Наша сеть партнеров Banwar
Спав я спокійно, поки не пролунав дзвінок-в суботу вранці треба їхати в село (115км., Постійні пасажири, маршрут вивчений до стану "автопілот"). Пам'ятаючи про проблеми з просевшей КПП, вірніше про брак 1 болта в кріпленні її кронштейна (взагалі кронштейн до КПП кріпиться на 3 болта, але в картері КПП місце, де 3, самий задній болт кріпиться, у мене виламано) .Погугліл, знайшов розміри всіх блтов, але пам'ять підвела, один болт 12 \ 70, другий 10 \ 90, третій 12 \ 90.Про то, що є там на 10 я благополучно забув і купив в найближчому камазовськую магазині 12 \ 70 і 12 \ 90+ до кожного з шайбі і гроверу.Обошлось в 66р. Домовився із знайомим іншому про гаражі з ямою, як зазвичай "на півгодинки". Заліз в яму, спробував зняти захист-да фіг там, спереду зліва болт прокручується, є у мене здогади, що там гайка заставна була, але вона оторвалась.Открутіл інше, захист зняв і залишив на цьому болті висіти, мені не мешает.Далее побачив , що відсутня какраз середній болт, який на 10, про який я забув в магазіне.Пошарілся в гаражі, знайшов потрібний болт, повідомив господареві гаража про "вигідному" обміні (я йому 2 болта на 12 з шайбами, натомість 1 болт на 10, шайби у себе знайшов). Все прикрутив, КПП піднялася над захистом на пару сантиметрів, до цього лежала на защіте.Сложіл інструменти в багажник, робу переодел.Сажусь в авто а важіль КПП вгору-вниз на 5-10 см. Ходіт.Полез назад в яму-обоймі важеля прийшов хутровий зверек.Замутіл колгоспну систему (мені ж треба до магазину доїхати, щоб все купити), на фото показав, поржете хоч, але 30км. я спокійно на ній проехал.Пріехал у двір, відкрутив 4 болта з салону, 1 з них крутив мало не півгодини, поки не здогадався полегшити свою працю, теж на фото запечатліл.Ну і пішов домой.Сегодня заїхав в гараж, всі доразбірал, одня машину, знизу відкрутив 2 болта і прибрав свою сістему.Далее сборка.Как зазвичай збірка зайняла набагато більше часу т.к руки хоч і прямі, але ростуть не з плеч.Как не дивно, все зібралося, навіть жодного разу не матюкнувся, навіть самий незручний болт закрутив дуже бистро.Вообще, як пишуть люди, нужо знімати пластик, навколо важеля КПП, ручна до, але я просто зрушив цей пластик в сторону, ручник НЕ трогал.Прі установці пластини, блискуча на фото), довелося трохи доопрацювати конструкцію.Теперь важіль коштує як укопаний, передачі перемикаються чітко, аж приємно самому.Ну а всі ці проблеми через невчасно заміненої задньої опори, КПП ходила вгору-вниз, через тяги йшла негрузка на важіль, відповідно і на його опору.Вот і результат.Моя теорія про те, що у всіх поломки винні власники знову поддтверділась.Цена питання 720р.
Вгорі зліва той самий незручний болт, знаходиться під воздуховодом.Удалось відкрутити, піднявши повітропровід викруткою
Ось вона, моя система з того, що в багажнику нашлось.Провод залишився з вкорячіванія підігріву зеркал.Вполне працездатна система, як виявилося ...
Ось так це виглядає в сборе.Рядом опора, виламані з цієї рамкі.Она там в 2 х місцях кріпиться, їх і обламує.