Наша сеть партнеров Banwar
Рамні позашляховики залишилися вузьким прошарком автомобілів для цінителів - але, на щастя, деякі виробники ще заспокоюють і радують нас появою нових моделей, начебто свіжого Suzuki Jimny . Але що якщо обмежити суму вибору рамного автомобіля приблизно 1,2 мільйона рублів? Як з'ясовується, навіть за ці гроші на ринку є варіанти з абсолютно різними споживчими властивостями.
УАЗ Хантер
Ціна: від 659 900 до 744 900 рублів
З десь в голову відразу приходить закінчення приказки про «хто старе згадає»: говорити про дешеві рамні позашляховики і не згадати про Хантер - гріх. Його знімали з виробництва і знову повертали на конвеєр, його люблять або ненавидять, але він як і раніше в строю. Під капотом тут мотор ЗМЗ-40906 на 135 к.с., а про схему трансмісії з підключається передком, двоступеневої раздаткой і поніжайкой, мабуть, і розповідати зайве. Одним з ключових відмінностей в різних виконаннях Хантера є використовувані мости. Базовий «уазик» на розрізних «цивільних» мостах Тімкен варто 659 900 рублів, хоча можна знайти і «знижкові» пропозиції . На більш дорогих виконаннях ж застосовані нерозрізні Спайсер, які жорсткіше, тихіше і менше течуть. По крайней мере, по обіцянках виробника. Крім того, задній міст можна доповнити штатної блокуванням диференціалу.
У спеціальній версії Трофі в Хантере навіть можна зустріти ще одну опцію комфорту крім гідропідсилювача: підігрів передніх сидінь! Правда, на цьому список опцій закінчується. Що, в принципі, не дивно: Хантер в наш час - це автомобіль для роботяг і ентузіастів, завдяки яким, а також роботі в державних службах, він ще і залишається на конвеєрі ульяновського заводу.
УАЗ Патріот
Ціна: від 746 500 до 1 049 000 рублей
Піднімаючи цінову планку, ми знову неминуче впираємося в УАЗ - це Патріот, який зовсім недавно зазнав чергове оновлення. Детально про зміни можна дізнатися з нашого тест-драйву , Ну а тут відзначимо головне: мотор ЗМЗ-409052 від УАЗ Профі, який видає 150 к.с. і 235 Нм крутного моменту, нове рульове управління і деталі на зразок акустичного демпфера в важелі коробки передач і ручок на стійках кузова, які полегшують посадку в салон.
базовий патріот за 766 500 рублів пропонує не так багато опцій: ГУР, склопідйомники всіх дверей, електродзеркала з підігрівом і водійську подушку безпеки. Однак якщо закласти на покупку більш серйозний бюджет, то можна отримати і пасажирський ейрбеги, і кондиціонер, і підігрів передніх сидінь і керма, а в найбагатшому варіанті оснащення - навіть клімат-контроль і набір передніх і задніх парктроников. У поєднанні з кліренсом в 210 мм, роздаткою з керуванням шайбою, а не важелем, і багажником, який вміщує під стелю 1 130 літрів поклажі, це і є той набір характеристик, за який вибирають Патріот. Правда, вартість такої «упакованої» машини виходить за позначку в мільйон рублів 1 049 000, якщо бути точним. А ось автоматичної коробки передач і дизельного мотора, про які мріють багато власників і потенційні покупці, поки немає - однак ульяновци обіцяють, що в наступному році має з'явитися і те, і інше.
Цей автомобіль - багато в чому антипод Патріота: маленький, японський, трехдверний, з залежною передньою підвіскою і крихітним багажником. Але в той же час він його колега: рамна конструкція, повний привід і роздавальна коробка з заниженою передачею тому підтвердження. Jimny на метр з гаком коротше УАЗа: 3,7 метра з урахуванням запаски, і пропонує всього 4 повноцінних посадкових місця. Зате тут вже в базовій комплектації є кондиціонер, фронтальні подушки безпеки і підігрів передніх сидінь.
Під капотом у Suzuki 1,3-літровий атмосферний бензиновий мотор M13A на 85 кінських сил, в парі з яким працює або п'ятиступінчаста механіка, або чотириступінчастий автомат. При цьому автомат, всупереч деяким думкам - це відмінний вибір для Jimny, в тому числі і для виїздів на бездоріжжі: він уміло дозує тягу і стійко переносить розумні пробуксовки.
Ціни на маленький позашляховик від Suzuki починаються з 1 175 000 рублей, і хороших новин тут дві. По-перше, це вже практично повна комплектація: можна додати тільки автомат за 60 тисяч, а відмінності дорожчій комплектації JLX Mode3 за 1 280 000 рублів - це лише рейлінги і оздоблення керма і салону шкірою. Ну а друга хороша новина - це те, що напередодні кінця року і появи у дилерів Jimny нового покоління ціни на «старе» знижені, і у дилерів можна знайти машини за акційною ціною від 1 055 000 до 1 160 000 рублей.
DW Hower - це автомобіль, про який мало хто згадає при виборі нового рамного позашляховика, але при цьому, за іронією долі, відразу згадає, побачивши хоча б на зображенні. Так, DW - бренд маловідомий, його поки немає навіть в нашому каталозі . Але ж сам автомобіль - це не що інше як Great Wall Hover, який пішов з виробничого майданчика компанії Ирито, але натомість прописався в Ставрополі, на конвеєрі Derways. Ну а ім'я, права на яке залишилися у колишніх господарів, злегка змінили, залишивши таким же впізнаваним, як і зовнішність.
Незважаючи на рідкість машини, ми поїздили на ній ще на початку року, щоб переконатися, що це все той же старий добрий Hover. І дійсно, нічого не змінилося: під капотом тут дволітровий турбомотор 4G63S4T, недвозначно натякає індексом на родовід від Mitsubishi, і видає «рівні» 150 к.с. і 250 Нм моменту. У китайській специфікації, до речі, мотор 177-сильний, і теоретично заміна прошивки може повернути йому «колишню міць». Повний привід тут - як і у попередників, жорстко підключається, а роздавальна коробка - від іменитого виробника: це BorgWarner BW 47-60. А ще задні гальма, на відміну від УАЗа, дискові - для кого-то це може виявитися важливим.
За рік, що минув з моменту нашого особистого знайомства, Hower практично не подорожчав: повнопривідний позашляховик коштує від 1,2 мільйона рублів. У базовому оснащенні - не тільки гідропідсилювач, фронтальні подушки безпеки, кондиціонер, підігрівом сидінь і датчики тиску в шинах, але і більш цікаві опції на зразок підігріву лобового скла, датчиків дощу і світла, круїз-контролю і мультируль. Доплатити пропонують за дрібниці на зразок склопідйомників з антізажімом і автоматичним режимом і додаткових динаміків аудіосистеми.
Опитування
Який з цих варіантів ви воліли б?Але що якщо обмежити суму вибору рамного автомобіля приблизно 1,2 мільйона рублів?