Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Nissan Patrol (2019-2020) ціна і характеристики, фотографії та огляд

Наша сеть партнеров Banwar

Шосте покоління цього позашляховика представлено на ринку з 2010 року, оновлення «2014 модельного року» було офіційно представлено ще восени 2013-го в рамках автошоу Дубаї, але до Росії оновлений флагман «Ніссана» дістався саме в 2014 році. Пропонуємо детально ознайомитися з новинкою і з'ясувати - чи стали «Патрол» в чомусь краще?

Так ось, флагманський позашляховик Nissan з індексом «Y62», який постав громадськості в 2010 році, запропонував шанувальникам цієї моделі абсолютно новий (в порівнянні з попередником) рівень комфорту, один з найбільш тяговиті двигунів в своєму сегменті, при цьому він зберіг свій серйозний зовнішній вигляд ... Але час не стоїть на місці і, як то кажуть, «вимагає змін» - які і наздогнали Patrol в 2013 році.

Варто відразу сказати, що багато хто очікував від виробника набагато більшого, але аж надто точковими виявилися зроблені перетворення, які абсолютно не стикуються з новим «цінником». Судіть самі - від дорестайлингового варіанти новинку відрізняє тільки новий передній бампер, змінилася передня і задня оптика, оновлена ​​решітка радіатора, так хромовані молдинги по нижній частині дверей. До цього списку також можна віднести і парочку малопомітних деталей у вигляді прибираються омивача фар і переглянутого дизайну колісних дисків в «топовому» варіанті оснащення. В іншому шостий Nissan Patrol залишився колишнім - таким же габаритних, брутальним і трохи агресивним, що й вимагається від серйозного позашляховика.

До речі, про габаритах. В результаті оновлення вони залишилися незмінними: довжина кузова становить 5160 мм, з яких 3075 мм припадають на колісну базу. Ширина залишилася на рівня 1995 мм без урахування дзеркал, а висота обмежена відміткою 1940 мм. Передня і задня колія відповідно рівні 1706 і 1704 мм, висота дорожнього просвіту - 275 мм. Коефіцієнт аеродинамічного опору кузова - 0,40 Cx. Мінімальна споряджена маса автомобіля - 2785 кг.

Мінімальна споряджена маса автомобіля - 2785 кг

Семимісний салон Ніссана Патрол зазнав ще менше змін, ніж екстер'єр позашляховика. По суті, всі зроблені перетворення зводяться до використання більш дорогих матеріалів обробки, правда при цьому доведеться повірити на слово виробникові, так як на око і дотик явного зростання якості обробки розгледіти не вдасться. Мінімалістичні зміни салону говорять про те, що рестайлінговий варіант успадкував всі плюси і мінуси свого дорестайлингового попередника. Серед вагомих плюсів, перш за все, виділимо високоякісну шумоізоляцію, завдяки якій в салоні цього автомобіля так само тихо і комфортно, як в седані бізнес-класу. Варто відзначити і ергономіку передній панелі, що забезпечує зручний доступ до всіх елементів управління.

Тепер про мінуси Y62-го. По-перше, це не зовсім зручні крісла, з яких легко «випасти» при різких маневрах на високій швидкості. По-друге, погано продумане меню бортового комп'ютера і мультимедійної системи. По-третє, середня якість звучання штатної аудіосистеми, помітно поступається основним конкурентам в сегменті повнорозмірних позашляховиків преміум-класу. По-четверте, робота кліматичної установки, яка не тільки надмірно голосно шумить, але і вкрай слабо прогріває салон в зимовий час.

Після вагомою «ложки дьогтю» додамо ще трошки «меду». У всі часи Nissan Patrol славився своєю місткістю і версія 2014-2015 модельного року винятком не стала. У базі багажник цієї машини здатна проковтнути до 550 літрів вантажу, але, за рахунок безлічі варіантів трансформації салону, корисний об'єм можна збільшити до 1490 літрів (склавши третій ряд) або до 3170 літрів (склавши другий ряд і переднє пасажирське крісло).

Технічні характеристики. Під капотом змін зовсім не відбулося, японці навіть перенастроюванням мотора особливо себе не обтяжували, запропонувавши покупцям оновленого Патрол вже знайому силову установку.
Це означає, що новинка отримала 8-циліндровий V-подібний бензиновий двигун з робочим об'ємом 5,6 літра (5552 см³). Мотор оснащений 32-клапанним ГРМ, системою регулювання фаз газорозподілу і ступеня відкриття клапанів (VVEL), а також системою безпосереднього вприскування палива (DIG), що дозволяє по максимуму використовувати можливості конструкції двигуна, вичавлюючи з нього 405 к.с. або 298 кВт потужності при 5800 об / хвилину. Пік крутного моменту даного силового агрегату доведений до позначки 560 Нм, що досягаються при 4000 об / хвилину, що дає можливість прискорити габаритний і вельми важкий позашляховик з 0 до 100 км / год всього за 6,6 секунди, або розігнати його до максимальної швидкості в 210 км / год.
Відзначимо, що середня витрата палива при цьому прогнозується розробникам на рівні 14,5 літра, але, як показує досвід експлуатації дорестайлингового варіанту, орієнтуватися все ж треба на цифру 16,0 літра. Що стосується витрат на бензин в умовах міських пробок, то в середньому (за даними незалежних тестів) він становить близько 22,0 літра, а на швидкісній трасі знижується до позначки 12,0-13,0 літра в залежності від швидкості руху.
Агрегується мотор тільки з 7-ступінчастим "автоматом".

Оновлений «Patrol Y62» отримав колишню незалежну підвіску як спереду, так і ззаду, але при цьому японці не полінувалися зробити незначні перенастроювання, які повинні поліпшити стійкість позашляховика при проходженні крутих поворотів. Тобто, якщо раніше впоратися з істотними креном на високій швидкості не могла навіть фірмова гідравлічна система обмеження коливань кузова (HBMC), то тепер з цим повинно виникати менше проблем. В іншому, як ви вже, напевно, здогадалися, рамне шасі залишилося колишнім, зберігши всі свої переваги. Це означає, що позашляховик і раніше володіє хорошою керованістю, інформативним відгуком на рухи керма і надійними дисковими вентильованими гальмами на всіх чотирьох колесах.

Без змін в ході рестайлінгу залишилася і система повного приводу «All Mode 4 × 4» з блокуванням заднього диференціала, яка вкупі з високим кліренсом забезпечує відмінну прохідність навіть на бездоріжжі середньої складності. Правда ось виїжджати на такому дорогому і дуже габаритному позашляховику в ліс, де запросто можна пом'яти або подряпати кузов, наважиться далеко не кожен власник. Додамо, що систему повного приводу Ніссану Патрол доповнюють електронні помічники HSA і HDC, що полегшують, відповідно, процес зрушення з місця при підйомі в гору і спуск з крутого схилу.

Комплектації і ціни. Nissan Patrol 2015 року в Росії пропонується в трьох варіантах комплектації: «Base», «High» та «Top».

  • У своїй базовій комплектації позашляховик отримує 18-дюймові легкосплавні диски, світлодіодну оптику, передні протитуманні фари, електропривод регулювання рульової колонки, підігрів і електропривод бічних дзеркал, передні крісла з електрорегулюванням, підігрівом і вентиляцією, багатофункціональний кермо з шкіряною обробкою, трьохзонний клімат-контроль з системою «повітряна завіса», системи ABS + EBD, ESP, передній і задній парктронік, камеру заднього виду, аудіосистему Bose з 13 динаміками, Bluetooth, жорстким диском і DVD-програвачем, круїз-контроль, фр онтальние подушки безпеки, бічні шторки безпеки і систему контролю тиску повітря в шинах.
  • У версії «High» автомобіль додатково отримує 20-дюймові диски, люк з електроприводом, мультимедійну розважальну систему для задніх пасажирів, повнорозмірну запаску і двері багажника з електроприводом.
  • У «топовому» виконанні оснащення доповнюється інтелектуальним круїз-контролем, системою розпізнавання рухомих об'єктів (Moving Object Detection), системою запобігання зіткненню при русі заднім ходом (Back-up collision intervention) і інтелектуальними преднатяжителями ременів безпеки.

Вартість позашляховика Ніссан Патрол 2015 року розпочинається з позначки 3 850 000 рублей, за версію «High» просять від 4 120 000 рублів, а «топовий варіант» обійдеться в 4 230 000 рублей.

Пропонуємо детально ознайомитися з новинкою і з'ясувати - чи стали «Патрол» в чомусь краще?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов