Наша сеть партнеров Banwar
Власник розповів про всіх «одвірках» Mazda 6 GG 2007 року, помічених після двох років експлуатації. Автомобіль був куплений у родичів, тому пробіг не скручувався.
«Японець», обладнаний 1,8-літровим 120-сильним двигуном і 5-діапазонною «механікою», до теперішнього часу подолав 138 000 км. Першим недоліком машини нинішній господар назвав низьку якість лакофарбового покриття, через що на капоті з'явилося багато відколів. Незважаючи на те, що автомобіль не битий, на колісних арках виникли осередки корозії.
Наступним мінусом Mazda 6 стали фари, які з часом каламутніють, причому полірування особливо не рятує. Власник порадив ставити замість штатних ламп ксенон. Правда, при заміні лампи потрібно повністю відкручувати бампер і знімати фару.
Також у автомобіля досить часто виходить з ладу подушка двигуна. Приблизно раз на два роки доводиться міняти трубки кондиціонера. Справа в тому, що під капот потрапляють реагенти, якими посипають дороги, як наслідок трубки роз'їдає.
В підкапотному просторі в нішу з домкратом потрапляє вода, через що там утворилася іржа. Крім цього, власник Mazda 6 зазначив, що до 120 000 км пробігу перестають виконувати свою функцію фіксатори дверей.
Він також поскаржився на незручну регулювання водійського крісла, а ось у пасажира подібної проблеми немає. У числі мінусів неідеальної «шістки» були названі слабкі ступичні підшипники і жорстка педаль зчеплення.
Яна Васильєва