Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Nissan Silvia

  1. Gazelle [ правити | правити код ]
  2. Північна Америка [ правити | правити код ]
  3. 240RS [ правити | правити код ]
  4. Японія [ правити | правити код ]
  5. Північна Америка [ правити | правити код ]
  6. Європа [ правити | правити код ]
  7. Австралія [ правити | правити код ]
  8. покоління [ правити | правити код ]
  9. Mark I [ правити | правити код ]
  10. Mark II [ правити | правити код ]
  11. Спеціальні серії [ правити | правити код ]
  12. Автоспорт [ правити | правити код ]
  13. комплектації [ правити | правити код ]
  14. 270R [ правити | правити код ]
  15. Autech [ правити | правити код ]
  16. Spec-R [ правити | правити код ]
  17. Spec-S [ правити | правити код ]
  18. Silvia Varietta [ правити | правити код ]

Наша сеть партнеров Banwar

Nissan Silvia Nissan Silvia   Виробник   Nissan   роки виробництва   1965   -   2002   клас   спортивний автомобіль   сегмент   S-сегмент   Silvia (S110)   Виробник   Nissan   роки виробництва   тисяча дев'ятсот сімдесят дев'ять   -   1 983   Інше ім'я Nissan Gazelle, Datsun Silvia   [3]   Datsun 200SX (США і Канада)   Datsun Sakura (Мексика), Datsun 180SX   Nissan 240RS (ралійний автомобіль) Заводи   Канда   ,   Японія   платформа   Nissan S   Тип кузова 2-дв Виробник Nissan роки виробництва 1965 - 2002 клас спортивний автомобіль сегмент S-сегмент Silvia (S110) Виробник Nissan роки виробництва тисяча дев'ятсот сімдесят дев'ять - 1 983 Інше ім'я Nissan Gazelle, Datsun Silvia [3]
Datsun 200SX (США і Канада)
Datsun Sakura (Мексика), Datsun 180SX
Nissan 240RS (ралійний автомобіль) Заводи Канда , Японія платформа Nissan S Тип кузова 2-дв. купе , 3-дв. хетчбек двигун Рядні чотирициліндрові:
1,8 л Z18ET турбо
2,0 л L20B
1,8 л L18E
2,0 л Z20 / Z20E
2,0 л FJ20E DOHC
2,2 л Z22E
2,4 л FJ24 DOHC (240RS) КПП 5-ступ. механічна
3-ступ. автоматична Колісна база 2400 мм Довжина 4400 мм Ширина 1680 мм Висота 1310 мм Маса 1105 кг, пов'язані Nissan Stanza Медіафайли на Вікісховища Медіафайли на Вікісховища

Nissan Silvia - спортивне купе, що випускалося японським автовиробником Nissan з 1965 по 2002 роки. Купе будувалося на платформі Nissan S . Хоча і останні моделі поділяли це шасі з іншими автомобілями Nissan (в першу чергу європейська 200SX і північноамериканська 240SX в поколіннях S13 і S14, і модель 180SX на японському ринку), назва Silvia на ці автомобілі спільно з кодами шасі не переходило. Основними конкурентами Silvia є такі автомобілі, як Honda Prelude , Mazda MX-6 , Toyota Celica і Mitsubishi Eclipse . У Північній Америці 240SX конкурувала з Acura Integra .

Nissan Silvia CSP311 дебютував на Токійському автосалоні у вересні 1964 роки як «Datsun Coupe 1500». Модель автомобіля була ручної збірки на основі кабріолета Fairlady . У розробці дизайну брав участь граф Альбрехт фон Гьортц. Автомобіль вийшов схожим на купе Lancia Fulvia . У CSP311 встановлювався 98-сильний 1,6-літровий двигун Nissan серії R . Виробництво припинилося в 1968 році, всього було випущено 554 автомобілі (в основному в 1965 році), кожен з унікальною ручної формуванням панелей кузова. Більшість машин залишилося в Японії, проте 49 автомобілів були експортовані до Австралії і ще 10 продані в інші країни.

Після припинення виробництва в 1968 році, назва Silvia не використовувалося концерном Nissan до 1974 року. Цей маркетинговий підхід був схожий на купе Isuzu 117 . Назва «silvia» є варіацією слова « sylvia », Що позначає на латинській мові рід птахів славок, що можливо, є відсиланням до Nissan Bluebird , Що випускалася під час появи Silvia. В Японії автомобіль продавався через мережу Nissan Bluebird Store, під маркою «Nissan» замість більш широко використовується «Datsun».

S10 (1975-1979) став першим поколінням Silvia, які вийшли в масове виробництво, побудованим на повністю новій компактній, заднього приводу спортивної автомобільної платформі S [4] . Японські моделі продавалися виключно через дилерську мережу Nissan Prince Store поряд з великим Skyline .

S10 отримав менше «традиційних» ліній, на відміну від аналогічних автомобілів від конкурентів Toyota і Mazda, і був, в цілому, менш популярним у споживачів на більшості ринків. В Японії автомобіль оснащувався 1,8-літровим рядним чотирициліндровим двигуном L18 , Який також встановлювався на Datsun 610 / Bluebird 180B . Японська модель отримала технологію управління викидами Nissan NAPS . На північноамериканському ринку був доступний 2,0-літровий двигун L20B . У Північній Америці модель отримала позначення Datsun 200SX. Silvia S10 і Datsun 200SX випускалися на базі Datsun Sunny Coupe . Успіх на цих ринках був відносним [ Джерело не вказано 666 днів ], Так як більшість покупців вибирають автомобілі Celica, вважали платформу S більш громадянської. Автомобіль мав ту ж трансмісію, що і популярний 510 , Але з ресорами ззаду, на відміну від незалежної підвіски на 510. Щодо коробок передач, на автомобілі цього покоління встановлювалися або триступенева коробка автомат, або чотириступінчаста механіка.

Третє покоління (S110, 1979-1983) продавалося в США і Канаді під назвою Datsun 200SX , І в Мексиці як Datsun Sakura . Випускалося в двох кузовах: купе з двома дверима хардтоп і трьохдверний хетчбек. Версія хетчбека для японського ринку була названа Gazelle і продавалася через мережу Nissan Bluebird Store спільно з Fairlady Z , В той час як купе Silvia як і раніше продавалося в Nissan Prince Store спільно з Skyline . Нові гострі форми кузова автомобіля стали їх рисою разом з новими седаном і купе Nissan Leopard , Також доступним через мережу Nissan Bluebird Store.

Це покоління спочатку проектувалося під установку роторного двигуна , Розробленого і побудованого компанією Nissan. Отриманий в результаті двигун виявився ненадійним, і не вийшов у виробництво. За збігом, автомобіль отримав той же код шасі з Mazda Cosmo , Першого серійного японського автомобіля з роторним двигуном. Шасі змінилося з загального для Nissan Sunny , На велику платформу A-серії, на якій будувалися автомобілі Nissan Stanza .

Автомобіль був оперативно змінений після того, як було вирішено відмовитися від роторного двигуна на користь традиційних рядних поршневих двигунів на основі нової Z-серії . До цієї серії відносяться атмосферне Z20 і турбований двигун з уприскуванням палива Z18ET, при цьому останній був доступний тільки на внутрішньому японському ринку. У США і Канаді з 1979 по 1981 роки на 200SX встановлювалися Z20E з задньою віссю H165. З 1982 по 1983 рік встановлювався Z22E з задньою віссю H190. Автомобілі з об'ємом двигуна до двох літрів і раніше вважаються класом «Компакт» згідно японських правил, що стосуються обсягу двигуна [ Джерело не вказано 666 днів ]. Однак, великий об'єм двигуна несе і більший податок.

Gazelle [ правити | правити код ]

В Японії, через різні дилерські мережі компанії Nissan, Silvia продавалася також як Gazelle в кузовах купе і хетчбек. Також, існували власні варіанти моделі. Є незначні зовнішні відмінності між цими двома автомобілями. Gazelle є більш ексклюзивною моделлю, в той час як Silvia є базовою і спортивної.

Північна Америка [ правити | правити код ]

Silvia продовжувала продаватися як 200SX в Північній Америці, в кузові якої дводверного купе, або трьохдверного хетчбека. Спочатку на них встановлювався 2,0-літровий чотирициліндровий двигун L20B , Але в 1980 році в Каліфорнії з'явилися автомобілі з Z20 NAPS-Z, рядним чотирициліндровим двигуном того ж об'єму [5] . З 1981 модельного року останній став єдиним доступним двигуном для 200SX. Його потужність становить 100 л. с. (75 кВт). У парі з двигуном встановлювалася п'ятиступінчаста механіка або триступеневий автомат [5] .

Моделлю в максимальній комплектації була SL, яка отримала можливість дистанційного відкривання капота, багажника і кришки бензобака, більше регулювань сидінь і знімний скляний люк [5] . Автомобіль в кузові хетчбек мав більш спортивний характер, а купе був орієнтований на комфорт [6] .

240RS [ правити | правити код ]

У цьому поколінні вперше з'явилася «заряджена» версія автомобіля - Nissan 240RS (BS110). Купе було оснащено 2,4-літровим DOHC двигуном FJ24 . 240RS був побудований в 1983 році і випускався аж до 1985 року, навіть тоді, коли саму Silvia S110 вже зняли з виробництва. В результаті даний гоночний апарат став офіційним автомобілем Nissan на чемпіонаті світу з ралі в період з 1983 року по 1985 рік. Кращий результат був показаний в 1983 році на Ралі Нової Зеландії - друге місце.

S12 проводився з серпня 1983 по 1988 рік, в 1986 році були внесені зміни в зовнішній вигляд автомобіля. У цьому поколінні Silvia продавалася в двох кузовах - купе і хетчбек.

Ряд різних двигунів встановлювалися на шасі S12, в залежності від року випуску та конкретного ринку. Ці двигуни перейшли від попередніх поколінь, і, в деяких випадках, стали основою для майбутніх двигунів (за винятком двигунів серії FJ, що розроблялися виключно для ралі). Наприклад, двигуни CA грунтувалися на попередніх двигунах серії NAP-Z. Конструкція головки блоку циліндрів DOHC двигуна CA18DET була схожа на використовувану в пізнішій серії двигунів RB, рядних шестициліндрових двигунів, що встановлюються на Nissan Skyline . На деякі комплектації встановлювалися двигуни V6, також використовуються 300ZX (Z31). Пізніше, для покоління Z32, цей двигун отримав по два распредвала в кожній головці блоку.

Японія [ правити | правити код ]

Як і S110, шасі S12 в Японії продавалася як Silvia і Gazelle. Базова модель цього покоління включала базові кузова хетчбек і купе, а також комплектації RS і RS-X, ці варіанти продавалися через дилерську мережу Nissan Prince Store, спільно з Nissan Skyline . Газель продавалася тільки в кузові хетчбек, в базовій, RS і RS-X комплектаціях, доступних через мережу Nissan Bluebird Store locations, спільно з Fairlady ZX. RS оснащувалася 2,0-літровим двигуном DOHC серії FJ (FJ20E) , А RS-X оснащувався тим же двигуном, але наддувом (FJ20ET) . У 1987 році Nissan припинив випускати двигуни серії FJ, і замінив його CA18DET (З двома розподільними і великим турбокомпресором). Японська модель Газель мала велику кількість опцій, таких як голосові команди, протитуманні фари і різноманітність різних двигунів (FJ20E, FJ20ET, CA18S, CA18E, CA18DET). Модель RS-X з заводу отримує різні варіації легкосплавних колісних дисків. З появою п'ятого покоління в Японії в 1988 році, шильдик Gazelle був замінений на Nissan 180SX , Проте в Австралії такого переходу не відбувалося до появи в 1995 році Nissan 200SX , Що випускався на базі Silvia.

Північна Америка [ правити | правити код ]

Четверте покоління в Північній Америці продавалося як «200SX». Через побоювання, що північноамериканський ринок не виявиться прибутковим, як інші ринки, автомобіль залишився без будь-яких серйозних нововведень, і був запланований випуск по 5000 одиниць в кожній комплектації і з кожним двигуном за два роки до зупинки виробництва в США. Варіант «ХЕ» в кузові купе седан був доступний з 2,0-літровим SOHC двигуном CA20E без наддуву, і з механічною п'ятиступінчастою або автоматичною чотириступінчастою коробкою передач. Хетчбек отримав SOHC двигун CA18ET об'ємом 2,0 і 1,8 літра, з наддувом. У 1987 році в США замість турбированной моделі з'явилася «SE» з 3-літровим двигуном SOHC V6 (VG30E) , Потужністю 160 л. с. (120 кВт) і крутний момент 236 Нм. У 1988 році на моделі «SE» додалося 5 л. с. (3,7 кВт), на серії «W» з оновленим VG30E , Загальна потужність склала 165 л. с. (123 кВт), а крутний момент залишився тим самим - 236 Нм.

Європа [ правити | правити код ]

Шасі S12 в Європі було відомо як Silvia, крім Швеції, де автомобіль продавався як «180ZX». При цьому, «ZX» традиційно асоціюється з платформою Nissan Z. Європейська модель була доступна тільки в кузові хетчбек, з тим же самим 1,8-літровим SOHC турбомотором CA18ET, використовуваним в Північній Америці, а також з 2,0-літровим DOHC двигуном FJ20E. Останній двигун спочатку розроблявся для гоночного автомобіля 240RS, як карбюраторний 2,4-літровий двигун (FJ24), але був зменшений до 2 літрів. І крім того, цей двигун встановлювався на шасі «DR30» Nissan Skyline, в турбованим і атмосферної версіях.

Австралія [ правити | правити код ]

В Австралії шасі S12, представлене в жовтні 1983 года, продавалося як Gazelle. Австралійська модель була доступна в обох кузовах хетчбек і купе [7] . Оснащувався тим же 2,0-літровим SOHC двигуном CA20E потужністю 105 л. с. (78 кВт) при 5200 оборотах на хвилину і крутний момент 160 Нм при 3200 оборотах на хвилину [8] . Цей двигун встановлювався з п'яти-ступінчастою механічною або чотирьох-ступінчастою автоматичною коробкою передач [8] .

Комплектації включали базову GL в кузові хетчбек і максимальну SGL в кузові купе. Оновлені моделі «Mark II» з'явилися в Австралії приблизно в 1986 році.

покоління [ правити | правити код ]

У кузова S12 відрізняють дорестайлінг іменований «Mark I» випускався в 1983-1986 роках і рестайлінг «Mark II» випускається з середини 1986 року.

Mark I [ правити | правити код ]

Mark I є початковим видом шасі S12. Випускалося кілька видів бамперів для різних комплектації і регіонів, найбільш прості комплектації йшли з незабарвленими матовими бамперами, два види коротких решіток радіатора, ячеистая для європейських моделей і японських Gazelle і в дрібну смужку для японських Silvia, по краях короткої решітки знаходилися довгі підфарники. Автомобіль в комплектації RS-X в Японії і Європі отримав капот з накладкою, під яким розмістився двигун FJ20E / ET , На накладці був розміщений з одним з шильдиков (FJ20, DOHC або TURBO). У Північній Америці, турбірована модель 1984 року продавалася з шильдиком «TURBO» на опуклому капоті, хоча на всіх наступних північноамериканських моделях Mark I капот був плоским, незалежно від комплектації. На деяких ринках, в 1984 і 1985 роках, можна було зустріти прогумований спойлер. У 1986 році спойлер став виконуватися зі скловолокна, з вбудованим третім стоп-сигналом.

Mark II [ правити | правити код ]

У 1987 році були оновлені бампери, решітка радіатора, фари. Моделі «SE» і турбо (Канада, Європа) отримали нові бампера і бризковики з поліуретану, пофарбовані в колір автомобіля, а також нову, більш виражену передню губу. Всі моделі Mark II в кузові S12 отримали новий опуклий дизайн капота, так само на американських ринок була випущена версія з 3,0-літровим двигуном V6 VG30E . Опціонально були доступні задні бризковики.

Спеціальні серії [ правити | правити код ]

В Європі випускалася версія S12 продавалася як «Silvia Grand Prix». Модель аналогічна хетчбеку Mark I з двигуном Nissan FJ20E , Автомобіль відрізнявся широкими крилами, виконаними зі скловолокна, і спеціальними колісними дисками Gotti.

Зовні широкий кузов охоплює дизайн популярних європейських ралі автомобілів того часу (наприклад, Audi Quattro , BMW M3 Sport Evolution, Renault 5 Turbo 2), хоча вибір двигуна не говорить про серйозність намірів компанії Nissan. Поява оновленої моделі Mark II поклала край версії Silvia Grand Prix.

Автоспорт [ правити | правити код ]

заборона групи B означав кінець моделі 240RS з ​​двигуном FJ24. Silvia RS-X з двигуном FJ20ET могла б виступати на чемпіонатах, проте було випущено і продано недостатня кількість автомобілів цієї моделі в Японії, щоб відповідати вимогам омологації . Nissan довелося швидко шукати іншу машину, щоб замінити 240RS.

Північноамериканська модель 200SX SE з двигуном V6 була обрана і змагалася з 1986 по 1989 роки як 200SX. Вибір цього автомобіля відповідав вимогу омологації. Двигун V6 став досить незвичайним вибором, оскільки на чемпіонатах домінували дволітрові чотирициліндрові двигуни з турбонаддувом, хоча цікаво відзначити, що з тих же причин Toyota виступила на чемпіонат світу з шестициліндрової Supra в той же час. 200SX зайняв перше місце в 1988 році на ралі Берега слонової кістки [9] і друге місце два роки поспіль на дуже складному ралі Сафарі в 1988 і 1989 роках [10] [11] .

Silvia S13, що з'явилася в середині 1988 року, як 1989 модельний рік, користувалася величезною популярністю в Японії. З появою, в 1988 році, він був визнаний автомобілем року в Японії . Назва Silvia перестало використовуватися на експортних моделях, наприклад в Європі вона була відома як Nissan 200SX , А в Північній Америці - Nissan 240SX . Назва Nissan 200SX також використовувалося для моделі Nissan Sentra B14 в кузові купе. S13 випускалося на першій платформі Nissan Cefiro , Званої A31.

В Японії комплектація Gazelle була перейменована в Nissan 180SX , І вона експортувалася вже під назвою Nissan 240SX . 180SX була молодшою моделлю, що продавалася разом з Fairlady ZX через японську дилерську мережу Nissan Bluebird Store. Як і раніше, Silvia була доступна в Nissan Prince Store паралельно зі Skyline.

Купе в кузові S13 випускалося в період з 1988 по 1994 рік, паралельно з наступним поколінням, що ще в 1993 році. На Silvia цього покоління встановлювали фіксовані фари, тоді як в попередньому кузові фари були «сліпими» і відкривалися з капота. Автомобіль в кузові хетчбек, 180SX, випускався до 1998 року. Випуск кабріолета припав на перші роки випуску цього покоління і був недовгим через відсутність популярності, можливо через високу вартість (¥ 3,25 млн в 1988 році), важкої маси і жорсткого шасі.

S13 була одним з перших випадків початку установки задньою підвіски, технологія якої була попередньо випробувана на концепт-кари минулих років, таких як Nissan MID4 . Також вперше стала доступна система управління чотирма колесами, відома як HICAS-II. У 1990 році HICAS-II був оновлений і отримав назву SuperHICAS. У деяких Silvia S13, в якості опції, був присутній диференціал підвищеного тертя.

На це покоління спочатку встановлювалися двигуни CA18DE і CA18DET , Що перейшли з попереднього покоління, з додаванням інтеркулера до турбо-мотора з метою збільшення потужності. В середині 1990 року (1991 модельний рік) стали доступні двигуни SR20DE і SR20DET , З поліпшеними потужністю і крутним моментом завдяки збільшенню обсягу та використання більш ефективного нагнітача. Одним з інших простих змін, що складався між CA і SR, був перехід до монотонної забарвленням, замість раніше пропонувалася двокольорового.

У США покоління S13 було замінено після 1994 модельного року новим кузовом S14, але в Японії воно випускалося до 1999 року з великим Фейсліфт, 180SX Aero (Type X). Це було покоління «Kouki», в той час як попереднє було «Chuki». Kouki отримав перероблений дизайн задніх ліхтарів і оснащувався подушкою безпеки. У 1998 році кузов S13 був частково воскрес. Модель під назвою Sileighty , Що випускалася Kid's Heart, отримала кузов 180SX з передньою частиною від Silvia. Стиль Sileighty спочатку створювався японськими ентузіастами для своїх власних 180SX, і як і раніше є поширеною модифікацією для кузова фастбек моделей 180SX і 240SX. Sileighty з'являлася в японській манзі Initial D .

За створенням Sileighty пішла ще одна версія, відома як Onevia. В її основі лягло шасі S13, а передня частина була взята від 180SX. Існував також автомобіль в ретро-стилі, Mitsuoka Le-Seyde , Котрий використовував центральну частину і двигун від п'ятого покоління. Цей автомобіль випускався обмеженою серією в 1990 році.

комплектації [ правити | правити код ]

На S13 стали використовувати позначення J, Q і K для різних комплектацій. Ці назви є відсилання на англійські гральні карти.

J була базовою моделлю. Модель Q пропонувала кілька більш вишуканий салон, електричні опції і доступний диференціал підвищеного тертя. Для комплектації K були доступні турбований мотори CA18DET або SR20DET (в залежності від року випуску) на додаток до опцій, доступних на моделях Q.

Для моделей Q и K такоже існувалі пакети Club и Diamond Selection з Певного доступними опціямі. Наприклад, Club Selection отримав прожекторні фари, задній спойлер, і легкосплавні колісні диски діаметром 15 дюймів, в той час як всі моделі Q мали автоматичну систему клімат-контролю.

Модель «Almighty» з'явилася в кінці 1992 року. Вона зайняла місце між варіантами J і Q. Єдині доступні двигун і коробка передач - це атмосферне SR20DE в поєднанні з чотириступінчастою автоматичною або п'ятиступінчастою механічною коробкою передач.

Silvia S14 дебютувала в Японії в кінці 1993 року. Кузов, в порівнянні з попереднім, став нижче і ширше. Новий округлий дизайн створював ілюзію того, що автомобіль значно збільшився в габаритах. Колісна база збільшилася, що призвело до поліпшення керованості. На відміну від експортних ринків, де продажі S14 були невеликі, Silvia продовжувала користуватися великою популярністю в Японії. Проте, ширина колії перевищила 1700 мм, що призвело до збільшення транспортного податку. Поза Японії кузова фастбек і кабріолет перестали проводитися, залишилося тільки купе. Позначення комплектацій були схожими на S13, однак пакет Club Selection зник.

Це покоління отримало нову версію SR20DET, з системою N-VCT і великим нагнітачем T28. У 1996 році відбулося невелике оновлення моделі: зовнішній вигляд став більш агресивним. Рестайлінг торкнувся передні фари, задні ліхтарі, капот, крила, грати радіатора і бампери. У салоні теж відбулися незначні зміни. У 2000 році даний автомобіль поступився місцем на конвеєрі наступному поколінню - S15.

270R [ правити | правити код ]

Nismo 270R був автомобілем обмеженої серії, розроблений Nissan Motorsports. Він був побудований на шасі S14, і багато в чому вдосконалений, в порівнянні з Silvia. Всього тридцять одиниць 270R були побудовані в 1994 році. Число 270 вказує на потужність встановленого двигуна в кінських силах, на відміну інших моделей, які посилаються на об'єм двигуна (наприклад, 240SX). 270R відрізнявся вентильованим капотом, встановленим спереду интеркулером, диференціалом підвищеного тертя, написами NISMO на передніх і задніх сидіннях. Все 270R були пофарбовані в чорний колір і мали номерний шильдик в бардачку.

Autech [ правити | правити код ]

тюнінгова компанія Autech випускала варіант CS14 King. Ця версія відрізнялася винесеними на центральній консолі датчиками тиску масла, наддуву і напруги, а також рукояткою перемикання передач і рульовим колесом від MOMO . Салон також був змінений. Двигун - налаштований компанією Autech звичайний SR20DET, потужністю до 250 л. с. (182 кВт).

Встановлюється підвіска дозволяє значно пом'якшувати більш жорсткі удари. Автомобіль мав бодикит, що складається з заднього спойлера і обважень Autech. На багажнику є шильдик і наклейки «Autech Version K's MF-T». Покращена турбіна VN14 встановлювалася замість Garrett T28. Встановлювалися і великі форсунки, об'ємом 480 куб.см, пізніше що застосовуються на S15 Spec R, як і товщий, 80 мм, проміжний охолоджувач.

Нове покоління (S15) з'явилося в Японії в 1999 році, з 250-сильним (184 кВт) двигуном SR20DET , Що володів модернізованим шарикопідшипниковим турбонагнітачем, а також поліпшеною системою управління двигуном. Другий двигун, SR20DE (Атмосферне) розвивав потужність 165 л. с. (121 кВт).

Сьоме покоління зовні і всередині виглядало досить агресивно, оновлення кузова проходило з оглядкою на сучасні тенденції автомобільного дизайну. Модельний ряд спочатку був спрощений, доступні дві комплектації, Spec-S і Spec-R. Це покоління продавалося тільки в Японії , Австралии и новой Зеландії , Але, завдяки «сірому» імпорту, була також доступна в більшості інших країн. В Австралії та Новій Зеландії автомобіль продавався як Nissan 240SX . В Австралії Silvia експортували тільки з турбованим двигуном SR20DET.

У серпні 2002 року Nissan припинив випуск платформи S на поколінні S15. В даний час платформою спортивного автомобіля Nissan є платформа FM, і, відповідно, такі автомобілі, як Fairlady Z ( 350 / 370Z за межами Японії), а також Nissan Skyline , Починаючи з 2001 року ( Infiniti G35 / 37 у Північній Америці).

Spec-R [ правити | правити код ]

Spec-R відрізнявся від попередніх моделей Silvia, отримавши шестиступінчасту механічну коробку передач, або чотириступінчастий автомат. Модель також відрізнялася шасі і підвіскою, в якій були використані стабілізатори поперечної стійкості і стійки кріплення. На неї встановлювалися чотирипоршневі передні гальмівні супорти.

Одним з найбільших змін в моделі цього покоління, що оснащується шестиступінчастою механікою, побудованої Aisin AI стала реалізація диференціала підвищеного тертя з гвинтовою блокуванням. Також, в якості опції була доступна система HICAS, керуюча чотирма колесами.

Spec-S [ правити | правити код ]

Spec-S оснащувався п'ятиступінчастою механічною коробкою передач. Австралійські моделі Spec-S мали той же гвинтовий диференціал, шасі і шестиступінчасту механіку [12] .

Пізніше, лінія S15 була розширена, і включила різні дорогі і модернізовані пакети опцій для моделей Spec-S і Spec-R. Autech також запропонував кілька налаштованих версій S15. Наприклад, варіант з кузовом і салоном за зразком Ferrari 456 , Званий style-A, був доступний для обох моделей Spec-S і Spec-R. Іншою версією була Spec-S двигуном збільшеної потужності 200 л. с. (150 кВт), за рахунок використання підвищеного ступеня стиснення, більш агресивних распредвалов і змінених впускних і випускних колекторів. Ця версія також мала шестиступінчасту коробку і інші опції моделі Spec-R.

Silvia Varietta [ правити | правити код ]

Nissan запропонував випуск для Японії моделей в кузові купе-кабріолет, і називав її Varietta. Ця модель будувалася Autech і була заснована на моделі Spec-S, перейнявши той же атмосферний двигун, пятиступенчатую механічну коробку передач або чотириступінчастий автомат. На сьогодні Varietta є досить рідкісною моделлю.

Автомобілі Nissan S-серії є популярними на змаганнях з дрифту , Особливо кузова з S13 по S15. Автомобіль користується успіхом у спорті, 5 різних пілотів за кермом S15 вигравали 7 чемпіонатів D1GP (2001 рік - Нобутеру Танігуті, 2004 рік - Рюдзи Мікі, 2005 рік - Ясуюкі Кадзама, 2007 рік - Масато Кавабата, 2009-2011 роки - Йоіті Імамура).

Silvia успішно виступали на всеяпонском чемпіонаті GT (нині Super GT ). Обидва покоління S14 і S15 виграли чемпіонат в класі GT300 в 1997 і 2001 роках відповідно. В кінці 1980-х років, коли група B була заборонена, Silvia S110 і S12 також отримали деякий успіх в ралі, в основному в гонках на витривалість. S13 також успішно виступали в гонках в класі IMSA GTU протягом 1990-х років.

Існують кілька етапів тюнінга S15, від базового, який покращує динаміку і керованість, до професійного, коли переробці піддаються всі елементи автомобіля. Так, на початку в кузов вваривают спортивний каркас безпеки. Двигун автомобіля форсується з використанням спортивних елементів і може розвивати потужність до 500 л. с. Потім повністю змінюються всі елементи підвіски, змінюється гальмівна система. В кінці система управління двигуном замінюється на її спортивний аналог, який підтримує будь-які зміни налаштувань. Підготовлені таким чином машини і сьогодні успішно беруть участь в різних змаганнях.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов