Наша сеть партнеров Banwar
Спеціаліст докладно розповів про найбільший позашляховику в модельному ряді Volkswagen.
Семимісний Volkswagen Teramont своїми габаритами більше флагманського Touareg, але при цьому він є близьким родичем компактних кросоверів VW Golf і Skoda Kodiaq, оскільки створювався на одній з ними платформі.
Довжина кузова новинки порівнянна з такими гігантами, як Ford Explorer і Toyota Highlander, при цьому китайські комплектації Teramont занадто різняться від тих, що Volkswagen запропонував Америці і Росії. Величезний повнопривідний позашляховик покликаний конкурувати з японськими й американськими автомобілями, давно зайняли цю нішу.
Цьому може посприяти нижня цінова планка в 2 800 000 тисяч, яка, на думку експерта, дозволить більшості росіян звернути увагу на дану модель, при куди більш дорогих Land Cruiser Prado і Volkswagen Touareg. Очевидно, що при довжині салону в 5130 міліметрів, вільного простору в автомобілі буде в достатку як для другого, так і для третього ряду сидінь, а якщо скласти останній ряд - місткість багажника складе неймовірні 2 600 літрів: «Цілком можна відвести вміст невеликої однокімнатної квартири ! ».
У салоні важко виявити якісь незвичайні нововведення, адже це все той же «офіс на колесах» класичних флагманів Volkswagen - з водійського сидіння неможливо дістати до ручки пасажирських дверей, приладова панель по-німецьки лаконічна і зрозуміла, а великий сенсорний дисплей закінчує картину справжнього «люксового» кросовера. Враження від їзди у автомобіліста теж залишилися найприємніші.
2,0-літровий "атмосферник" з безпосереднім уприскуванням, турбонаддувом і віддачею 220 л.с. доповнює перевірену часом платформу від VW Golf, завдяки чому позашляховик поводиться максимально слухняно на дорозі і не дозволяє собі зайвого. «Непристойно великий, але відмінно керований!», - лаконічно закінчив огляд експерт з YouTube-каналу «Авто Плюс».
Олексій Лопатин