких ринках була доступна і семимісна модифікація, яка в Японії продавалася, як окрема модель «Toyota Vanguard (Тойота Венгард)».

У 2008 році був проведений перший рестайлінг, в результаті якого автомобіль отримав злегка змінену зовнішність, а на американському ринку замість мотора 2.4 стали пропонувати мотор 2.5 (180 к.с.). В цьому ж році був модернізований і дволітровий агрегат, у нього з'явилася система зміни фаз газорозподілу, а віддача зросла до 158 к.с. Після рестайлінгу в більшості країн СНД були налагоджені офіційні поставки Рав 4 з подовженою базою коліс. Рестайлінг 2010 року було більше орієнтований на зміну зовнішності автомобіля, поліпшення функціональності і безпеки. Замість чотириступінчастого автомата почали встановлювати варіатор, а пятиступенчатую механіку замінила більш сучасна шестиступінчаста трансмісія. В цьому ж році почалися офіційні поставки машин з модернізованим мотором 2.0 (158 к.с.). прем'єра Рав 4 четвертого покоління відбулася на мотор-шоу в Лос-Анджелесі в кінці листопада 2012 року

прем'єра   Рав 4 четвертого покоління   відбулася на мотор-шоу в Лос-Анджелесі в кінці листопада 2012 року

Тойота Рав 4 комплектувалася наступними силовими агрегатами - бензинові 2.0 (152, 158 к.с.), 2.4 (170 к.с.) 3.5 (269 к.с.); дизельні 2.2 (136, 150 і 177 к.с.). На вторинному ринку найбільше поширення отримали два бензинові мотори, це 2.0 і 2.4 літра, дизельні автомобілі для нашого ринку велика рідкість. Двигун 2.4 більше орієнтований на американський ринок і погано переносить високооктанове паливо, тому багато механіки рекомендують заправляти його тільки 92-м бензином. Привід ГРМ у обох машин ланцюгової, ресурс ланцюга і натяжителя близько 200000 км пробігу. Приводний ремінь навісного обладнання потребує заміни раз в 100000 км. Після 150000 км пробігу бензинові мотори починають під'їдати масло, дана проблема вирішується тільки заміною поршневих кілець. Якщо двигун почав втрачати потужність або нерівно працює на холостих обертах, спробуйте почистити паливні форсунки, скоріше за все це вирішить проблему. На пробігу в 150000 км починає підтікати помпа, і якщо за цим не встежити, висока ймовірність перегріву мотора. Також, для того щоб не перегріти двигун слід промивати радіатор як мінімум раз на рік. В іншому мотори досить надійні і при належному обслуговуванні без проблем прослужать 300-350 тис. Км.

Трансмісія

До 2010 року Тойота Рав 4 комплектувалася п'ятиступінчастою механікою і чотириступінчастим автоматом. Пізніше, виробник замінив АКПП на варіатор, а замість п'ятиступінчастою механіки почали встановлювати нову шестступенчатую механічну трансмісію. Багато шанувальників Рав 4 оснащених АКПП, були дуже розчаровані такою заміною, так як автомат не доставляв ніяких проблем своїм власникам протягом 300000 км пробігу. Варіатор не можна назвати ненадійною, але все ж, він не такий довгожитель, як АКПП, ресурс варіатора не перевищує 200000 км. Щоб продовжити строк служби автоматичної трансмісії, багато власників рекомендують міняти в ній масло не рідше ніж раз в 60000 км, не вчасна заміна масла істотно зменшує ресурс коробки. Тому, перед покупкою б \ у автомобіля з АКПП, переконайтеся в своєчасній заміні масла колишнім власником, інакше, в подальшому, можна зіткнутися з серйозними проблемами. В першу чергу з'являються поштовхи при перемиканні з першої на другу, потім буде потрібно заміна гидрокомпенсаторов. До 2010 року Тойота Рав 4 комплектувалася п'ятиступінчастою механікою і чотириступінчастим автоматом

Механіка також досить надійна, але, іноді, на пробігах понад 150000 км може почати підклинювати перша і друга передача (потрібна заміна синхронізаторів). Що стосується зчеплення, то при дбайливої ​​експлуатації воно прослужить 100-120 тис. Км. Загальна проблема, як для автомата, так і для механічної коробки передач - текти сальників піввісь. Повний привід у всіх Тойотах Рав 4, як і на більшості паркетників, що підключається до своїх достатків електромагнітної муфти. На твердому покритті задіяний тільки передній привід автомобіля, але при найменшій пробуксовці, система автоматично підключає задній привід. На повнопривідних машинах потрібна заміна масла в задньому диференціалі (не рідше ніж раз в 40000 км, нехтування цими вимогами призводить до відмови заднього моста, заміна муфти обійдеться у 2000 у.е.). Якщо попередній власник рідко міняв масло, то при підключенні заднього приводу диференціал буде гудіти.

салон

Незважаючи на свій вік, салон третього покоління Тойота Рав 4 візуально виглядає непогано і вигідно відрізняється від конкурентів, а ось якість матеріалів ні чим не краще ніж у інших, а місцями навіть і гірше. Також, не радує власників автомобіля і шумоізоляція. Електрообладнання, яким оснащений Рав 4, дуже надійне, єдине, що викликає нарікання, це вимикач задніх стоп-сигналів, який розташований під педаллю гальма, досить часто він перегорає. Незважаючи на свій вік, салон третього покоління Тойота Рав 4 візуально виглядає непогано і вигідно відрізняється від конкурентів, а ось якість матеріалів ні чим не краще ніж у інших, а місцями навіть і гірше

Ходові якості третього покоління Тойота Рав 4 з пробігом.

Тайота Рав 4 володіє найкращою керованістю серед конкурентів, і за це доводиться платити комфортом, підвіска досить жорстка, через це в автомобілі відчуваються навіть незначні стики і ямки. Людям, які люблять їздити з комфортом, це може не сподобається. Що стосується надійності, то підвіска Рав 4 досить витривала, але в ремонті вона не дешева. При купівлі вживаного автомобіля, щоб не вкладати багато в ремонт, особливу увагу приділіть діагностиці ходової. Спереду встановлена ​​підвіска типу Макферсон, ззаду - багатоважільна конструкція. При кожному ТО потрібно мастило супортів, якщо цього не робити, вони почнуть закисати і підклинювати.

Як і на більшості сучасних автомобілів, найчастіше доведеться міняти стійки і втулки стабілізатора поперечної стійкості, кожні 30-50 тис. Км. Ступичні підшипники і кульові опори в середньому живуть 70-90 тис. Км, амортизатори, опорні підшипники і сайлентблоки виходжують 90-120 тис. Км. Важелі задньої підвіски живуть близько 150000 км. Найбільше клопоту завдає рульова рейка, а точніше її втулки, в рідкісних випадках вони виходжують більше 60000 км. Благо, цей вузол ремонтопрігоден, виробник знає про цю проблему і тому випустив спеціальний ремкомплект (ремонту вистачає на 15-20 тис. Км). А ось кермові тяги і наконечники досить витривалі і здатні прослужити більше 100000 км.

підсумок:

Тойота Рав 4 третього покоління не володіє ніякими видатними характеристиками, зате, в плані надійності, це дуже вдалий автомобіль. Якщо Ви спокійний водій і Вам потрібна машина для повсякденних поїздок на роботу, дачу, риболовлю або пікнік, то Рав 4 буде правильним вибором. Але, якщо Ви чекаєте від автомобіля якихось емоцій і драйву, то ця машина Вас сильно розчарує.

переваги:

  • Надійність.
  • Приємний дизайн.
  • Хороша керованість.
  • Великий дорожній просвіт.
  • Повний привід.

недоліки:

  • Погана якість матеріалів обробки.
  • відсутність шумоізоляції
  • Висока вартість на запчастини.
  • Жорстка підвіска.

АвтоАвеню

Недоліки третього покоління (Toyota Rav 4) Тойота Рав 4 з пробігом

Тойота Рав 4 - один з найпопулярніших кросоверів на протязі довгих років, він поєднує в собі зручність, практичність і утилітарний стиль. Цей японський автомобіль є законодавцем моди в своєму сегменті, а його третє покоління не залишило байдужими навіть самих скептичні автолюбителів. Попередніх два покоління Тойота Рав 4 завоювали собі репутацію надійних і невибагливих автомобілів, а ось як йдуть справи з надійністю у третього покоління, і на що звернути увагу при покупці автомобіля старше 5-ти років, зараз і спробуємо з'ясувати.

Трішки історії:

Третє покоління Тойота Рав 4 випускається з 2006 року, машина представлена ​​в двох модифікація, версія з короткою колісною базою випускалася для Європи і Азії, з подовженою - для Північної Америки. Третє покоління кросовера стало трохи крупніше ніж його попередник, з'явилася нова трансмісія з багатодисковою муфтою в приводі задніх коліс. Також, починаючи з третього покоління, з виробництва була знята тридверна версія Рав 4. На деяких ринках була доступна і семимісна модифікація, яка в Японії продавалася, як окрема модель «Toyota Vanguard (Тойота Венгард)».

У 2008 році був проведений перший рестайлінг, в результаті якого автомобіль отримав злегка змінену зовнішність, а на американському ринку замість мотора 2.4 стали пропонувати мотор 2.5 (180 к.с.). В цьому ж році був модернізований і дволітровий агрегат, у нього з'явилася система зміни фаз газорозподілу, а віддача зросла до 158 к.с. Після рестайлінгу в більшості країн СНД були налагоджені офіційні поставки Рав 4 з подовженою базою коліс. Рестайлінг 2010 року було більше орієнтований на зміну зовнішності автомобіля, поліпшення функціональності і безпеки. Замість чотириступінчастого автомата почали встановлювати варіатор, а пятиступенчатую механіку замінила більш сучасна шестиступінчаста трансмісія. В цьому ж році почалися офіційні поставки машин з модернізованим мотором 2.0 (158 к.с.). прем'єра Рав 4 четвертого покоління відбулася на мотор-шоу в Лос-Анджелесі в кінці листопада 2012 року

прем'єра   Рав 4 четвертого покоління   відбулася на мотор-шоу в Лос-Анджелесі в кінці листопада 2012 року

Тойота Рав 4 комплектувалася наступними силовими агрегатами - бензинові 2.0 (152, 158 к.с.), 2.4 (170 к.с.) 3.5 (269 к.с.); дизельні 2.2 (136, 150 і 177 к.с.). На вторинному ринку найбільше поширення отримали два бензинові мотори, це 2.0 і 2.4 літра, дизельні автомобілі для нашого ринку велика рідкість. Двигун 2.4 більше орієнтований на американський ринок і погано переносить високооктанове паливо, тому багато механіки рекомендують заправляти його тільки 92-м бензином. Привід ГРМ у обох машин ланцюгової, ресурс ланцюга і натяжителя близько 200000 км пробігу. Приводний ремінь навісного обладнання потребує заміни раз в 100000 км. Після 150000 км пробігу бензинові мотори починають під'їдати масло, дана проблема вирішується тільки заміною поршневих кілець. Якщо двигун почав втрачати потужність або нерівно працює на холостих обертах, спробуйте почистити паливні форсунки, скоріше за все це вирішить проблему. На пробігу в 150000 км починає підтікати помпа, і якщо за цим не встежити, висока ймовірність перегріву мотора. Також, для того щоб не перегріти двигун слід промивати радіатор як мінімум раз на рік. В іншому мотори досить надійні і при належному обслуговуванні без проблем прослужать 300-350 тис. Км.

Трансмісія

До 2010 року Тойота Рав 4 комплектувалася п'ятиступінчастою механікою і чотириступінчастим автоматом. Пізніше, виробник замінив АКПП на варіатор, а замість п'ятиступінчастою механіки почали встановлювати нову шестступенчатую механічну трансмісію. Багато шанувальників Рав 4 оснащених АКПП, були дуже розчаровані такою заміною, так як автомат не доставляв ніяких проблем своїм власникам протягом 300000 км пробігу. Варіатор не можна назвати ненадійною, але все ж, він не такий довгожитель, як АКПП, ресурс варіатора не перевищує 200000 км. Щоб продовжити строк служби автоматичної трансмісії, багато власників рекомендують міняти в ній масло не рідше ніж раз в 60000 км, не вчасна заміна масла істотно зменшує ресурс коробки. Тому, перед покупкою б \ у автомобіля з АКПП, переконайтеся в своєчасній заміні масла колишнім власником, інакше, в подальшому, можна зіткнутися з серйозними проблемами. В першу чергу з'являються поштовхи при перемиканні з першої на другу, потім буде потрібно заміна гидрокомпенсаторов. До 2010 року Тойота Рав 4 комплектувалася п'ятиступінчастою механікою і чотириступінчастим автоматом

Механіка також досить надійна, але, іноді, на пробігах понад 150000 км може почати підклинювати перша і друга передача (потрібна заміна синхронізаторів). Що стосується зчеплення, то при дбайливої ​​експлуатації воно прослужить 100-120 тис. Км. Загальна проблема, як для автомата, так і для механічної коробки передач - текти сальників піввісь. Повний привід у всіх Тойотах Рав 4, як і на більшості паркетників, що підключається до своїх достатків електромагнітної муфти. На твердому покритті задіяний тільки передній привід автомобіля, але при найменшій пробуксовці, система автоматично підключає задній привід. На повнопривідних машинах потрібна заміна масла в задньому диференціалі (не рідше ніж раз в 40000 км, нехтування цими вимогами призводить до відмови заднього моста, заміна муфти обійдеться у 2000 у.е.). Якщо попередній власник рідко міняв масло, то при підключенні заднього приводу диференціал буде гудіти.

салон

Незважаючи на свій вік, салон третього покоління Тойота Рав 4 візуально виглядає непогано і вигідно відрізняється від конкурентів, а ось якість матеріалів ні чим не краще ніж у інших, а місцями навіть і гірше. Також, не радує власників автомобіля і шумоізоляція. Електрообладнання, яким оснащений Рав 4, дуже надійне, єдине, що викликає нарікання, це вимикач задніх стоп-сигналів, який розташований під педаллю гальма, досить часто він перегорає. Незважаючи на свій вік, салон третього покоління Тойота Рав 4 візуально виглядає непогано і вигідно відрізняється від конкурентів, а ось якість матеріалів ні чим не краще ніж у інших, а місцями навіть і гірше

Ходові якості третього покоління Тойота Рав 4 з пробігом.

Тайота Рав 4 володіє найкращою керованістю серед конкурентів, і за це доводиться платити комфортом, підвіска досить жорстка, через це в автомобілі відчуваються навіть незначні стики і ямки. Людям, які люблять їздити з комфортом, це може не сподобається. Що стосується надійності, то підвіска Рав 4 досить витривала, але в ремонті вона не дешева. При купівлі вживаного автомобіля, щоб не вкладати багато в ремонт, особливу увагу приділіть діагностиці ходової. Спереду встановлена ​​підвіска типу Макферсон, ззаду - багатоважільна конструкція. При кожному ТО потрібно мастило супортів, якщо цього не робити, вони почнуть закисати і підклинювати.

Як і на більшості сучасних автомобілів, найчастіше доведеться міняти стійки і втулки стабілізатора поперечної стійкості, кожні 30-50 тис. Км. Ступичні підшипники і кульові опори в середньому живуть 70-90 тис. Км, амортизатори, опорні підшипники і сайлентблоки виходжують 90-120 тис. Км. Важелі задньої підвіски живуть близько 150000 км. Найбільше клопоту завдає рульова рейка, а точніше її втулки, в рідкісних випадках вони виходжують більше 60000 км. Благо, цей вузол ремонтопрігоден, виробник знає про цю проблему і тому випустив спеціальний ремкомплект (ремонту вистачає на 15-20 тис. Км). А ось кермові тяги і наконечники досить витривалі і здатні прослужити більше 100000 км.

підсумок:

Тойота Рав 4 третього покоління не володіє ніякими видатними характеристиками, зате, в плані надійності, це дуже вдалий автомобіль. Якщо Ви спокійний водій і Вам потрібна машина для повсякденних поїздок на роботу, дачу, риболовлю або пікнік, то Рав 4 буде правильним вибором. Але, якщо Ви чекаєте від автомобіля якихось емоцій і драйву, то ця машина Вас сильно розчарує.

переваги:

  • Надійність.
  • Приємний дизайн.
  • Хороша керованість.
  • Великий дорожній просвіт.
  • Повний привід.

недоліки:

  • Погана якість матеріалів обробки.
  • відсутність шумоізоляції
  • Висока вартість на запчастини.
  • Жорстка підвіска.

АвтоАвеню

Недоліки третього покоління (Toyota Rav 4) Тойота Рав 4 з пробігом

Тойота Рав 4 - один з найпопулярніших кросоверів на протязі довгих років, він поєднує в собі зручність, практичність і утилітарний стиль. Цей японський автомобіль є законодавцем моди в своєму сегменті, а його третє покоління не залишило байдужими навіть самих скептичні автолюбителів. Попередніх два покоління Тойота Рав 4 завоювали собі репутацію надійних і невибагливих автомобілів, а ось як йдуть справи з надійністю у третього покоління, і на що звернути увагу при покупці автомобіля старше 5-ти років, зараз і спробуємо з'ясувати.

Трішки історії:

Третє покоління Тойота Рав 4 випускається з 2006 року, машина представлена ​​в двох модифікація, версія з короткою колісною базою випускалася для Європи і Азії, з подовженою - для Північної Америки. Третє покоління кросовера стало трохи крупніше ніж його попередник, з'явилася нова трансмісія з багатодисковою муфтою в приводі задніх коліс. Також, починаючи з третього покоління, з виробництва була знята тридверна версія Рав 4. На деяких ринках була доступна і семимісна модифікація, яка в Японії продавалася, як окрема модель «Toyota Vanguard (Тойота Венгард)».

У 2008 році був проведений перший рестайлінг, в результаті якого автомобіль отримав злегка змінену зовнішність, а на американському ринку замість мотора 2.4 стали пропонувати мотор 2.5 (180 к.с.). В цьому ж році був модернізований і дволітровий агрегат, у нього з'явилася система зміни фаз газорозподілу, а віддача зросла до 158 к.с. Після рестайлінгу в більшості країн СНД були налагоджені офіційні поставки Рав 4 з подовженою базою коліс. Рестайлінг 2010 року було більше орієнтований на зміну зовнішності автомобіля, поліпшення функціональності і безпеки. Замість чотириступінчастого автомата почали встановлювати варіатор, а пятиступенчатую механіку замінила більш сучасна шестиступінчаста трансмісія. В цьому ж році почалися офіційні поставки машин з модернізованим мотором 2.0 (158 к.с.). прем'єра Рав 4 четвертого покоління відбулася на мотор-шоу в Лос-Анджелесі в кінці листопада 2012 року

прем'єра   Рав 4 четвертого покоління   відбулася на мотор-шоу в Лос-Анджелесі в кінці листопада 2012 року

Тойота Рав 4 комплектувалася наступними силовими агрегатами - бензинові 2.0 (152, 158 к.с.), 2.4 (170 к.с.) 3.5 (269 к.с.); дизельні 2.2 (136, 150 і 177 к.с.). На вторинному ринку найбільше поширення отримали два бензинові мотори, це 2.0 і 2.4 літра, дизельні автомобілі для нашого ринку велика рідкість. Двигун 2.4 більше орієнтований на американський ринок і погано переносить високооктанове паливо, тому багато механіки рекомендують заправляти його тільки 92-м бензином. Привід ГРМ у обох машин ланцюгової, ресурс ланцюга і натяжителя близько 200000 км пробігу. Приводний ремінь навісного обладнання потребує заміни раз в 100000 км. Після 150000 км пробігу бензинові мотори починають під'їдати масло, дана проблема вирішується тільки заміною поршневих кілець. Якщо двигун почав втрачати потужність або нерівно працює на холостих обертах, спробуйте почистити паливні форсунки, скоріше за все це вирішить проблему. На пробігу в 150000 км починає підтікати помпа, і якщо за цим не встежити, висока ймовірність перегріву мотора. Також, для того щоб не перегріти двигун слід промивати радіатор як мінімум раз на рік. В іншому мотори досить надійні і при належному обслуговуванні без проблем прослужать 300-350 тис. Км.

Трансмісія

До 2010 року Тойота Рав 4 комплектувалася п'ятиступінчастою механікою і чотириступінчастим автоматом. Пізніше, виробник замінив АКПП на варіатор, а замість п'ятиступінчастою механіки почали встановлювати нову шестступенчатую механічну трансмісію. Багато шанувальників Рав 4 оснащених АКПП, були дуже розчаровані такою заміною, так як автомат не доставляв ніяких проблем своїм власникам протягом 300000 км пробігу. Варіатор не можна назвати ненадійною, але все ж, він не такий довгожитель, як АКПП, ресурс варіатора не перевищує 200000 км. Щоб продовжити строк служби автоматичної трансмісії, багато власників рекомендують міняти в ній масло не рідше ніж раз в 60000 км, не вчасна заміна масла істотно зменшує ресурс коробки. Тому, перед покупкою б \ у автомобіля з АКПП, переконайтеся в своєчасній заміні масла колишнім власником, інакше, в подальшому, можна зіткнутися з серйозними проблемами. В першу чергу з'являються поштовхи при перемиканні з першої на другу, потім буде потрібно заміна гидрокомпенсаторов. До 2010 року Тойота Рав 4 комплектувалася п'ятиступінчастою механікою і чотириступінчастим автоматом

Механіка також досить надійна, але, іноді, на пробігах понад 150000 км може почати підклинювати перша і друга передача (потрібна заміна синхронізаторів). Що стосується зчеплення, то при дбайливої ​​експлуатації воно прослужить 100-120 тис. Км. Загальна проблема, як для автомата, так і для механічної коробки передач - текти сальників піввісь. Повний привід у всіх Тойотах Рав 4, як і на більшості паркетників, що підключається до своїх достатків електромагнітної муфти. На твердому покритті задіяний тільки передній привід автомобіля, але при найменшій пробуксовці, система автоматично підключає задній привід. На повнопривідних машинах потрібна заміна масла в задньому диференціалі (не рідше ніж раз в 40000 км, нехтування цими вимогами призводить до відмови заднього моста, заміна муфти обійдеться у 2000 у.е.). Якщо попередній власник рідко міняв масло, то при підключенні заднього приводу диференціал буде гудіти.

салон

Незважаючи на свій вік, салон третього покоління Тойота Рав 4 візуально виглядає непогано і вигідно відрізняється від конкурентів, а ось якість матеріалів ні чим не краще ніж у інших, а місцями навіть і гірше. Також, не радує власників автомобіля і шумоізоляція. Електрообладнання, яким оснащений Рав 4, дуже надійне, єдине, що викликає нарікання, це вимикач задніх стоп-сигналів, який розташований під педаллю гальма, досить часто він перегорає. Незважаючи на свій вік, салон третього покоління Тойота Рав 4 візуально виглядає непогано і вигідно відрізняється від конкурентів, а ось якість матеріалів ні чим не краще ніж у інших, а місцями навіть і гірше

Ходові якості третього покоління Тойота Рав 4 з пробігом.

Тайота Рав 4 володіє найкращою керованістю серед конкурентів, і за це доводиться платити комфортом, підвіска досить жорстка, через це в автомобілі відчуваються навіть незначні стики і ямки. Людям, які люблять їздити з комфортом, це може не сподобається. Що стосується надійності, то підвіска Рав 4 досить витривала, але в ремонті вона не дешева. При купівлі вживаного автомобіля, щоб не вкладати багато в ремонт, особливу увагу приділіть діагностиці ходової. Спереду встановлена ​​підвіска типу Макферсон, ззаду - багатоважільна конструкція. При кожному ТО потрібно мастило супортів, якщо цього не робити, вони почнуть закисати і підклинювати.

Як і на більшості сучасних автомобілів, найчастіше доведеться міняти стійки і втулки стабілізатора поперечної стійкості, кожні 30-50 тис. Км. Ступичні підшипники і кульові опори в середньому живуть 70-90 тис. Км, амортизатори, опорні підшипники і сайлентблоки виходжують 90-120 тис. Км. Важелі задньої підвіски живуть близько 150000 км. Найбільше клопоту завдає рульова рейка, а точніше її втулки, в рідкісних випадках вони виходжують більше 60000 км. Благо, цей вузол ремонтопрігоден, виробник знає про цю проблему і тому випустив спеціальний ремкомплект (ремонту вистачає на 15-20 тис. Км). А ось кермові тяги і наконечники досить витривалі і здатні прослужити більше 100000 км.

підсумок:

Тойота Рав 4 третього покоління не володіє ніякими видатними характеристиками, зате, в плані надійності, це дуже вдалий автомобіль. Якщо Ви спокійний водій і Вам потрібна машина для повсякденних поїздок на роботу, дачу, риболовлю або пікнік, то Рав 4 буде правильним вибором. Але, якщо Ви чекаєте від автомобіля якихось емоцій і драйву, то ця машина Вас сильно розчарує.

переваги:

  • Надійність.
  • Приємний дизайн.
  • Хороша керованість.
  • Великий дорожній просвіт.
  • Повний привід.

недоліки:

  • Погана якість матеріалів обробки.
  • відсутність шумоізоляції
  • Висока вартість на запчастини.
  • Жорстка підвіска.

АвтоАвеню

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов