Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Nissan Almera проти Citroen C-Elysee: Напівкровний і француз

  1. Економіка повинна бути економною
  2. простушка Елліс
  3. комплекс повноцінності
  4. Змішана кров - російський розмірчик
  5. бюджетна арифметика
  6. конкуренти

Наша сеть партнеров Banwar

Конкуренція серед затребуваних бюджетників B-сегмента загострюється на очах

Конкуренція серед затребуваних бюджетників B-сегмента загострюється на очах. Весна подарувала Росії відразу три прем'єри - крім «нашої» Almera на ринок вийшли Citroen C-Elysee і Chevrolet Cobalt . Як тільки випала нагода, ми схрестили Альмера з Єлисеєм (порівняння з Кобальтом - в найближчих планах).

Економіка повинна бути економною

Автомобілі виявилися приблизно рівні за ціною і з механічними трансмісіями, так що порівняння більш ніж коректно. Наша Альмера обійшлася нам у 559 тис. Руб. (529 тис. - заводська ціна, плюс 30 тис. Нав'язаних дилером допів). Єлисей у поданій комплектації подорожче - 610 тис. Руб, але це доплата за більш багате оснащення. В наявності у Єлисея системи додаткової активної безпеки (система допомоги при екстреному гальмуванні), складаний задній диван, обігрів нижньої частини лобового скла, caraudio з USB, Bluetooth і управлінням на подрулевом джойстику. Ну і 13 к.с. в доважок. Є відмінності і в дрібницях: немає в Альмерії функції, що дозволяє дотиком три рази моргнути поворотником, відсутній індикатор непристебнутий ремінь водія. Але де в чому обділений і Citroen: у француза немає шкіряної обробки керма, кишені в спинці сидіння пасажира і парктроника (нав'язаного нам дилером Nissan). Цікава вартість опцій: для Nissan литі диски обійдуться в 5 тисяч рублів, а для Citroёn - 15 000, забарвлення «металік» для Альмера коштує 6 000, а для C-Elysee - 10 500 рублів.

Про історію проекту та споживчих якостях Almera ми розповідали досить докладно. Вибач, друже, в цей раз ми будемо більше говорити про твоє опонента. А хто призабув, почитайте ці пости: « Альмера прибула в Москву. Обговорюємо підсумки перегону, ділимося враженнями про авто »,« Вважаємо витрати після покупки, заміряємо апетит в міському середовищі ».

простушка Елліс

Citroёn C-Elysee вже отримав ужиткові «ники»: в чоловічому роді - Єлисей, в жіночому - Елліс. Прямо по The Beatles. Тоді ... що це за дівчинка і де вона живе? C-Elysee розроблявся французами з 2009 року спеціально для країн Латинської Америки, Туреччини, Китаю та Росії під кодовою назвою М4. Проектувався автомобіль спільно з Peugeot і має брата-близнюка на ім'я Peugeot 301 . Хоча говорити про самостійну розробку не зовсім коректно - С-Elysee базується на розтягнутій базі хетчбека С3: в порівнянні з донором колісна база збільшилася на 11 см, і цей простір відданий в розпорядження задніх пасажирів. Проводять бюджетний Сітроен на складальному підприємстві Vigo в Іспанії, а це значить, що в його ціні закладені додаткові транспортні витрати і митні збори.

При зовнішньому порівнянні виграє Almera: костюмчик Єлисея настільки ж простий, як кокошник рязанського селянина: мінімум прикрас, без зайвих витребеньок і витребеньок, чистенько і акуратно. Та й виглядає він на тлі Nissan якось дрібнувато, хоча різниця в розмірах невелика (Nissan майже на 23 см довше і на 5,6 см вище, зате Citroen на 5 з невеликим ширше). У Almera запам'ятовуються передні фари і грати радіатора в стилі більшої Teana, та й в профіль автомобіль виглядає солідно, хоча при погляді ззаду (через витягнутих фар) - зайве важкувата. В цілому нудну і сіру зовнішність Єлисея хоч якось пожвавлюють куці інсталяції хрому - подвійні шеврони спереду і ззаду, та тоненька подоконная обведення, плюс виразні виштамповки, що надають якусь вишуканість вигляду. А в цілому - незвично безлика для француза зовнішність.

У загальному і цілому по екстер'єру: Nissan виглядає солідніше і сучасніше. Тобто та третина покупців, яка згідно з дослідженнями маркетологів на перше місце ставить зовнішність, вибере Almera. Забігаючи трохи по часу вперед, скажімо: корейські конкуренти все одно будуть більш симпатичний.

Спереду C - Elysee більше нагадує більший С4 Sedan, ніж хетчбек С3, на розтягнутій платформі якого він і побудований
Спереду C - Elysee більше нагадує більший С4 Sedan, ніж хетчбек С3, на розтягнутій платформі якого він і побудований. А ось ззаду модель абсолютно оригінальна. Штучно витягнуті ліхтарі візуально подовжують невеликий по довжині кузов.

Зовнішні хромовані ручки відкривання дверей у Nissan однозначно солідніше. Кермо здався зручнішим, але надмірно утилітарним (в обох - тільки з регулюванням по куту нахилу). Магнітоли у обох авто розташовані зручно, а у Nissan мають великі кнопки - НЕ промахнешся навіть в зимових рукавичках (в Citroen навпаки - ергономіка магнітоли викликала багато нарікань), правда USB-порту немає. Кривенький сидіння без вираженої бічної підтримки у Альмера не вражають, але влаштуватися без дискомфорту вийшло швидко. В Сітроені сидіти комфортніше за рахунок краще спрофільованих сидінь, які перекочували з С3. Ящик для рукавичок в Almera невеликий, покласти туди пляшку з водою або папку з документами формату А4 не вийде. До речі, в бічні кишені в дверях у Nissan вміщається тільки літрова пляшка з водою, і тільки спереду. На задніх дверях ємностей немає взагалі. Навіть склопідйомники переїхали на центральний тунель між пасажирськими сидіннями, і водієві доведеться до них тягнутися, що незручно. Задні скла опускаються чи наполовину.

C-Elysee в плані побутового комфорту краще. У задніх пасажирів приводи склопідйомників на центральному тунелі і теж ззаду, але водієві не треба вигинатися - вони продубльовані на всі боки від важеля перемикання передач.

Різномасті кнопки склопідйомників Альмера як ніби познімали з різних авто, а потім ще й розкидали по салону
Різномасті кнопки склопідйомників Альмера як ніби познімали з різних авто, а потім ще й розкидали по салону. Передні - посередині центральної консолі, задні - десь на відстані витягнутих рук водія, а між ними, під ручником, розташувалася кнопка блокування склопідйомників. Відоме французьке рішення на японському автомобілі виглядає безглуздо. На середньої фотографії видно, що у санчата пасажирського сидіння немає пластикового кожуха - економія, зведена в абсолют.

У Сітроен з кнопками склопідйомників теж не ідеально - розташовані вони по різні сторони від важеля перемикання передач
У Сітроен з кнопками склопідйомників теж не ідеально - розташовані вони по різні сторони від важеля перемикання передач.

Передня панель в обох авто зроблена з грубого, як бетон, і дзвінкого, як ДСП, пластику, але ось сторонніх скрипів жоден авто не видає. У Сітроена в наявності два зручних підстаканники між передніми кріслами, якими можуть користуватися і задні пасажири. А ось на задньому сидінні Nissan - скромно, як на гальорці. У плюсі ​​(в тому числі і в порівнянні з Єлисеєм) тільки кишеню в спинці переднього пасажирського сидіння (у водійського його чомусь немає). У Ніссана зате є плюс для «просунутих користувачів»: розетка 12V ( «прикурювач»), в яку можна прилаштувати розгалужувач бортової електроніки, розташована поруч з підстаканниками. В Сітроені знайти місце для такого девайса вже складно (ледве впихнули розгалужувач між сидінням і центральним тунелем), і дроти доведеться тягнути через півсалону.

USB і AUX в Сітроені - це добре, але прикурювач і попільничка розташовані незручно
USB і AUX в Сітроені - це добре, але прикурювач і попільничка розташовані незручно.

Невибагливої ​​користувач цілком буде задоволений музичними можливостями авто (хоча вокальні дані Альмера здалися трохи краще). У Єлисея є приємний для бюджетника бонус - традиційний для PSA джойстик керування аудіосистемою під кермом і Bluetooth (подружити телефон з цією системою виявилося просто). На відміну від Nissan, управління магнітолою в Елисее викликало багато запитань: кнопки дрібні, їх багато, вони розташовані настільки нелогічно, що інтуїтивно в них не потрапиш. Великий круглий перемикач в центрі тільки збиває радіостанції і гортає треки, але не регулює, як того чекаєш, гучність. Самі кнопки регулювання рівня звуку дрібні, як комарі, і заточені виключно під водія (у якого ще й джойстик є).

Плюс Nissan - можливість отримати за невелику доплату технологічну мультимедійну систему Nissan Connect з п'ятидюймовим сенсорним екраном, навігацією, Bluetooth і USB.

До традиційного для PSA зручному підрульовими пульту керування магнітолою звикаєш швидко, хоча при тотальної економії на всьому він виглядає як прибулець з «красивого життя»
До традиційного для PSA зручному підрульовими пульту керування магнітолою звикаєш швидко, хоча при тотальної економії на всьому він виглядає як прибулець з «красивого життя».

Магнітола C - Elysee (вгорі) технологічнішими і сучаснішою, ніж у Almera (внизу), але остання набагато завжди готовий допомогти до пользователю
Магнітола C - Elysee (вгорі) технологічнішими і сучаснішою, ніж у Almera (внизу), але остання набагато завжди готовий допомогти до пользователю.У Citroen система повністю русифікована і розпізнає кирилицю, в той час як Nissan замість назв російською видає на дисплей тарабарщину.

У Citroen система повністю русифікована і розпізнає кирилицю, в той час як Nissan замість назв російською видає на дисплей тарабарщину

комплекс повноцінності

Ледве рушивши, розумієш, наскільки утилітарні ходові якості Almera. Кермо в паркувальних режимах настільки важкий, що сумніваєшся в наявності гідропідсилювача. Зате з набором швидкості він стає невагомим і з невиразною зворотним зв'язком. У Єлисея електропідсилювач адекватно змінює жорсткість в залежності від швидкості і в управлінні надійніший і прогнозований.

Колісна база у Альмера найбільша в класі - 2700 мм, проти 2652 мм у C-Elysee, так що ззаду по довжині навіть просторіше, ніж в Nissan Teana
Колісна база у Альмера найбільша в класі - 2700 мм, проти 2652 мм у C-Elysee, так що ззаду по довжині навіть просторіше, ніж в Nissan Teana. При бажанні тут запросто можна випрямити ноги.

Коробка передач Citroen порадувала чіткістю роботи, по співвідношенню ціна / задоволення від водіння C-Elysee поза конкуренцією. Хіба що ходи важеля надмірно великі. А ось в Nissan перемикання важеля розкидані в просторі і не радують чіткістю перемикання.

Чуйність Сітроена на натиснення педалі акселератора оптимальна, а двигун еластичний, хоча на низах і не такий тяговітий, як у Nissan. Зате на високих оборотах Citroen куди енергійніше, а звук мотора приємніше і спокійніше. Та й взагалі при русі C-Elysee значно тихіше Альмера. Лише на швидкості за 120 км / год двигун починає добре прослуховуватися в салоні (обороти двигуна смикаються в районі 4000). У Ніссаном шум йде не стільки від двигуна, як від коліс (правда, француз був взутий в Goodyear, а Nissan в куди більш гучний Amtel, але це не вирішальний фактор акустичного дискомфорту).

Розганяється Nissan мляво, не в приклад енергійному Citroen (за паспортними характеристиками до сотні програє 1,5 сек.): У Almera менше потужність (102 к.с. проти 115), і на 90 кг більше вага.

Спідометр Сітроена (зверху), на відміну від більшості французьких машин, з парної оцифруванням
Спідометр Сітроена (зверху), на відміну від більшості французьких машин, з парної оцифруванням. А у Альмера на сонці практично неможливо побачити, чи включений неподілений по сторонам покажчик поворотів чи ні.

Розгін до сотні у Ніссана займає 10,9 сек
Розгін до сотні у Ніссана займає 10,9 сек., А з автоматом - все 12,7 секунд. Сітроен значно швидше проробляє вправу 0-100 км / ч - 9,4 сек.

Плавність ходу і комфорт обох машин куди вище, ніж можна було очікувати в бюджетному сегменті, і багато в чому це заслуга довгою бази. Шасі Сітроена - просто чудово! Крен невеликі, а знесення легко прогнозується. На трасі, навіть на високих швидкостях, ніякої розкачки, рискання і парусність. Від такого драйверского шасі слід було б очікувати дискомфорту на стиках асфальту, але обходиться без цього. Підвіска відпрацьовує всілякі нерівності, і лежачі поліцейські проходяться м'яко і без судом майже на будь-якій швидкості, плавність ходу оптимальна.

Nissan порадував збалансованістю ходових якостей. І якщо в плані задоволення від водіння Almera відстає, то над підвіскою японці попрацювали не гірше французів. І на міських, і на заміських швидкостях Almera досить комфортна, і в цьому заслуга великих ходів підвіски, здатної успішно перетравлювати нерівності, не звертаючи уваги на їх калібр. Пробити підвіску - треба постаратися!

Змішана кров - російський розмірчик

У чому автомобілі єдині, так це простір на задньому дивані. З цим аргументом не сперечатиметься жоден з популярних конкурентів - Kia Rio , Volkswagen Polo Sedan, Hyundai Solaris і Chevrolet Aveo . У наших піддослідних запас простору більше на революційні 5-7 см - приблизно такий же, як у Volkswagen Passat або Ford Mondeo . Звучить заманливо, але комфортно всістися втрьох в Сітроені не дозволить відстань від дверей до дверей - салон такий же вузький, як у С3. Але в Ніссані задній диван по плечах вже ще на 5 см (1748 мм у Сітроена проти 1695 мм у Ніссана)!

Салон C - Elysee (вгорі) візуально нагадує оздоблення в С3, але при детальному розгляді Елліс виявляється набагато простіше свого соплотформенніка
Салон C - Elysee (вгорі) візуально нагадує оздоблення в С3, але при детальному розгляді Елліс виявляється набагато простіше свого соплотформенніка. А ось салон Альмера плоть від плоті Renault Logan.

А ось салон Альмера плоть від плоті Renault Logan

Багажники обох машин одні з найбільших в класі: 500 і 506 літрів у Ніссана і Сітроена відповідно. Відкрити багажник в Nissan можна як з салону, так і ключем. У Єлисея багажник також відкривається з салону або дистанційно кнопкою на ключі. Кришки багажників в обох авто при активації злегка піднімають - бруднити руки не доведеться. Неприємним сюрпризом від Єлисея може виявитися удар по голові під час пошуку чогось в бездонному зеве - ніяких пружин і гідравліки немає, так що якщо не підняти багажник вгору до упору, він почне мимоволі закриватися. Арки коліс з'їдають занадто багато корисного простору в багажниках обох авто.

Арки коліс з'їдають занадто багато корисного простору в багажниках обох авто

Обсяг багажника Сітроена можна збільшити майже в два рази, склавши роздільні задні сидіння
Обсяг багажника Сітроена можна збільшити майже в два рази, склавши роздільні задні сидіння. Зворотний бік економії: відсутність обшивки, так що можна порізатися об гострі краї. Але рівну підлогу зробити все одно не вийде. А нерозрізний і не складаний диван Альмера - нюанс, який може відлякати прагматичних покупців. Хоча ніссановци обіцяють скоро усунути цей недолік (заявлено, що в другому поколінні родинного Логана він вже усунутий). Багажний отвір ширше у Nissan - такий, що можна покласти і дитячу коляску.

Багажний отвір ширше у Nissan - такий, що можна покласти і дитячу коляску

У обох авто повнорозмірні колеса такого ж розміру, як і штатні, тільки на сталевому диску
У обох авто повнорозмірні колеса такого ж розміру, як і штатні, тільки на сталевому диску.

Оглядовість обох машин питань не викликає - ні в місті, ні на парковці. Передні стійки вузькі, а то, що приховали задні, з запасом компенсують великі бічні дзеркала.

При уважному прочитанні технічних характеристик бачиш кілька переваг Almera. Важливе - кліренс. У Альмера він, як у деяких кросоверів - 160 мм з урахуванням штатно встановленої захисту картера проти 142 мм Сітроена, і це - без захисту. На розбитих дорогах ця різниця може бути принципова! Друге російське перевага - Nissan перетравлює 92-й бензин, тоді як мотори Citroen воліють 95-й. Однак дані про витрату палива зводять цю перевагу нанівець: в змішаному циклі Citroen витрачає 6,5 л / 100 км, а Nissan - 7,2. В умовах реального московського трафіку обидві цифри виявилися значно вище - під час тесту Nissan показав 15,4 л / 100 км, а Citroen 12,8 л / 100 км.

В умовах реального московського трафіку обидві цифри виявилися значно вище - під час тесту Nissan показав 15,4 л / 100 км, а Citroen 12,8 л / 100 км

Власникам Citroen більше не треба ходити на заправці з кришкою бензобака на ключі
Власникам Citroen більше не треба ходити на заправці з кришкою бензобака на ключі. А ось ниссановский бак закривається на ключ, але не обов'язково його носити разом з пробкою. І ще один нюанс. Зазвичай на японських машинах бак розташований зліва, в зв'язку з лівостороннім рухом, а у європейців - справа. Однак у цієї парочки все навпаки. І якщо рішення Nissan ще можна списати на російську адаптацію, то «чейндж» Citroen - загадка.

Підходи до російської адаптації в обох авто різний. Nissan збільшив обсяг бачка склоомиваючої рідини (5 літрів), зону очищення скла щітками, додав антикорозійної стійкості, зробив жорсткішими кузов, додатково захистив бензобак, комунікації і встановив сталевий захист картера. Citroen передбачив підігрів нижньої частини лобового скла, посилив кузов і зробив подвійне ущільнення дверей.

бюджетна арифметика

Якщо за основу брати розміри бази, то конкурентів у цих авто немає, хіба що соплатформенний з Сітроеном Peugeot 301 (ціни на нього ідентичні). Вартість на Citroen C-Elysee в базовому виконанні і з 72-сильним двигуном 72 к.с. і МКПП починаються з 455 900 рублів. За авто з кондиціонером, музикою і деякими приємними дрібницями доведеться заплатити 510 400 рублів. Автомобіль в середній комплектації з двигуном 115 к.с. обійдеться в 565 400 рублів, а наш екземпляр з рядом додаткових опцій оцінюється в 610 900 руб. Версію із застарілим чотириступінчастим автоматом можна купити вже за зовсім небюджетні 600 400 рублів. У Близнюка Peugeot 301 крім цього в наявності є дизельний мотор, ціни на який починаються з 681 900 руб., І доступний він тільки в максимальній комплектації.

Ціни на Nissan Almera стартують з 429 000 рублів (для всіх версій єдиний мотор - 1,6, 102 к.с.), але це абсолютно «голий» авто. Варіант з кондиціонером обійдеться в усі ще бюджетні 474 000 рублей, доплата за литі диски складе всього 5 тисяч. Топова комплектація Tekna стартує з 523 000 рублей. Плюс доплати за забарвлення «металік» (6 000 рублів), фірмову медіасистему Nissan Connect (12 000) і чотириступінчастий автомат (30 000 рублів).

Almera явно орієнтована на покупця СЕРЕДНЯ віку, причому Чоловіка. І це повинен буті єдиний автомобіль в сім'ї, что прийшов на зміну вазовской продукції або того ж Логану. ЦІ ПОКУПЦІ будут Альмерія задоволені и закриють очі на різко пахне дешевизною салон, посередні шумоізоляцію и Слабкий для такого великого кузова мотор. Адже за відносно невеликі гроші вони отримують великий, надійний, технічно простий і збалансований сімейний автомобіль з врівноваженим характером. C-Elysee дорожче, але функціонально не привносить нічого нового в порівнянні з Альмерія. Можна змиритися навіть із прорахунками в ергономіці, тому що їде цей автомобіль як треба! Зовсім не по-бюджетному. Але чим він буде брати покупців, хоча б тих, хто молодший альмероводов, не зовсім зрозуміло.

Що стосується особисто мене, то я б віддав свій голос Ситроену, тому що всередині він не тисне своєю бюджетною, та й від водіння отримував майже задоволення, а не тільки ознаки руху. Але ж майже за ці ж гроші можна купити більш престижний, красивий і куди більш просторий C4 Sedan (в схожій комплектації він всього на 10 000 рублів дорожче). Але якщо в кишені лише 529 000 і ні копійкою більше, я б купив Almera - і в цій покупці кожен рубль виправдає себе.

конкуренти

Ціни на K ia Rio стартують з 489 900 рублів за версію з 1,4-літровим двигуном (107 к.с.) і «механікою». Тут вже є кондиціонер, але немає музики і підігріву сидінь. Зате «автомат» можна отримати вже за 529 900 руб. За більш-менш нормальну комплектацію зі 123-сильним мотором і «механікою» доведеться віддати 549 900 рублів. А топовий варіант обійдеться ще на 100 тисяч дорожче.

Hyundai Solaris в «базі» без кондиціонера з мотором 107 л.с. і МКПП обійдеться в 459 000 рублей. Доплата за кондиціонер 20 000, а за АКПП ще 35 000. Разом набігає 514 000 рублей. А якщо взяти машину в більш-менш гідної комплектації з МКП і мотором потужніший (123 л.с.), то заплатити доведеться 569 000, а за машину в топ-версії - 689 тисяч.

У базовому VW Polo Sedan за 449 900 рублів немає кондиціонера. Так що за машину в середній комплектації з кондиціонером, МКПП і 105-сильним двигуном, але без музики просять мінімум 530 100 рублів, а за такий же варіант з 6-ступінчастим автоматом 576 800 руб. Топова комплектація без додаткових опцій з цим же (єдиним) мотором і МКПП коштує 594 500 рублів, з автоматом - 641 200.

Ще дві альтернативи представляє Chevrolet - моделі Aveo і Cobalt, які стоять в базі 464 000 і 444 000 руб. відповідно, а у версії з кондиціонером 507 000 (МКПП, 115 к.с.) і 490 000 (МКПП 105 к.с.). Топовий варіант обійдеться в 548 000 і 538 000 рублей. Доплата за 6АКПП - 33 000 рублів.

Самим бюджетним виглядає Renault Logan - мабуть, головний конкурент Ніссана за гаманці економних покупців, особливо, з огляду на швидку зміну поколінь. Ціни стартують з 349 000 руб, що на 80 000 менше, ніж базова Almera. Правда, двигун чахленькій 1,4 л. (75 к.с.). За версію з 1,6-літровим мотором (102 к.с.) просять 424 000 рублей, що всього на 5 000 рублів дешевше аналогічного Ніссана. Топова комплектація з МКПП обійдеться в 466 тисяч, а доплата за архаїчний автомат складе 34 000 рублей.

У сухому залишку ми отримуємо, що Nissan Almera виглядає чи не найбільш привабливою пропозицією в сектор 430-530 тис. Але на ринку автомобіля поки не видно, не дивлячись на те, що в цьому році заявлено випуск 60 000 авто. Незважаючи на те, що C-Elysee грає з Almera на одному полі, мабуть, PSA робить ставку на більший С4 Sedan, адже саме його запустив у виробництво в Калузі. А Єлисей, як уже говорилося вище, імпортується з Іспанії, що веде до подорожчання. З іншого боку, в порівнянні з корейськими конкурентами, VW і Chevrolet, С-Elysee має перевагу в розмірах і виправдовує свою ціну.

Технічні характеристики
Nissan AlmeraCitroёn C-ElyseeДвигун

Бензиновий (АІ-92) Бензиновий (АІ-95) Робочий об'єм двигуна, куб. см 1598 1587 Кількість клапанів 16 16 Потужність, л. с. / об. хв. 102/5750 115/6050 Крутний момент, Нм / об. хв. 145/3750 150/4000 Трансмісія

Коробка передач 5 МКП 5 МКП Підвіска

Передня незалежна, пружинна, McPherson незалежна, пружинна, McPherson Задня напівзалежна, пружинна напівзалежна, пружинна Гальма

Передні дискові, провітрюватись дискові, вентильовані Задні барабанні барабанні Колеса

Диски легкосплавні легкосплавні 185/65 R15 185/65 R15 Розміри, обсяг, вага

Довжина / ширина / висота, мм 4656/1695/1522 4427/1748/1466 База, мм 2700 2652 Кліренс, мм 160 142 Споряджена маса, кг 1177 1090 Повна маса, кг 1600 +1524 Обсяг паливного бака, л 50 50 Обсяг багажника, л 500 506 Динамічні характеристики

Максимальна швидкість, км / год 185 188 Розгін до 100 км / год, сек. 10,9 9,4 Витрата палива, л / 100 км

Міський режим 9,5 8,8 Заміський режим 5,8 5,3 Змішаний режим 7,2 6,5 Вартість

Ціна тестового авто, р. 559 000 610 900

О це за дівчинка і де вона живе?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов