"П'ятнадцята" виглядає цілком традиційно, нагадуючи попереднє покоління автомобілів західних виробників
До слів керівників про те, що машина проходить випробування на заводському полігоні
До слів керівників про те, що машина проходить випробування на заводському полігоні
"П'ятнадцята" виглядає цілком традиційно, нагадуючи попереднє покоління автомобілів західних виробників
"П'ятнадцята" виглядає цілком традиційно, нагадуючи попереднє покоління автомобілів західних виробників
"П'ятнадцята" виглядає цілком традиційно, нагадуючи попереднє покоління автомобілів західних виробників
Наша сеть партнеров Banwar
Секретна нова "Волга" ГАЗ 3115, як виявилося, все-таки є. Керівництво Горьковського автозаводу довго інтригувало, спочатку обіцяючи показати новинку журналістам, потім відмовляючись від своїх слів. До слів керівників про те, що машина проходить випробування на заводському полігоні , Ставилися все більш скептично: адже у заводу давно немає власної конструкторської бази.
Проте, виявилося, що автомобіль якимось незбагненним чином дійшов до стану прототипу і дійсно проходить випробування. Зробити фото новинки і з'ясувати деякі технічні подробиці вдалося "Авторевю" .
Як і повідомлялося раніше, на відміну від своїх попередниць, що претендували на місце в так званому "бізнес-класі" (Е-клас), нова "Волга" відноситься до більш скромному сегменту D, що пустує після зупинки заводу "Москвич".
На спробах створити автомобіль в "споконвічно російською" стилі, як це було з невдалою моделлю ГАЗ-3111, в Нижньому поставили хрест. "П'ятнадцята" виглядає цілком традиційно, нагадуючи попереднє покоління автомобілів західних виробників. На те, що це ГАЗ, вказує лише широка фальшрадіаторная грати.
ГАЗ 3115 - як і раніше заднеприводная модель. Однак конструкція ходової частини стала цілком сучасної: ззаду підвіска замість допотопних ресор, спереду - двохважіль. Автомобіль оснащений АБС, гальма на всіх колесах - дискові.
На машині, яка проходила випробування, стояв чотирициліндровий 16-клапанний двигун ЗМЗ-4062 об'ємом 2,3 л потужністю близько 130 к.с. Однак, на думку "Авторевю", під капот можна буде впихнути і шестициліндровий.
П'ятиступінчаста коробка передач - нова, як кажуть, значно знизилися вібрації.
Колісна база - близько 2700 мм, довжина - трохи більше 4500 мм, висота - близько 1450 мм. Салон 3115 трохи просторіше, ніж у 3110.
Всередині машини все спокійно, функціонально і, схоже, ергономічно. Передбачаються подушки безпеки для водія і пасажира, хоча на прототипі їх не було.
За технічними характеристиками - машина непогана. Однак все впирається в головне питання: коли і за якою ціною з'явиться нова "Волга" в продажу. А в керівництві ГАЗу на цю тему воліють не говорити: ще свіжа в пам'яті історія з ущербної "одинадцятої" моделлю, на розробку якої викинули 130 млн дол. А в результаті виявилося, що за 14 тис. Доларів така машина нікому не потрібна.
Прихильники нової 3115 запевняють, що випадок з автомобілем ГАЗ-3111 - не показові. Рішення приймалися спонтанно, до чого змушувала економічна ситуація. Помилки, як кажуть, врахували: ціну постараються загнати в 10 тис. Доларів, що навіть при невеликих обсягах випуску зробить виробництво рентабельним.
За даними "Авторевю", якщо керівництво зважиться на фінансування проекту, то нова "Волга" може з'явитися в продажу приблизно через три роки. Однак якщо і на цій "Волзі" буде поставлений хрест, то, на думку багатьох, нової Волги вже не буде ніколи, а ГАЗ остаточно втратить ринок легкових автомобілів.